Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche už zná důvody požárů 911 GT3(?)

39 komentářů

topten
prece jen 400kW vykonu znamena cca 700kW ztratovyho tepla
to je ohreje 10 litru vody o vic jak 15C.
takze v pripade spatneho chlazeni tam za par sekund na maximalni vykon moc vody nezbyde
Avatar - Magister
Magister
To by ale zjistili při testování před výrobou. Tak jako tak, je to ostuda, ostuda, která je asi hodně mrzí...

Nicméně u konkurence jsou jiné informace

[odkaz]
Avatar - EauRouge
EauRouge
Navíc poměrně konkrétní zdroj příčiny, tak to vypadá celkem věrohodně.

PS: Tolik závorek a otazníků už jsem v článku dlouho neviděl.
topten
nechci aby to vyznelo tak, ze jsem odhalil pricinu, to ani nahodou, jen poukazuju na ten obrovskej chladici vykon, který musí chladic zvladnout
a rozdil je samozrejme jestli auto jede při okolni teplote 20C nebo 40C
_MT_
Se zkušenostmi, které mají, a s dnešními nástroji snad zvládnou správně dimenzovat chlazení. Navíc by se zrovna takový problém ukázal při testech. Nakonec přehřátý motor sám od sebe požár nezpůsobí.
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
GT-R stojí méně, jede lépe a od roku 2007 ho žádný průser neprovází. Majitelům Porsche nestačí deklasace na okruzích, potřebují při tom plápolat 😄
Huben
výkony jsou u GT-R opravdu dobré. Ale 911 je prostě kult a krásné auto. Ten zvuk je prostě nádherný oproti GT-R. Věc v kusu,ale mě se GT-R nelíbí ani zvenku, ani zevnitř. Oproti 911 je to takové ošklivé káčátko ve všech směrech. Pod kapotou je to supr,ale jinak :no: Navíc málokdo využije plný výkon u obou aut. Na našich silnicích už vůbec ne 😄
Avatar - Magister
Magister
=> Hubene mluvíš mi z duše, lépe bych to nenapsal.
Avatar - EauRouge
EauRouge
Nezapomínej na tu skvělou záruku, kdy nemůžeš vypnout stabilizaci nebo to přehánět s používáním launch control. Takže ač obdivuhodný technický počin, tak i ten má své mouchy. Můj respekt má, ale porsche je Porsche. 😉
Avatar - John Doe
John Doe
Porsche z 2007 tiež nemá prúsery :-!
MariAchi
Je fakt, že Nissan GT-R má na rozdíl od Porsche jen jediný malinkatý problémek - s odbytem.
Ale to je banalita, kterou Nissan jistě pořeší 😉
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
Jestli by nebylo lepší, kdyby se tu vyjadřovali pouze majitelé GT-R a 911 😄
Pak by totiž diskuze prostá neznalých teoretiků mohla někam dospět. Osobně mi 911kaři na okruhu zavazí a pokud si užívají aury té superznačky, tak ať tak blbě při uhýbáni nehledí :-!
Datsun je předjel a to je vše. Proč ten tolikrát prověšený xicht (a to vše po modifikaci a bez plamenů), když jim to před cílovkou do kopce v Brně dám? Máte přece Porsche, nemusíte být rychlí >😁
Samuel
ty o tom gtr asi vubec nic nevis, protoze kdyby si jen trochu probehnul fora vlastniku techto aut, tak by si zjistil ze jsou sklamani kvalitou. Motory a prevodovka po 10tisic km konci, v zime se prehriva 4x4, auto nesmi na okruh protoze jinac straci garanci atd....
Samuel
[odkaz] >😁
topten
samozrejme, urcite to zvladaj
ja jen pro predstavu ten obrovskej chladici vykon, kterej musí zvladnou chladic o celni plose typuju 0.5m2
tech 10 litru o 15C je samozrejme za sekundu
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tak jasne ze to topi, ale ostatni na tom nejsou jinak. GTR Nismo ma snad 440kW(Porsche snad jen 350kW) z turbo V6 a jede jak das a nehori. Zajimalo by me to supr-trupr tetsovani. Spise to vypada ze Porsche po prervzeti od koncernu prehodilo testovani aut na uzivatele 😉
topten
nisan ma motor i chladic vepředu
porsche motor vzadu a chladic vepředu a to se vždycky hur chladi
vzpomen na s100/110/105/120 atd
Toyoda
Skoda 100 atd mely chladic vzadu a to byl ten problem. Nekdo prave predelaval chladic dopredu, jak ma dnes Porsche, aby to bylo OK 😉
topten
OK, 100/110 mely chladic vzadu a pohany primo remenem od motoru
chladic vepředu mely 105/120/130
_MT_
Vždyť nejde o problém s chlazením, tak nechápu, co to tu meleš. Pokud si dobře pamatuji, v předchozím článku bylo, že jeden z postižených slyšel ránu, nebo nějaké podivné zvuky z motorového prostoru. Což jasně naznačovalo mechanický problém. A jestli se olej, nebo benzín dostal na rozpálené svody/ výfukové potrubí/ katalyzátory (v důsledku poškození), tak je vymalováno.
topten
ja sem s nim nemluvil, tak nevim ze tam byla nejaka rana
nikoho dobře znamyho co by mel porsche nemam ..
_MT_
Když se dobře podíváš (nebo použiješ "reakce na"), tak zjistíš, že to bylo na Choochoo. 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Asi sis poplet prispevek o rad vyse 😉
Jinak nevim jestli je horsi rana a * motor nebo spatne chlazeni. * motor je mozna jeste horsi. Nejen ze presunuli testovani na uzivatele jako u koncernu, ale asi zacli nabizet i kvalitu navrhu a naslednou spolehlivost ala TSI 😉
Samuel
[odkaz] 😄
IPace
velke konkretni teplo a horlavej material s bodem vzplanuti na konkretni teplote = oheň >😁
pargi
>😁 :yes:
pargi
I když teplo a teplota jsou zcela rozdílné věci, dobře jsem se zasmál 😄
topten
ano , to jiste
když do toho zamotáš tepelnou kapacitu, prestup tepla, tepelne ztraty, vyzarovani a mozna ještě terorii relativity a rostouci hmotnost s rostouci rychlosti ...
tak na konci po nejaky době bude nejaka konkretni teplota
pargi
Abych pravdu řek, nechápu, na co narážíš. Máš snad problém s tím, že teplo a teplota je něco zcela ale zcela jiného?
topten
vpodstate si delam srandu podobne jako ty
ale vazne, zdroj tepla vede za ucitych podmínek k rustu teploty
pargi
Nejsme ve při, když to teplo nejsi schopen odvádět; pochopil jsem to spíš jako narážku na mé tvrzení. A u šamanova zdůvodnění jsem se opravdu od plic zasmál, v dobrém 😄
Avatar - John Doe
John Doe
Na mieste Hammonda (a iných) by ma asi ....
Avatar - Magister
Magister
Tak to určitě jo, to musí pořádně nas***
Avatar - Ham.
Ham.
[odkaz]
Nagano
Totální fail auto.cz, odkaz na podobný článek se stejnou informací tu už dával Magister v 9:08, Je vidět, že auto.cz vůbec neřeší diskuze a ani nemá potřebu s tím článkem něco udělat, když je naprosto jednoznačně mimo mísu...
Slušný amatérismus pánové! :no:
Avatar - Magister
Magister
JJ, tak nikdo z nich to tady nečte a ani konkurenci ;-\
MariAchi
Dvě slova a je jasno: Michal Fokt.
Tomuhle pánovi nejde o objektivitu, ani o informovanost, ale jen a pouze o hnusnej plivanec na fuj německou automobilku, patřící navíc do fuj fuj fuj koncernu VW.
Fokt je ostuda ACZ, nechápu, proč tam toho zaujatého neumětela pořád drží...
Avatar - kokot
kokot
SNAD JENOM ... KOUKNĚTE NA POSLEDNÍ EPIZODY TOPGEARU >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Samuel
- psany zakem osme tridy 😉 Jsem v USA a tu reakci Porsche velmi chvali jako neobvyklou. Horeli "jenom" 2 auta a oni zastavi celou produkci a ted jdou vsem zbyvajicim vlastnikum menit cely motor.