Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tatra na veletrzích Techagro a Silva Regina

Kopřivnická automobilka představuje své novinky na veletrzích, na nichž jsou prezentovány nejnovější trendy v oblasti zemědělských a lesnických technologií.
Zpět na článek
2. 4. 2014 11:42
Stále Tatra?
Mne to príde už iba ako skladačka z nakúpených komponentov...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - T613
2. 4. 2014 12:27
Re: Stále Tatra?
stále Tatra a ti co se s Phoenixem svezli na ni pějí ódy.
Jinak nejnovější přírůstek pro zemědělce
[odkaz]
Avatar - aproximus
2. 4. 2014 22:57
Re: Stále Tatra?
děs. tohle je maximálně pro nadšeného službaře a ne pro zemědělce.
Avatar - Kolouš
2. 4. 2014 13:43
Re: Stále Tatra?
hm, mozna. Ale ta "skladacka" neskutecne dobre funguje...
2. 4. 2014 18:48
Re: Stále Tatra?
To nerozporujem. Ale chýba mi akási ťažko definovateľná aura starých zlatých časov.
2. 4. 2014 14:48
Re: Stále Tatra?
Jistěže stále Tatra, stále má svou tatrováckou koncepci.
2. 4. 2014 18:47
Re: Stále Tatra?
Chcelo by to originál kabínu, ak už nie motor. Vzduchom chladená Tatra je to správne.
2. 4. 2014 19:13
Re: Stále Tatra?
Musíš se na to dívat z pohledu užotkových aut. Tady nikdo neřeší, že kabina vypadá stejně jako na jiném náklaďáku, důležitá je její kvalita.

Pokud jde o vzducháč, tak ho Tatra stále v nabídce má.
2. 4. 2014 19:33
Re: Stále Tatra?
V ponuke je, v teréne veľmi nie. A myslím si, že aj u náklaďákov má svoje miesto a dôležitosť vlastná konštrukcia aj dizajn. Minimálne ide o identifikáciu a postavenie značky.
2. 4. 2014 22:07
Re: Stále Tatra?
"Vzduchom chladená Tatra je to správne." - to, že někdo něco dělá už osumdesát let stejně ještě neznamená, že to dělá správně.

Vzduchem chlazené motory jsou dnes už totální relikt a ruku na srdce - byly jím už v době, kdy se v Kopřivnici na přelomu 70. - 80. let narvaly peníze do motorárny.
2. 4. 2014 20:08
Re: Stále Tatra?
to se pleteš, to nejdůležitější je stále Tatra, je škoda ty kabiny, ale musíme být realisti - kabina z T815 je 30let stará a se vzduchem chlazeným motorem Tatra už se taky díra do světa udělat nedá a jako malovýrobce si drahý vývoj těchto komponent nemůže dovolit, ale to co dělá z Tatry jedinečný automobil s vynikajícími vlastnostmi v terénu je její konstrukce s centrální rourou a převodovkou je pořád made in Kopřivnice a myslím si, že jí asi ta "cizí" bouda spíš pomáhá a osvědčený motor, který vyservisují po celém světě taky a pak taky, Tatra je natolik specifická, že má svůj okruh kupců.