BMW nasadilo pro novou generaci lákavou cenovku těsně pod milionem korun. V nabídce jsou tři motory a jediná karosářská verze, která v sobě kombinuje prvky roadsteru a kupé.
Tohle je ten správnej stroj. Stroj pro eurodrzka s třídenním strništěm, pětačtyřicítkou v odkládací poličce a s větrem ve vlasech. V tomhle si na sedmiletopu záruku na plecháčích nikdo nehraje. V tomhle se... žije. Jo, pravé náčiní pro ostrý hochy, co mají tři véčka - voko, vkus a vatu. Tahle životní trojkombinace je ideální. Víš jakou trojkombinaci valíš po déjedna ty? Ostatně všichni přece víme, žes než to, co tvůj vůz. Běž do garáže a otevři vrata... koukáš na sebe.
BMW opět stvořil boha. Roadster/coupe... co víc by člověk pro zábavu měl chtít? Není silnější přitažlivosti. Neboť ty věci, které nejméně potřebujeme jsou pro nás nepřitažlivější...
No já ti to řeknu přesně, jakou trojkombinai valim já - BTT. Tedy bazar, tepláky a tanga... >:-[] Stačí si skáknout do garáže a pak ráno, při holení toho strniště se pořádně mrknout do zrcadla... >:-[]
Tanga jasny, ale teplaky :-) . Jinak tahle kategorie ma neco do sebe minuly rok jsem drandil 3 dny v Italii SLK a bylo mi uplne suma fuk, jestli se rika, ze je to zenske auto :-)
No pokud bych se měl vyjádřit k nové Z4, pak opomenu veškeré drzky kovboje a podobná individua s vokem i bez a sám za sebe říkám, že tenhle babolep se kukům z Mnihova jednoznačně poved. Auto vypadá velice dynamicky, ladné křivky tu krásně doplňují hrany typické pro banglův designový projev, který tomuhle autu jednoznačně sedí. Rozhodně mi to nepřijde (na rozdíl třeba od SLK) jako ženské auto, či vozítko pro podvazkové hošany. O motorech a technice tu nemá smysl diskutovat, budou takové jak se na BMW sluší a patří - tedy vynikající. Těším s na živé setkání a případně i v létě na nějakou tu předváděcí projížďku... :yes:;-)
...no tak to budu muset pockat az si ho nekdo koupi, v ostravskym bafu me uz nikdo neuvidi a drivejsi dvorni dodavatel je urazen, ze jsem zvolil jinou znacku. To je boj o zakaznika :-) . Jinak SLK bylo uplne super a jediny co mi vadilo je absence prave packy pro sterace, ktere jsem musel bohuzel dost casto uzivat. :-)
Oprava rozbiteho zadniho sklad s drobnou vyspravkou laku na boku a viku patych dveri pres 80kkc, neschopnost vyridit pripad s pojistovnou, nahradni auto o tridu nizsi, cena 1800/den a z puvodnich 5-ti dni opravy nakonec 10. Finale...auto predame az budou penize na ucte. Nezajem, absolutni neinformovanost a snaha predat auto spinave po karosarskych pracech. Never ever! Doufam, ze sem na web zajde obcas i majitel prodejny, aby si trochu srovnal personal.
Smrtelne vazne. Bohuzel v CR vladne u nekterych nepomer mezi nekdy az servilnim obchodnim oddelenim a naopak laxnim servisem. U noveho prodejce to zatim vypada jako ideal, ale potvrdim az po pristim tydnu, kdy jedu na prvni garancku a prezuti.
Nene, jizneji dali tak fantasticke podminky, ze zhatili i puvodne planovany prechod z premie do mainstreamu ;-) . Heller nezareagoval a jiny ostravsky prodejce mi tvrdil, ze mi urcite prodali stary model...bylo to celkem vtipne :-)
Aby někdo koupil Z4, musí mít k těm třem vé ještě koule, totiž dát jedenapůl mega za roadster koule opravdu vyžaduje. Každý, kdo si takové auto pořídí, a dobrovolně drncá a mačká se, má můj respekt, vždyť je tolik možností nějaké kompromisní volby. ;-):yes:
Viem, čo si o týchto rečiach myslíš, no nemám na to iný názor, než, že je to o ničom. Je to slabé. Nemá to šmrnc, nemá to iskru, je to vlažné. Kde je tá OSTRÁ jak žiletka, tá akčná, tá dramatická a absolútne BAWORÁCKA Z4? Aspoň to mali inak pomenovať, Z4 je už legenda vďaka tomu dizajnu. Nuž, navrhovala tento kabriolet žena pre tak aj vyzerá. Umiernené, úzkoprsé, opatrné. Už viem, prečo sú dizajnéri aut len muží.
Nemohu s tebou souhlasit. To auto, zejména s nataženou střechou je fantastické. Předchozí zet nikde moc jinde není. Nová generace jen evolučně posouvá tu bavoráckou klasu.
Toto je Z4? To sa u BMW už asi zbláznili. Pan Bangle, ako môžete niečo tak slabé VY pustiť do sveta? Opatrné, slaboduché, neostré(tupé), zaspaté, proste submisívna Z4. Takéto spojenie môže skutočne vytvoriť len ženská.
To jo, ale přece jen by mohl aspoň obměňovat nadávky. Tohle je nuda. Takových krásných výrazů mají naše jazyky a on tady omílá dva tři nejprofláklejší. Asi na sobě nemaká, neučí se jazyky.... >:D
Že by? Že by snad po letech vlády hrůzy a temna nad Mnichovem pronikl do designu výrobního programu BMW zase paprsek světla? Že by si snad konečně někdo připomněl, že Bavoráky bývaly kdysi krásné? Zatím je to jen nesmělý pokus a taky jsem ho zatím neviděl naživo, ale doufám, DOUFÁM...! Jinak ceny jsou myslím celkem odpovídající očekávání - velmi sebevědomé, ale nikoliv absurdní.
Mluv za sebe, pokud ovšem nejsi vševěd mariánek. Prostě napiš, že se ti nelíbí a netlač to ze sebe, jako kdyby to byla pravda. Kdo by potřeboval paprsek je ti doufám jasný, ale v podstatě zbytečný, protože žádný pokračování nebude.
OK, pokud to nebylo z výše napsaného jasné: jedná se o můj subjektivní názor. Z4 pokládám (zatím jen na základě fotek) za jedno z povedenějších BMW od roku 2001 a doufám, že ta další budou ještě lepší a budou se vracet k estetice předbanglovského období.
Nojo, nemusí se všem líbit, ale technickym akcentem všechno několikrát předeženou, prodejema to jen dokazujou a že by měli nějakej "sucharskej" design se mi nezdá. Co taková šestka, to je vláda hrůzy? Trochu silný slova.
O vynikající technice BMW nepochybuji, např. jejich řadové benzínové šestiválce pokládám za jedny z nejlepších motorů světa.
Současná šestka je pro mě z předního pohledu snesitelná, zezadu otřesná a v interiéru nehodná jména BMW (a své cenovky).
Nejlépe to myslím vynikne v porovnání s krásou původní šestky (E24), což je pro mě jedno z nejkrásnějších aut 70. let:
[odkaz]
Souhlas, hlavně, že se líběj mně. ;-) A zajímavý je, že starší i nový. Na tu Z4 se musím podívat zblízka, z fotek to vypadá, že je přední kapota dlouhá asi jako Lincoln.
Me se libi, a jestli si zachova lehkost nove sedmy, tak to bude bomba! vcera jsem videl novou stribrnou, predjizdenou tmavou posledni...a to je rozdil! :-)
;-\ Tak po shlédnutí tohoto článku, jsem opět poněkud vyveden z míry... Jelikož se mi v obchodě skutečně i během "krize" daří a za nedlouho mi dojde pěkně tučná provize za zprostředkovaný obchod, tak velmi váhám jakou káru na léto pořídit. Byl jsem již pevně rozhodnut pro 997 4S, vyrobeno 08/07, za cca 1,6 míče. Ale nyní? BMW Z4 sDrive35i?? Nebo snad Mercedes-Benz E 500 Coupe Sportpaket AMG??? Poraďte milovníci aut! :-)
No hlavně si rozmysli co chceš, každé to jmenované auto je o něčem jiném. 997 4S je ostrý sporťák s nečekaným nadáním pro denní použití. Z4 je vysloveně hračka, u níž je zásadní možnost jezdit s větrem ve vlasech. A E500 Coupe je luxusní GT na dlouhé cesty, daleko méně zábavné a mnohem praktičtější a pohodlnější než obě předešlá auta.
Já bych si za ty peníze koupil mírně jeté Maserati 4200 GT nebo GranSport.
Že vy jste jedni z těch, co dnes hlasovali doma u televize "pro návrh"??! Ale ne. Nechám toho, nebudu kazit duchaplnou a hezkou diskuzi o tak dulezite veci jakou auto v zivote cloveka je.
Jo ta fotka je osobnost...!!! Tak že to určitě nebudeš ty...!
Fotka být osobnost opravdu nemůže, není totiž živá, ale může na ní osobnost být, nebo taky někdo kdo si to o sobě jen myslí...ale to jsou pro tebe určitě jen trapné detaily, stejné jako to tvé "vyvJešení"... 8-s
Píše, že je mu 23... A i kdyby mu bylo dvanáct a chtěl si jen tak pokecat, jaké auto by si hypoteticky koupil za 1,6 mega, je to snad důvod chovat se k němu pohrdavě? :-O