Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi přesunuje řízení většiny evropských obchodních aktivit do Japonska

Ondřej Láník Ondřej Láník 23. 3. 2009 • 07:09
25
3
Zobrazit náhledy (25)
Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer
Úsporná opatření mívají různou podobu. Od škrtání v modelových řadách, ve sponzoringu nebo vývojových nákladech až po organizační změny. Jednu takovou oznámilo na konci minulého týdne Mitsubishi.

S ohledem na strukturální povahu krize, kterou právě prochází světová ekonomika, a její trvající dopad na všechny firmy zapojené do automobilového průmyslu, se společnost Mitsubishi Motors Corporation rozhodla provést změny ve své organizaci tak, aby se lépe připravila na zítřek, píše se v tiskovém prohlášení automobilky.

Po konsolidaci oddělení Designu & Vývoje a soustředění těchto aktivit do Japonska má nově dojít k navrácení všech řídicích funkcí týkajících se automobilů zpět na japonskou půdu. Konkrétně o oblasti odbyt, marketing, řízení sortimentní výroby nebo o obchodní plánování se má nadále starat japonská centrála, která bude komunikovat přímo se 34 evropskými národními zastoupeními. Podpůrné činnosti dosavadní organizace Mitsubishi Motors Europe (např. logistika, plánování & objednávání, finance, lidské zdroje, atp.) doznají zásadního zeštíhlení. Evropská centrála opustí stávající budovu ústředí v Schiphol-Rijk nedaleko Amsterdamu a přeskupí své pozice v Bornu. Zveřejněný návrh by měl znamenat propuštění asi 45 % administrativních pracovníků Mitsubishi Motors Europe.

Navrhované změny neovlivní evropské výrobní centrum Mitsubishi Motors, NedCar v Bornu.

Mitsubishi Motors Europe začínalo v roce 1977 jako malá zprostředkovatelská kancelář sídlící v Rotterdamu. I když byl odbyt značky v Evropě (trhy mimo Ruska a Ukrajiny) úspěšný a neustále ziskový mezi finančními roky 2003 a 2007, poklesl o 18 % při porovnání kalendářních roků 2007 a 2008. Došlo k propadu prodeje z 200.045 na 164.462 vozů a další pokles se očekává v kalendářním roce 2009.

Související články

Témata
Avatar - WinDiesel
23. 3. 2009 15:32
Re: Jedééém
Hele co kdybys vypadnul s politickými plky někam jinam, tady je to o autech.
A kde máš ty manažery - tady budou vyhozeni administrátoři a skladníci a banda Holanďanů a Japonců bude o to víc létat na meetingy a utratí se nakonec mnohem víc. Japonci už by mohli vědět že z Japonska řízení evropských aktivit NEFUNGUJE.
Články odjinud