Ženeva 2014
A více videa není proč?
Kabaň je docela prima, takovej rocker. Mě zaujala ta skica za ním, je tam vidět, že si hráli i se složitějším tvarem zadních světel, které se ale ke Škodě až tak moc nehodí. Akorát škoda, že nezvolili jinou barvu, než zelenou, třeba nějaký odstín cihlové metalízy .
Kabaň je docela prima, takovej rocker. Mě zaujala ta skica za ním, je tam vidět, že si hráli i se složitějším tvarem zadních světel, které se ale ke Škodě až tak moc nehodí. Akorát škoda, že nezvolili jinou barvu, než zelenou, třeba nějaký odstín cihlové metalízy .
no som nesmierne zvedavý nakoľko sa Fabka odkloní od sterilnej koncernovej jednotvárnosti... >😁
P.S. a či bude konečne "širšia ako vyššia"
P.S. a či bude konečne "širšia ako vyššia"
bouře ve sklenici vody :-!
Neverím že to bude niečo extra. Teda aspoň po prvý A stĺpik to bude Rapid ( možno aj s čelným oknom ). Alebo budúci facelift Rapidu bude mať rovnaký predok ako Fabia III. Tak ako to bolo pri Roomster vs. Fabia II. , keď Roomster bol prvý a všetci túžobne očakávali ako bude vyzerať nová Fabia. Po áčkové stĺpiky ju vlastne už poznali. Bolo by to veľké plytvanie s ďalšími raznicami vo VAGu. VAG je vprvom rade obchodník a až potom výrobca áut. :-!
V splietaní nezmyslov o dizajne je naozaj dobrý , najlepšie bolo keď svetlá na novej Octávii prirovnával ku kryštálu , to je človek , kt. by vedel opísať aj kus trusu tak , že by si ho niekto kúpil . V tom ho naozaj obdivujem :yes:
No tak nieako opisoval aj nebohý Steve Jobs každý nový model od Apple. 😒
taky dizajnovy mc gyver ... aj z ho.vna spravi doslova predajnu bombu ( obrazne povedane ) aby som nikoho neurazil 😉 :yes😒br />
ale je nas ... vazme si ho, je dobry, vie svoje vytvory predat a dobre prezentovat, slovaci by mali slovakom fandit a ja mu drzim palce nech to potiahne co najdalej, je stale dost mlady :yes😒br />
mozno raz bude svetovou dizajnerskou legendou prave nejaky slovak :yes: a kto iny ked uz nie on :yes: drzim mu palce nech bude legendou :yes:
ale je nas ... vazme si ho, je dobry, vie svoje vytvory predat a dobre prezentovat, slovaci by mali slovakom fandit a ja mu drzim palce nech to potiahne co najdalej, je stale dost mlady :yes😒br />
mozno raz bude svetovou dizajnerskou legendou prave nejaky slovak :yes: a kto iny ked uz nie on :yes: drzim mu palce nech bude legendou :yes:
Trochu ma smolu, ze mu velia ti z VAGu a hosi skodovacky. Inac, za Veyron uz sa legendarnym stal.
Presne tak. Nejvic me dostal jeho vyrok o zadnich svetlech VisionC, ktery pronesl v rozhovoru pro idnes:"Chtěli jsme povzbudit fantazii diváka. Na zádi je opět klasické škodovácké C, ale musíte si ho tam představit" To je proste uzasny. Stejne tak si muzu predstavit kozene sedacky namisto latkovych, sestivalec misto trivalce, superba misto citigo a vlastne si clovek muze pomoci predstavivosti nakonfigurovat auto, jake chce. Konfigurovatelnost byla vzdycky silnou zbrani skodovek, tak proc ne...
Nepochopil jsem druhou vetu, jsem sam ?
Fabia I. je vůz s naprosto dokonale vybalancovanými proporcemi. Zůstává výzvou a etalonem - pro všechny.
Tím pro všechny myslíš jen koncern, ne? Fabia I není žádný zázrak. Je to jen auto, které ve Škodě úplně neposr... jako FII. Polo bych řekl, že má proporce vyváženější
Nemáš pravdu. Fabia I markantne skrásnela až po uvedení Fabie II.
Ano :yes😒br />
Řekl bych, že tvoji oponenti v tomto vláknu si úplně neuvědomili, jak je to dlouho, kdy F1 vznikla. A nezestárla. OI také velmi dlouho odolávala zubu času, ale zdá se mi, že už podlehla (nebo jen prostě v posledních letech vídám mnoho OI v příšerném stavu). Každopádně F1 byl majstrštyk, nejen designově.
Ps.: Klaudie, :yes: za tu poznámku o zkrásnění po uvedení FII. Velmi výstižné a jako bonus to pobavilo.
Řekl bych, že tvoji oponenti v tomto vláknu si úplně neuvědomili, jak je to dlouho, kdy F1 vznikla. A nezestárla. OI také velmi dlouho odolávala zubu času, ale zdá se mi, že už podlehla (nebo jen prostě v posledních letech vídám mnoho OI v příšerném stavu). Každopádně F1 byl majstrštyk, nejen designově.
Ps.: Klaudie, :yes: za tu poznámku o zkrásnění po uvedení FII. Velmi výstižné a jako bonus to pobavilo.
Fabia I je príkladom vydareného a trvácneho dizajnu, aj keď mala svoje muchy a pekná rozhodne tiež nie je. Ale je svojská, má vlastnú tvár, ktorú si s ničím nepomýliš. Možno keby nadviazali na jej štýl aj s dvojkou, boli by aj tu diskusie o inom.
Na jednotke mi prekážalo z praktického hľadiska niekoľko vecí: prekážajúci roh stredového panelu, absolútne strašná hranatá šaltpáka, aktorá pri najlepšej vôli nesadla do ruky, príliš hrubé A-stĺpiky, za ktoré sa vpohode schoval cyklista, malý ľavý a absolútne krpatý pravý späťák, a v neposlednom rade nevyriešená akustika interiéru, v ktorom mi pri jazde hlavne po horších cestách zaliehalo v ušiach (o jazde s pootvoreným či otvoreným oknom ani nehovoriac). Plus pomerne stiesnený interiér, hlavne na šírku.
Na jednotke mi prekážalo z praktického hľadiska niekoľko vecí: prekážajúci roh stredového panelu, absolútne strašná hranatá šaltpáka, aktorá pri najlepšej vôli nesadla do ruky, príliš hrubé A-stĺpiky, za ktoré sa vpohode schoval cyklista, malý ľavý a absolútne krpatý pravý späťák, a v neposlednom rade nevyriešená akustika interiéru, v ktorom mi pri jazde hlavne po horších cestách zaliehalo v ušiach (o jazde s pootvoreným či otvoreným oknom ani nehovoriac). Plus pomerne stiesnený interiér, hlavne na šírku.
:yes😒br />
Jen dvě poznámky😒br />
1.) V roce 1999, kdy jsem do FI usedl poprvé, to bylo zjevení a bylo to krásné malé auto, které, hlavně co se týče pocitu cestujících vepředu, nemělo v B segmentu konkurenci (zkrátka sis připadal jako v otřídu větším voze). Když si člověk uvědomí co tehdy byla konkurence, jak vypadala, klobouk dolů před Fábií. Vnějším designem dokázal konkurovat snad jen P206, vezmi si jak vypadalo např. tehdejší Polo, Corsa, nebo Clio. A jak se diametrálně lišil dojem z interiéru (i to, o kolik byla tehdy auta menší).
2.) Ve světle toho, co jsem uvedl výše, byla tehdy šířka interiéru naopak nadprůměrná! Stále je to auto z konce 90tých, kdy malá auta prostě byla malá auta. A pak přišlo GrandePunto, vytáhlo Fiat ze srabu a úplně přeoralo pohled na to, co znamená B segment, co se velikosti týče 😉
Jen dvě poznámky😒br />
1.) V roce 1999, kdy jsem do FI usedl poprvé, to bylo zjevení a bylo to krásné malé auto, které, hlavně co se týče pocitu cestujících vepředu, nemělo v B segmentu konkurenci (zkrátka sis připadal jako v otřídu větším voze). Když si člověk uvědomí co tehdy byla konkurence, jak vypadala, klobouk dolů před Fábií. Vnějším designem dokázal konkurovat snad jen P206, vezmi si jak vypadalo např. tehdejší Polo, Corsa, nebo Clio. A jak se diametrálně lišil dojem z interiéru (i to, o kolik byla tehdy auta menší).
2.) Ve světle toho, co jsem uvedl výše, byla tehdy šířka interiéru naopak nadprůměrná! Stále je to auto z konce 90tých, kdy malá auta prostě byla malá auta. A pak přišlo GrandePunto, vytáhlo Fiat ze srabu a úplně přeoralo pohled na to, co znamená B segment, co se velikosti týče 😉
Vnímal som to inak. Fabia dostala oveľa modernejší dizajn ako Felicia, ten skok bol výrazný. Fabia I bola moderná a zvonku výrazná, ale aj strohá a v interiéri zvlášť.
Ale jak sme boli zvyknutí, že Felda je rodinné auto, tak Fabia bola zrazu malá. Na centimetre to neviem, ale interiér Feldy bol pocitovo podstatne vzdušnejší, aj o kúsok priestrannejší. Jak bola Fábka voči Felicii technikým a dizajnovým skokom vpred, tak v parametri priestoru a pohody v kabíne to bolo kus za mojim očakávaním.
Ale jak sme boli zvyknutí, že Felda je rodinné auto, tak Fabia bola zrazu malá. Na centimetre to neviem, ale interiér Feldy bol pocitovo podstatne vzdušnejší, aj o kúsok priestrannejší. Jak bola Fábka voči Felicii technikým a dizajnovým skokom vpred, tak v parametri priestoru a pohody v kabíne to bolo kus za mojim očakávaním.
Tady jsou nejake koncepty od bt-design (firma co dela oplastovani na scouty, monte carla atd.). [odkaz] [odkaz] [odkaz] Na prvni fotce je predek opet z leona, i kdyz malemu autu sedi lepe, nez VisionC, ale ten zadek je krasny. Problem muze byt absence tech pitomych trojuhelniku a fakt, ze v produkcni verzi by to asi tak pusobive nevypadalo, ale tvar svetel a jejich prechod z toho prolisu je paradni.
Bravo Škoda!
Když si manželka kupovala i30CW, říkali jsme si, že tak budou vypadat škodovky za 10 let. A ejhle, možná to bude i dříve (především druhý odkaz - záď). Už se zbavila zadního převisu bránicího přístupu do kufru i nepřekonatelných "přesných rovných linek". Také krabicovost je ta tam. Bravo Škoda! Ještě ty motory, mít u dieselu kompresní poměry skoro jako u benzínu je ostuda! Tomu pak odpovídá i spotřeba - něco mezi dieselem a benzínem. Ale i ten vzhled ještě není ono, odmyslete si kola 25" a nahraďte je cca 16"-17" a zase to bude téměř běžná škodovka.
Když si manželka kupovala i30CW, říkali jsme si, že tak budou vypadat škodovky za 10 let. A ejhle, možná to bude i dříve (především druhý odkaz - záď). Už se zbavila zadního převisu bránicího přístupu do kufru i nepřekonatelných "přesných rovných linek". Také krabicovost je ta tam. Bravo Škoda! Ještě ty motory, mít u dieselu kompresní poměry skoro jako u benzínu je ostuda! Tomu pak odpovídá i spotřeba - něco mezi dieselem a benzínem. Ale i ten vzhled ještě není ono, odmyslete si kola 25" a nahraďte je cca 16"-17" a zase to bude téměř běžná škodovka.
Vianoce v lete su nieco absolutne neprirodzene, nikto sa na to netesi, nikto to necaka a nikomu sa nechce zdobit stromcek.
Takze Fabia bude zase patologicky zjav na nebi automobilizmu.
Takze Fabia bude zase patologicky zjav na nebi automobilizmu.
Nepřirozené a ještě k tomu založené na nadpřirozených jevech. Možná měl právě Kubáň na mysli, že Fabia XV bude taky nadpřirozená. Možná také možná, že myslel na Vánoce v Austrálii. U škodovek nikdo neví, co svými auty myslí.
Prý "...Octavia a Rapid se tak extrémně nezaměřují na emocionální stránky..."... říst tohle o těch nudných a neforemných krabicích už je fakt skoro jako en ónu říkat kokino.
😒
Ať řeknou, že jsou to levný auta pro obyčejný ježdění... dají do toho motory, co přežijou 100.000km a prodávají to skutečně levně - a neřeknu proti tomu ani půl slova.
:-!
😒
Ať řeknou, že jsou to levný auta pro obyčejný ježdění... dají do toho motory, co přežijou 100.000km a prodávají to skutečně levně - a neřeknu proti tomu ani půl slova.
:-!
Přijde mi, že tyto výroky si může pan Kabaň nahrát na diktafon a jen pouštět dokola na dalších tiskovkách. Nejhezčí měl být podle jeho slov už Rapid…no víme jak to dopadlo. Za nějakou dobu se enchal slyšet že teda příští auto (Octavia III) už ponečně udělá ten zlom v designu Škody..no po roce zase slyšíme že teda ani ta Octavia není s emocemi kamarádka (ale beru, že když se dobře nakonfiguruje lidi se za ní otočí) a teď je tu další zaručená zpráva, že teda už ta Fabia, ta bude tím zlomem a přinese ty pravé emoce…Počkám si na tiskovku k SUperbu III, že by tam pan Kabaň zopakoval svoje "do teď jako cool, ale od teď už to jako fakt bude něco!" >😁
Uprimne povedane, je len malo aut o ktorych bez zavahania poviem, ze akokolvek ten facelift spravia, moze to byt uz len lepsie ako ta prisernost co tam je teraz. Sucasna Fabia je jedno z takych aut...
Nemozem si pomoct, mne pripada stale akasi "divna": disproporcne vysoka a uzka, "krabicoidny" dizajn, a podivny cumak ktory vo mne vzbudzuje odpor vzdy ked ho vidim. Uplne prva generacia Fabie bola oproti tejto hotova krasavica! Takze je jedno ako bude vyzerat nova Fabia, bude to uz len lepsie. A "Vianoce" pre mna nastanu ked tieto skarede skatule zmiznu z ciest a budu nahradene niecim krajsim. To ale bude trvat trosku dlhsie, nez len do leta...
Nemozem si pomoct, mne pripada stale akasi "divna": disproporcne vysoka a uzka, "krabicoidny" dizajn, a podivny cumak ktory vo mne vzbudzuje odpor vzdy ked ho vidim. Uplne prva generacia Fabie bola oproti tejto hotova krasavica! Takze je jedno ako bude vyzerat nova Fabia, bude to uz len lepsie. A "Vianoce" pre mna nastanu ked tieto skarede skatule zmiznu z ciest a budu nahradene niecim krajsim. To ale bude trvat trosku dlhsie, nez len do leta...
Je radost sledovat současné aktivity Škody. Podařilo se zachytit novou designovou vlnu, Octavia, Rapid jsou a i nadále budou auta, která (spolu)určují designový, vkusový trend doby. Samotný pohled na studii coupé pak dokonale podtrhuje schopnosti Mistra Ká - zachytit uměřenou dravost, a tu vkomponovat do elegantního, nadčasového, současně originálního celku.
Postupně si jistě všichni zvykáme na kvalitu designu dnešních škodovek, a i proto je očekávání nové Fabie a nového Superba rámováno v podstatě vrcholnou estetikou, estetikou, která svojí hloubkou osloví desetitisíce, statisíce jezdců.
Je potěšitelné rovněž zjišťovat, jak významně a výrazně se Škoda profiluje v rámci Koncernu, a to nejen směrem dovnitř. Žádná "chudá příbuzná", nýbrž v evropském kontextu respektovaná tradiční značka, která dokonce četností prodejů atakuje nejprodávanější modely Evropy, znatelně boduje v klání o auto Evropy na rok 2014 a doslova miliónům majitelů činí radost při každodenním užívání produkce, ať už jde o Roomstera, Citiho, Yetiho, Fabii, Rapida, Octavii, nebo Superba.
Škoda je naší chloubou, buďme na to hrdí a složme čestný a upřímný hold těm, co umí, ví a znají...
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Postupně si jistě všichni zvykáme na kvalitu designu dnešních škodovek, a i proto je očekávání nové Fabie a nového Superba rámováno v podstatě vrcholnou estetikou, estetikou, která svojí hloubkou osloví desetitisíce, statisíce jezdců.
Je potěšitelné rovněž zjišťovat, jak významně a výrazně se Škoda profiluje v rámci Koncernu, a to nejen směrem dovnitř. Žádná "chudá příbuzná", nýbrž v evropském kontextu respektovaná tradiční značka, která dokonce četností prodejů atakuje nejprodávanější modely Evropy, znatelně boduje v klání o auto Evropy na rok 2014 a doslova miliónům majitelů činí radost při každodenním užívání produkce, ať už jde o Roomstera, Citiho, Yetiho, Fabii, Rapida, Octavii, nebo Superba.
Škoda je naší chloubou, buďme na to hrdí a složme čestný a upřímný hold těm, co umí, ví a znají...
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Souhlasím, je to správná cesta, ale všem se zavděčit nejde. Remcalové se najdou vždy, každému se nejde zavděčit. Kabaň před časem mluvil o sjednocení designu( O3, Rapid). No a teď nastává doba nového směru designu značky a osobně se mi velmi zamlouvá, už se těším na Fabii, ale hlavně na Superba. Mám radost z každého dobrého výsledku Škody. Pro mě je to ryze CZ automobilka i když s cizím kapitálem. Bravo Škoda :-!
Ano.
Bohužel jsi nepochopil ironii která z toho čiší jako pižmo správného tchoře 😒 (reakce na Escomaka)
Fabia je designově neskutečná hrůza, je to samozřejmě jen můj názor z nucené projíždky, použitelná auta z hlediska designu jsou Roomster (velmi slušný !) Octavia, Superb.
Jak někdo poznamenal, COKOLI se stane s Fabií bude o 1000% lepší než ta současná tragedie.
Fabia je designově neskutečná hrůza, je to samozřejmě jen můj názor z nucené projíždky, použitelná auta z hlediska designu jsou Roomster (velmi slušný !) Octavia, Superb.
Jak někdo poznamenal, COKOLI se stane s Fabií bude o 1000% lepší než ta současná tragedie.
No nevím, jakou přesně novou designovou vlnu myslíš. Například trend kulatých světel u Yetiho Škoda opustila. Popsal jsem zde [odkaz]
Z Kabaně se mi podkolenky samy dolů úplně nerolujou. Za nadčlověka ho, v oblasti designu, já tedy nepovažuji i když se, a to poměrně úspěšně, snaží Škodám poslední doby vtisknout alespoň nějakou ucelenou tvář.
A jen doufám, že ho brzy přejde láska k těm zadním trojúhelníkům mezi RZ a zadní stoplampou.
Z Kabaně se mi podkolenky samy dolů úplně nerolujou. Za nadčlověka ho, v oblasti designu, já tedy nepovažuji i když se, a to poměrně úspěšně, snaží Škodám poslední doby vtisknout alespoň nějakou ucelenou tvář.
A jen doufám, že ho brzy přejde láska k těm zadním trojúhelníkům mezi RZ a zadní stoplampou.
Nejde o podkolenky. Ta designová vlna je vidět na posledních europroduktech, které vždy definují budoucnost, ať už se jedná o MB, BMW či AUDI, koneckonců příkladné je aktuálně volvo (ve svých dvou studiích), jde tedy o tu jakousi "křisťálovost" čistotu, jde o absenci pověstných vlnolamů a duchen apod.
Na kulatá světla Yetiho nahlížeme optimisticky - on UŽ je nemá a ostatní (včetně VW 😄 na ně přecházejí... Byla to stylová markanta, možná až příliš zbrkle odstraněná v době unifikace přídí. Na druhé straně - nový Yeti designově nestrádá.
U zadních trojúhelníků souhlas, též se s tím esteticky peru, hledám kontext. Jedno však nelze téhle manýře upřít, je to řešení novátorské, osobité a rozhodně pohlednější než prolisy pod erzetou se zakulacenými rohy. Jinak ovšem souhlas, taktéž tomu zatím jednoznačně nepřitakávám. Chci však věřit, že Mistr Ká vidí dál než já 😄
Samozřejmě, pohled na coupé studii ohromí stylem. Nejde přitom o přední světla, jde o celkový dojem z karoserie, a ten je skutečně jedinečný.
Na kulatá světla Yetiho nahlížeme optimisticky - on UŽ je nemá a ostatní (včetně VW 😄 na ně přecházejí... Byla to stylová markanta, možná až příliš zbrkle odstraněná v době unifikace přídí. Na druhé straně - nový Yeti designově nestrádá.
U zadních trojúhelníků souhlas, též se s tím esteticky peru, hledám kontext. Jedno však nelze téhle manýře upřít, je to řešení novátorské, osobité a rozhodně pohlednější než prolisy pod erzetou se zakulacenými rohy. Jinak ovšem souhlas, taktéž tomu zatím jednoznačně nepřitakávám. Chci však věřit, že Mistr Ká vidí dál než já 😄
Samozřejmě, pohled na coupé studii ohromí stylem. Nejde přitom o přední světla, jde o celkový dojem z karoserie, a ten je skutečně jedinečný.
Označiť primitívne prelisy, ktoré hyzdia zadné čelo niekoľkých modelov a dizajnovo ich tak degradujú ešte o úroveň nižšie, za novátorstvo, tak to chce gule... Ale hranaté...
Podle mě bude nová, dravá a hranatá Fabia naprostá bomba. Klidně se bude moci měřit s Polem. Ale kde by se Kabaň vyřádil nejvíc by bylo, kdyby koncern vzal Seatu Alhambru a povolil sedmimístné MPV Škodovce...Takový atraktivnější, ostřeji řezaný Sharan se slépkou ve znaku by bylo žůžo. Podle mě by s tím udělali větší terno, než se čtyřdvéřovým coupé. To bych klidně nechal Audině.
Len aby nas nakoniec neboli miliony a miliony takych jezdců a nevyzeralo to potom na cestach ako za bolsevika. 😄
Vždy jsem si přál lego a dokonce jsem psal ježíškovi, ale nakonec z toho byl pletenej svetr nebo ponožky a já si musel vystačit s poděděným merkurem. >😒]
Traumy z detstva, tie sú najhoršie. >😁
Abych nebyl nepochopen tak to bylo myšleno tak, že předvánočním slibům nevěřím dokud to neuvidím a tím víc když ty vánoce slibuje Kabaň na léto.
A doufám, že Fabie nebude skládačka z merkuru po starším bráchovi. >😁
A doufám, že Fabie nebude skládačka z merkuru po starším bráchovi. >😁
Tak to zase prrr! Merkur bola (a tusim este stale aj je) ovela lepsia stavebnica, ako dake blbe Lego. Kvalitnej oceli sa ziaden plast nevyrovna. A k tomu tie sroubiky a maticky, ktore tak veselo hrkotali ked ich mamka vysavala z koberca. Joooj, kolko krat zamasteny skrutkovac vbehol do prsta alebo do dlane, ked sa detske rucky snazili nieco dotiahnut "na fest"! Hja detstvo, kdeze ti je koniec...
Rodicia ani nevedeli, co sposobili ked mi kupili tuto stavebnicu. Mohol zo mna byt napriklad... pravnik 😄 ale koli tejto jedinej chybe vo vychove sa teraz musim zivit projektovanim a testovanim aut. Take dalekosiahle nasledky sposobilo par skatul s nakresom kolesoveho rypadla na vrchnaku...
Rodicia ani nevedeli, co sposobili ked mi kupili tuto stavebnicu. Mohol zo mna byt napriklad... pravnik 😄 ale koli tejto jedinej chybe vo vychove sa teraz musim zivit projektovanim a testovanim aut. Take dalekosiahle nasledky sposobilo par skatul s nakresom kolesoveho rypadla na vrchnaku...
Ja si s tím hraju doteď... >😁
Bohužel jsem ve čtvrťáku na gymplu dostal nějaký záchvat ekonomie a na techniku nešel. Pořád toho lituju...
Bohužel jsem ve čtvrťáku na gymplu dostal nějaký záchvat ekonomie a na techniku nešel. Pořád toho lituju...
>😁 :yes:
Kde je ten slibovaný přepis celého rozhovoru? To to trvá tak dlouho to předatlovat? ;-\
Škoda Octavia 1.generácie sa začala robiť pred takmer 18 rokmi. Ale stále vyzerá dobre. Povedal by som dokonca, že škodovky zrejú ako víno - čím sú staršie, tým lepšie vyzerajú. Osobne to presne takto vnímam - ako nové sa mi moc nepáčia, ale po pár rokoch je ten dizajn správne "zrelý".
Ano, pozoruhodne je, ze za stare a dobre vina sa vydavaju tie, ktore boli prilis hnusne na to, aby sa predavali ked boli mlade ....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když vidím Octavii s halogenama na plecháčích v bílé barvě, zadek brousící o zem pod tíhou leča koupeného v akci, nepřijde mi moc sebevědomá, ale spíš tiše slyším "zabij mne, prosím zabij mne".
Tvůj názor ti samozřejmě taky neberu.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jde mi především o obvod kola/pneumatiky, nikoli o průměr samotného disku. Obě auta na odkazech jsou na obvodem shodných 17"kách, přesto stejná velikost kol působí opticky na liftbacku o poznání menším dojmem, zejména k vůli hmotě zadního převisu liftbacku. A případná úzkost vozu vynikne spíš na delším autě, než na kratším voze.
Třeba ze studie VisionD jsem si doslova sedl na zadek. Byl jsem nadšený, jenže potom přijde škrtání nákladů, trefování se do vkusu co nejšíršímu okruhu lidí... Problém proto nevidím ani u Mistra Kabaně, ale u těch, co tlačí náklady dolů.
Já třeba dělám návrhy v architektonickém studiu a občas lidé dojdou, že peníze nejsou problém, že chtějí něco zajímavého. Ale potom když vidí výsledek a vidí kolik stojí věc,k terou si odpustí, prostě jí chtějí zlevnit.Už ze studie je vidět že si dává záležet, české sklo ve světlech atd...
Takže si nemyslím, že by on chtěl ty příšerné plasty co byly v Rapidu a ošizené detaily...
Ale s tím výsledkem máš bohužel pravdu