Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon Cupra 280 je nejrychlejší předokolkou všech dob! (+video)

Seat Leon Cupra 280 to dokázal! Stal se nejrychlejší produkční předokolkou na Severní smyčce Nürburgringu.
Zpět na článek
4. 3. 2014 12:19
4. 3. 2014 14:12
4. 3. 2014 14:32
4. 3. 2014 12:33
4. 3. 2014 12:42
4. 3. 2014 12:58
4. 3. 2014 13:08
4. 3. 2014 13:33
4. 3. 2014 13:36
4. 3. 2014 14:47
4. 3. 2014 14:59
4. 3. 2014 15:18
4. 3. 2014 14:51
4. 3. 2014 15:03
4. 3. 2014 15:05
4. 3. 2014 15:08
4. 3. 2014 15:13
4. 3. 2014 15:18
4. 3. 2014 15:28
4. 3. 2014 15:32
4. 3. 2014 20:16
4. 3. 2014 20:23
4. 3. 2014 22:03
4. 3. 2014 23:53
5. 3. 2014 13:14
5. 3. 2014 16:29
6. 3. 2014 08:34
6. 3. 2014 10:04
4. 3. 2014 15:24
4. 3. 2014 15:58
4. 3. 2014 19:02
5. 3. 2014 08:31
4. 3. 2014 15:43
4. 3. 2014 18:44
4. 3. 2014 13:28
4. 3. 2014 13:45
4. 3. 2014 13:46
4. 3. 2014 13:48
4. 3. 2014 13:52
4. 3. 2014 19:04
4. 3. 2014 13:50
4. 3. 2014 14:01
4. 3. 2014 14:07
4. 3. 2014 14:34
4. 3. 2014 19:07
4. 3. 2014 19:15
4. 3. 2014 19:20
4. 3. 2014 14:38
4. 3. 2014 14:55
4. 3. 2014 15:01
4. 3. 2014 19:08
5. 3. 2014 13:18
4. 3. 2014 15:00
4. 3. 2014 15:02
4. 3. 2014 15:12
4. 3. 2014 18:34
4. 3. 2014 13:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2014 14:11
4. 3. 2014 16:12
4. 3. 2014 16:56
4. 3. 2014 17:48
4. 3. 2014 19:17
4. 3. 2014 19:14
4. 3. 2014 19:27
4. 3. 2014 19:31
4. 3. 2014 19:39
4. 3. 2014 20:15
4. 3. 2014 22:00
5. 3. 2014 00:22
5. 3. 2014 00:37
5. 3. 2014 08:45
5. 3. 2014 09:16
5. 3. 2014 10:13
5. 3. 2014 10:34
5. 3. 2014 11:05
5. 3. 2014 15:06
5. 3. 2014 15:54
5. 3. 2014 23:55
6. 3. 2014 00:54
5. 3. 2014 20:54
5. 3. 2014 16:02
4. 3. 2014 12:19
Megane
Radši bych Megana 265k než tuhle kreaturu ;-)
Rozbalit vlákno
2
4. 3. 2014 14:12
Re: Megane
Tos to teď vyhrál >:D

Ale chápu tě, dokud byl Méganek nejrychlejší na NS, byl to prostě nej kár a o vzhledu se nemluvilo, teď, jak ho něco z koncernu překonalo, je třá se chytit nějakého stébla...no, bohužel pro Mégane zrovna vzhled není jeho silnou stránkou, kór stojí-li proti Leonu.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 14:32
Re: Megane
Presne, tiež ma pobavil ten argument. Predtým bol Megane top driver´s car i napriek rozporuplnému dizajnu, pretože predsa na dizajn auto nejazdí a teraz je naj kchár práve kvôli dizajnu. >:D
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 12:26
Leon přijel, zajel, zvítězil
a ani u toho moc nežvanil. :yes:
A navíc u toho vypadal jak když neumí do pěti počítat, žádné prkno na zadku, žádné velké difuzory, tragicky nízký počet koncovek výfuku, no skoro jak 1.2 TSI. :-)
Rozbalit vlákno
76
Avatar - woody-alien
4. 3. 2014 12:55
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Pro Meganisty to (možná) bude rána, mně je to celkem jedno. Líbí se mi ovšem ten přístup - nežvanit, přijít a zajet. :yes: A dát to pod 8 minut, to už je velkej sukces a důvod ke gratulaci. No, Honda se bude muset hodně sehnout, aby tuhle rukavici zvedla. ;-)
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:24
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jestli staci na zlepseni casu 15 koni o 10s tak neni duvod premyslet jestli ten cas da, ale o kolik ho da ;-) U aerodynamika, vykonu motoru, vahy, predpokladam i podvozku bude mit CTR navrch, takze se muzem jen tesit na podzim, jestli u Hondy poserou design posledni studie nebo ne ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:33
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Pravidlo +15PS = -10s je zjednodušení jaksviňa, samozřejmě, že je to nesmysl. Výkon je pouze jednou z mnoha veličin podílejících se na konečném času.
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:41
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Tak s jakymi dalsimi velicinami Seat oproti MRS vyrazne pracoval?

Edit: Emel pise:
Megane měl standardní pneu, podle některých zdrojů je rozdíl na NS až 15s...

Takze je jasne jak to asi tak skutecne je. Co by asi udelal MRS na stejnych pneu jako Leon?
4. 3. 2014 14:24
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Co je to "standartní pneu"?
Nedávno se tady king ušklíbal, když někdo označil continentaly za semislicky (edit: za závodní pneu) - protože byly právě na Hondě.
Kdyby tak byly na tom Leonu, tak to by byly vlastně hotové závodní gumy, viď?
4. 3. 2014 15:03
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
No, měli by si v tom Hondaři udělat jasno, protože podle Kinga tyto pneu [odkaz] žádnou výhodu nepřinesou. A dle čůča tyto pneu [odkaz] sníží čas o 15 s >:D
4. 3. 2014 15:20
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Tys byl v té diskusi tejdá taky, že? Pokud si to dobře pamatuju... Proto jsem to tu teď připomněl :-)
4. 3. 2014 15:24
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jo, byl jsem to přímo já :-)
Avatar - King
4. 3. 2014 18:24
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Nezradila vás náhodou paměť, pánové? Pokud si vzpomínám ohradil jsem se pouze proti označení (už nevím kterým mimoněm) dotyčných pneumatik za "závodní". Pokud už si někoho berete do úst, měli byste to dělat tak, abyste nebyli za pitomce. ostatně velmi snadno to lze ověřit [odkaz] . Myslím, že omluva by byla namístě.

A pokud jde o pneumatiky obecně - časy na Ringu by se měly zajíždět na tom, na čem opouští auta továrnu. Je hezké, že Leon umožňuje PSC2 objednat, ale kdo si asi na takové auto objedná takovou gumu? Naproti tomu myslím není vzhledem k filozofii CTR vůbec vyloučené, že na Max Performance pneumatikách budou stát Civicy standardně.
5. 3. 2014 07:31
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
"...časy na Ringu by se měly zajíždět na tom, na čem opouští auta továrnu"

To je zajímavé téma.
Osobně to vidím tak, že pokud jde o presentaci schopností auta, tak bych právě pro čas na okruhu (jakémkoliv) volil okruhové obutí, byť se s ním auto neprodává - totiž vyměnit pneu může každý a nazout může v podstatě jaké chce. Je to rozhodně menší zásah do tovární specifikace, než třeba výměna tlumičů, brzd, či jiných dílů podvozku, nebo úprava motoru. Navíc výrobce z pochopitelných důvodů nebude prodávat auto - byť sportovně laděné - na drahých "skorozávodních" pneu, takže schopnosti vozu na okruhu výběrem pneu dost omezí.
Na druhou stranu je fakt, že pokud někdo jede na "skorozávodních" gumách, dost tím "znevýhodňuje" ty, jež jeli na nějakých standartních, civilních - a časy se mohou jen použitím těch správných pneu zlepšit o dost.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 14:34
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
No ale výkon samotný nemusí Honde stačiť, pozri na Golf R, ktorý má ešte o 20k viac, ako Cupra a NS dá za 8:14.
4. 3. 2014 15:02
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
U toho Golfu R je to to samé, jako s ostatními auty - jeké měl pneu? Jak je laděný (okruhově / daily driver)..? Nemyslím, že by Golf R vznikl s cílem lisknout čas na NS, takže jeho jízda byla spíš jen pro info (což samozřejmě nijak nesnižuje výkon těch, jež jeli ještě rychleji).
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:08
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Pneu neviem, ale u Golfu R to nie je nejaká priorita, preto verím, že nijak nešpekulovali so semislickami. Mmch. to R sa tiež medzigeneračne výrazne zlepšilo oproti 6. gen.
4. 3. 2014 15:18
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
To ano, ale generace pátá byla pro mně tou nej... :-P
5. 3. 2014 21:11
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
I čtyřkolce pomůžou.
Avatar - King
4. 3. 2014 18:26
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
"takže jeho jízda byla spíš jen pro info" >:D Zabils >:D >:D

Tak co tam leze? >:-[]

Koho by asi u daily driveru zajímala jízda na Ringu pro info? ;-)
5. 3. 2014 07:36
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Co tam leze?
Jako Golf tam leze?
Ne, Golf opravdu ještě sám myslet a lozit neumí, Golf tam nelezl, lezli tam s ním novináři v rámci redakčního testu, a pokud vím, tak nikdo časem Golfu R nemává jako nějakým oficiálním časem - tedy kromě zdejších hondafans.
5. 3. 2014 21:14
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Někdy je to jen zajímavost, ne marketingové hody. Golf GTI má také oficiální čas z Ringu. Schválně, jestli ho najdeš. Není to o tom, že by tam jeli pokořit rekord, čas získají v rámci testování, které probíhá mimo jiné i na Ringu.
Avatar - King
4. 3. 2014 18:28
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
A ten Golf R jsi řídil? Pokud ano, věděl bys, proč 20 koní nestačilo. Nehledě na to, že to ti prozradí už technické údaje, jmenovitě váha s haldexem. ;-)
4. 3. 2014 13:05
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Čas je to až neuvěřitelný. Ostatně Walter Röhrl s Caymanem S zajel 7:55.
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:14
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Přesně tak. A najednou už nebude ten čas zdaleka tak "důležitý" jako dosud (viz první příspěvek). Vlastně stačilo přidat "nudnému" GGTI 50 koní. ;-)
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:19
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Sam viz ze to tak neni, buhvi jak dlouho to pripravovali a testovali.
Asi vi proc zvanit nema, MRS to prvenstvi vydrzelo par let, Leonu to vydri tak pul roku, nez oznami cas CTR ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:27
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Ale zatím stále pouze "kecy" a malování na asfalt. Ovšem u Hondy mají pořád dost času, ještě počkat na MRSR, CupraR... :-O ;-)
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:31
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Plan je danej a prodej take na jaro pristiho roku. K cemu vystrcit cas, o kterem za pul roku nikdo nevi, ktery upadne hned v zapomneni ;-)
Dulezity bude cas, ktery nejaky patek vydrzi jako u MRS ;-)
Jinak CupraR bude snad 4-kolka, takze Seat se zda byti uz mimo hru ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:36
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Čas CTR, "který nějaký pátek vydrží"? Konečně píšeš aspoň trochu reálně... ;-)
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:38
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Vzdyt si rozumime ;-)
Cil je jasny a konkurence odpada ;-)
Rekl bych ze Seat prisel s casem rychlke proto, protoze ho asi tezko nekam posune a za pul roku uz by nebylo cim se chlubit ;-)
A pak ze handrkovani o cas nebude zabava ;-)
Takze blahopreji Seatu k docasnemu prvenstvi ;-) :yes:
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:46
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jo, rozumíme, "nějaký pátek" je jednotné číslo, takže jeden (nějaký) pátek. >:-[]
Jasně, pokud se podaří CTR překonat čas, bude to historicky prakticky nepřekonatelné! >:D
Handrkování o čas může být zábavné možná v diskusích, hh bych si ovšem podle něj rozhodně nevybíral. ;-)
Hlavní přínos Cupry, bych viděl v tom, že se ten čas na NS přestane dětinsky démonizovat, protože, když se něco podaří koncernu, přestane to být obdivuhodně středem pozornosti. Překonat MRSC, to byla výzva, ale kdo by chtěl za každou cenu překonávat "nudný" koncernovwý Seat? :-O
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:53
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jasne, patek, maximalne dva >:D
Samo, kazdy bude mit na HH jine pozadavky. Honda uz nekde potvrdila, ze ma jit o auto "nekompromisní, zaměřené na nejvášnivější řidiče. Těm kdo chtějí civilnější, tišší a komfortnější auto, doporučujeme koupit raději Golf GTI"
Takž asi tak. Aktivni podvozek by mel trochu k tomu civilnu pomoci.
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:57
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Aktivní podvozek, nebo nastavitelná tuhost tlumičů pouze na zadní nápravě ala Tourer?
4. 3. 2014 17:11
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Na CTR si zajisté nastavíš i tuhost tlumičů na deklu kufru. :-)
4. 3. 2014 17:10
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Šušu, tancuješ tady, jako by Civic držel na NS rekord už půl roku. Bohužel, jak vidíš, ode dneška už musí překonat i Leona, který se evidentně velmi povedl.

Teď bude zajímavé sledovat, jestil Civic překoná hravě toho Leona jen časem nebo i cenou. ;-) :-!

PS: Kdy že se uvidí? Za rok? Nebo kdy má přijít Civic na trh?
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2014 09:12
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
No, nechci ti kazit iluze, ale obávám se, že Civic Type-R bude navždy vzpomínán jako tragikomik, který 3 roky machroval a pak utřel nos.

Jak se HH mezigeneračně zrychlily naznačuje tento Leon. Už tohle musí kluky v Tokiu lehce znervozňovat. Horší je, že težší kalibry se na Nordschleife teprve vydají. A dovoluji si tvrdit, že Astra Extreme nebo Focus RS budeou rozhodně rychlejší, než Leon...

Věřím, že Type-R bude super, ale HOnda možná sama sebe zbytečně fackuje...
5. 3. 2014 12:30
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
V předchozí generaci měl Leon až 310 koní (228 kW; pořád předokolka) a žádný oficiální čas z Ringu. Bylo by zajímavé mít nějaké porovnání.
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 15:15
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Co tak není? Troubil snad Seat dva roky do světa, že vletí na Nurbas a překoná rekord Mégane? Poslouchali jsme snad každý týden, že mají náčrtek, pak že mají maketu, pak že mají raketu, pak že testují 1.6, pak že si to rozmysleli a vletí na to s 2.0, pak že budou mít nejmíň 280bhp, pak že mají prototyp, pak že počmárali červenou a bílou ring? A pak pořád velký kulový?
Nebo snad má Leon vzadu čtyři roury od kamen, křídlo z F1 a difuzor větší než LaFerrari?
Takže co tak není?
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:29
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Presne. Honda už je každému okrem zarytých fanúšikov na smiech s tým ohlasovaním Tajpáru. Furt samé avíza, koho si dá k obedu, aký bude mať super výkon a dodnes nič. Seat len pred pár týždňami naznačil, že spravil dobrý čas a dnes tu máme výrazné prekonanie doteraz nedostižného rekordu. Osobne si myslím, že to bude znamenať ďalšie odsunutie CTR, lebo ak ako referenciu mali M RS, tak im Cupra spravila pekný škrt cez rozpočet. A môžu začať nanovo a tajpáru sa nedočkáme nikdy. Holt niekto maľuje na asfalt a niekto rovno postaví rekordnú mašinu. >:-[]
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 16:47
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jj, a to hoši ještě netuší, že s prvním jarním sluníčkem na NS vlétne Astra OPC Extréme a určitě nebude chtít odejít poražená, už tak je dost rychlá. No a než se rozhoupou (já vím, oni pečlivě testují aby dali na trh jen prvotřídní kvalitu >:-[] ) tak se klidně může stát, že na ten ring vletí ještě před nimi tohle (pochybuji, že by Ford neměl cukání a schopnost připravit to během pár měsíců, zvláště když mají motor z Mustangu a uvidí tyhle "rejdy" na ringu)
[odkaz]
A to už bude Takanobu Ito nejspíš na plech. >:-[]
Avatar - King
4. 3. 2014 18:46
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Takanobu Ito píchnul do vosího hnízda a teď si spokojeně mne ruce, jak se mu to povedlo. :-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 19:03
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jj, možná ho zachrání během pár týdnů nucený správce až vyhlásí, že nenašel velkého investora a začíná rozprodávat NS po částech.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:28
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Počítám, že už koncern uplácí zájemce, aby od koupi Ringu odstoupili. Jistota je jistota.
Avatar - Emel
4. 3. 2014 19:30
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Počítám, že už Honda uplácí zájemce, aby od koupi Ringu odstoupili.... aby nemusela přiznat, že sice horko těžko překonala Renault, ale než se jí to povedlo, objevili se další tři a ti už jsou nad její síly.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:37
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Teď nevím - ta replika na mou reakci měla být vtipná? Tímhle stylem se momentálně trumfuje můj šestiletý syn se čtyřletým. Mám ti je sem poslat? :-O
Avatar - Emel
4. 3. 2014 19:41
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Měla poukázat na trapnost tvé repliky... asi příliš složitý sarkasmus, zkusím méně rozvinuté věty.

Připomíná mi to některé chytráky, kteří až si jednou koupí auto, tak bude jistě lepší než to moje současné ;-)
Avatar - King
4. 3. 2014 19:56
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Snažím se moc nevyčnívat a splynout s okolím. Dá to fušku, klesnout tak nízko.
Avatar - Emel
4. 3. 2014 20:13
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Aha, tak to jsem zase nepochopil já... v posledních letech ti to jde skvěle :-)

Teď ale vážně - hothatche ani časy na Ringu mě moc netrápí. Seat zřejmě postavil špičkové auto a Honda... Hondu nechme chvíli v klidu, prázdné řeči o tom co možná jednou bude nejsou moc důstojné.
4. 3. 2014 20:13
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jo tak proto jsou tu od tebe poslední dobou tak křečovité bláboly, já tušil, že to nepíšeš ty, vypadalo to fakt moc dětsky. No, příště těm svejm klukům raději vytvoř vlastní nicky, až se budou zase chtít argumentačně trumfovat.
Avatar - King
4. 3. 2014 22:14
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Když se daří, tak se daří. :-) Dvě potrefené husy na jeden záběr, to se mi povedlo. >:D Ale na druhou stranu - ne, že bych se musel až tak snažit. ;-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 20:07
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Zase trefa, jak vy hondisté máte koncern přečtený je až neuvěřitelné. :yes:
Avatar - King
4. 3. 2014 22:11
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Je to snazší, než bys myslel, ale díky. :-) :yes:
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 22:41
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Není zač. Brouk Pytlík ti musí závidět. :-)
Avatar - King
4. 3. 2014 18:54
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jak to myslíš - dodnes nič? CTR byl ohlášen na 2015, tak kdo by ho asi čekal dřív? Ostatně tomu odpovídá i představení konceptu právě teď.

Přijde 2015 a bude nejrychlejší předokolka. Opravdu si myslíš, že je Honda plná pitomců, co se 2 roky pachtí, aby překonali referenční čas skoro pětiletého auta o vteřinu? >:D Mozek by to chtělo trošku používat. ;-) Jestli je tou do té doby rychlejší předokolkou Mégane, Cupra nebo OPC není asi zase tak moc důležité. Za dané situace si prostě nemohou dovolit blamáž, o tom to celé je. ;-)
5. 3. 2014 08:40
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Kingu tobě očividně pořád uniká to, z čeho má spusta lidí už škodolibou legraci. Nejde o to, že by Honda ten čas třeba i nebyla schopná překonat. Jde o ten cirkus, kdy neexistující auto je už předem nejrychlejší na ringu a to ještě s celkem solidním humbukem. Do toho přijde z čista jasna José ze španěl, trochu tu hranici posune a zase si jde hodit siestu. Bez keců.
Avatar - King
4. 3. 2014 18:40
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
No jasně, protože tomu Seat až do poslední chvíle nevěřil. >:D

Říct o autě, které v té době ještě ani nebylo pokupě, že bude ve své době nejrychlejší HH, to chce hodně seběvědomí. Jsem rád, že ho Honda má. :-) :yes:

Beztak v tom cítím ze strany Hondy spíš provokaci, tím, kdo zvedl tu výše zmíněnou rukavici, totiž nebyla Honda, ale Seat. Počítám, že se v Hondě času Cupry zasmáli a teď čekají, jestli zabere ještě někdo. Zatím to vypadá slibně. :-!

Protože už se tu našli v diskuzích i chytráci, pro které nebyl MRST žádný extra HH, Renault podvodníci a Honda srab, který si po pěti letech troufá na rekord staré jebky. Teď je tu rekord čerstvý (+- půl roku už žádný rozdíl) a teď je možnost ukázat, jaký je skutečný poměr sil v reálném čase.

Že byste zrovna vy, zocelení koncernovým brainwashingem, nevnímali tyhle marketingová hrátky? Jen se nedělejte. ;-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 19:00
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jo teď jsi na to kápnul. Seat nevěřil, někdy je holt lepší nevěřit a umět.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:24
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Když se štěstí unaví... však to určitě znáš sám. :-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 19:46
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Tady se spíš hodí štěstí přeje připraveným. :-)
Avatar - King
4. 3. 2014 19:55
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
O tom nemůže být sporu. Seat dokázal to, co ani Focus RS, ani Astra OPC, takže respekt. :yes: Teď jen musíme chvíli počkat na to, jak to dělají skuteční borci. ;-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2014 20:05
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
No jestli máš na mysli Hondu, tak ta si nemusí nic dokazovat, největší kufr ve třídě s nejnižší nákladovou hranou už má a nějaký čas na NS zajímá jen uhrovité plakáty. Stejně by v překonání bájné hranice 8 min. už byla navždycky jenom druhá a v překonání bájného Mégane také, tak wocogo. :-)
Avatar - white label
4. 3. 2014 20:25
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Jestli bude čas nové CTR alespoň z části tak velkohubý jako tvé klubové příspěvky, pak to bude určitě hluboko pod 7 minut.
Avatar - King
4. 3. 2014 22:06
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Ty sleduješ mé klubové příspěvky? To mě těší, každý nový čtenář je vítán.
Avatar - Thomasino
4. 3. 2014 22:11
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Nějak jste tady možná nekomentovali fakt (četl jsem diskuzi z rychlíku), že podle videa zajeli "rekordní" kolo s manuálem, a ne s tím skvělým a nedostižným DSG >:-[] >:-[]
Avatar - King
4. 3. 2014 22:16
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Asi chtějí dát ostatním alespoň špetku naděje. :-)
Avatar - Emel
4. 3. 2014 22:31
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
A co z toho vyvozuješ?

Osobně jsem za manuál, ale jestli bych s ním byl rychlejší než s DSG na pádla nebo ne, to je věc jiná... profík by rychlejší být mohl. U Octavie má DSG delší převody než manuál, u Cupry nevím.
5. 3. 2014 12:56
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Podle toho, co se psalo, čas zajelo auto s DSG. Na natáčení tedy asi použili jiné auto. Byť je to taková začátečnická chyba.
Avatar - Ham.
5. 3. 2014 13:31
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Z čeho usuzuješ na DSG? Všude se píše o Seat Leon Cupra 280 včetně materiálů samotného Seatu.
5. 3. 2014 15:21
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Všude, kde jsem na to narazil, připisovali rekord Leonu Cupra 280 DSG (například [odkaz] ). A na jednom místě se manuálu ve videu divili. Co se oficiální zprávy týče, na seat-mediacenter.com není o převodovce ani slovo. [odkaz]
Avatar - Ham.
5. 3. 2014 16:03
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Sice se v ofiko zprávě implicitně o převodovce nemluví, ale když o autě v textu mluví jako o .....the Leon CUPRA 280... tak usuzuji, možná chybně, na manuál, protože model s dsg většinou označují prostě jako Leon CUPRA 280 DSG. Já jsem tu zprávu zaznamenal daleko dříve než byla tady na auto.cz na TopGearu a tam o dsg také není ani ťuk.
[odkaz]
5. 3. 2014 20:48
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Na jednom webu měli "přepis" tiskové zprávy, která DSG uváděla, a pak u videa také probírali, že je tam najednou manuál. Takže je možné, že někde udělali chybu. Za přehmat považuji, že se o převodovce vůbec nezmiňují (kromě toho případného DSG v názvu modelu). Je pěkné, že se zaměřují na balíček Performance, ale taková základní věc by tam být mohla.

[odkaz]
Avatar - Thomasino
5. 3. 2014 21:11
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Vzhledem k tomu, že se nikde o DSG nezmiňují a na videu je vidět manuál, tak bych řekl, že je to celkem jasné. Kdyby to zajeli s DSG, určitě by to "komunikovali" >:-[]
Avatar - Emel
5. 3. 2014 21:32
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
To jsou pořád konspirační teorie... víte někdo, jestli má u Cupry DSG delší převody než manuál?
Avatar - Thomasino
6. 3. 2014 16:12
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Takže odpověď z českého Seatu je ta, že rekordní kolo zajela Cupra s manuální převodovkou >:-[]
To asi White Label a další věhlasní zastánci DSG nebudou mít úplně radost! ;-) >:D

Prostě do HotHatche pokud chceš sportovnější svezení a mít kontrolu nad autem (zvláště u VW koncernu), volíš manuál. Pokud se cchceš jen vozit po městě a dálnici (občas po nějaké okresce) a jsi línej řadit, volíš automat >:-[]
7. 3. 2014 12:44
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Ano, DSG je na nic, proto ho strkají do závodní verze Leonu. ;-) Za příplatek myslím myslím kolem 25 tisíc € můžeš mít plnohodnotnou závodní sekvenčku. Jiná možnost není, tedy ani manuál.

Rozhodně je to překvapivé. Čekal bych, že pojedou s DSG. Za 20 km ji neupečeš. Celkem by mě zajímal důvod.
Avatar - white label
7. 3. 2014 14:45
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Možná je jedním z důvodů (kromě nižší hmotnosti manuálu) fakt, že tě sériová dsg nepustí při podřazování až "na krev".
5. 3. 2014 15:27
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Tak jsem si stáhl záznam celého kola a skutečně jede s manuálem. :-O
Avatar - white label
5. 3. 2014 13:59
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Kde se to psalo? To by byla další "podpásovka" pro Thomasina. >:-[]
Ale podle videa to bylo bílé třídvířko s manuálem, tedy nelehčí konfigurace.
Avatar - white label
4. 3. 2014 23:50
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Bohužel je vidět, že už přestáváš rozlišovat, jestli přispíváš sem, nebo do klubu...
5. 3. 2014 12:53
Re: Leon přijel, zajel, zvítězil
Rekord byl z roku 2011. To je u tebe starý? Pokud by někdo chtěl zvednout rukavici, kterou hodila Honda, tak by chytrý krok byl si počkat na jejich čas. To by se ale také nemuseli dočkat. >:-[]
Avatar - Brandon Walsh
4. 3. 2014 12:33
leon
to je rečí od hondy, ako bude najrýchlejšia. Potom príde "neznámy" seat, ktorý by si 3/4 populácie nekúpilo, prekoná rekord neskutočným časom a človek sa o tom ledva dozvie v troch riadkoch textu >:D :yes:
Rozbalit vlákno
53
Avatar - sksteve
4. 3. 2014 12:42
Re: leon
tak Honda ma porad jeste cas. A navic, pokud jsem dobre cetl, radi by aby Civic byl rychlejsi i nez NSX tzn. cas pod 7:56. Teprve uvidime jak si s tim poradi. Co se Seatu tyce, zajel skvely cas o tom zadna. Ale zajimalo by me take jaky by byl jeho cas na standardnich pneu. Btw: nevite nekdo jestli se da Performance paket objednat i u nas?! nikde jsem ho nemohl najit.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 12:58
Re: leon
Měl semislicky, stejně jako megane trophy, ale řeší to tím, že s perf. packetem ty semislicky dostaneš. ;-)
Avatar - sksteve
4. 3. 2014 13:08
Re: leon
jj, to je mi jasny. ale nejde mi o srovnani Leonu a Meganu (osobne bych radsi Leon, bude imho pouzitelnejsi jako daily car). ale slo mi jen o to, jaky muze byt casovy rozdil mezi semislickama a standartnima pneu na NS.
4. 3. 2014 13:33
Re: leon
Megane ziadne semislicky nemal

[odkaz]
Avatar - Emel
4. 3. 2014 13:36
Re: leon
Megane měl standardní pneu, podle některých zdrojů je rozdíl na NS až 15s...
4. 3. 2014 14:47
Re: leon
Můj odhad by byl 10 vteřin. Nicméně klasickou pneumatiku můžeš oholit, profík ji umí dobře zaběhnout, takže kdo ví, jaký by byl rozdíl. Se stickery (úplně novými pneumatikami) to nikdo nepojede, scuffy dávají větší smysl.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 14:59
Re: leon
Semislicky jsou ale prakticky slicky, závodní gumy, těch pár drážek je tam jen pro homologaci na silnici. Tj. hlavně měkčí směs, tvrdší patka, žádná sebelepší silniční guma jakkoliv zajetá nemá šanci, ani UHP, rozdíl ve prospěch semislicků tam prostě je.
4. 3. 2014 15:18
Re: leon
Rozdíl tam je, ale z UHP jde vyždímat něco navíc, když s ní chceš závodit. Těžko doženeš rozdíly v konstrukci, tam záleží, z jaké pneumatiky vyjdeš.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 14:51
Re: leon
Deset vteřin určitě. K tomu meganu jsem semislicky napsal záměrně, v ofiko zprávě byly potenzy, jenže těch debat o tom, že ani s michelin cupy se nikdo nebyl schopen tomu času se stejným autem přiblížit už jsem pár četl. Prostě je otázka, na čem to auto vlastně jelo. V tomto smyslu je řešení seatu se zařazením semislicků do příplatkové výbavy takové chytrohorákyňské, ale možná o něco čistší. ;-)
4. 3. 2014 15:03
Re: leon
Působí to věrohodněji. Ale porovnatelné to není.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:05
Re: leon
Snažil som sa to zistiť, ale na žiadnej fotke nie je názov pneu čitateľný: [odkaz]
4. 3. 2014 15:08
Re: leon
Vzhledem k tomu, že se tam fotilo a natáčelo, tak asi není reálné, aby jeli na něčem jiném než uvedli.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:13
Re: leon
No a čo na tej fotke vidíš? Ja absolútne nič. A to má tá fotka iste väčšie rozlíšenie, ako video (hoc aj full HD). Takže to, že niekde boli kamery žiadny dôkaz neprináša.
P.S. Tým nechcem znižovať kvality Bridgestonov RE050, naopak.
4. 3. 2014 15:18
Re: leon
Třeba má nebo by mohl někdo mít fotky ve vyšším rozlišení. Do rizika prozrazení podvodu by nikdo nešel. Jsou to jen klasické konspirační teorie lidí, kterým nevyhovuje realita.
4. 3. 2014 15:28
Re: leon
Co vlastně dávaj na GTi?
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:32
Re: leon
Potenzy S001 (bohužiaľ).
Avatar - Bully_
4. 3. 2014 20:16
Re: leon
A proc bohuzel? Aspon co jsem cetl testy, mely by byt porovnatelne s Potenzami RE050A, s tim, ze maji mit vyssi UTQG. Takze vetsi kilometrovy najezd. Sam jsem rozedral jenom ty RE050A, ale rozdil mezi obema typy ted potvrzuje i jeden muj znamy, co je vozil obe.
Avatar - white label
4. 3. 2014 20:23
Re: leon
Taky si myslím, že to nebude špatná pneu. Právě by mě zajímaly iudexovy dojmy i co se týče daných pneumatik.
Avatar - King
4. 3. 2014 22:03
Re: leon
Jasně, zeptej se ho, určitě o tomhle (taky) něco četl. :-!
Avatar - white label
4. 3. 2014 23:53
Re: leon
Zjevně se řídíš heslem: "Podle sebe, soudím tebe". Ani mě nepřekvapuje, že si nepochopil, že se bavíme o pneu na jeho novém autě.
Avatar - iudex
5. 3. 2014 13:14
Re: leon
Neviem to síce zatiaľ hlbšie zhodnotiť, ale zdajú sa mi dosť hlučné a nemyslím, že by som mohol podstatne výraznejší hluk odvaľovania pripísať len o málo väčšej šírke (225mm) oproti Michelinom Primacy HP na ostatných autách (205, resp. 215mm). Ešte je možnosť, že je to nižšími teplotami, predsalen je len okolo 10°C. A vychádzam tiež z posledného testu ADACu, kde skončili asi na 8. mieste, ďaleko za Contíkmi, Michelinmi či Goodyearmi.
Avatar - Thomasino
5. 3. 2014 16:29
Re: leon
iudex - nemůžeš přece chtít po sportovnějších pneu na HH, aby byly tiché jako Energy Saver, který má za úkol tolik nelepit na silnici a naopak být úsporné a pak i tiché.
Taky jsem se teď "zase" divil, když jsem přezul Meggie z letních Michelin PS2 na zimní Dunlup WS 4D, o kolik dokáží být ty zimní tišší :-)
Prostě buď chceš pneu co budou držet, nebo chceš pneu co budou tiché a málo žrát ;-) >:-[] A nebo nějaký kompromis obojího. To máš tak se vším :-!
Avatar - iudex
6. 3. 2014 08:34
Re: leon
Ale ja neporovnávam s Energy Savermi, ale s Primacy HP (ktoré sú mimochodom sériovo na GT86) a tie sú o dve triedy tichšie ako S001. A tiež sa mi zdá skôr logické, ak výkonné pneu majú skôr mäkšiu, lepivejšiu zmes a naopak ekologické pneu majú skôr tvrdšiu zmes, ktorá sa tak rýchlo neopotrebuje a zároveň tvrdšia zmes je hlučnejšia. Mne sa skrátka javia tie Potenzy S001 ako tvrdé. Ale opakujem, možno dojmy pri vyšších teplotách budú iné, je to zatiaľ predčasné komplexne hodnotiť.
Avatar - Thomasino
6. 3. 2014 10:04
Re: leon
Primacy jsou také z kategorie Energy Saver. Pokud se tak nějaké přímo jmenují, tak to sorry, já se v EKO pneu nevyznám. Mám přehled v těch sportovnějších ;-) Ale Primacy HP jsou EKO gumy co moc nedrží a jsou poměrně tiché, měl jsem je kdysi na na C-MAXu z výroby, ale hned šly pryč a nahradil jsem je lepšími. Každopádně mi přijde také škoda, že na celkem drahé GTI dávají takové průměrnější pneu, jako jsou Potenzy S001, ale úplně nejhorší asi taky nebudou. Já měl tehdy na GTI Potenzy 17" RE050 (bez A) a byly tvrdé a hlučné. Když jsem pak dal Pirelli P ZERO 225/40 18", tak byly tišší, poddajnější (komfortnější i přes nižší profil a širší ráfek) a mnohem lépe držely. Rozdíly v pneu jsou fakt velké. Ale i tady samozřejmě platí, že každému sedí něco jiného. Nyní se snažím prodat ty moje Michelin Pilot Sport 2 v rozměru 235/40 R18 95Y a koupit taky něco lepší, ale kdyžtak je ojezdím. Možná už příští sobotu na SlovakiaRingu zkusím chování Meggie na okruhu a protože ještě nebudu mít semislicky (a bude na ně možná i zima), tak bych jezdil na těch letních, stejně to bude opatrněji a lehké seznamování. No ikdyž jeden nikdy neví >:-[] Už mám doma nové a mnohem lepší brzdové destičky, které výrazně vylepšují brzdný účinek u MRS, kamarád je tam už má a chrochtá blahem :-)
4. 3. 2014 15:24
Re: leon
Osobně nevěřím těm pneu a u moderních turboaut ani naladění motoru, stačí jen tak málo, trošku přidat na výkonu, nikdo nic nepozná a je rozdíl, jestli na rovince jedeš max 190, nebo 210... Z těchto důvodů bych neglorifikoval v podstatě žádné auto na NS, kór když kdokoliv z nás by to za stejných podmínek zajel tak...o rok, o dva, pomaleji :-)
Avatar - King
4. 3. 2014 19:02
Re: leon
"trošku přidat na výkonu..... jestli na rovince jedeš max 190, nebo 210" >:D >:D

Dneska jsou nějaké sluneční skvrny? Jak TROŠKU přidáš na výkonu abys na rovince jel o 20 rychleji?

Lidi, měli byste vstát od těch počítačů a vyrazit taky mezi lidi, kteří ladění auta rozumí alespoň takhle MALILINKATO. :-O
5. 3. 2014 08:31
Re: leon
Ano, po tvých neznalých, neodborných a křečovitých komentech by to MALILINKATO mohla být příjemná změna k lepšímu. :-)
4. 3. 2014 15:43
Re: leon
SportAuto, ktere ma nadstandardni vztahy s nemeckym zastoupenim Renaultu (kazdy jejich novy model maji zapujceny na dlouhodoby test, specialni edice minule generace Clia RS nesouci jmeno tohoto platku,..) pise v testu Trophy o "zavodnich" gumach. Jinak v ramci toho testu zajelo Trophy na standardnich Potenzach na technickem Hockenheimu prumerny cas. Takze asi tak. ;-)
Avatar - King
4. 3. 2014 18:44
Re: leon
Pokud je mi známo, MRST SS neměl, měl je předešlý R26.R. 8-s
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:28
Re: leon
Tak ono nacpat koncernovy motor a tvrdsi podvozek do Seatu neni zadny umeni. Golf by to zvladl uplne stejne a spousta jinych aut take. vw jen nechal Seat trochu vystrcit ruzky, aby se konecne po tech desitkach let, kdy prej delaj konkurenci sportovni Alfe ukazal v lepsim svetle. Bez takoveho auto je to sportovni znacka koncernu asi jako nase Skoda ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2014 13:45
Re: leon
Takže až Honda zajede rekord na NS, bude to taky úplně o ničem? Že tam je třeba samosvor a pořádné brzdy je úplně vedlejší? Pokud je to pro koncern taková trivka, má vůbec smysl, aby se o to Honda snažila?
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:46
Re: leon
Si nepochopil, slo o vynaseni Seatu do nebes. Seat neni vic nez vw ;-)
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 13:48
Re: leon
Jinak pokud mel Seat lepsi pneu, ktere delaj tech 15s tak to pro Seat potazmo koncern takova trivka neni ;-) To by dokazovaly i ostatni casy Golfu GTI, R, S3,..
Avatar - Emel
4. 3. 2014 13:52
Re: leon
No samozřejmě že to není trivka. Kdyby byla, nevydržel by ten rekord tak dlouho. Uvědom si, jak extrémní auto je ten Megane. To ty z toho děláš něco, co mohl vlastně klidně dokázat každý... jenže nedokázal.

Golf by to zvladl uplne stejne a spousta jinych aut take.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:04
Re: leon
Ten Megane žádné extrémní auto není. To si pleteš s předchozím R26.R. Trophy měl pár polepů, i když chápu, že s nima to taky umí pelášit.
Avatar - Emel
4. 3. 2014 13:50
Re: leon
Všimni si, že se žádné velké vynášení do nebes nekoná. Jen tak mimochodem, zajeli jsme rekord na NS... s autem, které stojí 670t... (+nějaký příplatek za ten performance paket, to se mi teď nechce hledat).
Avatar - Choochoo
4. 3. 2014 14:01
Re: leon
Pokud by pouzili pneu jako MRS, tak by mohli rikat: zajeli jsme tak akorat velky ......
Pokud se nesrovnava srovnatelne je to o nicem a muzem si tu jen tak pokecat, co by dokazal ten a ten, kdyby to a to,...
Avatar - Emel
4. 3. 2014 14:07
Re: leon
Z druhé strany, MRS R26R je vyrámované auto s plastovýma okénkama, bez airbagů, bez rádia...

Já souhlasím že to srovnání není úplně košer a obout na MRS semislicky je ten nejmenší problém... a možná k tomu i ostatní automobilky přistoupí... a pak... pak se uvidí.
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2014 14:34
Re: leon
Sranda bude, že Honda bude rychlejší než R26, ale na Seat stačit nebude.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:07
Re: leon
Ty bláho, je fakt možné, že jste tak brutálně mimo? :-O [odkaz] >:D

A s váma se bavíme o sportovního hondách, jo? :-!
Avatar - Emel
4. 3. 2014 19:15
Re: leon
Já psal o R26R.

Sportovní Hondy? Jo, taky si něco takového matně pamatuju...
Avatar - King
4. 3. 2014 19:20
Re: leon
Nepokoušej se vylhat z toho, že nevíš, které auto drželo rekord před Cuprou, viz tvůj příspěvek ve 13:52. Raději sklop uši a chvíli se chovej vzorně, ať nemám chuť ti to někdy připomenout. :-)
Avatar - iudex
4. 3. 2014 14:38
Re: leon
Presne ako Ti písal Emel: ten rekordný Merane bolo podstatne odlišné auto od série, takže o nejakom zvýhodnení oproti sérii treba hovoriť predovšetkým u Meganu.
4. 3. 2014 14:55
Re: leon
Emel psal nesmysly. Trošku si ty Mégany popletl. :-) Mégane RS265, který zajel rekord, byl normální sériový Měgane RS.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:01
Re: leon
Máš pravdu, RS 265 Trophy bol rýchlejší, ako vypitvaný R26.R.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:08
Re: leon
tak s kým ty vlastně souhlasíš? >:D
Avatar - iudex
5. 3. 2014 13:18
Re: leon
To, že sa nevieš zorientovať, tu dokazuješ opakovane, takže je asi bezpredmetné pokúšať sa Ti niečo objasniť.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2014 15:00
Re: leon
iudex: Pokud vím, Megane R26R (ten s plastovými okénky a rámem na sušení prádla ;-) ) taky svýho času držel rekord, ale ten dosavadní držel MRS současné generace, tam se žádný sedačky nevyhazovaly. Spekulovalo se o pneu...
Avatar - iudex
4. 3. 2014 15:02
Re: leon
Chybka, máš pravdu (viď vyššie). Asi nedostatočne čítam Thomasinovu osvetu. >:D
4. 3. 2014 15:12
Re: leon
Až (pokud) Honda použije u času Civicu tyto pneu [odkaz] tak čekám, že tady stejně budeš psát, že Honda by bez nich zajela akorát tak velký...
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2014 09:27
Re: leon
Já si myslím, že na UHP pneu by ten Leon zajel +- to samé co Megane... těch 15s je extrém.
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2014 18:34
Re: leon
Ty umíš vážně pobavit. >:D Není to žádné umění, nestojí to ani za zmínku (protože VW), však stát se nejrychlejší předokolkou na NB a překonat Mégane R.S. dokáže kdekdo, jen samozřejmě nikdo nechce.

Být to Honda, čteme tu ódy...Ale to jen tak hned nebude, že.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2014 13:35
Bolo to auto zo showroomu?
Len sa pytam.

Bol tento kus identicky s autom, ktore si clovek moze kupit v showroome?

To znamena... vsetky sedacky, pripadne rezerva, ziadne pridavne vzpery atd.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
4. 3. 2014 13:41
Re: Bolo to auto zo showroomu?
Ptal ses podobně i u MRS, nebo ti ten jeho čas "překvapivě" tolik nevadil? >:-[]
4. 3. 2014 13:44
Re: Bolo to auto zo showroomu?
tazko povedat, jasne ze je nemal bezne pneu ale semislicky
Avatar - Emel
4. 3. 2014 13:47
Re: Bolo to auto zo showroomu?
...které se ovšem dají normálně koupit v showroomu v rámci příplatkové výbavy. Z druhé strany, Megane se zase dá koupit s plastovými okénky a rámem místo zadních sedaček. Které auto je z toho pohledu více "sériové" je dost ožehavá polemika, samozřejmě je jednodušší přehodit kola než vyházet interiér...
4. 3. 2014 14:52
Re: Bolo to auto zo showroomu?
Ten Rekord zajel MRS 265 a ne R26R, Tak do toho netahej nějaký rám místo sedaček. Je to hodně velký úkrok stranou.
Avatar - Emel
4. 3. 2014 15:50
Re: Bolo to auto zo showroomu?
R26R držel ten rekord taky pokud vím.
4. 3. 2014 16:04
Re: Bolo to auto zo showroomu?
Zase kličkuješ. Psal jsi o aktuálním rekordu a jeho překonání.
"Z druhé strany, Megane se zase dá koupit s plastovými okénky a rámem místo zadních sedaček. Které auto je z toho pohledu více "sériové" je dost ožehavá polemika, samozřejmě je jednodušší přehodit kola než vyházet interiér..."
Jen tak na okraj. Dala se v době zajetí toho rekordu koupit nějaké sériová Cupra?
Avatar - Emel
4. 3. 2014 16:54
Re: Bolo to auto zo showroomu?
Celé to vlákno se odvíjí od dotazu, jestli byla Cupra "jako ze showroomu".

Moje odpověď je - byla.

A následně je tu polemika o tom, nakolik jsou auta ze showroomu srovnatelná, když jedno je na semislickách a jiné ne... a jedno má rám+plastová okna a druhé ne. Formálně oba ty rekordy platí... a aktuálně je v čele Seat.
4. 3. 2014 15:29
Re: Bolo to auto zo showroomu?
Takhle pýtat by ses mohl u každého auta a každý čas se dá zpochybnit, protože aby ne, tak by museli u každého auta po zajetí změřeného kola změřit jeho výkon a pak ho ještě rozebrat na díly.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2014 14:11
leon slape
uz klasicky hatch je krasny, trojdveracik SC na 17tkach ten uz nema konkurenciu.... ST kombik je tiez jasny kral kombikov v triede a teraz tu mame hot hatch cupra ktory poraza v zelenom pekne aj megane RS....

a to vsetko sa udialo vcelku nenapadne bez velkych reci a pompeznosti.... klobuk dole, vzdavam hold seatu

leon slape, a ja mu fandim a tesim sa spolu s nim :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
4. 3. 2014 14:57
King of Nurburgring
Tak veľký palec hore Seatu, toto je fantastický výsledok a mnohí to nepovažovali ani za možné. Naviac ak všetky prvé jazdy potvrdzovali, že to nie je žiadny nekompromisný okruhový stroj, ale hotheč v klasickom ponímaní, t.j. univerzálne použiteľné auto. O to väčší rešpekt Seatu, že dokázal postaviť normálne použiteľný HH, ktorý však porazí na prestížnom okruhu aj hardcorovejší a jednostranne nastavený Megane RS.
P.S. Úprimnú sústrasť do Hondy, kým oni porodia CTR, tak sa im výrazne posunula referenčná hodnota, na ktorú už roky ladia svojho stále nechodiaceho Godota. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2014 16:12
Konečně
Konečně to u Seatu vzali za ten správný konec. Obměnili portfólio tak, že maj konečně prodejný modely a navíc udělali i Cupru, která patří mezi to nejlepší co je a ještě ve velmi levném balení... I když si nemyslím, že by zrovna čas z NR měl být nějákým měřítkem a plně vypovídající informací, tak pár onanistům z Hondaclubu to jistě parádně zkazilo náladu, což jim přeju. Mimo jiné Seat ukázal, kam se posunula současná technika vw daná platformou MQB a to ještě není vše. Už nyní se připravuje dvoulitr ve výkonové verzi, která by měla předčít dvoulitr od AMG (360 HP), takže potenciál i do budoucna je velký na případné zlepšování. Taky jsem rád, že vedení vw konečně dalo Seatu šanci alespoň na chvíli zabodovat před golfem, protože by jistě nebyl problém tento čas překonat vozem z vlastní stáje, nicméně to možná ještě příjde. Např. s golfem v karbonovém provedení, který by měl být o cca. 100 kg lehčí a možná i s výkonějším motorem, ale uvidíme... ;-)
Rozbalit vlákno
17
4. 3. 2014 16:56
Re: Konečně
Audi nám právě oznámilo, že vrcholná berze TT bude mít z 2.0TFSI celých 420 koní. Takže ani to AMG nebude úplně terno.
Avatar - white label
4. 3. 2014 17:03
Re: Konečně
Kde to Audi oznámilo?
Vrcholná verze TT(RS) by měla mít R5 2.5 TFSI.
Avatar - King
4. 3. 2014 19:17
Re: Konečně
Zvládáš alespoň hrubé základy angličtiny?
Avatar - King
4. 3. 2014 19:14
Re: Konečně
Možná se budeš divit, ale mně to třeba náladu zlepšilo. :-)

Až Cupra dostane za půl roku naloženo, nikdo nebude moct říct, že trumfla buhvíjak starý rekord. O to Hondě myslím šlo, o soutěžení. Tak nějak to k ní historicky patří, na rozdíl třeba od Audi v Le Mans.

Doufám, že jsem ti tím nezkazil náladu. ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2014 19:27
Re: Konečně
Za jakého půl roku, neříkal jsi náhodou 2015?
Avatar - King
4. 3. 2014 19:31
Re: Konečně
V Paříži bude CTR nejspíš oficiálně představený, takže počítám, že se jeho výkon dozvíme tam, popřípadě jen o málo později. Jak ti ještě mohu pomoci ohledně elementárních znalostí automobilových reálií? ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2014 19:39
Re: Konečně
Hele, Type-R měl být už loni... až bude, tak bude ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2014 20:21
Re: Konečně
Znáš to, naděje a bezmezná víra umírá jako poslední. :-)
4. 3. 2014 20:15
Re: Konečně
Ano, soupereni Honde opravdu jde, viz naprosty debakl ve WTCC. >:D
Avatar - King
4. 3. 2014 22:00
Re: Konečně
TVL tady se to dneska sešlo. >:D

Co přesně bylo v premiérové sezoně WTCC v případě Hondy debakl? Vítězství v Poháru konstruktérů? Nebo snad 2. místo v pořadí jezdců, podpořené ještě 6. a 8. pozicí? Jooo, velká, velká bída. :-)

Soutěžení, mimochodem, je o poměřování sil a práci na sobě samém. Někdy jsi nejlepší, jindy je lepší někdo jiný. Ale to bys nepochopil. :-!
5. 3. 2014 00:22
Re: Konečně
Sorry, ale vysledek Hondy se jinak nez jako totalni propadak oznacit neda. Vzdyt i kdyz sectu bodova konta obou jejich oficialnich jezdcu, stale by to nestacilo na jezdecky titul. A tristnost a ostudnost jejiho vystoupeni pak doslova korunuje fakt, ze Honda o body a vitezstvi bojuje v podstate jen se soukromniky, s vyjimkou Lady tu v uplynule sezone zadna jina automobilka sve tovarni zastoupeni nemela. ;-) Navic letos nastoupi Citroen, coz podle pravidelne se potvrzujiciho pravidla znamena pro Hondu konec jakychkoliv nadeji na uspech, nebot v prime konfrontaci s evropskou konkurenci na vrcholove urovni dopadli Asiati vzdy neslavne. :-)
Avatar - Ham.
5. 3. 2014 00:37
Re: Konečně
Hele, ale tu Ladu rozsekali na hadry a hned v první sezóně. >:-[]
Avatar - white label
5. 3. 2014 01:01
Re: Konečně
Vážně ten pohár konstruktérů sebrali Ladě... >:D
5. 3. 2014 08:45
Re: Konečně
Tak jako opatrně a doste nejistě: Bravo Honda.... (?) >:D
Avatar - white label
5. 3. 2014 00:59
Re: Konečně
Tak tohle nemá šanci projít přes klubovou cenzuru... >:-[]
Avatar - fOE
4. 3. 2014 18:44
Paralympiada a semislicky
Ikdyz nechci znevazovat to co Leon dokazal tak jsou tu dve velka ALE:
1) byt nejrychlejsi predokolkou na NS je jako vyhrat na paralympiade, vyhrali jste, ale furt jste... jak to slusne... proste "jiny" >:D Navic v tomto konkretnim pripadu za
2) semislicky tomu vykonu davaji jinou uroven, nema pak cenu opevovat vykon onoho seatu v kontextu jinych aut (vyjma snad toho renaultu kde se nevi na cem jel) kdyz semislicky dokazi na NS ukrojit i 20s z casu zajetem na seriovych pneu. Dokazala to M3 CSL, dokazala to Z06 corvetta s Z07 packem a dalsi...
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2014 21:07
Děkuji Seatu!
Děkuji Seatu protože nyní mají u Renaultu důvod postavit ještě větší bestii >:-[] Užij si 5 minut slávy Leone! ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Thomasino
4. 3. 2014 21:50
Re: Děkuji Seatu!
Renault Sport už dávno testuje a ladí Megana R.S.R. (jen to nehlásí rok dopředu jako Honda), už uniklo pár detailů :-) Takže je fajn že Seat se s Cuprou dostal na úroveň 3 roky starého rekordu (pokud odečteme těch 10-15 vteřin rozdílu mezi semislicky Pilot Sport Cup 2 a běžnými pneu Potenza RE050A které Trophy použilo), nicméně pomyslné vítězství si asi dlouho užívat nebude. Snaží se o něj Type-R, Astra OPC Extreme a nemyslím si, že Renault Sport by se nepokusil dostat výrazněji pod 8 minut >:-[]
Každopádně do určité míry jsou to jen takové marketinkové hrátky, ikdyž jistou hodnotu to také má, aspoň pro ty co chtějí podobné auto používat v náročnějších podmínkách a na okruhu. Ring je hodně náročná trať a pokud auto funguje tam, funguje zpravidla i jinde.
Avatar - King
4. 3. 2014 21:56
Re: Děkuji Seatu!
Dva roky dopředu, buďme přesní. ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2014 00:01
Re: Děkuji Seatu!
Thomasino, vrkuboy
Oceňuji, že z vašich reakcí přímo srší, jak jste nad věcí, a že vás to osobně absolutně nezasáhlo...., akorát se už teď nemůžete dočkat, až to ten MRSR překoná. :*) >:D ;-)
5. 3. 2014 03:05
Re: Děkuji Seatu!
Nevím jak můj text byl pochopen, ale soudě podle palců byl spíš nepochopen. >:D Mě je celkem jedno kdo je na ringu nejrychlejší. Ve výsledku jsou ty rozdíly relativně zanedbatelné a teoretickou výhodu rychle smaže nedokonalost řidiče. Výkon Seatu musí potěšit každého petrolheada protože tyto marketingové boje donutí konkurenci přijít s něčím lepším a rychlejší a o to jde! :yes: Já jsem opravdu hodně nad věcí a o to víc mě baví zdejší diskuse kde někteří uznale pochválí Seata za výkon a v zápětí ho odsoudí za design kvůli kterému by si toto auto nepořídili protože design je nejdůležitějším atributem pomyslné kategorie hot hatch. >:D
Na rovinu, Leon je boží a určitě bych mu všechny jeho nedostatky (pokud bych vůbec nějaké hledal a pokud bych měl vůbec čas nějaké hledat) odpustil. :yes:
Avatar - Thomasino
5. 3. 2014 11:18
Re: Děkuji Seatu!
To je naprosto v pořádku, a buďme za to rádi, že se automobilky v tomto předhánějí a jsou ještě ochotni pro nás vyvýjet a vyrábět podobné ostřejší auta jako Leon Cupra, Megane R.S. Cup, Astra OPC Extreme, Civic Type-R !! Přesně jak píšeš, nutí je to posouvat vývoj dále a je úžasné, že "běžné HotHatche" umí na okruhu časy jako jezdily před pár lety supersporty. Majitelé M3 na okruhu taky moc nechápou, proč nedokáží ujet Meganu RS Cup, z tohoto pohledu je to bžunda >:-[]
Takže jak jsem psal, je fajn že Cupra dorovnala rekord na přibližnou úroveň MRS, osobně se divím že ten rekord vydržel skoro 3 roky, ale podle všeho se ten rekord bude v krátké době nekolikrát měnit. Každý ať si vybere auto které se mu líbí a které mu vyhovuje, někomu vyhovuje měkčí nastavení protože s ním hlavně jezdí s rodinou a po dálnici, někdo chce raději extrémnější auto co je tvrdé a lépe pak funguje ve vysokých rychlostech a na okruhu, někdo hledá mix obojího a pak si vybere HH co není ani na jednom konci spektra.
Ale líbí se mi, jak jsou tady vždycky všichni velcí teoretici, ale ve finále když přijde na koupi auta, najde se tisíce důvodů, proč si dříve opěvovaného a uznávaného miláčka nemohou koupit a skončí to nějakým běžným autem >:-[] >:-[]
Jak funguje Megane R.S. 265 Cup se semislickama na okruhu Nurburgring a také ve SPA ve slavné zatáčce Eau Rouge, dám pak vědět koncem dubna ;-)
5. 3. 2014 12:09
Re: Děkuji Seatu!
Jo Eau Rouge na plnej to bude nepopsatelnej zážitek :-) :yes:
P.S. ve všech bodech souhlas :yes:
Avatar - white label
5. 3. 2014 14:05
Re: Děkuji Seatu!
"Ale líbí se mi, jak jsou tady vždycky všichni velcí teoretici, ale ve finále když přijde na koupi auta, najde se tisíce důvodů, proč si dříve opěvovaného a uznávaného miláčka nemohou koupit a skončí to nějakým běžným autem."
Zřejmě ti stále nedochází, že přesně tohle sedí právě na tebe, původně si totiž jasně avizoval záměr koupit pertrolheadskou GT86, ale nakonec si dal přednost silnějšímu předokolkovému hh. :*) ;-)
5. 3. 2014 14:30
Re: Děkuji Seatu!
Budiž mu ke cti, že něco koupil k čemuž se většina zde diskutujících nedopracovala a to včetně mě. >:D
Avatar - white label
5. 3. 2014 14:42
Re: Děkuji Seatu!
Ale jo, taky mám jen "nudný" fwd hh, ale taky jsem se nikdy jako petrolhead neprofiloval a případné "neptrolheady" nekritizoval. >:-[] ;-)
5. 3. 2014 16:01
Re: Děkuji Seatu!
To máme naopak já se za petrolheada považuji a jezdím Pandou >:D >:D >:D Twingo GT vypadlo ze hry protože není pětidvířko >:D Holt mimo diskusní svět jsme posaveni před krutou realitu všedního života kde chtě nechtě vítězí rozum nad srdcem. >:D Mimochodem do dnes si trochu rvu vlasy, že jsem nevyrazil do reichu na lov Mitsubishi Colt Ralliart. :-(
Avatar - Thomasino
5. 3. 2014 14:45
Re: Děkuji Seatu!
Já už důvody psal, GT86 má podivný průběh krouťáku, a protože chci auto taky na okruh, tak jsem zvolil podvozkově méně kompromisní, a hlavně na okruhu o dost rychlejší, Megane R.S. 265 Cup. Na řízení je ale GT86 skvělá, o tom žádná. Až udělají rychlejší a výkonější verzi GT86/BRZ s ultimativnějším nastavením, tak o něm moc rád budu znovu přemýšlet. Myšlenka a koncept ToyoBaru výborné, ale něco málo tomu chybí. Je to o tom si to doladit a dotáhnout, tak to bylo asi i myšleno, ale tady se to pohybuje cenově v jiných rozměrech (dáš 750 za auto a dalších 200-250 za úpravy).
Ale myslel jsem to tak, že když sem čas od času zavítám a pročtu si nějaké diskuze, tak se hrozně bavím jak tady spousta diskutérů teoretizují a kritizují kde co, a když se pak podívám čím jezdí, nebo řeší jaké si koupí auto, jejich silná slova jsou pryč ;-) Ke všemu většinou ani nemají odzkoušenou spoustu aut a jen usuzují dle článků, nejlépe ze Světa motorů nebo ACZ >:-[] V tomto prostě není nad vlastní zkušenosti, nebo minimálně si najít takový časopis či médium, kde na základě pár vlastních zkušeností člověk může říct, že tady to vidí podobně jako on.
Avatar - Thomasino
5. 3. 2014 14:54
Re: Děkuji Seatu!
A pokud by někoho snad zajímalo (a byl schopen si to pamatovat - ne jako White Label ;-) ) proč jsem se tak rozhodl a nevybral GT86 nebo později zvažovanou dvojku M235i, více info v počáteční recenzi na Driverswebu:

[odkaz]

Pokud bych dělal recenzi i zde na MACZ, tak určitě až po pár týdnech ježdění a po chystném výletu na akci Renault Sportu ve SPA pro zákazníky R.S. a následné návštěvě Nurburgringu. To bude spousta nových zážitků a hlavně to auto terpve postupně dostávám do ruky.
5. 3. 2014 03:12
Re: Děkuji Seatu!
Jakožto milovník všeho z Dieppe o tomto "čekateli" vím. ;-) Co se týče triků s pneu tak v tom není Renault sám ba co víc kluci od Alfy museli na 4C použít legendární duct tape, ale aby nedošlo k omylu tak nebyla použita na opravu závad, ale na přelepení spár. >:D [odkaz]
5. 3. 2014 00:53
Španělská trefa do černého
Nový Leon se Seatu neskutečně povedl a úspěch verze Cupra je tou pověstnou třešničkou na neskutečně chutném a přitom cenově velmi přijatelném dortu (a hned se třemi karosářskými patry!). Bravo, Seate, hluboce smekám! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2014 09:16
gratulace
gratulace vitezum a cest porazenym, a ted zbejva cekat co s tim udela konkurence, a ta jiste nespí >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2014 09:42
Kam až to půjde?
To byla první věc, která mě v souvislosti s novým rekordem napadla. Zkrátka, dnešní hot hatche jezdí tak, jako supersporty před 15 lety... uff :-!

Což mě vždycky lehce přivede do deprese, protože záměr utracení našetřených peněz za starší sportovní zadokolku se jeví jako totálně kontraproduktivní, páč člověka s prstem v nose obloží kdejaký nový warm hatch >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
5. 3. 2014 11:06
Re: Kam až to půjde?
Děláš, jako by ti na tom někdy záleželo. ;-)
Avatar - Deathstar
5. 3. 2014 10:13
Diskuze
To je diskuze:"Megane je *..Ne Seat je * a podvádějí z gumama..Fanoušci Renaultu mají mindrák že je Cupra lepší A fanoušci Seatu jsou koncernoví nuďaři"..Jak u blbečků na dvorečku..

Lidi,tohle jsou hot hatche,nikoliv okruhové hypersporty,záleží hlavně na tom jak jedou v realném světě,na vteřiny na nějakém okruhu každej rozumnej kdo kupuje tenhle hatch upřimně sere.Ring je strašný zlo,všichni se můžou přetrhnout z desetinama přitom to pro tyhle předokolky(a ani pro 95% sporťáků) vůbec není směrodatný.James May má pravdu,posedlost Ringem jen vytváří tvrdý nepohodlný auta,co honí sekundy za nejasnejch podmínek na dráze v německým lese

A k "souboji" Megane a Cupra
Jel snad stejný jezdec? Stejné podmínky? Stejné počasí a teplota?(pokud vím turbo motor je na teplotu nasávaného vzduchu reaktivní ) Kdo vám zaručí,že obě auta nebyla nějak upravena? Měli snad nazuté stejné gumy? Je to úplně jedno,oba zajedou Ring kolem 8 mi minut,oba jsou rychlé hot hatche a nic víc to nevypovídá...Výsledek mohl být klidně opačný,nebo naopak ještě více rozdílný..

Test na okresce v normální rychlosti,každodenní soužití,použitelnost,cena,zábava, to jsou faktory pro hot hatch..
Rozbalit vlákno
7
5. 3. 2014 10:34
Re: Diskuze
James May má ve scénáři dělat blbečka a umí to na výbornou. Posedlost ringem je skvělá věc a ta rivalita nutí automobilky dělat lepší a lepší vozy. Většina dnešních vozů je k uzoufání nudná (asi jako James May) tak buďme rádi za ty poslední pokusy postavit kulervoucí káry.
Jak už jsem psal výše tak rozdíly jsou minimální a každou pomyslnou výhodu smaže nedokonalost řidiče.
Co se týče pneu tak tohle neřeším. Podstatné je jestli je na těch pneu výrobce i prodává a pak je v pořádku pokud tam má i semislick. Ono totiž volbě pneu odpovídá i nastavení podvozku. Nestačí jen nahodit lepidla a je z toho lovec na ringu. Pokud bych měl vše posuzovat tvým stylem tak pak nemají údaje výrobce o spotřebě žádný smysl protože každý má pneu o jiné šířce a jiném valivém odporu. Stejně tak nemá smysl hodnota zrychlení protože má každé auto jinou převodovku... atd až někde do nekonečna vstříc miliónům paralelním vesmírům.
Je to celé marketing, ale navzdory tomu se každý snaží vyždímat co nejvíce protože případný lživý čas se ihned ukáže na časech na kterémkoliv okruhu a pokud Megane roztrhá jak mokrý noviny auto které má téměř o 40 koní víc pak to zcela jistě poukazuje na kvality daného vozu.
Výkon Seatu mě těší protože s tím teď bude konkurence něco dělat! To musí potěšit každého milovníka aut! Těším se na každé další RS, TypeR, OPC... atd.
Avatar - Deathstar
5. 3. 2014 15:06
Re: Diskuze
"James May má ve scénaři dělat blbečka "..Máš zajímavý informace z nitra produkce TG koukám >:D >:D >:-[]
"Většina aut je k uzoufání nudná,stejně jako James May" je taky dobrá perla.V kontextu tvých tvrzení o posledních zbytcích kulervoucích kár,je to směšný.Naopak dneska se dělá daleko víc hot hatchů,sporťáků, a sportovních verzí než kdy dřív..

Přítomnost fascinace jednoho okruhu(kterému hrozí zánik) na tom nic nemění ani neposiluje výrobu sportovních aut.Spíš ještě podporuje současný dementní trend pseudosportovních aut.Dieselových kombíků,SUV,MPV,dodávek..Dneska koupit běžné auto které není vybaveno něčím "sportovním" je skoro umění..
5. 3. 2014 15:54
Re: Diskuze
Ruku na srdce James May hraje v té šaškárně TG joudu, tak to prostě je a cokoliv padne v TG se musí brát hodně s rezervou. Když jsme u toho okruhu tak co "okruh" TG? Přijde ti nesmyslný?
Sportovních HH se možná dělá hodně, ale většina z nich jsou tak dokonalé, že s tím dokáže jet rychle každý jouda a s prstem v nose. Éra skutečný sportovní hatchbacků končí někde u Saxa VTS. To je asi jeden z poslední hatchbacků který dokázal nezkušeného řidiče vytrestat a to navzdory tomu, že neměl 300HP.
Můžu se zeptat jak Nurburgring podporuje výrobu pseudosportovních SUV a MPV? Není to spíš poptávkou lidí kteří tento nesmysl chtějí?
Avatar - Deathstar
5. 3. 2014 23:55
Re: Diskuze
Ale James May rozhodně není co se týká vkusu na auta blbeček,naopak bych řekl,že z těch tří je nejserioznější a jeho hodnocení a připomínky k autům mi přijdou nejvíc reálné.

Okruh TG není sice okruh,spíš pár čar na letišti,ale jako srovnání aut je pro mě o něco víc vypovídající než Ring..Stejný jezdec,ultra krátká trať=není prostor na chyby,nezávislost produkce TG(nejede s tím automobilka co se chce předvést),jako josu to opět jen čísla ale srovnání je to přímější..

Tak nemyslím,že sportovní hot hatch má řidiče trestat,naopak oceňuju to že dokážou dneska hatche jako Cupra Golf GTi nebo Focus ST kombi,spojit zábavu, rychlost a použitelnost,neb to je vlastně původní myšlenka hot hatchbacku:)

Určitě je to i poptávkou lidí,ale dneska není automobilka co by nejela na Ringu s každým pseudospor´tákem (X5M,Cayenne Turbo,Oktávka RS atd..).Podobná honba za "sportovností" a časy na Ringu pak jen dává podněty k vytváření stále více pseudosportovních aut..Vždyť dneska téměř nekoupíš za "rozumné" peníze čistě pohodlné auto,bez jakéhokoliv náznaku sportovnosti..

PS:máš pěknou Pandu 100HP,tohle auto se mi vždycky strašně líbilo:)
6. 3. 2014 00:54
Re: Diskuze
Kde bereš jistotu, že je Stig jen jeden? ;-) Časy topgearu jsou namíchané za sucha a za mokra... to taky reálnému porovnání moc nepřidá. Osobně nevidím rozdíl mezi ringem a tg dráhou. Navíc kluci od TG s tím nekrouží jen jedno ostré kolo jak se snaží prezentovat ;-)
To testování na ringu smysl má ;-) nerad bych potkal nějakou Q7 ve zběsilém úprku na okresce. Jen ať si s tím blbnou na okruhu. :-) Osobně ani nevím o žádném SUV které by se marketingově prezentovalo jako nejrychlejší SUV na ringu.
Těžko hledat smysl té pomyslné kategori HH. Na to už si musí každý odpovědět sám co by rád. Já tvrdím, že co je univerzální umí vše ale nic neumí pořádně. ;-) Proto mne fascinuje třeba R26.R! Polykarbonátová okná, vyhozené sedačky, klima i rádio, ochranná klec... to je hot hatch jak má být! Pro ty sklidnější povahou a pohodlným zadkem jsou tu GT. ;-)
Pokud jde o Pandu tak je to bezva autíčko, ale už chybí koně ;-\ co je na tom autě boží tak převodovka která je na produkční auto hodně krátká (někde se ty chybějící koně dohnat musí). Naprosto tragický je ale řízení, přeposilované až hrůza. Snad se poštěstí nějaký Abarth 695, Twingo RS nebo Mitsu Colt Ralliart. Je z čeho vybírat. :yes:
Avatar - Emel
5. 3. 2014 20:54
Re: Diskuze
Hothečů se dělá více, to ano. Ale sporťáků? Těch je pomálu. Byla doba, kdy každá japonská značka měla alespoň 2 sportovní modely pro Evropu... a to Civic nepočítám. I evropské automobilky dělaly nějaké to kupátko, při troše štěstí i s čtyřkolkou...
5. 3. 2014 10:39
fantastická spotřeba
Na to, jaká je Cupra supervýkonná střela má bezkonkurenční kombinovanou spotřebu, pouhých 6,4 l/100km.

respekt CUPRA :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Deathstar
5. 3. 2014 15:08
Re: fantastická spotřeba
Ty těm 6,4l věříš? Docela naivita,takhle zaměřené auto si asi nekupují lidé na co nejekonomičtější jízdu tudíž reálnou kombinovanou bych viděl na cca 8l stejně jako u konkurence
6. 3. 2014 11:43
Re: fantastická spotřeba
A ty těm cca 8 litrům co udává konkurence věříš? Máš asi na mysli Megana RS Trophy s tabulkovou komb. spotř. 8,2 l/100km. Reálná spotřeba bude někde kolem deseti litrů ;-)
Nikdo netvrdí, že si je lidé kupují kvůli spotřebě. Nízká spotřeba u takto výkonného auta je takový bonus navíc, kterým nepohrdne snad žádný normálně uvažující člověk a navíc to svědčí o vyspělosti motoru. Není umění postavit trhače asfaltu, který bude velkým žroutem paliva, to je snad každému jasné. ;-)
5. 3. 2014 16:02
tak
tak ako renaultak by som dal :yes: seatu za to ze bez reci postavil momentalne najrychlejsiu (neznamena ze najlepsiu) predokolku a uz sa tesim na hondu >:D >:D po rokoch sa stal megane legendou urcite ma byt rs oddelenie naco hrde a dufam ze budu v tom pokracovat ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2014 12:02
..naco mi je najrychlejsia predokolka ked...
..existuju auta ako je Evo a STI..v zivote by som si predokolkovu chujovinu nekupil pokial clovek okusil poriadne fungujucu stvorkolku v Eve..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SCHROJF
17. 3. 2014 10:48
Re: ..naco mi je najrychlejsia predokolka ked...
Utekaj do AAA a tam si urcite Evo este kupis! ;-)