Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz C je větší než E z 90. let

Nejnovější třída C se řadí do střední třídy. Pokud by se však prodávala v devadesátých letech, patřila by o segment výše.
Zpět na článek
16. 3. 2014 16:45
16. 3. 2014 18:38
17. 3. 2014 06:58
17. 3. 2014 07:02
17. 3. 2014 07:53
17. 3. 2014 16:24
16. 3. 2014 19:34
16. 3. 2014 19:55
17. 3. 2014 00:02
17. 3. 2014 00:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 3. 2014 07:04
17. 3. 2014 08:31
17. 3. 2014 11:05
17. 3. 2014 15:27
17. 3. 2014 08:21
16. 3. 2014 20:09
16. 3. 2014 20:14
16. 3. 2014 22:03
16. 3. 2014 22:11
16. 3. 2014 22:20
17. 3. 2014 07:37
17. 3. 2014 08:03
17. 3. 2014 09:15
17. 3. 2014 11:00
17. 3. 2014 08:32
17. 3. 2014 09:38
17. 3. 2014 12:35
16. 3. 2014 16:45
Dobře!
Jsem rád že doba poddimenzovaných aut pomalu odeznívá - mých 192 cm výšky rozhodně ocení dostatek prostoru a bezpečnost víc, než pár kilo konstrukční hmotnosti méně. Například vždycky když vidím Felicii nebo první Octavii, říkám si jak někdo může být spokojen s autem ve kterém mu opěradlo sahá s nadsázkou do půli zad a on sám sedí div ne za B-sloupkem.
Samozřejmě vždycky záleží na tom jak je konkrétní vůz navržen, nakonec i v malém autě se lze cítit lépe než v nižší střední s plastovou hypertrofií.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bristol
16. 3. 2014 18:38
Re: Dobře!
Felicia a Octavia I, no nedostatek prostoru byl ve světle ostatních věcí tím nejmenším problémem... ale jinak naprosto souhlasím... :-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2014 06:58
Re: Dobře!
V octavii I si vysoký člověk vpředu sedl celkem pohodlně ve srovnání se soudobou třídní konkurencí.
Avatar - Dinar
17. 3. 2014 07:02
Re: Dobře!
Zrovna mercedesy mají s délkou opěradel problém, nevím jak nové céčko, ale i v esklasse bys neměl se svou výškou z opěradla dobrý pocit. Komická jsou také některá MPV v zadní řadě, zejména francouzská, ve scenicu jsem měl problém vytáhnout hlavovou opěrku tak, aby mě netlačila mezi lopatky.
17. 3. 2014 07:53
Re: Dobře!
Máš si lopatku dávat do kufru, beztak jí dnes vozí v autě málokdo :-)
17. 3. 2014 16:24
Re: Dobře!
Lopatka se hodí. Člověk se může v případě potřeby s autem zakopat.
Avatar - positivemind
16. 3. 2014 17:14
Dnes jsem ho potkal
Asi v nějaké social verzi - neměl ani xenony, měl bílou (ani nevím jestli metalízu) barvu... a byla to strašně šedá myš, v provozu se úplně ztrácel. Ta světla bez xenonů vypadají jak na V70 8-s
Rozbalit vlákno
2
16. 3. 2014 18:25
Re: Dnes jsem ho potkal
To já ho zase potkal v pátek v Plzni . Na semaforech stál předemnou ve vedlejším pruhu a po zelené jsem projel kolem něj a pořádně si ho prohlíd . V černé , takové hluboce lesklé barvě a na velikých litých kolech , uvnitř světlá kůže . Asi auto ještě v testech , mělo zalepené včechny znáčky . A řeknu Vám , naživo stokrát lepší než na všech fotkách , skutečná zmenšená S-klasse . Podle fotek jsem pochyboval , ale takhle naživo krása , fak se jim povedl . :yes:
Avatar - CHerokee
16. 3. 2014 19:53
Re: Dnes jsem ho potkal
Já si prohlídl všechny tři provedení v Ženevě a je to paráda. Osobně nejvíce preferují Exclusive s klasickou maskou a hvězdou na kapotě. Podobá s S Klasse, ale je ještě hezčí, protože není tak dlouhý. Krásné auto.

=> foto positivemind ono se to myslím už s xenony vůbec nedělá. Bu´d halogen nebo Full LED.
Avatar - wakantanka
16. 3. 2014 18:37
Uniká mi akosi zmysel článku.
Aby sme sa pochopili, takýto článok by ma neprekvapil na nejakom všeobecnom webe, alebo v bulváre. Tuto kam chodí veľa fundovaných a rozhľadených ľudí to pôsobí ako trochu lacná reklama na MB s nádychom bulvárnej senzácie. Ako keby iné autá nerástli. Keď už takýto článok, mohli si redaktori dať námahu a porovnať viacero modelov od viacerých značiek. Mám pocit, že taká A3 sedan tiež prerástla prvú A4, o 80 ani nehovorím. Rovnako tak dnešné Polo je veľké ak nie väčšie ako prvý Golf atď, atď.
Vážená redakcia, za podobne ladený článok Vám zatlieskam, ale za toto ... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 3. 2014 19:22
konecne si to vsimli aj v redakcii
:yes: :yes: :yes:

ten narast rozmerov je neskutocny... ono aj astra kombi je vacsia ako 15 rocna vectra kombi, kam to automobilovy svet speje nechapem .. za 10 rokov bude mat uz aj male auto 4,5 metra ...
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2014 07:38
Re: konecne si to vsimli aj v redakcii
Tak ona stara Vectra bylo celkem male auto i na svoji dobu. Dneska kdyz nekde zaparkuje, tak je to jak kdyz dotycny prijel minivozem z Kolina. >:D
Avatar - Inferius
16. 3. 2014 19:34
Velikost
Co je větší, to je lepší ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
16. 3. 2014 19:55
Re: Velikost
Ano, zvláště v Čechách :-)
17. 3. 2014 00:02
Re: Velikost
Nie, v Čechách sa počíta iba kufor.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 3. 2014 00:29
Re: Velikost
Slováci jsou na tom líp? :-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2014 07:04
Re: Velikost
Všude se počítá kufr, jak na Kysuci nevím, ale dobře je to vidět na evropském fenoménu kombíku. Těžko to odbýt větami o chalupářích. ;-)
17. 3. 2014 08:31
Re: Velikost
teraz ten kufor zdôvodňujú aktívnym životným štýlom, takže v prospektoch nenájdeš na fotke v kufry basu pív a sadu plastových stoličiek, ale najčastejšie surf alebo bycikel. Len neviem prečo, keď som minulý rok prišiel na uvedenie faceliftu superba s byciklom v kufry, tak sa na mňa divne pozerali ( u nás bola vlani na jar akcia prídte s byciklom a kým vyskúšate superba, nastavíme bycikel ). Asi som nevyzeral dosť aktívne :-!
Avatar - Dinar
17. 3. 2014 11:05
Re: Velikost
Ale vždyť píšu, že nevím jak na Kysuci... :-!
17. 3. 2014 15:27
Re: Velikost
Zaplaťpánbůh. Proto mi stačilo ulovit manželku na pupek..
Avatar - dewill
17. 3. 2014 08:21
Re: Velikost
Ano... a proto ty co to mají malý si pořizují velký monstra typu Q7 a X6 >:D
Avatar - classic
16. 3. 2014 20:09
OK
Ale ve vnitřním prostoru vzadu i vpředu jednoznačně vyhrává staré Éčko...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - classic
16. 3. 2014 20:14
Re: OK
Tedy včetně pohodlí ve prospěch třídy E...
Avatar - CHerokee
16. 3. 2014 22:03
Re: OK
Dnešní C už může být se vzduchovým pérováním, takže myslím, že ne.
Avatar - classic
16. 3. 2014 22:11
Re: OK
Samozřejmě, je to na názoru jednotlivce. Z mého pohledu se pohodlí nejen rovná pérování, ale celkový dojem dotváří i velikost sedaček, prostor nad hlavou, před nohami... Jezdím především vzadu. Z tohoto podledu je mi pohodlnější i Superb, než E (r.v. do 2013)...
Avatar - classic
16. 3. 2014 22:20
Re: OK
Ok. Nemám srovnání pro novou C-klasse, ale bylo by nejspíš mylné domnívat se, že bude disponovat prostorem vyšších tříd.
17. 3. 2014 07:37
Re: OK
Tak on dneska vzadu nikdo nesedi, takze ta auta (krome longovych limuzin) na to proste nejsou delana. S vyjimou par zoufalosti typu Superb, kde neni misto vepredu, ale vzadu j (v 99% jizdy prazdny) tanecni sal.
Avatar - classic
17. 3. 2014 08:03
Re: OK
S tim se da souhlasit. Superb je odporne auto, ale zadne jine ti nenabidne tolik prostoru v teto cenove hladine. Ostatne v Bratislave tvori Superby tipuju tak pulku vozoveho parku taxikaru, coz je chvalihodne...
17. 3. 2014 09:15
Re: OK
Jak ktereho prostoru. Treba na prednich sedadlech je mene mista nez v lecjake nizsi stredni tride, vzadu je prostor zase jenom na delku, na sirku je tam opet mene prostoru nez ve srovnatelne konkurenci.
Jinak zajimave je, ze v bohatsim Spanelsku maji jako standardni taxikarska auta bezne Octavie a nemaji s tim problem. Pupkati Slovaci musi mit Superby. :-)
Avatar - Magister
17. 3. 2014 11:00
Re: OK
Po Praze taky jezdí hodně Superby, na letišti tvoří drtivou většinu.
Avatar - dewill
17. 3. 2014 08:32
Kam s ním?
Problém vidím spíš kam se s těmi čím dál většími auty vejít. Můj otec si v roce 2000 nechal postavit barák s normovanou garáží pro jedno auto. Kam se mu tehdy bez problémů vešla tehdejší Avensis, tam už se skoro nevejde poslední Corrola :no: o parkovacích domech ani nemluvě
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2014 09:13
sami chceme veľké
autá sa zväčšujú len zvonka (asi bezpečnosť, predpisy, aero a pod.), zvnútra sú často menšie. Je tu trieda super mini (up, 107, adam...), takže každý si nájde čo potrebuje. Veľké autá si žiadajú sami zákazníci, každý chce krosover, suv a najlepšie aspoň 2 metre vysoké a 5 dlhé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2014 09:38
Podběhy
U nových aut jsou velká kola a tím musí být i velké podběhy co berou místo. Osobně je mi putna jestli mám auto 4,6 metru nebo 4,8 metru.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pratel
17. 3. 2014 12:35
S klasse
tymto trendom celkom uspesne odolava. Zostava plus minus rovnake. Zaujimave. O chvilu E velkostne dobehne S. Este vacsi extrem u BMW. Sucasny rad 3 (F30) je okrem dlzky (nie velky rozdiel) vo vsetkych ostatnych rozmeroch vacsi ako prvy rad 7 (E23).
Rozbalit vlákno
0