Videa
lakyno
0
Podarene auto, kvalitne, jednoducho v tejto triede umiestnenie v top 3...
Hezký test. Zatímco některé předchozí jsou ne tak hezké, tento je OK. Chtělo to trochu představit podvozek, když je to Grand Turismo. 😄
Tak je to tady... zcela profesionální video. Bez jediné chybičky. Muzika, rytmus, kamera (!) střihy... přirozenost testéra, celkovej drajv, tohle si snad ta malilinká mazda ani nezaslouží... Jo... a testér umí jezdit, co, hoši? To víte, to není plejstejšnová mutace, to je ostrá pravá a dlouhej táhlej. Paráda.
Jinak, jsem tu schytal dost čočku za to, když tu tvrdívám, že subkompakt kolem 450 tisíc je ve zcela přirozené cenové hladině. Takj sem zvědav, zda to projde i na zdejší diskuzi.
Někdy si tak říkám, kdyby sem zítra přiletěli ufouni a projevili přání vidět nejlepší auto planety... ti by asi mrkali... svět je nějakej divnej.
P.S. Jestli chceš dělo, počkej si na POLO GTI.
BRAVO VIDEO :yes:
Jinak, jsem tu schytal dost čočku za to, když tu tvrdívám, že subkompakt kolem 450 tisíc je ve zcela přirozené cenové hladině. Takj sem zvědav, zda to projde i na zdejší diskuzi.
Někdy si tak říkám, kdyby sem zítra přiletěli ufouni a projevili přání vidět nejlepší auto planety... ti by asi mrkali... svět je nějakej divnej.
P.S. Jestli chceš dělo, počkej si na POLO GTI.
BRAVO VIDEO :yes:
Delo bude (je) Mito GTA!!! :-!
PS: to len tak na okraj, ja nesom na talianky, a trochu mi vadi ten vyraz sovy z predu, no zadok je neskutocne cool. Apropo ako u noveho pola je neskutocne cool predok a zadok mi trocha nesedi... co uz :-!
PS: to len tak na okraj, ja nesom na talianky, a trochu mi vadi ten vyraz sovy z predu, no zadok je neskutocne cool. Apropo ako u noveho pola je neskutocne cool predok a zadok mi trocha nesedi... co uz :-!
POLO bude trhák. To je jasné.
Ze F500 bude prepadak tisicrocia, to si tiez vravel ze je jasne. Tym nechcem tvrdit ze Polo bude neuspesne, len naznacujem, ze na tie tvoje predpovede sa neda na 100% spoliehat... 😄
Spoléhej především sám na sebe. Pokus se tu alespoň ojediněle nekritizovat ostatní a napsat svůj odhad. Čehokoliv. Být přikrčený za garáží a pak ze sebe dělat diskuzního chytráka, to je píseň malých Teddy. Ale aby bylo jasno, vydrž u toho F500 ještě dva tři roky, pak si to povíme.
POLO bude velmi úspěšné.
POLO bude velmi úspěšné.
Na rozdiel od teba sa nepovazujem za e😜erta na predaje aut v europe, takze ziaden odhad sem davat nebudem. Ono sa najde iste dost chytrakov (napriklad ty), ktori sem dale blufy hodia, a ked im to nevyjde, tak mlcia jak dukelsky partizan, a k svojmu proroctvu sa nepriznavaju...
A pokial ide o tu F500, ok, o dva roky sa porozpravame o tom ako sa ten "prepadak" predava. A Polo? Ak by dosiahlo predaje ako F500, bol by to maly zazrak. Vlastne nie, velky zazrak! 😄
A pokial ide o tu F500, ok, o dva roky sa porozpravame o tom ako sa ten "prepadak" predava. A Polo? Ak by dosiahlo predaje ako F500, bol by to maly zazrak. Vlastne nie, velky zazrak! 😄
F500 i nové Polo jsou velmi povedená auta, i když pomineme li rozdíl třídy, mířena na úplně odlišnou cílovou skupinu zákazníků.
Retro z původní F500(600) je "trefeno" s nevěřitelným citem
i přes úplnou změnu technické koncepce. Lépe než u newBeatlu a dokonce lépe nežu MINI (podle mne).
Nové Polo sice může někomu připomínat předchozí model, ale jen na první zběžný pohled.
Skvělý design Pola vynikne ještě mnohem víc na jeho detailech...
Stačí se podívat třeba na dokonalé přechody s pokračováním hran karosarie na oba páry světel. Přitom to není provedeno zdaleka tak okázale jako u některé konkurence.
Právě v této filosofii designu vidím naději na větší a hlavně dlouhobější komerční úspěch. Podmínkou je samozřejmě náběh novějších motorizací, z novějších motorů je teď v "D" zatím k dispozici jen nejslabší vere 1,6TDI a to navíc pouze v zákl provedení trendline...nové motory 1,2TSI i 1,6TDI + postupný náběh 3dveř. varianty prodeje jistě hodně oživí.
Při výhodě praktického využití Pola, prostornost, 5dveř. varianta atd.(větší cíl. skupina, vyšší třída), by ho F500 v absolutních prodejních číslech neměl dlouhodobě ohrozit a když už tak jedině poměrem vlastních prodejů v Evropě
k celkovým, pouze v jeho vlastním segmentu...
Retro z původní F500(600) je "trefeno" s nevěřitelným citem
i přes úplnou změnu technické koncepce. Lépe než u newBeatlu a dokonce lépe nežu MINI (podle mne).
Nové Polo sice může někomu připomínat předchozí model, ale jen na první zběžný pohled.
Skvělý design Pola vynikne ještě mnohem víc na jeho detailech...
Stačí se podívat třeba na dokonalé přechody s pokračováním hran karosarie na oba páry světel. Přitom to není provedeno zdaleka tak okázale jako u některé konkurence.
Právě v této filosofii designu vidím naději na větší a hlavně dlouhobější komerční úspěch. Podmínkou je samozřejmě náběh novějších motorizací, z novějších motorů je teď v "D" zatím k dispozici jen nejslabší vere 1,6TDI a to navíc pouze v zákl provedení trendline...nové motory 1,2TSI i 1,6TDI + postupný náběh 3dveř. varianty prodeje jistě hodně oživí.
Při výhodě praktického využití Pola, prostornost, 5dveř. varianta atd.(větší cíl. skupina, vyšší třída), by ho F500 v absolutních prodejních číslech neměl dlouhodobě ohrozit a když už tak jedině poměrem vlastních prodejů v Evropě
k celkovým, pouze v jeho vlastním segmentu...
Zaujimave, ze este nikto v Polo GTI este nesedel, nie to este aby ho riadil a ty uz vies ze bude "delo", lepsie ako GTcko...
>😁
To sa da nazvat iba jednym slovom: zaslepenost :no:
>😁
To sa da nazvat iba jednym slovom: zaslepenost :no:
Tvůj zdejší první příZpěvek a už rozdáváš palce dolů... To víš, kdybys dělal hlouběji do aut, znal bys kvality předchozího geteička, takže když k tomu přidáš novou platformu, adaptivní podvozek, dvojspojku... vypadne ti z toho jenom subkompaktní sportovní klenot. Mazda 2 a POLO jsou ve třídě auta stojící na opačném konci. Neznamená to ovšem, že mazda 2 je špatný vůz... jen je cílen na jinou skupinu zákazníků, zato POLO je, jak píši - dělo. Jestli tedy víš, co v autoslangu znamená pojem - dělo.
a na jakou skupinu je zamareno polo GTI ? 😄 ja se fakt musim vzdycky smat kdyz si ty tvoje (kratky) prispevky ctu. nejak si asi zkousnul, ze tady M2 chvalili ale musel si nakonec stejne napsat ze VW bude lepsi a to ho jeste nikdo ani nazivo nevidel >😁 ty si fakt chytry jak radio GTI 😄
btw: byl sem celkem prekvapenej tema sedackama. mel sem tu cest pouze se ctyrdvirkem a tam je to pohoda. takhle blbej system sklapeni sedadel sem ale uz dlouho nevidel 😄 to se musi nechat 😄 jinak ja bych si stejne poridil 1.3i 63KW, ktera vyjde na uplne jine penize a bez GT paketu se mi zda jeste o malinko hezci. a samozrejme ze by nebyla v bile barve... joo M2, pro me favorit malych aut.
btw: byl sem celkem prekvapenej tema sedackama. mel sem tu cest pouze se ctyrdvirkem a tam je to pohoda. takhle blbej system sklapeni sedadel sem ale uz dlouho nevidel 😄 to se musi nechat 😄 jinak ja bych si stejne poridil 1.3i 63KW, ktera vyjde na uplne jine penize a bez GT paketu se mi zda jeste o malinko hezci. a samozrejme ze by nebyla v bile barve... joo M2, pro me favorit malych aut.
To, že bude POLO lepší snad víš i ty. Mazda dvě je především autem pro ženy. Tomu také koresponduje tvar karoserie a velikost zavazadlového prostoru. Dvojka necílí na užitné vlastnosti. Porovnej si například Peugeot 207 a mazdu 2... to jsou také dva jiné světy, zejména pokud se posadíš dovnitř. Mazda to vykoumala výborně, po minulé krabicoidní generaci zvolila očistnou kůru, jak ve váze tak ve stylu a zaměřila to auto na mladé ženy. Vždyť v segmentu vlastně znovuzačíná získávat zákazníky. Za to pochvala.
Já bych si M2 nepořídil nikdy... 8-s 😄 jednak nejsem mladá holka, jednak bych v tomto segmentu přemlouval manželku na POLO. Jako alternativa by připadala v úvahu jedině 207 s bavoráckou jednašestkou.
P.S. Nevím jaké máte doma radio, ale na rozdíl od tebe znám auta tohoto segmentu, takže se nedomnívám, že dvojka je všechno a ostatní nic. Nesmíš si to představovat tak, že subkompakty jsou jako jeden muž. I v této třídě jsou auta pro holky, pro mladou rodinu a ovšem i pro eurodrzky. Jen to vědět...
Já bych si M2 nepořídil nikdy... 8-s 😄 jednak nejsem mladá holka, jednak bych v tomto segmentu přemlouval manželku na POLO. Jako alternativa by připadala v úvahu jedině 207 s bavoráckou jednašestkou.
P.S. Nevím jaké máte doma radio, ale na rozdíl od tebe znám auta tohoto segmentu, takže se nedomnívám, že dvojka je všechno a ostatní nic. Nesmíš si to představovat tak, že subkompakty jsou jako jeden muž. I v této třídě jsou auta pro holky, pro mladou rodinu a ovšem i pro eurodrzky. Jen to vědět...
GTI, myslel sem, ze vis, ze nam doma stoji VW polo 1.4i a jeste jedno vetsi auto z baworska. Ja proti polu nic nemam ale klidne bych ho oznacil za auto pro zenskou. Me treba M2 neprijde jako auto vylozene pro zenu. Spis pro mlade.
To, ze bude polo lepsi, to ja opravdu netusim. Je to mozne ale kdyz vezmu nynejsi polo tak to opravdu ani nestoji za rec. Ja jen porad nechapu, proc si tak strasne zaujatej proti vyrobkum z jinych kontinentu nez evropa ?
Jinak 207 s 1.6 od BMW, to by sme se shodli. Ale to uz bude podle me cenove taky trochu jinde nez M2 s 1.3 63KW 😉
Abych to upresnil. Proti polu nemam nic. Neurazi a slouzi tak jak ma. v M2 si tu jizdu ale daleko vic uziju. Rikej si co chces, ja to tak citim. Polo GTI bude treba lepsi ale nemuzes vedet jestli ten podvozek nebude treba az moc tvrdy na kazdodenni pouziti apod. Proto bych nedelal predcasne zavery. Ty to ale asi uz ted vis jak to bude vid ? :-!
To, ze bude polo lepsi, to ja opravdu netusim. Je to mozne ale kdyz vezmu nynejsi polo tak to opravdu ani nestoji za rec. Ja jen porad nechapu, proc si tak strasne zaujatej proti vyrobkum z jinych kontinentu nez evropa ?
Jinak 207 s 1.6 od BMW, to by sme se shodli. Ale to uz bude podle me cenove taky trochu jinde nez M2 s 1.3 63KW 😉
Abych to upresnil. Proti polu nemam nic. Neurazi a slouzi tak jak ma. v M2 si tu jizdu ale daleko vic uziju. Rikej si co chces, ja to tak citim. Polo GTI bude treba lepsi ale nemuzes vedet jestli ten podvozek nebude treba az moc tvrdy na kazdodenni pouziti apod. Proto bych nedelal predcasne zavery. Ty to ale asi uz ted vis jak to bude vid ? :-!
Ano, vím to přesně, POLO GTI bude (opět) tím nejpraktičtějším sportovním derivátem mezi subkompaktními sportovními deriváty. Tak to bylo, je a bude. O tohle u VW nemusíme mít starost, VW prvenství z ruky principiálně nepustí. A podvozek? Skejpo... jestli někdo umí ladit podvozky, je to VW, právě s ohledem na komfort užívání, a navíc v Polu budou adaptivní tlumiče, ty z něho udělají třídní klenot.
:yes: třídní bl...
Ja treba nemusim fordy ale aspon umim uznat ze maji nejlepsi podvozky nebo aspon podvozky vysoke urovne. VW teda urcite nejlepsi podvozky nedela. Ne obecne.
Ja treba nemusim fordy ale aspon umim uznat ze maji nejlepsi podvozky nebo aspon podvozky vysoke urovne. VW teda urcite nejlepsi podvozky nedela. Ne obecne.
Nejlepší podvozky nemají. Pomineme-li problém, co že vlastně ten nejlepší podvozek znamená, pak jsme-li v subkompaktech a sejdeme-li se alespoň na pokud možno neutrálním chování, jistém stupni agility a komfortu, má nejlepší podvozek bratrství - Fabia, POLO, Ibiza. Nejlépe odladěné z nich je vždy POLO. To platí i v kompaktech. Vedle si na blogu přečti mastertest kompaktů, kde skončil golf a kde focus. Ano podvozky VW snesou v mainstreamu kokurenci jedině od Fordu, s tím souhlas.
"precti si muj test jak jsem JA ohodnotil auta ty a ty..." bla bla bla
na ti ti sere bilej tesak...
nejlepsi je VZDY apod. to si proste ty GTI. reditel zemekoule co rozumi vsemu, spolkl vsechnu moudrost sveta a pritom je ostatnim pro smich. protoze jinak si nedokazu vysvetlit tvuj duvod, proc je fabia, ibiza a polo trojice s nejlepsim podvozkem na svete ve sve tride >😁 mozna az ti z hlavy vyoperujou logo VW, bude se s tebou dat o necem bavit...
na ti ti sere bilej tesak...
nejlepsi je VZDY apod. to si proste ty GTI. reditel zemekoule co rozumi vsemu, spolkl vsechnu moudrost sveta a pritom je ostatnim pro smich. protoze jinak si nedokazu vysvetlit tvuj duvod, proc je fabia, ibiza a polo trojice s nejlepsim podvozkem na svete ve sve tride >😁 mozna az ti z hlavy vyoperujou logo VW, bude se s tebou dat o necem bavit...
Skutečnost, že v subkompaktní třídě má VW nejlepší podvozek nepřičítej k mé tíži, ja tě o tomto jinak obecně známém faktu jen informuji.
Velmi chválím, že čteš knihy. Bílý tesák patří k "povinné četbě" mladých hošíků tvého kalibru :yes: Také jsem byl svého času neklidný jak rosol v kýblu. Časem se to srovná, uvidíš. Trochu ovšem přitlač na vědomosti o autech, tam lehce svůj věk podskakuješ.
P.S. Ten odkaz na blog je odkaz na článek o mastertestu třinácti kompaktů. Udělal ho AMS...
Velmi chválím, že čteš knihy. Bílý tesák patří k "povinné četbě" mladých hošíků tvého kalibru :yes: Také jsem byl svého času neklidný jak rosol v kýblu. Časem se to srovná, uvidíš. Trochu ovšem přitlač na vědomosti o autech, tam lehce svůj věk podskakuješ.
P.S. Ten odkaz na blog je odkaz na článek o mastertestu třinácti kompaktů. Udělal ho AMS...
kdyby to byla skutecnost, to by bylo... informujes leda o tvém přání.
obcas zajdi do kina, mozna to s tim tesakem pochopis. ale chapu, travis svuj cas koukanim na videa a ctenim recenzi na golfy 😄
Co tak pozoruju, tak toho vim o autech vic nez 95% mych vrstevniku takze asi moc pritlacovat nemusim 😄
uz jen to srovnani podvozku M2 a fabie... beres ty tvoje fantazie tak vazne, ze by ses hadal do krve ikdyz ti tu dam jakykoliv argument. je to cele zbytecne ale nerad bych prestal psat s tim, ze mas pravdu, kdyz vidim co tu pises za blaboly...
obcas zajdi do kina, mozna to s tim tesakem pochopis. ale chapu, travis svuj cas koukanim na videa a ctenim recenzi na golfy 😄
Co tak pozoruju, tak toho vim o autech vic nez 95% mych vrstevniku takze asi moc pritlacovat nemusim 😄
uz jen to srovnani podvozku M2 a fabie... beres ty tvoje fantazie tak vazne, ze by ses hadal do krve ikdyz ti tu dam jakykoliv argument. je to cele zbytecne ale nerad bych prestal psat s tim, ze mas pravdu, kdyz vidim co tu pises za blaboly...
V nedávném mastertestu AMS vyhrála Fabia přesvědčivě svou třídu, píšem také o tom na blogu, tam se pouč. Já chápu, že jako nezkušenej hošík se potřebuješ profilovat hlavně tím, co se vyrábí pokud možno za mořem, abys byl světáčtější, pro to tedy pochopení mám. Když už ale hodláš diskutovat, načerpej napřed vědomosti, případně ta auta projeď. Ale jestli nemáš najeto přes sto tisíc, tak mi raději o své jizdě nic nepiš. To bys mě dojal...
jak jsem ti uz rikal, fabii jsem ridil a mazdu 2 jakbysmet. polo mame doma.
tvuj blog mam hluboko v ... Bavime se tu pouze o podvozku, to tam testovali pouze schopnosti podvozků u jednotlivých aut ?
nepotrebuju si tady honit triko tim, ze budu tvrdit, co je cizi to je lepsi. rikam ti to objektivne tak jak to citim. Ridil jsem ty auta chapes ? nerikam, ze jsem nejaky velky tester a nemam za ty 3 a neco roku najeto prez 100k km. Taky ti tady nepodavam nejaky odborny dojmy. pouze sem srovnal to co jsem citil a pak odkazal na odborne novinare a testery z celeho sveta. ne nadarmo ji v testech casto nazyvaji velkou motokarou a presne tak to prislo i me. pochybuju ze fabii bude nekdo prirovnavat k motokare. ta ma kvality jinde a v podvozku je vazne nehledej.
tvuj blog mam hluboko v ... Bavime se tu pouze o podvozku, to tam testovali pouze schopnosti podvozků u jednotlivých aut ?
nepotrebuju si tady honit triko tim, ze budu tvrdit, co je cizi to je lepsi. rikam ti to objektivne tak jak to citim. Ridil jsem ty auta chapes ? nerikam, ze jsem nejaky velky tester a nemam za ty 3 a neco roku najeto prez 100k km. Taky ti tady nepodavam nejaky odborny dojmy. pouze sem srovnal to co jsem citil a pak odkazal na odborne novinare a testery z celeho sveta. ne nadarmo ji v testech casto nazyvaji velkou motokarou a presne tak to prislo i me. pochybuju ze fabii bude nekdo prirovnavat k motokare. ta ma kvality jinde a v podvozku je vazne nehledej.
Aha, tak velká motokára je rys nejlepšího podvozku... No, ty tedy dnes perlíš 😄
Ano v mastertestech AMS máš podrobně rozebrané testovací okruhy a tedy i je tam bodovaná pasáž vztahující se k podvozku.
Jezdíš tři roky, když ti tatínek půjčí auto. Opravdu tu chceš rozehrávat dikuzi o tom, žes testnul ta auta? Skejpo... zorientuj se, tady nejsme na klepadle u vás za barákem.
Ano v mastertestech AMS máš podrobně rozebrané testovací okruhy a tedy i je tam bodovaná pasáž vztahující se k podvozku.
Jezdíš tři roky, když ti tatínek půjčí auto. Opravdu tu chceš rozehrávat dikuzi o tom, žes testnul ta auta? Skejpo... zorientuj se, tady nejsme na klepadle u vás za barákem.
nesnaz se delat zavery podle tvych ridicskych zacatku. mozna mam kolem sebe lidi s lepsim ridicskym potencialem nez si mel zamlada ty. svezl jsem se s profesionalem na okruhu, dostal zaklad od odbornika pres auta, ktery mi ukazal jak se auto chovat ma, jak ne, na co si dat pri vyberu aut pozor apod. myslim, ze toho na svuj vek vim celkem dost a stale to samozrejme povazuji za malo. urazet se ale od tebe nenecham. jen proto, ze jsem mladej, nemam pravo rict, co je podle me lepsi? GTI, ja sem s tema uatama narozdil od tebe jel a na otackomeru bylo o dost vic nez 2500rpm.
mimochodem sem ti tady neco nasel. delal to tym celkem znamych automotoristickych novinaru a clanek byl sepsan sefredaktorem casopisů carauto a SPEED. tak ti to treba otevre oci. neexistuje totiz pouze AMS jak sis mozna myslel...
[odkaz]
mimochodem sem ti tady neco nasel. delal to tym celkem znamych automotoristickych novinaru a clanek byl sepsan sefredaktorem casopisů carauto a SPEED. tak ti to treba otevre oci. neexistuje totiz pouze AMS jak sis mozna myslel...
[odkaz]
Co je u takovýho šotka dobrej podvozek? Ať je to VW, Mazda, nebo Ford? Podle mě je z 80% rozhodující cena a u nás hlavně počet dveří. Podvozek je na "posledním" místě.
samozrejme. jde jen o to, ze GTI prezentuje VW za nejlepsiho vyrobce podvozku v subkompaktech, coz neshledavam pravdivym... Tak napriklad jeho trojice fabia/ibiza/polo podle me nema lepsi podvozek nez mazda 2. A to mi potvrdil i roadlook takze to nebude jen muj nazor...
A je taky jasne, ze na podvozku prodeje nestoji. O tom tu ale rec neni. Ikdyz si to mozna pan GTI spojuje...
A je taky jasne, ze na podvozku prodeje nestoji. O tom tu ale rec neni. Ikdyz si to mozna pan GTI spojuje...
Každopádně si myslim, že podvozky VW u zádný třídy nijak významně za konkurencí nezaostávaj, ba naopak... Jak tady čtu všeobecně názory, tak lidi řeší hlavně to, co maj za stejnou cenu "grátis" a to je rozhodující... taky smutný, protože vlastně neví, co chtěj. Však se u takovýho auta ani nedivim, ale pokud chceš "víc", tak nemá VW konkurenci. Bez ohledu na prachy, samozřejmě...
no vsak o tom zadna. podvozky sou prumer nebo lepsi. ale nerekl bych ze nejlepsi 😄 a o tom to cele je... a propo, kdo muze rict co je nejlepsi. to asi nikdo - ani ja, ani mistr GTI (ikdyz ten si asi mysli, ze on ten etalon opravdu stanovuje >😁 )
Však se taky má o co opřít, to bych nezpochybňoval. Pokud půjdeš výš, tak jsou "nejlepší" minimálně zase svojí nabídkou. Adaptivní podvozek nemá nikdo, stejně tak převodovky a další...
Nahoře píšeš, že nejlepší podvozky dělá Ford, nyní, že kdo dělá nejlepší podvozky nemuže určit nikdo. Máš v hlavě pěkněj brajgl, skejpo. Faktem je, že současné POLO to natřelo komplet celé třídní konkurenci - Adaptivní podvozek, dvojspojka. To je nabídka jak z jiného světa. Přece nemůžeš kontrovat skákačkou namířenou na dívčí svět, to je takřka jiná třída...
Polo bude/má taky adaptivní podvozek???
Teď nemá, ale to nové prý mít bude...
Ale nikde jsem to zatím stopro potvrzené neviděl...a momentálně se nabízí pouze přípl. sport. podvozek.
Ale nikde jsem to zatím stopro potvrzené neviděl...a momentálně se nabízí pouze přípl. sport. podvozek.
Zatím POLO nemělo, s příchodem této nové generace mít bude.
Pak jsou to debaty o HO... leda v rovině základu a to je to o čem mluvim... Táta, máma, děti, kufr, mp3 a pytle grátis. Pokud budeš chtít z daný kategorie vyždímat maximum, tak zase VW nemá konkurenci.
to je ale neco, co jeste vubec nejezdi ty trumbero ! a ty si tu uz vytrubujes ze je to to nejlepsi na svete...
Ale jezdí ty moulo, v Ibize. A v POLU to bude ještě harmoničtější. Pokud pak přidáš ty adaptivní tlumiče, je verdikt jasný. Ale i bez nich. Pamatuj na jarní testy - závěr bude - excelentní jízdní vlastnosti, nejlepší ve třídě. Bude to napsáno v každém testu.
Dej si do věcného souladu odstavce. Samozřejmě, že POLO i Ibiza mají nejlepší podvozek segmentu. Dokonce i Fabia na platformě minulé je stále premiantem třídy. Co si o tom myslíš není vůbec důležité. Důležité je, co si o tom myslí odborníci. Najdeš je třeba v AMS, najdeš je samozřejmě i zde. Myslím redaktory, testéry.
jak u *. konec tehle diskuze. GTI, naposledy. Uvedom si, ze nekdo preci jen muze byt lepsi nez tvuj matersky koncern. Ja vim, tvuj mozek to nechce vstrebat ale pokus se o to. Nechci tady tvrdit jako ty, kterej model je nejlepsi, jen ti rikam muj nazor (a spousty dalsich lidi taky) ze mazda 2 ma lepsi podvozek nez pol👋ibiza/fabia. Prodeje kvalitu podvozku neurcujou chapes ? ENDE
V čem má tedy ten podvozek lepší? V pocitu testéra, nebo technicky?
v pocitu ridice. je s nim "vic srandy", je s tim radost jezdit. to auto je vic agilni, živější.
technicky ty podvozky neznam. je taky dost mozny ze tam hraje roli váha obou aut...
technicky ty podvozky neznam. je taky dost mozny ze tam hraje roli váha obou aut...
No jo, ale kdo si to myslí, nebo kdo to určuje? Pořád to beru tak, že třeba u nás si to stejně koupí plnohodnotná famílie, takže je to celkem fuk. Hlavní roli hrajou ty "pytle s rádio" zdarma a to bych neřešil. Naopak pokud se to začne šponovat, jako auto pro zábau, tak je právě to VW dál.
Takže, nahoře definuješ kvalitnější podvozek mazdy přívlastkem velká motokára a nyní přidáváš další rys, že je v tom více srandy... No sranda tu je... ale s tebou >😁
vysvetli mi v cem se ty vecy vylucujou ?
treba se nekdy zkus projet v motokare a taky si to uzijes 😉
treba se nekdy zkus projet v motokare a taky si to uzijes 😉
>😒] konečně už víme, jak se testujou podvozky subkompaktů >😒]
tak abych ti to vysvetlil, motokara "sedi" jako pribita a je v ni vetsinou sranda. proto to prirovnani.
>😁 >😁 :yes:
ze ty si nebyl nikdy v zivote na motokarach ?
Už nahoře jsem ti psal, že pod pojmem nejlepší podvozek bychom měli hledat komfort odladění, agilitu a stupeň neutrality. Pak ovšem tím nejlepším, co je nyní v subkompaktech k dispozici je podvozková platforma POLO/Ibiza. Mazda dvě na tahle auta vůbec konkurenčně nepomýšlí. V souboji by jí dokonce předčil i podvozek Fabie, který je o generaci starší. Mazda dvě se může utkávat nikoliv s premianty třídy, nýbrž s Grande Puntem a Corsou.
na co pomysli nebo nepomysli mazda, to opravdu netusim. pro me (a mnoho dalsich) je podvozek mazdy 2 ridicsky lepsi nez podvozky tve trojice. vic se k tomu uz nechci vyjadrovat protoze by to s tebou byl zbytecny spam.
Díky, už ses tu vypsal z těch motokár a srand za volantem dostatečně. Přeju i nadále příjemnej plejstejšn.
ty mas z te konzole celkem slusnej mindrak co, kovboji ? 😄
p.s.: ja playstation nemam 😄
p.s.: ja playstation nemam 😄
Pak si moc nezajezdíš... >😁
Skončil jsi ve zlatém ventilku - motokára a víc srandy >😒] to je nezapomenutelnej blábol.
Skončil jsi ve zlatém ventilku - motokára a víc srandy >😒] to je nezapomenutelnej blábol.
Já jo. Dneska jsem po 2889 dokončil Jak and Dexter. Za to bych se nestyděl. Taky Dobu ledovou 2. Přesto chápu, že tě "tlačíme", ale za sebe bych si stál za tim VW, i když si myslim, že BMW je stejně lepší, ale je to můj názor.
GTI tvoje zaujatost koncernem který je všem znám je až tak zarážející až si říkám že ti snad za to platej. a jinak 1. nikdy si nejel v těchto autech narozdíl od lidí kteří ano (včetně mě). a i já musím vyvrátit tvé kydy... 2. opravdu už raději přestaň psát stejnou pisničku pač je to už nudné a opravdu to tady už lidí docela otravuje.
Kdyby jsi v těch autej jel, dal bys mi za pravdu. Myslím, že za vás, plejstejšňáky, to zde dokonale již vyjádřil skejpa - podvozek mazdy dvě ohodnotil jako špičku, neboť - jezdí jako motokára a je v tom víc srandy... >😁 >😒] :no: Letělo to šupem do Zlatého ventilku.
1. bohudík jel .. takže vím jak kecáš.
2. ps nemam 😒 hraju na PC rFactor, gtr2
3. podvozek mazdy 2 je špička a je rozhodne o třídu víš než tvoje polo. a navíc ano je to takova motokára na kolech s tim souhlasim. mám takový pocit že dokonce to bylo i na auto.cz že mazda 2 je takova motokara(třeba to bylo jinde ale na neakym známým čr nebo ger webu to bylo)a rád bych byl taky zařazen do tvého zlatého ventilku, který je ale asi tak z 90% zaplněn tvými názory 😄
2. ps nemam 😒 hraju na PC rFactor, gtr2
3. podvozek mazdy 2 je špička a je rozhodne o třídu víš než tvoje polo. a navíc ano je to takova motokára na kolech s tim souhlasim. mám takový pocit že dokonce to bylo i na auto.cz že mazda 2 je takova motokara(třeba to bylo jinde ale na neakym známým čr nebo ger webu to bylo)a rád bych byl taky zařazen do tvého zlatého ventilku, který je ale asi tak z 90% zaplněn tvými názory 😄
Jasně, je to taková motokára a proto je to špička. Vidím, že ta PC hra tě dokonale do sebe pojala >😁
[odkaz]
probud se moulo...
probud se moulo...
hh u kuk je tady ten titulek u skejpy. vyndej si hlavu z p*** >😁 ses normální looser kterej o tom ví uplnou p* a jen mele o svém milovaném koncernu..
Měl bys jít spát. Nezvládáš se :no: :no: :no: Až budeš slušný ozvi se :no: :no: :no:
škoda, čekal sem že napišeš něco ve smyslu - sory skejpa měl si pravdu a ty napises tohle ? spát bys měl jít ty... dostal si důkaz, lepší auto (potažmo propíraný podovzek) ma zcela určitě mazda 2 než polo.
a pokud by si chtěl polemizovat nad tim že polo gt bude lepší, tak do budoucnosti může postavit kdokoliv cokoliv, takže spíše arguementuj současností a bohužel tam tvůj milovaný koncern prohrává.
a jeste takova mala vsuvka - že ti v neakym testu vyhrala fabia ? (předpokladam že druhé bylo polo a třetí byla ibiza >😁 ?) tak zas ja sem videl na franouzských stránkách test a tam vyhrala corsa 😞, také sem videl na jiných stránkách vyhrát mazdu, ale jak sem tedka hledal bohužel nikde nevyhralo polo ... nevadí třeba nekdy v budoucnu se porve o přední příčky, bohužel ted na ně nema.
***
a pokud by si chtěl polemizovat nad tim že polo gt bude lepší, tak do budoucnosti může postavit kdokoliv cokoliv, takže spíše arguementuj současností a bohužel tam tvůj milovaný koncern prohrává.
a jeste takova mala vsuvka - že ti v neakym testu vyhrala fabia ? (předpokladam že druhé bylo polo a třetí byla ibiza >😁 ?) tak zas ja sem videl na franouzských stránkách test a tam vyhrala corsa 😞, také sem videl na jiných stránkách vyhrát mazdu, ale jak sem tedka hledal bohužel nikde nevyhralo polo ... nevadí třeba nekdy v budoucnu se porve o přední příčky, bohužel ted na ně nema.
***
skejpa nemá pravdu... píšeš moc slov... maximálně má tu svojí pravdu a ostatní taky
jasny, každý si mysli něco jinýho a nikomu to neberu, ale jestliže nekdo něco napiše, druhý se mu vysměje a on mu dokaže že neměl pravdu pravdu tak potom ovšem musí člověk uznat chybu.
ano a ty ti řeknou že polo je **i*. jaky nejlepší podvozky segmentu. ty ses tak chytrej až to bolí.... neskutečny. nema nahodou fabie/POLO(jak pises velkyma porad asi chces aby vyrostlo)/ibiza lepší podvozek nez 911 ? ja myslim ze tvá hlava tomu už skoro věří.
lepší ty tvoje blafy ani nečíst.
lepší ty tvoje blafy ani nečíst.
Pokud tu srovnáváš podvozky POLO a Porsche 911 vypovídá to jen o tvém rozhledu 😲
no o mém ne (naštěstí), ale tvůj rozhled k tomu velmi rychle míří.
Já vím, motokára a sranda... dokonalej testérskej závěr >😁
jel si nekdy v motokaře ? asi ne 😒 ty se zmůžeš jen tak na to tukat tady do diskuzí a říkat jak všem autům rozumis .. a hele jestli chces ja ti zaplatim jízdu v motokaře aby sis taky užil srandu.
Len chybala informacia, ze GT ma standardne DSC - Dynamic stability control.
Vlastne, Dvojky to maju standardne od vybavy TE Pro (377 tisic).
Vlastne, Dvojky to maju standardne od vybavy TE Pro (377 tisic).
Swift 1.5GLX máte za 324k a nevím v čem je horší..
pekne natocene, bez prikras, tak jak to ma byt.
k autu. GT paket se mi moc nelibi, cena za 1.5 je taky dost vysoko. 1.3 63KW by podle me mela byt lepsi volbou a to v 4dverove verzi, kde odpada ten podle me stupidni problem s posuvem sedacek. Mazda 2 je ale vynikajici auto. Mel jsem tu cest a tak trochu sem ji propadnul. Obvzlast me zaujala paka razeni, ktera je umistena opravdu dobre (nejdriv sem tem pakam umistenym na pristrojovkach neveril) a hlavne ma kratke a presne razeni, coz se dnes zase tak moc casto nevidi. dvojka ma svoje mouchy ale klady to vzdy prebijou... pro me favorit malych aut...
k autu. GT paket se mi moc nelibi, cena za 1.5 je taky dost vysoko. 1.3 63KW by podle me mela byt lepsi volbou a to v 4dverove verzi, kde odpada ten podle me stupidni problem s posuvem sedacek. Mazda 2 je ale vynikajici auto. Mel jsem tu cest a tak trochu sem ji propadnul. Obvzlast me zaujala paka razeni, ktera je umistena opravdu dobre (nejdriv sem tem pakam umistenym na pristrojovkach neveril) a hlavne ma kratke a presne razeni, coz se dnes zase tak moc casto nevidi. dvojka ma svoje mouchy ale klady to vzdy prebijou... pro me favorit malych aut...
souhlas, zase pekny video..
trikrat slava vsem temhle tridverovym prckum se sto konmi na tunu vahy 😄 .. s peknym zvukem a bez turba..
jenom jedno: liborku, prosim, nedelej z nas truhliky, my vsichni (na auto.cz) jsme poznali hnedle, ze tohle neni zadny maly rostak za udajnych dveste tisic. tohle je nasilnicky predrazenej dvoukolak s cenovkou jako ma zanovni octavia rs, resp. cenove nadohled zcela novymu fordu fokus titanium s dvoulitrovym duratechem..
trikrat slava vsem temhle tridverovym prckum se sto konmi na tunu vahy 😄 .. s peknym zvukem a bez turba..
jenom jedno: liborku, prosim, nedelej z nas truhliky, my vsichni (na auto.cz) jsme poznali hnedle, ze tohle neni zadny maly rostak za udajnych dveste tisic. tohle je nasilnicky predrazenej dvoukolak s cenovkou jako ma zanovni octavia rs, resp. cenove nadohled zcela novymu fordu fokus titanium s dvoulitrovym duratechem..
Hele kucka, proč se to snažíte za každou cenu nandat VW? Vždyť jde přeci o howno, ten VW vám vždycky nabídne "víc" a je jasný, že si za to musíte trochu připlatit. Je to stejný, jak s buchtama... zamysli se nad tim. Jasně, že tvoje holka je nejlepší na světě, ale co uděláš, když chceš, aby tě u soulože práskala bičem po hubě a je jí to proti srsti?! Já třeba najedu na stránky Logana...
Tak jsme se to opět všechno pěkně na diskuzi dozvěděli, zapomeň na dokonalé tlumiče, zapomeň na adaptivní podvozek, mistři silnic cení zásadně jenom jedno - subkompakt musí jezdit jako motokára a musí v něm bejt i poměrně dost srandy... No, tak upřímně píšu, že tenhle náhled (nepochybně se jedná o pozůstatky bezesných plejstejšnových nocí) mě trochu hodně znejistěl. Já dodnes žil v mylných představách, že u podvozků se hodnotí vyváženost komfortu a tvrdosti, agilita, vedení stopy, neutralita v zatáčkách a ejhle, ono jde u subkompaktů zejména o tu srandu za volantem. No, vidím, že pár rallye na gauči a člověk má svět aut v rukávu.
P.S. Mistr skejpa získal dnes za tu srandovní motokáru diamantového žolíka do ankety Zlatý ventilek :yes:
P.S. Mistr skejpa získal dnes za tu srandovní motokáru diamantového žolíka do ankety Zlatý ventilek :yes:
Třeba je i sranda, když se tvoje spolujezdkyně v pravý a následně levý pobleje... Ale toho se dá docílit i u Kočky za devět pětek a buřta za paďoura 😉
pan GTI nemel argumenty a tak si vytvoril dalsi vlakno kde shrnul to, co nepochopil.
Platinoveho zolika musis ale ziskat ty GTI, za tvuj vyrok o tom, ze "fabia ma nejlepsi podvozek v tride subkompaktu".
nebudu se tu znova rozepisovat o te motokare. snad bude zase stacit odkaz a normalni lidi si na tvuj nazor udelaji usudek sami. [odkaz]
Mimochodem je videt, ze te to hodne vzalo. Moc casto nemusis otevirat TVOJE druhe vlakno, kde si potichu pises ty svoje bludy...
Platinoveho zolika musis ale ziskat ty GTI, za tvuj vyrok o tom, ze "fabia ma nejlepsi podvozek v tride subkompaktu".
nebudu se tu znova rozepisovat o te motokare. snad bude zase stacit odkaz a normalni lidi si na tvuj nazor udelaji usudek sami. [odkaz]
Mimochodem je videt, ze te to hodne vzalo. Moc casto nemusis otevirat TVOJE druhe vlakno, kde si potichu pises ty svoje bludy...
ja by som rad vedel kam sa podel kolega Libora Zezulku - Tom Malar? je to uz nejaky ten piatok co sa neobjavuje v RL,,,teda v AMS.nejak mi to uslo v diskusiach,teda ak nejake o tom boli.prosim o odpoved ak by niekto vedel 😉
Porad jsme se nedockaly neceho jako Schelby GT500, nebo aspon Munstang GT,, misto toho nejake miniauta!nehlede na to ze to nema v databazi ani Auto Salon na prime o to vic by to bylo unikatni.