Ekonomika
Hele co kdybys vypadnul s politickými plky někam jinam, tady je to o autech.
A kde máš ty manažery - tady budou vyhozeni administrátoři a skladníci a banda Holanďanů a Japonců bude o to víc létat na meetingy a utratí se nakonec mnohem víc. Japonci už by mohli vědět že z Japonska řízení evropských aktivit NEFUNGUJE.
A kde máš ty manažery - tady budou vyhozeni administrátoři a skladníci a banda Holanďanů a Japonců bude o to víc létat na meetingy a utratí se nakonec mnohem víc. Japonci už by mohli vědět že z Japonska řízení evropských aktivit NEFUNGUJE.
Radši by vymyslel super plán jak místo sebe nechat vyhodit ty skladníky a outsourcoval to z Japonska.
Ale boužel milánku takové pitchoviny končí, je krize a začíná se skutečně šetřit.
První začali firmy s aspoň trochu schopnými majiteli a akcionáři, co si nenechali přerůst zkorumpovaný manažment přez hlavu. Pak se začnou přizpůsobovat i průměrnější, když jim začne hořet koudel u *.
No a ti kde se vedení bude dál soustředit jen na to, aby s kamarády vyváděli miiony už brzo zkrachují.
A s automobilovým průmyslem to souvisí jednoduše, je v něm globálně nejpřímější konkurence, a vše tam proběhne nejrychleji.
A nebude to takový čajíček, jak když před třemy roky Jahn ze Škody vyhodil pár analížníků, přeprodejců a pracovníků marketinku.