Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C 220 Bluetec – Juniorka třídy S

Nové céčko nebo zmenšená třída S? Obojí!
Zpět na článek
4. 4. 2014 09:58
4. 4. 2014 10:43
4. 4. 2014 10:08
4. 4. 2014 10:17
4. 4. 2014 10:41
4. 4. 2014 10:55
4. 4. 2014 12:17
4. 4. 2014 13:42
4. 4. 2014 13:45
4. 4. 2014 15:02
4. 4. 2014 13:50
4. 4. 2014 15:05
4. 4. 2014 10:14
4. 4. 2014 10:21
4. 4. 2014 10:35
4. 4. 2014 11:57
4. 4. 2014 10:31
4. 4. 2014 10:36
4. 4. 2014 10:44
4. 4. 2014 13:55
5. 4. 2014 10:40
7. 4. 2014 07:53
4. 4. 2014 10:53
4. 4. 2014 11:01
4. 4. 2014 14:35
4. 4. 2014 19:26
4. 4. 2014 10:37
4. 4. 2014 10:41
4. 4. 2014 10:48
4. 4. 2014 11:01
4. 4. 2014 12:23
4. 4. 2014 13:56
4. 4. 2014 15:55
4. 4. 2014 23:03
4. 4. 2014 10:39
4. 4. 2014 20:26
4. 4. 2014 10:51
4. 4. 2014 10:56
4. 4. 2014 11:01
4. 4. 2014 10:55
4. 4. 2014 11:09
4. 4. 2014 13:02
4. 4. 2014 13:36
4. 4. 2014 14:01
4. 4. 2014 16:01
4. 4. 2014 17:53
4. 4. 2014 23:24
5. 4. 2014 20:36
7. 4. 2014 07:55
7. 4. 2014 08:07
7. 4. 2014 08:31
4. 4. 2014 12:14
4. 4. 2014 13:05
4. 4. 2014 15:35
4. 4. 2014 16:01
4. 4. 2014 23:30
7. 4. 2014 08:10
7. 4. 2014 08:40
7. 4. 2014 10:21
7. 4. 2014 11:02
7. 4. 2014 14:45
7. 4. 2014 10:35
7. 4. 2014 11:05
7. 4. 2014 14:48
7. 4. 2014 18:17
4. 4. 2014 11:03
4. 4. 2014 14:05
4. 4. 2014 10:52
4. 4. 2014 10:57
4. 4. 2014 10:58
4. 4. 2014 12:01
4. 4. 2014 18:53
4. 4. 2014 10:59
4. 4. 2014 11:08
4. 4. 2014 12:05
4. 4. 2014 11:13
4. 4. 2014 11:18
4. 4. 2014 12:05
4. 4. 2014 16:15
4. 4. 2014 17:53
4. 4. 2014 20:00
4. 4. 2014 21:58
5. 4. 2014 00:15
4. 4. 2014 23:30
Avatar - peprnik
4. 4. 2014 09:58
At zije kral
uz se tesim na combi
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:04
Re: At zije kral
Já na coupé. Parádní auto. Sedan se mi ještě více líbí v provedení Exclusive s hvězdou na kapotě.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:12
Re: At zije kral
Vypadá to dobře, celkově, jen mi přijde, že teď už půjde těžko strefovat se do audi za to, že dělá jeden design napříč třídami a auta se liší jen velikostí, protože céčkem tohle dotáhl mercedes k dokonalosti, třeba z fotek bez reálného měřítka prostě nevím, jestli se dívám na S nebo na C. Pro C dobře, pro S těžko říct. Uvidíme, jak bude vypadat příští E.
Avatar - fOE
4. 4. 2014 10:43
Re: At zije kral
Jj, pristi E to rozsekne. Kazdopadne ja pozoruju ze mam problem rozeznat uz i BMW (coz pred tim nikdy problem nebyl). Zatim teda jen 3er a 5er z pohledu ze zadu. Kdyz je clovek potka v provozu 5er uz mi neprijde o tolik vetsi jako aktualni trojka a casto se seknu a tam kde tipuju 5er jde ve skutecnosti o 3er. Jsem zvedavy jestli nebudu mit podobny problem s X3 a X5.
Osobne tomuto trendu nefandim.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:54
Re: At zije kral
Ano, u bmw je to nemlich to samé. Dobře, špatně? Nevím, každopádně jdou tím směrem všichni, vidíš tvar, přiřadíš značku.
4. 4. 2014 23:06
Re: At zije kral
ale jo chlapi je docela dobrej ..
IKDYŽ TA MOČKA V LAUFU TO JE PROSTĚ NUDA :-) HONIT TAKHLE EURO

lepší zkusit něco nového ;-) [odkaz] [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
5. 4. 2014 13:48
Re: At zije kral
Takže zcela jasně nápadné podobnosti 7er a 5er sis naopak ještě všimnout nestačil...? >:-[]
Podobný jev byl i dřív, např. E38 a E39, ale vůbec všechny tři první generace 7er byly jasně podobné na dobové 5er, podobně jako starší g. MB vyšší stř. třídy a lux. třídy.
Mezitřídní značková podobnost není nic extra nového, zvlášť u prémie. ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:09
Re: At zije kral
Snad prezident, ne, máte přece republiku. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 4. 2014 15:17
Re: At zije kral
Já teda Mercedesy moc nesleduju, ale mam pocit, že sem ten kombik už viděl na živo... Určitě to byl on, když na to koukám...moc hezké auto :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:05
Tovární údaje?
Ani se mi moc nechce věřit, že nějakých dieselových pouze "125" Kw stojí za výkony - maximálka 233, z 0 na 100 7,8 s. Když například mx5 má při 118 kw a hmotnosti 1300 kg hodnotu 7,9 s. A tenhle mercedes začíná na dosti podezřelých 1500 kg, tipuji, že testovaná vybavená verze klidně začíná na 1600 kg. Srovnatelný je s ním passat 2,0 tdi 132 Kw, který má tuším na stovku kolem devíti.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:09
Re: Tovární údaje?
To auto je z půlky hliníkové, je tam velká úspora váhy a výborný součinitel odporu, jak bývá u MB zvykem v posledních letech. Motor má navíc 400 Nm a je to biturbo. Jsem zvědavý na 250 BT - s 500 Nm.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:15
Re: Tovární údaje?
Je fakt že těch 400 N/m udělá své, ale je to klasicky v krátkém spektru, uvěřím až uvidím stopky. :-) . A jak říkám, hmotnost je podezřelá, například takové současné SLK začíná na 1590 Kg. Navíc u té mazdy jsem se sekl, pohotovostní je 1100 Kg. To znamená skoro 400 Kg rozdíl v její prospěch. To je propastný rozdíl, aby ty auta měla skoro totožná zrychlení.
4. 4. 2014 10:45
Re: Tovární údaje?
400 Nm (na klice) udělá své jenom v případě, že z nich v rozvodovce a převodovce uděláš na kole mnohonásobně víc. Kdy už lidi pochopíte, že Nm na klice nic (brát s rezervou) neznamená?
Avatar - fOE
4. 4. 2014 10:45
Re: Tovární údaje?
tak ja tajne doufam ze onu pohotovostni hmotnost ctou testeri z papiru ke konkretnimu kusu a tedy odpovida jeho vybave a nejde o pohotovostni hmotnost "od" ala supermarketove ceny :-|
4. 4. 2014 14:23
Re: Tovární údaje?
Půjde o údaj z techničáku (popřípadě katalogu), tedy "supermarketovou" hmotnost. :-) Hmotnost konkrétního kusu ti myslím automobilka nikde nenapíše. Musel bys ho zvážit.
4. 4. 2014 10:51
Re: Tovární údaje?
Tak srovnávat benzínovej čtyřhrnek bez turba s jedním z nejlepších turbodieselů je opravdu terno. Ještě k tomu postav nějakou mašinu, ať to máme komplet...
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 10:54
Re: Tovární údaje?
...spíš porno.... 8-s >:D taky jsem to četl 2x, abych zjistil, že nemám vlčí hmlu...
4. 4. 2014 10:10
Re: Tovární údaje?
Ja tomu verim, jazdil som aj benzin aj diesel a isli pekne, tipoval by som silnejsiu motorizaciu. Hold tie turba tlacia pekne ;)
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:16
Re: Tovární údaje?
Ať tlačí jak tlačí, furt je to 125 Kw, 400 N/m.
Avatar - poterienko
4. 4. 2014 19:08
Re: Tovární údaje?
Hlavně se z toho neposr**.
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 19:23
Re: Tovární údaje?
>:D >:D to je uspokojivý výsledek :yes:
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:18
Re: Tovární údaje?
Ja mam 135kw, skoro 1600 kg a zrychlenie s dvoma ludmi (2x100kg) sme namerali za 7,65 (v papieroch ma napisane 7,4), takze nie je dovod tomu udaju neverit :-)
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:21
Re: Tovární údaje?
Áno, konkrétne BMW 320xd (F30) s automatom :-)
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:24
Re: Tovární údaje?
Ok, báwo se vymyká, tady není důvod nevěřit. Ale doposud jsem nezaznamenal něco podobného u jiných, i mercedes s tím měl trošku problém, možná se zlepšil.
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:34
Re: Tovární údaje?
Ano vacsinou byvaju udaje udavane vyrobcom nadhodnotene. Na satelit chytam Auto moto und sport channel a v programe s nazvom Die Tester vzdy skusaju zrychlenie ovladatelnost a brzdnu drahu aut, ktore porovnavaju. Zhruba tak 80% aut ma zrychlenie horise ako udava vyrobca. Zvysnych 20 % byvaju zvacsa Audi alebo BMW. Kazdopadne si pamatam test takehoto niecoho, kde bol rozdiel medzi udavanym a realnym zrychlenim v prospech nameraneho skoro o 1 sekundu, co je pri casoch pod 5 sekund vcelku vyrazny rozdiel 8-s
[odkaz]

Audi :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:40
Re: Tovární údaje?
Jo jo, pravda pravdoucí, tady je taky něco z praxe. [odkaz]
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:42
Re: Tovární údaje?
Pri tom Slk vcelku priepastny rozdiel (1,2 sekundy) ;-\
4. 4. 2014 10:38
Re: Tovární údaje?
Dělá to přeplňovaný motor a automat. D3 obecně umí v těhle hodnotách pomalu zázraky. Ne vždy jich v praxi dosáhneš, ale nebývá to zase tak mimo.

PS: Schválně jsem se podíval na A4 se 130 kW TDI a CVT - 7,9. A to není nejmladší, je to předokolka a navíc má CVT. Provozní hmotnost je 1.595 kg. Jak říkám, zázraky.
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 10:50
Re: Tovární údaje?
Treba brat do uvahy aj to, ze tie auta su realne silnejsie, ako udava vyrobca. Pamatam si jeden stary test predfaceliftoveho GLK 220CDI, kde mu namiesto 125kW/400Nm namerali realnych 136kW/460Nm. Potom niet divu, ze to tak ide..... :yes:
4. 4. 2014 10:08
Hluk motoru
Nemate pravdu, hluk od motora neprenika do kabiny iba pri ustalenej jazde, pri rozbehoch a akceleracii z nizsich otacok jasne pocut, ze je to diesel a typicky duni a klepe. Ale zase musim povedat, ze vo vyssich otackach nad 3000 znie pri vytoceni "sportovo benzinovo", tak sa vsak bezne nejazdi.

Vcera som mal testovacku aj s 220 aj s benzinom 180 (preplnovana 1,6 benzin) obe v automate a komfortom a kultivovanostou motora sa ten dizel na ten benzin nechytal vobec v nicom ;-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:12
Re: Hluk motoru
Na autoforu psali v testu něco jiného

[odkaz]
4. 4. 2014 10:15
Re: Hluk motoru
Neviem sa k tomu vyjadrit, novinari asi porovnavaju s inymi dieslami, ja diesel nejazdim takze na ten prejav nie som tak zvyknuty a neviem to asi tak porovnat. Hore som napisal moje subjektivne dojmy. Ze zerie ten diesel naozaj malo mozem potvrdit a o tej spotrebe v tomto teste urcite neklamu :-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:17
Re: Hluk motoru
A co? Tam srovnávali dvě benzinové verze a pak renaultí dýzl, k 220 BT je tam věta "Populárnější C 220 BT prý nadále není příliš kultivovaná, i když výkonem navíc dokáže ledacos vykompenzovat".
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:33
Re: Hluk motoru
Benzín C 200 tam dost sjeli...
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:41
Re: Hluk motoru
Četl jsem, neviděl bych to nijak dramaticky, pomalejší reakce k MB patří, že z céčka s motorizací ze středu nabídky bude nějaký požírač okresek mohl čekat max nějaký utřinos z autowebu.
Mě se pořád nechce věřit, že tam nebude jako vrchol šestiválec, mají teď naprosto fantastický V6 turbo a oni ho tam nedají? A s dýzlem to samé, v GLku je 350 BT dýchavičný, z céčka by dělal dálniční raketu, jestli je podvozek céčka a celkové odhlučnění schopno postrčit dojmově to auto o třídu výše, pak zrovna V6 dýzl je motorizace, která se pro takto pojaté auto přímo nabízí.
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 10:52
Re: Hluk motoru
Samozrejme, ze V6 bude, uz sa aj testoval, to zase len auto.cz zaspalo dobu a zavadza citatelov. C400 = preplnovany 3,0V6.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:59
Re: Hluk motoru
C 400 bylo vystaveno už v Ženevě. Myslím si, že do budoucna bude i diesel. Širší nabídka motorů a pohonů je třeba. Nicméně 220 byla prý i v minulé generaci nejprodávanější.
4. 4. 2014 12:17
Re: Hluk motoru
Nehlede na to, ze C400 by mel byt osmivalcovy ctyrlitr, tak potreba jsou take slabsi sestivalce, jelikoz ne kazdy zajemce o sestivalec potrebuje zavodit, pripadne utracet majlant za vrcholne provedeni. Nekdo proste chce sestivalec kvuli jeho unikatnim vlastnostem byt by mel vykonove parametry zakladni ctyrvalcove nafty.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 13:16
Re: Hluk motoru
C300 bude 4válec s turbem a pak silnější 400 = biturbo benzín 6válec. Pak až 8válec 63 AMG - na který se nezmůže ani BMW a ani Audi. Takže všechny pohonné jednotky jistě budou zastoupeny.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 13:42
Re: Hluk motoru
Jak myslíš nezmůže? RS4 je 4.2V8...
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:45
Re: Hluk motoru
S tím vzmáháním opatrně, zatím to bylo vždy c amg, které tahalo za kratší konec, jedno jestli v dobách šestiválců nebo osmiválců, až emtrojku a ereso zašlape c amg do země, pak se můžeš o ostatní z D3 otírat. Velký motor neznamená automaticky velké auto!
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 17:48
Re: Hluk motoru
Ccoupe 63 AMG Black series nemělo konkurenci. Ani na dráze.
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 20:24
Re: Hluk motoru
Hmm,
Black Series (všetky triedy) je pre skalných! Nič, čo by som chcel na bežné používanie...
4. 4. 2014 15:02
Re: Hluk motoru
Ja vim, ze C400 nebude osmivalec. Pisu to proto, ze cislo na zadku by melo odpovidat kubature pod kapotou.
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 17:47
Re: Hluk motoru
Jj u D3 ve střední třídě bude V8 v C poslední svého druhu, bohužel.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:50
Re: Hluk motoru
"C400 by měl být osmiválcový čtyřlitr" a proč? Když číslo začíná čtyřkou musí to být osmiválec? Tahle pravidla neplatí už několik generací, dvojky na začátku mívaly i šestiválce, to je pryč.
Šestiválec s výk. parametry čtyřválce nedává při dnešních emisních pravidlech smysl, bohužel, taky by se mi líbil R/V6 s objemem třeba dva litry, soft turbo, výkon kolem 180kW, to by byla pro sedánek střední třídy ideální motorizace. Bohužel, tohle je taky pryč. ;-\
4. 4. 2014 15:05
Re: Hluk motoru
Presne tak. Dvojky na zadku se sestivalcem take mely objem 2.x litru (u bavoraku byvala i 320i sestivalec, dneska je 330i ctyrvalec). "Šestiválec s výk. parametry čtyřválce nedává při dnešních emisních pravidlech smysl" a nejsou to spis ta pravidla, co nedavaji smysl? Diky nim mame o litr mensi spotrebu, ale na oplatku zase pevne castice, takze globalne o par miliontin promile mene CO2 na zemi, ale o to vice bordelu ve mestech.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:14
Re: Hluk motoru
Je třeba si vždycky odpočítat něco z nadšení z prvního svezení, tohle jde napříč redaktory. Až srovávačky ukáží pravý stav věcí. Jel jsi auto bez airmaticu? Jak se chová standardní podvozek?
4. 4. 2014 10:24
Re: Hluk motoru
Neboli to airmatic.. Ako majitel AR Giulietta som tiez bol nadseny, lebo tie podvozky su ovela komfortnejsie a naozaj super nastavene, nemam vyhrady. To vsak aj obmedzuje moj rozhlad, lebo s autami strednej triedy nemam skusenosti a neviem sa ti kompetentne vyjadrit. Moje nadsenie z podvozku Cecka skoncilo po presadnuti do Ska s airmaticom, to je trikrat vyssia liga (no ved aj bolo trikrat drahsie). Airmatic v komforte bol plavny a naklanal sa, to vsak staci poriesit prepnutim nastavenia do ineho modu (sport..)
Mne sa vsak nove Cecko celkovo paci, v tej verzii s hviezdou na kapote je naozaj elegantne. Vydarilo sa, za mna :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:13
dokonale auto
uznavam :yes: :yes: :yes:

ale ja osobne necitim z toho auta ziadne emocie ani taku tu stavu aku som cakal... a aku mali starsie mercedesy.....

inak samozrejme pecka auto... o uspechu niet pochyb a kvalita je tiez tip top..... :yes:

moj favorit triedy to ale nie je .... test ok , auto ok..... nemam namietky
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:18
Re: dokonale auto
To jsme rádi, že nemáš námitky. Už jsem se dnes nechtěl pomodlit, a ve Stutgarttu chtěli držet smutek.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:19
Re: dokonale auto
;-) :yes:

osobne sa mi viac paci lexus IS [odkaz] a myslim ze kralom u mna bude novy jaguar XE..... Cecko ma nechava chladnym ... proste je to typicky nemec.... dokonaly , technicky na spici ale emocie 0 bodov... nezajem..... o uspechu vsak niet pochyb, Cecko je teoreticky dokonale auto :yes:
4. 4. 2014 11:53
Re: dokonale auto
Mohl bys nám tady napsat, jaké emoce tebou cloumají, když vidíš třeba Veloster, Ceed, Carens a pak to samé s Golfem, C-klasse a řekněme A6?
4. 4. 2014 10:21
C 180 CM
Skvělé auto a skvělý text :yes: Čte se to doslova prémiově, pan testér ví co chce sdělit a umí to sdělit, zde velká pochvala. Auto samotné těží z dokonalého, opravdu dokonalého designu. Problémek je těch 180 cm. Ovšem právě tohle nelze vnímat jednoznačně negativně, Jezdí i singlisté či dvojkaři, případně rodiny s malými dětmi. Jasně, kdyby šlo o to, vyrábět auta o důstojných vnitřních poměrech na všech čtyřech místech, pak v podstatě nic pod S-Klasse nemá šanci. A nakonec, bylo by to krásné ne? - silnice plné áosmiček, bavoráckých sedmiček, eS-klasse a... Superbů. Evropa holt vyznává jiný trend - čím větší lidé, tím menší auta. Berme však na vědomí informaci o přeci jenom jistém mezigeneračním nárůstu uvnitř. To je pozitivní.

Koukám na snímky, ta šedá s lesklou lípou je snad za trest, ne? Ještě, že je možné si to nakonfigurovat sám, a že jsou konfigurace, které člověka uchvátí. Jasně, skandinávská estetika je nedostižná, kdo někdy seděl ve Volvu, ví o čem to též uvnitř auta může být, avšak i v céčku dobře navolené barevné a materiálové spektrum udělá svoje.

Závěr - co je na novém Cé nejdůležitější. No především to, že vypadá nejlépe, je to absolutně, ale absolutně nejdotaženější design své třídy této planety. A to je pravda.

P.S. A chválím skvělé snímky :yes:
Rozbalit vlákno
69
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:26
Re: C 180 CM
s hodnotenim dizajnu by som to neprehanal ;-) ... pre teba je to najvacsia dokonalost v celej galaxii a pre mna v podstate dost nudne auto ked si zoberiem co ponuka taky lexus, bmw, cadillac a aky jaguar sa nam chysta uz coskoro, navyse aj bmw 3 vyzera lepsie co som doteraz nikdy nechcel priznat.... Cecko mi pride dizajnovo proste suche... nudne az moc uhladene a v podstate moc podobne s S-kom.... vytraca sa tu akasi jedinecnost z mojho pohladu..... ale tvoj nazor ti neberiem..... je to dokonale auto a absolutna spicka triedy po technickej stranke :yes: :yes: :yes:
4. 4. 2014 10:35
Re: C 180 CM
Nepíši nikde, co je C pro mne. Jen píši, že je to nejdotaženejší design své třídy této planety.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:37
Re: C 180 CM
no neviem, ja nesuhlasim, bmw 3 ma krajsi dizajn a nepochybne dotazenejsi bude aj novy jaguar XE to o tom nikto nepochybuje ... lexus je tiez paradny, nudne Cecko sa vedla neho doslova straca
4. 4. 2014 11:57
Re: C 180 CM
Nikdo nepochybuje o něčem, co ještě neviděl? Já pochybuju i na obrázcích a pochyb se zbyvuju až na vlastní pohled. Zkus to přeformulovat ať se do tebe zase netrefuje celá diskuzní sebranka, co tomu evidentně nerozumí. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:26
Re: C 180 CM
Mě ta lípa tam celkem sedí, v jednoduchosti je krása, zjednodušujte ........................ Steve Jobs. ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:36
Re: C 180 CM
Ano, tohle je ono, takto bych si to uměl představit, ta lípa, jak p. Jungman trefně vystihl, připomíná spíš umakart. ;-)
4. 4. 2014 10:44
Re: C 180 CM
A tom měli dát do auta pro české novináře dub? Možná jo, protože některé dubové palice tu lípu asi nepochopily.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:55
Re: C 180 CM
>:D Zas ses musel vymezit, umakarte? Co je na tom k chápání, tohle je čistě v kategorii líbí nelíbí.
5. 4. 2014 10:40
Re: C 180 CM
Pro tebe tam k pochopení evidentně nic není. Ty na všechno potřebuješ padesátiřádkový manuál.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 07:53
Re: C 180 CM
Všichni píší líbí/nelíbí, jen pogo chce chápat tam, kde k chápání nic není, buď se ti lípa líbí nebo ne, umakarte, kapiš?! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:01
Re: C 180 CM
...prababička měla takový nábytek...
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 19:26
Re: C 180 CM
...ano, poznávám kredenc a úchytky >:D ;-)
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:37
Re: C 180 CM
Jj, červená kůže je pěkná a osobně se mi panel líbil v matně černém jasanu. Praktické a elegantní....a myslím, že tady na fotce je.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:39
Re: C 180 CM
Je fakt, že před pěti lety bych preferoval jednoznačně tenhle carbon, ale nyní se nacházím v krizi středního věku >:D a prožívám návrat k přírodě. :-)
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 10:41
Re: C 180 CM
na foto nie je carbon, ale tmavé "drevo" ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:48
Re: C 180 CM
Krize středního věku nebývá jen psychická záležitost, často ji provázejí první brýle na čtení, nejspíš jsi ten případ. :-) ;-)
4. 4. 2014 12:23
Re: C 180 CM
...a modrý pilule v nočním stolku ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:56
Re: C 180 CM
Nechme to u těch brýlí. >:D ;-)
Avatar - iudex
4. 4. 2014 15:55
Re: C 180 CM
Všetko na seba zase prezradiť nemusíš. >:-[]
Avatar - Emel
4. 4. 2014 10:39
Re: C 180 CM
V Mnichově by s tebou nesouhlasili... a já taky nesouhlasím. A5SB i 3er / 4er vedle toho můžeš úplně klidně postavit, A4 holt má už svých 6 let na trhu.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:46
Re: C 180 CM
tiez si myslim ze BMW vyzera lepsie [odkaz] a aj z bmw citit emocie , z Cecka necitim nic.... pre mna chladne auto ... taka ta typicka chladna nemecka dokonalost bez kuska zivocisnosti.... nieco ak oked mas v byte umele kvety.... su krasne nadherne ale necitit v nich zivot a nevycaria usmev....

osobne sa mi lexus bmw cadillac v tejto triede pacia viac... a nepochybne ani novy jaguar XE ma urcite nesklame... nove Cecko som nazivo videl aj sa ho dotykal... a keby nebolo vystavene v nemenovanom OC v bielej farbe tak si ho ani nevsimnem.... docela nudne auto nazivo
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 20:26
Re: C 180 CM
šit-fak!

"nieco ak oked mas v byte umele kvety.... su krasne nadherne ale necitit v nich zivot a nevycaria usmev...."

na to sa neda ani reagovať...
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:51
Re: C 180 CM
Je to pořád stejné, trojka i v nenačančané verzi vždycky vypadá napruženě, atleticky, céčko se drží dynamicky zpátky, spíš k důstojnosti, snad s výjimkou minulé generace, ta byla hravější. Mně každopádně oslovuje spíš ten bavorácký design, ale musím říct, že to "asijské baroko" na céčku vypadá vzhledem k menší rozmáchlosti líp než na esku. ;-)
4. 4. 2014 10:56
Re: C 180 CM
Jo, je to vizuálně zhutnělé a sedí to.
4. 4. 2014 11:01
Re: C 180 CM
Absence jeskyně v porovnání s S-klasse také dělá svoje.
4. 4. 2014 10:55
Re: C 180 CM
A5SB je stále nádherný, s tím souhlas, no horní C je jinde, Je to designový verozvěst, klenot. Trojku dokonale přebíjí pětka, trojku v kombi, to ano. Ano A4 již stárne.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 11:09
Re: C 180 CM
Já jsem za kombík tak či tak... ale ani v sedanu nevidím na 3er (a tím spíš 4er) nic špatného... 3er vypadá kompaktněji a sportovněji, 5er vzbuzuje respekt.

Cé je jinde než A5, ale ne nutně ku prospěchu věci. A5 je jednoduše elegantní, Céčko je takové načančané
[odkaz]
[odkaz]
4. 4. 2014 13:02
Re: C 180 CM
No, není to načančanost, je to elegantní střih elegantního sedanu. A5 je dnes však už příliš "jednoduchá", není to kritika, je to důkaz toku času. Osobně od Audi nyní čekám s nájezdem nové A4 nějaké to "trhnutí oponou", byť samozřejmě v rámci firemní estetiky. Možná ledaccos napoví podzim a modernizace A6.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 13:36
Re: C 180 CM
Já bych od A6FL revoluci nečekal. Vezmi si novou A3... Audi evidentně nemusí nutně překopat něco, co funguje.

A5 se už trošku okoukala, to je pravda... ale pokud hodnotíme čistotu tvarů nebo dotaženost designu, tak pro mě na pěkných kolech pořád nemá chybu, ať už SB nebo kupátko. Samo se dá kouzlit třeba s optikou světel....
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 14:01
Re: C 180 CM
Je to načančanost, tvarově se žádné trhnutí oponou nekoná, leda teritoriální trhnutí směrem na východ. Na rozdíl od CLA se designu eska, resp. céčka nedá vytknout designová nedostatečnost, jejich design je kvalitní a promakaný, bohužel primárně zacílený na jiné oko než evropské.
4. 4. 2014 16:01