A čo tým chcel autor povedať? Že je to nepraktické na mestské retardéry a obrubníky? Topper nedaj sa vysmiať, ktorý iný aj menej ultimatívny superšport ho má kratší v spojení s väčšou svetlou výškou? Žiaden, akurát Lamba majú tuším za príplatok systém zdvíhania predku. Toť vsjo.
tak ty zadní sedačky u 911ky jsou směšný, nikdo se tam nevejde a motor se proto krčí vzadu, zadní sedačky bych vyhodil, motor posunul blíž k předním sedačkám a problém by l vyřešen, stejně jako to udělaly u téhle 911
jenomže by vznikl nový, už by to nebyla 911, takže je v tom zakopaný pes
řešení se jmenuje Cayman ten má motor uprostřed už od začátku a 911ce se vyrovná a s další Generací Caymanu už by mohl být lepší jak 911ka
911 s motorem vzadu má své limity a Cayman s motorem uprostřed časem porazí 911ku, Politika Porsche se bude snažit aby se to nestalo, inženýři Porsche ale vědí že to jde
To vyobrazené žluté GT1 je pouze předchůdcem vítězného modelu. Silniční GT1 Evo3 na bázi vitězného modelu z roku 1998 vypadá ještě divočeji :yes:
[odkaz]
[odkaz]
a co ty brzdové kotouče? fakt jsou z "karbonu"?Nechtěl tím básník říci karbon keramické? Vzhledem že i lepší auta té doby (McLaren F1) měly kovové kotouče, tak nevim nevim.
může dovolit řídit jen opravdu málokdo.A nejen kvůli závratné ceně,ale hlavně kvůli závratné rychlosti a ostrosti,kterou by nezvládlo asi tak 99% místních kecálků(včetně mě). >:D