Novinky
... výrobci automobilů moc na výběr nemají, ale uživatelé, kteří dříve či později budou muset chladivo doplňovat, budou stát před dilematem: dát tam nové drahé ekologické chladivo nebo to staré levné?
Automobilky se pak můžou monopolním výrobcům pomstít tak, že i v autorizovaných servisech budou doporučovat staré chladivo.
Automobilky se pak můžou monopolním výrobcům pomstít tak, že i v autorizovaných servisech budou doporučovat staré chladivo.
1. EU nariadi nové parametre prevádzkovej kvapaliny
2. Po úpornom výskume a investovaných miliónoch (výhodná pôžička z EÚ) dosiahne výskumný tím jednej firmy požadované parametre
3. EÚ s veľkou pompou schváli výrobu a distrubúciu
4. Začne predaj a EÚ prostredníctvom Protimonopolného úradu pokutuje výrobcu kvapaliny
5. Zistí sa, že nová kvapalina je nebezpečná, výrobca dostáva likvidačnú pokutu a zákaz výroby
6. Zakrátko sa objaví nová firma s "novou" technológiou výroby a novým názvom produktu, ktorý je absolútne skvelý. (Kto vlastní dotyčnú firmu a že nová kvapalina má zhodné zloženie a vlastnosti ako stará, o tom sa nehovorí.)
2. Po úpornom výskume a investovaných miliónoch (výhodná pôžička z EÚ) dosiahne výskumný tím jednej firmy požadované parametre
3. EÚ s veľkou pompou schváli výrobu a distrubúciu
4. Začne predaj a EÚ prostredníctvom Protimonopolného úradu pokutuje výrobcu kvapaliny
5. Zistí sa, že nová kvapalina je nebezpečná, výrobca dostáva likvidačnú pokutu a zákaz výroby
6. Zakrátko sa objaví nová firma s "novou" technológiou výroby a novým názvom produktu, ktorý je absolútne skvelý. (Kto vlastní dotyčnú firmu a že nová kvapalina má zhodné zloženie a vlastnosti ako stará, o tom sa nehovorí.)
Tolik problémů a byrokracie, přitom jde jen o nějakou eko vlastnost spotřební kapaliny... 8-s :no😒br />
Ať už se tato konkrétní situace má jakkoliv, tak je vidět, že všudypřítomná nařízení a regulace EU dřív nebo později zničí..
Ale klimasystémy na CO2 jsou již blízko, dlouho z toho těžit nebudou.