Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen pracuje na Golfu R ve verzi kombi

48 komentářů

holden_holden
popsal ty hrnce z reklamy.
Avatar - Dinar
Dinar
A co by tak psal, že když s nimi o sebe třískne, ozve se stejně dutý zvuk, jako kdyby o ten hrnec třískl tvojí hlavou? Ale to přece víme... :-!
holden_holden
ty si bures? ja vim ze si de bil
Avatar - iudex
iudex
Tak toto by bol od VW výborný ťah. Aj existujúci segment hot-kombi je relatívne skromný (Octavia kombi RS, Focus ST kombi, Megane GT220), ale to sú autá v rozmedzí 162-184 kW a Golf R s 221 kW je o level vyššie, to by bolo prvé a jediné kompaktné uber-kombi (to, čo v zásade robí o triedu vyššie prémia s modelmi typu RS4 Avant).
Provocateur
První kompaktní uber-kombi už vyjelo 😉

[odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Tam píšu iba o predobjednávkach, aj to len v Japonsku, naviac nie je Levorg nástupca Legacy, teda stredná trieda?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Do ringu ještě vtrhne Cupra ST s 206 kW...pravda FWD. 😉
Avatar - iudex
iudex
To bude prvý reálny konkurent (naviac cenovo značne dostupnejší). :yes:
Provocateur
Dostane se letos i do Evropy. Levorg vychází z nového WRX, takže nižší střední...
Avatar - Emel
Emel
Fakt 300 koní s CVT?

Ten čumák vypadá divně... no, ale z druhé strany, už tu byl i horší.
Avatar - Dinar
Dinar
To auto může být sebeschopnější, jenže při každém novém pohledu na něj se těžko ubránit smíchu. Nechápu proč subaru stále dokola provádí tohle designové sebemrskačství.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Myslím, že si zakládají na tom, že si Subaru koupí opravdu jen srdcař....se silným žaludkem. >😁 >😁

Ale vážně, taky to nechápu...
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Já bych uvítal spíš avizovaný (třídveřový) Golf R Evo, kombík mě u podobně koncipovaného Golfu moc nebere. Ale může to mít souvislost s údajně plánovaným příchodem Golfu RD (s R4 BiTDI), verze RD by dávala v kombíku větší smysl, než kombi R v benzínu.

P.S. V AutoBildu byla srovnávačka GR/S3/M135ix a nejméně nedotáčivý byl právě GR, navíc působil ze všech nejsportovněji/"nejultimativněji", takže klame tělem skvěle.
Avatar - Dinar
Dinar
Klidně může být, 135ix jsem jel a jen potvrdila mou zkušenost posledních deseti let, xdrive zabíjí bmw, jinými slovy, bmw neumí čtyřkolky. :no:
Avatar - white label
white label
Souhlas. Byla tam k tomu i poznámka, že připlácet u 135i za x-drive nedoporučují.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Čo ja viem? Tento konkrétny kus na mňa pôsobí asi najlepšie so všetkých Subaru poslednej doby. Ja by som s ním (minimálne zvonku) nemal problém. >😁
Avatar - white label
white label
Jj, s CVT, takže děkuji, nechci. Audi S/RS bych si taky s multitronicem nikdy nekoupil.
Avatar - poterienko
poterienko
Což naštěstí nemůžeš 😁.
Avatar - white label
white label
Jo, naštěstí ne.
Provocateur
Bohužel jo.

Čumák je skoro stejný jako u WRX [odkaz] , jen ho hyzdí chromované doplňky, zadek už je horší. Ale já ho neuváděl pro designové srovnání s Golfem, jen jsem chtěl poukázat, že jiné 300 koňové kombi v nižší střední se ukáže dřív.

EDIT: v původním odkazu je slabší verze. Silnější by měla vypadat takto: [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
To už je lepší... teda kola jsou divný, závodnický geny z toho zrovna netryskají... ale to nakonec ani z toho Golfu. WRX se moc neliší, ale celkový dojem o dost lepší.
RS
Takže po 10letech jsme zase zpátky: [odkaz]
V zásadě dobrá zpráva :yes: 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Hodně bude záležet, kam ho postaví cenově, S3 sportback a ani S4 kombi nesmí být moc blízko. 😉
Avatar - iudex
iudex
S3 SB nie je konkurent pre Varianta, to je len trošku dlhší hatch, rovnako ako Rapid SB. A o cenovú blízkosť S4 avant sa moc nebojím, to je (žiaľ) úplne inde. G R ako taký je drahý, ale ak si človek pozrie konkurenciu, s tými výkonmi si ju zrejme obháji.
Avatar - Dinar
Dinar
SB nebude mít praktičnost kombíku, jenže má lepší značku, uvažování, jestli nevzít radši audi, protože imidž voe, než golfa s o něco větším kufrem, je klidně možné, tady je prostor pro kanibalizaci, golf musí být levnější, o S4 nemluvě, jinak to bude jen paběrkování. 😉
_MT_
S3 Sportback je snad pořád menší než pětidveřový Golf (zhruba stejný rozvor a kufr). Třídveřová S3 má zkrácený rozvor, jestli si dobře pamatuji. SB je pak plnohodnotný HB nižší střední.
Avatar - Dinar
Dinar
Nemá S3 SB větší kufr než golf R HB?
Avatar - white label
white label
Golf R - 343 litrů
S3 SB - 340 litrů
S3 HB - 325 litrů
_MT_
Přesná čísla napsal WL. A je myslím i o chlup kratší. Možná to zdání dělá S3 (A3), nebo relativně tenký D sloupek a třetí boční okno ve stylu Avantů, ale SB bude jeden z nejmenších pětidveřových HB nižší střední, pokud ne nejmenší (už Golf platí za kompaktní).
Avatar - white label
white label
Jo, u S3 sb je o kufr 41 mm kratší (a o 3 mm užší), než u GR.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vsadil bych se, že to mrskáš z paměti, ani nikam nekoukáš... 😉 :yes:
Avatar - white label
white label
Všechno ne, ale odkazy k tomu najdu i "poslepu". Zajímavé je, že u verzí s předním pohonem je objem kufru Golfu a A3sb naopak shodný (380 l).
Avatar - Emel
Emel
Jak píše iudex - S4 bude dražší a S3 menší.

Jinak... cena nebude podle mě velké překvapení, skoro bych tipnul Golf R + obligátní příplatek za kombi (30.000 nebo kolik to teď dělá), může to být o kousek víc, ale asi ne o moc. A pokud není cenová blízkost problém pro R, pak pro R Variant to bude úplně v pohodě.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Bude to jistě dobré a perfektně jezdící kombi..
Pár nadšenců si ho koupí a budou rádi.

Jinak by u VW raději už měli představit nový Tiguan a Touran! 😉
votelo
[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
Je moc pěkný! :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, já mám k těmhle hot-kombi dost rezervovaný vztah a ani základní G7 kombi se mi v reálu moc nelíbí. Ale hlavně zase černý disky, co s tím furt maj ? Ve většině případů to vypadá blbě, opticky zmenšuje kolo... ;-\
Avatar - white label
white label
Jsem taky proti celočerným diskům (např. u Thomasinova MRS C), ale tyhle jsou přece jasně "dvoubarevné", přičemž na ramenech převládá leštěný kov, takže tady větší problém nevidím. Naopak, kromě těch kol, písmene R a odstínu Lapiz Blue není na tom autě vůbec nic jiného, než na běžném, lépe vybaveném Golfu. Ani ten přední nárazník není z eRka a dokonce ani z eR-linu. Snad to opticky není finální verze.
_MT_
Řeč není o titulní fotce, ale o [odkaz] .
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
viz. _MT. 😉 Mluvím o tomhle.[odkaz]
Avatar - white label
white label
Aha. Tak tenhle má ještě celočerné příplatkové 19"ky z G6 R, které už u G7 R nehrozí snad ani u variantu. Aspoň, že má ten eRkový nárazník.
Avatar - Emel
Emel
G7 Variant se mi taky moc nelíbí, ale jinak... jinak je to rodinný ideál, ne? Přiměřeně místa pro rodinku, k tomu silnej motor, díky DCC snad i slušnej komfort, jistota 4x4 na sněhu, výbavu si můžeš navymýšlet dle libosti... to nemá slabé místo.
Avatar - woody-alien
woody-alien
To ano, jako jediné auto samozřejmě, ale čas běží a já začínám mít rodinných ideálů plný zuby. 😉 Midlife Crisis jak z učebnice. >😒] S rodinkou stejně nakonec jezdíš plus mínus klidně, jednak že oni si ty řezaný zatáčky a posouvání hranic tolik neužijí >😁 a druhak máš v hlavě starost o bezpečnost. No a když jedu sám, tak nevidím důvod za sebou tahat další hmotu.
Avatar - Otrava
Otrava
Myslím, že poslední dobou podobné zdánlivě nelogické kombinace letí. Zářným příkladem je trend SUV... na druhou stranu, poslední dobou se z některých menších pseudo SUV stávají spíš MPV... a vlastně takové modely se stávají ideálem pro starší generaci (sice je to vysoké, tak to více žere, hůře drží v zatáčkách, ale člověk sedí příjemně vysoko, bez problémů s nastupováním a vystupováním...).
Avatar - white label
white label
Opticky je to normální Golf Variant (highline) s písmenkem R, kolama a odstínem laku z eRka.
Avatar - boost.
boost.
Přední nárazník je z R, ne snad. Vypadá stejně. Zadní akorát nemá odrazky a ty laufy.
_MT_
Viz votelo 13:43.