Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf GTI na českém trhu za 690.500,- Kč

Krátce po zveřejnění německých cenovek nového GTI přichází na řadu také ty české. Na zveřejnění oficiálních informací a fotografií k sériové podobě Golfu GTI se zatím stále čeká.
Zpět na článek
20. 3. 2009 08:37
20. 3. 2009 09:28
anonym
20. 3. 2009 09:34
anonym
22. 3. 2009 13:31
neregistrovaný "Donovan"
22. 3. 2009 13:28
neregistrovaný "Donovan"
20. 3. 2009 09:37
20. 3. 2009 09:44
20. 3. 2009 09:52
20. 3. 2009 10:24
20. 3. 2009 12:17
20. 3. 2009 15:42
20. 3. 2009 18:15
20. 3. 2009 20:37
20. 3. 2009 20:59
20. 3. 2009 21:19
20. 3. 2009 21:34
21. 3. 2009 10:00
22. 3. 2009 16:02
22. 3. 2009 18:27
22. 3. 2009 19:58
22. 3. 2009 20:55
20. 3. 2009 10:13
20. 3. 2009 10:27
20. 3. 2009 18:06
20. 3. 2009 10:32
20. 3. 2009 09:40
20. 3. 2009 09:44
20. 3. 2009 09:48
20. 3. 2009 09:59
20. 3. 2009 10:06
20. 3. 2009 10:11
20. 3. 2009 10:13
20. 3. 2009 10:13
anonym
20. 3. 2009 10:15
20. 3. 2009 10:28
neregistrovaný "Kyylie"
20. 3. 2009 10:30
Avatar - Merkur
20. 3. 2009 08:37
Kostka forever
Ty kostkovaný sedačky jsou fajné >:D Ještě nějakou flanelku na sobe a je ze mě pravej GTIman >:D
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Plautus
20. 3. 2009 08:55
Re: Kostka forever
o to predsa ide...veď je to športiak zameraný hlavne na nemeckých sedliakov ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:25
Re: Kostka forever
To musí dos sr.át, co, kdejaký německý sedlák na to má, a slovenskému "intelektuálovi" nezbývá než posmrkovat někde na netu. ;-)
anonym
20. 3. 2009 09:28
Re: Kostka forever
Nesuď příkře, ty taky posmrkáváš na netu a máš na to ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:30
Re: Kostka forever
Fakt? A nad kterým autem tu posmrkuju?
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:37
Re: Kostka forever
ale jen nad tou, co má kožený židle.
anonym
20. 3. 2009 09:34
Re: Kostka forever
no nad všema...a nestartuj hned, nebylo to myšleno špatně
Avatar - Pierro
20. 3. 2009 09:39
Re: Kostka forever
Dinare že tys ještě neřídil...FIATA... >:-[]
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:50
Re: Kostka forever
Jestli myslíš Toho FIATA, tak ne, ale makám na tom, už se mi o něm dvakrát zdálo. ;-)
Avatar - Pierro
20. 3. 2009 09:53
Re: Kostka forever
Tak kterej to byl?? Maluch, Multipla, Croma anebo Bravo??? >:D
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:56
Re: Kostka forever
Podle toho, jak to poskakovalo a poulilo oči, nejspíš nějaká c(h)romá multipla. ;-)
Avatar - manitou
20. 3. 2009 09:30
Re: Kostka forever
No tak klídek, takovej příspěvěk tě rozhodí ? Nesnižuj se na jeho úroveň ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:35
Re: Kostka forever
Jak se do lesa... znáš to. Ale můžu tě ujistit, že jakákoliv debata na auto.cz nemá na můj psychický stav pražádný vliv, to k tomu rozhození. ;-)
Avatar - manitou
20. 3. 2009 09:43
Re: Kostka forever
Tak to je jenom dobře, přesto si myslím, že reagovat by se mělo jen na příspěvky, které mají v sobě kromě názoru i tu slušnost, naopak na takové hulváty, kteří jen prskají síru, nereagovat, nechat je v zapomnění, neb skrze jejich inteligenční kvocient nelze chtít slušnost v následné diskuzi po reakci na jejich prskání.
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:44
Re: Kostka forever
ale jo, máš pravdu. :*)
Avatar - Plautus
20. 3. 2009 10:53
Re: Kostka forever
jo, hlavne to hovorí nielen o mojej úrovni, že? keďže sa nedokážete povzniesť nad nejakou hláškou myslenou možno i trošku inak, ako sa na prvý pohľad môže zdať...osobne nemám mať prečo problém s GTI, "neuveriteľné" dokonca je, že mne osobne nevadia ani tie kárované sedačky a cena je podľa mňa v tomto prípade vcelku priaznivá, no šplechnúť si mám akurát také právo ako vy, moulové, čo pri istých diskusiách vŕtajú a vŕtajú... :no:
taktiež jak vy zbožňujete VW, tak iní môžu i FIATa, iní zase frantíkov, ... na tom nevidím nič špatného, ale to niektorí nepochopia...rozhodne nie som zaškatuľkovaný, ako podaktorí z vás...z osobných skúseností (a že mám čo porovnávať) sú mi však bližšie isté značky...
Nakoniec napíšem iba to, že nebolo potrebné reagovať na mňa, tak ako si to častokrát odpustím ja...nakoniec si to odpustím úplne, akákoľvek diskusia tuná je totiž zbytočná a v konečnom dôsledku stratou času...
neregistrovaný "Donovan"
22. 3. 2009 13:31
Re: Kostka forever
:yes: V pohodě, nenech se vytočit mísním kohoutem na hnoji. Kostkovaný sedačky jsou klasika, kůže do GTI podle mě nepatří ;-)
Avatar - Plautus
20. 3. 2009 11:35
Re: Kostka forever
nie, nese.rie ma to vôbec... ;-)
nie som zrovna cieľová skupina tohto autíčka, i keď netvrdím, že nebude s ním dobré zvezenie...osobne momentálne pokukujem o triedu vyššie a skôr v kombi verzii...a jedno viem iste, nebude to už koncernová A4...
neregistrovaný "Donovan"
22. 3. 2009 13:28
Re: Kostka forever
Budíček, Platus to myslel dobře, nechápu, proč hned vyskakuješ. Trapné. :no:
Avatar - Plautus
20. 3. 2009 11:29
Re: Kostka forever
neodpustím si ešte jednu poznámku...taktiež je to športiak pre českých (ak si myslíte, že tí českí sú viacej ako nemeckí) a slovenských sedliakov...jedného slovenského sedliaka jazdiaceho na GTI V. generácie v červenej farbe s károvanými sedačkami poznám osobne ;-)
20. 3. 2009 09:36
Re: Kostka forever
To máš stejný jak s hercema v holywoodu... taky ty, co jsou nejlepší, nebo se o nich nejvíc mluví nosí, nebo dělaj různý extravagantnosti.
Avatar - Plautus
20. 3. 2009 11:02
Re: Kostka forever
s týmto sa dá súhlasiť, ibaže aj v Hollywoode sa čas od času (alebo častokrát?) presadí nejaká "nula" bez schopností, čo zrejme nebude príznačné pre tento Golf...
Avatar - manitou
20. 3. 2009 09:37
DVOJNÁSOBEK
Základ za 359 a GTI za 690, to je skoro dvojnásobek. A přitom dostaneš skoro trojnásobek výkonu ;-) A co na to Ford ? ST za 630. To je taky skoro dvojnásobek základu, výkon taky trojnásobný, ale pořád o 60 níže a 14 koníků výše, nemluví samo o kráse jako bonus ;-) jsem zvědav na první srovnání, teda ne zrovna od autobildu nebo světa motorů ;-)
Rozbalit vlákno
111
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:44
Re: DVOJNÁSOBEK
ST je tvrdý soupeř, tady je volba dost otázkou osobních preferencí, ford má horší interier, myslím hlavně ty stříbřenkové plasty, vysoký posaz a nenabízí dsg, na druhé straně má větší kufr a lepší zvuk.
20. 3. 2009 09:47
Re: DVOJNÁSOBEK
VW mě přijde takový "použitelnější" do provozu, ale je to o srdci a určení auta. Na celoroční vyblbnutí, jako 4 auto bych bral STi, RS a pak cokoliv... spíš Siro.
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:52
Re: DVOJNÁSOBEK
Tyhle HH nejsou primárně na vyblbnutí, to má být dvouxichtovka, zvládat rodinu, přesuny, ale dovolit i ostřejší svezení. V tomhle směru jsou dva jmenovaní aktuálně nejlepší volba.
20. 3. 2009 09:57
Re: DVOJNÁSOBEK
Jo na rodinu bych volil Golfa, zvláště pokud má víc dveří. Ale na vyblbnutí píšu pro sebe a sti s 4x4 a tim i celoroční legrace je č.1
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:24
Re: DVOJNÁSOBEK
Já to už to řeším půl roku, jak kvadraturu kruhu, rád bych jen na to vyblbnutí ještě boxstera nebo Z4ku, ale nemám další auto kam dát, leda bych je štosoval do garáže na štorc, a venku stát nic nenechám. Tak už začínám mít i kompromisní myšlenky, jako na dva v jednom, 335i s perfomance paketem, jenže pak si zas představím jak jedu po D1 a přejde mě to. Je to na pytel, ale pětku letos pošlu do světa a nějak si nejsem jist, že chci znova E60, páč jsem už viděl novou, jenže to jsou zas reálně další dva roky, tak se teď v tom docela motám. ;-)
20. 3. 2009 10:39
Re: DVOJNÁSOBEK
Univerzál, to je dilema, co? >:D Záleží určitě v čem bydlíš, já měl právě vloni sti za tři kila na zahradě za plotem. Levnej ideál. Teda do tý doby, než přišlo na kotouče,desky a gumy najednou, tak to šlo. ;-\
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 12:17
Re: DVOJNÁSOBEK
No, já jsem uprostřed města, takže zahrada je spíš takovej plácek, co ošudlám sekačkou za dvacet minut, a kdybych z toho měl ukrojit ještě další kus na odstavení nějakého skákadla, tak si už nebudem mít s klukama ani kde čutnout. ;-)
Problém je v tom, že chci roadster, olítaný kupé nebo nějakou imprezu bych nechal i na ulici.
20. 3. 2009 15:42
Re: DVOJNÁSOBEK
Boxtera říkáš, a malá garaž? Have a look [odkaz]
Avatar - white label
20. 3. 2009 15:58
Re: DVOJNÁSOBEK
Znám, téměř dokonalé, jen bacha na povodně a záplavy... 8-s
20. 3. 2009 18:15
Re: DVOJNÁSOBEK
>:D to snad mají podchycené ne? Co jsem koukal na beton.org - jsou úplný zázraky (třeba samoustěsňující se stěna). Ale najít auto v bazénu by se mi asi nelíbilo :-!
Avatar - white label
20. 3. 2009 19:35
Re: DVOJNÁSOBEK
Jak chceš něco takového mechanicky mobilního dokonale utěsnit proti spodní i "horní" vodě zároveň, třeba při těch záplavách...?

P.S. čekal jsem marně tvou další reakci pod:
"Golf GTI startuje na německém trhu...",
Trochu si tam zaměňoval podíl na trhu
a skutečný zisk...
Avatar - T613
20. 3. 2009 20:37
Re: DVOJNÁSOBEK
Však je jedno jestli auto je pod vodou jeden metr nebo dva metry ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2009 20:53
Re: DVOJNÁSOBEK
Pokud bydlíš třeba u Vltavy tak je to úplně jedno...! 8-s
Avatar - T613
20. 3. 2009 20:59
Re: DVOJNÁSOBEK
co bych dělal u toho potoka? >:D
Jednou jste tam měli trošku vody a vy toho naděláte :-)
Avatar - white label
20. 3. 2009 21:11
Re: DVOJNÁSOBEK
Nejsem z prAhy... u nás se říká, že prAha je nejkrásnější ve zpětném zrcátku... ;-)
Když tam člověk musí být déle, zjistí, že na tom něco opravdu je... :-!
Ty budeš určitě někde z Kopřivnice, nebo spíš kousek vedle z Příboru? :-|
Avatar - T613
20. 3. 2009 21:19
Re: DVOJNÁSOBEK
to se u vás říká hezky. A že bych bydlel v takových vesnicích? Mají tam vůbec Pramen a OZO? :-! ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2009 21:30
Re: DVOJNÁSOBEK
Neboj, odhad sem to jen podle nicku... ;-)
Avatar - T613
20. 3. 2009 21:34
Re: DVOJNÁSOBEK
Po mém městě pojmenoval Jules Verne jeden svůj román. A Třinec to není mladý pane ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:20
Re: DVOJNÁSOBEK
Ty jak vidíš "mladý pane", hned se k tomu hrneš a ani to přitom nebylo pro tebe...!...nestydíš se Navtechu, v tvém věku >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 21:38
Re: DVOJNÁSOBEK
Ocelové město? ;-)
PS: S tím to přeci NEdopadlo moc "gut"
20. 3. 2009 21:39
Re: DVOJNÁSOBEK
Ocelové město sní... zakalenym ránem...
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:17
Re: DVOJNÁSOBEK
Za toho mladého díky, aspoň že mladě vypadám na té podobizně u nicku...
Že by Poldi... Kladno...? :-O
Avatar - T613
21. 3. 2009 10:00
Re: DVOJNÁSOBEK
Ježiši, abych žil na jednom místě s tím podřadným kmenem Čechů! No fuj! >:-[] ;-)
Avatar - white label
21. 3. 2009 14:58
Re: DVOJNÁSOBEK
Věděl jsi aspoň kde ses vyráběl T613?
Avatar - T613
22. 3. 2009 16:02
Re: DVOJNÁSOBEK
Samozřejmě, ale Kopřivnice to nebyla ;-)
Avatar - white label
22. 3. 2009 18:00
Re: DVOJNÁSOBEK
No právě, tak kde... no vlastně už jsem ti to stejně napsal...
Avatar - T613
22. 3. 2009 18:27
Re: DVOJNÁSOBEK
mě z umění stolování zkoušet nemusíš. Příborem jím takřka vždy ;-)
Avatar - white label
22. 3. 2009 19:54
Re: DVOJNÁSOBEK
A jak daleko to k jídelnímu načiní asi máš? v km?
Avatar - white label
22. 3. 2009 20:22
Re: DVOJNÁSOBEK
možná budeš skoro soused, já tak 40...
Na kterou světovou stranu...?
Avatar - T613
22. 3. 2009 20:55
Re: DVOJNÁSOBEK
směrem do krajského města ;-)
Avatar - white label
22. 3. 2009 22:11
Re: DVOJNÁSOBEK
Tak to já na opačnou stranu, ale v tom krajském městě jsem velmi často, dokonce mnohem častěji než v "mém" současném krajském městě...
Na to odkaď si, to ma ten chachar nad tvym nickem docela dluhe,...ale jinak vypada fajně...
:*) >:-[] >:D :yes:
Avatar - manitou
20. 3. 2009 10:04
Re: DVOJNÁSOBEK
Já bych to nenazval horší interiér - jak píšeš, osobní preference, Golf ho má dle tvého názoru pohlednější, mně se více líbí F, i když uznávám, že ten plastík není úplně nejlepší, DSG mi neva, zvuk je ok a hlavně je to pětiválec, síla, tah, zvuk >:-[]
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:13
Re: DVOJNÁSOBEK
Jo, skutečně se mít rozhodnout, pak i ten příšerný plast nebude u mě hrát rozhodující roli, jiná věc je vysoký posaz, který by mě vadil víc. Opravdovou výhodu vidím ve zvuku, ten je u ST parádní, GTI je mnohem civilnější, ale zas GTI VI jsem neslyšel, těžko říct, o zátah nebo rychlost bych se nebál, s tím novým motorem nebude mít v reálu GTI problém s ST držet krok. ;-)
Avatar - manitou
20. 3. 2009 10:21
Re: DVOJNÁSOBEK
Tak takový auto se vybírá trochu jinak. Myslím, že kdo chce ty dva xichty, tak ten xicht rodiny je až na druhým místě, tzn. vyberu si ostrou káru a tu rodinu použiju jako takový argumentační bonus, aby manželka nešprkala. Tady teda vede ST. Zátah ani rychlost nebude u Gé6 špatná, ale sám víš i z reálu, že ten pětiválec je skoro dokonalej a jízdní vlastnosti jakbysmet. ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:27
Re: DVOJNÁSOBEK
Nepřu se, protože nevím, v téhle třídě jsem měl auto naposledy před patnácti lety, astru GSi, a od té doby se změnila jak moje situace, tak já, takže neumím reálně říct, co bych si mezi hothatchi vybral, moje potřeby řeší jiné kategorie aut. ;-)
20. 3. 2009 10:44
Re: DVOJNÁSOBEK
Pak je tu ale ještě jedno kritérium a tím je spotřeba a tam je rozdíl mezi GTI a ST celkem zásadní, samozřejmě v neprospěch ST.
20. 3. 2009 10:48
Re: DVOJNÁSOBEK
Vůči tý "manželce" spíš ty dveře.
20. 3. 2009 12:19
Re: DVOJNÁSOBEK
Jrstli se nepletu, tak se ST dělá v 5.dv. taky
20. 3. 2009 12:43
Re: DVOJNÁSOBEK
Je to možný, pak jo...
20. 3. 2009 18:57
Re: DVOJNÁSOBEK
Tak jsem se pro jistotu mrknul na stránky Fordu a je to tak, teď platí akční ceník, Focus ST 3.dv za 629 900,- 5.dv za 649 900,-. Když akce není tak 750tis./770tis. 5.dv.
20. 3. 2009 21:46
Re: DVOJNÁSOBEK
Jasně... já měl v palici spíš RS vs. STi... s tim, že bych radši to STi kvuli dveřím a pokud bych slevoval na výkonu a užití, tak VW...
20. 3. 2009 18:06
Re: DVOJNÁSOBEK
Tak tvá slova o ST bych trochu mírnil. Ten pětiválec má opravdu charakter, ale to je tak jediné, co by mě na něm lákalo. Jinak obrovská turbodíra, reakce na plyn není taky nejlepší a o spotřebě pohybující se v klidu i přes 25 litrovou hranici při využívání výkonu radši nemluvit. Navíc díky tomu těžkýmu motoru se řadí k HH s největší nedotáčivostí. Řízení ale celkem ujde.
Avatar - white label
20. 3. 2009 15:50
Re: DVOJNÁSOBEK
Jako v podstatě vždy s tebou musím souhlasit a je pravda, že obě auta jsou skvělá a se žádným z nich žádnou větší chybu neuděláš. Pro mne osobně je největší problém ST ten obecně kritizovaný vysoký posaz (měřím193), ale kdo má o 15-20 čísel méně bude i stím asi spokojený. Motor ST proti GTI je jeho výhodou i nevýhodou zároveň, kdo dává větší důraz na charakter HH pro toho je vhodnější lehčí! čtyřválec (2,0l) při naprosto srovnatelných výkonových parametrech - 15PS navíc se totiž v ST
projeví pouze rozdílem 0,1 s ve zrychlení (0-100) a jen 1km
max. rychlosti! K tomu kombinovaná spotřeba je u ST přesně
o 2l/100km a "městská" dokonce o 3,8l vyšší než u GTI!
Těžší a objemnější (2,5l) pětiválec se tak lépe hodí k charakteru ST, které je i podle odborníků proti GTI víc "GT" než "HH". Tento názor podporuje i na typický HH větší délka ST 4.362m (GTI 4,213m).
Co se týče toho zvuku také v podstatě souhlasím, jen opět připomenu, že s DSG je zvuk motoru (výfuku) GTI mnohem méně civilní než s manuálem. Ale podstatné je, že ani zvuk pětiválce ST není přehnaně agresivní a dají se s ním příjemně zvládnout i dlouhé cesty.
Osobně mi v interiéru také vadí ta stříbrná plastová "minivěž" z "Taiwanu" (vzhledově), nebo málo odlišné některé detaily od běžných verzí (např. volant apod.), ale je pravda, že třeba za skvělý podvozek mu to mnozí odpustí... Naopak chválím horní středovou "kapličku" se třemi malými kulatými přídavnými přístroji, i kvalitní RECARA, bohužel vysoko umístěná...
O DSG už jsem tu psal, takže jen připomenu, že výhoda možnosti i této varianty převodovky se u nás většině nezdá tak podstatná, ale např. pro západoevropský trh s metropolemi
s velkou kupní silou, nebo pro trh severoamerický to může být naprosto zásadní, protože právě v konfiguraci s DSG nemá GTI dodnes žádnou větší, přímou a schopnou konkurenci...
Avatar - Pierro
20. 3. 2009 10:21
Re: DVOJNÁSOBEK
No s tím interiérem máš asi pravdu. Oba jsou silně konzervativní nicméně ten golfí je přeci jen o fous asi kvalitnější...Ale co se týče jízdních vlastností a designu, šel bych za cca. stejné peníze do ST. Obě auta jsem si projel a Ford mi sedl více. Stran DSG - nepochybuji o kvalitě dvouspojkové převodovky, nicméně v téhle kategorii aut jednoznačně preferuji manuál, takže Focus byť o prsa by u mne byl vítězem a tedy i volbou. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 10:23
Re: DVOJNÁSOBEK
A u mne mazda 3 (nebo subaru impreza) ;-)
Avatar - Pierro
20. 3. 2009 12:02
Re: DVOJNÁSOBEK
MPS a STi?? No než tyhle dva, to pak raději Focus RS... ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:32
Re: DVOJNÁSOBEK
Klidně souhlasím, kdybych si musel ale nutně vybrat, pak bych ten bonus DSG využil, sice mám ještě pořád auto s manuálem, ale už vím, že je to naposledy, prostě stárnu. :-) ;-)
20. 3. 2009 10:49
Re: DVOJNÁSOBEK
:yes: :yes: >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 14:05
Re: DVOJNÁSOBEK
Stárneš, zraješ a dostáváš "rozum"...
mám GTI s DSG jako druhé auto a když jsem ho objednával bylo to nejdelší rozhodování
o "detailu" při jeho koupi, prodloužené navíc možností svést se pořádně v obou verzích. Nedá se samozřejmě jenoznačně říct co je "lepší", ale výhody manuálu proti DSG využiješ někde na okruhu, nebo prázdné a kvalitní okresce (kolik takových tu ještě je?)... Všude jinde má DSG navrch: město, plné, nebo ucpané cesty a dálnice (kde se auto dnes běžně pohybuje nejvíc) a navíc tento rychlý komfort je dokonce spojen i s mírně lepšími parametry spotřeby a zrychlení, které(rozdíl ve zrychlení) mám opravdu vyzkoušené, můžeš si klidně zauzlovat ruce s manuálem a já ti s DSG při rozjezdu ukážu zadní lampy i s "mobilem" v ruce...bez velké nadsázky... A i na okresce je jízda třeba pomocí tlačítek pod volantem skvělá, jen trochu jiná než s manuálem, chce si na ni zvyknout a naučit se tak jezdit, každopádně s ní můžeš být stejně rychlý, s mnohem menší námahou (s prstem v nose)...
Navíc (jen)subjektivně má člověk pocit, že řídí silnější auto , než s manuálem, co je ale důležitější, je mnohem "atraktivnější" zvuk motoru než s manuálem pro který dodnes neznám úplné vysvětlení, ale s tímto názorem jsem se setkal už i jinde. Navíc superkrátký "meziplyn" který tam DSG "šoupne" při podřazení, nebo řazení pod plynem vůbec má taky něco do sebe. Ano má
i své slabiny, ale ty se projeví spíš při jízdě úplně na hraně, třeba na zmiňovaném okruhu, v běžném provozu zásadní problém nevidím...
Navíc manželka byla s volby DSG tak nadšená, že prošla i verze, bez "zbytečného" zadního páru dveří, který image HH posouvá hodně někam k rodinnému "autu".
Takže nikomu neříkám co je dobré si koupit a co ne, jen tvrdím, zahoďte předsudky a pořádně vyzkoušejte a zamyslete se co je zrovna pro vás opravdu lepší...
Pro mne tu dvojtvářnost GTI s DSG posunuje ještě dále
Ti co mají už nějakou delší zkušenost
i (s manuálem ji tady mají snad všichni) s nějakým modernějším automatem (5-6st.), při dnešním stylu provozu, ví své...
viz reakce Navtecha
20. 3. 2009 16:28
Re: DVOJNÁSOBEK
Hlavní problém je, že většina lidí ochutná automat poprvý v nějakym potratu, co nejede a na věky ho zavrhne. Taky ale tvrdim, že automat/DSG, to je fuk... nemá význam pod 150k. Znám oktávku v naftě a to bylo tuším 140k a to už bylo hodně na hraně. Tak přes deset let kvedlačku nechci vidět.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 21:28
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
... "kvrdlačku"? Aby se nám "lépe" jezdilo - od toho Bůh (již DÁVNO) přeci vymyslel AUTOMAT (že do evropy a hlavně do česka ještě /příliš/ NEdorazil, to jiná věc - ale i s "obyč" automatem přeci může ŘADiT - a celkem JE to znát)
Kdybych JÁ se ROZHODOVALA, tak VŠUDE (si) dám AUTOMAT, snad do ferrari manuál (i když do nové Californie, co se mi docela LÍBí, tak i tam už raději/spíše AUTOMAT) :yes:
Pěkný den :-)
20. 3. 2009 21:49
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
U nás k tomu musí člověk dospět. Pro mne je nejlepší kompromis užitku a zábavy M5 a ještě v kombi.

PěkNý deN
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 21:55
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
A nemá to M6 tak nějak "moc" dveřootvorů? Já bych kdybych v "této" oblasti vybírat měla tak možná Alpina B6? NEbylo by to "lepší"? ;-)
PS: A pochopitelně Bristol - to by bylo NEJlepší ;-) :yes:
PěKnÝ DeN CeLý dEn :-)
20. 3. 2009 21:58
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Přelož mi to do češtiny
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:09
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
:-) ale JEN "ze staré známosti"
cupka - méně dveří = tužší karoserie = příjemnější řízení
cupka - nižší těžiště = líp "sedí" = snazší řízení
cupka Alpina B6 = malinko "čilejší" autíčko než kombík M5
COPAK bych z raději zvolila já?
Alpinu bych POCHVÁLILA a Bristol (Fighter) bych si KOUPILA
PS: A jinak doporučuji překladač na googlíku - je tam snad 20 jazyků a většinou BEZ chyb - pravda můj CAPS LOCK uvozovky zvýraznění smajlík - ten tam zatím NEní ...
Ach, abych NEzapomněla: "NENí zač" ;-)
20. 3. 2009 22:16
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Já mluvil o M5 a ne M6 i když krom kastle je to podobný. Proto se ptám. Užitek vs. radost z jízdy. U BMW nepotřebuji děkana.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:22
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Já "vím", já "rozumněla" - já jen že Z MÉHO POHLEDU je M6 (ještě spíše B6) taková "lepší" M5 - asi TAK nějak jsem to "myslela" já ;-)
20. 3. 2009 22:35
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nejsem příznivcem "nefabrických" úprav, i když Alpina je skoro, jako AMG. Lepších je spousta věcí, ale BMW umí to, co AMG. M5 v kombi, RS6 a 63 jsou moje srdcový chlopně. Hned po VW.
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:40
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
RS6...no jo, pán je gurmán... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:49
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
GURMÁN a "znalý" vskutku je - PROTO také JEN RS6 NEzmiňuje, ale "širší" záběr a "pestřejší" tabuli si dopřává ..
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:53
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
No jo to byl jen chyták na tebe, slítla si na to jak vosa na bonbón... Navtechovi stačí těch pár dalších teček a ví vo co go... :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:58
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Tohle "machrování" nějak (zase) NEchápu?
O COžetoPAK se white labela ZASE snažíte ...?
To přeci VY to "vymezil" JEN na audi RS6 a ostatní (já nedávno v AutoZeitung testík četla a tam právě ALPINA vyhrála) "pozapomněl"
Nu JÁ bych PO Bristol tu Alpinu volila ... i když SL63AMG mi móóóóc vyhovuje a se mi líbí (ale je "muňavé", tam se sotva já vejdu :-) )
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:06
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Pokud kupuješ auta jen podle vyhraných srovnávacích testů, tak proč ta C5? :-(
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 23:13
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Pro "jen" - já je "jen" roky sleduji (pravda nejen ..).
Já totiž NEřídím se ČESKÝMi testy ("miluji" Svět motorů :-) ), ale těmi NĚMECKÝMi (a britskými a trochu italskými ..) a tam si C5 NEstojí "špatně" (tahle nová v létě accord, lagunu a mondeo "do kapsy strčila") - docela "vtipné" bylo, že NEdlouho potom STEJNÝ test tady na TĚCHTO stránkách se objevil a JINAK dopadl - tady snad dokonce POSLEDNí Citroën C5 skončil :no: ZAJÍMAVÉ, že?
Já relativně často (no spíše dřív) DLOUHÉ (víceméně DÁLNIČNí) trasy jezdím a ze VŠECH vozů střední třídy mi "nej-příjemnější/pohodlnější" "NEJ-snáze" se řídící apod. .. mi vyšla ta C5ka - CO byste v kategorii "se vším všudy max miblion" volil vy?
Avatar - white label
21. 3. 2009 01:23
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Při akčních slevách VW v Německu, které jsi tady včera tak nechtěně propagovala, by se do požadované sumy mohl vejít i 300 koňový Passat CC 3,6FSI 4-motion DSG. Ten by si s brumlou určitě snadno poradil, mnohem snadněji než ty se značkou VW na masce svého auta... :*)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2009 12:35
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Proč "...nechtěně propagovala"? Vy mi stále NEvěříte, že relativně ČASTO jeden výrobek koncernu vw používám? A už pár let? :-)
Já sice (pochopitelně) mám také "oblíbenější/sympatičtější" značky autíček i oblečení atd., ale NEmám problém napsat co a jak ...
Mé poslední "větší" zkušenosti s passat jsou z doby kdy jsem kupovala minulou C5 (to byl rok 2000/2001 a "tehdejší" verze vámi doporučovaného s motorem 2.8 - popravdě ON to byl, ON to "zavinil", že jsem si alcantaru na sedačky NEkoupila .. a pak maličko litovala, neb v tom passat po 2-3 letech docela "rozdrobená" byla, teď jsem na jednu starší C5 s Alcantarou se dívala a ... no nic, NEchci vás "trápit" - ale tohle byl "pravdivý" příběh ..
Rychlostně "NENí o čem", ale já už "pár km" za sebou mám a něco maličko "jiného" u vozů než před .... lety dnes hledám. Já zkoušela třeba i 3 bmw a podvozek (měla jsem i cupku 4x4 s naftovým třílitrem) i benzínový R6 jsou na jednu stranu "skvělé" (cena "vybavené" verze je maličko "moc"), ale i když tomu "věřit" asi chtít NEbudete, "pohoda" (tím NEmyslím jen "pohodlí"!) tam až taková NEní a tohle JISTĚ už NEpřežijete, ani ten výkonový rozdíl v reálném provozu NEní takový, jak si asi lidé "představují" (tím NEchci "zpochybňovat" či naopak "vyzdvihovat" bmw/citroën motor - já VÍM že a vím JAKÝ je mezi nimi rozdíl, a NEvím kolik vy máte naježděno a NEvím KDE/JAK jezdíte, ale dle mne stále platí to s tím "objeme ničím NEnahradíš" - NE výkonově, NE točivým momentem (tam jsou dnešní dvouturbové motory často i výrazně "lepší", ale "pocitem"). Je to stejné jako když jedete víceméně "předpisových" 130-140 km/h a jednou ... v něčem "běžném" octavia tdi - vůz jede samozřejmě NAPROSTO "v klidu" a pohodě, pak Brumlou (V6 3.0) a pak třeba mercedes SL63AMG - jedete STEJNĚ rychle ale "pocit" je to až OBROVSKÝ (a doslova GIGANTICKÝ je když takhle ujedete ... nevím stovky km).
Mám "maličké" zkušenosti s pár "lepšími" dražšími vozy a pro mne je ta "top" verze C5 (neříkám C6, to je snad opravdu NEJPODOBNĚJŠí mercedesu CL co já kdy zažila - i když si tu lidé - bůhvíproč - o jednom myslí asi spíše :yes: a o druhém naopak :no: - tak to "pocitově" jsou ne-li bratr se sestrou, tak alespoň bratránek/sestřenka - hodně si podobní)
Abych to trošičku "zkrátila" (já vím že "ukecaná" jsem :-) ), nabídka na cc 3.6 "sedí" a je "naprosto ok" a NEmám připomínky, ale PŘED 4 lety se NEprodával (já jsem se asi možná ... NEpřesně "vyjádřila") a do MÉHO tehdejšího "finále" se nakonec Accord 2.4 dostal. Mně ale ani u (českého) Citroën NEvěřili, že mi Brumla VÍCE než Subaru Legacy či ten Accord vyhovuje ... nu třeba jsem opravdu jen ...
K tomu passat - "parametrově" na 1* (na zaplatitelnou střední třídu) - a vy to JISTOJISTĚ NEpochopíte, ale ten vůz NENí tak "v pohodě" jak se tváří - ať "zapomeneme na nějaký Citroën, myslím že to JAK lidé jezdí je maličko i odraz CO za vůz řídí (a mně to opravdu NEsedí - ostatně ani phaeton a z "pocitu" z řízení mám dokonce maličké připomínky i k bentley continental - obdobně drahá konkurence je - dle mne - maličko "lepší").
Opět NEní problém s "číslíčky" (právě naopak), ale čím více jezdím, tím VÍCE vím, že o těch to až tak NENÍ (ale chápu že na to každý dá ... tím chci říci, že - pro mne a DLE mne - NENí až TAK důležité jestli je 0-100 km/h za 4.6 či 5.8 "například", ale JAK ten vůz/motor se "chová" ... ostatně KDY využíváme vůz NADORAZ - i když si občas "zahrajeme" že "naplno", tak i tak se "k limitům" spíše NEpřibližujeme a těch "zbývajících" 99,99% mi prostě příjde "důležitějších" - ale chápu že "mladý/mladší" muž na ta "číslíčka" hraje)
Nu děkuji za tip (a opravdu NE špatný - já vím), a já asi (skorojistě) "odcházím" NEpochopena, ale maličkou praxi již mám a ... a já "došla" prostě k TOMUTO, k "těmto" závěrům (čistě TEORETICKY je mým "reálně provozním maximem kombinace Citroën C6 a motoru 63 AMG - což ta verze CL63AMG vcelku DOBŘE "supluje" - a BOHUŽEL se i u AMG pracuje na "turbo" verzi - aby byla "lepší číslíčka", což jistě i budou, ale OBÁVÁM se, že pak už ten motor NEbude ... tak "pohodový").
Má "nechuť" k vw je HODNĚ "vyrobena" až tak od poloviny 90.tých let a NAPROSTO NEuvěřitelným "zpupným" chováním a ROZHAZOVÁNíM miliard a dle mne ŠPATNÝM řízením firmy minulým (de faco "vyhozeným" vedením) - v německém tisku se na to téma popsalo celkem HODNĚ stránek, "rozumím" českému pohledu, protože vw sem po pádu železné opony vstoupilo ... asi jako Tchibo mezi kávami - ani jedno dle mne není "nejlepší", ale POCHOPITELNĚ trh ... teď nevím jaké správné sloveso napsat, ale "pohltily".
NEvím jak moc a kam se podíváte po světě (do zahraničí) ale "rozdíly" a "pohled" na stejné vozy/značky je po světě někdy až šokujícně "jiný" - a prosím NE"zkoušejte" na mne "prodeje" - to věru NEzabírá (pokud JÁ vím, je to v autech STEJNÉ jako třeba v hudbě - ten kdo na PRVNÍCH místech žebříčku je ten "násobně" více prodává, prostě protože NAHOŘE je .. což pro mnohé /NEznalé/ symbolem "kvality" či tak něco bývá ...)
Pokud jde o znáček vw - staré Scirocco mi ve své době VELMi sympatické bylo a motor VR ... 2.8? ... to se mi prostě "líbilo" - ostatně ze současné nabídky bych jako "druhý" vůz nějakou "divočejší" verzi scirocco asi NEJlépe ze všech modelů značky "snesla")
TO jsem se ale "vypovídala" :-) (měl byste ještě "tip" na konkurenta Brumly z přelomu let 2004/05? ;-) )
Pěkný den
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2009 13:45
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Protože jsem to opravdu ZEŠIROKA vzala, tak NEchtíc vás "trápit" STRUČNÁ VERZE:
Víte jak se před pár lety Rolls Royce a Bentley "rozdělili", když předtím (víceméně) "shodné" modely to byly?
Tak já JEDNOZNAČNĚ oceňuji a "líbí" se mi směr jenž RR nabral a "uznávám", že nový Bentley Conti VŽDY a jakémukoliv novému RR "ujede", ale dle mne NENí "náhoda", že ten RR "násobně" dražší i tak je, neb on "pocito-jízdě" až VÝRAZNĚ jinde/lepší je.
A to, přesně TO na srovnání vw passat a citroën C5 sedí (právě TAK to alespoň vidím/cítím/chápu já)
PS: Ach a s tím "drát(em)" nevím, s tou "slohovou podobností" ANO (a NEbyl by to první takový případ který znám) ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:48
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Já téměř ČISTOKREVNÁ NEpříznivkyně tuning. Ale AMG a Alpina trochu "jinde" jsou (no možná ještě Ruf) a takové 63AMG v nějakém menším lehčím voze (např. SL) - to za skoro MAXIMUM co na silnici řídit lze pokládám :yes:
Fffftípek "..hned po vw" oceňuji - já dokonce "RADĚJi" to SL V8 63AMG než Bentley W12 Continental mám ...
RS6 jistě SKVĚLE jezdí, ale já tak nějak raději tu cupku a ZADNí pohon - to mi "teoreticko-prakticky" NEjlepší na řízení připadá ;-)
20. 3. 2009 22:59
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
RS6 je těžká a neskonale žravá kráva. Já jsem šetřivý a M5 mi stačí.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 23:02
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nu já tu "papouškuji" ty testy a "doma" v Deutschland to Alpina "vyhrála" (i když 10ti váleček v M6 URČITĚ NEní špatný ..), takže já ... a asi raději/spíš tu "cupka-verzi", tedy B6
PS: Ale když V10 - tak možná i ten Bristol by "za zkoušku" stál .. ;-)
20. 3. 2009 23:16
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Opakuji... preferuji fabrický kombi M5, což je kompropis v užitku a zábavě a další úpravy a kompromisy mě nezajímaj. Jiná nabídka krom "starší" E63 a RS6 není. Ano,jsem posedlý BMW a nestydím se za to.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 23:27
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Proč "stydět" se (tedy u "posedlých" jednou značkou maličko "překvapuje" byť "možnost" jiných značek/variant - to NEbývá moc "běžné/obvyklé", ale já takový "přístup" spíše "oceňuji/vítám"
DOBRÝ vkus máte, ale já osobně bych to kombi ve prospěch (maličko) "lepší" verze oželela ..
A to že bmw donedávna kombi v této "třídě" NEdělalo mi celkem "logické/správné" bylo
Ano já "posedlá" přístupem k výrobě vozů firmou Bristol jsem a NEstydím se za to ;-)
PS: NEmám přehled v kombících, ale motůrek 63 až tak "starý" NEní .. to ho stihli i do toho "dobíhajícího" Ekombi dávat?
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:03
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
A to se mi na tobě právě líbí, ta skromnost... ;-)
A jako druhé auto nějakou obyčejnou 911 gt3 RS
20. 3. 2009 23:11
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Jo, tak ta "žabí zeleň", to bych si nechal líbit >:D >:D :yes:

Jenže se jí bojím, protože by mě to kdejakej fanda GT-R chtěl nandat ;-\
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 23:17
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Já GT-R nedávno na D5 potkala, koukla jsem se do zucátka NIKDE NIC, předjíždím si to maličko NEpředpisově něco v pravém pruhu, kouknu do zucátka a DUP na plyna a "jen-tak-tak" jsem stihla uhnout - abych ho (moc) NEzbrzdila ... móóóc se mi tohle auto líbí :-) :yes:
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:21
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Myslíš místní fanda GT-R, v lepším případě v 350Z(oro), přesněji 350Ztří Áček... >:-[]

(nic proti 350, nebo 370Z˙- poznámka pro Kylie)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 23:31
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nu já "nic" proti 350/370 (já tedy "pochopitelně" bych volila "verzi" Infinity), ale to GT-R v mém žebříčku O DOST výš umístěno jest ;-)
Dnes tu maličko "mrtvo" jest, nebo to jen "pocit" mám? Já zívám/končím PŘEPÍNÁM
Dobrou noc ;-)
Avatar - Ricardo
20. 3. 2009 21:55
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Zrovna dnes jsem se po delší době zase svezl s manuálem (díky bohu mám to auto až do pondělí) a je to pro mě jako návrat do ráje :-)
Ale chápu že jsou lidé které řazení nudí a rádi se vzdají tohoto (i dalších) prvku kontroly řidiče nad autem. Mě osobně naopak představa neustále se blížící nadvlády auta na řidičem spíš děsí
20. 3. 2009 22:01
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Ricardo, neříkej mi, že v XJ ti chybí kvedlačka? Turbový a malý auta chápu, ale třída XJ tě ovládne, jen stojíš vedle ní i tak. Máš snad v limo potřebu podřadit před bržděnim trojčičku a šetřit destičky?
Avatar - Ricardo
20. 3. 2009 23:17
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Vážně nad tím uvažuji, ale napřed musím řešit jiný věci než zástavbu manuálu
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:12
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Mne tedy NEděsí, já si "aktivní tempomat" NEmohu vynachválit a na 800 km cestě či při "poskakované" po městě řadit? Jen to NE! ;-)
PS: A i s automatem můžete (když chcete) přeci řadit (tedy s většinou - tedy v C5 ano - a je fakt že je to maličko "dynamičtější")
Pěkný den :-)
20. 3. 2009 22:21
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
C5 snad nemyslite galino, nebo ten má aktivní tempomat? Jen se ptám... Jediný kvalitní tempomat do kolon má dnes S class, co sám v koloně zastaví a se i rozjede! I u 600hL se musí rozjetí aktivovat a to už není ono.
Pěkný deN.
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:27
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
G-alina T-atjana i-vanovna je má ukrajinská služebná (co sem občas proniká - když volno má) - to jen "pro upřesnění"
Brumla BOHUŽEL NEmá (aktivní) tempomat (já ho "obecně" docela DOST používám). Já byla minulý týden v Geneve na "vystavke" (to k té Galině ;-) ) a jela tam SL a i když čistě "teoreticky" kabriolety já NEmám ráda, tak TENHLE ... ten má aktivní tempomat - mimo jiné :-)
20. 3. 2009 22:30
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
No mě spíš zajímal ten tempomat, než co uklízíš...
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:39
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Myslíš asi Distronic plus s brzdovým asistentem a ten má opravdu jen S a ani SL ho zatím nemá...
20. 3. 2009 22:45
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Přesně :yes: To je jediná věc, co mě mrzí, že nešla natipovat. Brzdit umí, ale rozjet už ne, takže jsem si dal za ty prachy TV a kola AMG >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:47
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
A TV už máš odblokovanou?
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:50
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Jinak začínám pomalu tušit proč sis nevzal radši tu Sklasu...
Nedělá se totiž v kombíku...! :no: :-) >:-[] >:D
20. 3. 2009 22:55
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Miluju prostor a TV odb. nemam... chtěli za to asi 12 a to mě za to nestojí. Jen mě vadí oproti BMW, že to v koloně hned zhasne i když se jen postrkuju.

S class v kombi bych měl jako první na světě, to si piš! >:D >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:01
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
To jsem si přesně myslel..., tak nevadí zatím máš aspoň stejné auto jak bývalý prezident, lepší to auto než tu manželku, ne...? >:-[]
20. 3. 2009 23:07
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Jsi bystrý! Jednou ho třeba tou svojí "rakvičkou" odvezu na Slavín ;-) >:D >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:10
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
O to se postará spíš, (ta jeho) stará... :-!
Avatar - white label
20. 3. 2009 23:12
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Já mám TV odblokovanou za polovičku a se zárukou...to jsou ty pražské ceny... :no:
20. 3. 2009 23:18
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Dam ti SZ
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 22:43
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nu já NEuklízím ;-) (od toho tu Galinu mám)
Funguje VÝBORNĚ (i když do "nuly" jsem to nikdy NEzkoušela, ale na "dálniční" provoz funguje "za 1*")
Popravdě on "příjemně" funguje i ten v C5 (a už od městké rychlosti 40-50 km/h používám a někde jsem slyšela že na vyšší rychlosti NELZE u některých aut použít, tak já ZKOUŠELA až jsem se u 224 km/h zastavila - NE že by to NEšlo dál, ale já si "vzpomněla", že ZIMNí pneu /do 210ti km/h/ mám - no dnes už mám nové /do 240ti/ - ale nějak málo jezdím domů, takže mé "rychlostně-tempomatové" testy u těch 224 km (zatím) skončily
Co se "adaptivního" tempomatu, tak jako je "úleva" NEřadit, a "odpočinek" na TEMPOMAT jet, je to DALŠí "stupeň" - prostě NE"řešíte" a JEN na jízdu jako takovou a ŘÍZENí se SOUSTŘEDíTe :yes:
Doufám že v takovém Citroën DS 5 se již TAKÉ "aktivního" tempomatu dočkám! ;-)
20. 3. 2009 16:48
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
stačilo říct že Vám prostě chutná :-!

Jako určitě je to jedno vidění světa, proč řadit když je to práce.
Ale ono to je taky zábava, určitě (na)učit se řadit (s meziplynem, pod plynem, na brzdách s heel-toe) je zábava větší. A pak se dá říct že umíš jet sportovně. S DSG jede sportovně DSG, takže jestli tě bere, že někomu ukážeš světla v mobilem v ruce, tak je to jenom "předplacený" vítězství.
20. 3. 2009 17:22
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
K tomu, co píšeš jsou určený převážně sport. auta. Předpokládám, že těžko bude někdo řadit s meziplynem v Mondeu, nebo Laguně a vůbec, že by to dělala většina, nebo zásadní část řidičský populace. Kdo jednou zažil už většinou nechce jinak, ale chápu, že vytahovat další položku je prostě problém. Kdyby dneska nebyla klima standart, tak si jí 50% lidí vůbec nedá se slovy, že je horko tejden v roce.
20. 3. 2009 18:08
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
nemám s tím problém. Jenom snad s tím, že se o DSG mluví jako o "sportovní" protože se dá řadit páčkama jako v F1, ale SPORTOVNÍ je to umění řadit jenomotroškuhůř než DSG.

...jinak já jsem se to třeba naučil právě v Mondeu (jednoduše sportovní nákladnou spojku jsem si nechtěl kur.it), a přece jenom to chvíli trvá a nejde to samo - no a teď jsem dávno zvyklý a jde to ve většině aut samo (pokud nemají ultradementní pedály)
Avatar - white label
20. 3. 2009 19:30
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Je to jak píšeš, žádné řazení nejde
s manuálem "samo", tím spíš to které tady popisuješ, právě proto vznikly ty "automaty" ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2009 19:26
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nepsal, jsem že mně to bere a i to s mobilem v ruce bylo
v uvozovkách. Navíc běžným autům ukáže záda na světlech i GTI
s manuálem o tom to samozřejmě není. Chtěl jsem jen trochu nabourat ten předsudek tady, že dvouspojka do HH je absolutní nesmysl...
Zábava z řazení, tak jak ho pisuješ je dnes v běžném provozu bohužel pomalu spíš jen zbožné přání, dnes máš na cestách tolik jiné "zábavy", že ti nějaké řazení při rutiním ježdění brzy chybět určitě nebude, právě naopak...
20. 3. 2009 20:32
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
"ale výhody manuálu proti DSG využiješ někde na okruhu, nebo prázdné a kvalitní okresce (kolik takových tu ještě je"

Sakra lidi, to žijete všichni na Ukrajině? >:D Jen když vezmu moji každodenní cestu do práce, tak jedu 7 km po nově potažený okresce 3. třídy, pak najedu na osmikilomentrový čtyřproudový přivaděč (2 roky starý povrch). Cestu zpátky beru oklikou 23 km po okresce (z toho 18 km nový povrch). Byl by hřích, kdybych kupoval auto s DSG >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 20:48
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Podstatné je jestli jsou ty okresky ještě navíc skoro prázdné, pokud ano, pak si docela šťastný motorista, ale ten 8km 4proudový přivaděč si s manuálem určitě víc neužiješ...Navíc to platí hlavně když jedeš opravdu na hraně, což ani s tímto autem rozhodně nejde vždy a všude (kromě okruhu)...
Moje cesta do okresního města asi 35 km dlouhá se přes den jezdí pravidelně v koloně...!
V každém případě znovu říkám, nejprve pořádně vyzkoušet a až pak dělat nějaké závěry...
20. 3. 2009 21:16
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
To jsem, pokud si přivstanu a zůstanu dýl v práci, tak jsou prázdný skoro úplně :-) Není nad to bydlet v "zapadákově".

Přivaděc není o užívání, dám šestku a o víc se nestarám...
Však jo, já jsem DSG vyzkoušel a zatím mě to moc nenadchlo. Tím neříkám, že za 5,10 let nezměním názor. S věkem je člověk línější. Když jsem byl mladší, taky jsem dával přednost vysokootáčkovýmu benzínu před turbem a teď už si auto bez turba nedokážu představit.
Avatar - white label
20. 3. 2009 21:28
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Tak to máš podobně jako já...Jsi na stejné cestě jen si vyjel
o něco později... Za pět, deset let budeš nejen starší, ale možná ty kolony už budou i tam...A čím víc aut, tím víc DSG
a jiné novější a dokonalejší... ;-\
20. 3. 2009 21:33
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Je to jen o prioritách a jak a kam jezdíš... když budeš jezdit denně z Proseka do centra Prahy, tak se ukvedláš k smrti. Taky jde jasně o to, co máš za auto. Já jedu jak Label do Prahy 50 kiláků a z toho deset poskakuju v koloně a sdvoutunovou krávou kvedlat je na provaz. Pokud budu mít GTI, tak OK, třeba si rád zakvedlám, ale dneska už bych dal stejně přednost DSG na 100%. Taky mam automat s možností řazení a použiju ho tak 2x za měsíc... když o něj omylem zavadim >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:11
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Nejsi vůbec první od koho to slyším, myslím ten úplný závěr... >:-[]
20. 3. 2009 22:47
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
Populace stárne... :-( >:D >:D
Avatar - white label
20. 3. 2009 22:58
Re: Bože K ČEMU . dnes ještě ...
To je pravda, ještě že na nás to není aspoň tady tak vidět... :-O
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:40
cenovka
V pěti dveřích, s dsg a slušnou navigací se vejde do osmi set, podle mého dobrej kauf.
Rozbalit vlákno
12
20. 3. 2009 09:44
Re: cenovka
A s těma všema "šrotprémiema" v německu a na plecháčích ho máš doma za čtyři kila i s koulí. ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 09:48
Re: cenovka
A stejně i tak budeš mimoň, který nechápe, že nejlepší auto na světě je francouzská velryba v dýzlu. ;-)
20. 3. 2009 09:59
Re: cenovka
Ještě teď mě hučí v hlavě a ráno jsem koukal, zda nemam značkový holiny ;-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:06
Re: cenovka
Myslíš Pra(s)a? Teď trošičku zariskoval jste, milý Navtechu. >:D
20. 3. 2009 10:11
Re: cenovka
KažDopádně "PěkNÝ deN" >:D
anonym
20. 3. 2009 10:13
Re: cenovka
Dináre, to "být" Vy? To já jsem "nemyslela" o Vás. >:-[]
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:15
Re: cenovka
No... a už to víš, jsem prostě stádní typ, který neumí ocenit výjimečnost spojení krásy a intelektu. >:-[] ;-)
neregistrovaný "Kyylie"
20. 3. 2009 10:28
Re: cenovka
InTelekt tO "věRu" ošeMetnÁ věC je , SpRávnÝ inTeLeKt se dLe HDI a PRADA "věRu" neJléPe poZná ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 10:27
Re: cenovka
No já tedy v garáži MÁM jednu "francouzskou velrybu", ale je s japonskou převodovkou a navíc v benzínu!
Co mám teď dělat? Prosím PORAĎTE!
PS: Navíc můj (realisticky) "vysněný" vůz ".. se slušnou navigací" se NEvejde do do osmi set (ale v "dýzlu" je!) ... takže do asi NEní "dobrej kauf"? Nebo je? ;-\
Pěkný den Dinar(e) - pochopitelně i VŠICHNi ostatní :-)
Avatar - Dinar
20. 3. 2009 10:30
Re: cenovka
Ale vždyť ty si poradíš sama, jsi přece velká holka. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 11:27
Re: Milý Dinar(e)!
Já v tom (teoreticky) momentálně JASNO mám. Mně NEjvíce se líbí to co k (okolo) Citroën DS5 nabízí, ale ta má být cca 2011/12, tak NEvím co na to Brumla (on sice zatím 4letý 100t. km ujetý "mladík", ale přeci jen ... ;-) )
PS: Kdyby alespoň všichni s budoucností tak "NEmlžili" a VĚDĚLA bych co/jak přesně bude - to by se "lépe/snáze" ROZHODOVALo/plánovalo! ;-)
Tak "pěkný den" :-)