Technici americké automobilky General Motors schválili konstrukční změny problematických spínačů zapalování, přestože tyto změny nesplňovaly standardy, které automobilka používá.
Tak není mi jasný jak kvůli závadě ve spínací skříňce může vzniknout 13 mrtvejch. Přijde mi, že dělají z komára velblouda. Teď je potřeba to hlavně mít na koho hodit. Na talíři mají Delphi, tak uvidíme jak to dopadne. Pochybuju, že GM řekne ano jsme banda idiotů špatně jsme to zkonstruovali.
No tak kdyby se ti to stalo pred nehodou (nebo kdyby to nehodu zpusobilo, coz je dost mozny, ze nekdo zazmatkuje, kdyz se uprostred dalnice "auto vypne"), neni to ootom zadna sranda - nebude fungovat posilovac rizeni (zadna hruza), posilovac brzd (coz je hodne velky problem) a pripadne taky airbagy a kdo vi co jeste (svetla atd.)
Takze si takovou nehodu dokazu celkem dobre predstavit...
Precejen vsechna ta bezpecnost vozu zacina nekde u toho, ze kdyz je jednou zapnutej, zustane zapnutej, dokud ho nevypnu...
Ale vazne jsem zvedavej, az se od problemu s mechanickymi soucastkami dostaneme k problemum se softwarem (airbag mel vystrelit ale sw to spatne vyhodnotil / auto samo udelalo vyhybaci manevr pod kamion, auto zacalo z niceho nic brzdit uprostred prazdne dalnice, protoze si sw myslel, ze je tam kocka atd atd.)
Myslím, že řidič by měl být připravený na ledacos a to i na to, že mu zdechne motor. Jinak brzdy po zhasnutí motoru mají ještě dost tlaku na 2-3 zabrzdění, takže toho bych se nebál.