Ekonomika

Zpět na článek

BMW 4 Gran Coupé: Známe české ceny

30 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
A i cenou útočí na supermainstreamový Passat CC... I když je také fajn, BMW je BMW :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..by ses divil jak se majitelky trojek umí nádherně zapotit >😒]
_MT_
Do kabrioletu se dával atmosférický, ne?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ak dobre pocitam tak ma BMW v strednej triede uz dva liftbacky a to 4 grand coupe a 3GT ..... neviem ci si nebudu navzajom dost konkurovat, navyse tu este mame klasicke BMW 3 v sedane a kombiku.... zaujimavy pocin mat tolko "rovnakych" aut v jednej triede od BMW , kazdopadne pocin hodny uznania a obdivu :yes😒br />
mne sa viac z tych dvoch liftov paci viac tucnejsie 3GT, neviem preco ale posobi na mna tak nejako retro a akoby o triedu vyssie, mne sa pozdava

pekne porovnanie [odkaz]
acraft
Toto je nejhezčí BMW současnosti (exteriér je nádherný, interiéry BMW se mi nelíbí od E60/E90, ale skalní to tak zřejmě chtějí) a jsem jenom rád, že někdo konečně popírá tvrzení o protichůdnosti dizajnu a praktičnosti. To auto má koule!
Avatar - Ozzman
Ozzman
3GT mi nevadí tolik, jako 5GT, což je opravdu zvláštní auto. Tohle GC je elegantnější, je to vlastně trojkový sedan dotažený k dokonalosti a je už jen a jen na zákazníkovi, jestli chce klasiku, nebo tohoto sportovněji lazného bratříčka 😄 Když už ne kombi, tak radši tohle, než GT 😄
webpaja
Nádherná metafora! 😉 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 o majitelkách nebyla řeč.
webpaja
Alůe jen když vidí tebe >😒]
webpaja
...majitelé trojky se nepotí...jednou provždy! NEPOTÍ! 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Chce to vidět naživo, rozdíl mezi 3GT a 4GC je obrovský, prodloužená zvýšená trojka, která nevypadá špatně, proti placatému širokému kupé s dveřmi navíc, které vypadá skvěle. Obě dělají velmi rozdílný dojem. 😉
Ten fail s chybějící ventilací sedaček u trojky taky nechápu. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to taka predlzena 3-ka ano ... hlavne razvor ma 3GT obrovsky, akoby bol uz o triedu vyssie ... 5GT je skutocne aj podla mna dizajnovo nevydarene a nepasuje uz takemuto velkemu autu tento typ karoserie, naopak... take male bmw 1GT by som si vedel predstavit..... nieco ako octavka
_MT_
Jak píše topten, 20i je už nějakou dobu přeplňovaná jednotka. Snad jediný atmosférický motor v nabídce BMW je REx v i3. 😉
acraft
>😁 raději nechci vědět, co dovedou majitelky sedmiček..
jiriik
No moc povedený kousek :yes:
topten
všechno to je turbo, podivej se na tocivej moment
270 Nm z dvoulitrovy atmosfery nevytahnes, navíc v typicky turbomotorovym rozsahu otáček
i ten trilitr je turbo
BMW az na výjimky snad do M modelu atmosfery uz nedela, jen se o tom nikde nepise
Avatar - bigsoul
bigsoul
E46 ma už 10 viac ako 10 rokov 120i je široký pojem... Ono tie motory sa vyvijajú a sú stále efektívnejšie, len všetky už majú turbo 😒
Avatar - xjara
xjara
No ja ti nevim. Musim rict, ze treba (e46) 330xd (co znam) ma dokonce nizsi spotrebu nez je udavana, ale u 120i cabrio je vyrazne vyssi a ac se ten motor snazi pokud nejde pres 6tisic otacek tak nic extra nepredvadi a ani potom to neni znovna hitparada.
Avatar - xjara
xjara
Ano, coz jestli se nepletu tak 420i je take. Ale ruku do ohne bych za to nedal.
Avatar - deolator
deolator
Přesně tak! A s tím M-paketem vypadá jako žralok, pozorně prozkoumávající revír cest přes sebou... 😄
Avatar - bigsoul
bigsoul
BMW ako jediná automobilka na svojich stránkach ponúka skutočnú spotrebu. Tieto spotreby určené euronormou, tak proste musia udávať takto (sú to laboratorné výsledky)
Ale ako vlasníci BMW vedia tie motory sú úžasne a ich efektivyta je stále lepšia a lepšia!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...a při náhodném úniku chladiva? ...co potom?
Avatar - Dinar
Dinar
Chce to vidět naživo, 3GT a 4GC jsou naprosto jinde, zvýšená prodloužená trojka, která sice nevypadá špatně, proti placatému širokému kupé s dveřmi navíc, které vypadá naprosto skvěle. Dělají každé úplně jiný dojem, který z fotek nevyzní. Chybějící ventilace sedaček je těžký fail, který taky nechápu. 😉
Avatar - salamoon
salamoon
aj mne sa paci najviac 3GT..... :yes:
len nepochopim,preco do tych aut (3-4series) nedava bmw volitelnu ventilaciu sedaciek....
Avatar - xjara
xjara
Pokud je ten benzinovy dvoulitr stejny jako se dava i do jednickoveho cabria (parametrama by to sedelo) , tak lituji cloveka, ktery si takove auto poridi. Spotreba u tohoto motoru byla opravdu nekde jinde nez je napsano v tabulce.
Avatar - Misanick
Misanick
Těm údajům o spotřebě snad nevěří už ani eurokomisaři ;-\ .
Avatar - Emel
Emel
Velké překvapení se nekoná.... pokud se podíváme třeba na zdravý základ nabídky, pak 420d za 1.017.500 víceméně odpovídá A5 SB S-Line Edition 2.0TDI 130kW za 1.019.900... u staršího Audi tedy zákazník dostane navíc S-Line, to je asi v pořádku.

Oproti základnímu A5 SB Edition 130kW za 899 je odstup poměrně citelný... ale Audi je v této konfiguraci předokolka a už má přece jen pár let na trhu za sebou.
Avatar - Dinar
Dinar
Umlátí tě argumenty. >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Na té základní kůži z hrocha se musí potit i člověk bez potních žláz, u bmw bez ventilace jen hadr nebo alcantara. 😄 😉
GTI
Je to auto - suverén. Suverénní styl, suverénní design, suverénní bavorák. BMW se v aktuálních modelových generacích nejen našlo, BMW skvostně modelovou řadu svých aut též rozšiřuje. Vizuálně dnešní bavoráky nemohou sedět snad jen dokonalým antouškům - absolutně dotažený styl, design nekompromisně podtrhuje charakter aut, kabiny jiskří ergonomií, kvalitou a klasou na všechny strany, a technika tohle všechno prémiově završuje.

Horní model navíc vedle stylu přiváží i výbornou dávku praktičnosti. Třída prémiového (dravčího) středu, co více si přát?

BRAVO BMW :yes: :-!