Asi budou dělat prémii s třihrnkem a baterkama vzadu. K tomu dozadu traverza a robota namísto osmikvaltove HDG. To jim určitě půjde jako po másle a zákazníci jim budou chtít ruce utrhat obzvláště když budou mít premiovou cenu a nějakou tu lesklou lišticku navic.
Ja hlavne nerozumiem celkom stratégii dvoch mainstreamových značiek v jednom koncerne (PSA), bez nejakého výrazného rozlíšenia. Áno niektoré Citroeny vyzerajú trochu inak ako Peugeoty, ale stále tzv. darcu orgánov v nich cítiť. Nehovoriac o minimálnej odlišnosti v použitej technike. Takže behom rokov akurát docielili to že si kradnú kupcov hlavne navzájov. Synergický efekt využívania zhodnej techniky sa potom vytráca a nedáva zmysel. Mne by dalo oveľa väčší zmysel urobiť z Citroenu niečo viac ako Peugeot v zmysle zrušiť celú radu C a vyrábať všetko pod označením DS. Pritom používať niečo z koncernového regálu ale byť výrazne iný, trebárs luxusnejší, s nejakými technickými vychytávkami typu Hydractive. Potom by aj cena mohla byť nastavená vyššie oproti Peugeotu a produkt by si tú vyššiu cenu aj vedel obhájiť. Ale takto? Nahádzať cimprlátka na prachobyčajnú koncernovú techniku ? :no:
Nevím, jak je na tom s prodeji DS, ale dle testů a podle to kolik jich jezdí u nás a i podle prodejních cen, materiálů, logiky ovladačů, pohonných jednotek, náprav, atd. to opravdu prémie není. Samozřejmě je tu dnes spoustu kupců, co první koukaj na kabát a nic jiného je nezajímá..
Když už není co vymyslet, alespoň se matou pojmy a tím se získává pozornost. Pojem "čtyřdveřové kupé" je stejně nesmyslný jako "sociálně potřebný", plnoštíhlý, resp. silný, sběrač kovů, odklánění a podobné hovadiny. Matení pojmů je nesmysl, jestli to tak půjde dál, tak za pár let budeme říkat ho*nu "čokoládová pochoutka" a nikomu to nepřijde divné... Kupé má prostě 2 dveře, co má 4 dveře je sedan (klidně domrvený nízkou střechou vzadu), limuzína, cokoliv. Jen ne kupé.