Ženeva 2014
Auto je to celkem povedené až na ten i-kokpit a řadu detailů v interiéru, předlouhou převodovku u benzínů. Chybí tam vyváženost a celkové sladění ,a dle mého názoru na auto roku nemá. Mazda 3 má sice taky pár much zejména v interiéru ale celkově je to mnohem vyváženější auto s progresívní technikou pro opravdové řidiče. Bohužel pro ni asi ne tak pro novináře.
Škodofkáři zase budou muset rok čekat, jestli se neurodí. Ještě že je tam “e😜ert" Hyan. Dát nejvíc bodů Tesle tomu říkám odvaha >😁
Zřejmě na rozdíl od tebe ten e😜ert Hyan v té Tesle S jel.
308 x vivat! Je moderní, pokrokové, krásné, moderní úsporné motory... oprávněný vítěz :yes:
Povíme si do dalších modelů, kolik z nich bude mít úlety jako otáčkoměr pohybu zprava doleva, blbost ovládání klimy aj. displejem. Jedna generace a bude návrat k normálu. 😄 Jsou věci, které se z principu nemění, protože za dlouhé roky je mají lidé zažité a jsou osvědčené. Pak dejme palivoměr tak, že E je nahoře a F dole...přece řidič si na to také zvykne, nebo ne? Páčku blinkrů na pravou ruku, spojku pravou nohou, plyn a brzdu levou atd. Pak v tom bude totální mr/dník a přesednout z auta do auta bude schizo.
BTW1: nějak mi chybí křik, že to má vzadu vlečná ramena s příčkou. Takže někde to nevadí, jinde vadí? To by si lidé na auto.cz měli ujasnit. Mě to nevadí.
BTW2: mám v autě 4 prvek 😄
BTW1: nějak mi chybí křik, že to má vzadu vlečná ramena s příčkou. Takže někde to nevadí, jinde vadí? To by si lidé na auto.cz měli ujasnit. Mě to nevadí.
BTW2: mám v autě 4 prvek 😄
...vypsal jsi jasný rámec, proč lidé jako ty, nedělají ve vývoji, nejsou lídry... ale jen vykonavači jiných vizí.
A to si představ, že lidé už umí i lítat jako ptáci a navíc všichni pohromadě .... jel jsi v tom? jen tak mimochodem...nebo jsi zdálky utrousil - na to nemám ani koule.... K tomu xx😜rvku - nežer papír, vyjdi do ulic a dopřej si ten luxus si to vyzkoušet na vlastní zadel. Uvidíš, že když dva dělají totéž, není to totéž 😉
A to si představ, že lidé už umí i lítat jako ptáci a navíc všichni pohromadě .... jel jsi v tom? jen tak mimochodem...nebo jsi zdálky utrousil - na to nemám ani koule.... K tomu xx😜rvku - nežer papír, vyjdi do ulic a dopřej si ten luxus si to vyzkoušet na vlastní zadel. Uvidíš, že když dva dělají totéž, není to totéž 😉
308 je príjemná na pohľad, ale tam to končí... ;-\
Sedieť pohodlne vpredu a vzadu súčasne, môžu ľudia maximálne do 175cm. Mám 182cm, ale o pohodlí nemohla byť žiadna reč. V mojom 8r. Cliu mám viac miesta.
Sorry. 308? No way! :no:
Sedieť pohodlne vpredu a vzadu súčasne, môžu ľudia maximálne do 175cm. Mám 182cm, ale o pohodlí nemohla byť žiadna reč. V mojom 8r. Cliu mám viac miesta.
Sorry. 308? No way! :no:
No v Golfu se mi taky 2x nesedělo ................
Vpředu? Ve které g.? Co ti konkrétně vadilo?
Nejlepší zase vyhrál. Gratulace :yes:
Najlepší v čom?
Hvězda pomalu padá, poprask na vsi, vyhlaste národní smutek!
...sYmply Julča!
Zasloužené krásné 6 místo, poloviční počet bodů jak vítěz! >😒] >😒] >😒]
Lidi jsou různí, někteří slaví úspěch vítězů, jiným stačí k mnohem větší radosti případný "neúspěch poražených".
Auto je to docela hezké,ale Mazda je někde úplně jinde.Mluvím z vlastních zkušeností.Vzhled je subjektivní,ale co se týká jízdy,motoru,je to opravdu jiná liga.Chce to zkusit.
Mám rád Mazdu ale v P406 jsem strávil nějakých 300 000 km a byl to miláček. Bravo Peugeot !!!!!!!!!! Bravo Mazda !
kde inde?
Mazda je len pekna a to je vsetko. zle odhlucnena, kratke prevody.....
ale do mesta ok. Ale to aj fabia 1
edit, kua vvlastne pri 4,5 metra ani do mesta nie je ok. golf je na to lepsi (a ze tato znacka mi nie je zrovna sympaticka) kedze so 4,25m ponuka rovnako vnutorneho priestoru....
ale ok vymleti mediami si velebte mazdu, vasa volba - vas problem
Mazda je len pekna a to je vsetko. zle odhlucnena, kratke prevody.....
ale do mesta ok. Ale to aj fabia 1
edit, kua vvlastne pri 4,5 metra ani do mesta nie je ok. golf je na to lepsi (a ze tato znacka mi nie je zrovna sympaticka) kedze so 4,25m ponuka rovnako vnutorneho priestoru....
ale ok vymleti mediami si velebte mazdu, vasa volba - vas problem
Peugeot na sobě začal makat, a nese to své plody, hlavně neusnout na vavřínech. :yes: 😉
Myslim, ze na Mazdu 3 toto auto ani nahodou nema. Takze pre mna je to len dalsia anketa, ktorej nedoverujem.
Stačí se podívat na stupně vítězů a pochopíš že porotci dávali přednost novátorství. Kdyby byl kladen důraz na užitkovou hodnotu, tak jsou tito první tři naopak poslední.
Vítěz nemůže konkurovat až na jízdní vlastnosti současné kompaktní špičce vůbec ničím.
Když ještě zohledníme pověstnou kvalitu made in Peugeot máme o prodejích mimo FR jasno.
Vítěz nemůže konkurovat až na jízdní vlastnosti současné kompaktní špičce vůbec ničím.
Když ještě zohledníme pověstnou kvalitu made in Peugeot máme o prodejích mimo FR jasno.
Těžko říct, co je na 308 novátorské kromě ovládání všeho tabletem.Nové ano, ale novátorské? Kdyby v auto roku hodnotili novátorství, tleskal bych tomu.
...a to sis vycumlal z varlat souseda nebo z tebe mluví něčí zkušenost? >😁
Podívej se na prodeje za leden. 308 letí nahoru, meziročně o nějakých 50% a to zdaleka ne jen ve Francii a v situaci, kdy kombík ještě není v prodeji.
To je za prvé tím, že minulý rok ty prodeje 308 nestály za nic a za druhé probíhá výprodej starého modelu, který se do toho taky počítá.
Starý model se počítá do prodejů u každé značky. Prostě 308 v Evropě vyskočí letos hodně vysoko.
V tomto směru jsem dost skeptický.
Lepší prodej než měla 308 v minulých letech možná ano ale na nejlepší to stačit nebude. V Evropě to vidím na nějaké 7.místo a když se přiblíží k 5. bude to superúspěch.
Lepší prodej než měla 308 v minulých letech možná ano ale na nejlepší to stačit nebude. V Evropě to vidím na nějaké 7.místo a když se přiblíží k 5. bude to superúspěch.
Meziročně +50%, ovšem oproti 2012 -17%.
Na domácím trhu proti sobě nemá příliš silnou konkurenci, Megane i C4 mají už svá léta. Mimo Francii to ale podle mě tak růžové nebude, koncernové modely jsou v plné síle a facelift Focusu taky pomůže k lepším prodejům. Kombík bude jednoznačně trefa.
Takže... Octavia nebo 308? Vážně nevím...
Na domácím trhu proti sobě nemá příliš silnou konkurenci, Megane i C4 mají už svá léta. Mimo Francii to ale podle mě tak růžové nebude, koncernové modely jsou v plné síle a facelift Focusu taky pomůže k lepším prodejům. Kombík bude jednoznačně trefa.
Takže... Octavia nebo 308? Vážně nevím...
Když zůstaneme u Evropy tak první trojka je jasná: G7, Focus, Astra. Pak se tam pohybuje A3, OIII, Mercedes A a BMW 1. Jakmile přijde nový Megane bude mít 308 minimálně ve FR smůlu. Já to opravdu vidím na boj s i30 než boj o špici i když své kvality rozhodně 308 má.
Já bych byl opatrný. Jediná jistota je Golf, jeho náskok je obrovský... ale nikde není psáno, že si třeba Astra pódium udrží. Nový Megane je zatím ve hvězdách...
První trojka není vůbec jasná.
Pořadí v lednu Golf, Octavia, Focus, A3
Astra bude dál padat, trvale ztrácí a není vidět nic čím by pád zastavila
Focus bude muset hodně bojovat aby se dokázal vrátit na 2. místo, zatím jenom kontinuálně ztrácel, nyní přijde na trh facelift, takže uvidíme
Jediné prudce rostoucí modely jsou A3, Octavia, Leon, Ačko a 308, ostatní se propadají, Megane nemá žádnou šanci, protože nový model minimálně dva roky na trhu nebude a starý je bez šance, i30 už stagnuje nebo spíše také klesá, Italové a Asiaté jsou ve vztahu k 308 totál mimo hru. Osobně to vidím na nějaké 5 místo, možná i 4 místo, což by byl v nejnabitější třídě Evropy jistě úspěch.
Pořadí v lednu Golf, Octavia, Focus, A3
Astra bude dál padat, trvale ztrácí a není vidět nic čím by pád zastavila
Focus bude muset hodně bojovat aby se dokázal vrátit na 2. místo, zatím jenom kontinuálně ztrácel, nyní přijde na trh facelift, takže uvidíme
Jediné prudce rostoucí modely jsou A3, Octavia, Leon, Ačko a 308, ostatní se propadají, Megane nemá žádnou šanci, protože nový model minimálně dva roky na trhu nebude a starý je bez šance, i30 už stagnuje nebo spíše také klesá, Italové a Asiaté jsou ve vztahu k 308 totál mimo hru. Osobně to vidím na nějaké 5 místo, možná i 4 místo, což by byl v nejnabitější třídě Evropy jistě úspěch.
To máš tak, dva mot časopisy udělají srovnávací test, v každém to dopadne jinak. Co si z toho vybrat? myslím si, že v této anketě jako ve sportu a všude jinde hraje roli i politika. A samozřejmě v přímém srovnání 308 těžko porazí M3.Což samozřejmě neznamená, že měla vyhrát. Ale jestli měl vyhrát P308?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
už seš tady zase,kevlare? trefa do černého je tvá nová fotka.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
keby len tym, ale napr len dvojitym tesnenim(na urovni dacie sandero, zvysok C segmentu ma trojite, ci stvorite), ci obycajnymi sklami, takze ti vietor svisti rovno pri uchu, ci potrebe tresnut dverami aby si zatvorili, ziadne take co poznaju ine znacky uz desatrocie ze pustim dvere pri poslednom dojazde a same sa zabuchnu....
Ziadne plynove vzpery, vysoku hluk na dialnici (v porovnani s inymi v triede)...
3 roky zaruka alebo 100 000km... to ponuka aj dacia.
12 rokov na prehrdzavenie, takze pozinkovana kasna by mala byt (nepozinkovane obvykle davaju len 6 rokov) , na lak neviem kolko rokov, ci 1 alebo 2(2 je standart, dacia ponukala v 2009 ked nezinkovala 6/1)
No ja tu vidim strasne vela paralel s tou daciou, kua mazda je sice pekna, ale je to taka dacia z japonska. Podobne ako suzuki.
Ziadne plynove vzpery, vysoku hluk na dialnici (v porovnani s inymi v triede)...
3 roky zaruka alebo 100 000km... to ponuka aj dacia.
12 rokov na prehrdzavenie, takze pozinkovana kasna by mala byt (nepozinkovane obvykle davaju len 6 rokov) , na lak neviem kolko rokov, ci 1 alebo 2(2 je standart, dacia ponukala v 2009 ked nezinkovala 6/1)
No ja tu vidim strasne vela paralel s tou daciou, kua mazda je sice pekna, ale je to taka dacia z japonska. Podobne ako suzuki.
Pro mě spíše jeden z méně preferovaných kandidátů, bez osobní zkušenosti mě 308 zaujala pouze pohledným kombíkem... ale volba je to přijatelná a PSA se pomocná ruka hodí.
Momentálne striedam Golf VI GTI,A3 (2013) 1.6TDI S-Tronic a 308 e-Hdi a môžem povedať že Peugeot sa potiahol a cítim sa v ňom veľmi príjemne,žiadny kokpit nie je problém,možno tak latám s 190cm,ale to sa mňa netýka 😉 Veľký chlapci kupujte si veľké autá a nekritizujte auto skr to že ste dlhokrkáni >😁
No, já mám 170, a v 308 sedím vysoko ,volant mám v klíně a na budíky částěčně nevidím.Kde je chyba? Sice nejsem vysokej, ale 150 taky nemám.
Netrep!Ja mám 173 a vidím krásne,áno u Nemca sa dá sedieť nižšie,ale to by sme zas nevideli na cestu...Pocit je jedna vec,realita vec druhá,sedíš bezpečne aj keď sa ti to nepáči...
rád sedím nízko a nacestu vždy vidím.Netrep ty. Když ti to vyhovuje, prima. Mě vůbec. A nevím, co je bezpečnýho na volantu v klíně.
Máš 170 a keď sedíš na podlahe tak vidíš na cestu?Ty si pštros >😁 Neser tu na 308 a kúp si teda dotovaného džundaja,šikmý ty spraví hádam aj fajku,alebo ty jemu >😁 že si ho dal na koníka
*** se pozná i na dálku.
SAmozrejme keď nie je argument >😁 čo ty na to to povedať,kúp si čo sa ti páči,len neser na to čo vidíš ako chybné len v svojej prašine,zbytočne potom podporuješ vajíčka ktoré sa toho chytia a kúpia dotovaného šikmáča ktorého čech zaplatil a výroba bola zadra >😁 :-!
neser se do toho, co zaplatil čech. Argumentovat a diskutovat se dá s jen s někým, kdo má alespoň řádově podobné IQ. Už mi neodepisuj.
Komu čest, tomu čest :yes: Někdo si tajně tipoval mazdu 3, někdo zase esko. Ovšem jistě zde všichni, zejména my z Česka, pociťujeme dokonalou hrdost nad úspěchem naší krásné Octavie. Kdo by to řekl, že Škoda bude regulerně soutěžit o titul euro-auta roku. Skvostné :yes😒br />
Jak tak procházím jednotlivé modely, koukám, že se letos vymetly všechny garážové kouty, od elektřiny, přes ráj-klasse až po běžný mainstream. A je to tak správně.
Avšak zpět k vítězi - velmi cením kompaktní počin Peugeotu, je znát, že třistasosma našla cestu, jak v kompaktech dále. Když to letmo konfrontuji s duelantem, mazdou tři, tak teprve v tomto duelu se vyjeví Peugeot ve svém (moderním) světle nejzřetelněji. Ano ano, 308, je ultra-moderní vůz své kategorie, kompakt hodný tohoto desetiletí. Jasně, chybička se vloudí, velkoryse promíjím méně místa vzadu, a naopak chválím nebývale odvážný přístup ke konfiguraci a architektuře kabiny a přístrojové desky.
Taktéž karoserii třistaosmy je nutno pozásluze vychválit. Na "frantíka" nebývalá porce karosářského sebevědomí, pohledové utaženosti, jistoty a ko-neč-ně zase po letech správná dávka nutné nadčasovosti. Konfrontuj tento rys rovněž s mazdou.
A protože jsme tu lidé volantu a ctíme slogan "V garáži padni komu padni" je nutno napsat, že je-li peugeotka opravdu zaslouženě první, pak ti ostatní jsou zase zaslouženě až ti... druzí. Ale zrovna tohle tě nemusí štvát. Tedy, zejména pokud letos jezdíš v mainstreamu kompaktní peugeoty...
BRAVO 308 :yes: :-!
Jak tak procházím jednotlivé modely, koukám, že se letos vymetly všechny garážové kouty, od elektřiny, přes ráj-klasse až po běžný mainstream. A je to tak správně.
Avšak zpět k vítězi - velmi cením kompaktní počin Peugeotu, je znát, že třistasosma našla cestu, jak v kompaktech dále. Když to letmo konfrontuji s duelantem, mazdou tři, tak teprve v tomto duelu se vyjeví Peugeot ve svém (moderním) světle nejzřetelněji. Ano ano, 308, je ultra-moderní vůz své kategorie, kompakt hodný tohoto desetiletí. Jasně, chybička se vloudí, velkoryse promíjím méně místa vzadu, a naopak chválím nebývale odvážný přístup ke konfiguraci a architektuře kabiny a přístrojové desky.
Taktéž karoserii třistaosmy je nutno pozásluze vychválit. Na "frantíka" nebývalá porce karosářského sebevědomí, pohledové utaženosti, jistoty a ko-neč-ně zase po letech správná dávka nutné nadčasovosti. Konfrontuj tento rys rovněž s mazdou.
A protože jsme tu lidé volantu a ctíme slogan "V garáži padni komu padni" je nutno napsat, že je-li peugeotka opravdu zaslouženě první, pak ti ostatní jsou zase zaslouženě až ti... druzí. Ale zrovna tohle tě nemusí štvát. Tedy, zejména pokud letos jezdíš v mainstreamu kompaktní peugeoty...
BRAVO 308 :yes: :-!
Nesúhlasím vôbec v ničom.
Snad i tahle anketa pomůže Peugeotu k dobrým prodejům. Přecijen na tom není nejlépe a byla by ho škoda.
Kdyby vyhrála octavie, asi by mi to přišlo trochu nefér, ale skončit mezi finalisty je skvělý výsledek. Gratulace oběma.
Že nevyhrála S-klasse snad ani nepřekvapí, jakožto ani nemrzí. Jednak o jejích kvalitách nikdo nemůže pochybovat a jednak je to holt taková diskriminace nejlepšího, který ale hraje jinou ligu.
Kdyby vyhrála octavie, asi by mi to přišlo trochu nefér, ale skončit mezi finalisty je skvělý výsledek. Gratulace oběma.
Že nevyhrála S-klasse snad ani nepřekvapí, jakožto ani nemrzí. Jednak o jejích kvalitách nikdo nemůže pochybovat a jednak je to holt taková diskriminace nejlepšího, který ale hraje jinou ligu.
Nevím, nevšiml jsem si že by ankety moc pomáhaly vítězům .......
Ale Peugeot je hezký a je tam velká snaha dohnat ztrátu a ............. třeba i předehnat.
Ale Peugeot je hezký a je tam velká snaha dohnat ztrátu a ............. třeba i předehnat.
oktava je zaujimave auto (naschval nepisem pekne).
ja neviem, ked ju predstavovali, tak naozaj sa mi pacila, ale dnes som videl oktavku v zaklade....no prisaham bohu som si ju pomylil s low costovym rapidom.
cenova politika ju zabila, a aj v plnej vybave nazivo nie je krasna, je len ok.
Jedine velkeee + je, ze si so svojimi 196cm sadnem za seba(+1cm rezerva na kolena), co napriklad neurobim ani v mondeou mk4 (to som skusal s odstupom casu viac krat).
ja neviem, ked ju predstavovali, tak naozaj sa mi pacila, ale dnes som videl oktavku v zaklade....no prisaham bohu som si ju pomylil s low costovym rapidom.
cenova politika ju zabila, a aj v plnej vybave nazivo nie je krasna, je len ok.
Jedine velkeee + je, ze si so svojimi 196cm sadnem za seba(+1cm rezerva na kolena), co napriklad neurobim ani v mondeou mk4 (to som skusal s odstupom casu viac krat).
za nemožnost lepších světel, než ve verzi allure a to navíc jen led, tak za absenci xenonů a možnost jejich dokonfigurování by si zasloužili francci nakopat le perdel.... jsou to tupci. Dále pak šaltpáka v allure jen hliník, který ti do ruky vypálí mrazem díru... a taky ty díry na kelímky.... tohle jsou tři problémy auta.... pak se jeden nemůže divit, že zákazníci preferují koncernová auta, i když by raději koupili pejota.... hm...
Myslim ze viaceri takto tipovali, vcelku logicke rozhodnutie takze nejde o nejake prekvapenie
gratulacia, podarene auto :yes: