Klasika, již z maskované verze, na níž nejde téměř nic poznat, tu někteří přesně vědí, jak to bude vypadat a jak to bude "nudné", "bezpohlavní" a "bezduché".
tesla jede 11 let , vwagon 77 let. radsi se zeptej soudruhu z wolfsburgu kde udělali chybu, když len ždímou z lidí prachy v podobe ropný zaprodanosti a nucenýho servisu a neinvestovali do elektomotóru kámo ;-) [odkaz]
umíš snad číst tak na co se to ptáš?
Na 30k Model E 2017 se dělá ;-) do tý doby jesi vwagon nekdo nespraska si jezdi spalovací popelnicí a práši raka :-)
Já osobně bych zavedl daň za znečistění vzduchu.
Pak by tu Zfleku bylo elektrofáro pod 20k [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Počul si niečo o emisných normách? Vieš koľko a čoho dnešné moderné autá vypúšťajú do ovzdušia? Uhelná elektrárna má filtr, aj autá so spaľovacím motorom majú každé svojim spôsobom nejaký filter. Filter máš aj na cigaretách a hádaj ako to pomáha. Zopakujem ešte raz kúpte si s Berenikou jednu Teslu a podeľte sa potom objektívne o svoje skúsenosti s prevádzkou. A potom môžme debatovať.
Tato diskuze je zbytečná, podívej se na mapu chronických onemocnění dýchacích cest, rakoviny apod. Budeš se divit, ale nejde o místa bez zvýšené ekologické zátěže.
Povedz, aku zivotnost ma elektromotor, a preco ? A nevytahuj zivotnosti motorov v kompresoroch, to je trochu ine vyuzitie.
Kedysi som sa ta pytal, preco sa nepresadili elektroskutre, ved ide o prepravu na kratke vzdialenosti, bateria by mozno nemala problem, tak preco mas ty problem odpovedat! Kazes tu nejake mudra ako spasitel a o technike nevies mozno vobec nic :no:
VW by byl sám proti sobě, aby opustil tradiční, klasický a bez výstřelků design. Stejně současný design A4 je tak při zdi, že Pašík se nemůže designově vyjádřit.
To, že udělá model, který nebude zvlněný jak uschlý papír na sluníčku a přední světla se nebudou potkávat se zadními ještě neznamená, že musí být nudný, bezpohlavní a bezduchý. Bude určitě usedlý, jak je u VW zvykem, žádný "nepříjemný" šok neočekávám. Ale na hodnocení si počkám, až bude vidět bez maskování.
Popravdě si teď nevybavuji jaké, ale pokud Audi vytvoří nějaký "zpatvařený" auto, tak já ho určitě opěvovat nebudu. Už dost toho, že nasadili digitální přístrojový štít, jedna z věcí, na kterou si v autech budu u aut dlouho zvykat.
Nevím zda bude vypadat lépe, doufám že "mohutněji".Spíše je otázka zda bude kvalitní technika, nebude se moc šetřit na všem, jak je dnes zvykem...no prostě hjak to dopadne jako celek.O3 dopadla v tomto nic moc....oproti O2.
opat sa mi ten zadny previs zda nejaky velky a proporcne zvlastny voci celemu autu ale pockajme si na oficialne fotky, myslim ze urcite bude lepsie vyzerat ako terajsi passat, horsie to uz byt predsa nemoze :yes:
americka verzia ma iny zadok ( vacsi previs ) ako europska? neviem o tom
ide o pomer zadku k ostatku auta.... je disproporcny... nejde ani tak o samotny previs... ten ma velky aj octavka ale vyzera lepsie zvladnuty ako v passate
passat to uz fakt prehnal, dufam ze ten novy ho bude mat mensi :yes:
a este si porovnaj aj razvory... ten malicky z passatu vyzera hrozne smiesne pri tom velkom zadnom previse... optima je daleko vyvazenejsia :yes:
na foto zboku jasne vidiet vyvazenost optimy a nevyvazenost passatu... maly razvor a obrovske previsy aj vpredu aj vzadu.... nemci maju co dohanat v dizajne
Tak nejen menší, ale hlavně s ním nesdílí snad žádný vnější díl, má odlišnou karoserii a částečně shodná je snad jen platforma. Ale to už je jen slovíčkaření. :-)
Naprosto odlišné od Passatu je pro mne například Ferrari 458. Co se "menší" týče, chtěl jsem je nějak relativně usadit a naznačit, že nejde o jedno auto s kosmetickými rozdíly. Rozdílů je tam jinak celkem dost. Ostatně snížení nákladů je jeden z důvodů, proč mají jiné auto než my.
Nepúšťaj tu dezinformácie, VW nebude spredu dozadu nič presúvať, ani riadenie. Zadná riadená náprava bude proste bonus a za príplatok k nej dostaneš aj druhý volant pre spolujazdca. ;-)
Bohužel zatím nic.Jenom to,že prodej v ČR bude od prosince 2014.B6 a B7 měli v základu multilink,tak doufám,že tohle si VW netroufne tam strkat torzu do slabších motorizací i když je na MQB.
Na posledních modelech volkswagenu, polo, touareg, golf nevidím argumenty pro "vw ukazuje se setri v posledni dobe hodne", tedy nevím proč čekat, že u nového passatu by to mělo být jinak. Torzka v nižší střední je běžné řešení, pro etalon u zákl. motorizací, no, může být, s přivřením oka, ale torzka ve střední je mimo, pokud by to vw udělal, odebere se passat do věčných lovišť za lagunou, a takovou krátkozrakost bych u volkswagenu nepředpokládal, na to je passat příliš důležitý model.
Toaureg je novy model? Polo je technicky mimo jako vsechny mala auta. Golf je zrovna jasna ukazka setreni a snad posledni model co vw predstavil. Mnohem vice tvrdych plastu, torzka oproti VI gen v zakladu, horsi prevodovka,... Krok vpred vypada jinak.
Ano Passat je dulezity model, ale podivejme se treba na Octavku. Taky relativne dulezity model a vadi ta torzka nekomu, lidi to kupujou ze setrvacnosti a na to vw hraje. Jsem zvedav s cim prijde SuperbII, nedivil bych se kdyz by u 1,6TDI a 1,4TSI ta tarzka byla
A co myslí? Přece možnost sestavit golfa s tech. a výbavovými parametry aut běžnými o třídu výše svědčí jasně o tom, že ten model nikdo neo.jebal, jaké je tu šetření? Má snad dva motory, dvě převodovky a striktně fwd, tak jako většina konkurence?
Jmenoval jsem modely, které přišly po akt. passatu, touareg, polo, golf. Ale z těch blábolů, co píšeš o plastech a převodovkách vidím, že je zbytečné jakkoliv na tebe reagovat (nabídka golfu - awd, adapt. tlumiče, el. špéra, to jsou přece jasné důkazy šetření) jsi jen další z těch emanů, co vědí, že něco bude špatně, jen proto, že je řeč o vw. :-!
Nejsem si jistý, ale B5 torzku měla a nebyl s ní žádný problém, ona není torzka jako torzka - taková torzka v Méganu RS je v podstatě závodní zavěšení, že >:D Laguna, kterou jsi jmenoval, byla v lanýžím testu rychlejší, než Boxster >:D
Ale k Passatu - pokud dá VW do Passatu lešeňovku, bude to každému jedno, pokud nebude bouchat a bude komfortnější a jistější, než předchozí víceprvek. Ostatně nadávky na lešeňovku v Octavii pramení ne z principu její instalace, ale z faktu, že bouchá, klepe a odskakuje (proti víceprvku). Technické detaily jsou drtivé většině lidí ukradené, pokud bude Passat na torzce jezdit stejně, nebo lépe, než současná víceprvková verze, klidně ji tam můžou dát bez ztráty kytičky.
Bude eco-passat s normalizovanou spotrebou 2.99 L/100 km? :-!
Co treba prevzit 1.5dci od Renaultu, kdyz uz to natukli u tricipe hvezdy...to by byl odpovidajci motor pro noveho passata, kdy zhubne o 80kg.
1.6 77kw standardem ve tride s rozvorem 2.8m?
Veľmi by som uvítal, keby mal Passat namiesto veľkých zadných dverí dvere menšie plus menšie okienko za zadnými dverami, ako má napr. americký Passat:
[odkaz]
Súčasný zadok Passatu pôsobí opticky trochu ťažkopádne - to okienko by dizajnu veľmi pomohlo.
Vôbec by som sa nenahneval, keby európsky Passat bol "len" klonom Passatu amerického - len s iným nastavením podvozka a inými prevodovkami a motormi.
Tož to už jsme (minimálně) dva, mi se taky emerický Passat pozdává více nežli ten evropský. Ještě lépe to pro USA verzi pak vypadá při srovnání interiérů, IMHO ;-):-!