Novinky
"V Evropě Volkswagen platí na specialistu na naftové motory"...jasne, specialista na dym za chrbtom >😁
By mě zajímalo na jakýho specialistu platí a kolik platí >😁 .
No ale pokud to bylo myšleno, že platí ZA specialistu, tak tady se dá říct už jen "bejvávalo".
No ale pokud to bylo myšleno, že platí ZA specialistu, tak tady se dá říct už jen "bejvávalo".
V USA tenhle motor ještě nemají. Alespoň u VW. Dorazí tam nejspíš s Golfem 7. Z pohledu Američanů jde tedy o nový motor. Pokud autor vycházel z článku amerického serveru... Takže souhlasím s tím, že pro nás to nový motor nebude, ale identický být nemusí (jiné normy).
spíše to je současný motor EA288 v EU montovaný ve verzi 110kW prakticky do všech koncernových značek.
[odkaz]
[odkaz]
pořád je benzínový kouř bílý a z nafty černý, to se ani nebavíme o tom, že ty filtry něco stojí a majitelům dýzlů se to nelíbí, no a jak to s ním po pár letech dopadne asi víš...
[odkaz]
pořád je benzínový kouř bílý a z nafty černý, to se ani nebavíme o tom, že ty filtry něco stojí a majitelům dýzlů se to nelíbí, no a jak to s ním po pár letech dopadne asi víš...
Opět příspěvek s IQ tykve. Zkus podržet bílý kapesník na výfuku moderního turbodiesel a na "moderním" přímovstřikovém zážehovém benzínovém motoru a velice rychle zjistíš, který motor metá saze, a diesel to tedy rozhodně nebude.
Trapně opakuješ 10 let staré bláboly.
Trapně opakuješ 10 let staré bláboly.
Ty jsi se zapomněl asi tak 10 let zpátky co? Dnes už saze metají jen přímovstřikové benzínové (zážehové) motory. Ty totiž nemají filtry pevných částic.
Tvůj příspěvek má IQ tykve.
Tvůj příspěvek má IQ tykve.
Máš pravdu, v USA používají kombinaci chemického DENOX filtru s SCR k maximálnímu potlačení NOx. To se pro EU6a nevyžaduje, až pro EU6b. Rozhodně tento motor není s evropským EA288 identický.
Clenek se uvede ze se jedna o dalsi novy vyrobek a jeste se doplni peckou ze "V Evropě Volkswagen platí na specialistu na" sazomety