Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo Veloce: Chystá se další verze – 1,4 T-Jet (132 kW)

Alfa Romeo MiTo GTA měla zatím premiéru jen jako koncept a do prodeje se dostane až v druhé polovině roku. To ale milánským nebrání, aby oznámili další verzi, tentokrát s přívlastkem Veloce.
Zpět na článek
25. 3. 2009 10:04
25. 3. 2009 10:36
25. 3. 2009 12:13
25. 3. 2009 14:48
25. 3. 2009 14:55
25. 3. 2009 14:57
25. 3. 2009 15:30
25. 3. 2009 15:54
25. 3. 2009 16:03
25. 3. 2009 16:08
25. 3. 2009 16:14
25. 3. 2009 16:28
25. 3. 2009 18:04
25. 3. 2009 20:44
26. 3. 2009 07:55
26. 3. 2009 10:07
26. 3. 2009 10:28
26. 3. 2009 10:35
26. 3. 2009 10:35
26. 3. 2009 10:42
26. 3. 2009 10:45
26. 3. 2009 11:11
26. 3. 2009 11:16
25. 3. 2009 11:39
25. 3. 2009 12:17
25. 3. 2009 12:33
25. 3. 2009 13:10
25. 3. 2009 16:29
25. 3. 2009 20:41
25. 3. 2009 13:14
25. 3. 2009 16:26
25. 3. 2009 16:33
25. 3. 2009 20:42
26. 3. 2009 08:04
26. 3. 2009 10:09
26. 3. 2009 10:33
26. 3. 2009 10:36
26. 3. 2009 10:44
26. 3. 2009 10:48
26. 3. 2009 10:58
25. 3. 2009 21:53
26. 3. 2009 08:05
26. 3. 2009 10:46
26. 3. 2009 11:00
26. 3. 2009 11:07
26. 3. 2009 11:15
25. 3. 2009 16:18
25. 3. 2009 21:35
26. 3. 2009 10:24
25. 3. 2009 12:25
25. 3. 2009 14:27
neregistrovaný "milanič"
25. 3. 2009 16:05
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 14:05
25. 3. 2009 16:40
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 16:40
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 17:51
25. 3. 2009 18:36
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 07:42
25. 3. 2009 21:38
25. 3. 2009 23:48
neregistrovaný "HOMYA"
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 10:04
kukuč
Nějak tomu nemůžu pořád přijít na chuť, z boku dobrý, zezadu super, ale ten předek, prázdná plocha pod předními světly až k tomu pluhovému spojleru, vyděšený kukuč, proč nemohli designově rozvíjet povedené předky ve stylu 159ky, nechápu, jedno z nejpovedenějších a nejoriginálnějších řešení, místo toho odkazují na supersport, u kterého se kulatá světla v blatnících při nízké výšce pontonu dají pochopit, z Mita to ale dělá vyjukané autíčko z kresleného filmu. :no:
Rozbalit vlákno
51
Avatar - King
25. 3. 2009 10:36
Re: kukuč
Z toho si nic nedělej, jsou i tací zoufalci, kteří tomu na chuť přišli. Ale to tě asi s mým zvráceným vkusem nepřekvapí, že? ;-)

Díky bohu za nerozvíjení předku 159 u takhle malého auta, vypadalo by to jako od Peugeotu. Viz nádherná příď 147 před F/L (mimochodem i od toho se odpichuje MiTo) a po F/L.
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 12:13
Re: kukuč
Tři samostatná kruhová světla, samozřejmě menší v poměru k velikosti auta by tomu slušela jistě více, nebo variace na 147 resp. 156, tak to myslím, to co má dnes 159 je jen rozvinutím designu 156, 147, a to by podle mě byla lepší cesta, zvlášť pro malá auta. Ty kulatá vyjukaná kukadla se na auta těchto proporcí nehodí.
25. 3. 2009 14:48
Re: kukuč
podle mě vyjukaná kukadla jsou problém nejmenší.
Ale SPZ! to je skutečný problém - na 99%tech fotek samozřejmě není, ale ve skutečnosti to je prostě STRAŠNÝ - [odkaz] - jak Paroubkova bradavice 8-s
25. 3. 2009 14:55
Re: kukuč
Na SPZku designéří prostě zapomněli. Máš pravdu.
25. 3. 2009 14:57
Re: kukuč
nezabudli ani nahodou, narušili konvenciu ktoru stredná europa aj tak nepochopí....
25. 3. 2009 15:30
Re: kukuč
Ano, tímto si chtěl vlastně napsat, že normalizovaná velikost SPZ a její umístění na čumáku auta, vlastně design jedinečně doplňuje. Ba co více, snad i "povyšuje" do jiné dimenze. >:D
25. 3. 2009 15:54
Re: kukuč
trocha veľkohubé tvrdenie od rolníka, nemyslíš? najvačšiu potrebu sa vyjadrovať k designu budú mať aj tak len tí čo šanj nemajú :no:
25. 3. 2009 16:03
Re: kukuč
To, že přední SPZka na Mitu vypadá blbě, pozná i slepý.

PS: A opravdu nemyslím, ale vím. :-!
25. 3. 2009 16:14
Re: kukuč
To by ses měl zeptat sám sebe. ;-)
25. 3. 2009 16:28
Re: kukuč
opravdu víš? hmm...
25. 3. 2009 18:04
Re: kukuč
ono se dělá nápaditý design, když nemusíš mít půmetru x 15 cm prázdnou rovnou plochu uprostřed ;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 20:44
Re: kukuč
Možná by to dostalo šťávu, mít tu spztku na každé straně, takhle je to opravdu jak paroubkův vřed.
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 07:55
Re: kukuč
to by bolo "fakt estetické" mať ju na každej strane, ale ak ti to pomôže, tak to nie je problém, mušky sa dajú chytať aj na dve TEČ-ky, na jednej strane môžeš mať ofiko tabuľku s evidenčným číslom a na druhej strane môžeš mať ceduľu trebárs s tvojím nickom...stretol som zopár dodávok, ktoré mali tabuľku pod tabuľkou a väčšinou na nich jazdili počernejší občania, takže proti gustu žiaden dišputát, aj takí sú medzi nami, na druhej strane kamioňáci hneď vedia, že to Volvo šoféruje Fero a Man zase Jirka >:D >:D
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:07
Re: kukuč
Asi nežereš maso, co. :-!
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:28
Re: kukuč
jasné ty inteligent, som bylinožravec :-!
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:35
Re: kukuč
Tím se to vysvětluje. >:D
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:35
Re: kukuč
tvoja inteligencia?!? :-!
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:42
Re: kukuč
vydrž až do konce, platfus. ;-)
[odkaz]
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:45
Re: kukuč
na blbosti nemám čas darino
Avatar - T613
26. 3. 2009 11:11
Re: kukuč
tady je lidí co nežere maso ;-)
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 11:16
Re: kukuč
a odkladajú po 500 kaček mesačne na S-klasse, žejo? >:D
25. 3. 2009 11:39
Re: kukuč
To by byl pěknej nesmysl implantovat na malé auto předek typu 159, trochu estetického vnímání by to chtělo.
Mito je designově na vysoké úrovni ve všech směrech, tj. i v přední partii, těžko se hodnotí podle fotek, běž, podívej, sedni, projeď a uvidíš, sice je o něco stísněnější než GP, ale máš tím pádem pocit sportovnějšího auta.
A ta 1,4T 114kW s tím fakt cvičí. :yes:
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 12:17
Re: kukuč
Proč by to byl nesmysl, 147 není o moc větší, a jak jí to sluší. K projetí mě Mito neláká, z toho co o ní bylo napsáno je celkem jasné, že líp než punto nejezdí, a to mě jízdním projevem nijak neuchvátilo. To malé turbo je povedený motor, ale žádný motor nedokáže "utáhnout" celé auto, Mito je tak trochu masírka.
Avatar - ethicon
25. 3. 2009 12:33
Re: kukuč
to je naozaj zaujímavý postrech, ktorý je typický pre väčšinu tu diskutujúcich...neláka ma previesť sa v nejakom aute, samozrejme lebo je dopredu jasné z toho čo sa o nom píše, že nejazdí lepšia ako napr. Punto...to, že ma oproti puntu uplne inak nastavený podvozok je tam systém DNA, Q2 diferenciál a podobné "prkotiny" si samozrejme hlavu lámať nebudem a budem sa hlavne orientovať podľa toho, čo napíšu tunajší pisálkovia a naslovovzatí odborníci>:-[]
25. 3. 2009 13:10
Re: kukuč
Zkus si pročíst Dinárův blog a pak tu napiš něco o tom, že neví co píše. >:D
25. 3. 2009 16:29
Re: kukuč
Kto je Dinar?..., vsemocny boh, podla ktoreho sa vsetko odvija? a vo vsetkom ma pravdu? Spamataj sa !!
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 20:41
Re: kukuč
>:D Přesně tak, a když ho nase.reš, zarazí vycházky.
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 13:14
Re: kukuč
Je to otázka zkušenosti, ethicone, nemám důvod nevěřit, že Q2 zlepší ochotu zatáčet nebo grip, ale co to má společného s tím, že mě to auto neláká? Tím spíš, že mě obecně neláká tato třída, času je málo na to, abych projížděl všechno od sparku po esklasse, prostě mám možnost, tak si vybírám ve třídách které jsou mi svým použitím bližší, to že se svezu corsou nebo puntem, je u mě spíš náhoda, a pokud bys mě tu četl, věděl bys, že se k autům této třídy, co do jízdních vlastností, většinou nevyjadřuju, zde jsem psal o designu a následná reakce byla jen na to, co do toho zamotal A2.

A pokud jde o pisálky, když napíšou např. v Autocaru, že focus RS je bomba, budu se snažit tím autem svézt, názor si udělám sám, ale na takové pisálky dám víc než na zdejší fiatfanclub, napíšou-li v AC o Mitu, že to není žádný zázrak, tak v kombinaci s vlastní zkušeností s puntem není nic, co by měl pudilo k tomu jít si to auto vyzkoušet. Ať si žije svým životem.
25. 3. 2009 16:26
Re: kukuč
Tak potom sa co vyjadrujes k MiTu. Mna nezaujimaju napr. Skodovky a nechodim im na diskusie trepat nezmysli ako ty
Avatar - Dinar
25. 3. 2009 20:42
Re: kukuč
Sem chodí většinou ti, co mají rádi auta, vás jednoznačkové zoufalce tu holt strpět taky musíme, co naplat. ;-)
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 08:04
Re: kukuč
"jednoznačkové zoufalce"? >:D >:-[]
´pekný´ terminus technikus, ach jo, ešteže do toho koncernu patrí viacej značiek, len teraz neviem, čo je horšie, byť jednoznačkový zúfalec alebo koncernový, asi sa to zúfalstvo potom násobí >:-[]
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:09
Re: kukuč
Zas se tak neodkopávej, mě je jedno kolikanásobně jsi zoufalý.
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:33
Re: kukuč
ako sa hovorí, trafená hus zagága...osobne som kozmopolita aj čo sa áut týka, a že mám trochu bližšie k talianskym a japonským značkám je vecou osobných preferencií, rozhodne mám pocit, že som menšia "škatuľa" ako ty alebo iní tunajší "ználkovia"
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:36
Re: kukuč
Pocit měj jaký chceš, kozmopolito.
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:44
Re: kukuč
presne v tom je však podstata, u niektorých ľudí ide pri autách o pocity...u iných iba o preferencie, či už osobné (lepší prípad) alebo podané z druhej ruky (trochu horšie)...a najlepší je súlad pocitov a osobných preferencií...
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:48
Re: kukuč
Jo, já mám taky housle s jednou strunou.
Takhle blábolit tu můžeš třeba celý den, ale už beze mně. ;-)
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 10:58
Re: kukuč
práve tie husle s jednou strunou sú viditeľné...a taktiež mi chýbať nebudeš.
25. 3. 2009 21:53
Re: kukuč
Tak argumentovat tady s testem Alfy v AC je už projevem zoufalosti. Snad každý ví(i Britové, viz. diskuze pod články), že AC bezdůvodně nadržuje Fordu a vůči takové Alfě či jiným italským automobilkám si nebere servítky. Potvrdil to i test Golfu, který získal jen 3 a půl hvězdy(tedy stejně jako i30), přičemž je oproti Focusu lepší snad ve všech směrech krom řízení. Jinak všude jinde hodnotili Mito celkem pozitivně. Proto je nejlepší oprostit se od všech rádoby objektivních testů a udělat si názor na věc až po vlastní testovací jízdě.
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:46
Re: kukuč
Nauč se číst, neargumentuju testem AC při hodnocení kvalit Mita, ostatně na ně jsem tu svůj názor nijak nevyjádřil, říkám, že pokud např. v AC napíší, že Mito není nic moc, neláká mě to auto zkusit, možná nechápeš rozdíl, ale je tam, docela podstatný.
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 11:00
Re: kukuč
"rozdiel" tam vidím iba v tom, že si vlastne dal na radu AC a to je dosť podstatné, pretože o tom vlastne vanos písal >:D
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 11:07
Re: kukuč
To už jsme probírali, co vidíš nebo chápeš ty, je mi šumák, a zázraky od tebe nečekám.
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 11:15
Re: kukuč
na zázraky tu boli v doterajšej histórii iní, ale tiež nie som naivný, aby som im veril...dá sa povedať, že čo nevidím, nevyskúšam, tomu neverím a to je aj tvoj prípad, takže treba "uchopiť" MiTo a potom sa bude dať viesť aj iná diskusia...o mne alebo o tebe táto diskusia nie je a ani nemá byť, je o AR MiTo...
25. 3. 2009 21:35
Re: kukuč
Ty jsi jel s abarthem? Víš on je velký rozdíl mezi obyčejným puntem a právě tím abarthem. A Mito vychází z toho abartha.
Avatar - Dinar
26. 3. 2009 10:24
Re: kukuč
Na tos přišel jak? Pokud vím punto abarth je, z hlediska podvozku, v podstatě jen přitvrzené punto, jiné péra, tlumiče, snad rozchod tj. pak i jiná geometrie. Mito má naprosto jiné odpružení s elektronikou DNA, má mezi koly Q2, tedy odhadovat jak si povede ve srovnání s puntem je stejně daleko či blízko jako ve srovnání s puntem abarth. Rozhodně Mito nevychází z punto abarth.
Avatar - ethicon
25. 3. 2009 12:25
Re: kukuč
ono naozaj v končinách, kde sa za vrchol dizajnového majstrovstva považuje šed jedného nemenovaného koncernu su krivky tohto autíčka vychádzajúce z jedného z najkrajších kupé na svete(Top Gear) veľmi ťažko stráviteľné....ale článok skôr pojednáva o "novej" motorizácii 1,4T 180CV či skôr novej verzii Veloce, ktorá vychádza napr. aj z historického GTV a má zaplniť "dieru" medzi 155 a 240 koňovou verziou...a osobne si myslím po skúsenostiach so 155 konovou verziou, že naplní ambície športovo založených vodičov...zvládnuť 240konové stádo v tomto autíčku už bude asi iné kafe >:-[]
neregistrovaný "milanič"
25. 3. 2009 14:27
Re: kukuč
Ta kuřívoková snaha echtfiaťáků se neustále srovnávat s nejmenovaným koncernem je fakt k popukání směšná,už se seber a zvedni hlavu :-!
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 16:05
Re: kukuč
Najškaredší predok, ktorý Alfa vytvorila.
25. 3. 2009 14:05
KDO S KOHO
Dinar má nahoře samozřejmě pravdu - silueta dobrá, záď výborná, příď obtížně tolerovatelná.

Problém v praktickém životě Míťi ovšem spatřuji především v tom, že ti, kdo by si tu Míťu chtěli koupit, na něho nemají, a ti, co na Míťu mají, si koupí možná něco... jiného. Neboť nejspíše příliš malý na to, čím by ti, co na něho mají chtěli, aby Míťa byl.
Rozbalit vlákno
14
25. 3. 2009 15:00
Re: KDO S KOHO
Na tom něco bude :-! :yes:

Dost zde halekajících pubeťáků pozná sebe samého až tehdy, když jsou konfrontačně postaveni před volbu svého vozu.
25. 3. 2009 15:00
Re: KDO S KOHO
no vidiš zase sa mýliš ;-)
25. 3. 2009 15:28
Re: KDO S KOHO
Já myslím, že tebe vystihl zcela přesně. ;-)
25. 3. 2009 15:51
Re: KDO S KOHO
ty radšej nemysli
25. 3. 2009 16:05
Re: KDO S KOHO
Tobě by to naopak dost prospělo. >:D
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 16:40
Re: KDO S KOHO
V tom, že ho nechce nikto?
26. 3. 2009 13:05
Re: KDO S KOHO
prečo tu každý musí hovoriť za všetkých? mne sa pači a chcem ho
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 16:40
Re: KDO S KOHO
A já si myslím, že možné su varianty dve. Ako tá tvoja druhá, tak tá, že sa nájde dosť ľudí, ktorý si Mito kúpia.

P.S.: A ten predom sa dá nejak stráviť? Já som sa ho už neraz pokúsil stráviť a vždy to vyšlo hore...
Avatar - Plautus
25. 3. 2009 17:51
Re: KDO S KOHO
daj si jogurt, aj od toho sa ti odgrcne, ale stačí podbradník a nenarobíš v jedálni rámus s tou plecharinou...
Isteže sa nájdu ľudia, ktorí si MiTo kúpia, len našťastie v našich končinách nebude až tak rozšírené ako napr. v Taliansku, čo je do istej miery pre tunajšieho majiteľa výhodou...malé auto, ktoré majiteľovi dá punc odlišnosti od ostatných fúrikov na cestách...už by ste mohli podaktorí prestať riešiť dizajn MiTa, choďte tráviť a grcať Fabiu, tá je na tom dizajnovo omnoho horšie...
neregistrovaný "507--"
25. 3. 2009 18:36
Re: KDO S KOHO
Jasné Plautus. >:D Vôbec nie je dôležité, >:D >:D , či auto vyzerá pekne alebo je otrasné. HLAVE- že je originálny. Šup s tým do Ventilku. >:D :yes:
Avatar - Plautus
26. 3. 2009 07:42
Re: KDO S KOHO
hodnotenie, či je auto pekné alebo otrasné by som zveril do rúk niekoho iného a nie do tých tvojich...mne osobne sa MiTo páči, no nebudem to nikomu vnucovať, dizajn celkovo je vec subjektívna, takže neviem, čo tu furt kydáte na dizajn MiTa, treba sa pozrieť do stajní, ktoré dvíhate do výšin, jasne som to naznačil, z čoho je mne stále na grc a tiež si nie a nie zvyknúť, ako ty píšeš, ťažšie sa mi to trávi, ale nebudem to tu donekonečna búchať niekomu o hlavu...takže trošku sebakritiky, nevynímajúc tvoje príspevky, pretože od teba je minimálne každý druhý vhodný na ventílek, no je mi to jedno, je tvojím problémom ako sa tu realizuješ.
25. 3. 2009 21:38
Re: KDO S KOHO
Ukaž mi levnější auto se 155 koňmi na trhu a s podobnou výbavou.
neregistrovaný "HOMYA"
25. 3. 2009 23:48
Re: KDO S KOHO
Musim s timto nazorem naprosto souhlasit, sice sem opravdovy fanousek Alfy, tak v tomto ma GTI naprostou pravdu. Spousta lidi o Mitovi sni,ale nemaji na neho. Ti co na neho maji, tak si zase koupi stejne neco jineho. Mita to nema urcite jednoduche, ac to neni spatne auto. Osobne bych u Alfy v tehle dobe tezko hledal vuz, ktery by stal za koupi.