Kopřivnická automobilka představuje své novinky na veletrzích, na nichž jsou prezentovány nejnovější trendy v oblasti zemědělských a lesnických technologií.
V ponuke je, v teréne veľmi nie. A myslím si, že aj u náklaďákov má svoje miesto a dôležitosť vlastná konštrukcia aj dizajn. Minimálne ide o identifikáciu a postavenie značky.
"Vzduchom chladená Tatra je to správne." - to, že někdo něco dělá už osumdesát let stejně ještě neznamená, že to dělá správně.
Vzduchem chlazené motory jsou dnes už totální relikt a ruku na srdce - byly jím už v době, kdy se v Kopřivnici na přelomu 70. - 80. let narvaly peníze do motorárny.
to se pleteš, to nejdůležitější je stále Tatra, je škoda ty kabiny, ale musíme být realisti - kabina z T815 je 30let stará a se vzduchem chlazeným motorem Tatra už se taky díra do světa udělat nedá a jako malovýrobce si drahý vývoj těchto komponent nemůže dovolit, ale to co dělá z Tatry jedinečný automobil s vynikajícími vlastnostmi v terénu je její konstrukce s centrální rourou a převodovkou je pořád made in Kopřivnice a myslím si, že jí asi ta "cizí" bouda spíš pomáhá a osvědčený motor, který vyservisují po celém světě taky a pak taky, Tatra je natolik specifická, že má svůj okruh kupců.