Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hotwire
Poliaci
| 9. 3. 2014 11:34
No nasi severni susedia su na taketo veci experti. >:D Ale na druhu stranu, nerobim si iluzie, nieco taketo sa moze kludne stat aj u nas. ;-\
Avatar - wakantanka
Poliaci
| 9. 3. 2014 16:38
Práve dnes som náhodou videl čosi podobné resp. horšie na STV. Ukazovali tam QQ dovoz z Rakúska, pri kontrole originality tuším prišli na to, že to bolo otočené cez strechu. Menená strecha (nejak im nesadla asi o centimeter), potom to samozrejme netesnilo a do auta tieklo, airbagy pre istotu žiadne. V prednej časti chýbalo niekoľko výstuh, senzorov a bohvie čo ešte. Samozrejme kopa tmelu po celom aute. Predtým ako ho rozobrali vyzeral celkom v pohode. Verím tomu, že určite by sa našiel týpek čo by si to nevšimol kvôli málo kilomentrom a zaujímavej cene. A myslím že sa dejú aj horšie akože opravy.
Poliaci
| 10. 3. 2014 13:55
Jasně, kupa lidí to bude ignorovat kvůli ceně a km, který budou ve finále stejně stočený. Může se to stát i tady, i v německu, kdekoliv, případy 2 svařenců, který poznali jen podle identifikátorů, který byly jiný na předku a jiný na zadku. Nejhorší je bezpečnost toho auta, ve kterým třeba vozíte rodinu.
Poliaci
| 10. 3. 2014 14:30
Tak tak, narozdíl od Čechů a Slováků. Ti jsou dokonalost a poctivost sama. Bože až dostaneš rozum samou radosti se zblázníš a budeš mít zase prd. Divil by jsi se jaké auta jezdí u vás a u nás svařená ze dvou kusů, kastle vykytované tak aby držely tvar auta leckdy i auto po kupě. Auta s nápravavámi tak sflikovanými že jsou čtyřstopá, atd. atd.
Poliaci
| 10. 3. 2014 14:54
Jistě, tak neexistuje země, kde jsou jenom poctivci. já upřednostňuju český auta, protože cebie má o pojistných událostech většinou záznamy, takže bouračkám se člověk může vyhnout.
Poliaci
| 10. 3. 2014 15:53
Cebie má prd. Tohle je firma co prodává naději, ne fakta.
:-)
Poliaci
| 10. 3. 2014 16:23
jistou máš jenom smrt ;-) cebie není jistota, stejně jako není jistota, že mechanik pozná každou závadu. to je prostě risk u ojetiny, ale vždycky je to lepší, než neudělat nic.
Avatar - Hotwire
Poliaci
| 10. 3. 2014 17:15
A ty az si das vysetrit oci, tak zistis ze som take nieco napisal tiez v druhej vete. :no:
Avatar - S8
Ze se jim to vyplati...
| 9. 3. 2014 11:48
Se divim, ze se jim to vyplati, bydlim u hranic (Nachod) a uz tam mam dve auta, tak proc to jenom neprecislujou, když mají tolik nahradnich dilu vcelku, to nechapu.... proste polaci. :no:
...
| 9. 3. 2014 13:11
Umět takhle kytovat tak jsem štastnej chlap :-)
...
| 9. 3. 2014 18:23
A bohatej ;-)
...
| 10. 3. 2014 14:37
Sak to! Ved s tym tmelenim muselo byt viac rorobty, ako s riadnou opravou :-P
Avatar - JDM
...
| 10. 3. 2014 18:45
to jo ale za cenu předního nárazníku vykytuješ celý auto >:D
No... je to hnusný... ale
| 9. 3. 2014 15:23
je to divadlo.
Pořád to byl jen odřenej blatník a promáčknutej - to poklepání kladivem rozhodně nebylo lehký.
To mě víc děsej ty případy, kde je ze dvou aut vyrobený jedno... a jsou svařený v půlce. Tam už jde o život.
A že jich je... takových aut.
:-(
No... je to hnusný... ale
| 9. 3. 2014 18:34
Divadlo? Myslíš, ten přední A sloupek, který je JEN z půlky nastaven kytem?
No... je to hnusný... ale
| 9. 3. 2014 22:57
Nevím jak ty, ale já bych bral raději dvě "nebourané poloviny" svařené dohromady, než toto, kde A sloupek je tvořený amorfní hmotou nevalné pevnosti...

Samozřejmě nejlepší volba je koupit si raději levný nový model, než pseudoluxusní vůz s pochybnou historií. A to jsme měli Lagunu doma, moc fajn auto to bylo... :yes:
Avatar - eLzyx
způsob opravy
| 9. 3. 2014 15:28
znám jednu "nebouranou" Fábii, která měla podobně kitovaný A sloupek. Sloupek byl poškozen po dopadu závory. Na výběr byla výměna sloupku za nehorázné peníze s možným oslabením skeletu karoserie. Nebo právě kitování. Dle mého názoru v daném případě vhodnější způsob opravy. Nejlepším způsobem by asi bylo vytáhnutí reverzním kladivem, ale do toho se nikomu nechtělo.
způsob opravy
| 9. 3. 2014 18:41
Kitovani ako najvhodnejsi sposob "opravy" kritickej casti karoserie? To nemozes mysliet vazne! Takto mozes opravovat blatniky (ak sa ti ich nechce vytahovat) ale nie tie miesta karoserie ktore chrania posadu pri naraze!

Pokial sa stlpik ohne, jedine rozumne riesenie je vymenit ho. Nepomoze ziadne narovnavanie ani vytahovanie. Ked raz uz doslo k deformacii profilu, nikdy nebude mat taku tuhost ako mal predtym. A o kitovani ani nema zmysel hovorit, to nie je oprava ale kamuflaz...
způsob opravy
| 10. 3. 2014 08:51
Co to je za nesmysl ? Sloupek vymenit neni problem, jen se to musi spravne svarit a hlavne na spravnych mistech. vse je dohledatelne a vse ma sve spravne postupy. Proste si nekdo ulehcil praci a vykytoval to a pritom jeste nabulikoval majiteli, ze je to nejlepsi zpusob opravy. Hnus.
Made in Poland
| 9. 3. 2014 16:56
Kamarat buchol auto na dialnici (akvaplaning pri 130kmh), vyletel z cesty a auto utrzilo rozbity lavy bok, ohnute 5te dvere, prasknuty predny aj zadny naraznik, pokrivene kolesa a nejake dalsie drobnosti a auto islo kam?
Predalo sa pekne do Polska, este si po to vraj radi prisli :-)
Made in Poland
| 10. 3. 2014 08:20
A pak tvůj kámoš koupil tu samou zánovní ojetinu z Polska, ne? ;-)
Made in Poland
| 10. 3. 2014 22:27
Samozrejme; rovno dve, ked sa jedno pokazi :-)
Made in Poland
| 10. 3. 2014 17:53
Tak já vidím denně odtahovky s polskýma značkama a nějakou pěknou bouračkou na korbě. Podle mě to ani nepřehlásí, odvezou kousek za hranice, tam polepí a prodají do nějakého českého bazaru na českých papírech. Tady máme taky jeden takový bazárek, kde lepí totálky asi 5 km od tama u jednoho šikovného opraváře a pak to prodávají jako voňavky za šílenou pálku. Absolutně nechápu jak si tam někdo může koupit auto ...
Made in Poland
| 10. 3. 2014 20:35
Na každý auto se najde kupec. a takový co jdou jen po ceně a vy bájených km je pořád dost. takový lidi se o to doslova říkaj...
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 17:21
Uvedu to na pravou míru dle reality. Znám dva, tři karosáře na naprosto špičkové ůrovni, kteří auto rozpůlí a spojí přesně technologicky tak, že to ani technik z fabriky nepozná a na takto spojená auto není třeba o nic víc kitu, jak na nová auta. Ale jedná se o seriózní opravy i s účtem a odvedenými daněmi.
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 19:21
Tady nejde o to spojit něco aby to nešlo poznat. Tady jde o to, že skelet vozu už pak nemá požadované vlastnosti. Dnes je většina crash-relevatních dílů z vysokopevnostních ocelí. Tam má svar mnohem menší pevnost než samotný materiál. Takže pokud svaříš třeba A-sloupek, tak už nikdy nemůže mít takovou pevnost jako původní díl. Stejně tak nemůžeš vysokopevností ocel "vytáhnout zpět".
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 20:27
Z toho vlastne vyplyva, ze cim bude viacej aut z vysokopevnostnych oceli, tak bude na trhu viac takychto zivotunebezpecnych zlepencov.
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 20:30
vidíš to černobíle, řekni mi pak důvod proč se takový díl prodává jako nový (tedy jednotlivé díly třeba toho A sloupku) Taky znám jednoho karosáře, který umí, ale na druhou stranu jeho práce něco stojí.
Jinak řečeno, opravit se dá všechno, ale stojí to peníze a pak je třeba zvážit zda se to vyplatí případně zda není lepší koupit třeba celý skelet.
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 22:09
zase bych to tak nedramatizoval. Auto není vyrobený z jednoho kusu. Je taky posvařovaný a leckdy dost ledabyle jen sbodovaný, takže pokud to kvalitně zavaříš. Může to být stejně pevný jako původní.
Avatar - R32
vyjímky existují
| 9. 3. 2014 23:26
To ťažko, vo všetkých automobilkách zvárajú skelet roboti, zvary sú na desatiny milimetra presné a "takmer" dokonalé. Ručne to takto skrátka nedokáže nikto... ;-\
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 09:01
Ani to tak není o tom, že by člověk nezvládl svařit karoserii dostatečně dobře, ale o tom, že to robot dělá rychle, přesně a konzistentně. Rychlost je velmi důležitá. Co se oprav týče, je rozdíl mezi tím, co vyrobila automobilka a co smí na silnici. Auto lze opravit tak, aby mohlo na silnici, tedy splňovalo podmínky - jak je to pak s homologací, nevím. Na kolik se přiblížíš originálu, je věc peněz a štěstí (jak byla karoserie poškozena).
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 10:08
Obecně bych to viděl tak, že když jsou vážně poškozený nosný prvky karoserie už bych se takovýho auta obával respektive jeho bezpečnosti. Pokud svaříš auto ze dvou kusů nebude to už nikdy ono. ;-\
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 14:10
primárně jde o bezpečnost, samozřejmě, ale důležitá je i finanční stránka věci a to u daleko dražších aut než je tahle laguna. vím o případu svařenýho passata, ze dvou dílů, 2 roky starýho, který se prodával za cenu dvouletýho VP...to se pak točí jiný peníze. proto nekupuju dovoz, ale jedině auto z čech s kompletním výpisem z historie. cebie má záznamy i z pojišťoven, takže se dá bouračkám vyhnout...
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 23:16
proti tomu se dá těžko co namítat. Souhlas ;-)
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 09:02
Mrkni na tady nedávno zveřejněné video "Jak se vyrábí Audi R8" ty robote... >:D
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 10:10
Tak R8 je kusová výroba tam bych to chápal, ale určitý podíl ručních svárů najdeš i na masově vyráběných autech např na Oktávce.
vyjímky existují
| 11. 3. 2014 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 10:06
No to určitě. To je zajímavý, že kamarád dělá ve Škodovce a denně tam vaří kastle. Respektive dovařuje to co robot neumí nebo spíš kam se nedostane. A nechápu na co by měl být svár na desetinu milimetru přesný. Taková přesnost by ti stejně k ničemu nebyla. Ručně uděláš stejně kvalitní svár jako robot možná i kvalitnější.
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 10:59
Ručně se sváří i v leteckém průmyslu. Člověk je ale pomalý a na hodinu práce drahý. Roboti jsou velmi rychlí, ale jejich programování je drahé (časově náročné). Každý se tedy hodí na něco jiného.

Co se přesnosti týče, důležitější je přesnost umístění dílů. Jsou roboti, kteří jsou velmi přesní, pomocné konstrukce používané při ručním sváření však můžou být také velmi přesné, přesnější než roboti. S takovou konstrukcí lze použít i robota, ale ten se nemusí dostat všude a příprava je časově náročná, svářecí robot tedy nemusí přinést adekvátní zrychlení práce.
vyjímky existují
| 10. 3. 2014 12:26
Přesnět tak. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Redakce
| 9. 3. 2014 21:55
Pánové, když píšete o tmelení karosérie, používejte laskavě slovo tmel. Když už chcete používat nespisovné výrazy, potom laskavě pište "kyt", nikoli "kit". Trhá to oči! Slovo "kit" pochází z angličtiny a znamená stavebnici. Hrubé pravopisné chyby by se neměly v článku redakce vyskytovat!

A co se obsahu článku týče: ten, kdo si koupí starou Lagunu si nic jiného nezaslouží, protože to zřejmě nemá v hlavě v pořádku.
Redakce
| 9. 3. 2014 23:02
Ado, fakt si myslíš, že bouranému Volkswagenu nebo Mitsubishi se toto stát nemůže ?
Avatar - Ozzman
Redakce
| 10. 3. 2014 09:30
Aspon vidíš, co ty Laguny všechno vydrží :-) Když jezdí i po totálkách >:D
Avatar - petrumr
Redakce
| 10. 3. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - tommyTS
Redakce
| 11. 3. 2014 12:42
Nemáš pravdu leda ty. Tmelu se říká KYT a ne kit. Je to to samé, jako bys nedělal rozdíly mezi slovem typ / tip.
A proč by měl být mimoň, když "plete" pravopis do techniky? Pravopis se používá všude.
Redakce
| 11. 3. 2014 16:52
Mno, pravidla také hovoří pro kyt [odkaz]
Redakce
| 11. 3. 2014 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Redakce
| 11. 3. 2014 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Renault Laguna
| 10. 3. 2014 14:08
Laguna je největší sráč na trhu,tak nějaký kilo kytu navíc... >:D
Renault Laguna
| 10. 3. 2014 16:54
* mas v hlave
Avatar - honza84
slabá legislativa a vymahatelnost práva
| 10. 3. 2014 17:02
Nejenom u nás ale i v takovym bordelistánu jako je Polsko tento fakt způsobuje právě zoufalej stav na trhu ojetin. Stáčení tachometrů, bastlení a tmelení těhle vražd a totálek je naprosto bežná praxe - bohužel. Kdyby za to v praxi padaly statisícový a miliónový pokuty a tresty odnětí svobody tak se trh ojetin do pár let stabilizuje a určitě srazí i ceny novejch aut. V podstatě toto neni nic jinýho než podvod a zlodějina. Bohužel automobilkám tento stav vyhovuje a samy k němu přispívaj syslenim údajů ze servisních databází zbytečnym mlženim, spolu s úřadama v tom dělaj nepřehlednej balast kterej týhle zlodějský svoloči hraje do karet. Přitom technicky by to složitý nebylo vše potřebné existuje a nebo lze po vlastnících požadovat - jen to spojit. Vlastně se divim že všeregulující EU už dávno s něčim nepřišla - tady je to narozdíl od předpisovejch skluzavek na dětskym hřišti skutečně potřebný jako sůl.
Jednoduchá mastička - merač hrúbky laku
| 10. 3. 2014 20:27
Známy už pred viacerými kúpil z Nemecka jednoduchý merač laku za 2.000 kaček. Za minútu mám presný prehľad, čo bolo a nebolo na karosérii lakované.
Samozrejme to nie je jediná metóda na overenie vozidla. Ale pomôcka je to skvelá...
Práve ju mám pred sebou - Volcraft - Schichtdickenmessgerät SDM-113.
Zabavení auta
| 11. 3. 2014 06:56
Dobrý den,mě by zajímalo,jak mi může policie zabavit můj majetek v tomto případě
osobní auto, které jsem si dejme tomu koupil v autobazaru,tak tady asi něco nehraje,pokud totiž jdu přihlásit zakoupený automobil tak musím mít tzv. evidenční
kontrolu provedenou na STK,která mi po ověření a kontrole auta vydá potvrzení,já jako občan ČR mám tudíž doklad o tom,že auto není kradené a nemůže být v databázi kradených aut,takže já jako občan jsem nabyl vozidlo legálně a mám doklad o tom,že
jsem jej nikde nedcizil,nebo zakoupil jako kradené, potom tady v tom státě někdo lže a
já to bohužel nejsem,proto že já mám ověřeno a zaplatil jsem za toto ověření a na základě tohoto potvrzení o jasnosti původu vozidla mi byly vydány SPZ,tudíž já jako
občan ČR jsem proto nemohl víc udělat, nebo v opačném případě z nás stát dělá blbce
a my platíme evidenční kontroly někomu do kapsy,já bych ho nevydal, soudilbych se a stát by platilmě za společenskou újmu! :'-(
Zabavení auta
| 11. 3. 2014 15:40
Evidenční kontrola nic nezaručuje. Je to papír, který musíš mít, ale nedává ti žádný právo na nic. v Čechách jde přihlásit snad úplně všechno a na falešný papíry. proto je nejhorší kooupit dovoz (pokud to není od ověřenýho dealera s garancí původu), protože se sem tahají všelijaký vraky, který se dají trochu do kupy, pozmění se u nich původ a kilometry a pak se přihlásí do čr.
Zabavení auta
| 11. 3. 2014 20:06
stačí se podívat kolik totálně zbořenejch nebo vyhořelejch aut s papírama se prodává...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku