A mne sa nepáči. Jediné, čo to auto má, je štýl. Ale štýl vhodný tak na športiak, nie na mestské mini. Vzhľadovo je to príšerka na kolesách, a nenašiel som hádam jediný detail, ktorý by m bol na tomto aute sympatický. Interiér vyzerá, akoby ho kreslil feťák po stáži v Číne. Keď toto postavím vedľa malého VW alebo Twinga, tak to z frustrácie napáli do prvého kamiónu v protismere...
Stárnou, protože jim už nestačí cokoliv obaleného černým lesklým plastem? To není stárnutí, to je tříbení vkusu, aygo je prostě nevkus kam se podíváš. ;-)
I kdyby to mělo výkon jako Lambo. I kdyby to mělo kvalitu zpracování jako RR. I kdyby byly použity materiály jako v NASA, stejně to bude tak nekonečně ohavné, nevkusné a odpodivé, že si nedokážu představit sám sebe na místě řidiče, respektive majitele.
V životě jsem se styděl v autě jen párkrát. Naposledy ve Fabii HTP z půjčovny v nejzákladovitějším základu. V tomto bych ten pocit jistě zažil znovu.
To co Japky předvádí v posledních modelových řadách je jedním slovem sebevražda
Skôr ten pán redaktor je trochu idiotský. Kapotu si môže naklopiť aj na druhú stranu aby mal viac miesta a dolievať kvapalinu zboku a nie sa naťahovať cez celú kapotu. Rovnaký spôsob používa aj Smart.
A nie je nič horšie ako byť sarkastický a trápny zároveň.
Ale je to jedno, system je idiotsky, nedomysleny a ak si niekedy dolieval vodu do ostrekovacov, tak ti bude jasne, ze jednou rukou sa to neda - navyse ak druhou musis drzat kapotu.
UP se svými bratry se už nemusí bát.
Ve francouzských automobilkách musí mít konkurence své lidi! Neumím jinak pochopit, když je každé jejich schopné auto okamžitě nějakou krávovinou sraženo dolů.
A ja to zase vidím naopak. V tomhle si dokážu sám sebe představit lépe než v "hravých" nákupních taškách typu Adam. Aygo je asi jediné (nepočitám-li Abarth apod.) mini, které má trochu koule...byť dávám přednost umírněnějšímu vzhledu.
tak zrovna Abarth jsem nedávno viděl u Ferrari v Dejvicích a docela mazec. Že by to nemělo koule se mi teda nezdálo. Vypadá docela ostře. Na Adama jsem nedávno koukal v salonu a docela solidní auto, už trochu ženštější, ale pořád dobrý...
...to je ale hnusnej hnus!
Doufám, že ta fotka nahoře je jen nějakej vtip, tohle přece nemůžou dát normálně na trh, kór v Evropě!?
No nic, jdu potupně vrhnout za školní zeď, dýl už to nevydržím...
Bravo, Toyota 8-s:no:
a to paradoxne s tym ciernym X v cervenej farbe asi najlepsie vyzera.... mam japoncov rad ale aygo je presny opak toho ake hodnoty ja na aute ocenujem .. bez vahania ak by mi postavili aygo a celerio na vyber tak beriem celerio ...
aygo bude ale skvela volba pre podobne zmyslajucich jedincov ktorym sa paci napriklad twingac , tu vidim konkurenciu v podobe toyoty....
i10 Up celerio a par dalsich aut samozrejme mozu byt v pohode... tato smiesna hrkalka ich postavenie v hodnotovom rebricku skutocnych miniaut nemoze ohrozit ani nahodou.....
vidim to na tuhy boj twingaca s aygom.... ostatni su hodnotovo praktickostou dospelostou a priestornostou v triede uplne inde :yes::yes:
Zrovna v tejto triede koncern až takú nudu či sterilitu nepredvádza, aj keď Citigo ani Mii veľmi za čo chváliť nie je, pokiaľ ide o dizajn. Up! je príkladom, ako sa dá z nudnej krabičky spraviť vcelku zaujímavé autíčko. Hoci má tiež svoje veľké muchy.
Twingo nepochybně bude trhákem po uvedení na trh, už jen kvůli dizajnu, koncepci pohonu a velikosti kufru - 218l je pořád o 50l více něž v tomhle aygo.
Trochu se ale zapomíná na Pandu, která je rovněž hlavním konkurentem těchto pidiaut a má rozhodně co nabídnout.
twingo bude hlavne trhakom vo francii.... pockajme si na ten trhak mimo fr , aby to nakoniec nebola ostuda co sa francuzom uz neraz podarilo ;-)
ved pozname tie trhaky ako koleos modus vel satis avantime wind latitude, terajsia laguna a podobne... co auto to superseller a hlavne mimo francie ;-) alebo skor co auto to pruser jak dizajnovy tak predajny :yes: vyber si >:D
Myslím, že je to dobrý tah od Daimleru. Dodávat techniku Smarta Renaultu do levného Twinga pravděpodobně může pomoci tuto značku posunout někam do blízkosti černých čísel ....
Uvodni fotka neni nic extra.
Chce to kouknout na 10,11,12. V bile a cerne barve(nejvice povedene) uz to vypada suprove. Zadek bez diskuze nejlepsi ve tride. V bile nadhera, co teprve v cerne, uspech zarucen.
Jinak kolik mel ten motor najeto??? S nezajetou mrtvolu se da tezko cekat nejaka divoka jizda. Subjektivni porovnani s konkurenci mozna i zajetou neni zrovna nic odborneho.
mne sa tie zadne partie tiez zdaju lepsie ako predne ale stejne ziadna krasa to nie je [odkaz] .... poznam mnoho krajsich [odkaz] [odkaz] [odkaz] ... a dokonca aj [odkaz]
To si snad děláš *... opravdu se ti líbí toto? [odkaz] To je na psychiatrii. V tom může jezdit tak maximálně klientela, která z toho Picanta vystoupí rovnou do rakve... nuda, nuda, korejská slátanina a hnus...
Aygo jednoznačně nejhezčí z toho, co jsi tam dal... ;-)
Už stará generace Ayga porazila i v posledním roce v prodejích Picanto (s 9 let starým interiérem), tak tu nemluv o konkurenci. Jen se ztrapňuješ... :no:
Jinak za mě Aygo :yes:
To byl takový ten kavárenský test. Jednou se opatrně projet a pak někde v teple napsat článek. Co spotřeba? Jezdit po městě maximálně na dvojku, to je přece šílené!!!
Byl jsem přesvědčený, že Aygo II je nejkrásnější vůz ve třídě. Tohle přesvědčení mi vydrželo, dokud jsem neviděl první fotografii Ayga II >:-[]
Vím, že japonci mají evidentně poslední dobou asi trochu jiný vkus. No, řekněme zatím, že řidič si k Aygu II musí svojí cestu najít. Každopádně C1 a hlavně P107 budou pro evropana mnohem stravitelnější.
V zásadě jsou ale jakékoliv dohady zbytečné, protože Twingo II poslalo celou tuhle koncepci k šípu. Twingo je jasnou volbou. A pak tu máme i10, takže není co řešit.
V Ženevě jsem nebyl, takže nemůžu říct přesně, ale na fotkách se mi z trojčat líbí (rozuměj nelíbí) nejvíc. Záď hezká, lak tak, což o to, ale ten X-Factor... mmm, mmm. Už jen aby vystoupil Simon Cowell.
A pak je tu interiér. Plasty vypadají solidně, ale infantilní středový panel a řadící páka dlouhá jak u Karosy B 732... v Twingu se požije líp. A mnohem víc se mi líbí. A má delší kufr. Ale jak bude dlouhodobě fungovat jeho koncepce, to není úplně jasné, i když na tom dělal Smart, který má s malými motory pod kufrem letité zkušenosti.
...že po príchode NFS to už horšie nebude. A stalo sa. Nejde mi teraz ani tak o dizajn, ale skôr o fakt že to pôsobí príšerne lacno, tak nejak čínsky. Sú to len moje prvé dojmy z fotiek, no ale zlaté Citigo s odkrytými plechmi a debilným sťahovaním okien.
Kolínčatá teda mohli využiť potenciál aj lepšie. ;-)
Toto nikdy nepochopím.Vypadá to trošku divně a exoticky,ale rozhodně je to zajímavé.Nelze upřít snahu a mně se kupodivu i docela líbí.Má takový svůj styl a rozhodně se na to dá koukat,natož pak si myslím že jezdit s tím je i přes ošklivý interiér dobré.Akorát tak nevypadá žádná Toyota.Úplně se vymyká z toyotavzhledu a jestli tohle chtějí zavést všude...TAKOVOUHLE VERSO NEBO AVENSIS...To bych Toyotu,kterou už ani tak nemám rád,üplně zatratím.