Jsem rád že doba poddimenzovaných aut pomalu odeznívá - mých 192 cm výšky rozhodně ocení dostatek prostoru a bezpečnost víc, než pár kilo konstrukční hmotnosti méně. Například vždycky když vidím Felicii nebo první Octavii, říkám si jak někdo může být spokojen s autem ve kterém mu opěradlo sahá s nadsázkou do půli zad a on sám sedí div ne za B-sloupkem.
Samozřejmě vždycky záleží na tom jak je konkrétní vůz navržen, nakonec i v malém autě se lze cítit lépe než v nižší střední s plastovou hypertrofií.
Zrovna mercedesy mají s délkou opěradel problém, nevím jak nové céčko, ale i v esklasse bys neměl se svou výškou z opěradla dobrý pocit. Komická jsou také některá MPV v zadní řadě, zejména francouzská, ve scenicu jsem měl problém vytáhnout hlavovou opěrku tak, aby mě netlačila mezi lopatky.
Asi v nějaké social verzi - neměl ani xenony, měl bílou (ani nevím jestli metalízu) barvu... a byla to strašně šedá myš, v provozu se úplně ztrácel. Ta světla bez xenonů vypadají jak na V70 8-s
To já ho zase potkal v pátek v Plzni . Na semaforech stál předemnou ve vedlejším pruhu a po zelené jsem projel kolem něj a pořádně si ho prohlíd . V černé , takové hluboce lesklé barvě a na velikých litých kolech , uvnitř světlá kůže . Asi auto ještě v testech , mělo zalepené včechny znáčky . A řeknu Vám , naživo stokrát lepší než na všech fotkách , skutečná zmenšená S-klasse . Podle fotek jsem pochyboval , ale takhle naživo krása , fak se jim povedl . :yes:
Já si prohlídl všechny tři provedení v Ženevě a je to paráda. Osobně nejvíce preferují Exclusive s klasickou maskou a hvězdou na kapotě. Podobá s S Klasse, ale je ještě hezčí, protože není tak dlouhý. Krásné auto.
=> foto positivemind ono se to myslím už s xenony vůbec nedělá. Bu´d halogen nebo Full LED.
Aby sme sa pochopili, takýto článok by ma neprekvapil na nejakom všeobecnom webe, alebo v bulváre. Tuto kam chodí veľa fundovaných a rozhľadených ľudí to pôsobí ako trochu lacná reklama na MB s nádychom bulvárnej senzácie. Ako keby iné autá nerástli. Keď už takýto článok, mohli si redaktori dať námahu a porovnať viacero modelov od viacerých značiek. Mám pocit, že taká A3 sedan tiež prerástla prvú A4, o 80 ani nehovorím. Rovnako tak dnešné Polo je veľké ak nie väčšie ako prvý Golf atď, atď.
Vážená redakcia, za podobne ladený článok Vám zatlieskam, ale za toto ... :no:
ten narast rozmerov je neskutocny... ono aj astra kombi je vacsia ako 15 rocna vectra kombi, kam to automobilovy svet speje nechapem .. za 10 rokov bude mat uz aj male auto 4,5 metra ...
teraz ten kufor zdôvodňujú aktívnym životným štýlom, takže v prospektoch nenájdeš na fotke v kufry basu pív a sadu plastových stoličiek, ale najčastejšie surf alebo bycikel. Len neviem prečo, keď som minulý rok prišiel na uvedenie faceliftu superba s byciklom v kufry, tak sa na mňa divne pozerali ( u nás bola vlani na jar akcia prídte s byciklom a kým vyskúšate superba, nastavíme bycikel ). Asi som nevyzeral dosť aktívne :-!
Samozřejmě, je to na názoru jednotlivce. Z mého pohledu se pohodlí nejen rovná pérování, ale celkový dojem dotváří i velikost sedaček, prostor nad hlavou, před nohami... Jezdím především vzadu. Z tohoto podledu je mi pohodlnější i Superb, než E (r.v. do 2013)...
Tak on dneska vzadu nikdo nesedi, takze ta auta (krome longovych limuzin) na to proste nejsou delana. S vyjimou par zoufalosti typu Superb, kde neni misto vepredu, ale vzadu j (v 99% jizdy prazdny) tanecni sal.
S tim se da souhlasit. Superb je odporne auto, ale zadne jine ti nenabidne tolik prostoru v teto cenove hladine. Ostatne v Bratislave tvori Superby tipuju tak pulku vozoveho parku taxikaru, coz je chvalihodne...
Jak ktereho prostoru. Treba na prednich sedadlech je mene mista nez v lecjake nizsi stredni tride, vzadu je prostor zase jenom na delku, na sirku je tam opet mene prostoru nez ve srovnatelne konkurenci.
Jinak zajimave je, ze v bohatsim Spanelsku maji jako standardni taxikarska auta bezne Octavie a nemaji s tim problem. Pupkati Slovaci musi mit Superby. :-)
Problém vidím spíš kam se s těmi čím dál většími auty vejít. Můj otec si v roce 2000 nechal postavit barák s normovanou garáží pro jedno auto. Kam se mu tehdy bez problémů vešla tehdejší Avensis, tam už se skoro nevejde poslední Corrola :no: o parkovacích domech ani nemluvě
autá sa zväčšujú len zvonka (asi bezpečnosť, predpisy, aero a pod.), zvnútra sú často menšie. Je tu trieda super mini (up, 107, adam...), takže každý si nájde čo potrebuje. Veľké autá si žiadajú sami zákazníci, každý chce krosover, suv a najlepšie aspoň 2 metre vysoké a 5 dlhé.
tymto trendom celkom uspesne odolava. Zostava plus minus rovnake. Zaujimave. O chvilu E velkostne dobehne S. Este vacsi extrem u BMW. Sucasny rad 3 (F30) je okrem dlzky (nie velky rozdiel) vo vsetkych ostatnych rozmeroch vacsi ako prvy rad 7 (E23).