Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Z Česka možná uteče další rafinérský gigant

Českým rafinériím zřejmě zavládnou temné časy. Možná totiž odejde další velká společnost z petrochemického průmyslu.
Zpět na článek
28. 3. 2014 19:21
28. 3. 2014 20:29
29. 3. 2014 02:20
29. 3. 2014 09:04
29. 3. 2014 16:07
29. 3. 2014 08:05
29. 3. 2014 09:38
29. 3. 2014 10:27
29. 3. 2014 11:10
29. 3. 2014 19:48
29. 3. 2014 09:45
29. 3. 2014 10:09
29. 3. 2014 12:52
29. 3. 2014 13:29
29. 3. 2014 15:00
29. 3. 2014 12:22
29. 3. 2014 16:16
29. 3. 2014 19:52
30. 3. 2014 06:34
30. 3. 2014 19:46
31. 3. 2014 00:28
29. 3. 2014 13:07
29. 3. 2014 16:19
30. 3. 2014 16:18
29. 3. 2014 22:31
28. 3. 2014 17:25
Benzín pôjde dole ....
Skončí kríza ... hádam skoro .. a dízel pôjde hore omnoho rýchlejšie jako benzín ....resp. benzín zlacnie ....

A v realite nie je dnes už priepastný rozdiel medzi spotřebou dízlu a benzínu ... nerátam samozrejme nejaké 2 a pol tonové "kravy" ....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - bigsoul
28. 3. 2014 17:58
Re: Benzín pôjde dole ....
Sa trosku pleties, ked po nicom neni dopit, tak cena stupa! To niesu akcosky u vietnamcov:-D ....
28. 3. 2014 21:20
Re: Benzín pôjde dole ....
Zda sa , ze nemas pravdu - minimalne vtedy, ak je uz nieco vyrobene, je potrebne sa toho zbavit v akcii:
[odkaz]
A nepredpokladam, ze by rafinerie prebudovali krak na produciu hlavne nafty a iba minimum benzinu, hlavne ked po prichode EU6 je predpoklad navratu k benzinovym autam. Lamy este nic netusia ale po par tisic km budu zase prekvapkani, ake ma nafta dosledky, aby nie len sporila palivom, ale aj mala nejaky ten vykon a cistotu spalin.
29. 3. 2014 10:30
Re: Benzín pôjde dole ....
Důležitým a jediným posláním v současné podobě "ČERPACÍCH STANIC" JE:

CCCCHHHHCCCCÍÍÍÍPPPPNNNNOOOOUUUUTTTT !!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

PS: anebo začít sekat dobrotu, přejít na LPG/CNG, namontovat ELEKTRODOBÍJECÍ STOJANY, spolupracovat s TESLOU SUPERCHARGER [odkaz] , začít prodávat kvalitní občerstvení, restaurační pohodu, internetový připojení a hotelové služby
Avatar - Katikakus
29. 3. 2014 02:16
Re: Benzín pôjde dole ....
Zkus se s námi podělit o to, kde jsi vyčetl to moudro o tom, že když není poptávka tak ceny stoupají?
28. 3. 2014 21:55
Re: Benzín pôjde dole ....
Už teď je nafta obvykle dražší, než benzín, a to jsou na ni o cca. 2,20 Kč/l nižší daně. A nerovnováha se bude dále zvyšovat, protože:

1) Evropa je posedlá diesely v osobácích
2) Spotřebu nafty při oživení výrazně zvedne nákladní doprava, stavebnictví apod.
3) Přechodem na přeplňované benzíny jde spotřeba benzínových motorů při shodném výkonu reálně výrazně dolů, zatímco u nafty kvůli DPF a podobným zařízením prakticky stagnuje, popř. klesá výrazně méně.
Avatar - Achernar9
28. 3. 2014 19:21
DĚSNÝ !
Jedním slovem KATASTROFA !!! A proč by měl Unipetrol jako zastavit výrobu benálu a nafty ??? 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2014 20:45
Re: DĚSNÝ !
Tak to je fakt blbý. Jednu dobu tu byla docela slušná nabídka a kdo si dneska vzpomene na BP který myslim vodešlo první. Eště chvíli a bude tu už zase jen ta Benzina :no:
Avatar - Achernar9
29. 3. 2014 07:41
Re: DĚSNÝ !
Jojo, zmizelo nám BP, potom Total, pak Aral, teď se spekuluje o Shellu a ještě Agip ??? A je to asi rok, co se hovořilo o možným odchodu ÖMV... což se doteď teda nestalo.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2014 09:03
Re: DĚSNÝ !
OMV ale asi fakt vodchází, spíš jen zatim nenašli vhodnýho kupce ;-\
Avatar - faubléé
28. 3. 2014 20:29
ooops
Kdepak Shell a Agip, tady "pojedou" jen takový věci jako Aral, OMV apod., protože my jsme národ germanofilních vlezdo***ků.. Vůbec mě to nepřekvapuje, vsadil bych se, že většina tohohle národa těžko vydejchává například i to, že pizzu a coca-colu nevymysleli němci..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
29. 3. 2014 02:20
Re: ooops
Kde jsou ty časy, kdy se tady ještě dala koupit slušná nafta od Aralu a ne ty sr*cky z Litvínova.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2014 09:04
Re: ooops
A hodně dobrej benzín vod Aralu, ten mi tady fakt chybí 8-s
29. 3. 2014 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 3. 2014 22:33
A, ten Agip na obrázku znám
a jinak často u Agipu (nedaleko od tohoto) tankuju. Docela by mě mrzelo, kdyby odešel.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2014 23:38
Re: A, ten Agip na obrázku znám
Mě tu chybí 102 oktanovej Aral a na vodchodu je nejspíš i OMV. Máme prostě smůlu, vzhůru zpátky k Benzině, s tim že i ta je dneska už polská >:-[]
Avatar - Achernar9
29. 3. 2014 07:44
Re: A, ten Agip na obrázku znám
Jo, Benzina je pšonská, pak tady máme ještě něco ruskýho a Slovnaft, kterej zas patří paprikášům. ;-\ Nepočítám teda ty neznačkový, o něco levnější...
Avatar - DawQa
29. 3. 2014 08:05
luk oil
Asi nás čeká budoucnost z východu.. :/
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2014 09:05
Re: luk oil
Hele neděs, tu fakt nemusim a bylo jí tady až dost 8-s
Avatar - Honza Mička
29. 3. 2014 09:06
Re: luk oil
Náhodou, na Lukoilu mají levno a taky dobré bagety :-) :-)
Avatar - DawQa
29. 3. 2014 09:38
Re: luk oil
Tak je pravda že bagety a kafe maji dobrý, ale pro benzín jsem tam ještě nebyl >:D
29. 3. 2014 10:27
Re: luk oil
Ani nechoď, u nás nepatria k vyhláseným. Lowendová čerpačka, kvalita paliva neistá, bazírujú na čo najnižších cenách, ale minca má dve strany...
Avatar - DawQa
29. 3. 2014 11:10
Re: luk oil
vzhledem k tomu že je mám cca 50 km od domova, tak u nich netankuji.
Osobně nejsem vyznavačem "premiových paliv" nejčastěji beru u Pap oil Tesco a Omv pač je mám všechny u baráku a nějaký zasádní rozdíli v chovaní auta nepociťuji a že by zrovna omv která je o 1-2 kč draší byla nějak lepší se mi taky nezdá, spíš mi přijde že se ten benzín spálí o trošičku rychleji, ale taky za stejnou částku toho dostanu trochu méně, takže těžko soudit
Jediný Globus se mi absolutně nezamlouvá, sice toho za daný obnost natankuji nejvíce, ale pocitově je to línější( musím u fofíka šlapat na plyn, což normálně nedělám, to auto jezdí setrvačností skoro pořád) a hlavně se navíc strácí možná i rychleji, jak z toho Omv kde ho naberu teoreticky nejméně..
29. 3. 2014 19:48
Re: luk oil
Naopak, u nás je Lukoil dobrej průměr.
Lepší než marketingem naleštěnej Shell. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2014 00:12
Re: luk oil
Jako že Lukoil super plus 98 je lepší než Shell V-Pover Nitro+? Tak to si nemyslim >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
29. 3. 2014 09:32
cuore benzino mizí...
Agipka a Shellka - dvě stanice, ke kterým jezdím odjakživa léta nejradši a oni mi je vezmou?
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2014 09:45
Tank ONO....
to je ono...!!!E85 - 24.50kč. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
29. 3. 2014 10:03
Zavři "voči" brouku....
ČR je šampiónem v počtu čerpacích stanic. Skoro 4500 veřejných, 2500 neveřejných, ve srovnání třeba s Německem několikanásobná hustota stanic ať již v přepočtu na obyvatele, na plochu nebo na počet aut. Jsme ovšem také šampiónem ve výši daňových úniků. A do třetice jsme šampióni v nekvalitě. K rozsáhlým podvodům dochází způsobem, že jeden z mnoha překupníků prodá palivo dál, ale pod falešnou záminkou zkrachuje dřív, než zaplatí DPH. Okamžitě vznikne nová firma, která stejný trik opakuje. Následně pak dochází ještě k různému druhu pančování přimícháváním dalších nepovolených složek a to nejen do benzínu a nafty, ale v poslední době i do olejů. Pumpy, které nakupují od těchto podvodníků, pak mohou i při vlastních vysokých maržích nabízet palivo, které je až o několik korun na litru lacinější, než je průměrná cena v Česku. Ministerstvo financí odhaduje, že podobným způsobem přichází stát na daních ročně o pět až osm miliard. Nejspíš to bude daleko více, protože ministerstvo je za „nevýběr“ daní přímo odpovědné a přece si nebude samo sobě vyčíslovat škody, které svým šlendriánem státu každoročně způsobuje.
No a při znalosti „poměrů“ není těžké odvodit, proč standardně podnikající sítě čerpaček mají u nás problémy provozovat ziskový business. Prostě ten, kdo platí řádně daně a prodává nešizené paliva/oleje je v pytli a zavírá krám.
Vedle selhávajícího státu (kontrola daní, kvality paliv) si za to můžeme i my řidiči. Chceme levný benzín a naftu a na kvalitu kašleme? Jasně, který Čech by nechtěl, 99% řidičů čumí jen na cenovku na stojanu, takže když je poptávka, tak je i nabídka levných, pančovaných hnojů. Je to jako s levným textilem z tržnic, levnými auty, levnou elektronikou - zavři voči brouku a na kvalitu se neptej.
Rozbalit vlákno
3
29. 3. 2014 10:13
Re: Zavři "voči" brouku....
předloni jsem s vyschlou nadrzi v dubrovniku v churvatsku zoufale shanel benzinku a to jiz 100km dopředu a nic jsme cestou nepotkali a ani v dubrovniku na zadnou nenarazili. přitom všude plno aut. nakonec doslo na zoufaly cin, když jsem po několika letech musel zapnout navigaci a ponizene se ji zeptat kudy ze na benzinku, nakonec jsme na jednu ze tri benzinek v dubrovniku, coz je město s necelými 50tis obyvateli a spoustou tusristu, dorazili. kupodivu tam ani nebylo moc aut, tak doted nechapu kam jezdi tankovat...
29. 3. 2014 13:14
Re: Zavři "voči" brouku....
Nic není tak černobílé.

Bydlím ve městě, kde jsou v okruhu cca. 1,5 km - 3 tzv. značkové čerpačky a 4 neznačkové. Běžný rozdíl v ceně paliv až 2,50 - 3,00 Kč/l. Protože ty značkové leží na hlavních tazích, tudíž zde tankují hlavně služební auta (mají karty, z cizího krev neteče) a ti, co projíždějí. Místní tankují masově u noname. Ano, rozdíl v ceně se zdá být zásadní a možná něčemu nasvědčuje, ale:

V 15 km vzdáleém, obdobně velkém městě, konkurenci levných čerpaček nemají, a přesto tam ty značkové mají ceny až o 1,50 Kč/l nižší, než u nás.

Takže se dostáváme v blízkém okolí na rozdíl třeba jen jedné koruny, kterou omezenými provozními hodinami (místo nonstop provozu), menšími náklady na provoz (není WC, restaurace) a solidní výtočí vzhledem k velikosti stanice (marže) musím být schopen na menší benzince udělat.

Takže ona nízká cena nemusí být ukazatelem (ne)kvality.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2014 00:13
Re: Zavři "voči" brouku....
Slušný shrnutí :yes:
29. 3. 2014 10:09
verva 100
jaky mate názor na benzin verva 100?
tankuju ted verva 100, slibujou pokles spotreby o 15%, coz je asi nesmysl a narust vykonu, coz me zas az tak moc nezajima, ale slibujou kladny vliv na motor.
vzhledem k tomu, ce cena vervy 100 je většinou jen o 2kc vyssi nez klasiky 95 (včera jsem bral na dalnici u prahy za 36.40, pricmez n95 za 34.40), tak je cena vervy 100 o 6% vyssi nez klasiky, takze snizeni spotřebu o 6% by se uz vyplatilo.
takze jsem sledoval spotřebu, kdy jsem od posledního tankovani ujel necelých 200km, z toho 100 km po dalnici tachometrových 140 na tempomat, zbytek po okreskách v davu castecne v horach a to i velmi snecim tempem a výsledek mam 6.2, coz na 1.8tsi není zas tak spatny.
dokonce jsem usek 60km, kdy nastoupane a zpetne naklesane prevyseni bylo 1000m (1000nahoru a 1000dolu) jel jen za 4.9.
sledoval jste někdo dlouhodobe spotřebu tohodle benzinu??
Rozbalit vlákno
4
29. 3. 2014 12:52
Re: verva 100
Vliv bude podobný, jako u ostatních "prémiových" benzínů. Tzn. lepší zátah a rychlost reakce na plyn hlavně v nízkých otáčkách, obecně klidnější, vyrovnanější a tišší chod motoru (nejvíce je poznat po studeném startu). A o něco málo nižší spotřeba v řádu desetin litru. Vliv na výkon u turba ve vyšších otáčkách objektivně nerozeznatelný. Moje zkušenost.

Druhá věc je ale ta, že někteří upozorňují na fakt, že delším skladováním těchto benzínů z nich ty oktany utíkají. A u těchle bude výtoč tipuji o řád jinde, než u N95.

Já proto volím jinou cestu. Vzhledem k místním cenám, kde se malé benzinky, které mají ale obdobnou výtoč jako ty značkové, liší momentálně u N95 až o 2,70 Kč/l, nemluvě srovnání s těmi prémiovými 100 oktany (obvyjkle další cca. 3 Kč), liju už roky do benzínu aditivum, které vyjde na 0,35-0,6 Kč/l a po kterém se konkrétně moje auto chová jen o něco hůř, než při 100 oktanech. Jen za desetinový příplatek.
29. 3. 2014 13:29
Re: verva 100
no nevim jakou mas cenu, ale koukam do ceniku tank-ono a ten ma aktuelni cenu N95 33.90, takze znackove +2.70 = 36.60 za N95 mi prijde trochu nerealny, za to včera byla verva 100. navíc u benzinky při platbe kartou mam slevu skoro 1kc, takze při vcerejsim tankovani u benziny plus na dalnici bych s N95 dostal pod cenu N95 u tank-ono.
podle testu COI verva 100 nikdy nemela min oktanu nez 99, tak bych o kvalite zas tak moc nepochyboval. ja vim, moje auto ma predpsany N95 a nejsem si jisty jestli 100okt vůbec vyuzije, zrejme zmenou predstihu trochu jo.

co sem cet, tak podstatnym rozdílem prémiových paliv krome ruznych prisad je to, ze neobsahuji povinne biosložky, takze zatímco v N95 je cca 5% lihu, který zvysuje oktanove číslo, ve verve 100 není zadny lih a zvyseni oktanu je dosazeno jinými přísadami. lih ma navíc nižší energetickou hodnotu a tak logicky vyssi spotřebu.
povinne biosložky ber tak, ze to je v ramci prodeju výrobce, kdy musí splnit tech cca 5%, ale jestli nejaky palivo ma 0 a druhy 10% je na nem.

verva 100 je jen na benzinach plus a tech zas tak moc není. a co sem dřív koukal, tak to lidi brali, samozrejme ne tak hofne jako N95, tak bych o kvalitu strach nemel.

ja kdysi davno zkousel shell v-power když byl v akci, rozdil ve spotrebe sem nezaznamenal, ale rozdil +-0.5 litru o nicem moc nevypovida, to staci párkrát vic sešlápnout plyn a je spotřeba uplne jinde. asi jsem pocitoval klidnejsi chod motoru, tak uvidíme ted, zkusim na to letos jezdit a pak to vyhodnotim...
29. 3. 2014 15:00
Re: verva 100
Jednoduché. Dnešní cenu mám 34,20.

Shell 36,70 a Benzina 36,90.

V-Power (95) jsem historicky taky zkoušel. U atmosféry rozdíl zásadní a jednoduše rozeznatelný (odzkoušeno opakovaně přechodem z N95 i zpět na N95), u turba (1.8T) zcela nerozeznatelný.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2014 00:14
Re: verva 100
Trochu hlasitější než Shell Nitro+ ale na místní poměry hodně dobrej benzín :yes:
Avatar - vabis
29. 3. 2014 12:22
good bye
Agip byl drahý a méně kvalitní (aspoň tady u nás) takže zprávu jedině vítám. ...Co mi chybí je Aral
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2014 12:30
Re: good bye
Tady přesně naopak. Agip je snad nejlevnější ve městě ("garážovou" benzínku nepočítám...), a to ještě vždy tankuji se slevou od O2. Nikam jinam ani nejezdím. Bude škoda, pokud odejde.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2014 16:07
Re: good bye
Jj Aral byl nejlepší :yes:
29. 3. 2014 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2014 19:52
Re: good bye
Kdepak, Agip (ENI) je dle mého názoru jedno z nejlepších paliv.
Pak bych vyzvednul ještě Benzinu, to je taky jistota. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2014 00:15
Re: good bye
Jj na to že je Benzina dneska polská překvapivě furt solidní kvalita :yes:
30. 3. 2014 06:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2014 13:12
Re: good bye
Evidentně si naši nedávnou diskuzi hodně špatně pochopil. Nicméně o Putinovi jsem si fakt myslel odvždy jen to špatný a že se lidi nemění svym chovánim v posledních tejdnej opět jen potvrdil. Prostě křivák šupák bude vždycky šupákem, v jeho případě agentem KGB. A zatimco na podobnou levárnu kterou spáchal před pár lety v Jižní Osetii se tak nějak jako pozapomnělo, s Krymem to myslim tak jednoduchý mít nebude.
V Polsku mě jejich jahodová polívka kdysi docela zaskočila ale jinak je tam celkem fajn. Nerad to přiznávám ale v mym oboru sou dokonce před náma a to vo dost. Sou taky, teda hodně z nich je děsivý řidiči, ale na tom se asi shodneme. To že si český supermárkety u nich vobjednávaj výrobky tristní kvality je spíš chyba objednávky než výrobce postupujícího podle zadání. No a jak sem napsal jejich Verva 100 je velmi slušnej benzín, překvapivě skoro srovnatelnej se špičkovejma palivama nejlepších značek. Osobně mám na prvnim místě Aral a fakt mě mrzí že patří mezi ty co z Česka zmizeli první ale s tim nic nenaděláme.
Myslim že ohledně anexe Krymu se hrubě pleteš a časem ti dojde že pravdu sem měl spíš já. Možná by sis to moh zkusit popsat třeba v procentech kdo co v Rusko Ukrajinský krizi udělal jak moc špatně. Já jen tvrdim že i když tahle revoluce nebyla sametová jak ta naše tak je absolutně nepřijatelný aby toho jinej stát zneužil k zabrání části území, tak jak to udělalo Rusko. A absolutně znamená absolutně. Postoj všech států světa který se v tomhle zcela jednotně postavili proti Rusku by ti moh naznačit že tohle je fakt nepřijatelný pro každýho. I státy kde vládne levice zvolily v OSN formu zdržet se hlasování, protože takovejhle způsob získávání území je prostě nepřijatelnej a šíleně nebezpečnej precedens. Dovedeš si představit že se tyhle praktiky zavedou všude po světě? Jakej by to byl za chvíli chaos bordel? A to nebezpečí případnejch válek? Je to neuvěřitelný ale současný demokratický Rusko dokonce popřelo komunistickej jako akt dobrý vůle, navrácení Krymu kterej Rusové už jednou násilně zabrali.
Jo a bacha na ty pokusy bejt neutrální, víš jak je to s tim peklem! ;-)
Avatar - twistedTSD
30. 3. 2014 16:20
Re: good bye
:yes: Souhlas. I po pročtení celé dřívější diskuse a všech argumentů říkám na základě vlastního uvážení, že "mám problém" se současným Ruskem a chováním Putina. Co udělal na Krymu, je nepřípustné a neměl k tomu ani žádný natolik závažný důvod (z hlediska "ochrany obyvatelstva"), aby to bylo alespoň pochopitelné.
30. 3. 2014 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
31. 3. 2014 00:28
Re: good bye
méně kvalitní? Tankuju u nich 10let a nikdy jsem neměl problém....potom jsem vyrazil veteránem na východ a v Nový Pace natankoval na Benzině...v Boleslavi jsem čistil ucpanou trysku karbecu :no:
Avatar - RWD
29. 3. 2014 13:07
what?
Že za krizi může snížená poptávka po benzínu??? :-O
Odkud autor článku ví že Shell a Agip opouští náš trh? Odkud jsou tyhle informace, není to náhodou kachna?

Prodej podílu v české rafinerské neznamená že někdo opouští náš trh!!!
Pouze to v důsledku znamená, že vzhledem k absenci produktovodů v ČR nastane nutnost těchto společností dovážet své produkty (= pohonné hmoty, nikoliv ropu, to je surovina) ze zahraničí a tím se jim zvýší náklady a sníží již tak průměrem haléřový zisk! Pro Shell např. je to nejbližší rafinerie v Itálii. Tahat to z Itálie ekonomicky pravděpodobně neunesou a jejich opuštění našeho trhu je tak pravděpodobně jen otázkou času.

To co tu autor napsal si pravděpodobně nějak vymyslel.

Jinak Shell si za to může sám a je pouze škoda, že jeho prémiové paliva V-power která se ukázala při testech jako úplně obyčejná (rozuměj bez aditiv, protože ropa do čes. raf. teče jenom jedna) neznamenali pro Shell konec u nás už dříve.
Rozbalit vlákno
2
29. 3. 2014 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - RWD
30. 3. 2014 16:18
Re: what?
Tyto společnosti mohou jít příkladem v optimalizaci nákladů. Všechny služby které to umožňují mají outsourcované, avšak vlastní v nich důležitý podíl či je dokonce vlastní. Tím, že prodali svůj podíl v Č.R. se jim rozhodně navýší ceny a protože i ti silní hráči u nás na trhu sotva přežívají, může to být pro Agip likvidační a asi taky bude. I když uvidíme jak to bude.. prý Agip někdo odkoupil tak se nechme překvapit
Avatar - Ada je zase tady
29. 3. 2014 13:44
Agip diesel nebrat
Vždycky, když jsem na dálnici u Lysé/L. vzal u Agipu naftu, padal mi potom motor do safe módu.
Jinak je samozřejmé, že prodejci budou odcházet a cena půjde nahoru. Těch čerpaček je totiž tady příliš mnoho na to, kolik se tu projezdí paliva. A režijní náklady na provoz pumpy s množstvím prodaného paliva moc nesouvisí. Celá česká ekonomika upadá. V Litvínově se bude rafinerie také rušit. Orlen má dost svých rafinerií v Polsku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2014 16:04
Re: Agip diesel nebrat
Jj čerpaček je dvakrát víc než třeba, značek ale zase málo
29. 3. 2014 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
31. 3. 2014 00:32
Re: Agip diesel nebrat
to si děláš,že bude Záluží končit.....tak to je krásný.....
Avatar - KubikCv
29. 3. 2014 22:31
Sakra :(
Na Agipu tankuju od doby co mám noty....a na kartě nějakejch 25tisíc bodů....to abych začal vybírat....
Rozbalit vlákno
0