Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi přesunuje řízení většiny evropských obchodních aktivit do Japonska

Úsporná opatření mívají různou podobu. Od škrtání v modelových řadách, ve sponzoringu nebo vývojových nákladech až po organizační změny. Jednu takovou oznámilo na konci minulého týdne Mitsubishi.
Zpět na článek
23. 3. 2009 13:25
neregistrovaný "Modrak"
24. 3. 2009 12:28
neregistrovaný "Modrak"
neregistrovaný "Modrak"
23. 3. 2009 13:25
Jedééém
Vyhoďte manažera a ušetříte víc jak na desítkách dělníků.
Plus se nemusíte zabývat jeho blbými nápady jak ušetřit milion, do kterého zapojí kvanta zaměstnanců, co pak nestíhají svou práci se škodami desítek milionů, a na konci pak ještě chce ten ušetřený milion pro sebe na bonusech.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
23. 3. 2009 15:32
Re: Jedééém
Hele co kdybys vypadnul s politickými plky někam jinam, tady je to o autech.
A kde máš ty manažery - tady budou vyhozeni administrátoři a skladníci a banda Holanďanů a Japonců bude o to víc létat na meetingy a utratí se nakonec mnohem víc. Japonci už by mohli vědět že z Japonska řízení evropských aktivit NEFUNGUJE.
neregistrovaný "Modrak"
24. 3. 2009 12:28
Re: Jedééém
Jasně manažer se ozval.
Radši by vymyslel super plán jak místo sebe nechat vyhodit ty skladníky a outsourcoval to z Japonska.
Ale boužel milánku takové pitchoviny končí, je krize a začíná se skutečně šetřit.
První začali firmy s aspoň trochu schopnými majiteli a akcionáři, co si nenechali přerůst zkorumpovaný manažment přez hlavu. Pak se začnou přizpůsobovat i průměrnější, když jim začne hořet koudel u *.
No a ti kde se vedení bude dál soustředit jen na to, aby s kamarády vyváděli miiony už brzo zkrachují.
A s automobilovým průmyslem to souvisí jednoduše, je v něm globálně nejpřímější konkurence, a vše tam proběhne nejrychleji.
A nebude to takový čajíček, jak když před třemy roky Jahn ze Škody vyhodil pár analížníků, přeprodejců a pracovníků marketinku.