Někdejší synonymum severoamerického luxusu nehodlá opustit evropských trh, ale naopak na něm chce získat ještě větší podíl a stát plnohodnotným hráčem mezi prémiovými značkami.
Otázka je, jestli myslíš servisní síť autorizovaných, nebo i neautorizovaných servisů. Já se svým Cadillacem jezdím sem [odkaz] , kde je to prostě vždycky minimálně třikrát levnější. Není tam sice usměvavá slečna a kafíčko, ale ve finále je vždy všechno uděláno stejně jako u autorizovaného..
Ono to neni jenom o zvyknuti si na nemecke premie jako spise o tom, ze ty Ameriky proste nikdy nebyly konstruovane na evropske podminky (s cimz souvisi i ta absence dieselu), chybi tomu mistni prodejni podpora, nefunguji ani takove zakladni veci jako navigace a podobna "opomenuti". Navic kvuli dovoznim clum jsou tyhle v Evrope nevyrabene vozy nesmyslne drahe v porovnani s evropskou konkurenci.
Rozhodně jim fandím. Pokud by se jim podařilo postavit se na trhu třeba vedle Maserati nebo ještě líp vedle Jagu, tak bych se vůbec nezlobil. Ač mám rád německou prémii, tak nějaká různorodost by evropskému trhu určitě prospěla.
Možná by mohl pomoct Cadu paradoxně Ford, který by Mustangem mohl probudit zájem o americká auta. Uvidíme.
vyraba v poslednom case krasne auta a ja amerike uz nejaky ten rok dva prichadzam na chut a je mi srdcu blizsia ako tie niektore europske krabice z nemecka.....
Je dobře že Cadillac tak zvýšil prodeje a daří se mu, ale tady v Evropě, nvm nvm no. Problém je v tom že všichni sou tak zvyklý na Německý prémie, že jen těžko někdo bude měnit, Přitom Cadillac je krásný auto má něco do sebe a je to něco jinýho ...