Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën Grand C4 Picasso AT – To je panečku automat!

Za zcela novou automatickou převodovku žádá Citroën příplatek umírněných 40.000 korun. V případě C4 Picasso s turbodieselem 2.0 BlueHDi má tento výdaj rozhodně smysl.
Zpět na článek
14. 3. 2014 09:08
14. 3. 2014 10:45
14. 3. 2014 21:29
15. 3. 2014 17:04
16. 3. 2014 10:56
19. 3. 2014 18:23
14. 3. 2014 09:09
14. 3. 2014 11:42
14. 3. 2014 11:50
14. 3. 2014 12:39
14. 3. 2014 21:04
14. 3. 2014 23:21
15. 3. 2014 20:46
16. 3. 2014 18:23
14. 3. 2014 09:33
14. 3. 2014 10:22
14. 3. 2014 10:25
14. 3. 2014 21:07
14. 3. 2014 22:49
15. 3. 2014 08:25
15. 3. 2014 09:17
15. 3. 2014 10:55
15. 3. 2014 13:43
15. 3. 2014 18:02
15. 3. 2014 18:38
15. 3. 2014 20:58
15. 3. 2014 22:15
15. 3. 2014 20:56
14. 3. 2014 10:31
14. 3. 2014 11:52
14. 3. 2014 11:56
14. 3. 2014 12:16
14. 3. 2014 12:23
14. 3. 2014 12:49
14. 3. 2014 12:36
14. 3. 2014 12:54
14. 3. 2014 16:50
14. 3. 2014 17:54
14. 3. 2014 12:23
14. 3. 2014 10:26
14. 3. 2014 10:35
14. 3. 2014 10:49
14. 3. 2014 10:58
14. 3. 2014 11:02
15. 3. 2014 17:30
14. 3. 2014 10:46
14. 3. 2014 10:58
14. 3. 2014 12:36
14. 3. 2014 12:40
14. 3. 2014 14:18
15. 3. 2014 08:41
15. 3. 2014 17:29
14. 3. 2014 11:29
14. 3. 2014 11:32
14. 3. 2014 13:57
14. 3. 2014 11:35
14. 3. 2014 11:38
14. 3. 2014 11:48
14. 3. 2014 13:25
14. 3. 2014 20:22
14. 3. 2014 21:25
14. 3. 2014 23:30
15. 3. 2014 08:33
15. 3. 2014 16:32
anonym
15. 3. 2014 17:40
15. 3. 2014 19:35
16. 3. 2014 13:25
16. 3. 2014 13:49
18. 3. 2014 16:00
14. 3. 2014 09:08
Picasso
Jak se mi C4 picasso ze začátku nelíbil ale opravdu vůbec, dnes a v této červené barvě říkám naprosto ok :yes:
Rozbalit vlákno
6
14. 3. 2014 10:45
Re: Picasso
Já mám francouzská auta rád, právě proto, že jsou trochu jiná, ale toto Picasso bylo pro mě na první pohled trochu velký skok od předchozí generace. Po bližším seznámení i s novou technikou mne ale přesvědčilo. Bohužel je toto problém hodně fr. aut, že člověka přesvědčí třeba až na druhý pohled nebo až po osobní zkušenosti (viz. např nová 308).
Jinak mě se hodně líbí v hnědé hickory [odkaz]
Avatar - PlumJelinek
15. 3. 2014 19:37
Re: Picasso
Tak já to mám s francouzema třeba zpravidla naopak - na fotkách se mi často líbí hodně, naživo taktéž, při prvním svezení jsem nadšený, ale když s nimi jedu víckrát, tak mě tam štve víc a víc věcí. Bohužel francouzi mají spoustu větších či menších chyb, které lezou na nervy a dokážou pak zkazit celkový dojem. Třeba u takového Volkswagenu už tak nějak dopředu vím, že žádnou bombu čekat nemám, ale to co očekávám, tak splní většinou přesvědčivě.

Moje představa o ideálním autě by byla taková, že design exteriéru by dělali u Alfy, Citroen by navrhl interiér, motor by vyvinul koncern Fiat, jízdní vlastnosti by vypilovalo BMW, interiér by vyrobil Mercedes kromě sedaček (ty by byly ve spolupráci Alfy, Bmw a Citroenu) a celé auto by zkonstruoval koncern Volkswagen >:D
Avatar - petrumr
14. 3. 2014 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - honzanun
15. 3. 2014 17:04
Re: Picasso
Ja ho mam v hnedy a ta se zase libi nejvic me:-) interier mam cerno bezovej, kuze, a nema chybu!
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 10:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2014 18:23
Re: Picasso
Udělej recenzi do rubriky moje auto :-) rád si počtu.
Avatar - Emel
14. 3. 2014 09:09
MPV
Tohle se Citroenu povedlo... avantgardní MPV, které umí nabídnout vše, co člověk od takového auta očekává... naftu, slušný automat, dost prostoru... včetně DVD systému pro děti (mimochodem za slušné peníze).

snad ještě 4x4 by nebylo k zahození, u MPV přijde vhod víc než u běžného kompaktu... ale to už si docela vymýšlím.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wakantanka
14. 3. 2014 11:42
Re: MPV
Dovolím si s tebou ohľadne 4x4 nesúhlasiť. Jazdím už dlhšiu dobu síce iným MPV, ale ešte som nebol v situácii, aby som potreboval 4x4, dokonca ani reťaze. Na zimu stačí že nahodím Nokian Hakkappelita 4 a "ide to ako tank" >:D Jasne že žiadne off-road výlety, ale z priekopy už som vyťahoval zopár borcov na SUV a MPV čo mali 4x4, len pozabudli, že to nepomáha keď treba brzdiť >:D
Avatar - Emel
14. 3. 2014 11:50
Re: MPV
Sám mám zkušenosti jen s dodávkou, ale kolega co jezdil na hory s C8 byl dost kritický ke schopnostem naloženého auta na sněhu. Podle jeho slov to byl velký rozdíl oproti normálnímu osobáku...
Avatar - wakantanka
14. 3. 2014 12:39
Re: MPV
S C8 a jej ekvivalentmi som sa previezol keď som zháňal MPV, nakoniec som zakotvil inde takže chovanie C8 na snehu neviem posúdiť. Môj Carnival asi nie je taký náchylný na sneh kvôli ťažkému motoru vpredu, prípadne aj z väčšej pohotovostnej hmotnosti (cca 2200 kg). Ono ešte záleží koľko a ako to naložíš >:D
Avatar - petrumr
14. 3. 2014 21:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2014 23:21
Re: MPV
Jestli jsi nepotřeboval 4x4, tak buď jsi ve správný čas na správném místě anebo jezdíš málo. Tato zima byl bezsněžný extrém. Ale třeba loni...Jen v Praze byla doprava několikrát zcela paralyzovaná. Auta s pohonem jedné nápravy nebyla schopna vyjet ani z parkoviště na naprosté rovině. O horách nemluvě. Já mám už několikátou čtyřkolu a nic jiného nechci. Kvůli zaměstnání musím vyjet i v opravdovém nečase.
Avatar - wakantanka
15. 3. 2014 20:46
Re: MPV
By si sa čudoval, koľko a kde ja toho najazdím >:D Aj po horách za každého počasia. Nesúdim len podľa tejto zimy - nezimy. A trvám na tom, čo som písal vyššie. Neviem ako v Prahe, ale v takej Bratislave stačia 3 cm snehu a doprava je paralyzovaná na niekoľko dní. My na východe sa tomu len smejeme, lebo to nie je nič. Aj u nás sa to niekedy zastaví, zväčša pre nejakú nehodu, alebo týpka na letných pneu. A vtedy keď nemáš kam, ti žiadne 4x4 ani off-road nepomôže. Ale nikomu neberiem jeho potreby, keď musíš, tak musíš. >:D
14. 3. 2014 09:33
spotřeba
...tak ale údaje o spotřebě v text a v tabulce se liší trochu víc, než je i v poslední době zvykem, nestálo by to za nějaký podrobnější komentář? třeba: jezdil jsme jako prasata, se studeným motorem a zapnutým topením, klidná jízda po okreskách sežere .. litrů
popravdě mně tato kombinace dost zajímá a byť jsem tabulkám nechtěl moc věřit, tak info z textu je velkým zklamáním, za tolik jezdím (srovnatelným vozem) i s 10 let starou technikou, takže :no:
Rozbalit vlákno
43
14. 3. 2014 10:22
Re: spotřeba
Mne tiez pride ta spotreba, hlavne dialnicna pri 2100 otackach, vysoka. Aby bral 7,5 ved za to vedia jazdit na dialnici tymto tempom aj trolitrove dizle...
Avatar - grifith
14. 3. 2014 10:25
Re: spotřeba
Podívej se na velikost čelní plochy, připočti měničový automat a vcelku vysokou pohotovostní hmotnost a v tomto světle jsou údaje o spotřebě dle mě relativně slušné.
Avatar - petrumr
14. 3. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
14. 3. 2014 22:49
Re: spotřeba
Fakt jako mechanik netušíš, co společného má klasický měničový automat se spotřebou? Jasně, ropáka kupují boháči, jen opravdoví znalci si na Granda pořizují základní benzín... :yes: :-!
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
15. 3. 2014 09:17
Re: spotřeba
Čili mi chceš říct, že hydroměnič má stejnou spotřebu jako manuál nebo DSG?
Diesel se vyplatí u C4GP po nějakých 80 tisících, zhruba 4 roky provozu. Pokud někdo bere přítomnost rezervy jako jedno z kritérií pro výběr motoru, tak to vidí jinak. O statisících mluvíš ty, ale brát ti nehodlám. ;-)
Samozřejmě jako volbu ti to neberu, každý zvolí to, co mu aktuálně vyhovuje.
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
15. 3. 2014 13:43
Re: spotřeba
Má zkušenost je mírně odlišná, ale pravdou je, že nejnovější verze Aisinu jsem zatím neměl možnost zkusit.
Jaká přesně byla cenotvorba v době objednání víš nejlépe sám, vždy se vlba motoru silně subjektivní každý má jiné potřeby. Jak jsi spokojen s tou VTi? Přece jen parametry motoru jsou na danou velikostní třídu slabší... Se spotebou to vychází zhruba jak?
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
15. 3. 2014 18:38
Re: spotřeba
Spotřeba si teprve sedá, mě se druhý auto zajelo pomalu tesně před 20.tisícím kilometrem... Na tu velikost tvá spotřeba je solidní, tak jen ať c4GP dělá radost a málo starostí. Brzdění motorem je od zlé, ale to je vlastnost všech Euro5 motorů. A co se řazení týká, pak se francouzská produkce začíná mít standardní měřítka, ale že jimto trvalo ... >:D
15. 3. 2014 20:58
Re: spotřeba
taky pol neutral pozna uz aj prva generacia am6.
Avatar - grifith
15. 3. 2014 22:15
Re: spotřeba
Má zkušenost je taková, že při použití hydroměniče se spotřeba zvedla. Nic víc, nic míň.
15. 3. 2014 20:56
Re: spotřeba
zrovna na dialnici sa menicovy automat chova rovnako akoby mal manualnu prevodovku, kedze menic na 6ke je zamknuty.
ale 7,5 nemam ani ja pri 130kmh s 2,0hdi a aisin am6 prva generacia a rovnako tazkom aute ktore toci na dialnici 2500rpm.
14. 3. 2014 10:31
Re: spotřeba
Ano, ale jen po dalnici a jen po rovine a jen pokud je bezvetri. Nesmite s nima zajet do mesta, nesmite je obcas prohnat po okresce. Nemazme si neco kolem pusy, trilitrove naftaky jezdi kolem 10, ale s tim uz budouci majitel pocita.
Jak pisu nize, ten hon za co nejnizsi spotrebou nechapu, je potreba si uvedomit fyziku a trochu premyslet. My potrebovali velke MPV a kvuli kratkym jizdam benzin, takze mi bylo jasne, ze za 6 litru jezdit nebudu. S 1.6 EB mam spotrebu 8.5 a nevesim se kvuli tomu na strom.
14. 3. 2014 10:58
Re: spotřeba
S třílitrovou naftou se v pohodě vlezeš do devíti. ;-)
14. 3. 2014 10:58
Re: spotřeba
S třílitrovou naftou se v pohodě vlezeš do devíti litrů. ;-)
Avatar - wakantanka
14. 3. 2014 11:50
Re: spotřeba
Keď s tým človek dopredu počíta tak to potom nerieši >:D horšie je ak sa niekto chytí na reklamnú spotrebu "už za" tak potom valí oči. >:D Ja s mojím 2,9 CRDi jazdím do 9 litrov aj po diaľnici. V kľudnom tempe po okreskách mi to zíde aj na 7. Priemer mi vychádza 8 litrov a to na tento objem motora, veľkosť a hmotnosť auta je celkom pre mňa v pohode. KEdysi toľko spapala aj moja 120 L >:D
14. 3. 2014 11:52
Re: spotřeba
Sice počítá, ale o to je pak překvapenější realitou...čerstvě plně naloženej šestiválec s rakví, tempomat na 140, spotřeba 6,9.
Avatar - Emel
14. 3. 2014 11:56
Re: spotřeba
Dlouhé trasy se dají pod 7 vcelku bez problémů... (A5 bez rakve) :yes:
14. 3. 2014 12:16
Re: spotřeba
Dlouhodobou nemám o moc vyšší a jezdím všude ;-)
Avatar - Emel
14. 3. 2014 12:23
Re: spotřeba
Jasně že všude, ale většinou daleko... ne? Se studeným motorem po městě jsem okolo 10l i s 2.0 (o 1.3 radši ani nemluvě >:-[] )
14. 3. 2014 12:49
Re: spotřeba
No jo, to jsou ty sofistikovaný PC s krátkodobou pamětí...to nevím ;-) S/S vypínám hned :-)
Avatar - poterienko
14. 3. 2014 12:10
Re: spotřeba
A4 s měničovým automatem a quattrem jezdí v kombinaci max za 9 litrům. Poslední nádrž, kterou jsem docela prasil (na dálnici min. 150km/h, svižně město) vyšla 7,9l/100km.
14. 3. 2014 12:36
Re: spotřeba
Nechci řešit spotřebu, chci jen připomenout, že se bavíme o MPV s dvojnásobnou čelní plochou.....
Avatar - poterienko
14. 3. 2014 12:42
Re: spotřeba
Můj příspěvek byl reakce na to, že třílitrové diesely jezdí za deset. Spotřebu u C4 nekomentuji, jen dodám, že předchozí gen. s 1.6HDI (asi 81kw) se vešla při cestě do FR do 7 litrů.
14. 3. 2014 12:54
Re: spotřeba
Jo, já to beru, taky myslím, že to je trochu úlet....
Ale u toho Picassa - jedna věc je 7,5 při testu, druhá věc je kombinovaná spotřeba při rodinném použití - ta bude podle mne reálně do 6,5 a to je na MPV s hydroautomatem myslím vcelku solidní.......
Avatar - del42sa
14. 3. 2014 16:50
Re: spotřeba
Jeden taky musí vzít v úvahu, že to je ještě syrový motor a nezajeté auto ;-)
Avatar - del42sa
14. 3. 2014 17:54
Re: spotřeba
Jeden taky musí vzít v úvahu, že to je ještě syrový motor a nezajeté auto ;-)
14. 3. 2014 12:23
Re: spotřeba
Aj dvojlitrové atmo benzíny.
14. 3. 2014 10:26
Re: spotřeba
Myslim, ze spotreba 7.5 je naprosto adekvatni vzhledem k hmotnosti auta a DPF. Je naivni si myslet, ze spotreba sleze pod 6 litru a tabulkove hodnoty jsou k smichu, bohuzel. Fyzika je neuprosna a 1.6 tuny rozhybat nejakou energii potrebuje.
Ja nechapu tu honbu za desetinama ve spotrebe.
Kdyz ctu o slozitosti tohoto motoru, vyhnul bych se mu velkym obloukem - olej 0W15 a inteligentní řízení průtoku oleje a chladicí kapaliny - uz to mi staci, abych tusil, kde nastanou problemy. Mozna je to prehnane, ale v tomhle jsem radeji konzervativni.
Avatar - grifith
14. 3. 2014 10:35
Re: spotřeba
Konzervatismus je někdy na místě, ale pro další rozvoj v této oblasti je potřeba zavádět nová, moderní řešení a jen budoucnost ukáže, jestli to byl krok správným směrem ;-)
14. 3. 2014 10:49
Re: spotřeba
Vim jak to myslis a zase nechci, aby muj prispevek vyznival, ze jsem proti pokroku, ale nektera reseni mam radeji klasicka, to je klasicke olejove cerpadlo pohanene od motoru mechanickou cestou a stejne tak vodni cerpadlo, je to takova urcita jistota, ze dve nejdulezitejsi veci v motoru maji co nejmene snizene riziko poruchy. Co jsem o tom nasel informace, tak jsem vydeseny jeste vice :
nové olejové čerpadlo s řízeným průtokem, díky kterému se promazávání motoru omezí na jen nezbytné minimum
nové motorové a převodové oleje s nízkou viskozitou snižující mechanické ztráty způsobené třením
No drzim jim palce, ale stoji ta slozitost za tech par decilitru (buhvi jestli tolik) usetreneho paliva ?
Avatar - grifith
14. 3. 2014 10:58
Re: spotřeba
Rozuměl jsem i tvému prvnímu příspěvku a určitě se s tímto dokážu ztotožnit a vidím to stejně. Na druhou tsranu zde musí být iskupina těch "technofilů", kteří rádi zkoušejí novoty a jakmile se ukáží v dobrém světle, zcela nepochybně se rozšíří i mimo značku... Motor BlueHDI má nezvyklá řešení, která se mohou v budoucnu ukázat riziková. Ale nemusí. Nejde jen o pár decilitrů paliva, ale s tím bohužel také souvisí emise...
14. 3. 2014 11:02
Re: spotřeba
Nevím jak je to u tohoto motoru přesně řešeno, ale el. olejové a vodní čerpadlo přináší i výhody, ne jen rizika - např. možnost cirkulace oleje i při vypnutém motoru (start/stop) a určitě by se našly i jiné výhody....
15. 3. 2014 17:30
Re: spotřeba
Zrovna elektrická čerpadla mám rád, můžou běžet i po vypnutí motoru.
14. 3. 2014 10:46
Re: spotřeba
Hlavně, kolik stojí litr oleje 0W15? Našel jsem jenom 1l za 25 EUR.
14. 3. 2014 10:58
Re: spotřeba
No nevím, ale v rychlosti jsem našel MOTUL 300V Sprint 0W15 za cca 455 kč/l.......
14. 3. 2014 12:36
Re: spotřeba
No, to zhruba odpovídá a rozhodně to není žádná láce proti normálnímu oleji. Krát cca 5 litrů odhadem na náplň, zkrácení dlouhých intervalů které škodí motoru na normální po 10tis.km a tisícovka rozdílu 2x - 3x do roka je na světě.
14. 3. 2014 12:40
Re: spotřeba
No, to sice neodpovídá, ale budiž. Každopádně nevím, proč bych měl v moderním motoru měnit olej 0W15 po 10tis. km 8-s
OK, beru, že 30 je moc, ale 15 - 20 je si myslím v pohodě.....
14. 3. 2014 14:18
Re: spotřeba
no, bude ho potřeba tak 5-6 litrů předpokládám, v servise bude místo za 500 přes 1000, tzn jen výměna oleje za 6-7 tisíc? No, mám sice jiné auto (1,8 benzín), ale olej i s nákupem si nechávám měnit za 1 tisíc, ušetřených 6 tisíc ročně jen na oleji je docela relevantní náklad v neprospěch dieselu...
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2014 12:48
Re: spotřeba
ne, 7,5 l při dálniční 130 není adekvátní a rozhodně to neodpovídá efektům, které měla přinést právě ona složitost motoru
na 7,5 litru se lze při 130 dostat pouze:
a) proti větru
b) do kopce
c) stylem brzda-plyn
pochopil bych i nezajetý motor
pokud nic z toho nepřichází v úvahu, tak tohle auto nepřináší nic, kromě vylhaných údajů v techničáku a technických rizik

abych jen nehanil, tak reálnou spotřebu pod 7 ve městě považuju za pěknou, bohužel toto není motorizace určená pro město
15. 3. 2014 17:29
Re: spotřeba
Tak si spočítej, jakou pokutu ta jedna desetina představuje, a možná pochopíš.
Avatar - Francuz
14. 3. 2014 11:29
Parada
:yes: Velmi pekne Auto, paci sa mi ze nemaju problem v citroene ist hlavou proti muru, a zavadzat nove veci. :yes:
Rozbalit vlákno
5
14. 3. 2014 11:32
Re: Parada
Jen aby pak neschovavali tu hlavu do pisku, kdyz to fungovat prestane.
Avatar - Francuz
14. 3. 2014 13:57
Re: Parada
Tak ako VW pri prvych TSI motoroch? >:D
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2014 11:35
Re: Parada
zadne svetla sa mi u tejto dlhsej verzie pacia viac ako u kratsej kde su tak trosku akoby nemecke... dizajn auta urcite nenecha nikoho na pochybach ze ide o citroen to je fakt :yes:

otazkou ostava preco to citroen neskusa s kombikom v C3 ale aj v C4ke .... len velke MPV znacku z biedy nevytrhnu aj ked budu uspesne a sympaticke
14. 3. 2014 11:38
Re: Parada
to je rozhodnutí kormidelníků PSA - Peugeot má kombíky, Citroen MPV. Je to podle mne blbost (obvzlášť po uvedení 3008 a 5008).
Uvidíme co s tím udělá nové vedení.....
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2014 11:48
Re: Parada
tiez som zvedavy.... na jednej strane idu z DS robit luxusne auta a na strane druhej maju byt klasicke citroeny skor lacnejsimi alternativami k pezotu..... dost zvlastna taktika... z extremu do extremu.... francuzska klasika ;-)
14. 3. 2014 13:25
Minus
Stísněný prostor v třetí řadě - taky kterej kroten by tam sedel OMG :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2014 14:04
adaptivní tempomat
Co říkáte na ten vopruz adaptivní tempomat ? Mohlo by to mít v této třídě už i udržování a navrácení vozu zpět do pruhu v případě že by došlo k nechtěnému přejetí do jiného pruhu. Má to jen upozornění vibracemi do bezpečnostního pásu, lepší by bylo i automatické navrácení. :yes:
Rozbalit vlákno
11
14. 3. 2014 14:06
Re: adaptivní tempomat
adaptivní tempomat a lane assist jsou dvě věci.....
jo a AFIL vibroval do sedáku a ne pásu - nějaká změna?? [odkaz]

edit: tak jo, změna - [odkaz] - myslím, že v té sedačce to ale bylo lepší.....
14. 3. 2014 14:33
Re: adaptivní tempomat
Ještě jsem nejel autem s adaptivním tempomatem, aby se dal použít na v zásadě přeplněných českých dálnicích.
Stejně tak řízení s lane asist při vracení volantu působí obecně strašně uměle a násilně. Nicméně ten by se dal u rodinnýho vozu akceptovat.
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2014 19:20
Re: adaptivní tempomat
jak to víš? kdes tu informaci sehnal?
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 08:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2014 00:38
Re: adaptivní tempomat
Díky snad ten plnohodnotný tempomat a navrácení vozu do pruhu /při nechtěném opuštění/ opravdu dají do nabídky výbav a taky by bylo dobrý tlačítko na otevírání a zavírání kufru zevnitř vozu :-)

Možná ještě otevírací střechu.

A pak opravdu koupíme :-)
15. 3. 2014 21:06
Re: adaptivní tempomat
bola by to prva vec, koru by som vypol. Ked kluckujes medzi dierami, ci vela krat sa prepradujem z pruhu do pruhu bez blinkru, tak aby mi nieco zasahovalo do riadenia...nikdy.
svetelny a dazdovy senzor bolo prve co som vypol hned po tom, ako som si overil, ze si to radsej budem ovladat ja sam efektivnejsie.
a uz vobec si neviem predstavit, keby som predbihal cyklistu a automat by ma supol s5 do pruhu
15. 3. 2014 21:13
Re: adaptivní tempomat
Já bych to naopak chtěl. Ciklisté nesmí na dálnici, dávat blinkr se má a tak v tom taky není problém, a mám radši automatiku, takže i deštový senzor který už tento vůz má je jedině ku prospěchu :-)
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 08:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 08:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2014 20:57
Re: adaptivní tempomat
Napr preto aby sa ti xenony nezapinali pod kazdym stromom, mostom, tunelom?
Avatar - DRBNUTY
14. 3. 2014 15:16
To je panečku automat!
Z clanku som sa nedozvedel to najpodstatnejsie...kolko ma ta prevodovky stupnov. ;-\
A mozno som len slepy. :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
14. 3. 2014 15:47
Re: To je panečku automat!
AM6 je šestikvalt.
Avatar - petrumr
14. 3. 2014 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2014 21:07
Re: To je panečku automat!
uz aj pri auto rezime? * ja mam len v manualnom rezime, v auto mam na dipleji len suche D
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2014 20:22
hm, zase diesel
t.j. NEKUPUJEM
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
14. 3. 2014 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2014 23:30
Červená
barva vyloženě sedne jen málo autům. Tady v případě C4 Picasso je to trefa :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
15. 3. 2014 16:32
IQ Test
Příspěvek byl redakcí vyhodnocen jako nevhodný a smazán.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
15. 3. 2014 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2014 19:35
Re: IQ Test
Vašek šašek >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - 1975ak
16. 3. 2014 13:25
automat
Jak to tak čtu tak Citroši přešli zpět na hydrodynamiky? Podle toho co jsem četl opouští robotizované převodovky, nebo ty jsou jen v C1? Podle mě je hydrodynamika překonaná co do váhy, náročnosti na oleje, spotřeby PHM . Jezdím s robotem od Fiata a musím zaklepat, nemohu si stěžovat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
16. 3. 2014 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2014 16:00
Re: automat
Tak se projed s něčím co má převodovku od ZF 6 nebo 8st. Robote :-)