V lakování se nevyznám, ale co jsem si nechal vysvětlit od odborníka, když jsem dával do laku svého mazlíka pro zábavu, tak efekt pomerančové kůry souvisí se snižující se vrstvou laků, kterou výrobci používají, dříve se lakovalo 200 mikronů, pak 130 a dnes někteří přešli na 70 mikronovou sílu laku a pak je proces lakování údajně hodně citlivý na poměru ředidlo/barva, už si nepamatuji zda moc nebo málo ředidla způsobuje tu krupici. Současně to prý jde odstranit rozleštěním. Menší vrstva laku asi vadí po letech kdy postupně lak zvětrává a obrušuje se, takže menší vrstva odejde dříve, na druhou stranu jsou tu tvrzení výrobců laků, že stačí menší vrstva, protože laky jsou kvalitnější. Také mě naučil jak to rychle poznat, stačí lineární výbojka a pod správným úhlem se dílo zkázy objeví okamžitě, viz stejné osvětlení na fotce té Fabky, které se zrcadlí v laku, na denním světle se to pozná složitěji, ale i z fotek tady na auto.cz při běžném denním světle jde u řady aut tento nehezký efekt pozorovat:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Údajně závisí na konkrétní lakovně daného výrobce, takže třeba u Mercedesu mají podle něho perfektní lak třeba S-ka, na druhé straně Ačka jsou prý tragédie, u Škodovky říká všechny modely vyráběné v Boleslavi jsou na tom mizerně, auta z Kvasin údajně daleko lépe. V každém případě to vypadá odpudivě.
Já zas slyšel, že to souvisí s tím, že moderní barvy/laky jsou vodou ředitelné atd. Lakování nerozumím, nevím. Každopádně celulitidu má ale x moderních aut. Stejně jako pod určitými úhly háží (plastové) nárazníky jiné odstíny než kastle atd .
Míchám v práci autolaky a musím říci, tento pomeranč je tragédie. Horší byly jen Transity, ty byly navíc matnější. Jsem optimista a tak doufám, že ti ajeťáci v lakovně doseřídí ty automaty a a nás přestane bolet u srdce.
suhlasim.... kludne by mohli prist naraz... ved vieme ze nebude uz ani sedan a uz ani RS verzia tak ten kombik mohli uz predstavit spolu s hatchom ale vela automobiliek to proste tak uz davno robi ze rozne karosarske verzie odhaluje postupne.... v podstate na tom nie je nic zle.... je to skor asi marketingovy tah nic ine... kedze predpokladam ze obe karosarske verzie hatch aj kombi boli robene a vyvijane spolocne... predpokladam teda ze aj kombik pravdepodobne uz je na svete.....
v tomto smere ma preto prekvapil mclaren 650S ktory vyrobi raz za 5-6 rokov nejaky novy model a predsa mu ta exkluzivita nezabranila aby aj napriek skromnosti modelov predstavil kupatko aj spider naraz... klobuk dole :yes:
V Ženevě bylo přece představeno faceliftované Polo, tak tam logicky nemohla být Fabie, co kdyby kolem ní prošlo pár lidí navíc než kolem Pola? To by VW nepřežil.
1) FII, obludný desing, kupující pouze firemní flotily, nemající nárok na Octavie a pár nadšenců, které jsem nedokázal pochopit, ale akceptuji je,
2) Těžko bude širší než současný Rapid, takže to žádná hitparáda nebude, neboť už i ten a teď stojí za ho...,
3) Motory 1.0 MPi či 1.0TSi, děkuji, nechci :no::no::no::no:
Nemám škodovku, ale škodovkárov dokážem pochopiť. Keď sa v našich zemepisných šírkach kupuje auto, tak otázka zvyčajne znie: Škodu alebo niečo iné?
Dizajn je síce dôležitý, ale nie najdôležitejší pri kúpe auta. Dalo by sa dokonca povedať, že mnohí ľudia si Fabie kupujú NAPRIEK ich dizajnu.
Brácho tie chce kúpiť malé a relatívne spoľahlivé ojazdené auto za primeranú cenu - najlepšie kombíka. Vylučovacou metódou došiel ku klasickému riešeniu - Fabia kombi. Nič lepšie, čo by najlepšie spĺňalo jeho podmienky, na trhu nenájdeš.
Mrknul jsem na nick a už chápu...Ale zkusím to ještě - co na tom nechápeš? Design není vše, ceny již slušné a pokud akceptuješ užší interiér, jedná se o kvalitní auto, a ne že ne.
tazke dnesnim dnem zacina a auto.cz blesková kampan kdy se kazdy tyden objevi alespon 2-3 zpravy tykajici se zarucene unikatnich a jedinecnych zprav a novinek ohledne nove Fabie, a fotky doufam taky budete servirovat jak puzzle >:D
Netušíte někdo, kdy bude představen fl c-maxu ? FoFo už to má za sebou, přitom aktuální generace byla uvedena na trh až po maxu ...
Že by až na podzim ?
Uz sa mi podarilo vidiet samotnu karoseriu Fabie 3. Kabanove slova: to budu vianoce v lete, to by som netvrdil.
Bude to krajsie ako sucasna, sirka auta nebude ziadna hitparada (v ramci konkurencie to bude asi priemer). Zadne svetla ala rapid a celkovo hatchback asi zase nebude az taky pekny a combi bude krajsie. Mne to prislo ako useknuty a naburany zozadu Spaceback.
Sklamem ta. To co si dal je sportoveho a dynamickeho charakteru a s F3 nema nic spolocne aspon sa zda.
Zadne svetla si predstav, take ako su na spacebacku, ani by som sa nehadal, keby boli totozne s mini upravou.
Cely zadok ( 5 dvere ) nebudu pozvolne padak ako na Spacebacku, ale pojdu kolmejsie a uhol bude podobny ako u terajsej fabie. Nemozu mat dve rovanko dlhe auta a aj sirka si myslim, ze bude nepatrne uzsia oproti rapidu.
Preto tvrdim, ze podla mna (co som videl) tak zase bude combi krajsie a ucelenejsie posobit.
Ja som zvedavy, co urobia s prednou maskou, dufam ze nebude ako na rapide. Tam je to vidiet, ze je to uzke a tech ich obrovsky gril (maska) + svetla maju problem zmestit sirkovo.