Ekonomika
Čong Mong-ku ?? Já myslel, že Hyundai je česká automobilka 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro tohle rýpnutí mám víc pochopení.
Hyundai, minimálně v ČR, presentuje sama sebe jako českou automobilku, byť je fakt, že v ČR stojí pouze montovna, nic jiného českého (a polského), než manuální práce, v těch výrobcích není.
Hyundai, minimálně v ČR, presentuje sama sebe jako českou automobilku, byť je fakt, že v ČR stojí pouze montovna, nic jiného českého (a polského), než manuální práce, v těch výrobcích není.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vím, že mám pravdu 😄 , On to dans91 taky (podle mně) myslel jako narážku na vošického brainstorming, proto jsem to psal...
Jako montovnu já osobně beru každou firmu, která nemá vlastní vývoj, design, R&D... Tedy pro mně lisovna, svařovna, lakovna... je jen součástí montovny.
V tomto případě jsem to použil proto, že na designu a vývoji výrobků Hyundai v ČR nikdo nedělá, pokud se nepletu, tak ani na designu komponent, které zase dodávají sice firmy v ČR, ale to jsou opět jen montovny, patřící korejcům (Mobis, Plakor, Sungwoo, Daechang, atd...). Nepsal jsem to jako nějakou nadávku, ale kvůli poukázání na reálný stav.
Jako montovnu já osobně beru každou firmu, která nemá vlastní vývoj, design, R&D... Tedy pro mně lisovna, svařovna, lakovna... je jen součástí montovny.
V tomto případě jsem to použil proto, že na designu a vývoji výrobků Hyundai v ČR nikdo nedělá, pokud se nepletu, tak ani na designu komponent, které zase dodávají sice firmy v ČR, ale to jsou opět jen montovny, patřící korejcům (Mobis, Plakor, Sungwoo, Daechang, atd...). Nepsal jsem to jako nějakou nadávku, ale kvůli poukázání na reálný stav.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je fakt. A lidi to (Vošickému) berou/žerou. Ale co, hlavně, že tam mají kde pracovat.
To je nesmysl. Nevěřím, že KDOKOLIV kdo koupil Hjundééé, byl jen na malou chvíli ovlivněn těmi stupiditami z reklam...
V CR dela prodej hlavne cena... a tam Hjondeee umi bezne lidi zaujmout.
V CR dela prodej hlavne cena... a tam Hjondeee umi bezne lidi zaujmout.
Jaké je možné, že toho dědu z vietnamské tržnice tak přeplácíte. Asi má sedmiletou záruku bez omezení.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ano, protože tyhle čínský kopírovače aut nemám rád.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo jasně. Evropa vozidla budovala sto let než se dostala na takovou úroveň jako je dnes. Tito kopírovači to zvládly za 10 let. Jestli je to číňán nebo korejec je stejný.
Omlouvám se předem, ale musím - hele ty troubo, dle tvého jsme my evropané od asiatů okopíroval např. papír, knihtisk, střelný prach, těstoviny 😄 ....., nebo to se ti už nehodí?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud si někdo dá tu práci a vygůgluje si něco informací o rodinném byznysu(historii) tohoto pána, zjistí, že i přes všechnu náklonnost jihokorejských politiků to nemůže být žádný "hejnebopočkej" a je třeba mu nezávidět, ale naopak vzdát úctu.
Slovy klasika "bodaj by i u nás takí boli". Všechny části původního "čobolu Hyundai" (to není jen automobilka) jsou dnes veřejně obchodovatelné akciovky, a tedy aby něco šéfik dostal, musí též něco kladného akcionářům předvádět.
pro mariachiho: ano máš pravdu, ale myslím, že to platí spíš obráceně, bohužel - asi nemáme tak super vývojáře, jinak by se o ně přeci svět pral jako o němce(např), za to máme dobré montéry 😄
Slovy klasika "bodaj by i u nás takí boli". Všechny části původního "čobolu Hyundai" (to není jen automobilka) jsou dnes veřejně obchodovatelné akciovky, a tedy aby něco šéfik dostal, musí též něco kladného akcionářům předvádět.
pro mariachiho: ano máš pravdu, ale myslím, že to platí spíš obráceně, bohužel - asi nemáme tak super vývojáře, jinak by se o ně přeci svět pral jako o němce(např), za to máme dobré montéry 😄
Ahoj, jen tě chci pozdravit 😄 Jinak, pravda: když Čong Mong-ku přebíral v roce 1998 firmu od taťky, nikdo mu nevěřil jeho vytahování, že z Hyundaie udělá jednu z největších světových značek. A že s sebou ještě vytáhne nahoru Kiu. Čong je známý jako pedant, workoholik, ale musí to být i člověk s rozmachem, jinak by se mu to nikdy nepodařilo. V Evropě prý dnes Hyundai přímo a nepřímo dává práci víc než 150 tisícům lidí - no tak prima, že pár tisícovek zbylo i na nás.
Před dvěma týdny jsem si koupil německý Autobild.
A byly zde dva srovnávací testy😒br />
Hyundai I10 proti Up! a Cee'd GT s Astrou a Sciroccem.
A světe div se, oba vyhrál koncern.. H/K!
Takže můj názor je že ANO, zaslouženě 😄
PS M.Winterkorn prý vydělal 405 milionů korun.
[odkaz]
A byly zde dva srovnávací testy😒br />
Hyundai I10 proti Up! a Cee'd GT s Astrou a Sciroccem.
A světe div se, oba vyhrál koncern.. H/K!
Takže můj názor je že ANO, zaslouženě 😄
PS M.Winterkorn prý vydělal 405 milionů korun.
[odkaz]
Ze by dozorci rada H.?
Měl ses líp učit a taky na tebe mohli dělat jiní... :-!