Videa
Zcela nový model bude jistě vypadat lépe , než nynější nepovedený facelift.
Snad nebude zase delší..už nyní se s ním nedá ve městě zaparkovat. 😉
Snad nebude zase delší..už nyní se s ním nedá ve městě zaparkovat. 😉
Nevím zda bude vypadat lépe, doufám že "mohutněji".Spíše je otázka zda bude kvalitní technika, nebude se moc šetřit na všem, jak je dnes zvykem...no prostě hjak to dopadne jako celek.O3 dopadla v tomto nic moc....oproti O2.
opat sa mi ten zadny previs zda nejaky velky a proporcne zvlastny voci celemu autu ale pockajme si na oficialne fotky, myslim ze urcite bude lepsie vyzerat ako terajsi passat, horsie to uz byt predsa nemoze :yes😒br />
nazorna ukazka tlustej berty ( disproporcny zadok ) sucasneho passata [odkaz]
nazorna ukazka tlustej berty ( disproporcny zadok ) sucasneho passata [odkaz]
Pěkná americká verze...o co jde. Nechceš sem postnout obr převisy Optimy? 😉
americka verzia ma iny zadok ( vacsi previs ) ako europska? neviem o tom
ide o pomer zadku k ostatku auta.... je disproporcny... nejde ani tak o samotny previs... ten ma velky aj octavka ale vyzera lepsie zvladnuty ako v passate
optima zadny previs 1085mm [odkaz]
passat zadny previs 1116mm [odkaz]
passat to uz fakt prehnal, dufam ze ten novy ho bude mat mensi :yes😒br />
a este si porovnaj aj razvory... ten malicky z passatu vyzera hrozne smiesne pri tom velkom zadnom previse... optima je daleko vyvazenejsia :yes😒br />
na foto zboku jasne vidiet vyvazenost optimy a nevyvazenost passatu... maly razvor a obrovske previsy aj vpredu aj vzadu.... nemci maju co dohanat v dizajne
tak dufam ze som sa vyjadril jasne :yes:
ide o pomer zadku k ostatku auta.... je disproporcny... nejde ani tak o samotny previs... ten ma velky aj octavka ale vyzera lepsie zvladnuty ako v passate
optima zadny previs 1085mm [odkaz]
passat zadny previs 1116mm [odkaz]
passat to uz fakt prehnal, dufam ze ten novy ho bude mat mensi :yes😒br />
a este si porovnaj aj razvory... ten malicky z passatu vyzera hrozne smiesne pri tom velkom zadnom previse... optima je daleko vyvazenejsia :yes😒br />
na foto zboku jasne vidiet vyvazenost optimy a nevyvazenost passatu... maly razvor a obrovske previsy aj vpredu aj vzadu.... nemci maju co dohanat v dizajne
tak dufam ze som sa vyjadril jasne :yes:
"americka verzia ma iny zadok ( vacsi previs ) ako europska? neviem o tom"
Americký a evropský Passat jsou hlavně dvě naprosto odlišná auta...
Americký a evropský Passat jsou hlavně dvě naprosto odlišná auta...
Naprosto odlišná je asi trochu přespříliš, ale ano, jedno auto to není, ten evropský je menší.
Tak nejen menší, ale hlavně s ním nesdílí snad žádný vnější díl, má odlišnou karoserii a částečně shodná je snad jen platforma. Ale to už je jen slovíčkaření. 😄
Bude to mít ve slabší motorizaci taky lešeňovku?
Ne, zadní náprava bude plně řiditelná, přední pevná, systém řízení jako u vysokozdvihu.
Dovíš se to v srpnu 2014. :-!
Jestli o tom neco vis, tak se nestyd. Podle toho, ze se mame neco dozvedet, bych tu torzku tipnil ze tam bude u slabych motoru 😉
Jinak ten zadek vypada hodne tezkopadne a zbytecne natazenej. I to zadni okno je divny. Nahore zminovana Optima vypada mnohem vyvazeneji
Jinak ten zadek vypada hodne tezkopadne a zbytecne natazenej. I to zadni okno je divny. Nahore zminovana Optima vypada mnohem vyvazeneji
Bohužel zatím nic.Jenom to,že prodej v ČR bude od prosince 2014.B6 a B7 měli v základu multilink,tak doufám,že tohle si VW netroufne tam strkat torzu do slabších motorizací i když je na MQB.
Meli ji frantici, mozna jeste maj, je treba setrit a vw ukazuje se setri v posledni dobe hodne, nedivil bych se
Uvidíme. 😉
Jinak má být head-up displey a servodovírání dveří.
Jinak má být head-up displey a servodovírání dveří.
Ty servo-dvere budou v serii nebo za 30 tis v priplatku? 😉
Za neco takoveho priplacet?
Za neco takoveho priplacet?
Na posledních modelech volkswagenu, polo, touareg, golf nevidím argumenty pro "vw ukazuje se setri v posledni dobe hodne", tedy nevím proč čekat, že u nového passatu by to mělo být jinak. Torzka v nižší střední je běžné řešení, pro etalon u zákl. motorizací, no, může být, s přivřením oka, ale torzka ve střední je mimo, pokud by to vw udělal, odebere se passat do věčných lovišť za lagunou, a takovou krátkozrakost bych u volkswagenu nepředpokládal, na to je passat příliš důležitý model.
Toaureg je novy model? Polo je technicky mimo jako vsechny mala auta. Golf je zrovna jasna ukazka setreni a snad posledni model co vw predstavil. Mnohem vice tvrdych plastu, torzka oproti VI gen v zakladu, horsi prevodovka,... Krok vpred vypada jinak.
Ano Passat je dulezity model, ale podivejme se treba na Octavku. Taky relativne dulezity model a vadi ta torzka nekomu, lidi to kupujou ze setrvacnosti a na to vw hraje. Jsem zvedav s cim prijde SuperbII, nedivil bych se kdyz by u 1,6TDI a 1,4TSI ta tarzka byla
Ano Passat je dulezity model, ale podivejme se treba na Octavku. Taky relativne dulezity model a vadi ta torzka nekomu, lidi to kupujou ze setrvacnosti a na to vw hraje. Jsem zvedav s cim prijde SuperbII, nedivil bych se kdyz by u 1,6TDI a 1,4TSI ta tarzka byla
Na to jsi přišel jak,že je Polo technicky mimo.Facelift jsi viděl ? Má ACC,DCC,full LED světlomety,zadní kameru.
Nemyslí výbavu.
A co myslí? Přece možnost sestavit golfa s tech. a výbavovými parametry aut běžnými o třídu výše svědčí jasně o tom, že ten model nikdo neo.jebal, jaké je tu šetření? Má snad dva motory, dvě převodovky a striktně fwd, tak jako většina konkurence?
Jmenoval jsem modely, které přišly po akt. passatu, touareg, polo, golf. Ale z těch blábolů, co píšeš o plastech a převodovkách vidím, že je zbytečné jakkoliv na tebe reagovat (nabídka golfu - awd, adapt. tlumiče, el. špéra, to jsou přece jasné důkazy šetření) jsi jen další z těch emanů, co vědí, že něco bude špatně, jen proto, že je řeč o vw. :-!
Nejsem si jistý, ale B5 torzku měla a nebyl s ní žádný problém, ona není torzka jako torzka - taková torzka v Méganu RS je v podstatě závodní zavěšení, že >😁 Laguna, kterou jsi jmenoval, byla v lanýžím testu rychlejší, než Boxster >😁
Ale k Passatu - pokud dá VW do Passatu lešeňovku, bude to každému jedno, pokud nebude bouchat a bude komfortnější a jistější, než předchozí víceprvek. Ostatně nadávky na lešeňovku v Octavii pramení ne z principu její instalace, ale z faktu, že bouchá, klepe a odskakuje (proti víceprvku). Technické detaily jsou drtivé většině lidí ukradené, pokud bude Passat na torzce jezdit stejně, nebo lépe, než současná víceprvková verze, klidně ji tam můžou dát bez ztráty kytičky.
Ale k Passatu - pokud dá VW do Passatu lešeňovku, bude to každému jedno, pokud nebude bouchat a bude komfortnější a jistější, než předchozí víceprvek. Ostatně nadávky na lešeňovku v Octavii pramení ne z principu její instalace, ale z faktu, že bouchá, klepe a odskakuje (proti víceprvku). Technické detaily jsou drtivé většině lidí ukradené, pokud bude Passat na torzce jezdit stejně, nebo lépe, než současná víceprvková verze, klidně ji tam můžou dát bez ztráty kytičky.
Bude eco-passat s normalizovanou spotrebou 2.99 L/100 km? :-!
Co treba prevzit 1.5dci od Renaultu, kdyz uz to natukli u tricipe hvezdy...to by byl odpovidajci motor pro noveho passata, kdy zhubne o 80kg.
1.6 77kw standardem ve tride s rozvorem 2.8m?
Co treba prevzit 1.5dci od Renaultu, kdyz uz to natukli u tricipe hvezdy...to by byl odpovidajci motor pro noveho passata, kdy zhubne o 80kg.
1.6 77kw standardem ve tride s rozvorem 2.8m?
Veľmi by som uvítal, keby mal Passat namiesto veľkých zadných dverí dvere menšie plus menšie okienko za zadnými dverami, ako má napr. americký Passat😒br />
[odkaz]
Súčasný zadok Passatu pôsobí opticky trochu ťažkopádne - to okienko by dizajnu veľmi pomohlo.
Vôbec by som sa nenahneval, keby európsky Passat bol "len" klonom Passatu amerického - len s iným nastavením podvozka a inými prevodovkami a motormi.
Súčasný zadok Passatu pôsobí opticky trochu ťažkopádne - to okienko by dizajnu veľmi pomohlo.
Vôbec by som sa nenahneval, keby európsky Passat bol "len" klonom Passatu amerického - len s iným nastavením podvozka a inými prevodovkami a motormi.
Podivne velky je vsak zadok, uz takto z maskovaneho auta.
PASSATu není už co vylepšovat !! pokud tomu nevymění ELEKTROMOTOR [odkaz] bude to furt jen ten VWAGÓN >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes:
Na 30k Model E 2017 se dělá 😉 do tý doby jesi vwagon nekdo nespraska si jezdi spalovací popelnicí a práši raka 😄
Já osobně bych zavedl daň za znečistění vzduchu.
Pak by tu Zfleku bylo elektrofáro pod 20k [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Stále jsi neodpověděl na otázku, je zřejmě nesmírně složitá. Proto si dovolím odpovědět sám sobě. Nenabízí vůbec NIC!
Kedysi som sa ta pytal, preco sa nepresadili elektroskutre, ved ide o prepravu na kratke vzdialenosti, bateria by mozno nemala problem, tak preco mas ty problem odpovedat! Kazes tu nejake mudra ako spasitel a o technike nevies mozno vobec nic :no:
Na finální podobu jsem zvědav.
PS: [odkaz] [odkaz]