Resitelne to bohuzel neni. Dodavka bude vzdycky dodavkou, jeji konstrukce je uplne jina nez u osobaku. Uz vidim to nadseni stavajicich majitelu eRek, ktere pusobily jizdne a komfortem trosku jako nafoukla S-klasse az po nich bude Mercedes chtit prejit do dodavky urcene pro presun lopat mezi stavenisti, ktera pres vsechno tuneni nema jizdni vlastnosti, nema akustickou pohodu a obecne bude mit pohodli dodavky ne osobaku. S temahle luxusnima dodavkama jsem se neco najezdil a rozhodne to neni ani zdaleka srovnatelne byt treba jenom s beznou nepremiovou stredni tridou natoz s luxusnim autem.
Faktickou nahradou eRka bude GLko, ktere bylo vzdy prodejne uspesnejsi, protoze americke rodinky chteji SUVcka a vytunene Viano uz je jenom takova z nouze ctnost, aby se nemuselo priznat ze se opustil segment.
Ano, existuji ruzne extremni rodinky co si porizuji dodavky na rodinne jezdeni, koneckoncu kolega tady v praci ma take Transportera, byt na firemnim parkovisti je celkem za exota, nicmene proti MPVcku jsou proste dodavky primarne pro firemni jezdeni a soukrome pouziti je procento prodeju.
Opravdu je tak tezke pochopit vyznam slova "obvykle"? Ano, i treba Transporter mel sestivalce dokonce benzinovou VR6tku, ale opravdu to neni typicka ci obvykla motorace pro dodavku, ktera by tvorila zasadni cast prodeju.
Šestiválce budou, ale Mercedes už nechtěl zastavovat v podstatě končící V6, čeká se na řadový šestiválec, bude příští rok.
Šestivalec musí byť Kefalin. Tak je to spravne, sudruzi.
Atilo, ty osobo, ty toho asi o Mercedesu moc nevíš, co? Šestiválce byly zcela běžné ve Sprinterech (označení s 9 na konci např. 319 .......... 310, 313 a 316 jsou čtyřválce. Viano a myslím i Vito se daly s 6-válcem objednat.
Jsi odvážný hoch že takhle střílíš od boku a naslepo, ale chtělo by to možná dříve než vystřelíš, zamyslet se a ověřit si fakta.
Je zajímavé pozorovat jak MB u nové V-Klasse jde směrem k Espace v luxusnější podobě a Renault naopak s novou generací Espace směřuje k něčemu jako končící R-Klasse...
No, budu samozřejmě oběma letošním novinkám přát hodně zákazníků...
Dodávky nemívají kabinu, odhlučnění a podvozky na úrovni osobních aut. Což není neřešitelné. Největší problém představuje asi podvozek. A motory mají napříč - pochybuji, že dovnitř dostaneš něco většího, jako osmiválec.
u velkych a zamoznejsich rodin na zapade jsou takove dodavky hodne oblibene, suv je jen auto na zvysenem podovzku do X5 nenalozizs o moc vic jak do 5er. Muj soused ve svycarsku mel vedle eklasse jeste viano ktere vzdy pouzivali na rodine vylety do hor
Transportery i V(ita, Viana) se běžně používají jako větší MPV, ať už rodinná nebo firemní. Tvá teorie s šestiválci je sice zajímavá, nicméně současné Viano má šestiválec v naftě i v benzínu, takže za tím bude spíš všudypřítomný downsizing.
Je sice pekne cist tiskove zpravy, ale je treba je brat trosku s rezervou. Tohle samozrejme neni nahrada tridy R, protoze trida R byla stavena na podvozku SUV, zatimco tohle je normalni dodavka. A muzete do dodavky davat kolik chcete dreva a kuze, ale stejne to nakonec vzdycky bude dodavka. S tim souvisi i absence sestivalcu, protoze do dodavek se sestivalce obvykle nemontuji. Trida V je dodavka a jako takova je smerovana smerem k profesionalnim uzivatelum, protoze rodina si neco takoveho tezko koupi, jednak nema jizdni komfort a jednak to nema bezpecnost.
Kdepak, milovník jazyka nepíše nespisovně: [odkaz]
...a také celou recenzi na Alfu Romeo 164 bez diakritiky s hrubkami (asi psáno dotykovým telefonem?)... [odkaz] :-)
Je to krásný a bohatý jazyk... a novinář by měl být skoro jako spisovatel - takže by měl jazykem vládnout lépe než puberťáci s dotykovým telefonem, ne?
Vyskočilo ta mě úplně samo... ve větě "Vedle šestistupňového manuálu se v kombinaci s vybranými verzemi objeví rovněž sedmistupňový automat"...
Rovněž znamená to, co rovněž tak... stejně tak... takže správně by to znělo vedle šestistuňového manuálu se objeví rovněž šestistupňový automat...
Už mlčím... :-(