Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tatra na veletrzích Techagro a Silva Regina

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 4. 2014 • 17:19
8
11
Zobrazit náhledy (8)
Tatra Tatra Tatra
Kopřivnická automobilka představuje své novinky na veletrzích, na nichž jsou prezentovány nejnovější trendy v oblasti zemědělských a lesnických technologií.

Společnost Tatra Trucks využila veletrhů Techagro a Silva Regina pořádaných zároveň ve dnech od 30. března do 3. dubna 2014 na brněnském výstavišti k představení svých nových produktů z oblasti zemědělství a lesnictví.

Zemědělským vozidlům značky Tatra na veletrhu Techagro vévodí v loňském roce odhalený Agrotahač 6x6 v kombinaci s různými přípojnými vozidly od velkoobjemových návěsů přes cisterny až po návěsy s výměnným systémem nástaveb.

Kromě tahače jsou vystaveny i agrotatry s konfigurací náprav 6x6, které jsou vybaveny výměnným systémem nástaveb.

Na souběžně probíhajícím lesnickém a mysliveckém veletrhu Silva Regina jsou prezentovány soupravy na vývoz dlouhého dřeva, které zastupuje tahač Phoenix 6x6 s oplenovým návěsem.

Těchto souprav dodal v loňském roce na český trh nejvíce autorizovaný dealer Serviscentrum Vysočina. Na Slovensku to pak bylo plnění v rámci vyhraného tendru pro Lesy SR, š.p., jejichž soupravu mohou návštěvníci na veletrhu také vidět.

Vedle čistě pracovních strojů značky Tatra se návštěvníkům veletrhů představil na stánku autorizovaného dealera P&L s.r.o. i závodní speciál Tatra 815 4x4 Buggyra Racing Teamu, který se účastnil letošního Dakaru.

Související články

Témata
Avatar - aproximus
2. 4. 2014 22:57
Re: Stále Tatra?
děs. tohle je maximálně pro nadšeného službaře a ne pro zemědělce.
2. 4. 2014 22:07
Re: Stále Tatra?
"Vzduchom chladená Tatra je to správne." - to, že někdo něco dělá už osumdesát let stejně ještě neznamená, že to dělá správně.

Vzduchem chlazené motory jsou dnes už totální relikt a ruku na srdce - byly jím už v době, kdy se v Kopřivnici na přelomu 70. - 80. let narvaly peníze do motorárny.
2. 4. 2014 20:08
Re: Stále Tatra?
to se pleteš, to nejdůležitější je stále Tatra, je škoda ty kabiny, ale musíme být realisti - kabina z T815 je 30let stará a se vzduchem chlazeným motorem Tatra už se taky díra do světa udělat nedá a jako malovýrobce si drahý vývoj těchto komponent nemůže dovolit, ale to co dělá z Tatry jedinečný automobil s vynikajícími vlastnostmi v terénu je její konstrukce s centrální rourou a převodovkou je pořád made in Kopřivnice a myslím si, že jí asi ta "cizí" bouda spíš pomáhá a osvědčený motor, který vyservisují po celém světě taky a pak taky, Tatra je natolik specifická, že má svůj okruh kupců.
2. 4. 2014 19:33
Re: Stále Tatra?
V ponuke je, v teréne veľmi nie. A myslím si, že aj u náklaďákov má svoje miesto a dôležitosť vlastná konštrukcia aj dizajn. Minimálne ide o identifikáciu a postavenie značky.
2. 4. 2014 19:13
Re: Stále Tatra?
Musíš se na to dívat z pohledu užotkových aut. Tady nikdo neřeší, že kabina vypadá stejně jako na jiném náklaďáku, důležitá je její kvalita.

Pokud jde o vzducháč, tak ho Tatra stále v nabídce má.
Články odjinud