Ženeva 2014
megacruiser
1
Když už není co vymyslet, alespoň se matou pojmy a tím se získává pozornost. Pojem "čtyřdveřové kupé" je stejně nesmyslný jako "sociálně potřebný", plnoštíhlý, resp. silný, sběrač kovů, odklánění a podobné hovadiny. Matení pojmů je nesmysl, jestli to tak půjde dál, tak za pár let budeme říkat ho*nu "čokoládová pochoutka" a nikomu to nepřijde divné... Kupé má prostě 2 dveře, co má 4 dveře je sedan (klidně domrvený nízkou střechou vzadu), limuzína, cokoliv. Jen ne kupé.
Přejít do diskuze
Proč ty mínusy? Vždyť je to tak. Pokud je DS "bezpochyby prémiová značka", bylo by bezpochyby na místě zkusit dělat i prémiová auta....
Asi budou dělat prémii s třihrnkem a baterkama vzadu. K tomu dozadu traverza a robota namísto osmikvaltove HDG. To jim určitě půjde jako po másle a zákazníci jim budou chtít ruce utrhat obzvláště když budou mít premiovou cenu a nějakou tu lesklou lišticku navic.
Ja hlavne nerozumiem celkom stratégii dvoch mainstreamových značiek v jednom koncerne (PSA), bez nejakého výrazného rozlíšenia. Áno niektoré Citroeny vyzerajú trochu inak ako Peugeoty, ale stále tzv. darcu orgánov v nich cítiť. Nehovoriac o minimálnej odlišnosti v použitej technike. Takže behom rokov akurát docielili to že si kradnú kupcov hlavne navzájov. Synergický efekt využívania zhodnej techniky sa potom vytráca a nedáva zmysel. Mne by dalo oveľa väčší zmysel urobiť z Citroenu niečo viac ako Peugeot v zmysle zrušiť celú radu C a vyrábať všetko pod označením DS. Pritom používať niečo z koncernového regálu ale byť výrazne iný, trebárs luxusnejší, s nejakými technickými vychytávkami typu Hydractive. Potom by aj cena mohla byť nastavená vyššie oproti Peugeotu a produkt by si tú vyššiu cenu aj vedel obhájiť. Ale takto? Nahádzať cimprlátka na prachobyčajnú koncernovú techniku ? :no: