Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Fe
čumák
| 24. 3. 2014 18:31
Dlho im teda nevydržal ten ich nadčasový pretianutý čumák... :-!
Avatar - 3_diamanty
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 18:39
beru v hyundai vazne , ono je to skutocne asi lepsie ako tie prezvejkane tvary karoserie z ktorych si kazdy robi posmesky.

takze pochvala za serioznejsi dizajn, vyzera to ok .... posobi hodnotnejsim a serioznejsim dojmom ako tie pokrutene starsie hyundaie :yes:

u mna spokojnost, podla toho co som videl inde tak interier je skutocne paradny [odkaz]

myslim ze to bude fajn auto... pockajme si ale az na realne predaje... ocakavam uspech :yes:
Avatar - Ozzman
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 18:49
Zajímavé.... nejsi náhodou ty ten, kterej tu korejskej pokroucenej dizajn chválil? Já jen, že tohle auto, kdyby vydalo VW by dle tebe bylo nudné >:D Stejně tak ten interiér... středový panel mi dost evokuje Golfa:)
Avatar - 3_diamanty
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 18:55
no ja som uz skor priznal ze pokrutenost dizajnu nepreferujem a kie su krajsie ale rozhodne ma hyundai neurazal a mam tu znacku rad.... toto a nudne? to ani nahodou... k vw to ma stale dost daleko , sonata posobi rozhodne velmi elegantne uhladene a stylovo.... o vw to povedat nemozem ten s eleganciou nikdy nemal nic spolocne ani v exterieri ani v interieri ... bez urazky

hyundai :yes: [odkaz]
za interier [odkaz] :yes: :yes: :yes: je skutocne skvostny...

cloveku sa az nechce verit ako korejci pridali na plyn... ked pozeram kde bola sonata pred 10 rokmi [odkaz] a kde je dnes.... no proste neskutocny rozdiel, az sa mi nechce verit ako rychlo sa dostali na spicu , korejci konecne sliapli na plyn

PS: inak nerozumiem preco je v galerii 15 fotiek starej sonaty ked na nete je 165 fotiek novej.... zvlastny krok od redakcie... kukat na staru generaciu pod clankom o novej 8-s boh vie co to ma znamenat ... ale 1 april je este daleko
Avatar - Ozzman
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 19:40
Mě ten interiér dost evokuje Evropské vozy,. za což Hyundai chválím, ale nevim, proč tady se ti to líbí, ale u VW ne... a opravdu ti přijde, že VW neumí udělat elegantní auto? Co takovej Passat CC, nebo Phaeton? Ber poplatně době svého vzniku....
Avatar - 3_diamanty
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 19:45
passat cc je vskutku elegantne auto ( vynimka ) ale phaeton rozhodne nie.... to ani nahodou a ani jetta ani passat... to su pojazdne skatule pre 50-60 rocne konzervy ktori na tom aute uz doziju svoju put na zemi

co sa mi paci je vw polo a aj scirocco je zaujimave len skoda toho interieru z G6

nemam rad vw.... nepaci sa mi ta znacka... nemam k nej vztah... myslim ze tym to hasne.... vlastne okrem par mercedesov nemusim ziadneho nemca.... este skodovky su zaujimave ale nemcov nemusim a ani nechcem..... neviem co viac k tomu dodat... kazdy mame znacky ktore sa nam pacia ku ktorym mame vztah a take ktore sa nam nepacia.... a ktore nechceme.... a ku ktorym od mladosti neinklinujeme ... takze bodka.... finito

tebe sa povedzme nepaci korejec inemu zase american a mne zase nemec... je to ok... nemoze sa kazdemu pacit to iste ... svet je rozmanity
Avatar - Ronault.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 23:03
Ty máš asi zase nějaký nový vzorek prášků na erekci, co ti odkrvují mozek, jak tak na tebe poslední dobou koukám.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 09:08
>:D :yes:
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 12:14
TVL! >:-[] Cheap shot
Avatar - Ozzman
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 23:31
Já nepsal, že se mi nelíbí korejci, jen mé zkušenosti s nimi a dojem, kterým na mne působí mne zatím stoprocentně nepřesvědčily dát za ně stejný obnost, jako za evropskou konkureci :-) Nic víc :-) Určitě to nejsou špatná auta, ale ani nikterak extra výjmečná taky ne. Fandím každé značce, které udělá buď skvělé auto, nebo skvělé v rámci mého finančního dosahu. Takové, o kterém bych mohl uvažovat :-)
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 09:35
Lenze prave H/K kopiruje prave od Nemcov, najlepsie to vidno na najnovsom Genesise alebo na detailoch napr ako ma i40 rieseny organizer v kufri. Ak preberaju dobre veci, je to ok. Mimochodom, kedy preberu ten prievlak na lyze od Nemcov?
Inak ten interier je celkom slusny hlave v porovani s fluidnymi interiermi co mali doteraz. Este by som zmenil logo. Evokuje mi stare hyundaie, ktore neboli zavideniahodne.
Avatar - Fe
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 22:12
"ked pozeram kde bola sonata pred 10 rokmi [odkaz] a kde je dnes.... no proste neskutocny rozdiel, az sa mi nechce verit ako rychlo sa dostali na spicu , korejci konecne sliapli na plyn"

Ver tomu, že toto je taký istý experiment a šľap, aký to bol aj pred 10 rokmi. Keby H robil autá nadčasovo a premyslene a nie tak, že každé 2 roky im treba novú tvár a totálne zmenený interiér, tak sú dnes oveľa ďalej. O 10 rokov sa budeš smiať na tomto aute, ako zostarlo... A čo o 10.. o 2-3. A to nehovorím, že táto Sonata nie je pekná. Teraz.

Pozri sa na nový Hyundai i20. [odkaz]
Zase je totálne iný ako predchádzajúca generácia. Možno sa už nechcú o***ť po Corse, uznávam. Ale zase má totálne iný interiér, exteriér. Nehovoriac o zadných svetlách, to už čo chceli okopčiť? Giuliettin výraz? Hrôza.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 10:15
Ale no tak ... nie každý je ako Golf, kde pomaly od seba nerozoznáš generácie ... Pozri si Focusa: dvojka úplne odlišná od jedničky, trojka úplne odlišná od dvojky - ako v exteriéri, tak v interiéri. Megane detto. Vlastne, keď to tak uvážiš, tak JEDINÝ kto sa každú generáciu tvarovo nemení je Golf a v minulosti možno sem-tak Astra a Peugeot.
Avatar - Fe
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 11:05
Nepovedal by som, nejaké základné charakteristické línie vždy ostali. A to nie som zástancom Golfu, kopirák generácií nemusím. Možno som na to len subjektívne prísnejší, ale ak auto, tak charakteristické, svojbytné, jednoznačné a svojské. A ak jeho nová generácia, tak vychádzajúc zo starej, využitie nadčasových tvarov a charakteristických línií z predchádzajúcej generácie, využitie všetkého, čo sa osvedčilo a toto všetko v modernejšiom duchu. Viď napr. Renault Clio III. - III. facelift a IV. Jsne vidno, z akých línií auto vychádza a ako sa tvary rozvinuli... Môj názor teda, laický.

Ešte k pôvodnej myšlienke - u Hyundaiu je už facelift totálne iný ako pôvodný model, čím jasne dávajú najavo, že nevedia a nemajú šajnu, čím sa jdnoznačne zapáčiť a spochybňujú tak predchádzajúcu verziu. Možno tú pôvodnú Sonatu nebolo treba až tak sfluidniť, možno ju stačilo len trochu stužiť a vydržala by nie 2, ale 3 roky.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 11:50
No chcel by som vidieť tie chrakteristické línie na FF1 a FF2 a FF3 >:D
Avatar - wakantanka
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 12:23
Tie charkteristické línie má naozaj len Golf naprieč generáciami, kde vývoj je vždy len akýsi stupeň väčšej či menšej evolúcie. Ostatné značky nielen v strednej triede menia každú generáciu (minimálne vzhľadovo) dosť radikálne. Presne ako bolo napísané vyššie ani Focus, ani Megane, ani Astra sa v novšej generácii na tú predchádzajúcu skoro ani nepodobajú. Áno, facelift starej generácie poväčšinou slúži na to aby prechod na novú nebol až taký radikálny a v "menej bolel". Ale odsudzovať kórejcov za to že sledujú trendy, robia si prieskumy a tomu prispôsobujú svoju produkciu? Veď to robia všetky automobilky akurát niektoré vo väčšom a iné v menšom rozsahu.
Avatar - Fe
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 13:06
Tak sa pozri lepšie:
1. [odkaz]
2. [odkaz]
3. [odkaz]
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 17:25
A? Jediný znak - zvýraznené blatníky. Inak je všetko ÚPLNE iné. Chlape, ty choď k očnému - ty vidíš charakteristický znak všade >:D
Avatar - Fe
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 21:04
Posielať môžeš k očnému akurát tak seba. Pokiaľ nič nevidíš, tak sa nemontuj do dizajnu. :-!
zda sa ze ten novy sculpture design
| 26. 3. 2014 07:53
Nekecaj a popíš tie tvoje "charakteristické prvky" - inak si za tlčhubu.
Avatar - Fe
zda sa ze ten novy sculpture design
| 26. 3. 2014 08:45
To mi príde detinské z tvojej strany, ale ok.

1. tka a 2. ka - predná maska - zachovaná línia v negatívnom oblúku smerom dolu, tvar hmloviek naväzovanie na stredovú mriežku, tvar svetiel je radikálne upokojený, ostré výrezy blatníkov, charakteristická bočná stavba - 3 okná a šikmý spád vzadu, vzadu zachované svetlá v hornej úrovni (áno, majú štíhly tvar k novej karosérii, ale je to charakteristický znak? je.)

2. a 3. - ka opäť charakteristická bočná stavba, 3 okná, ukončenie zadného tretieho okna, v zadnej časti zachovaný tvar výrezu na ŠPZ, vpredu pekne naväzuje na facelift 2-ky - 3-kové svetlá, naväzovanie kruhových hmloviek v chrómovom výreze...

A teraz poďme k Hyundaiu - Kii opäť. Charakteristické znaky Sportage II. a Sportage III? Nikde. Hyundai i20 a nová i20? Nikde. Sonata a novšia a opäť novšia Sonata? Nikde.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 26. 3. 2014 11:52
1 a 2 všetko sedí, až na: tvar svetiel FF2 sa nepodobá vôbec FF1, ani nevychádza z tvaru použitého na FF1. Ďalej: bočná stavba nie je charakteristická vôbec a vôbec na seba tie dve generácie nenadväzujú - FF1 má oblý prechod strechy do veka, FF2 má ostro veľmi šikmo zrezaný. Predná kapota je v strede na FF1 znížená, na FF2 zvýšená celá kapota. Zadné svetlá môžu byť.
2 a 3: opäť charakteristická stavba nie je (FF2 má ostro zrezaný tvar piatych dverí a FF3 má znova oblý) Tretie okná môžu byť. Zadné svetlá ani omylom: FF2 v stĺpikoch a FF3 v zadných blatníkoch.
Skôr by sa dalo povedať, že 1 a 3 sa podobajú a FF2 je nejako mimo.
A o interiéry radšej pomlčím - ten je úplne iný v každej generácii, dokonca radikálne iný.
So Sportage máš pravdu s i20 už tak nie a so Sonatou čiastočne, pretože predchádzajúca generácia sa v EU nepredávala, ale tá najnovšia z nej dizajnovo vychádza.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 09:06
I kdyby hojundéé uvedl na trh *** s logem hojundaje, tak tady bude toper diskusně onanovat, jaké je to povedené, krásné a seriózní, ne jako nudný koncern, který má do elegance daleko >:D 8-s
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 10:02
Přesně. Nový "kral triedy", je to "paradne", a " očakávam vela prodajnych uspechov"...

Topper poslední dobou málo honí. Jinak si to neumím vysvětlit.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 10:42
Jo těch králů tříd už tady bylo >:D
Avatar - rimow11
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 19:23
ten interier je ako zo starého audi..
Avatar - 3_diamanty
zda sa ze ten novy sculpture design
| 24. 3. 2014 19:26
ktorej audiny.... nech to omrknem od koho kopcili ti zasrati korejci

staci mi povedat typ a rocnik.... ja si foto uz najdem a porovnam

dockame sa? ci ani nie.... ;-)

a dokonca ma aj 4 kolesa a volant ako audi ... ty vole to je okopceny hnus :yes:
Avatar - eXp10it
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 08:49
Tak třeba tady Audi A4 z roku 2009, určitě mu jde o tvar středu palubky obzvláště v kombinaci s kapličkou budíků [odkaz] jinak pro příště stačí dát do google "audi interior" a kliknout na "obrázky" [odkaz] a najdeš si ještě i A5, Q7... ;-)
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 10:20
No, keď v tomto vidíš kopírku tak by si mal navštíviť očného ...
Avatar - eXp10it
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 11:17
To sis asi spletl web ne?! Tady se řeší auta a ne kancelářská technika.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 11:51
Čítanie s pochopením textu ti nejako nejde, že >:D
Avatar - eXp10it
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 12:20
Aha, teď mi to došlo, ta "kopírka" to je nějaký slangový výraz pro podobnost v designu. V podstatě šlo tomu člověku nad námi bych řekl o tyhle vystouplé linky [odkaz]
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 17:27
Iste - tie linky sú nielen iného tvaru, ale aj inak umiestnené. Ale fajn - niekto vidí podobnosť všade - veď to má volant, nie? >:D
Avatar - eXp10it
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 20:54
Lépe než tím schématem již pomoci nedovedu. Musíš se smířit s tím, že jsou lidé s lepšími rozlišovacími schopnostmi v oblasti designu než máš ty. Každý vyniká v něčem jiném.
zda sa ze ten novy sculpture design
| 26. 3. 2014 07:56
... alebo si to len namýšľajú, že ... >:D
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 09:13
Tobě k těm práškům na erekci přibalili i nějaké další k nastartování přechodu, ne?
Avatar - rimow11
zda sa ze ten novy sculpture design
| 25. 3. 2014 12:20
zas nepreháňaj, prečo bi mali biť korejci zasrati to nechápem..
Od designu nové i20 jsem čekál víc...
| 24. 3. 2014 23:25
Díky za zajímavé fotky nové i20, Fe! Musím ale říct, že mě dost zklamala. Design zadních svítilen je doslova zoufalý - opravdu se to tváří jako jako smutná parodie Giulietty, a jak ty lampy lezou z roků karosérie, to je opravdu úlet. Pohled zepředu odhaluje příjemně širokou stavbu karoserie, ale také hodně vysokou příď... Na nějaké závěry samozřejmě musíme počkat až na fotky odhaleného auta, ale i tyto snímky mnohé naznačují. Hlavně doufejme, že pořádně mákli na jízdních vlastnostech, protože ty má současná i20 opravdu hodně slabé. Původní verze byla extrémně tvrdá, ta pofaceliftovaná se zase na limitu chová hodně nestabilně, až záludně (v obou případech mluvím z vlastní řidičské zkušenosti). Tak snad to u novinky bude podstatně lepší a naučí to auto pérovat a zároveň bezpečně zatáčet...
Nemůžu si pomoct
| 25. 3. 2014 06:52
ale tahle Sonata pro mne byla nejkrásnější =/ [odkaz]
Avatar - strýček BOB
Nemůžu si pomoct
| 25. 3. 2014 11:12
Souhlasím, opravdu krásné auto! >:D
Nemůžu si pomoct
| 25. 3. 2014 14:25
>:D >:-[] :yes:
..jundéééé
| 25. 3. 2014 07:42
jestli to bude stejnej sráč,jako ta předešlá,tak potěš pánbůh >:D
Avatar - Bubáq
Přemýšlím, jaký má tohle smysl
| 25. 3. 2014 08:12
Jde mi o dvě věci: 1) KIA-W má pravdu, redakce podrazácky přidala k jediné fotografii nové Sonaty fotky starého modelu. ??? Jindy přejímáte články celé, včetně fotogalerií. Tady [odkaz] je těch fotografií více. 2) Nová generace až po 5 letech?! U vyšší střední jde samozřejmě o velmi krátký interval. Ten svědčí o dvou momentech: předchozí generace opravdu neoplývala kvalitou a bylo potřeba radikálně zasáhnout (snad se to povedlo); a také lze vidět, že ani kvalitní designer, kterým Schreyer bezesporu je, není schopen chrlit perly každý rok... Asi je to záměr, aby nová (kolikátá už?) generace Sonaty připomínala tu předchozí, ale s ohledem na nelichotivou pověst předchůdce by spíše bylo vhodné vytvořit něco více zapadající do linie iX55 a Santa Fe.
A poslední poznámka: představený interiér opravdu na mě nepůsobí příliš příjemně a prémiově... Nechci přirovnávat k tomu či onomu... Prostě nepříliš nápaditý.
KIA-W má mé sympatie za loajalitu ke značce, není to totiž nic pro slabé povahy, v případě H/K.
Avatar - Bubáq
Přemýšlím, jaký má tohle smysl
| 25. 3. 2014 08:19
Ještě se trochu opravím: po opětovném a důkladném prohlédnutí dostupných foto si myslím, že nová Sonata má slušnou šanci. JE to sympaťačka. A ten interiér si snad nepřátele nevyrobí. Jen jsem očekával něco více příjemného na první pohled a první "dotyk". Ale jako superstar to celkově nevypadá...[odkaz] To by musela nabídnout VÝJIMEČNÝ akustický komfort. Možná, že ano?!
Avatar - Stephen
Technická data a fotogalerie
| 25. 3. 2014 09:59
Autoblesk opět nezklamal, a tak se musíme starat sami. Ono je hledání na webech tak pracné....
Zda najdete fotogalerii z představení a též technická data: [odkaz]
Avatar - Dinar
Topo(e)rní fanoušci
| 25. 3. 2014 10:02
Hyundaie by měli automobilku žalovat, poslení roky si mohou prsty uklovat, jak se vypisují o krásách fluidního designu, a sám Hyundai jim takhle vrazí kudlu do zad. Kompilát jednoduchých tvarů a xkrát použitých designových řešení evropské provenience vypadá ve výsledku o mnoho lépe než fluidní tentononc, podstatné ale je, že znovu přepisuje designovou řeč značky. Takže, topo(e)rové, opatrně s chválou, těžko říct, jak dlouho tohle "konzervativní období" hyundai vydrží. >:D ;-)
Topo(e)rní fanoušci
| 25. 3. 2014 10:24
Nekecaj kraviny, o žiadne "prepis" dizajnovej reči značky nejde. Keby si si tie fotky lepšie pozrel, zistil by si, že to je ten istý dizajn, len použitý v miernejšej, menej fluidnej, viac jednoduchšej forme - nech to nazvú ako chcú.
Avatar - Dinar
Topo(e)rní fanoušci
| 25. 3. 2014 12:38
>:-[] že tebe ještě bolí prsty od toho klování, kLovape...
Topo(e)rní fanoušci
| 25. 3. 2014 17:29
Tým si ma fakt argumentačne zdeptal >:D Keď sa uchyľuješ k tomuto, viem, že melieš z posledného >:D
Topo(e)rní fanoušci
| 25. 3. 2014 12:19
Ano, jednodušší tvary...podstatně umírněnější design a vzhled jako balanc moderních amerik a evropských vozů. Není to žádná vyšňořená krasavice, ale na druhou stranu oproti předchůdci velkej skok kupředu.
Avatar - strýček BOB
Evropsky nudné auto...
| 25. 3. 2014 11:11
Na práci korejských karosářů se člověk vždy rád podívá. I deset let stará Sonata dokazuje, že to s plechem uměli. Vkusná karoserie ix35 dokazuje, že umí i současná generace karosářů. Ovšem nová Sonata je něco jiného, nudné, strohé a až koncernově sterilní. Ptám se, kde jsou vlny a obliny? Kam se poděla invence a um korejských karosářských mistrů? ;-\
asi to robia dobre
| 25. 3. 2014 11:11
Možno to bol úmysel. Dizajn bol určite prefluidovaný, ale potrebovali zakričať, aby ich svet neprehliadal a zdá sa, že sa im to podarilo. Teraz môžu sklidnit hormón. Nemôžeš len tak prebrať stratégiu golfa, keď nie si golf.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku