Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První dojmy: Peugeot 308 SW

Nabídka druhé generace Peugeotu 308 SW se rozšiřuje o kombi. Zavazadelník má stejný objem jako u Octavie.
Zpět na článek
4. 3. 2014 18:21
4. 3. 2014 23:29
4. 3. 2014 18:21
4. 3. 2014 20:03
4. 3. 2014 22:42
4. 3. 2014 21:24
4. 3. 2014 22:41
4. 3. 2014 23:04
4. 3. 2014 23:45
5. 3. 2014 06:56
5. 3. 2014 06:48
5. 3. 2014 10:06
5. 3. 2014 06:55
5. 3. 2014 10:25
Avatar - Pekelná Micinka
4. 3. 2014 17:53
Software 308
Myslím, že se kombi povedlo. Vlastně je hodně jako 306, takový nenápadný, přesto docela pohledný auto. To by myslím u určité skupiny zákazníků, zejména vyššího věku mohlo bodovat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2014 18:47
Re: Software 308
Takový zázrak jako 508, kde SW překonává sedan o celou galaxii, se rozhodně nekoná...ale neurazí.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2014 18:02
A co místo vzadu?
To, že má kufr tolik a tolik litrů v dnešní době, kdy výrobci započítají do objemu kufru i místo pro rezervu, schránku před spolujezdcema a objem šourku řidiče, je k prdu. Spíš by mě zajímalo, jestli přibylo místo vzadu na nohy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2014 18:25
Re: A co místo vzadu?
....Ronaulte, jsi odborník, doporuč, prosím, panu Burešovi něco na nadměrnou potivost rukou, ať mu nekloužou po řadící páce.... 8-s >:D
4. 3. 2014 18:13
Z bláta do louže
... minulá generace měla hnusný exteriér, současná má hnusný interiér. Tak snad příště.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Misanick
4. 3. 2014 18:21
Budíky
Samozřejmě si neodpustili rýpnutí do polohy budíků, přestože s ní naprostá většina řidičů nemá žádný problém. Jakmile je něco jinak než ve VW, je to vždy automaticky špatně. Ten "hrozný" dotykáč se začal objevovat i u jiných značek, tak si aspoň s tím dali pokoj.
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2014 23:29
Re: Budíky
Ještě se sluší dodat, že se vše musí srovnat s něčím ve Škodofce. V tomto případě má stejný kufr jako Oktávie.
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2014 18:21
?????
.... Volant je tedy nutné posunout nízko, aby jeho věnec nebránil výhledu na rychloměr. Někdo si na tuto pozici zvykne, ideálem ale podle našeho názoru není. Dotykový displej je pak sice efektní, hledání třeba ovládání klimatizace ale může být při jízdě méně intuitivní. Nepotěší řadicí páka – s potící se mi dlaněmi klouže, tento problém ale může vyřešit nastavení klimatizace na nižší teplotu.
Tohle snad nemůže myslet nikdo vážně. Zejména pak POTÍCÍ SE RUCE....FUJ! Pane redaktore, s vámi bych si ruku podat nechtěl a když, tak jen v gumové rukavici. Vyhledejte lékařskou pomoc, nejdříve psychiatra ovšem....
Ad. 1: pokud jezdíte autobusem jako řidič, tak ano. Jinak neberu.
Ad. 2: Musíte mít iq nízko jako ten volant, aby byla napsána tato moudrost....
Ad. 3: Řadící páka...... OMG...viz. výše.

Ano, vím, má reakce je mírně temperamentní, ale věřte, držím emoce na uzdě.... tohle beru jako hloupý nejapný žert. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
11
4. 3. 2014 20:03
Re: ?????
Tak třeba u německy tvrdých sedadel zase bude kritizovat zaražený prdy >:-[]
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2014 22:42
Re: ?????
Nebo sražený mozek.. co by odpovídalo ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2014 21:24
Re: ?????
Víš co by byla paráda? Kdyby tyhle věci byly řešitelné jako volitelná výbava. Ovládání přes dotykáč nebo čudlíky, maličký volant nebo klasika. Nechci bez osobní zkušenosti hodnotit lepší / horší, ale podle mě se Peugeot zbytečně připravuje o potenciální zákazníky. Možná jsou blbí že to nevyzkouší, ale kdysi se říkalo náš zákazník...
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2014 22:41
Re: ?????
Vyzkoušet je to třeba... opravdu není na co zvykat... velikost volantu...naprostá pohoda... opravdu :-)
Bureš se vyhnal do závratných nížin... totální fiasko....
Avatar - Emel
4. 3. 2014 23:04
Re: ?????
Pokud si vzpomínám, tak třeba webpaja moc nadšený nebyl... z auta jako takového ano, ale z volantu ne. Podle mě když už chce značka provádět jakékoli podobné experimenty, tak by to mělo být volitelné. U mainstreamového a relativně konzervativního auta rozhodně. Pokud by to dali do Civicu, tak už by to asi bylo tak nějak jedno ;-)
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2014 23:45
Re: ?????
Je to o gustu. Mi třeba v golfu, octávě nesedí tlak středového tunelu do kolena. Ale jinému to neva. Jsem ke každému autu stejně kritický jak nadšený, ale tohle opravdu nevadí. Spíše vadí držáky kelímků blízko područky, hliniková šaltpáka v allure, absence lepších světel v nižších výbavách než je allure... osobně jsem byl z ajkokpitu nadšen - kvalita, kvalita....audi kvalita....
5. 3. 2014 06:56
Re: ?????
Kvalita bez diskuze, slepáky na běžnejch verzích jsou zatím standartem všude. Chtělo by to možnost připlatit za LED všude a dát nějakej paket ;-)
Avatar - KANKUNEN
5. 3. 2014 06:48
Re: ?????
Mi nevadí ani tak volant, jako že máš v zorném poli překážku, budíky zabírají část výhledu vpřed. I v STI dokáže někdy nasávač na kapotě vadit, ale ne při jízdě rovně.
5. 3. 2014 10:06
Re: ?????
A jak nízko sedíš? Já když jsem se do toho posadil, tak jsem měl nad kapličkou ještě haubnu :-) vidět bylo úplně v poho.
5. 3. 2014 06:55
Re: ?????
Moje poloha v autě je vytáhnout volant co nejvíc do interiéru, přizvednout ho nahoru, opěradlo kolmo. To považuju z mýho pohledu za nejlepší pozici pro potenciální aktivní jízdu. Myslím, že ve svým "broukovi" by jsi si taky nechtěl leštit balls volantem ;-) .
Tohle je sice auto na jiný vyžití, ale bude určitě i GTi verze...
To auto jinak nemá moc slabin, o to víc to vyzní, kdyby jezdilo na houby, nebo mělo špatný motory...takhle se jinakost pozice řidiče projeví o to víc.
Avatar - Ji/Ri
5. 3. 2014 10:25
Re: ?????
Volant do interiéru a nahoru.... to se dá z kufru řídit? >:D ;-) ono takové naleštěné balls >:D jen jeden nesmí mít upocené ruce.... to jsi pak v ... jako pan Bureš s šaltpákou... >:-[]
Avatar - pallas
4. 3. 2014 18:50
Prečo nedovolili aj C4 kombi?
nerozumiem, prečo neexistuje verzia kombi Citroenu C4.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2014 19:53
Re: Prečo nedovolili aj C4 kombi?
tiez netusim , predajom by to iste prospelo ale aj celemu PSA, neviem.... ja im nerozumiem uz dlhsie ich taktike a politike ako aj cenovej politike..... takisto P206 aj P207 kombik mali ale P208 uz nema.... co uz ... skoda reci, asi chcu krachnut... je to s nimi len trapenie
Avatar - pallas
5. 3. 2014 16:34
Re: Prečo nedovolili aj C4 kombi?
z C4 mohli mat uz davno kombik, ktory im mohol pomoct s trzbami. Takisto z C-Elysee a P301 uz mali byt davno kombiky. Zvlastna strategia - sami seba pripravuju o peniaze.
Avatar - Jaros71
4. 3. 2014 22:56
Pořád tomu něco chybí..
Ale jinak pěkný kombík.
Kufr velký , rezerva může být , tedy OK.
Interier mne neoslovuje , mám rád klasiku a asi nejsem sám.
Design karoserie se myslím docela povedl.
Zájemce si toto auto určitě najde , lidi se rádi liší...
Otázkou je , kolik lidí si ho koupí. ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2014 23:52
Nic tomu nechybí
Nachádzate sa tu: Autožurnál > Autosalóny > Ženeva 2014 > Peugeot 308 SW má dlhší rázvor a viac priestoru vzadu
Peugeot 308 SW má dlhší rázvor a viac priestoru vzadu :-) :-) :-)
Nejhorší jsou zamindrakovaní W...... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2014 09:33
(s)experimenty se ne vždy vyplatí
Některé věci by měly zůstat tak jak fungují po desetiletí tzn. budíky za volantem. Čudlíky v ovládání audia a klimy jsou podle mě nepřekonatelný do doby, než auto bude umět číst myšlenky. Hliníková hlavice řadící páky je ko.otina jak v létě tak v zimě, ale pežó prostě chce být originální-dle mého názoru přijde o dost zákazníků. Nebo snad uvažovali jak pan redaktor tzn. že když si v létě nastavím klimu na 16 stupňů, tak se přestanu potit a zároveň dojde k ochlazení hliníku, případně řeknu ženě, aby se malinko vzdálila a pro změnu foukala na řadičku...

PS: pane redaktore: "s potící se mi dlaněmi"... :no: >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
5. 3. 2014 10:27
Re: (s)experimenty se ne vždy vyplatí
Give mi upocenou FIVE....highFIVE!