Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brněnský autosalon: Chce ho Česko vůbec?

Před jedenácti lety oslavilo na brněnském Autosalonu světovou premiéru BMW 5 generace E60. Letos k ničemu podobnému určitě nedojde, největší přehlídka osobních aut v Česku byla zrušena.
Zpět na článek
6. 3. 2014 11:36
6. 3. 2014 11:43
6. 3. 2014 11:47
6. 3. 2014 22:50
6. 3. 2014 11:48
6. 3. 2014 12:10
6. 3. 2014 16:19
6. 3. 2014 14:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 3. 2014 16:02
6. 3. 2014 19:44
6. 3. 2014 16:26
7. 3. 2014 12:40
6. 3. 2014 11:36
Uplny magor
Stacilo si precist jenom "Naše nabídka byla podobná modelu vídeňského autosalonu. Technicky jednoduché, ale účelné a atraktivní expozice s obdobnou cenou pronájmu. "
Proboha oni maji stejnou cenu jako konkurence ve Vidni a jeste se za to chvali. :no: Vazeny pane, vas autosalon nepusobi v hlavnim meste bohateho statu, ale v Drne. tedy v obydlene zatacce prave pred tou Vidni. Drno je jen jednim z mest druhe kategorie v zemi, kde je zivotni uroven vyrazne mensi nez v Rakousku a navic v regionu, ktery rozhodne neni ani nejbohatsi ani nejmene zasazen aktualne probihajici krizi. Clovece nestastna, bavime se o dire, kde je horici parez hlavni zpravou tydne. >:-[]
Kolik aut a za jakou cenu proda automobilka na zaklade autosalonu ve Vidni a kolik v Brne? Kdyby byla cena pronajmu tretinova, tak to vezmu, ale chtit stejne penize je hloupost hranici se silenstvim. A to vubec uz nemluvim o faktu, ze BVV je rozpadajici se komplex vzpominajici na davno zaslou slavu se sluzbami na urovni konce sociku.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Atomas
6. 3. 2014 11:44
Re: Uplny magor
s podstatou příspěvku lze souhlasit pokud je o BVV a ne o Brno, nicméně i jako pražákovi se mi navážení do Brňáků vůbec nelíbí... Diskutujme zde věcně a ne urážlivě...
6. 3. 2014 11:49
Re: Uplny magor
Brno je soucasti problemu a to problemu velmi vecneho. Kdyby se stejna akce konala v Praze, tak je vetsi sance na uspech. Brno je pouzitelne na konani profesnich veletrhu, kam se odbornici sjedou, ale ne na spotrebni zbozi specialne ne na tak drahe jako jsou auta. Tam je dulezita kupni sila regionu a ta je v Brne mnohem mensi nez v Praze, nemluve o faktu ze v Praze sidli vetsina firem co nakupuji do fleetu.
Avatar - grifith
6. 3. 2014 12:02
Re: Uplny magor
Takže chceš říct, že kupní síla regionu jenom uvadá, když se zde v minulosti konalo mnoho opravdu povedených ročníků? Myslím, že to vidíš silně krátkozrace, o navážení se do Brna jako regionu nebudu vést diskuzi, to jsi pouze dokázal svou "inteligenci"... 8-s
6. 3. 2014 13:25
Re: Uplny magor
Opravdu povedenych rocniku? Z jakeho pohledu povedenych? Z perspektivy BVV nebo navstevniku? Co se tyce automobilek, tak az do krize nebyvalo zvykem vzdy vyhodnocovat naklady na marketingove akce z hlediska jejich navratnosti, takze se investovalo i do akci, ktere nemely sanci se zaplatit. Po krizi se situace zmenila, firmy obraci kazdou marketingovou korunu a akce nad jejiz uzitecnosti se pred deseti lety ani nepremyslelo muze byt najednou naprosto hovadinou. A obavam se, ze autosalon v Brne za cenu autosalonu ve Vidni takovou hovadinou asi bude.
Avatar - grifith
6. 3. 2014 14:30
Re: Uplny magor
Ano, úspěšných z perspektivy BVV, zviditelnění Brna a zároveň spokojených návštěvníků v řádu mnoha desítek tisíc. Jde o ročníky deset a více let zpátky. Krize určitě změnila určité vzorce chování firem, ale zásadní problém vidím právě v "nenažranosti" BVV, jenž už vůbec ničím nedokáží přitáhnout vystavovatele, potažmo návštěvníky. To je ten zásadní problém, nikoliv tvé úvodní trapné výkřiky...
6. 3. 2014 15:49
Re: Uplny magor
do Brna jsem jednou na výstavu jel, už nikdy více
Avatar - grifith
6. 3. 2014 15:58
Re: Uplny magor
Nikdo ti to nebere.
Avatar - Jaros71
6. 3. 2014 22:47
Re: Uplny magor
Praha by možná měla větší potenciál...kdyby měla pořádné výstaviště.
To pražské plivátko , narozdíl od hypermoderních , pár let starých výstavních hal v Brně , by důstojný špičkově odsazený autosalon nepojalo.. :-!
Pokud je mi známo , problém BVV je , že město většinu prodalo před lety němcům.
Ti investovali miliardy a chtějí je zpět..
PŘEDRAŽENÉ VÝSTAVNÍ PLOCHY jsou důsledek.
Za rozumné peníze , na špičkovém výstavišti v Brně , má AUTOSALON šanci.
Krize odezní , a lidi o auta mít zájem budou.
Prodejci mají většinou otevřeno jen v sobotu dopoledne..
A moc normálních lidí si auta prohlédnout nestihne. Ani je srovnat.
Na to je výstaviště ideální!
Snad se Autosalon v Brně podaří restarovat.
Byla by ho škoda pro lidi i automobilky...
6. 3. 2014 22:56
Re: Uplny magor
Po druhy vete mi bylo jasne, ze to psal nekdo z Brna.. :-)
Avatar - Warrual
6. 3. 2014 11:49
Re: Uplny magor
Píšeš jako pražská namyšlená naplavenina. :-) Opravdový pražáci takový nejsou. Jinak na loňským autosalonu mi nějakej človíček (vystavovatel jedné značky) říkal že údajně to Škodu stálo 30 mega na tech pár dnů. Tak se nedivme že se automobilky do Brna nehrnou, zvlášť když je to jen krajská výstava :-(
6. 3. 2014 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Atomas
6. 3. 2014 11:43
Autosalon
a v dnešní době je autosalon skutečně přežitek...
Rozbalit vlákno
6
6. 3. 2014 11:47
Re: Autosalon
Autosalon rozhodne neni prezitek. Auto se nekupuje jenom na zaklade kvantifikovatelnych parametru, ktere ziska na webu, dulezity je i osobni pocit a ten lze nejlepe sehnat na kvalitnim autosalonu, kde jsou v dane tride vsechny vyznamne vozy na trhu. Moznost vyzkouset si hned po sobe ruzne modely je pro kupujiciho k nezaplaceni.
Avatar - Jaros71
6. 3. 2014 22:50
Re: Autosalon
:yes: A do Brna je z celé ČR dost blízko..
Ne každý má čas jet do Ženevy , Paříže a Frankfurtu..
6. 3. 2014 11:48
Re: Autosalon
Asi jsi na pořádném autosalonu, třeba ve Frankfurtu, nikdy nebyl, když takhle uvažuješ.
Avatar - Atomas
6. 3. 2014 12:10
Re: Autosalon
moje chyba- upřesním myšlenku: Autosalon v Brně. Autosalony samozřejmě smysl mají, neboť kde jinde by automobilky měly například představovat novinky?
Avatar - petrumr
6. 3. 2014 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2014 20:33
Re: Autosalon
Ja som kúpil auto na autosalóne. Ak ešte nemáš vybratú značku, je to fajn príležitosť na priame porovnania. A na autosalón rád zájdem aj keď auto nekupujem.
6. 3. 2014 11:46
Někde se stala chyba
V loňském roce byla zrušena výstava BIKE BRNO a zdůvodňovalo se to podobnými slovy. Nezájem dovozců, krize prodejů apod. Ale nikde nepadlo, že ceny nejsou adekvátní poptávce, servis od výstaviště není ideální, občerstvení pro náštěvníky celkem bída. Asi někdo usnul na vavřínech. ;-\
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2014 12:31
Odpověď je jednoduchá
Pokud bude BVV chtít jen za jeden přívod vody,ukončený 1/2 ventilem 10000 litrů,tak jako tomu bylo letos na Salimě,tak se jim tam budou konat za chvíli veletrh pouze na psí žrádlo. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 3. 2014 14:08
Výstaviště
Věčná škoda, co se s výstavištěm stalo. Impozantní komplex s věhlasem přesahujícím český rybníček si takový osud nezasloužil - [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kolouš
6. 3. 2014 14:47
vzkaz pro pana Kuliše
Vážený pane Kuliši, přestaňte prosím z Vašeho osobního neúspěchu obviňovat všechny okolo. Za naprostým nezájmem automobilek stojí logické vyústění několika faktorů. Naprostá arogance BVV vůči vystavovatelům, tragické zázemí, astronomické ceny, naprosto nefunkční marketing (s tím logická skladba návštěvníků)... Za nekřesťanské peníze automobilkám nenabízíte nic než místo, kam si musí sami pozvat své zákazníky. S polohou, resp. městem Brno to podle mne nemá nic společného. Sám jsem pražák a kvalita tradičního Autosalonu, resp její upadající úroveň mne docela mrzela. Promiňte, ale to co jste z Autosalonu/Autotecu udělal je jen přehlídka obskurdních prodejců zázračných prachovek, leštěnek a podobných produktů pod úrovní dokonce i Horsta Fuchse.
Nazdar!
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2014 20:35
Re: vzkaz pro pana Kuliše
Smutné. A ešte smutnejšie, že sa to isté hodí aj na slovenské výstaviská.
6. 3. 2014 16:02
očista
Myslím, že kríza len obnažila podstatu, ktorá nebola vidieť, kým bol boom. Je to podobné aj na Slovensku. O nejakom úspešnom bratislavskom neviem (to potom stačí strašne málo na úspech). Na našom megatrhu si ešte konkurujú 2 salóny :-) Ide len o prachy, sú to nenažranci, chcú len ryžovať aj za cenu položenia salónu. Ale už sa to čistí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
6. 3. 2014 19:44
Re: očista
To je inak zaujímavé, že Bratislava má lepší autosalón ako Nitra, ktorá v tomto bola kedysi pojem. A pri tom sa zastaralé výstavisko Incheba nedá porovnať s brnenským veľtrhom. Som zvedavý na tohtoročné zastúpenie značiek na BA autosalóne. Samozrejme, Frankfurt či Paríž, to je úplne iný rozmer výstav. Odporúčam zažiť.
Avatar - petrumr
6. 3. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2014 19:48
Kde nic není...
...zkrátka a jednoduše - kde není trh, nemá autosalon smysl. A český automobilový trh je vše jen ne zdravý. Tedy on ten trh zcela odpovídá stavu české ekonomiky a kupní síle.

Vážně si někdo myslí, že když si česká střední vrstva stěží vydělá na novou dacii nebo v lepším případě i30 či Rapida, tak má smysl autosalon? Kdeže. Doby, kdy si rodiny mohly dovolit koupit novou Felicii bez výbavy za 400, ty jsou dááávno pryč.

Místo tisíců nových aut se nyní kupují jednotlivé kusy Porsche, Bentley, Range-Rovery a další... Koneckonců kde si myslíte, že se ty peníze vezmou? Tihle kupci si je doma netisknou na tiskárně, oni nám naopak tisknou pražské jízdenky... >:-[] ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
6. 3. 2014 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2014 23:25
Privatizace
BVV byla tím nejhorším co se mohlo stát. Do té doby byly BVV zcela bez dluhů s vyrovnaným hospodařením. Atraktivní pro vystavovatele i návštěvníky. Zdravou společnost "chytří" zastupitelé prodali Messe Dusseldorf. Ti zadlužili BVV zcela nesmyslnou výstavbou předraženého pavilonu, který nikdo nechtěl a nepotřeboval. A to nemluvím o tom, že vypadá jako laciná výrobní hala. Díky tomu museli prudce zvednout ceny a vystavovatelů i návštěvníků ubylo. Teď se pokouší předlužené BVV odprodat za naprosto nehorázné peníze zpět Brnu. No prostě typické podnikání po česku - koupím od státu zdravou firmu, tu zadlužím, neinvestuji do údržby, vytuneluji co jde a potom ji prodám zpět původnímu majiteli.
Nejhorší je ten do očí bijící úpadek celého BVV i jeho okolí. Vše se rozpadá. Popraskaný asfalt před hlavní bránou pamatuje ještě komunisty. Propadlé chodníky, poškozené a vyvrácené obrubníky. Kdo by asi chtěl aby jeho produkty byly spojovány s tímto symbolem úpadku a ještě za takové peníze?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
7. 3. 2014 12:40
Velka skoda
Pravidelne jsem chodil na Brnensky autosalon poslednich 7-8 let, vzdy kdyz se konal. Ale slavu toho prvniho na kterem jsem byl uz nikdy nedosahl a po tom poslednim bych se na dalsi ani nechystal. Kdyz si preberu co vsechno jsem videl na tom prvnim, od vsech, naprosto vsech svetovych znacek az po raritni prestavby, veterany, expozice detaileru, az po Pagani Zondu, Ferrari, Laborghini, velke expozice premiovych prodejcu atd., jizdy pro verejnost, vyuzity snad kazdy jeden pavilon.
Byla to jedna z mala akci ke ktere jsem vam, cechum, mohl pogratulovat protoze snesla nejprisnejsi hodnoceni, snesla srovnani se zapadem a byl to typ akce ktery kdyby priste zvedl dvojnasobne cenu stejne prijdu.

Mrzi me ze to dokazalo upadnout tak brzo, nebudu polemizovat co nebo kdo za to muze, ale je to velka, velka skoda.
Rozbalit vlákno
0