Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lež
armanyk
| 11. 3. 2014 20:20
To jste měli napsat hned na začátku, že to mělo měněný motor i převodovku a dál bych to nečetl, pak je totiž ten milion úplný blábol. Půl milonu totiž natočí kdejaké i obyčejné auto (viz. např. Mitsubishi Carisma z Polska), ovšem s jedním motorem a převodovkou. :no:
Lež
Frigi
| 11. 3. 2014 20:49
Lež je možná trochu silné slovo, ale v zásadě souhlasím. Závěr článku už nezní zdaleka tak fantasticky, jako jeho titulek. Což je v dnešní bleskové době bohužel obvyklé...
Lež
armanyk
| 11. 3. 2014 22:08
OK, není to lež, ale polopravda. Kdyby tam jen napsali, že jistý podnikatel najezdil v průměru 200 tis. km/rok, což je v přepočtu na dny 548 km/den vč. všech svátků a víkendů, tak to beru. Pak by mě jen zajímalo, kdy pracoval.
Že to najezdil v autě, kde byl po 600 tis. měněný motor, následně převodovka a bůhví co ještě, už tím pádem není vůbec zajímavé. Jen to ukazuje na nespolehlivost Maybachu a to už moc dobrá reklama pro MB není.
Lež
s500
| 11. 3. 2014 22:28
nejsou pocty jako pocty. tobe vyslo 548 km na den. Ale urcite nejezdil každý den. Když se podivam na sve km tak ujedu 1500 každý vikend a hned mi to hodi za rok nejakejch 75000 km.

Takze staci par dalkovych tras a ještě mu zbude spoustu casu na praci

Tak jsem zvedav kolik vydrzi motor u S classy. Ma najeto přes 550 tisíc a převodovka je v pohode. Strasili mne ze vydrzi tak 150 tisíc....
Lež
BaracudaJ
| 11. 3. 2014 22:54
Kdy pracoval? No přece "na palubě" jeho 62. Určitě měl řidiče. K čemu by pak bylo auto s prodlouženým rozvorem, aby si ho řídil sám? Když by mu stejnou porci zvládlo i S-klase.
Lež
armanyk
| 12. 3. 2014 13:45
Pokud měl řidiče, tak to ovšem mělo být v článku napsáno.
Lež
_MT_
| 11. 3. 2014 23:51
Auto přes milion ujelo. Byť to motor nevydržel. Maximálně bys mohl říct, že je to zavádějící. Spíš je zajímavost, že někdo s podobným autem najel takovou vzdálenost. To auto je na takový provoz jako stvořené, ale člověk nikdy neví, kolik jich takhle vůbec jezdí. Přeci jen živení dvanáctiválce pro podobné nájezdy není v EU obvyklé.
Lež
Anonym2811
| 12. 3. 2014 16:40
To, že někdo je schopen živit V12 biturbo s takovým nájezdem je působivé, ale když to vztáhneme na pořizovací cenu auta, tak za to palivo taky nevydal zase tak neuvěřitelné peníze (ani ne 6 milionů... :-D). Ale pokud je měněn celý motor, převodovka a podvozek prohazovali určitě několikrát, tak se nakonec možná dozvíme, že milion ujela kastle a kobereček v kufru...

Celkem by mě zajímalo, v jakém režimu to to auto najelo, protože jízdou po dálnicích by ten motor mohl vydržet i víc...
Lež
_MT_
| 12. 3. 2014 22:32
Poslední věta nebyla nejlépe formulovaná - o palivo tolik nejde. Je ale zajímavé vidět podobné auto s takovým nájezdem.

Mohl to být klidně vadný kousek. Stane se. Těmhle relativně malosériovým motorům zase tolik nevěřím. Jsou sice drahé, ale neprodá se jich moc a mívají malé nájezdy.
Lež
Anonym2811
| 12. 3. 2014 23:59
Když si uvědomíš, kolik vydal jen za ten benzín, tak to opravdu zajímavé je... ;-) Ale chápu, jak to myslíš. Uvažovat v takových vodách a takovém nájezdu, tak už mám nejspíše třetí auto...

Jasně, může být. Ale na druhou stranu toto není typ vozu, ve kterém člověk ten výkon opravdu využívá na max. a nějak často. Když bych vzal něco jako plochu pod křivkou výkonu vztaženou v čase k maximálnímu výkonu daného motoru, tak bych docela očekával, že právě takový přešlechtěný motor ho bude vydávat v poměru ke svým schopnostem (a tudíž i konstruovanému zatížení) nejméně. Nakonec účelem limuzíny je bezpečně a pohodlně dorazit, ne se cestou vybourat nebo pozvracet... :-)
Lež
MariAchi
| 12. 3. 2014 08:23
No, auto, kterému nevydrží motor víc než 600 tisíc km je každopádně křáp a udělals dobře, žes ho nekoupil.
Lež
Samuel
| 12. 3. 2014 19:48
je to velmi dobra reklama ja chci videt kolik aut z 550HP najezdilo 600tisic KM!
Lež
H/K_svwet
| 11. 3. 2014 22:13
velmi trefna poznamka... s dvoma motormi a dvoma prevodovkami by ten milion dalo asi kazde auto .... ale zajazdit milion km s jedinym a teda povodnym motorom a prevodovkou to dokaze asi len par aut...

moj stryko ma dodnes stare dobre polo classic sdi s hladkym dieslom 1,9D 47 kw ma na nom 400 000km najazdenych a vtipkuje ze je este len v zabehu >:D , pre maybach to teda nie je velka reklama ale skor nakoniec mensia ostuda s tym menenym motorom
Cena za km
coolio
| 11. 3. 2014 22:57
Jestli dobře počítám, tak ho jeden kilometr přišel asi na 20,- kč. Je otázkou co stála mzda jeho řidičů, s tou to bylo asi ještě vyšší.
Peugeot 107 / 420 000 km
ANAKRA
| 11. 3. 2014 23:09
Dle mého na Maybacha opravdu nic ke chlubení. Mohu doložit Peugeot 107 brněnské pizzerie, který má k dnešnímu dni cca 420 000 km. Spotřebních dílů samozřejmě vyměněno plno, ale zásadní komponenty (motor, převodovka) drží bez problémů. Navíc auto asi delší trasu než 20 km nevykonalo...
Peugeot 107 / 420 000 km
Nicco
| 12. 3. 2014 09:36
Na to ako s nimi vodici zaobchadzaju skvely vykon.
Avatar - narona
Forman
narona
| 12. 3. 2014 00:43
Známý najezdil formanem přes milion s původním motorem i převodovkou, můj praděda s Pragou Mignon pikapem 700 tisíc bez generálky a ještě jí dobře prodal tak v tom nevidím nic výjimečnýho...
Avatar - Iv8
Překvapení - jak pro koho
Iv8
| 12. 3. 2014 06:25
"držáky" (překvapivě velké množství z nich jsou Volva) ??? Volvo bylo vždycky symbolem solidnosti a spolehlivosti, překvapení je to jen pro redaktora. :no:
Překvapení - jak pro koho
Atila_
| 12. 3. 2014 08:03
Bejvavalo, bejvavalo. Nova Volva uz jsou co se tyce spolehlivosti spise prumerna. Nekdy od konce devadesatych let to zacalo jit s Volvem z kopce.
Avatar - Iv8
Překvapení - jak pro koho
Iv8
| 12. 3. 2014 09:26
Tzv. z kopce to začlo jít převzetím Fordem. Pořád ale jsou jejich 5 válce držáky.
Překvapení - jak pro koho
Atila_
| 12. 3. 2014 09:48
Jenze jim chybel jeden valec. Kdyz si clovek uvedomi, ze u vlajkove lode S80 byl dlouhou dobu nejvyssi dieselovou motoraci motor o vykonu smesnych 136kW v dobe, kdy konkurence mela 170 - 210kW motory a i ted po faceliftu je top dieselem nemene smesny diesel D5 s vykonem jenom 151kW, tak je zrejme ze sesty valec a s tim souvisejici vykon tomu autu celkem chybel.
Avatar - CarlosOstrava
Překvapení - jak pro koho
CarlosOstrava
| 13. 3. 2014 05:54
Jenže my se nebavíme o výkonu,ale o spolehlivosti a počtu km!!!
Jeden dieselový pětiválec vlastním a mám 401 000km bez zásadních závad(když nepočítám výměnu vstřikovačů po natankování 100 oktanového benzínu mým kamarádem)
Takže možná už poslední Volva nejsou tak spolehlivá, ale jezdí jich ještě spousta ze začátku 21. století, která svou práci odvádí více než dobře. ;-)
Avatar - CarlosOstrava
Překvapení - jak pro koho
CarlosOstrava
| 13. 3. 2014 06:00
Jenže my se nebavíme o výkonu,ale o spolehlivosti a počtu km!!!
Jeden dieselový pětiválec vlastním a mám 401 000km bez zásadních závad(když nepočítám výměnu vstřikovačů po natankování 100 oktanového benzínu mým kamarádem)
Takže možná už poslední Volva nejsou tak spolehlivá, ale jezdí jich ještě spousta ze začátku 21. století, která svou práci odvádí více než dobře. ;-)
Avatar - CarlosOstrava
Překvapení - jak pro koho
CarlosOstrava
| 13. 3. 2014 06:03
Jenže my se nebavíme o výkonu,ale o spolehlivosti a počtu km!!!
Jeden dieselový pětiválec vlastním a mám 401 000km bez zásadních závad(když nepočítám výměnu vstřikovačů po natankování 100 oktanového benzínu mým kamarádem)
Takže možná už poslední Volva nejsou tak spolehlivá, ale jezdí jich ještě spousta ze začátku 21. století, která svou práci odvádí více než dobře. ;-)

Avatar - CarlosOstrava
Překvapení - jak pro koho
CarlosOstrava
| 13. 3. 2014 06:07
Jenže my se nebavíme o výkonu,ale o spolehlivosti a počtu km!!!
Jeden dieselový pětiválec vlastním a mám 401 000km bez zásadních závad...
(když nepočítám výměnu vstřikovačů po natankování 100 oktanového benzínu mým kamarádem)
Takže možná už poslední Volva nejsou tak spolehlivá, ale jezdí jich ještě spousta ze začátku 21. století, která svou práci odvádí více než dobře. ;-)
Avatar - CarlosOstrava
Překvapení - jak pro koho
CarlosOstrava
| 13. 3. 2014 06:09
Jenže my se nebavíme o výkonu,ale o spolehlivosti a počtu km!!!
Jeden dieselový pětiválec vlastním a mám 401 000km bez zásadních závad(když nepočítám výměnu vstřikovačů po natankování 100 oktanového benzínu mým kamarádem)

Takže možná už poslední Volva nejsou tak spolehlivá, ale jezdí jich ještě spousta ze začátku 21. století, která svou práci odvádí více než dobře. ;-)
1 milion
vuug
| 12. 3. 2014 08:29
takze ten vypocet co tu niekto dal 548 km za den je blbost je to polovicu menej, v clanku sa pise 1mil nie 2miliony a to sa skutocne da najazdit a s takym autom velmi jednoducho. Cena benzinu nemusi nikoho z vas zaujimat clovek ktory travi tolko casu v aute a je zaneprazdneny si samozrejme priplati za spickovu triedu a zrovnavat to s toperovym strycovym dieslom 1.9 je pekne tupe aj ked sme sa bavili iba o kilometroch. Ja viem je kopec aut, ktore dali 500tis km bez vymeny motora ale toto dalo 600tis a boli na neho kladene asi trochu ine poziadavky ako na kadla kadla 1.9d ( mimochodom aky je to toper rok vyroby? a bezne sa s nim jazdi v NADdvestekilometrove rychlosti kazdy den?)
A nakoniec nepozname dovod preco bol motor vymeneny, mohol niekto zabudnut na olej, alebo si mysliet ze to este prebrodim to je len taka mala mlaka vody alebo proste z firemneho parkoviska bolo 1 km na dialnicu a tam hura zrychlenie z 50 na 200 co mimochodom je rychlejsie ako zrychlenie toperovho stryca 0-70kmh

takze tie tupe reci o tom ze Maybach je smejd napise akurat tak zakrpateny hlupak, ktory ani nevie kde je sever ale zial dobre pozna kde maju rodicia pocitac a ako spustit internet
1 milion
dakilla
| 12. 3. 2014 09:35
ten výpočet je správne
1 milion
vuug
| 13. 3. 2014 06:35
niekde asi robim chybu

548x365=200 000
200 000x10=2mil

On od roku 2004 do 2014 teda zhruba desat rokov najazdil 1mil.
Tvrdim dalej, ze je to o polovicu menej ale mozno cosi prehliadam, ked tak dajte vediet
...
Samuel
| 12. 3. 2014 10:16
MYslim ze 600tisic km na jeden motor je u takoveho auta a motoru dost velky uspech, napr. Ferrari dela generalku uz pri 20tisicich, u bmw m5 100tisic bez problemu taky nenajezdite
...
majk162
| 12. 3. 2014 10:22
Jenže to je u sporťáků normální. Extrémní výkon je něčím vykoupen. Tyto auta ale nikdo nekupuje pro normální denní jezdění, ale pro zábavu. Na denní pojížďky mají pohodlné a luxusní sedany, nebo něco podobného.
...
Samuel
| 12. 3. 2014 12:46
jen u toho auta je podobny motor jak napr. v BMW M5 - 5,5-Liter-Biturbo-Zwölfzylinder mit 550 HP. Myslim ze vydrz 600tisic km je u takoveho motoru dost velky uspech u skodovek jsme pred nedavnem (v 80letech) uz pri 30tisich delali generalku :-) a ted tu mnozi pisou ze je to krap....
...
mino32
| 12. 3. 2014 14:08
keď už tak detailne píšeš o M5 tak nemá 5.5 ale 4.4 litrový dvojitým turbom preplňovaný osmevalec...a ešte mi povedz prečo by mal byť problém najazdiť s ním 100 000km? 8-s keď dokáže kamarátova e60 530d s jedným turbom a menším obsahom v pohode spraviť 280 000km prečo by to mal byť problém pre 4.4 litra a osem valcov::
...
Samuel
| 12. 3. 2014 19:38
Jak muzes porovnat 530d (ktery mam taky) z vysoko vykonnym motorem? Kdyz si prectes fora vlastniku techto aut tak ti neradi si kupovat M5 nebo M3 kdyz ma vic jak 100tisic km najezdene, taky najdes na autoscout M5 z 50tisic km a motorschaden. Jeste katastrofalnejsi je NIssan GtR tu litaji motory uz pri 20tisic km. Samozrejme zalezi jak majitele z autem zachazeji, je jasne ze kdyz ma nekdo 500HP tak snim urcite nejezdi jak z Priusem a pravidelne ten motor vytaci
Nesouhlasí čísla
majk162
| 12. 3. 2014 10:19
V první řadě, auto bylo koupeno v roce 2004 a je rok 2014! I kdyby to bylo najeto ještě v loňském roce, pořád mi vychází 9 let a ne jak se nám pan Fokt snaží namluvit 5 let.
Na jiných serverech nás tak nelakují :-( Zamyslete se nad sebou pane Fokt, ale i celá redakce Auto.CZ. Zde na AUTO.cz je ta kvalita článků opravdu čím dál horší. Tak jako spoustu dalších, sem chodím ze setrvačnosti a je mi smutno, jak tendenčně a neobjektivně se zde píší testy aut.

Abych se ale vrátil k samotnému Maybachu. Spolehlivost nic moc na to, že jde o tak drahé auto. Při té ceně bych předpokládal, že se nebude šetřit na komponentech a budou dimenzovány na větší trvanlivost.
Když vezmu takovou Toyotu Prius, tak zmákla milion km náročné služby jako vídeňský taxík za kratší dobu a světe div se bez výměny motoru i baterií. Když si vzpomenu, jak měli mnozí obavy co to auto vůbec vydrží, jak baterky do dvou let budou majitelé draze měnit, tak se nad tím dnes můžu usmát jakou špičkovou a spolehlivou techniku Toyota dodala.
V tomto světle je prostě Maybach křáp i když mnohem pohodlnější a luxusnější.
vykoledovali si
Nonsens
| 12. 3. 2014 10:25
no jo, niekto si to vykoledoval. Nadpis je jasný a realita trochu iná. To je akoby si sa chválil - milujeme sa s manželkou 3x denne, ja 1x a sused 2x.
fotky auta
Samuel
| 12. 3. 2014 12:47
interier vypada stale velmi dobre

[odkaz]