Ekonomika
0
:no:
PavelK_
0
Strašný příspěvek :no: :no:
Zajímalo by mne proč si myslíš že jsou to strašný autobusy?? myslíš, že je mercedes lepší?? zkus si v něm jet třeba 100Km a budeš toužit po sedadle autobusu Karosa řady 800 😄 Jo a Citelisi se v Mýtě skutečně dělali je to asi tak dva roky co se dělali celý motory dodávala Škoda, ale teď se už jen dodělávají po "Frantících".
Řada 800 byla pouze ve formě 841 pro východní trh. V prostoru střední Evropy nikdy nejezdila... 😉
Citelisy se nikdy ve VM nevyráběly, vždy se jen dostrojovaly, tak jako teď. Motory Škoda nikdy nedodávala. Asi si to pleteš s elektrovýbavou pro trolejbusy Škoda/Irisbus.
S těmi M-B je to pravda, jejich kvalita je podprůměrná, možná způsobená tím, že se vyrábějí v Turecku. Náklady na údržbu a servis u M-B podstatně vyšší.
S těmi M-B je to pravda, jejich kvalita je podprůměrná, možná způsobená tím, že se vyrábějí v Turecku. Náklady na údržbu a servis u M-B podstatně vyšší.
Škoda, že už nečteme titulek "KAROSA loni ve Vysokém Mýtě vyrobilo 3020 autobusů, nejvíce v novodobé historii firmy". Ten krok o změně firmy nechápu. Alespoň pro český a slovenský trh se mohly autobusy vyrábět pod firmou Karosa. Ano jde o formalitu a věc spíše principiální, ale právě proto by to tak mělo být. Ten krok od Iveca chápu jako docela aroganci relativně nového vlastníka. Je to asi jako by VW přejmenoval Škodu Auto na VW Tschechische Republik. Je to prostě odporné!! 😢