Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Skutocne impozantne auto
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 12. 3. 2014 17:13
Jedno jazdi po Bratislave, so slovenskou SPZ, a musim povedat, ze nazivo je to auto sialene impozantne a pritazlive. A obrovske :-)

Jedno je iste, aj ked sa vam nepaci, zanecha vo vas jeden velmi vyrazny dojem, ktory vas uz neopusti.

Staci ho vidiet raz nazivo v pohybe a viete, ze ste videli buducnost.
Skutocne impozantne auto
| 12. 3. 2014 17:26
vloni jsem mel moznost se v tom svest a take jsem puvodne cekal ze to bude male auticko, a pak to prekvapeni nazivo kdyz jsem videl neco podobne velkeho jako Panamera :-)
Avatar - Barrichello
Skutocne impozantne auto
| 13. 3. 2014 09:02
Velké je do dost a má to super design.
Skutocne impozantne auto
| 12. 3. 2014 18:08
Presne tak ako píšeš. Tu a tam ho Vídam v Podunajských Biskupiciach a Vrakuni.

Inak celkom pekne poskladaný príjemný článok. Akurát by som Karmu nenazval športovým autom, hoci výkony na to má, ale skôr niečo na spôsob GT...? Tak nejak.
takhle by to šlo
| 12. 3. 2014 19:28
Mám z toho auta zvláštní pocit. Vmax 150kmh nebo el. dojezd 80km, cena novostavby, všechno špatně. Přesto bych ho chtěl :-)
paráda,
| 12. 3. 2014 19:28
že testujete takovéhle vozy, tesla by na řadu přijít nemohla? mám dotaz na redakci, kde se tohle auto v praze dá vidět? ;-) :-)
Avatar - Ham.
paráda,
| 12. 3. 2014 19:43
U Emila ve Stodůlkách.
[odkaz]
paráda,
| 13. 3. 2014 12:52
dík:)
Avatar - Barrichello
paráda,
| 13. 3. 2014 09:00
Já to viděl na vlastní oči, loni na výstavě Auto Legendy, zblízka, otevřený vč. interiéru a detailů. Super
paráda,
| 13. 3. 2014 13:13
taky ho musím vidět:)
Avatar - 3_diamanty
sridavy stridavy
| 12. 3. 2014 19:48
zkratka elektricky proud , skvele zakomponovanie cimrmana do testu palec hore :yes:

hned mam chut si pozriet nejaku divadelnu hru ;-)

ale naspat k autu... fascinuje ma ten bocny profil a obrovsky razvor, to je fakticky neskutocny pohlad :yes: :yes: :yes:

auto ako take nehodnotim.... som za klasicky pohon ale fascinuje ma ten dizajn a proporcie.... skutocne neprehliadnutelne musi byt to auto kdesi na ceste ;-) ma brutalne vyzarovanie
Krásne auto s nedostatkami
| 12. 3. 2014 20:58
Mal som možnosť sa zviesť vo Fiskeri Karma a bol to ozaj zážitok.
Vozidlo je naživo krajšie ako na fotkách je nízke pomerne dosť široké a vyzerá ceľmi športovo a 22 palcové disky tomu autu neskutočne pristanú ( sada pneu na FK stojí 7000 eur špeciálny rozmer pre toto auto ) :-) .
Auto je vo vnútri luxusné ale ja s mojou výškou 183cm som mal už vzadu problém musel som mať mierne zohnutú hlavu ale je to najmä auto pre dvoch. Kufor dosť malý ale na to že je na zadnej náprave elektromotor sa nieje čomu čudovať.
Reálna spotreba je podľa majiteľa od 7-12 litrov na 100km v závislosti od štýlu jazdy. Samozrejme záleží ako sa bude využívať dojazd auta na baterie. Bavil som sa s majiteľom a ten jazdi väčšinou čisto v Prahe a za symbolickú cenu (tuším 2 eurá) môže dobíjať auto celý rok a dojazd mu väčšinou stačí na denné jazdy čiže jazdí skoro zadarmo.
Výkon tohoto auta je fakt ohromujúci aj keď uvažujeme vyššiu hmotnosť na mokrej ceste auto veselo gumuje pri pridaní plynu. Viezol som sa v Tesle S a výkon mi pocitovo prišiel +- rovnaký.
Z čoho som bol asi najviac sklamaný bola kvalita spracovania. Na to že sa auto vyrába vo Fínsku by som čakal omnoho lepšiu kvalitu lícovania panelov karosérie, inak krásny kožený interiér mal tiež do top kvality ďaleko (nesúmerné šitie lícovanie drevenných obkladov). Aj bežné vozidlá nemeckých výrobcov sú na tom s presnosťou lícovanie dielov karosérie o dosť lepšie toto ma fakt zarazilo na tak krásnom a drahom aute.
Záver krásne auto s modernými technológiami veľkou charizmou a výnimočnosťou. Až na pripomienky so spracovaním mne osobne na tom vozidle nič nevadilo. Rozhodne zaujímavá alternatíva ku nemeckej konkurencií a pre nadšencov modernej technológie. Ja osobne mať tie peniaze tak by som si račej kúpil Teslu Model S ale Fisker Karma by bol na druhom mieste za ňou
:yes:
Budu zlý
| 12. 3. 2014 21:17
Většinou nejsem na elektrická a nebo hybridní auta zlý, ale tady mi to nedá. Takže auto má max zrychlení 0-100 5,9s, hmotnost něco kolem 2,5 tuny, spotřebu 7 litrů benzínu a stojí 3 míče. Za tři míče si můžu bohémsky vybavit A4 v automatu, Quattru, 3.0TDi a sportovním podvozku který má stejné zrychlení, je lehčí - lepší v zatáčkách, na dálnici ho nepředjede Octa v naftě a ve finále může jezdit za méně (při normální jízdě).

Zbude mi určitě pár set tisíc, za které si z toho mohu udělat naftovou S4 a ještě si zajít k Zdendovi na výbornou kachnu.
Budu zlý
| 12. 3. 2014 23:24
a taky si za jeho cenu muzes koupit 340 tisic tycinek Mars a jist je as do smrti >:D
kdo ma na tohle auto a poohlizi se po nem, tak urcite nebude pokukovat po socialni A4 v plne polni a jeste s pozlacenym vejfukem kterou ma v ulici pulka decek za dobre vysvedceni :-) ono jakekoliv srovnani kdy nekdo napise ze za cenu nejakeho auta by si mohl poridit to a to je tak nejak blbost, v tu chvili proste nema ani na jedno z nich a musi se spokojit tak s jejich plakatem nad posteli >:D
Budu zlý
| 13. 3. 2014 07:12
Hmmm...tohel mě od tebe celkem překvapilo...ne zrovna příjemně.
Budu zlý
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 3. 2014 08:04
To je sice pravda... Ale at the end of the day budes mat stale len prachobycajne auto (audi), so zastaralou technikou (tdi diesel oproti elektromotoru), a na dialnci budes obmedzovany rovnakou maximalnou rychlostou.

A ked o par rokov budu zdanene vsetky nehybridy pri pohybe v mestach, ta po zaratani mytneho bude stat audi ako keby zralo 20 litrov na stovku (pozri si cenu myta v Londyne).
Budu zlý
| 13. 3. 2014 08:44
Máš pravdu, Audi není taková hitech hračka, jako FK, ovšem smyslem mého příspěvku bylo, že to auto je za 1) drahé a to hodně a za 2) pomalé, ačkoli si hraje na sporťák.
Budu zlý
| 13. 3. 2014 09:44
ono si na sportak nehraje, sportak z nej delaji jen nekteri lide, treba novinari ;-)
drahe je jen pokud ho hodnotis s autama jako ta tva A4 v dehtu, jenze tohle auto je konkurenci pro auta jako Panamera hybrid, BMW6 Gran Coupe, nasledne i i8 az bude v prodeji, Tesla S a podobnym, tedy auta ktera si k 2-3-4 milionum pricichnou taky ;-)

mimochodem odkdy sportak definuje rychlost? kuprikladu Elise/Exige s 1.8ckou je extra sportak a pritom neni o moc rychlejsi nez tahle Karma ;-) Maybach dokaze taky upalovat ke 300km/h, a je to snad sportak? lidi nedefinujte typ auta podle hodnot ktere ho vubec nedefinuji :-!
Budu zlý
| 13. 3. 2014 10:17
Pokud to nemá být sporťák, tak neřeknu ani půl slova.

V tomto máš samozřejmě pravdu, jenže FK váží 2,5 tuny a to jí deklasuje (dle recenze) v oblasti sportovní jízdy.
Budu zlý
| 13. 3. 2014 11:56
je tam holt pul tuny baterek, ale maloktereho majitele luxusnich GT asi zajima to jak jejich luxusni GT řeže zatacky, vzdyt vetsinou ani nevi co to zatacka je >:D znam par majitelu jak luxusnich tak sportovnich aut, a drtiva vetsina znich s tim nejela vic nez 150-160 a neco jako sportovni jizda pripomina jen "zaprasene" tlacitko s napisem sport, vetsina techto aut slouzi jen jako prestizni vozitko z mista A do mista B, takze pokud nekdo pokukuje po sportaku, tak musi zamirit krapet do jinych vod jez je trida luxusnich GT pro 4 duse :-)

ja treba pokukuju po Panamere Hybrid, ale ocekavam odni jen ze me luxusne a rychle sveze hlavne po dalnici a ve meste, na okruh nebo blbnout na okresky by me s ni nenapadlo jet ani ve snu, odtoho jsou mnohem levnejsi a mnohem zabavnejsi auta nez kuzi a drevem prolezla kabina luxusniho GT :-)
Budu zlý
| 13. 3. 2014 18:25
Hybrid je možná ta nejhorší verze Panamery.
Budu zlý
| 13. 3. 2014 18:57
bud konkretni :-) v cem , jak , proc
Budu zlý
| 13. 3. 2014 22:07
To jsi ji ještě neřídil? Brzdový pedál nemá cit. Řízení je němé. A motor je bez chuti k životu. Bráno relativně vzhledem k tomu, že je to Porsche. Člověk z ní má pocit, že je jen do počtu. I Diesel nabídne lepší svezení. A stejně moc neušetříš oproti S/ GTS - samozřejmě záleží, jak auto budeš používat. Pokud se bavíme o faceliftované (tedy plug-inu), tak bys samozřejmě mohl jezdit jen na elektřinu a s tím GTS soupeřit nemůže. Kdyby to byla má volba, hodně dobře bych si rozmyslel, proč vlastně chci hybrid. Kromě daní v některých státech mě napadá snad jediný důvod, proč chtít Hybrid - prostě chceš hybrid. Možná ještě poskakování po městě, ale na to by mohl být lepší základní šestiválec.
Budu zlý
| 14. 3. 2014 07:40
v mem pripade opravdu jen mesto a dalnice, Panameru Hybrid jsem jeste neridil, jen zakladni 4ku
Budu zlý
| 14. 3. 2014 15:15
To auto má jiné řízení, rekuperaci, je suverénně nejtěžší a motor je od Audi. Což by samo o sobě nemuselo být špatné, ale Porsche si s tím moc nevyhrálo (proto ten pocit, že je jen do počtu). Diesel v tomhle směru dopadl lépe, tam jde jen o motor s převodovkou. A výsledek podle mne funguje (moc jsem od toho nečekal a byl jsem příjemně překvapený).
Budu zlý
| 20. 8. 2014 22:58
Pul tuny baterek ma Tesla, to si to pletete :-!
Avatar - Barrichello
Budu zlý
| 13. 3. 2014 09:02
A4 není konkurentem Karmy, ani kdybychom si odmyslelili hybridní pohon. Trochu jiná třída. BTW má existovat i Karma s konvenčním V8 benzín. Takže vybrat si bude moc i ten, komu hybrid nevoní.
Avatar - wakantanka
Budu zlý
| 13. 3. 2014 09:42
Vedľa BMW i8 to až také drahé nebude >:D Zásadný rozdiel je potom či stojíš o akúsi "uniformitu" veľkovýrobcu, alebo o malosériovú kusovku málokdevidenú >:D Fakt je že ako píše nižšie SamanAR hockako vymazlenú A4 budeš mať, stále to bude len obyčajné auto >:D kdežto tieto hybridné športiaky sú akýmsi závanom budúcnosti.
Budu zlý
| 13. 3. 2014 10:46
A mě se právě fisker karma jako jedno z mála elektroaut ( plug in hybridů řekněme ) líbí asi druhá nejvíce - to první je samozdřejmě porsche 918, ale tam už je kaček za potřebí více. Líbí se mi hlavně, že to auto má prostě koule. Vypadá jako kosmická loď, jako zjevení mezi nudou. Je to napěchované technologií a vypadá parádně. K čertu s tím jak to jezdí, na to lidi co si to mohou dovolit vcelku kašlou. Chtějí auto za kterým si budou lidi vytáčet krky. A to za Fiskerem budou ... a po celou jeho životnost. Když si vezmu, že ekvivalentem je nějaká pitomá D3, která už je dnes naprosto běžná, tak proč ne. Luxusní GT s nádherným dizajnem je prostě dobrá věc.
Avatar - Barrichello
Budu zlý
| 13. 3. 2014 11:04
JJJJ

www.fisker-emilfrey.cz/ a Jukněte na akční nabídku

Skladovka je za velmi dobrou cenu
Budu zlý
| 13. 3. 2014 18:20
Tvé srovnání kulhá na obě nohy. ;-) A4 není zrovna na úrovni Karmy. A z hmotnosti usuzovat chování v zatáčkách také moc dobře nejde. Audi v tomhle směru moc neexceluje. Spíš bych zkusil porovnávat s Panamerou.
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 13. 3. 2014 17:27
Prave kvuli takovym vymyslum, uz poslednich par let ztracim zajem o auta. Jako je hezke ze to umi ujet 80 km na baterecku, ale pri provozni hmotnosti 2.5t a realne spotrebe 7l mi tohle auto prijde spis jako vysmech vsem opravdovym autum a snaha se zalibit ekosexualum.

Vzdyt i s benzinovym R6 od BMW se da jezdit se spotrebou kolem 8-9l a to nemluvi o tom jake spotreby dosahnou smrdute diesly.

Opravdu tem vsem hybridum nerozumim. Vyhoda oproti beznym vozum je absolutne nulova. Vyssi cena, spotreba drahych kovu, pri vyrobe baterii, ktere maji omezenou zivotnost, je taky velka. O celkovych ekologickych dopadech pri jejich vyrobe ani nemluve. Proste auto pro zmanipulovane blbce, kteri si chteji hrat na spasitele planety.
Smrt automobilismu
| 13. 3. 2014 17:53
o jake drahe kovy ze se to jedna pri vyrobe baterii? >:D
a naco si hrajes ty? na spasitele planety ne, to jiz vime, takze na?
Avatar - 3_diamanty
Smrt automobilismu
| 13. 3. 2014 21:09
mozno ani tak nejde o to ake drahe kovy ale ake toxicke a zamorujuce latky obsahuje bateria... s eklogickou likvidaciu elektromobilov je stale problem a ak sa to nebude dat rozumne riesit tak je zbytocne ich potom vobec vyrabat ... k certu ti je ekologicke auto a jazda zadarmo ked likvidacoiu tohto auta spravis vacsiu ekologicku katastrofu ako pri 15 rocnom uzivani trabantu..... to je tak... cim viac sa snazime byt ekologicky tym viac zamorujeme planetu....

inak tvrdim to iste uz davno co tvrdi aj vysokopostaveny clen toyoty: [odkaz] moja rec, je to uplne jasne a myslim ze netreba o tom ani moc spekulovat :yes:
Smrt automobilismu
| 14. 3. 2014 08:00
jakej je problem s ekologickou likvidaci elektromobilu? rozepis se abych se zasmal :-)
jedinej rozdil oproti normalnim autum jsou baterky, a ty si recykluji sami vyrobci, je to natolik hlidana a vynosna oblast recyklace ze si nikdo z nich nelajzne vyhodit byt jen jeden jediny clanek ;-)

vsichni co si na elektromobilech prehrijvaj polivcicku s ekologii, a je uplne jedno jakym smerem, si proste jen prihrejvaj polivcicku ;-) i nekoho konkretniho, jako je tento pripad Didier Stevense je to proste marketing pro Toyotu, prece nepujde proti svemu zamestvanateli ktery v soucasnosti rejzuje na hybridech, jejich hybridy jsou stejne neekologicke jako kterekoliv jine auto ;-)
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 14. 3. 2014 00:14
Tak ne drahy kov, ale vzacny kov Lithium. Jeste neco?

Nehraju si na nic, jen mam rad poradna auta s normalnim motorem, ktera nejsou preplnena zbytecnou elektronikou o ktere se nam vsichni PR sasci snazi tvrdit, jak moc ji k zivotu potrebujeme.

Btw. moje osobni vozidlo ma pod kapotou 3.8l V6 a sluzebni 5.7l V8 to jen, kdyby si mi chtel tvrdit, ze jen mlatim naprazdno hubou...

A ted se zas muzes vratit ke svym vlhkym snum o Panamere Hybrid >:D
Smrt automobilismu
| 14. 3. 2014 08:03
ropa je take vzacna, delaji se z ni kuprikladu i leky, jeste neco?
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 14. 3. 2014 15:47
Hmm, nejvyuzivanejsi naleziste Lithia jsou v Australii, kolik myslis ze se ropy spotrebuje jen na jeno dopravy na druhou stranu planety + kolik pri jeho zpracovani + pri likvidaci baterii + to auto o kterem se tu basni ma spotrebu 7l benzinu = Nonsense
Smrt automobilismu
| 15. 3. 2014 17:07
no jo vlastne benzin a nafta se tezej rovnou na benzinkach >:D a nebo vlastne on se pestuje benzin a nafta rovnou v nadrzi kazdeho auta :-!

na ropnych vezich se vlastne tezi cukrova vata a pak se i prevazi v tankerech rovnou na matejske poute po celem svete :-!
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 15. 3. 2014 18:09
Tak jo jeste jednou, aby jsi to pochopil i ty pres svuj zeleny zakal.

Ano, ropa se samozrejme musi vytezit a dale zpracovat a distribuovat, ale proc k tomu nabalovat, dalsi ekologickou zatez v podobe baterii, ktere se musi:

-vytezit suroviny
-zpracovat suroviny
-vyrobit baterie
-vyrobit auto
-baterie recyklovat

Mezi kazdy ten bod si dopln transport techto materialu, vetsinou krizem pres pul planety. A to vse jen proto, aby je pak mohli vrazit do 2.5t vazciciho auta, ktere polovinu energie spali jen na to, aby cely ten balast rozpohybovalo + stale spotrebuje 7l/100km. Napadne mi to pripomina Cimrmanovu hru Afrika, kde se pilot vzducholode cili, ze jeden valec bude mit co delat aby rozpohyboval tech 11 "mrtvych"

Kdyby, namisto toho vyrobili lehke auto, tak bude mit tu spotrebu 7l/mozna i nizsi a vyhne se tomu celemu proces tykajiciho se baterii, pri kterem se spali kvanta fosilnich paliv. Tak a ted mi rekni co je ekologictejsi!
Smrt automobilismu
| 16. 3. 2014 09:59
ja zelenej zakal nemam, me je ekologie uplne ukradena co se aut tyce ;-) me se pouze libi elektricky pohon a technologicke novinky ktere s hybridy a EV postupne prichazeji a prijdou ;-) takze ikdyby se nikl tezil treba na Venusi a 5x obletel slunecni soustavu v rakete na benzin nez skonci na zemi v baterce pro auto, tak je me to naprosto u zadnice :-!

a vpodstate vsech tech 5 bodu co jsi napsal se tyka i normalniho benzinoveho nebo naftoveho auta ;-) zakaznika ale vetsinou zajima bod 6 ktery nezminujes, a to, kolik mu to usetri za dobu vlastnictvi daneho auta financi ;-) a holt nekteri lide s hybridem jezdit umej a usetri jim to docela dost ;-) pak jsou lide co s hybridem jezdit neumej a tak nanej nadavaj kde muzou a snazej se to zabalit do neekologickeho mysleni a vymejslej teorie otom jak je to drahe a kdo vi co jeste, ale odzacatku jse to jen jejich problem ze jsou to lamy >:D a pak nekdy taky bod 7 "je me fuk jak je to ekoligicky, nebo jestli to zere pul litru na milion nebo 100 na100, proste se me to libi a chci to" :-!

moje ekologicka stranka veci je asi takova, ze mam normalni benzinovej 6 valec se spotrebou 10-11, kombika (ikdys 99.9999% jizd jsem v aute sam s max prirucnim zavazadlem o velikosti penezenky) a pokukuju po autech jen podle toho jestli se me libej nebo nelibej, takze mam v merku treba Forda SVT Raptor, cos je opravdu extra antiekologicke auto na Prahu, nebo po Lotus Exige a nebo po Panamere, a proste jen a jen proto ze se me libej ;-) a pokud v nich jen misto benzinaku bude hybridni benzinak, tak oto lip protoze se me proste tento druh pohonu libi taky :-!
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 16. 3. 2014 15:26
:yes: Tak jo, mas recht, kazdymu se libi neco jineho. Nekdo ma rad holky, jiny vdolky a dalsi treba diesel nebo hybrid. Je fajn ze v dnesni dobe si clovek muze (zatim) svobodne vybrat co mu vyhovuje.

Ja trpim taky takovou schozofrenii na jednu stranu, mam rad mala, lehka a mrstna auta, presne jako je ten Exige (coz je taky jedno z mych oblibenych aut) Ale na druhou stranu ty velke trucky maji taky neco do sebe. Sam jezdim v praci Fordem F-250 a uz sem mel moznost projet i RAM nebo Silverado. Muj favorit je prave ten RAM. Ikdyz pro ceske podminku, by se mi jevila idealni prestavba na plyn, ktera by alespon trochu osekala ty naklady na provoz.

Co mi je proti srsti, je nasilne vnucovani techto technologii. Jestli jsi videl a hlavne slysel dnesni VC "eco"F1, tak mi snad das za pravdu...
Smrt automobilismu
| 16. 3. 2014 16:30
nemam TV takze F1 bohuzel sleduju s 1-2 dennim spozdenim, tedy uvidim pravdepodobne zitra vecer as se setmi a pujde to pustit na projektoru
Avatar - curwasportiva
Smrt automobilismu
| 16. 3. 2014 16:52
Tv take nemam vyuzivam stream pres vipbox.tv obcas jsou i v solidnim rozliseni. Ale podobne to mam s MotoGP, kde hlavne kvuli casovemu posunu musim pockat az zavod nekdo uploadne...
IQ Test
anonym
| 15. 3. 2014 16:32
Průměrná výše IQ občana České Republiky je 106.77 bodů.
Zajímalo vás někdy jak vysoké je přibližně to vaše?
Pokud ano, tak neváhejte a vyzkoušejte si jeden z našich IQ testů!
Více informací a samotný test naleznete na této adrese:
[odkaz]
Hodně štěstí a správných odpovědí!
IQ Test
| 15. 3. 2014 18:12
Zabanujte už tohto osla!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku