Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i8 se zdrží, bude však úspornější

Sériová výroba BMW i8 bude zahájena v dubnu. Nedávno zveřejněná technická data hovoří o nižší spotřebě paliva než dosud.
Zpět na článek
11. 3. 2014 12:23
11. 3. 2014 13:09
11. 3. 2014 13:57
11. 3. 2014 15:04
11. 3. 2014 13:57
11. 3. 2014 15:00
11. 3. 2014 22:09
11. 3. 2014 15:19
11. 3. 2014 17:10
11. 3. 2014 13:32
11. 3. 2014 14:52
11. 3. 2014 16:17
11. 3. 2014 20:04
11. 3. 2014 17:38
11. 3. 2014 20:01
11. 3. 2014 14:28
12. 3. 2014 06:48
Avatar - iudex
11. 3. 2014 12:23
Škoda ho
Keď vidím tie nádherné línie dokonalého športiaku na titulnej fotke, opäť mi napadá otázka, prečo len v Mníchove nespravili konvenčnú verziu, s normálnym motorom (povedzme 3,0 R6 T, 4,4 V8 T). Ak už chceli veľmi baterkový superšport, prosím, ale len ako jednu z možností, popri konvenčnom motore. Je ostuda, že výrobca áut s tak silným športovým image nevyrobil za dve desaťročia žiadny skutočný športiak a keď ho konečne predstaví, ide o hybrid s trojvalcom a baterkami. 8-s
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
11. 3. 2014 13:09
Re: Škoda ho
Konvencnich sportaku jsou mraky => takze je tam konkurence, to za 1. a za 2. vyvoj takoveho auta se produkci par tisic kusu nikdy nezaplati. Sportak ti buduje image a sam jsi si odpovedel proc ho BMW nedela, protoze onu image ma. Ma ji dlouhe desetileti a neustale ji upevnuje stale lepsima M3/M5. Audi udelalo R8 jen proto ze onu image chce budovat (a taky proto, ze spolupracuje s Lamborghini, coz BMW nema, a taky proto ze ma za zady VW, ktery ma dost financnich prostredku se poustet i do projektu s nejistym/nebo predem stratovym vysledkem, coz opet BMW nema).
Avatar - Choochoo
11. 3. 2014 13:57
Re: Škoda ho
Souhlas s budovanim image u BMW.
Dnesni supersporty daji 100km/h za 3s a nemaj omezenou rychlost na 250km/h, nemaj 1,5litrovy trivalec. Mimo pohonu auto celkove zajimave, ale ten motor auto zabiji a to take hlavne s ohledem na cenu 3,5melounu. U auta takoveto ceny nebude nikdo resit jestli zere o par litru na 100km/h vice. U takoveho auta za takove penize clovek ocekava sportovni vykony, ze neco na okruhu predvede a to tady take jako iudex nevidim. Kdyz prisla na trh i3 tak vzhledem k cene se da cekat uspech, tady ho tedy moc necekam. Za cenu cca 2mil, mozna, ale za 3,5 bych vybral rozhodne neco jineho.
Avatar - fOE
11. 3. 2014 15:04
Re: Škoda ho
O tom kolik to auto ve vysledku bude zrat (nebo kolik ma valcu) podle me debata vubec neni. To auto nechce konkurovat Audi R8 a dalsim, to auto se snazi najit uplne nove zakazniky (jestli se mu to povede ukaze az cas), kteri maji ekologii na 1. miste ale zaroven se chteji svezt tak jak se na BMW patri.

Jinak s cenou souhlasim, puvodni zvesti o 100tis Euro (v te dobe kolem 2,5mil, coz je cena dobre vybavene M3) byli rozhodne privetivejsi. Cena 3,5mil je i podle me hodne, hodne nadsazena.
14. 3. 2014 21:53
Re: Škoda ho
... nezlobiliby sme se, nechybí ;-) [odkaz]
Avatar - iudex
11. 3. 2014 13:57
Re: Škoda ho
Sám uznávaš, že vývoj takéhoto športiaku sa nikdy nezaplatí. Tak prečo spravili i8? Tiež len pre posilnenie image BMW (aj keď v smere, ktorý je v priamom rozpore s doterajším image športovej automobilky, teda ako výrobcu úsporných a ekologických elektromobilov). A z hľadiska nákladov by bolo omnoho ekonomickejšie "rozriediť" náklady tým, že by v rovnakej karosérii boli dva druhy pohonu, teda jedna hybridná verzia a jedna klasická.
Avatar - fOE
11. 3. 2014 15:00
Re: Škoda ho
Ano, vyvoj klasickeho sportaku pro znacku se sportovnim renome nema velky smysl, ale vyvoj ekologickeho sportaku, nebo GT nebo jak to nazvat pro BMW smysl ma bo mu pomaha budovat image kterou do ted nema (navic image ktera je v EU a hlavne USA hodne "cool"). K tomu si BMW nesramoti svou puvodni image bo se snazi obe znacky dostatecne vyclenit vuci te druhe. Ikdyby to byl ztratovy projekt dava smysl, vic nez kdyby slo o ztratovy projekt budujici jiz vybudovanou image. Dat do toho i konvencni pohon by sice slo a sam bych takove auto videl rad, ale BMW by pak bylo samo proti sobe kdyz by zacalo michat vlastni jablka a hrusky kde je v jeho zajmu vytvorit hrusky (pokud mozno prodejne uspesne) a neohrozit prodejne uspesne jablka.
Avatar - HitmanPB
11. 3. 2014 22:09
Re: Škoda ho
Absolútny súhlas :yes:
11. 3. 2014 15:19
Re: Škoda ho
zaprve to neni sportak ale jakesi GT, ale spis si tim vytvorili vlastni novou tridu

sportovne ladenych aut maji dostatek v podani M, a jiste si u svich zakazniku (tedy tech lidi co BMW opravdu kupuji) overili v nejakych dotaznicich o jake auto by meli zajem, tyhle diskuzni narky nad X valci s obsahem nad XXX litru chteji povetsinou jen diskuzni mazaci co si takove auto stejne nekoupi ikdyby melo ten nejlepsi X valec pod sluncem :-)

a co si budem nalhavat, sila hybridu a jejich popularita stoupa, tedy asi v BMW usoudili ze tohle bude pro budoucnost znacky nejlepsi volba

PS> kompozit, recyklovane matrialy a buh vi co jeste muzou dost stezovat pouziti velkych a tedy i tezkych motoru a naslednych komponent u auta pro seriovou vyrobu, takze taky je mozne ze pouziti nejakych vetsich mortoru by to vyvoj takoveho auta dost podstatne prodrazilo, nehlede na fakt ze si tim BMW dost podstatne pomuze v emisich, cos muze do budoucna znamenat uspory ve slusnych finacnich castkach
Avatar - Emel
11. 3. 2014 17:10
Re: Škoda ho
Ono to není jen tak... karoserie je jistě uzpůsobena na míru hybridnímu ústrojí... velikost motorového prostoru, chlazení, elektronika... rozložení hmotnosti... je možné, že se tam ten třílitr prostě nevejde.
Avatar - Hittman
11. 3. 2014 13:32
Free
Jó, splašený vysavač...pro dnešní mládež, co zná akorát facebook, iphone, tablety, mající své virtuální vztahy na netu...pro klasika je vůně benzínu a né spálených baterek ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2014 14:52
Re: Free
Klasici za pár let vymřou a výrobci musí oslovit ty, kdo budou dělat prodeje v příštích desetiletích.
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2014 16:17
Re: Free
benzin tu bude dalsich minimalne 30 rokov .... a v dochodku sa jazdit uz asi ani moc nikde nechystam takze ja som za benzin :yes: :yes: :yes:
11. 3. 2014 20:04
Re: Free
Benzín tu bude do tvé smrti a ještě dlouho potom. Sice ho nebudou těžit arabové z pouště, ale bude se syntetizovat ve fabrikách.
Avatar - Otrava
11. 3. 2014 17:38
Re: Free
Však to samé se říkalo třeba o koních, když se objevovaly ty první kouřící nesmysly :-)
11. 3. 2014 20:01
Re: Free
Jenže elektromobil není nic nového. Existuje snad stejně dlouho jako auta se spalovacím motorem. Již tehdá to nikdo moc nechtěl a to byla elektřina na úrovni zázraku. Evoluci bych viděl, pokud by se přišlo s nějakým zbrusu novým řešením a ne jen, že se vezme lepší elektromotor a lepší baterky než před 100 lety. Třeba auto s jaderným reaktorem, fůzním pohonem, zakňaktelovým pulzním světokrokem apod. . Elektromobil je prostě pitomost.
Avatar - JDM
11. 3. 2014 14:28
i8
trivalec za miliony kterej bude jezdit pod 8 na sto? ale kdyz mu fakt slapnes na krk tak se baterka vybije po 10km a pak to nepojede
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2014 06:48
Není o co stát
Tak takovýto "sporťák" mě ale vůbec nerajcuje a tudíž po něm ani netoužím. Tříválec + elektromotor - opravdová zoufalost odrážející zhovadilé normy EU! Naštěstí za tyhle prachy jsou k mání mnohem žádostivější auta (zatím)... >:D
Rozbalit vlákno
0