Novinky
holden_holden
1
popsal ty hrnce z reklamy.
Dinar
4
A co by tak psal, že když s nimi o sebe třískne, ozve se stejně dutý zvuk, jako kdyby o ten hrnec třískl tvojí hlavou? Ale to přece víme... :-!
holden_holden
0
ty si bures? ja vim ze si de bil
Tak toto by bol od VW výborný ťah. Aj existujúci segment hot-kombi je relatívne skromný (Octavia kombi RS, Focus ST kombi, Megane GT220), ale to sú autá v rozmedzí 162-184 kW a Golf R s 221 kW je o level vyššie, to by bolo prvé a jediné kompaktné uber-kombi (to, čo v zásade robí o triedu vyššie prémia s modelmi typu RS4 Avant).
První kompaktní uber-kombi už vyjelo 😉
[odkaz]
[odkaz]
Tam píšu iba o predobjednávkach, aj to len v Japonsku, naviac nie je Levorg nástupca Legacy, teda stredná trieda?
Fakt 300 koní s CVT?
Ten čumák vypadá divně... no, ale z druhé strany, už tu byl i horší.
Ten čumák vypadá divně... no, ale z druhé strany, už tu byl i horší.
To auto může být sebeschopnější, jenže při každém novém pohledu na něj se těžko ubránit smíchu. Nechápu proč subaru stále dokola provádí tohle designové sebemrskačství.
Myslím, že si zakládají na tom, že si Subaru koupí opravdu jen srdcař....se silným žaludkem. >😁 >😁
Ale vážně, taky to nechápu...
Ale vážně, taky to nechápu...
Souhlas.
Já bych uvítal spíš avizovaný (třídveřový) Golf R Evo, kombík mě u podobně koncipovaného Golfu moc nebere. Ale může to mít souvislost s údajně plánovaným příchodem Golfu RD (s R4 BiTDI), verze RD by dávala v kombíku větší smysl, než kombi R v benzínu.
P.S. V AutoBildu byla srovnávačka GR/S3/M135ix a nejméně nedotáčivý byl právě GR, navíc působil ze všech nejsportovněji/"nejultimativněji", takže klame tělem skvěle.
Já bych uvítal spíš avizovaný (třídveřový) Golf R Evo, kombík mě u podobně koncipovaného Golfu moc nebere. Ale může to mít souvislost s údajně plánovaným příchodem Golfu RD (s R4 BiTDI), verze RD by dávala v kombíku větší smysl, než kombi R v benzínu.
P.S. V AutoBildu byla srovnávačka GR/S3/M135ix a nejméně nedotáčivý byl právě GR, navíc působil ze všech nejsportovněji/"nejultimativněji", takže klame tělem skvěle.
Jj, s CVT, takže děkuji, nechci. Audi S/RS bych si taky s multitronicem nikdy nekoupil.
Bohužel jo.
Čumák je skoro stejný jako u WRX [odkaz] , jen ho hyzdí chromované doplňky, zadek už je horší. Ale já ho neuváděl pro designové srovnání s Golfem, jen jsem chtěl poukázat, že jiné 300 koňové kombi v nižší střední se ukáže dřív.
EDIT: v původním odkazu je slabší verze. Silnější by měla vypadat takto: [odkaz]
Čumák je skoro stejný jako u WRX [odkaz] , jen ho hyzdí chromované doplňky, zadek už je horší. Ale já ho neuváděl pro designové srovnání s Golfem, jen jsem chtěl poukázat, že jiné 300 koňové kombi v nižší střední se ukáže dřív.
EDIT: v původním odkazu je slabší verze. Silnější by měla vypadat takto: [odkaz]
Hodně bude záležet, kam ho postaví cenově, S3 sportback a ani S4 kombi nesmí být moc blízko. 😉
S3 SB nie je konkurent pre Varianta, to je len trošku dlhší hatch, rovnako ako Rapid SB. A o cenovú blízkosť S4 avant sa moc nebojím, to je (žiaľ) úplne inde. G R ako taký je drahý, ale ak si človek pozrie konkurenciu, s tými výkonmi si ju zrejme obháji.
SB nebude mít praktičnost kombíku, jenže má lepší značku, uvažování, jestli nevzít radši audi, protože imidž voe, než golfa s o něco větším kufrem, je klidně možné, tady je prostor pro kanibalizaci, golf musí být levnější, o S4 nemluvě, jinak to bude jen paběrkování. 😉
S3 Sportback je snad pořád menší než pětidveřový Golf (zhruba stejný rozvor a kufr). Třídveřová S3 má zkrácený rozvor, jestli si dobře pamatuji. SB je pak plnohodnotný HB nižší střední.
Nemá S3 SB větší kufr než golf R HB?
Přesná čísla napsal WL. A je myslím i o chlup kratší. Možná to zdání dělá S3 (A3), nebo relativně tenký D sloupek a třetí boční okno ve stylu Avantů, ale SB bude jeden z nejmenších pětidveřových HB nižší střední, pokud ne nejmenší (už Golf platí za kompaktní).
Jo, u S3 sb je o kufr 41 mm kratší (a o 3 mm užší), než u GR.
Jak píše iudex - S4 bude dražší a S3 menší.
Jinak... cena nebude podle mě velké překvapení, skoro bych tipnul Golf R + obligátní příplatek za kombi (30.000 nebo kolik to teď dělá), může to být o kousek víc, ale asi ne o moc. A pokud není cenová blízkost problém pro R, pak pro R Variant to bude úplně v pohodě.
Jinak... cena nebude podle mě velké překvapení, skoro bych tipnul Golf R + obligátní příplatek za kombi (30.000 nebo kolik to teď dělá), může to být o kousek víc, ale asi ne o moc. A pokud není cenová blízkost problém pro R, pak pro R Variant to bude úplně v pohodě.
Bude to jistě dobré a perfektně jezdící kombi..
Pár nadšenců si ho koupí a budou rádi.
Jinak by u VW raději už měli představit nový Tiguan a Touran! 😉
Pár nadšenců si ho koupí a budou rádi.
Jinak by u VW raději už měli představit nový Tiguan a Touran! 😉
[odkaz]
Je moc pěkný! :yes:
No, já mám k těmhle hot-kombi dost rezervovaný vztah a ani základní G7 kombi se mi v reálu moc nelíbí. Ale hlavně zase černý disky, co s tím furt maj ? Ve většině případů to vypadá blbě, opticky zmenšuje kolo... ;-\
Jsem taky proti celočerným diskům (např. u Thomasinova MRS C), ale tyhle jsou přece jasně "dvoubarevné", přičemž na ramenech převládá leštěný kov, takže tady větší problém nevidím. Naopak, kromě těch kol, písmene R a odstínu Lapiz Blue není na tom autě vůbec nic jiného, než na běžném, lépe vybaveném Golfu. Ani ten přední nárazník není z eRka a dokonce ani z eR-linu. Snad to opticky není finální verze.
G7 Variant se mi taky moc nelíbí, ale jinak... jinak je to rodinný ideál, ne? Přiměřeně místa pro rodinku, k tomu silnej motor, díky DCC snad i slušnej komfort, jistota 4x4 na sněhu, výbavu si můžeš navymýšlet dle libosti... to nemá slabé místo.
To ano, jako jediné auto samozřejmě, ale čas běží a já začínám mít rodinných ideálů plný zuby. 😉 Midlife Crisis jak z učebnice. >😒] S rodinkou stejně nakonec jezdíš plus mínus klidně, jednak že oni si ty řezaný zatáčky a posouvání hranic tolik neužijí >😁 a druhak máš v hlavě starost o bezpečnost. No a když jedu sám, tak nevidím důvod za sebou tahat další hmotu.
Myslím, že poslední dobou podobné zdánlivě nelogické kombinace letí. Zářným příkladem je trend SUV... na druhou stranu, poslední dobou se z některých menších pseudo SUV stávají spíš MPV... a vlastně takové modely se stávají ideálem pro starší generaci (sice je to vysoké, tak to více žere, hůře drží v zatáčkách, ale člověk sedí příjemně vysoko, bez problémů s nastupováním a vystupováním...).