Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Šéf Hyundaie loni vydělal přes čtvrt miliardy korun

37 komentářů

MariAchi
Ne, my děláme na kecaly, kteří nedokážou vytvořit ani prodat lautr nic, jediný, co maj jsou blbý kecy. Asi jako ty.
Avatar - grifith
grifith
Holt mindrák bylo třeba řešit o něco dřív, teď už je, bohužel, jak sám vidíš pozdě...
Avatar - Jenik3
Jenik3
Mozna tento clovek rozhodl, ze v Nosovicich bude postavena fabrika. Dal praci lidem a zda se, ze se H. dari, takze domenu ano. Zda-li je jeji vyse odpovidajici by mel rozhodnou ten, kdo mu ji do smlouvy dal.
Ze by dozorci rada H.?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Díváš se na to špatně, tito lidé nám dávají práci. Pak jsou takoví, co kde vlezou tak to krachuje, na tyhle lidi děláme.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dans91
Čong Mong-ku ?? Já myslel, že Hyundai je česká automobilka 😄
_patrik
Ahoj, jen tě chci pozdravit 😄 Jinak, pravda: když Čong Mong-ku přebíral v roce 1998 firmu od taťky, nikdo mu nevěřil jeho vytahování, že z Hyundaie udělá jednu z největších světových značek. A že s sebou ještě vytáhne nahoru Kiu. Čong je známý jako pedant, workoholik, ale musí to být i člověk s rozmachem, jinak by se mu to nikdy nepodařilo. V Evropě prý dnes Hyundai přímo a nepřímo dává práci víc než 150 tisícům lidí - no tak prima, že pár tisícovek zbylo i na nás.
ten nejkrásnější
Pokud si někdo dá tu práci a vygůgluje si něco informací o rodinném byznysu(historii) tohoto pána, zjistí, že i přes všechnu náklonnost jihokorejských politiků to nemůže být žádný "hejnebopočkej" a je třeba mu nezávidět, ale naopak vzdát úctu.
Slovy klasika "bodaj by i u nás takí boli". Všechny části původního "čobolu Hyundai" (to není jen automobilka) jsou dnes veřejně obchodovatelné akciovky, a tedy aby něco šéfik dostal, musí též něco kladného akcionářům předvádět.
pro mariachiho: ano máš pravdu, ale myslím, že to platí spíš obráceně, bohužel - asi nemáme tak super vývojáře, jinak by se o ně přeci svět pral jako o němce(např), za to máme dobré montéry 😄
Avatar - Sandai
Sandai
Tak, já V HMMC dělám u pásu a ty peníze mu přeju. Hyundai jako celek roste a prosperuje, v Nošovicích se bude zvedat výroba a platy nám pomalu taky rostou. Sice pomale než bych chtěl, ale přece 😄
Gangrel
No tak to je zlý... 😐
MariAchi
Pro tohle rýpnutí mám víc pochopení.
Hyundai, minimálně v ČR, presentuje sama sebe jako českou automobilku, byť je fakt, že v ČR stojí pouze montovna, nic jiného českého (a polského), než manuální práce, v těch výrobcích není.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ten nejkrásnější
Omlouvám se předem, ale musím - hele ty troubo, dle tvého jsme my evropané od asiatů okopíroval např. papír, knihtisk, střelný prach, těstoviny 😄 ....., nebo to se ti už nehodí?
dans91
Byl bys snad raději, kdyby tu montovnu postavili v Polsku zaměstnali těch 3500 lidí tam? Pokud ano, vážně pochybuji o tvé duševní vitalitě...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gangrel
Jdi se vycpat čecháčku.

Měl ses líp učit a taky na tebe mohli dělat jiní... :-!
spojka
Na tyto lidi tady děláme...
Gangrel
Trouba je velmi, velmi, velmi slabé slovo...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
Vím, že mám pravdu 😄 , On to dans91 taky (podle mně) myslel jako narážku na vošického brainstorming, proto jsem to psal...

Jako montovnu já osobně beru každou firmu, která nemá vlastní vývoj, design, R&D... Tedy pro mně lisovna, svařovna, lakovna... je jen součástí montovny.
V tomto případě jsem to použil proto, že na designu a vývoji výrobků Hyundai v ČR nikdo nedělá, pokud se nepletu, tak ani na designu komponent, které zase dodávají sice firmy v ČR, ale to jsou opět jen montovny, patřící korejcům (Mobis, Plakor, Sungwoo, Daechang, atd...). Nepsal jsem to jako nějakou nadávku, ale kvůli poukázání na reálný stav.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
honysek
Jistě, někdo musí dělat manuální práci...
diskuter13
keby aspon 1 miliardu venoval na dodrzanie tej proklamovanej "kvality" >😒]
DonVito
Před dvěma týdny jsem si koupil německý Autobild.
A byly zde dva srovnávací testy😒br />
Hyundai I10 proti Up! a Cee'd GT s Astrou a Sciroccem.
A světe div se, oba vyhrál koncern.. H/K!

Takže můj názor je že ANO, zaslouženě 😄

PS M.Winterkorn prý vydělal 405 milionů korun.
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
To máš marný, jednou je úspěšnej a prachatej a to se v česku trestá hlubokým opovržením 8-s
Johnn
Čong nebo Winfried,asi typická česká jména 😄
Gangrel
To je nesmysl. Nevěřím, že KDOKOLIV kdo koupil Hjundééé, byl jen na malou chvíli ovlivněn těmi stupiditami z reklam...

V CR dela prodej hlavne cena... a tam Hjondeee umi bezne lidi zaujmout.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
Přesně tak - i pindat se musí umět a dělat to na úrovni 😄
Kasprik
ano, protože tyhle čínský kopírovače aut nemám rád.
Kasprik
Jaké je možné, že toho dědu z vietnamské tržnice tak přeplácíte. Asi má sedmiletou záruku bez omezení.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
To určitě taky. Ale podívej se na Japonce a na Italy. Italové nemají reklamu, Italové neprodávají. Japonci jedou. A Hyundai postavil svou drtivou kampaň na slovech kvalita a český. Myslím si, a očividně nejsem sám, že to vliv mělo, protože reklama je dnes základ všeho.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
To je fakt. A lidi to (Vošickému) berou/žerou. Ale co, hlavně, že tam mají kde pracovat.
Kasprik
Jo jasně. Evropa vozidla budovala sto let než se dostala na takovou úroveň jako je dnes. Tito kopírovači to zvládly za 10 let. Jestli je to číňán nebo korejec je stejný.