S500 vypadá líp než AMG verze, navíc tahle tuzerská kombinace bílá s černou střechou a koly. S coupe je nádherný kus auta, AMG ho designově spíš przní.
Tak cerne bych to nevidel, staci jej dat do cerne a bude vypadat skvele i s AMG doplnky. Me naopak neuveritelne vadi ten carbon v interieru. To je u tohoto auta teto vahove kategorie fakt vystrel vedle.
Auto je to ozaj nadherne, ale tu pristrojovku neviem prekusnut. 8-s Nemozem si pomoct (asi som purista), ale k takemuto luxusnemu typu auta mi proste omnoho viac sadnu klasicke analogove budiky. Posobilo by to luxusnejsim a hodnotnejsim dojmom. Pride mi, ako keby nadherne klasicke svajciarske, mechanicke, rucne robene hodinky vymenili za cinske digitalky. :'-( Nevie niekto, ci je v ponuke na vyber aj analogova pristrojovka?
Pravdou je, že displej je levnější a to o dost a zastane víc "práce".
Za analog byses nedoplatil (s nadsázkou řečeno), takže by stejně drtivá většina brala displej, kór bys pak musel hledat na palubovce místo pro náhradní displej.
Analog už nebyl ani v minulé generaci S Klasse. ;-) ... ten displej je unikátní.... spolujezdec se může dívat na televizi a ty ji nevidíš jako řidič a vidíš navigaci.
Myslíš dual-view, nebo jak tomu říkají (řidič a spolujezdec každý vidí jiný obraz na jedné obrazovce)? To není nic unikátního. A předchozí S mělo digitální jen rychloměr.
Problémem není displej samotný, spíše to, že se jeho prostřednictvím MB snaží o navození dojmu klasických budíků, v tom je ten fail. Když už chtěli mít jakože analogové budíky, měli to dotáhnout, mělo by to vypadat plastičtěji, hlavně z bočního pohledu působí přístrojový panel hrozně placatě, jako namalované, chtělo to nějakou kapličku, náznak tubusů.
U toho wraitha je alespoň kaplička, ale taky to není kdovíco. Obecně, displeje jsou budoucnost, ale těžko kdy dokážou navodit podobně hodnotný dojem jako pěkně provedené analogové budíky. Cestou je rezignovat na předstírání budíků a jít do jiných forem zobrazení informací na přístrojovém displeji. To bude velká výzva. ;-)
to je pravda.... tie displeje nas tu casom uplne znicia, pritom existuju veci ( prave ako hodinky alebo budiky v autach ) kde su klasicke analogove budiky na nezaplatenie a nic sa im nevyrovna ani o dalsich 1000 rokov.... tak preco vylepsovat dokonale? Displej nikdy nebude mat taku zivotnost a kvalitu ako poctivy budik ... nepochybne mi budik vo felde prezije aj tie v novom Sku a je aj prehladnejsi...... no co .... nova doba.... za kazdu cenu chceme ist dopredu ale dari sa nam presny opak a ideme dozadu.... uz vidim tie auta o 20 rokov.... vsetko bude na displeji ...... este aj vonkajsi spatak u nebude spatak ale nejaky skener ktory ti na dispelji prenesie obraz, zobohom zdravy rozum a jednoduchost a praktickost.... nova doba sa ponesie v znaku zlozitosti a komlikovanosti ... vid kapota noveho twinga ( a jej otvaranie ) .... prva vlastovka novej ery jednoduchsieho sveta ;-) je tu... no nie je twingac genialny? stop lacnej jednoduchosti a trivialnym rieseniam... buducnost je v zlozitosti a komlikovanosti aj tych najjednoduchsich veci.... :yes: pan boh zaplat este za sucacne auta priapdne nejake dacie datsuny lady a podobne... buducnost totiz fakt nevidim ruzovo
Ono to dává smysl, ber si, že mladá generace vyrůstá na chytrých telefonech, tabletech, noteboocích, internetu, mapách a sociálních sítích, je tedy logické, že auta se tomuto trendu přizpůsobují.
Osobně mám problém se identifikovat s digitální palubovkou, na horním medvědovi je vidět, že ani u MB si nejsou zcela jistí, jak na to, neboť logika velí, že pokud chci vidět za sebe, tak kouknu do zrcátka, pokud chci znát směr mé jízdy, kouknu na mapu, ne abych celou dobu čuměl do palubovky a přepínal si view podle toho, co chci... Navíc klasický analogový budík má velkou výhodu - je čitelný i periferním viděním...
U podobně drahých aut se mohou konstruktéři vyřádit - nabídnout budíky zvící švýcarského chronografu se zlatými, nebo titanovými ručičkami, s komplikacemi (palivoměr třeba >:D ), ručně vyráběné mistry svého oboru s jejich podpisem jako alternativu k "techno" pojetí palubovky a celého interiéru s hromadou blikátek a svítítek a displejů... Já to vidím růžově :-)
Souhlas, já vidím u displej přístrojovek velké tápání, a netýká se to samo jen mercedesu, prostě chceme přejít na displeje, jen jaksi nevíme, jakou formou na nich údaje zobrazovat, aby to bylo funkčí a přitom dobře vypadalo. V tom druhém je to pro premiové výrobce o to horší. Takže se výrobci snaží držet při zdi, nejjednodušší je udělat digi kopii toho, co známe, tj. budíky, jenže to hrubě nedává smysl, jednak nechat běhat ručičky dokola, znamená držet se omezení způsobu zobrazení, které mechanika měla, jednak digi zobrazení budíků nikdy nebude vypadat věrně, spíš legračně. Takže, předstírat v displej přístrojovce kruhové budíky, které mají vypadat jako klasické mechanické, je podle mně nejhorší varianta. Způsob jakým na to jde bmw mi přijde logičtější, snaha využít různých graficky odlišných zobrazení v závislosti na režimu nastavení auta, ale říkám logičtější, ne stravitelnější, alespoň mně se do auta digi přístrojovka nedostane, dokud bude jiná volba.
Auto jako celek famózní i s těmi okopírovanými zadními světly z Laguny Coupe (což neberu, jako fail, právě naopak ;-) v Laguně ten zadek byl mimořádně líbivej a povedenej), ale ta palubovka je popravdě, ještě mírně řečeno, "poněkud zvláštní"! :-O Tady z mého pohledu poněkud zklamání a určitě bodíky dolů... :-(:no: Ale je to asi nevratný trend současnosti na který je potřeba si zvykat... U Meďáku to vědí asi nejlépe. Bohužel klasické tubusy ustupují u takto sofistikovaných auťáků již zřejmě do pozadí, jelikož se zřejmě dost dobře nevejdou všechny ty zobrazovací systémy do jednoho menšího displaye soustředěného někde ve střední horní části palubovky, jak to bývalo zvykem doposud... ;-)
Auto krásné, chce to jenom jinou barvu a jiná kola. Ovšem zastavit se musím u budíků. Pochopí tu někdo, že se to má jako s... hodinkama? Ausgerechnet v této třídě. Buďto ti na ruce tiká klasická mechanika se swiss-rodokmenem, nebo si holt libujueš v plasťákách na baterku. Všechno má svoje, no ta mechanika má však "víc". O hodně víc... A platí to nejen o tom, co máš přivařené na levém zápěstí...
(s "machanickou" výhradou) - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes::-!
Digitální budíky má Rolls a měla je i minulá generace S Klasse. Lidé, kteří tato auta kupují, mají zjevně jiný názor, jinak by to bylo podle nic, nepochybně.
Digitál má nejen ten Rolls, třeba i nová Volva. A je to trend který bude stále výraznější, vedle o tom píši pod TT. Počítám, že u majitelů Rollsů to bude obdobné jako v jiné třídě - někleří jásají, někteří jásají méně...
Ano, tradice se mají ctít. Někdo to nechápe, ale mít v ruce kus mechanického strojku na mě působí mnohem hodnotněji, než nějaké blikátko s displejem a stovkou zbytečných funkcí.
Jojo, uznávám, v jiné barvě je to koráb, ale v Black and White tom nelze upřít jistou (u řady budoucích majitelů chtěnou) metrosexualitu, výstřednost a tak. ;-)
Nádherný auto. Přístrojovka je zvláštní, ale na druhou stranu lepší imitace kulatých budíků, než změť digitálních čísel..A ještě přijde S 65 coupe jako ultra monstrum. To teprve bude:)
Zde, na velkém kupé, podle mě funguje nový směr Mercedesu nejlépe. Ač tohle je prostě nepřekonatelné [odkaz] .
Ale jakkoli naprosto chápu důvody využití displejů v interiéru, přístrojovka S (coupé) vypadá přímo směšně a s klasickou kapličkou se takové řešení co do vzhledu nemůže vůbec rovnat.
Psal jsem to na blogu v testu s-klasse, na mně velikost obrazovek, použitý font a velikost písmen dělá dojem telefonu pro seniory s velkými čísly. Je to prostě přehnané na to, aby to vypadalo dobře, praktičnost se ale velikosti upřít nedá, vzhledem k cílové skupině, co do věku, dávají obří obrazovky s obrovskými písmeny smysl. Design ale brečí v koutě, tady není co obhajovat. :-!
Podle mě má Merc jako jeden z mála velmi hezky zasazené displeje jak do prostředí vozu, tak i jejich interface vůbec nebourá filozofii auta. MB podle mě vidí výhodu displejů oproti analogu v tomu, že jsou vysoce polymorfní a lze tedy zobrazovat vše, co si člověk zamane. I když jsem velmi mladý, jsem velmi staromódní. Digitální nebo chytré hodinky bych na ruku vzal jen byly by velmi "klasického vzhledu" a na takové jsem nenarazil. Přesně tento efekt ale Mercedes zvládl V S classe. Jen doufám že se Infotainment MB nevydá stejným směrem jako iOS 7 :-!