Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Takhle rychle akceleruje tříválcové BMW i8 z 0 na 130 km/h

Mnichovský tříválcový plug-in hybrid kombinuje úspornost se sportovními schopnostmi. BMW i8 ukazuje, že má pěkný odpich.
Zpět na článek
26. 3. 2014 08:52
26. 3. 2014 08:59
26. 3. 2014 09:55
26. 3. 2014 11:58
26. 3. 2014 17:06
27. 3. 2014 13:27
26. 3. 2014 08:58
26. 3. 2014 09:00
26. 3. 2014 09:13
26. 3. 2014 09:17
26. 3. 2014 09:51
26. 3. 2014 12:45
26. 3. 2014 14:38
26. 3. 2014 16:16
26. 3. 2014 11:31
26. 3. 2014 12:37
26. 3. 2014 14:02
26. 3. 2014 14:35
26. 3. 2014 16:25
26. 3. 2014 14:03
26. 3. 2014 16:13
26. 3. 2014 17:40
26. 3. 2014 20:37
26. 3. 2014 21:28
26. 3. 2014 09:09
26. 3. 2014 09:12
26. 3. 2014 09:15
26. 3. 2014 09:18
26. 3. 2014 09:18
26. 3. 2014 09:30
26. 3. 2014 10:03
26. 3. 2014 10:29
26. 3. 2014 22:59
26. 3. 2014 11:46
26. 3. 2014 12:04
26. 3. 2014 12:07
26. 3. 2014 12:40
26. 3. 2014 12:04
26. 3. 2014 13:22
26. 3. 2014 13:59
26. 3. 2014 20:10
26. 3. 2014 09:20
26. 3. 2014 13:24
26. 3. 2014 14:11
26. 3. 2014 14:38
26. 3. 2014 16:09
26. 3. 2014 18:08
26. 3. 2014 18:20
26. 3. 2014 22:25
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 08:52
Bez
Auto bez duše a charekteru....ideální pro dnešní mladou generaci >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
5
26. 3. 2014 08:59
Re: Bez
Co si představuješ pod pojmem duše a charakter? Jak se ti v tom jelo?
Avatar - Stefič
26. 3. 2014 09:55
Re: Bez
Možná třeba Ferat. Ten určitě duši měl >:D
26. 3. 2014 11:58
Re: Bez
Já myslím, že měl bezdušovky...
Avatar - moreczech
26. 3. 2014 17:06
Re: Bez
YES ! jedině RENAULT Z.E. !!!
Avatar - twistedTSD
27. 3. 2014 13:27
Re: Bez
Jasně, místo i8 nejlépe nějaký Fluence (oh wait, nikdo jej nechtěl)...Ježkovy zraky...
26. 3. 2014 08:58
Zvuk...
..ten je dobrej :-) Zajímalo by mě, jak zní i8 zvenku při akceleraci.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 09:00
Re: Zvuk...
Třeba jako Mozart, když si ho nahraješ a pustíš v nastavení - zvuk motoru >:-[]
26. 3. 2014 09:13
Re: Zvuk...
Na co si chceš hrát? Na analoga? Pokud mi jde do reproduktorů hezkej charakterní zvuk a je i klidně umělej, pak s tím nemám problém.
Avatar - Hittman
26. 3. 2014 09:17
Re: Zvuk...
Já si na nic nehraji, jen říkám svůj názor. Ty s tím problém nemáš, mě to příjde ubohý. Nic víc, nic míň. Od toho jsou diskuse.
26. 3. 2014 09:51
Re: Zvuk...
Já jen z osobní zkušenosti říkám, že pokud mi i uměle vytvořenej krásnej zvuk zpříjemní jízdu, pak s tím nemám problém.
26. 3. 2014 12:45
Re: Zvuk...
Umělým zvukem to začíná, umělou ženskou končí..
26. 3. 2014 14:38
Re: Zvuk...
...tomu jsem se od srdce zasmál... :-)
26. 3. 2014 16:16
Re: Zvuk...
Za pár let nám k smíchu nebude :'-(
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 3. 2014 10:48
Re: Zvuk...
Auto nemusí být vůbec analogové pro to, aby znělo dobře. Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Jaguar, Porsche, Lotus a další staví auta, která vydávají poctivý, organický a hrdelní řev. Auto se syntetickým zvukovým podkresem za takové peníze je prostě vrchol umělotiny a příklad toho, kam se vývoj (pokud se to tak dá v tomhle případě nazvat) nemá ubírat. To tam rovnou mohli fláknout samply desetiválců z efjedniček a majitelé si mohli představovat, že jednou v něčem mnohem lepším než doopravdy. Auto za 3 a půl míče by mělo bejt ryzí, tady není místo na to se schovávat za prohlášení o ''revolučních přístupech''.
26. 3. 2014 11:31
Re: Zvuk...
Tohle je ryzí vývojovej prototyp s cenovkou. Dole to hezky vysvětlil Hitman PB. Ano, asi všichni bysme radši viděli místo i8 třeba M8 s biturbem V8 nebo ještě líp s lahodným desetiválcem, ale doba je zlá. Škoda, že BMW nezvolilo opačný přístup...tedy představit opravdovej supersport a po roce jeho hybridní verzi.
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 3. 2014 12:17
Re: Zvuk...
Doba není zlá, je celkem renesanční, když se koukneš na supersportovní/hypersportovní oblast. Tohle je otázkou přístupu a toho, jak moc daná značka dokáže držet svou filozofii a nelézt byrokracii EU do zadku. Ferrari - V8 atmo, V12 atmo, V8 Turbo (které má podle všeho zůstat jen v Californii), Lamborghini- V12 atmo, V10 atmo, Aston - V12 atmo, V8 atmo, Jaguar - kompresorový V8 a V6, Mase - turbo V8 a V6, Audi se s R8 bude taky držet atmosféry. Když už hybrid, tak pouze ve vrcholových hypersportech pro maximální zlepšení dynamiky nebo vymazání turbo lagu.

Elektroshity s třívalcem se zvukem osmiválce z repráku si mohou strčit za klobouk, takhle se historie nedělá.

Takhle si představuju kombinaci benzínovýho motoru s elektromotorem: [odkaz]

Jiný vesmír, samozřejmě, ale pro to, aby tohle mohlo fungovat, musí být základem výborný a charakterní motor.
26. 3. 2014 12:37
Re: Zvuk...
Věřím v to, že BMW šlo v rámci koncernu o snížení emisí. Současně věřím, že supersport bude. Dnes je vlastně jediným výrobcem v rámci D3, kterýmu supersport chybí.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2014 14:02
Re: Zvuk...
lepsie by to som to nenapisal.... sme na stejnej vlne.... :yes: :yes: :yes:
26. 3. 2014 14:35
Re: Zvuk...
Pořád se bavíš o supersportech, tohle je technohračka. Nemá ani s jedním nic společnýho. Asi se tu nenajde nikdo, kdo by dal přednost i8 před čímkoliv víceválcovým...

Druhá stránka věci je...Ferrari V6 Turbo, Jag a Mase nafty, R8 nemá zatím turbo z důvodu problémů s chlazením jestli jsem správně pochopil. Otázkou zůstává...je BMW o krok napřed nebo uteklo do slepý uličky. Není tu žádná Sibyla, není tu asi nikdo kdo by si to přál.

Moje myšlenka směřovala k tomu, že i přes kombinaci R3 a elektro i8 nepůsobí pomalu, zvuk uvnitř zní hezky a naladění výfuků velmi solidní. Nic víc nic míň. Žádná debata nad tím, že tooto je supersport budoucnosti.
26. 3. 2014 16:25
Re: Zvuk...
"...Asi se tu nenajde nikdo, kdo by dal přednost i8 před čímkoliv víceválcovým..." - tak k čemu vlastně i8 je?
Jak by byl svět automobilů krásný, kdyby v automobilkách neexistovala marketingová oddělení (a stejně tak finanční oddělení :-) ).
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2014 14:03
Re: Zvuk...
skutocne velmi sikovne napisane , sama pravda :yes: :yes: :yes:
Avatar - RWD
26. 3. 2014 16:13
Re: Zvuk...
Já zase na rozdíl od KIA-Worldu s tebou zásadně nesouhlasím a názor mám přesně opačný :).
Ropa tu nebude věčně, ekologie/recyklace/zelenost technologií je cílem a znakem vyspělosti doby. Lidí je čím dál více, přírody čím dál méně, vzduch je čím dál horší. Cílem je udělat vzduch čistější, silnice tišší, odpoutat se od závislosti na surovině minulosti a přejít na technologie budoucnosti do kterých je třeba také investovat a ne zpátečnicky myslet a prezentovat se krátkodobě. Tesla či BMW se svojí i3 a i8 udělalo velký krok do budoucnosti a tím ji částečně posunuli blíže době současné.
Můžeš nad tím ohrnovat nos, nebo se tomu smát či pomlouvat, ale bylo by to jako se v době 3,14" disket smát CD médiím :-) (přirovnání není úplně přesné, ale účel splní)
26. 3. 2014 17:40
Re: Zvuk...
Až na maličkost, elektromobily i hybridy jsou zde přes sto let, stejně dlouho jako auta se spalovacím motorem, na konci 19 století jezdilo v NY víc elektromobilů než vozů se spalovacím motorem, takže přirovnávat je k CDčku a spalovací motor k disketě je jaksi mimo mísu.
Avatar - RWD
26. 3. 2014 20:37
Re: Zvuk...
Tak jednak je CD cca stejně je staré jako disketa, tak si alespoň nenadbíhej když si chceš rýpnout a hlavně i kdyby tu elektromobily jezdili už tisíc let nic to nemění na tom, co jsem napsal. Já nevím,četl jsi to vůbec?
26. 3. 2014 21:28
Re: Zvuk...
Disketu vyvinulo IBM na konci 60 let, CD disk Sony na konci 70 let, takže 10 let rozdílu. V elektronice minimálně rozdíl jedné generace.
Avatar - HitmanPB
26. 3. 2014 09:09
Re: Zvuk...
Tak ten zvuk milo prekvapil aj mňa.

Vonkajší zvuk - skús toto [odkaz]
26. 3. 2014 09:12
Re: Zvuk...
Zvuk od výfuků nezní nijak zle ;-)
Avatar - HitmanPB
26. 3. 2014 09:15
Re: Zvuk...
Majstri ladiči výfukov sú skrátka umelci :-)
Avatar - John Doe
26. 3. 2014 09:18
Re: Zvuk...
Ono i HTP s "poladeným" výfukom neznie zle...
Avatar - iudex
26. 3. 2014 09:18
Re: Zvuk...
Sorry, ale jednoducho neverím, že toto je zvuk iba z motora, bez akejkoľvek zvukovej pomoci (ako je u BMW v poslednej dobe obvyklé). Pre mňa to znie umelo.
26. 3. 2014 09:30
Re: Zvuk...
Není, to samozřejmě není...jel jsi v A6 BiTDI? Tam je to taky umělý a zní to famozně.
Avatar - iudex
26. 3. 2014 10:03
Re: Zvuk...
Nie, ale jej zvuk som počul a na dízel to znie neskutočne. Inak ja nie som žiaden purista a neodmietam len z princípu akúkoľvek pomoc zvuku motoru (ladenie výfuku či zvukovod/rezonátor á la Focus ST), ale ak mi trojvalec s baterkami púšťa zvuk veľkoobjemového osemvalca, to už je za hranicou.
26. 3. 2014 10:29
Re: Zvuk...
:-) Celkovej výkon na to ale má ;-) kdyby někdo dělal akustickej tuning, už tam s kočkou jsem
Avatar - bigsoul
26. 3. 2014 22:59
Re: Zvuk...
BMW upravuje zvuk iba v interieri a nie z vonku reprákom ako to robí AUDI.
26. 3. 2014 11:46
Re: Zvuk...
Ale ani u toho dieselu to není produkt audio systému. Jeho účelem je změnit harmonii, ne přehrávat zvuk (je to aktivní rezonátor, který by měl skutečně ovlivňovat proudění výfukových plynů). Je otázka, kde je hranice. Ten extrém v podobě přehrávání mi přijde povrchní. Ano, zvuk je pro člověka důležitý, ale už jsem se smířil s tím, že auta v budoucnosti moc zvuku vytvářet nebudou. Takže snad radši žádný zvuk. Nakonec z tříválce jde vykouzlit zajímavý zvuk. A zrovna u sportovního auta kultivovanost nehraje prim.
26. 3. 2014 12:04
Re: Zvuk...
Ano, otázka je hranice. 315koní měla M5 e34...dnes to má kdejaká nafta a nijak mě neuráží, že slyším uvnitř něco trochu jinýho než reálně vyluzuje pohonná jednotka nebo výfuk.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:07
Re: Zvuk...
Láme se to v tom slově "trochu". U dýzlu ta trocha musí být o něco větší, a nevidím důvod, proč smutnit nad ztrátou naturálního dýzlového klapotu, u benzínu stačí jen "postrčit". :-) ;-)
26. 3. 2014 12:40
Re: Zvuk...
Asi jsem na to šel z příliš extrémní stránky. Vezmeme-li to do důsledku, bude zřejmě kupec i8 nazelenalej metrouš s nadprůměrným příjmem a ten pravděpodobně po zvuku tohoto typu nehty touhou neokouše.
Z tohoto pohledu máte s _MT_ pravdu.
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:04
Re: Zvuk...
Vidím to stejně. A co se toho videa týká, neslyším nic, co by nesvedl dobře naladěný výfuk.
Avatar - fOE
26. 3. 2014 13:22
Re: Zvuk...
3 valec muze mit charakter, kdyz se testovala F30 s trivalcem (prave timto) tak mela zvuk z venci velice podobnej. 3 valec ma zvuk lepsi nez 4 valec, vic charakterni a klidne bych se vsadil ze vetsina lidi by mu tipovala valcu 6 do V (radovy sestivalec zni precijen jinak). Takze ten zvuk klidne muze byt skutecny, pravda bude vyhoneny vyfukem, coz jinak ani nejde a coz nebylo vzdy domenou BMW, ale spis Audi a MB. Nejhorsi z ceho muze clovek BMW obvinit je ale to, ze se pridalo k temto dvema vyrobcum co honi zvuk svych aut vyfukama uz dlouhe roky. ;-)
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 13:59
Re: Zvuk...
To tady říkám celou dobu, posledně když se plakalo pod článkem o čtyřválcovém boxeru, že tři válce jsou katastrofa, jenže z toho, co slyším, mi ty tři válce prostě znějí líp než čtyři, zvlášť u sportovně laděného auta, kde nepotřebuju šepot květin na volnoběh. ;-)
26. 3. 2014 20:10
Re: Zvuk...
Presne tak, ctyri valce maj proste bezcharakterni zvuk, nebo jsem zatim zadny hezky znejici ctyrvalec neslysel. Mozna tak vysokootackove hondy, ale jinak nejlepsi moznost, jak souzit se ctyrvalcem, je jeho poradne utlumeni.
26. 3. 2014 09:20
trojvalec
je ho tam pocut ale nie je to ziadna tragedia, to musim uznat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
26. 3. 2014 09:27
Superšport či hotheč?
Akcelerácia na prvý pohľad slušná, aj keď nijak výrazne prevyšujúca akceleráciu dnešných štvorcalcov: [odkaz]
Teda žiadna superšportová liga á la Ferrari, ako to auto klame telom. Naviac nie je isté, že tá akcelerácia tak vehementne pokračuje aj vyššie, tam už totiž pomoc elektromotora nebude tak cítiť a zostane to na tom trojvalci.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - HitmanPB
26. 3. 2014 09:37
Re: Superšport či hotheč?
Možno Ti uniklo, že BMW nikde nedeklarovalo, že i8 má byť konkurentom Ferrari alebo Lamborghini. ;-)
Toto auto (a analogicky aj i3) skôr treba chápať ako pojazdné laboratórium, ktoré sa dostalo do predaja s cieľom overenia nasadených technológií, na ktorých sa aj niečo predajom zarobí a z toho dôvodu budú dostupnejšie pre iné modely.
Avatar - iudex
26. 3. 2014 10:10
Re: Superšport či hotheč?
Ja ani nikde netvrdím, že to BMW povedalo, píšem, že auto klame telom a radí sa tvarovo ku klasickým športiakom či superšportom a je len logické, že ľudia od toho budú očakávať porovnateľné vlastnosti. Predstav si, že s i8 niekde zaparkuješ, prvá otázka bude: čo to má za motor? Osemvalec? Nie trojvalec s baterkou, ale je to pokroková technika a laboratórium budúcich technológií. ;-)
Avatar - HitmanPB
26. 3. 2014 11:00
Re: Superšport či hotheč?
V tom s Tebou stopercentne súhlasím :-)
Rozhodnutie i8 vs Aventador by bolo aj z môjho pohľadu jasné - Aventador (aj keď obe autá patria do úplne inej ligy).
Mne sa tiež bude veľmi ťažko lúčiť s V12 a obzvlášť s atmosférami. Snáď sa bude dariť a nejaké autíčko s takýmto motorom a riadnou porciou koníkov stihnem vo výpredaji :-)

Bohužiaľ, je taká divná doba a nastupujúce trendy bohužiaľ zástupy fanúšikov (vrátane mňa) nemajú šancu zvrátiť...

Skôr ma vie niekedy zdvihnúť zo stoličky to, že si to tu väčšinou BMW odnesie za to, že príde s niečim prvé (netvrdím, že je vždy prvé). Keď to nasadia neskôr ďaľšie automobilky, už to tak-nejak nikto nerieši. Pekný prípad bol naposledy Porsche a 4 valce...

Podobné "vysávače" ako i8 môžeme čakať aj od ostatných automobiliek, je to bohužiaľ realita a iba otázka času... 8-s
Avatar - Dinar
26. 3. 2014 12:23
Re: Superšport či hotheč?
Máš pravdu, a je to příšerná perspektiva. Už z podstaty prostě nad i8 nikdy nemůžu jásat, z Aventadoru se mi zježil každý chlup, i8 jsem nejel, ale z toho, co vidím na videu necítím ani náznak ježení... :-!
Avatar - fOE
26. 3. 2014 13:32
Re: Superšport či hotheč?
Co rikas na Lotus Evora?
Taky akcelerace na urovni dnesnich HH, taky motor uprostred, taky konstrukce 2+2, podobny vykon, akcelerace, hmotnost (tipuju ze BMW podobne dobre zvladne i rizeni, podvozek atd...).
No a kdyz se te nekdo zeptal co za exotickou techniku tam mas tak jsi musel rict ze tam mas motor z toyoty land cruiser. :-)
Lotus evora byl levnejsi nez i8, ale taky slo o uplne obycejne, konvencni auto, v mnohem nezajimave. Proto vyssi cena BMW (ikdyz na muj vkus az moc vysoka), ale na tom samotnem konceptu neni nic zle, na tom evokovat sportovni vuz. Na tu notu se dnes snazi hrat od renaultu s twingem po ferrari naprosto kazdy ;-)
Avatar - iudex
26. 3. 2014 16:18
Re: Superšport či hotheč?
Mnohí skalní fanúšikovia Lotusu práve Evoru odsudzujú pre ten motor a považujú to za omyl.
26. 3. 2014 16:37
Re: Superšport či hotheč?
Vážně? Co pak asi tito fanoušci říkají na motory z Aurisu v Elise...
Avatar - iudex
26. 3. 2014 17:01
Re: Superšport či hotheč?
Ako som kúpil, tak predávam; čítal som ponosy, že ten motor je síce fajn pre komfortný mid-sized sedan (ako píšeš zrejme Camry), ale svojím charakterom sa do (super)športu nehodí, je príliš sterilný a v pomere k svojmu objemu i pomerne málo výkonný (alebo naopak zbytočne objemný na daný výkon - platí pre atmo verziu), skrátka chcelo to nejakú ostrejšiu pohonnú jednotku.
26. 3. 2014 19:16
Re: Superšport či hotheč?
No to ano. Lotus si s tím motorem, pokud vím, moc nevyhrál. Špatné svezení to není, ale motor postavený pro sportovní auto také ne. Kdy měl ale naposledy Lotus takový motor?
Avatar - fOE
26. 3. 2014 18:12
Re: Superšport či hotheč?
to by ti skalni fanousci museli ohrdnout nos nad docela dost Lotusama teda >:-[]
26. 3. 2014 16:35
Re: Superšport či hotheč?
Z Land Cruiseru? Do něj se nedává. Zkus spíš Camry. Dává se i do některých Lexusů, byť IS/ GS používají verzi s D4-S. Nicméně motor má jinou řídící jednotku. Nemluvě o tom, že Evora stojí asi polovinu.
Avatar - fOE
26. 3. 2014 18:11
Re: Superšport či hotheč?
Dik za opravu, nevedel jsem kam presne ho davali, nestalo mi to za hledani, tak jsem strelil od boku. Pro smysl zdeleni ta chyba podstatna nebyla. Evora sice stala jen polovinu ale evora byla konstrukcne konvencni, zrychleni horsi, neprinesla nic nove.
Nebudu polemizovat o tom kolik si ma BMW uctovat za carbonove sasi, nebo auto s zrychlenim 4.4 a spotrebou kolem 8L a alespon z fotek dobrym vzhledem, ale asi se shodneme ze muze za technologickou finesu chtit vic nez lotus za klasiku s nedotazenym interierem.
26. 3. 2014 19:12
Re: Superšport či hotheč?
BMW si naházelo klacky pod nohy samo. To ostatním nemůžeme dávat za vinu. Na to, co i8 představuje, to nemusí být špatná cena, ale to je relevantní jen pro člověka, který chce hybrid. Ostatní tu mají například o dobrý milion levnější Cayman GTS.
26. 3. 2014 09:45
Re: Superšport či hotheč?
Nejedná se o supersport, to je jasný. Na tříválec hybrid mě to ale překvapilo. Je to spíš technologická hračka.
Avatar - HitmanPB
26. 3. 2014 10:03
Re: Superšport či hotheč?
Súhlas.
Avatar - fOE
26. 3. 2014 13:24
Zvukove dobre
Ted jeste videt zatah z 50km/hod do 250 a cas z NR a clovek muze zacit sledovat proti cemu se chce i8 s cenou 3,5mil stavet.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2014 14:11
slunickari
psal jsem to tu i jinemu tematu, "ridici" holt vymiraj a vymirat budou, dnesni masu tech co kupuji auta (ne tech co onich diskutuji na forech >:D ) tvori lide co je nejaky 6-8-50valce nezajima, a nezajima je ani to jestli auto zni jako dragster nebo saxofon, spis je zajima jestli se v tom dobre jede, jestli to moc nezere, jestli je to reprezentativni a jestli to vevnitr nebude hlucne, a to je presne to co je BMW i8, luxusni ufo co jezdi za malo a kdys se to nehroti tak je to tiche jak sova na lovu :-)

porad me neni jasne proc v tom aute nekteri vidi supersport?
Rozbalit vlákno
4
26. 3. 2014 14:38
Re: slunickari
Proč? Je to placatý a široký...
Avatar - iudex
26. 3. 2014 16:09
Re: slunickari
Keď to vyzerá ako superšport, stojí to ako superšport a uvádzajú sa tomu dynamické parametre ako superšportu, tak to je vcelku logický záver, nemyslíš?
Tá apoteóza i8 je rovnako zúfalá, ako keby Ferrari dalo do karosérie 456 dízlový dvojliter a tvrdilo, že ich úmyslom výrobcu nebolo spraviť superšport, takže nik nemá morálne právo očakávať od toho konkurenciu pre Gallardo. :-!
Avatar - ericho33
26. 3. 2014 18:02
Re: slunickari
Nič proti, ale cena superšportu je niekde úplne inde ;-)
Urobiť superšport pre BMW nie je výzva. Je to státie na mieste, na ktorom stoja všetci a ženú sa číslami. BMW si nepotrebuje honiť ego superšportom. i8 je výzva, i8 je smer.
Avatar - fOE
26. 3. 2014 18:08
Re: slunickari
Prosim, vyjmenuj mi tu ted supersporty co maji 4 sedadla a stoji 3,4mil, staci mi treba jen tri abych te nenutil psat nejaky dalekosahly seznam.
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2014 14:15
ako spojit motor s elektromotorom
ukazalo jasne la ferrari a mclaren P1

pokus BMW je odvazny a hodny uznania ale nezaujalo ma to auto a ani sposob akym funguje a kam a pre koho cieli to auto

petrolhead_cz to vyssie napisal dokonale..... a ja len ziram ako my vsetky myslienky vyfukol z ust takze nebudem to rozpytvavat........ klobuk dole.... vidim to rovnako ako on , neskutocne dobre a jasne to vyssie napisal :yes: :yes: :yes:

petrolhead_cz ;-) si skratka frajer :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Petrolhead_CZ
26. 3. 2014 16:32
Re: ako spojit motor s elektromotorom
;-)
Avatar - petrumr
26. 3. 2014 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2014 22:25
playback
Takto som said dlho nezasmial na aute a komentoch.
Tie repraky...To he rovnako ako ist name koncert kde speak nespieva ale hra Len hudba...pokial tam nedaju normalne riadne motorists take to bude Len exotika alebo idealne auto pre homo a metrosexualov.
Radcej 8v z roku 70 tych ako super moderny hot gay motor...ved uvidite ako to cez metro sex reklamy budu tlacit I 8...haha
Sorry Len moj nazor
Rozbalit vlákno
0