Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 220 Bluetec – Juniorka třídy S

Nové céčko nebo zmenšená třída S? Obojí!
Zpět na článek
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:04
Re: At zije kral
Já na coupé. Parádní auto. Sedan se mi ještě více líbí v provedení Exclusive s hvězdou na kapotě.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:18
Re: dokonale auto
To jsme rádi, že nemáš námitky. Už jsem se dnes nechtěl pomodlit, a ve Stutgarttu chtěli držet smutek.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:12
Re: At zije kral
Vypadá to dobře, celkově, jen mi přijde, že teď už půjde těžko strefovat se do audi za to, že dělá jeden design napříč třídami a auta se liší jen velikostí, protože céčkem tohle dotáhl mercedes k dokonalosti, třeba z fotek bez reálného měřítka prostě nevím, jestli se dívám na S nebo na C. Pro C dobře, pro S těžko říct. Uvidíme, jak bude vypadat příští E.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:51
Re: Premiova Limuzina ?
Chce to k tomu Céčku přijít, sednout si, rozhlédnout se a nejlépe se i projet. Pak člověk pochopí.... ;-)
5. 4. 2014 10:03
Re: To je paskvíl.
Pleteš se. Mercedes si naopak jistý je. Proto svou orientaci neřeší. Svou orientaci řeší ti, kteří si sami sebou jistí nejsou a stylizují se pořád do nějaké škatulky.
Avatar - Armin Tamzarian
4. 4. 2014 13:30
Měl jsem tu čest
Černá metalíza, světlá kůže vevnitř, černý dekor, palubka v kůži, velká AMG kola (v ceníku za bratru 95 tisíc..), 220 BlueTec.

Na první pohled si každý všimne - oproti minulé generaci zlepšení VE VŠEM. Narovinu, takhle krásné auto (nejen mezi MB či ve třídě- A4, S60, F30, ale mezi všemi "masově" produkčními auty) aby člověk pohledal.
Do posledního detailu promyšlený exteriér, žádná "hluchá" místa. Interiér - třída S v kopírce na 60 % velikosti. Dobře volené materiály, uchvácený jsem byl z ambientního osvětlení (něco jako Jag XJ), sedačky vzadu (měřím 183 cm) podle mě v pořádku, místa na nohy víc než bych potřeboval, ve předu královsky.

Jen škoda toho "trčícího" displaye alá A, B, CLA, GLA.. 8-s snad FL ho schová pod hranu palubní desky jako to má třída S.

Cena toho modelu byla asi 1,6, no, jasně bylo by za to Ečko, ale C není o tolik menší a designově je dotaženější.

Nová třída C - :yes:
Avatar - Magister
4. 4. 2014 12:01
Re: Premiova Limuzina ?
Není, proto když jsem s tím jel, tak jsme docenil vzduchové pérování (stejně jako v Sku) a tichý chod motoru, pohodlí a kvalitní materiály. Je o dost dál než minulá generace, kterou sedlám já :-)
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:03
Re: Premiova Limuzina ?
Hledat emocie u menší dýzlové limuziny od Benzu může jen takový znalec jako ty.
Avatar - fOE
4. 4. 2014 10:43
Re: At zije kral
Jj, pristi E to rozsekne. Kazdopadne ja pozoruju ze mam problem rozeznat uz i BMW (coz pred tim nikdy problem nebyl). Zatim teda jen 3er a 5er z pohledu ze zadu. Kdyz je clovek potka v provozu 5er uz mi neprijde o tolik vetsi jako aktualni trojka a casto se seknu a tam kde tipuju 5er jde ve skutecnosti o 3er. Jsem zvedavy jestli nebudu mit podobny problem s X3 a X5.
Osobne tomuto trendu nefandim.
Avatar - Emel
5. 4. 2014 12:24
Re: Stredovy panel
Když náhodou žádný flame není, je potřeba ho založit.
1) Od koho jsi slyšel, že je 1.6dCi v Mercedesu excelentní, ale v Renaultu je špatná?
2) Kdo kritizuje malá tlačítka u Renaultu a zároveň je chválí u Mercedesu?

Přečti si třeba Dinarův blog o S-Klasse...
4. 4. 2014 11:57
Re: C 180 CM
Nikdo nepochybuje o něčem, co ještě neviděl? Já pochybuju i na obrázcích a pochyb se zbyvuju až na vlastní pohled. Zkus to přeformulovat ať se do tebe zase netrefuje celá diskuzní sebranka, co tomu evidentně nerozumí. ;-)
4. 4. 2014 11:53
Re: dokonale auto
Mohl bys nám tady napsat, jaké emoce tebou cloumají, když vidíš třeba Veloster, Ceed, Carens a pak to samé s Golfem, C-klasse a řekněme A6?
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:48
Re: C 180 CM
Krize středního věku nebývá jen psychická záležitost, často ji provázejí první brýle na čtení, nejspíš jsi ten případ. :-) ;-)
Avatar - Magister
4. 4. 2014 11:02
Re: Premiova Limuzina ?
Naživo je to luxus a překrásný design propracovaný do detailu. Lexus vedle toho vypadá jako chudý příbuzný, BMW 3er v interiéru taky. Na JAGa se těším taky, jen by neměl mířit na prémii - na to nebudou mít technologie a ani motory (viz osud X-Typa).
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 11:13
....
"..........Při pohledu pod kapotu byste podle mohutnosti zástavby nejspíše netipovali, že vůz pohání „pouze“ čtyřválec. Přesto je tomu tak a ani jinak být nemůže; v současné době Mercedes-Benz šestiválcové ani jiné agregáty nenabízí....." :no: :no: :no:

KRAVINA.

To je doslova drzost nieco take napisat, hlavne ked su uz na internete prakticke testy na nemeckych a anglickych strankach. SAMOZREJME, ze MB ponuka sestvalec, konkretne C400, co je preplnany 3,0 V6 s parametrami 333k/450Nm.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:59
Re: Hluk motoru
C 400 bylo vystaveno už v Ženevě. Myslím si, že do budoucna bude i diesel. Širší nabídka motorů a pohonů je třeba. Nicméně 220 byla prý i v minulé generaci nejprodávanější.
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 10:52
Re: Hluk motoru
Samozrejme, ze V6 bude, uz sa aj testoval, to zase len auto.cz zaspalo dobu a zavadza citatelov. C400 = preplnovany 3,0V6.
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 10:50
Re: Tovární údaje?
Treba brat do uvahy aj to, ze tie auta su realne silnejsie, ako udava vyrobca. Pamatam si jeden stary test predfaceliftoveho GLK 220CDI, kde mu namiesto 125kW/400Nm namerali realnych 136kW/460Nm. Potom niet divu, ze to tak ide..... :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:39
Re: C 180 CM
Je fakt, že před pěti lety bych preferoval jednoznačně tenhle carbon, ale nyní se nacházím v krizi středního věku >:D a prožívám návrat k přírodě. :-)
4. 4. 2014 10:24
Re: Hluk motoru
Neboli to airmatic.. Ako majitel AR Giulietta som tiez bol nadseny, lebo tie podvozky su ovela komfortnejsie a naozaj super nastavene, nemam vyhrady. To vsak aj obmedzuje moj rozhlad, lebo s autami strednej triedy nemam skusenosti a neviem sa ti kompetentne vyjadrit. Moje nadsenie z podvozku Cecka skoncilo po presadnuti do Ska s airmaticom, to je trikrat vyssia liga (no ved aj bolo trikrat drahsie). Airmatic v komforte bol plavny a naklanal sa, to vsak staci poriesit prepnutim nastavenia do ineho modu (sport..)
Mne sa vsak nove Cecko celkovo paci, v tej verzii s hviezdou na kapote je naozaj elegantne. Vydarilo sa, za mna :yes:
Avatar - Magister
4. 4. 2014 12:18
Re: Premiova Limuzina ?
Jaguar to už ve střední třídě jednou zkoušel - X-Type a nedopadlo to dobře. Je to doména D3, do které investují opravdu mnoho a má za sebou kontinuální dlouhodobý vývoj.... těžko tomu bude konkurovat nějaký výkřik ze tmy. Ale jinak nic proti Jaguaru, mi se líbí, fandím jim. Ale prostor bych spíše viděl v konkurenci Passatu, Mondeu, Mazdě 6... pokud budou cenově na úrovni prémie, tak to budou mít hodně těžké. Sám v této třídě jezdím, tak o ní něco vím ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:54
Re: At zije kral
Ano, u bmw je to nemlich to samé. Dobře, špatně? Nevím, každopádně jdou tím směrem všichni, vidíš tvar, přiřadíš značku.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:09
Re: Tovární údaje?
To auto je z půlky hliníkové, je tam velká úspora váhy a výborný součinitel odporu, jak bývá u MB zvykem v posledních letech. Motor má navíc 400 Nm a je to biturbo. Jsem zvědavý na 250 BT - s 500 Nm.
4. 4. 2014 10:35
Re: C 180 CM
Nepíši nikde, co je C pro mne. Jen píši, že je to nejdotaženejší design své třídy této planety.
4. 4. 2014 10:21
C 180 CM
Skvělé auto a skvělý text :yes: Čte se to doslova prémiově, pan testér ví co chce sdělit a umí to sdělit, zde velká pochvala. Auto samotné těží z dokonalého, opravdu dokonalého designu. Problémek je těch 180 cm. Ovšem právě tohle nelze vnímat jednoznačně negativně, Jezdí i singlisté či dvojkaři, případně rodiny s malými dětmi. Jasně, kdyby šlo o to, vyrábět auta o důstojných vnitřních poměrech na všech čtyřech místech, pak v podstatě nic pod S-Klasse nemá šanci. A nakonec, bylo by to krásné ne? - silnice plné áosmiček, bavoráckých sedmiček, eS-klasse a... Superbů. Evropa holt vyznává jiný trend - čím větší lidé, tím menší auta. Berme však na vědomí informaci o přeci jenom jistém mezigeneračním nárůstu uvnitř. To je pozitivní.

Koukám na snímky, ta šedá s lesklou lípou je snad za trest, ne? Ještě, že je možné si to nakonfigurovat sám, a že jsou konfigurace, které člověka uchvátí. Jasně, skandinávská estetika je nedostižná, kdo někdy seděl ve Volvu, ví o čem to též uvnitř auta může být, avšak i v céčku dobře navolené barevné a materiálové spektrum udělá svoje.

Závěr - co je na novém Cé nejdůležitější. No především to, že vypadá nejlépe, je to absolutně, ale absolutně nejdotaženější design své třídy této planety. A to je pravda.

P.S. A chválím skvělé snímky :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:26
Re: C 180 CM
s hodnotenim dizajnu by som to neprehanal ;-) ... pre teba je to najvacsia dokonalost v celej galaxii a pre mna v podstate dost nudne auto ked si zoberiem co ponuka taky lexus, bmw, cadillac a aky jaguar sa nam chysta uz coskoro, navyse aj bmw 3 vyzera lepsie co som doteraz nikdy nechcel priznat.... Cecko mi pride dizajnovo proste suche... nudne az moc uhladene a v podstate moc podobne s S-kom.... vytraca sa tu akasi jedinecnost z mojho pohladu..... ale tvoj nazor ti neberiem..... je to dokonale auto a absolutna spicka triedy po technickej stranke :yes: :yes: :yes:
5. 4. 2014 05:37
Re: Premiova Limuzina ?
No a teď pracuješ v Merglu :-) už nějakej pátek. Nech to na těch, který auta kupují a jezdí, ne na těch co se živí prodejem. Jeden z tvých kolegů se mi snažil vysvětlit, že C-Klasse není konkurencí BMW3, neboť byla vyvíjena proti BMW5 ;-)
Avatar - iudex
4. 4. 2014 15:55
Re: C 180 CM
Všetko na seba zase prezradiť nemusíš. >:-[]
4. 4. 2014 14:59
Re: Měl jsem tu čest
Spis spojuje to nejlepsi z obou svetu. Ten plynuly prechod stredoveho tunelu do panelu je proste uzasny. A i tak ma blize spis k tomu Sku, nez k A, B. Treba tohle je vnitrek Bcka [odkaz] .
Avatar - Magister
4. 4. 2014 13:16
Re: Hluk motoru
C300 bude 4válec s turbem a pak silnější 400 = biturbo benzín 6válec. Pak až 8válec 63 AMG - na který se nezmůže ani BMW a ani Audi. Takže všechny pohonné jednotky jistě budou zastoupeny.
Avatar - happy_driver
4. 4. 2014 11:49
Re: Pěkné,ale ten umakart
Nesuhlasim.... Co tak komfort, bezpecnost - ludia, ktori si to kupuju prave kvoli tomu, tych je vacsina. Akurat to nemaju potrebu vytrubovat do sveta.
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:05
Re: Pěkné,ale ten umakart
Toppere, proboha.... ty tvé komenty pohledů majitelů eSek a td., to je jako bys řekl, že Bolt bude zažívat nepěknou srandu, když ho při stání v řadě na zmrzlinu předjede dítě ve šlapacím Moskviči.....
Vůbec nechápeš o co jde.... vůbec. ;-\ ;-)
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 10:41
Re: C 180 CM
na foto nie je carbon, ale tmavé "drevo" ;-)
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:33
Re: Hluk motoru
Benzín C 200 tam dost sjeli...
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:21
Re: Tovární údaje?
Áno, konkrétne BMW 320xd (F30) s automatom :-)
4. 4. 2014 10:15
Re: Hluk motoru
Neviem sa k tomu vyjadrit, novinari asi porovnavaju s inymi dieslami, ja diesel nejazdim takze na ten prejav nie som tak zvyknuty a neviem to asi tak porovnat. Hore som napisal moje subjektivne dojmy. Ze zerie ten diesel naozaj malo mozem potvrdit a o tej spotrebe v tomto teste urcite neklamu :-)
4. 4. 2014 10:08
Hluk motoru
Nemate pravdu, hluk od motora neprenika do kabiny iba pri ustalenej jazde, pri rozbehoch a akceleracii z nizsich otacok jasne pocut, ze je to diesel a typicky duni a klepe. Ale zase musim povedat, ze vo vyssich otackach nad 3000 znie pri vytoceni "sportovo benzinovo", tak sa vsak bezne nejazdi.

Vcera som mal testovacku aj s 220 aj s benzinom 180 (preplnovana 1,6 benzin) obe v automate a komfortom a kultivovanostou motora sa ten dizel na ten benzin nechytal vobec v nicom ;-)
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 14:50
Re: To je paskvíl.
Vzhledem k tomu, že nové A, B, CLA, GLA tvoří 1/4 prodejů, tak bych řekl, že to nekupují důchodci :-) . Stejně to platí pro kupátka. Konzervativní zůstává snad jen třída E a G.
5. 4. 2014 02:58
Re: Stredovy panel
Schválně jestli najdeš příspěvek, kde to ovládání někdo chválí. Mercedes myslím stejné použil už v předchozí generaci S-klasse. Život není fér, tak to prostě je.
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 18:26
Re: Premiova Limuzina ?
Já jsem v Jaguaru (servise) pracoval, a prakticky ve všech jezdil. A to co píšeš zní jak od prodejce. Komfortem se XJ S Klasse ani omylem neblíží a agilitou taky ne. Rozdíl je v technice. Jaguar ve své historii nikdy D3 nezavařil a nevěřím, že tomu bude tak nyní, i když mu fandím. Nemá zastoupení, nemá dost prodejen a ani servisů. Konkrétně u nás je to kusový prodej.

Mimochodem X-Type se začal dobře prodávat až když se vyprodával po 600 000 za 2,0 diesel. Jen už moc nejezdí, protože to byly šunty. Takže toto je jedna možnost, druhá je skrze výlučné modely. Ale klasická střední s V4 motory v ceně jako D3 to bude problém.
4. 4. 2014 12:18
Nepochybuju...
...o kvalitách M-B, to říkám předem. Zároveň nejsem kovanej mercedesák, takže euforický nadšení mě nedoprovází, přesto musím říct, že poslední C-Klasse na mě působila až na vnitřek před FL velmi dobře. Tuto jsem ještě nezkusil, zatím jen staticky viděl v bílý barvě a nějaký ne úplně vymazlený verzi v Blavě, což není zrovna nejlepší kombinace na první setkání. Je fakt, že než se přiblížila byl jsem na rozpacích jestli C nebo S. Boční pohled odhalí jakoby zvýšenou kabinu oproti ladnýmu luku horní hrany pontonu a trochu mi připomnělo kreslený autíčko z reklamy na GE Money.
U vnitřku platí důraz na pečlivej výběr obložení, středová konzola má minimum ovládacích prvků a tak levná rádoby dřevěná tapeta dokáže pěkně otrávit čas na palubě. Jinak nemám žádný výhrady. Dá se očekávat, že F30 čekající pomalu na FL se musí po třech letech kralování na trhu připravit na setsakra silný kafe a nic bych za to nedal, že za posunutím představení nový A4 bylo právě očekávání novýho Céčka.
P.S.: jsou jiný lišty ve dveřích a na palubce nebo je to jen Sherlock Holmes: Hra stínů?
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:37
Re: C 180 CM
Jj, červená kůže je pěkná a osobně se mi panel líbil v matně černém jasanu. Praktické a elegantní....a myslím, že tady na fotce je.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:36
Re: C 180 CM
Ano, tohle je ono, takto bych si to uměl představit, ta lípa, jak p. Jungman trefně vystihl, připomíná spíš umakart. ;-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:14
Re: Hluk motoru
Je třeba si vždycky odpočítat něco z nadšení z prvního svezení, tohle jde napříč redaktory. Až srovávačky ukáží pravý stav věcí. Jel jsi auto bez airmaticu? Jak se chová standardní podvozek?
5. 4. 2014 08:36
To je paskvíl.
"Sportovní" sicny a volant, k tomu to "nádherné" dřevo... Mercedes si pořád není jistý svojí orientací. Předchozí céčko mělo poměrně sportovní look, teď zase obrat o 180 stupňů...
Avatar - CommonUser
4. 4. 2014 10:45
Premiova Limuzina ?
Sedaky su vzadu kratsie ako v B Klasse (420 vs 440) a obe preserie low cost menom Fluence (460) alebo ... nahodny vyber (random).
O mieste na hlavu ani nehovorim.
Design ala asia, ale Cko min rok najpredavanejsi v EU a USA.

Cize od Renaultu kupim auto s rovnakym motorom ako zakladna C klasse, ktore ma lepsie sedaky a stoji 1/3 (+ dlhsia zaruka ?). No to je deal roka 8-s
Avatar - Emel
5. 4. 2014 22:00
Re: Stredovy panel
No ano, do budoucna... nikdo nikomu a ničemu nekřivdí, ale ty už dopředu víš, že to tak bude... a následně si tento svůj předpoklad nepředpojatě potvrdíš.

"Napříč politickým spektrem" diskutérů panuje shoda, že 1.6dCi patří v dané objemové kategorii k tomu nejlepšímu. Najdi si nějaký článek, třeba o nové 1.6dCi 118kW, a projdi si diskusi. Jediné o čem se polemizovalo bylo to, jestli náhodou není za stejné peníze a se stejným výkonem dvoulitr lepší... což je ovšem spíš filosofická než technická otázka a na kvalitách dci to nic neubírá.
Avatar - Jaros71
5. 4. 2014 00:15
Re: Mercedes
Souhlas , taky mi to přijde malé a to mám jen 184cm.. ;-)
Ale jinak moc pěkné auto! :-)
Avatar - Filip007
4. 4. 2014 21:58
Mercedes
V tomhle autě sem už seděl a designe interiéru musím hodnotit kladně, prostě kvalita. Ale auto je uvnitř velice malé, místo pro zadní pasažéry není téměř žádné a to mám jenom 178 cm. Ale posez pro řidiče je skvělý a má velice dobře tvarovaný volant i navigace se ovládá velmi dobře, jelikož je vše čitelné a hlavně v češtině.
Shrnutí: auto není v žádném případě pro lidi nad 185 cm. Ale i tak je to velmi dobré a pěkné auto. :-)
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 17:48
Re: Hluk motoru
Ccoupe 63 AMG Black series nemělo konkurenci. Ani na dráze.
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 17:47
Re: Hluk motoru
Jj u D3 ve střední třídě bude V8 v C poslední svého druhu, bohužel.
4. 4. 2014 16:15
DISKUSNÍ TEST
Podívejme se na design očima přitažlivosti. Dole napiš co bys (s akcentem výhradně na design) upřednostnil:

A) [odkaz] [odkaz]

B) [odkaz] [odkaz]

C) [odkaz] [odkaz]

Uvozující písmena parádně vyšla :-) a tak mohu vybírat - píši, že písmeno C je na tom esteticky tak dobře, že ostatní musí vzdát pokorný hold.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 12:05
Re: ....
Souhlasím, přitom právě odtud prý novináři byli v Ženevě, kde bylo C 400 vystaveno. A pak toto plácnou. Jen by to už měli uvést na trh oficiálně.
4. 4. 2014 10:55
Re: C 180 CM
A5SB je stále nádherný, s tím souhlas, no horní C je jinde, Je to designový verozvěst, klenot. Trojku dokonale přebíjí pětka, trojku v kombi, to ano. Ano A4 již stárne.
Avatar - fOE
4. 4. 2014 10:53
Kratky sedak = vyhoda pro deti?
Nejsem otec, tak zadam o pochopenim pro tento dost mozna hloupy dotaz, ale nejsou kratke sedaky vhodnejsi kdyz clovek v zadu planuje vozenideti? A myslim tim jak pripady s i bez autosedacek.
Diky
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:26
Re: C 180 CM
Mě ta lípa tam celkem sedí, v jednoduchosti je krása, zjednodušujte ........................ Steve Jobs. ;-)
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:18
Re: Tovární údaje?
Ja mam 135kw, skoro 1600 kg a zrychlenie s dvoma ludmi (2x100kg) sme namerali za 7,65 (v papieroch ma napisane 7,4), takze nie je dovod tomu udaju neverit :-)
Avatar - CHerokee
5. 4. 2014 20:36
Re: C 180 CM
Bohužel, je to propaganda konkurence, která se obává o své pozice, protože Mercedes to rozjel na více liniích (třídách) ve velkém stylu.
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 17:53
Re: C 180 CM
Dinare myslím, že jsi mimo. Právě v evropských státech bylo vloni CLA vyhlášeno nejkrásnějším sedanem. Osobně proti tomu nic nemám, ale dal bych designu C Klasse přednost. Kromě jiného právě C Klasse je právě namířeno na evropskou klientelu. Pro Čínu a Ameriku je moc malý, pro Rusko málo okázalý.
4. 4. 2014 16:01
Re: C 180 CM
Celá Evropa jim bude v tomto desetiletí zobat. Protože ukázali, že ví kam dál.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:45
Re: Hluk motoru
S tím vzmáháním opatrně, zatím to bylo vždy c amg, které tahalo za kratší konec, jedno jestli v dobách šestiválců nebo osmiválců, až emtrojku a ereso zašlape c amg do země, pak se můžeš o ostatní z D3 otírat. Velký motor neznamená automaticky velké auto!
Avatar - rohYpnol
4. 4. 2014 23:30
Lháři
Proč to vydáváte za 1. test, když tomu tak není?? 8-s První test vysel na AUTOFORUM.CZ. Jasne ze tu zacnete obhajovat, ze to nebyl prvni test v CR, ze to bylo na nemeckych znackach a kdesi cosi. Jenze dulezity je vysledek, a ani obsahem testu, ani rozsahem fotogalerii jste tento clanek nijak nepredcili :no:

Je opravdu smutne, kdyz se tu ctenarum do oci lze 8-s 8-s :no:
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:55
Re: C 180 CM
>:D Zas ses musel vymezit, umakarte? Co je na tom k chápání, tohle je čistě v kategorii líbí nelíbí.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:50
Re: Hluk motoru
"C400 by měl být osmiválcový čtyřlitr" a proč? Když číslo začíná čtyřkou musí to být osmiválec? Tahle pravidla neplatí už několik generací, dvojky na začátku mívaly i šestiválce, to je pryč.
Šestiválec s výk. parametry čtyřválce nedává při dnešních emisních pravidlech smysl, bohužel, taky by se mi líbil R/V6 s objemem třeba dva litry, soft turbo, výkon kolem 180kW, to by byla pro sedánek střední třídy ideální motorizace. Bohužel, tohle je taky pryč. ;-\
4. 4. 2014 10:44
Re: C 180 CM
A tom měli dát do auta pro české novináře dub? Možná jo, protože některé dubové palice tu lípu asi nepochopily.
Avatar - rohYpnol
4. 4. 2014 23:40
Stredovy panel
Renault je tu neustale kritizovan za titerna tlacitka na stredovem panelu, za to, ze klima se nenastavuje koleckem. Jakmile to same predvede Mercedes, je to prijato uplne v klidu... Tak se jen tesim, jak 1.6 dCi bide u Mercedesu naprosto excelentni, zatimco v Renaultu zkratka dobry standard >:-[] ale co, ono se to prece obhaji, protoze Mercedes neodebira cely komplet motoru...
4. 4. 2014 23:24
Re: C 180 CM
Dinar pořád nepochopil, že design pro Čínu dělá Audi a VW a v souvislosti s Mercedesem mele nesmysly o nějakém "čínském baroku". Asi se cítí jako správný evropan a design, který mu moc nesedí, označuje za čínský.
4. 4. 2014 10:51
Re: Tovární údaje?
Tak srovnávat benzínovej čtyřhrnek bez turba s jedním z nejlepších turbodieselů je opravdu terno. Ještě k tomu postav nějakou mašinu, ať to máme komplet...
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:46
Re: C 180 CM
tiez si myslim ze BMW vyzera lepsie [odkaz] a aj z bmw citit emocie , z Cecka necitim nic.... pre mna chladne auto ... taka ta typicka chladna nemecka dokonalost bez kuska zivocisnosti.... nieco ak oked mas v byte umele kvety.... su krasne nadherne ale necitit v nich zivot a nevycaria usmev....

osobne sa mi lexus bmw cadillac v tejto triede pacia viac... a nepochybne ani novy jaguar XE ma urcite nesklame... nove Cecko som nazivo videl aj sa ho dotykal... a keby nebolo vystavene v nemenovanom OC v bielej farbe tak si ho ani nevsimnem.... docela nudne auto nazivo
5. 4. 2014 21:38
Re: To je paskvíl.
Mercedes si je jistý akorát tím, že ho jezdí důchodci a zoufale se to snaží
změnit... U nás ještě provozovatelé pouťových atrakcí:)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:53
Re: Premiova Limuzina ?
nazivo ti poviem ze docela nuda.... zabalena do uhladeneho dizajnu ale emocie tam nehladaj.... bude to dokonala kara ale pre chladnejsie konzervativnejsie povahy... ja osobne by som urcite uprednostnil lexus alebo bmw pripadne pockal na jaga......
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:19
Re: dokonale auto
;-) :yes:

osobne sa mi viac paci lexus IS [odkaz] a myslim ze kralom u mna bude novy jaguar XE..... Cecko ma nechava chladnym ... proste je to typicky nemec.... dokonaly , technicky na spici ale emocie 0 bodov... nezajem..... o uspechu vsak niet pochyb, Cecko je teoreticky dokonale auto :yes:
6. 4. 2014 19:14
Re: To je paskvíl.
Jako že se starší pán nemůže shlédnout v GLA, nebo SLK? Fakt je, že starší lidé si spíš můžou dovolit dražší auta.
5. 4. 2014 16:41
Re: Stredovy panel
Také jsem s tím neměl problém, jen jsem si nebyl jistý, jestli je to v C stejné. Obecně je mi to celkem jedno. S teplotou si neustále nehraji a typicky nepotřebuji dělat velké změny. To třeba mnohem víc ocením dobře přístupné tlačítko vyhřívání/ ventilace sedadel.

O co mi šlo. U Mercedesu to není novinka. Nikdo to tu nechválí. Jen rohYpnol provokuje. ;-)
5. 4. 2014 05:41
Re: Stredovy panel
Ano, linka kde jsou ovladače klimy apod je podobná/stejná jsko u předchozí S. Nicméně mě se s těmi ovladači fungovalo výborně.
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 20:26
Re: C 180 CM
šit-fak!

"nieco ak oked mas v byte umele kvety.... su krasne nadherne ale necitit v nich zivot a nevycaria usmev...."

na to sa neda ani reagovať...
4. 4. 2014 19:54
Re: Kratky sedak = vyhoda pro deti?
Presne tak, pre deti je velmi neprijemne, ked im lytka podopiera sedak. Asi by si to mali obdivovatelia dlhych sedakov vyskusat. Pokial niekto soferuje sam, tak dlhy sedak vzadu nepotrebuje. A ak niekoho vozi sofer, tak nato nie je C,ale E a S. Ale ked debata o sedaku je tak cool. Este sa nepreberalo bocne vedenie vpredu, aj ked moj sed pasuje presne medzi dvere a laktovu opierku a po skusenosti s divnym rozmerom vane v hoteli na letisku v Bergame som rad, ked sa moje polky pohodlne dotknu mekkeho sedadla a nezostanu sprajcnute medzi jeho bokmi. A auto budem hodnotit az ked ho uvidim nazivo.
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 19:23
Re: Tovární údaje?
>:D >:D to je uspokojivý výsledek :yes:
Avatar - poterienko
4. 4. 2014 19:08
Re: Tovární údaje?
Hlavně se z toho neposr**.
Avatar - CHerokee
4. 4. 2014 18:33
Re: DISKUSNÍ TEST
Souhlasím. C Klasse hraje jinou ligu.
Avatar - Ozzman
4. 4. 2014 15:17
Re: At zije kral
Já teda Mercedesy moc nesleduju, ale mam pocit, že sem ten kombik už viděl na živo... Určitě to byl on, když na to koukám...moc hezké auto :yes:
4. 4. 2014 15:05
Re: Hluk motoru
Presne tak. Dvojky na zadku se sestivalcem take mely objem 2.x litru (u bavoraku byvala i 320i sestivalec, dneska je 330i ctyrvalec). "Šestiválec s výk. parametry čtyřválce nedává při dnešních emisních pravidlech smysl" a nejsou to spis ta pravidla, co nedavaji smysl? Diky nim mame o litr mensi spotrebu, ale na oplatku zase pevne castice, takze globalne o par miliontin promile mene CO2 na zemi, ale o to vice bordelu ve mestech.
4. 4. 2014 15:05
Re: Pěkné,ale ten umakart
Já tedy ve vyšší třídě skončil kvůli požadavku na komfort.
4. 4. 2014 15:02
Re: Hluk motoru
Ja vim, ze C400 nebude osmivalec. Pisu to proto, ze cislo na zadku by melo odpovidat kubature pod kapotou.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 13:42
Re: Hluk motoru
Jak myslíš nezmůže? RS4 je 4.2V8...
4. 4. 2014 13:02
Re: C 180 CM
No, není to načančanost, je to elegantní střih elegantního sedanu. A5 je dnes však už příliš "jednoduchá", není to kritika, je to důkaz toku času. Osobně od Audi nyní čekám s nájezdem nové A4 nějaké to "trhnutí oponou", byť samozřejmě v rámci firemní estetiky. Možná ledaccos napoví podzim a modernizace A6.
Avatar - fOE
4. 4. 2014 12:55
Re: Pěkné,ale ten umakart
Jak pise happy_driver na delani haloefektu jsou ty jine auta jak v teto tride (RR, Bentley atd.) tak i jine tridy (na vychod od CR treba SUV s benzinovymi V8 a V12) nebo exotiky.
Sko beru jako vykladni skrin techniky a cestovatelskeho komfortu (nejel jsem s tim, ale to pro me trida S predstavuje), takze nekdo kdo vubec, ale vubec neresi penize, chce to nejlepsi a zaroven nema smysl priplacet za to aby se za nim lide otaceli => S class v cerne nebo stribrne jako delana.
4. 4. 2014 12:14
Re: C 180 CM
Tak to se kazdy asi divame na jine auto. Ja v tom vidim disproporcnost, nevyvazenost, nateklost a tupost. Interier je na spici a to nejenom ve sve tride, o tom zadna, ale extrerier proste ne. Zvlast po tom, jak smrncovni byla minula generace. A ty diry v narazniku, jak z aventadoru, to rozhodne nezachrani. Snad jeste vic me to mrzi na S coupe, ktera je zezadu (byt je to pouha kopie minule A6 po fl [odkaz] ) vypada famozne. Predek mohl mohl zadku zdatne se***vat [odkaz] bohuzel, rozhodli se jinak.
4. 4. 2014 12:02
Re: Premiova Limuzina ?
Jasně, Jaguar a prémie - kdo to kdy viděl?!
Ještěže jste se s topperem našli >:D
Avatar - fOE
4. 4. 2014 11:10
Re: Pěkné,ale ten umakart
Sko a tuto tridu obecne si lidi nekupuji aby delali dojem, teda kdyz pominu rapujici spoluobcany co maji vsechno v p... kdyz jazdi sedmickou >:D , takze tomu beznemu majiteli S class to bude zrejme uplne jedno. ;-)
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:01
Re: C 180 CM
...prababička měla takový nábytek...
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 10:54
Re: Tovární údaje?
...spíš porno.... 8-s >:D taky jsem to četl 2x, abych zjistil, že nemám vlčí hmlu...
4. 4. 2014 10:52
Re: C 180 CM
Velke auto to vnutri naozaj nie je, ale ja mam 185cm a ked som si sadol sam za seba mal som pred kolenami asi 10cm a nad hlavou asi iba 5cm, myslim, ze uz naozaj trosku vymyslate s tymi rozmermi, 4ludia sa tam odvezu uplne komfortne v pohodlicku.

Naozaj myslim, ze uz ludia trosku vymyslaju
Avatar - fOE
4. 4. 2014 10:45
Re: Tovární údaje?
tak ja tajne doufam ze onu pohotovostni hmotnost ctou testeri z papiru ke konkretnimu kusu a tedy odpovida jeho vybave a nejde o pohotovostni hmotnost "od" ala supermarketove ceny :-|
4. 4. 2014 10:45
Re: Tovární údaje?
400 Nm (na klice) udělá své jenom v případě, že z nich v rozvodovce a převodovce uděláš na kole mnohonásobně víc. Kdy už lidi pochopíte, že Nm na klice nic (brát s rezervou) neznamená?
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:16
Re: Tovární údaje?
Ať tlačí jak tlačí, furt je to 125 Kw, 400 N/m.
4. 4. 2014 10:10
Re: Tovární údaje?
Ja tomu verim, jazdil som aj benzin aj diesel a isli pekne, tipoval by som silnejsiu motorizaciu. Hold tie turba tlacia pekne ;)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:09
Re: At zije kral
Snad prezident, ne, máte přece republiku. ;-)
Avatar - Emel
6. 4. 2014 18:58
Re: Stredovy panel
Můžeš prosím citovat? Ve srovnání s koncernovou TDI se napsalo například toto:

"Čtyřválec TDI i ve výkonnější verzi ztrácí na šestnáctistovku dCi 19 kW, točivým momentem 320 N.m pak vznětové pohonné jednotce v seatu uštědřuje políček rovných sedmdesáti newtonmetrů. Rozdíl v dynamice je tak dopředu daný. A jak jsme se přesvědčili sami při měření, v některých jízdních situacích jde o převahu až deklasující. "

Na ergonomii ovládání zřejmě žádný objektivní názor neexistuje. Z hlavy si žádný Lukášův test Mercedesu nevybavuju, pokud máš nějaký konkrétní příklad názorové nekonzistence, prosím o dva odkazy.
Avatar - rohYpnol
6. 4. 2014 18:33
Re: Stredovy panel
Zatím tu byl 1 test od SM, pokud vím. 1.6 dCi si zrovna mnoho chvály nevysloužil, tedy snad až na označení "silný motor", což v porovnání se 77 kW koncernovu 1.6 TDI zkrátka okecat nejde. Proto jsem psal "...Tak se jen tesim, jak 1.6 dCi BUDE u Mercedesu naprosto excelentni, zatimco v Renaultu zkratka dobry standard..." (tedy s přepisem, hold tablet).

Jistě že Lukáš má právo na názor, ale on je profík - proto by měl umět oddělit osobní názor od hodnocení. Že mu víc vyhovuje koncernová logika ovládání zkrátka neznamená, že jiné ovládání je horší. A když už mi vadí titěrné knoflíky a kolébkové ovládání klimy u Renaultu, pak by mi to mělo vadit i u Mercedesu. Jde jen o to měřít všem stejným metrem, tedy v rámci kategorie samozřejmě. A ve vyšší třídě jsou požadavky obvykle vyšší ;-)
Avatar - happy_driver
6. 4. 2014 12:01
Re: To je paskvíl.
Teraz si uz dost mimo. Ja som v Germanii pomerne casto a trufam si odhadnut, ze drviva vacsina soferov MB su muzi v strednom veku. Za velkou mlákou su to mozno soccer moms, ale tie uprednostnuju hlavne SUV. >:-[]
Avatar - Emel
6. 4. 2014 11:17
Re: Stredovy panel
Aha, hm... ať se nám to líbí nebo ne, redakce není jeden muž. Mercedes testoval Aleš Jungmann, specialistou na Renaulty je (nebo spíše byl) Lukáš Vaverka. Lukáš na to prostě má nějaký názor... a třeba na ovládání pod volantem se neshodneme... ale konec konců má na ten názor právo.

Co se 1.6dCi týče... můžeš citovat nějaký test, kde by se psalo, že je ten motor "dobrý standard"?
Avatar - CHerokee
5. 4. 2014 20:41
Re: Premiova Limuzina ?
Ne, to ne. Nedělám už v autech. To byla taková velká brigáda, abych se uživil a mohl studovat ;-) .
5. 4. 2014 02:18
Re: DISKUSNÍ TEST
Rozhodně C :yes: BMW od dob posledníE46 už něják nemusím občas se mi i hnusí :-( Což mně mrzí protože já měl vždy rád BMW a Mercedes bral jako auto pro páprdy (pokud pominu AMG, Brabus...atd). Stárnu nebo je chyba u BMW? Vím chyba na mé straně :-)
4. 4. 2014 23:06
Re: At zije kral
ale jo chlapi je docela dobrej ..
IKDYŽ TA MOČKA V LAUFU TO JE PROSTĚ NUDA :-) HONIT TAKHLE EURO

lepší zkusit něco nového ;-) [odkaz] [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Emel
4. 4. 2014 15:35
Re: C 180 CM
No dobře... až se mi zešikmí oči, dám vědět :-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 13:56
Re: C 180 CM
Nechme to u těch brýlí. >:D ;-)
4. 4. 2014 12:23
Re: C 180 CM
...a modrý pilule v nočním stolku ;-)
Avatar - xjara
4. 4. 2014 11:17
Re: Kratky sedak = vyhoda pro deti?
Presne tak, to ze pan redaktor ma zrejme 180cm neznamena, ze bude mit 180+ cm kazdy kdo v tom aute pojede. A popravde radsi mit mene podeprene nohy (coz v podstate neni problem) nez nedosahnout na zem a mit nohy ve vzduchu.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:41
Re: Hluk motoru
Četl jsem, neviděl bych to nijak dramaticky, pomalejší reakce k MB patří, že z céčka s motorizací ze středu nabídky bude nějaký požírač okresek mohl čekat max nějaký utřinos z autowebu.
Mě se pořád nechce věřit, že tam nebude jako vrchol šestiválec, mají teď naprosto fantastický V6 turbo a oni ho tam nedají? A s dýzlem to samé, v GLku je 350 BT dýchavičný, z céčka by dělal dálniční raketu, jestli je podvozek céčka a celkové odhlučnění schopno postrčit dojmově to auto o třídu výše, pak zrovna V6 dýzl je motorizace, která se pro takto pojaté auto přímo nabízí.
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:15
Re: Tovární údaje?
Je fakt že těch 400 N/m udělá své, ale je to klasicky v krátkém spektru, uvěřím až uvidím stopky. :-) . A jak říkám, hmotnost je podezřelá, například takové současné SLK začíná na 1590 Kg. Navíc u té mazdy jsem se sekl, pohotovostní je 1100 Kg. To znamená skoro 400 Kg rozdíl v její prospěch. To je propastný rozdíl, aby ty auta měla skoro totožná zrychlení.
Avatar - Magister
4. 4. 2014 10:12
Re: Hluk motoru
Na autoforu psali v testu něco jiného

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:05
Tovární údaje?
Ani se mi moc nechce věřit, že nějakých dieselových pouze "125" Kw stojí za výkony - maximálka 233, z 0 na 100 7,8 s. Když například mx5 má při 118 kw a hmotnosti 1300 kg hodnotu 7,9 s. A tenhle mercedes začíná na dosti podezřelých 1500 kg, tipuji, že testovaná vybavená verze klidně začíná na 1600 kg. Srovnatelný je s ním passat 2,0 tdi 132 Kw, který má tuším na stovku kolem devíti.
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2014 21:35
Re: Stredovy panel
Ja se nebavim o Dinarovi, ale o testech zde na ACZ. K bodu 1) - ptas se naprosto nesmyslne, vzdyt tohle jsem psal do budoucna :-!
4. 4. 2014 23:30
Re: C 180 CM
Možná se ti ten čínský design líbí už teď. Jen o tom nevíš. Proto pak označuješ klasický evropský design Mercedesu za čínský. Máš to jen trošku prohozené.
Avatar - Hittman
4. 4. 2014 20:00
Renault
Těším se na základní diesel-verzi s se skvělou 1,5 dCI a skvělým zvukem zvenku.. :yes:
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 14:17
Re: Premiova Limuzina ?
Slowly slowly catchy monkey, magistře, céčko se prodejně více chytlo v předchozí generaci díky výrazně nadprůměrnému způsobu jakým jezdilo, generace před tímto céčkem a jak se ze zaměření zdá i tato nová jsou zacíleny čistě na obvyklý MB komfort. Jinými slovy, na pérech to bude uhoupané a nijaké, na vzduchu za 1,3 mega. Kolik jich takových bude jezdit? Jaguar umí podvozky komfortem srovnatelné, agilitou o tři patra nad MB a nepotřebuje ani vzduch ale ani adaptivní tlumiče. Jinými slovy, jestli někdo může reálně D3 ve střední zavařit, je to jaguar, strkat ho do jedné věty s passatem nebo mazdou 6 může skutečně jen neználek. :-!
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:17
Re: Hluk motoru
A co? Tam srovnávali dvě benzinové verze a pak renaultí dýzl, k 220 BT je tam věta "Populárnější C 220 BT prý nadále není příliš kultivovaná, i když výkonem navíc dokáže ledacos vykompenzovat".
Avatar - jozephko
4. 4. 2014 20:57
Stredový panel je des a hrôza
Možno to v reále vyzerá lepšie, ale na obrázkoch na mňa stredový panel pôsobí vyslovene ošklivo. Asi to má pripomínať jachtu... Ale čo je pekné na jednom výrobku, nemusí byť automaticky pekné aj na inom.
Mercedes považujem za konzervatívnu značku. Ale palubné dosky majú v novom tisícročí čudné. Golf či Octavia ich majú lepšie nadizajnované.
Mám navyše pocit, že na stredovom paneli robili diverznú činnosť dizajnéri od Renaultu. Drahšie Renaulty majú totiž presne takéto ovládače, ktoré majú evokovať úsmev, alebo skôr úšklabok. >:D
Vidieť, že spolupráca Renaultu a Mercedesu prináša svoje ovocie aj na poli dizajnu - nikdy by ma ale nenapadlo, že Mercedes bude kopírovať Renaulty...
Avatar - flyboyeda
4. 4. 2014 16:41
Nové C je excelentní, chtělo by ti i nové E
Ten nový Xichtlift Ečka je nic moc, to chce vzít z Gruntu
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 16:08
Re: Měl jsem tu čest
dobra kolotocarina.... clovek kebyze nevidi znak na volante tak by povedal ze ... slusna cina :yes: uz aj dacia vyzera vkusnejsie no jo.... premia si to moze dovolit.... ta moze vsetko...
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:37
Re: C 180 CM
no neviem, ja nesuhlasim, bmw 3 ma krajsi dizajn a nepochybne dotazenejsi bude aj novy jaguar XE to o tom nikto nepochybuje ... lexus je tiez paradny, nudne Cecko sa vedla neho doslova straca
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 10:13
dokonale auto
uznavam :yes: :yes: :yes:

ale ja osobne necitim z toho auta ziadne emocie ani taku tu stavu aku som cakal... a aku mali starsie mercedesy.....

inak samozrejme pecka auto... o uspechu niet pochyb a kvalita je tiez tip top..... :yes:

moj favorit triedy to ale nie je .... test ok , auto ok..... nemam namietky
9. 4. 2014 08:44
Ta imitace dříví v interiéru je už opravdu velký anachronism
:-!
7. 4. 2014 19:12
Re: To je paskvíl.
Nevím, jestli touží není přehnané slovo, ale SL a CL (dnes tedy S Coupé) byly a jsou v mém hledáčku. Jako cestovní auta, ne hračky. Takové kupé od Panamery by mohlo být celkem blízko ideálu. CL tedy není ideál, ale zase tolik velkých kupé na trhu není. A AMG také vyprodukovalo nějaké zajímavé kousky.
7. 4. 2014 18:17
Re: C 180 CM
Pokud nevidíš u Audi tu asi tak 10x větší masku než dřív, tak je to s tebou ještě horší než jsem myslel. Na to abych ti vysvětloval, co ta změna znamená a na koho je cílená, nemám nervy. Nejsem učitel, abych pro méně chápavé jedince, psal desetiřádkové vysvětlovací elaboráty. Z tvých reakcí je však jasné, že vše potřebuješ vysvětlit a náznaky a zkratky tě moc neberou.
..... ten rozdíl mezi čínským designem a designem mně už prosím nevysvětluj.. :-)
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 14:48
Re: C 180 CM
V jiném vlákně se budeš vypisovat o tom, jak se design audi za pětadvacet let nezměnil, je to pořád to samé atd. atp., to renault s každou generací jinou, to je kabrňák. O.K., jak do toho ale pasuje to čínské oko u audi, to si před těmi pětadvaceti lety řekli, že za patnáct dvacet let bude pro ně důležitý čínský trh a tak začnou dělat design pro čínské oko? Budíček, umakarte! :-!
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 14:45
Re: C 180 CM
Ty jsi prostší, než se zdá, člověče. O jakém škatulkování to mluvíš, řeč je o designovém stylu, škole, asijskou představují historicky i silou prodejů originálních místních značek japonští výrobci a korejští výrobci. Tak to prostě je, žádná čínská designová škola není. Znova říkám, že tvé vývody o tom, co já si myslím, a podle čeho usuzuju atd., jsou čistě tvou mentální projekcí, proto jsou nejspíš tak primitivní. ;-)
7. 4. 2014 11:05
Re: C 180 CM
Možná Audi nedělá design primárně pro čínské oko, ale dělá ho pro to čínské oko mnohem víc než třeba Mercedes. Koneckonců pro nikoho není Čína tak důležitá jako pro VW a Audi.
7. 4. 2014 11:02
Re: C 180 CM
Nechtěl jsem to psát hned, abych tě náhodou neurazil. Asi patříš mezi ty jedince, pro které platí jednoduchý vzoreček. Hyundai - Asie, Škoda a spol - Evropa. Podle toho vzorečku pak už jen škatulkuješ. Ale sebevědomí ti evidentně nechybí. Máš docela jasno v tom, jaký design se líbí např. Číňanům. Jen mám pocit, že jsi k tomu došel dle toho prvního primitivního vzorečku.
7. 4. 2014 10:50
Re: To je paskvíl.
Beru to podle toho, co vidím kolem sebe. U nás jsou Škodovky, VW, Audi a BMW. A z jiných firem, co k nám jezdí je to podobné. Pokud máš nějaká data, tak je sem dej. Jen vynech dodávky a náklaďáky.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:35
Re: C 180 CM
A ještě poznámka, design něčí a pro někoho, to je rozdíl.
Stejně jako se pleteš v tom, že třeba audi dělá design primárně pro čínské oko, to je naprostý nonsens.
7. 4. 2014 10:24
Re: To je paskvíl.
"Tak třeba psycholog profesor Rudolf Kohoutek ho pasuje na období mezi 45. a 60. rokem."
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:21
Re: C 180 CM
Jistě, že ne, Čína žádný design nemá, asijský automobilový design to znamená buď Japonsko nebo Korea. Vzhledem k tomu, že jsem tu mnohokrát (např. cla a i30) strkal do jedné věty s Mercedesem Hyundai, je docela jasné, co mám na mysli. Svoje konstrukce, o tom co já myslím a jak, si strč za klobouk.
Avatar - happy_driver
7. 4. 2014 10:02
Re: To je paskvíl.
Kdeze, to si len ty predstavujes pod strednym vekom patdesiatnikov..... ;-)
7. 4. 2014 09:43
Re: To je paskvíl.
Tvůj problém je, v tom, že si jedním tvrzením dokážeš zcela popřít tvrzení druhé.
Avatar - happy_driver
7. 4. 2014 09:33
Re: To je paskvíl.
Zbytocne davas palec hore, realita je taka, ze na MB jazdia rozne vekove skupiny. Za to, ze tvoja skusenost sa obmedzuje len na dochodcov, nuz....to nie je moj problem. >:-[]
7. 4. 2014 09:08
Re: To je paskvíl.
Tak ani na bavoráka si hned tak nevydělá, bavme se klidně o ojetinách. Viděl jsi nějakého borce v kšiltovce v mercedesu? Viděl jsi mercedesy jezdit na tuningové srazy,
na drifty, na drag race? To auto má prostě jinou cílovou skupinu, mezi mladšími ročníky
moc emocí nevzbuzuje... na tom není nic špatného, architekt nebo umělec bude taky radši jezdit ve Volvu, než v BMW:
7. 4. 2014 08:51
Re: To je paskvíl.
Mercedes nemíří na fleet? No tak to je dobrej fór :-)
7. 4. 2014 08:44
Re: To je paskvíl.
Jestli to není tím, že Mercedesy moc nemíří na fleet a mladí kluci je tedy v práci nefasujou. A než si na něj vydělá, tak chvíli trvá.
7. 4. 2014 08:40
Re: C 180 CM
To téma vytahuješ pokaždé v souvislosti s Mercedesem ty. Já bych to nikdy neřešil. A netvrď mně tady, že při zmínce o designu pro Asii nemyslíš na Čínu. :-)
7. 4. 2014 08:31
Re: C 180 CM
Je to tvůj názor. Sice v Asii (asi jsi neměl na mysli Čínu) letí trochu jiný design (VW, Audi) a na Asii se se svým designem zaměřují trochu jiné značky (VW, Audi), ale já ti ho vyvracet nebudu. Ty tady při každé příležitosti v souvislosti s Mercedesem vytahuješ svoje extrémní teorie o asijském designu a já ti na to jen odpovídám, že design Mercedesu je pro mě současný a evropský. Je to tvoje téma.
7. 4. 2014 08:23
Re: To je paskvíl.
" trufam si odhadnut, ze drviva vacsina soferov MB su muzi v strednom veku."
" Proste sa zmier s tym, ze v MB jazdia aj mladsi ludia a nielen u nas, ale aj na zapade."

:yes:
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 08:19
Re: Premiova Limuzina ?
Chápání komfortu je různé, pro mně to není houpání na dlouhých vlnách. Utlumení projevu od silnice ať zvukově nebo "přes zadek" je v esklasse excelentní, ale tohle jednostranné zaměření, jakkoliv chápu, že většinu ohromí, neznamená, že je to auto podvozkově dokonalé, právě naopak. A pokud k tomu dodáš, že XJ se na esko nechytá ani v agilitě, pak jsi v aktuálním XJ nejel, protože na to, se od mercedesu v agilitě chytá max. céčko minulé generace, srovnávat XJ v agilitě s S-Klasse ale i E-Klasse, je jako srovnávat závodní člun se zaoceánským parníkem.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 08:10
Re: C 180 CM
Design mercedesu označuješ za čínský pořád jen ty. Už se probuď!
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 08:07
Re: C 180 CM
O "čínském baroku" meleš jen ty, nikdy jsem nic takového nenapsal, můj termín je "asijské baroko" a ty uvozovky u něj mají svůj logický význam. Chápu, že co bere mercedes motory u renaultu, tak tančí v rytmu poga, ale to je tvůj způsob pohledu na svět. Můj názor na design je konzistentní, současný směr mercedesu považuju za chybu, která mu nejspíš přinese větší úspěch při průniku do nižších tříd, ve vyšších ho ale bude stát pozice, a pozor mluvím stále o Evropě, o tom, že říkám, tento designový směr není dělán pro evropské oko. Můžeme se k tomu za pár let vrátit nad prodejními výsledky, a říct si kdo co pochopil a nepochopil, umakarte.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 07:55
Re: C 180 CM
"Propaganda konkurence" >:D >:D Ty jsi fakt komik, jediný prodejce aut, jsi tu širokodaleko ty, konkurente.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 07:53
Re: C 180 CM
Všichni píší líbí/nelíbí, jen pogo chce chápat tam, kde k chápání nic není, buď se ti lípa líbí nebo ne, umakarte, kapiš?! >:-[]
Avatar - happy_driver
7. 4. 2014 07:42
Re: To je paskvíl.
Neviem, co sa su tak zufalo snazis prekrutit. Proste sa zmier s tym, ze v MB jazdia aj mladsi ludia a nielen u nas, ale aj na zapade. Ruske podmienky nepoznam, to prenecham tebe.
7. 4. 2014 07:29
Re: To je paskvíl.
U más se staší pánové až podezřele často nechávají vídat v ufozním Civicu. Doufám, že mě tato moda za 30 let mine :-)
7. 4. 2014 07:26
Re: Premiova Limuzina ?
Nicméně souhlasím s tebou, že úroveň ostravskýho JLR je strašlivá. Od prodeje po servis.
7. 4. 2014 07:21
Re: To je paskvíl.
Já opravdu neznám moc mladých lidí, co touží po Mercedesu, stejně jako nikdo
mladej nechce jezdit na Harleyi. Tyhle choutky přijdou až po padesátce obvykle.
Jen ty to mas holt nějak dřív.
7. 4. 2014 07:13
Re: To je paskvíl.
:-) takže padesátníci, no to je fakt rozdíl. Vídal jsi v mercedesech lidi kolem 20-30?
Je to typický zákazník? Možná na Slovensku a v Rusku. Tam platí MB za super
auto i u mladších ročníků
Avatar - Emel
6. 4. 2014 19:19
Re: Stredovy panel
Podle všeho si bude redakce muset najít někoho jiného...
6. 4. 2014 19:15
Re: Stredovy panel
Také jsem si říkal. Možná je masochista a hlásí se dobrovolně. >:D
6. 4. 2014 11:45
Re: Stredovy panel
Aha. Tak to já moc nesleduji názorovou konzistentnost redaktorů. Nevím, co si autor myslí o ovládání v Renaultu. Přijde mi, že Renaulty stejně spíš dostává Vaverka.
Avatar - rohYpnol
6. 4. 2014 10:28
Re: Stredovy panel
Ja jen reagoval na test, ne na obsah diskuse ;-)
6. 4. 2014 09:38
Re: Stredovy panel
V celé diskuzi o tom psal snad jeden člověk a ten si na to stěžoval. Tak podle čeho soudíš, že je to v normě? Chápu, o co ti jde. Ale je dobré přijmout dva fakty. Život není fér. A kdo chce psa bít, hůl si najde. Tohle zkus, až si na to příště bude někdo u Renaultu stěžovat. Klidně můžeš přihodit Porsche. Ale připrav se na to, že ne každý má rád Mercedes a ne každý má rád nové interiéry Porsche, takže nemusí mít žádný problém s tím je zpucovat.

A jak jsem napsal. U Mercedesu to není žádná novinka, používají to pomalu deset let. Řada lidí nemá ráda jejich všemocnou páčku a také to neustále v diskuzích nečteš. Naštěstí.
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2014 19:57
Re: C 180 CM
Design C-klády je pro mě vše, jen ne "absolutně nejdotaženější". :-) Ať se dívám jak se dívám, tu dotaženost ku příkladu z tohoto pohledu nějak nevidím. [odkaz]
Avatar - white label
5. 4. 2014 13:48
Re: At zije kral
Takže zcela jasně nápadné podobnosti 7er a 5er sis naopak ještě všimnout nestačil...? >:-[]
Podobný jev byl i dřív, např. E38 a E39, ale vůbec všechny tři první generace 7er byly jasně podobné na dobové 5er, podobně jako starší g. MB vyšší stř. třídy a lux. třídy.
Mezitřídní značková podobnost není nic extra nového, zvlášť u prémie. ;-)
5. 4. 2014 10:40
Re: C 180 CM
Pro tebe tam k pochopení evidentně nic není. Ty na všechno potřebuješ padesátiřádkový manuál.
4. 4. 2014 21:11
Re: DISKUSNÍ TEST
>:D Jsem na kupé, prozatím bych to tedy dal 4er.
4. 4. 2014 20:42
Re: DISKUSNÍ TEST
ATS ;-) Z tehle asi audinu, nebo bavora, ale u nej hrozne zalezi na verzi (naraznik, barva, kola, doplnky...)
4. 4. 2014 20:33
Re: DISKUSNÍ TEST
Hlavně už si prosím tě vyber :-)
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 20:24
Re: Hluk motoru
Hmm,
Black Series (všetky triedy) je pre skalných! Nič, čo by som chcel na bežné používanie...
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 19:33
Re: Nepochybuju...
... v tom druhém už to byla OSB? >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 19:26
Re: C 180 CM
...ano, poznávám kredenc a úchytky >:D ;-)
4. 4. 2014 19:23
Re: DISKUSNÍ TEST
Tak já šel na článek a tipl si, z které galerie je vzal (tenhle článek má galerií více, proto odkazy nefungují - chybí id galerie).
Avatar - Emel
4. 4. 2014 17:24
Re: DISKUSNÍ TEST
Jo, odkazy nechodí... jen přes zobrazení celé galerie.
4. 4. 2014 16:56
Re: DISKUSNÍ TEST
Mně se tedy odmítají fotky A(udi) zobrazit. B a C fungují bez problémů.
4. 4. 2014 16:39
Re: DISKUSNÍ TEST
Jo, sekne. Tu trojku jsem vzal, ani jsem se nekoukal na kola, hledal jsem galerii a natrefil tuhle.
4. 4. 2014 16:27
Re: DISKUSNÍ TEST
Tendenčně jsem nezvolil nic, snažil jsem se o snímek z předo a zadoboku. A s údivem jsem zjistil, že najít zde modernizovanou A4 je velká fuška.
4. 4. 2014 15:13
Re: Měl jsem tu čest
Tak ten "plynulý přechod" známe od Volva, že.
4. 4. 2014 13:58
Re: Měl jsem tu čest
Suhlasim, iba ani s testom ani s tebou nemozem suhlasit v tom, ze interier je ako v S. Velkostne voobec nie a ani dizajnovo, mam fotku kde som ich dal aj nad seba a jednoducho ten interier je uplne iny...

Naozaj sa vam to zda to iste???

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]

Mne teda vobec
Avatar - Emel
4. 4. 2014 13:36
Re: C 180 CM
Já bych od A6FL revoluci nečekal. Vezmi si novou A3... Audi evidentně nemusí nutně překopat něco, co funguje.

A5 se už trošku okoukala, to je pravda... ale pokud hodnotíme čistotu tvarů nebo dotaženost designu, tak pro mě na pěkných kolech pořád nemá chybu, ať už SB nebo kupátko. Samo se dá kouzlit třeba s optikou světel....
4. 4. 2014 13:05
Re: C 180 CM
Mercedes je nyní v designovém přerodu a přerodit se musíme i my, tu novou estetiku nasajeme, o tom jsem přesvědčený. Dej jim čas tak dva roky. Absolutním dělem pak bude nové E-klasse.
Avatar - CommonUser
4. 4. 2014 13:04
Re: Premiova Limuzina ?
Priznajme si to rovno, ze W204 bola postavena v znameni setrenia. Nemam moznost najazdit tolko km na oboch, aby som objektivne porovnal kazdy atribut.
4. 4. 2014 12:57
Re: Nepochybuju...
Dobrej pohled :yes: Určitě je to "hra stínů" :-) To už by bylo moc i na umakartisty :-)
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 12:47
Re: Pěkné,ale ten umakart
5 a 7 ešte viac (predok)...
Avatar - John Doe
4. 4. 2014 12:42
Re: Premiova Limuzina ?
Problémom X-tajpa bol aj jeho dizajn...
4. 4. 2014 12:24
Re: Premiova Limuzina ?
Metodika měření délky sedáků a případná nekonzistentnost ACZ se tu už diskutovala. Co se oficiálních údajů týče, nevím, jestli na to mají nějakou jednotnou normu - což na kufry a spotřebu mají. Proto jsem dal pro porovnání to B. Stejně je nejlepší se do toho prostě posadit.
4. 4. 2014 12:17
Re: Hluk motoru
Nehlede na to, ze C400 by mel byt osmivalcovy ctyrlitr, tak potreba jsou take slabsi sestivalce, jelikoz ne kazdy zajemce o sestivalec potrebuje zavodit, pripadne utracet majlant za vrcholne provedeni. Nekdo proste chce sestivalec kvuli jeho unikatnim vlastnostem byt by mel vykonove parametry zakladni ctyrvalcove nafty.
Avatar - CommonUser
4. 4. 2014 11:31
Re: Premiova Limuzina ?
Ak sa meria podobne ako objem kufra, ci spotreba, tak skor verim podobnemu meraniu tu. Teda Jungmannovi.
No nic pojdem to asi sam zmerat. Este som vzadu nesedel (nemusel som).
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:19
Re: Pěkné,ale ten umakart
...mno kupují... vždycky auto z pohledu majitele má dělat dojem. Jinak kdyby nechtěl dělat dojem, tak si koupí hadraplán...
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:18
Re: ....
Klid. Nádech, výdech... jsi na auto.cz ;-) tady nám to dávkují postupně, abychom se z toho návalu informací nezvencli... :-)
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:14
Re: Pěkné,ale ten umakart
..nicméně 3er a 5er je taky jako vejce vejci zezadu....
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 11:13
Re: Pěkné,ale ten umakart
jasně, s tím souhlas.. Ale věř mi, takové pocity majitel S, A8 neřeší... že je to podobné s C nebo A4. Ten se jen podívá a pošimrá ho dobrý pocit. Stejně tak si řekne majitel toho C, že má vlasntě baby S....
osobně taky nekvituju tu podobnost. A4, 6, 8 je skoro k nepoznání... u MB nevím, zatím jsem ho v běžném provoze nepotkal... anebo potkal a myslel, že je to C? >:D ;-)
4. 4. 2014 11:06
Re: Premiova Limuzina ?
Nevím, jak to měří, nebo odkud to berou, Mercedes udává 491 mm (pro porovnání, u B udávají 476).
4. 4. 2014 11:01
Re: C 180 CM
Absence jeskyně v porovnání s S-klasse také dělá svoje.
Avatar - Deathstar
4. 4. 2014 11:01
Pěkné,ale ten umakart
Moc pěkný kousek,benzínové motory budou určitě bomba, stejně tak silnější diesel 250..

Na druhou stranu mám dojem, že nové Cčko bude extrémně náchylné na správnou barevnou kombinaci laku a obložení vnitřku..To dřevo, vzhledu umakartové kuchyňské desky co má testovací auto ,je snad nejhorší barva a vzhled co se dá použít.
Avatar - grifith
4. 4. 2014 10:58
Re: C 180 CM
Ono je to dané posezem každého, u testerů se praktiktuje sedění jako ve školní lavici, záda opřená celá o opěradlo a "našponovanej" jak luk. Běžně se vzadu "rozvalíš" dle potřeby a místa. V reálném provozu tedy zcela pohodové auto pro 4. :-!
4. 4. 2014 10:56
Re: C 180 CM
Jo, je to vizuálně zhutnělé a sedí to.
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:42
Re: Tovární údaje?
Pri tom Slk vcelku priepastny rozdiel (1,2 sekundy) ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:40
Re: Tovární údaje?
Jo jo, pravda pravdoucí, tady je taky něco z praxe. [odkaz]
Avatar - Emel
4. 4. 2014 10:39
Re: C 180 CM
V Mnichově by s tebou nesouhlasili... a já taky nesouhlasím. A5SB i 3er / 4er vedle toho můžeš úplně klidně postavit, A4 holt má už svých 6 let na trhu.
4. 4. 2014 10:38
Re: Tovární údaje?
Dělá to přeplňovaný motor a automat. D3 obecně umí v těhle hodnotách pomalu zázraky. Ne vždy jich v praxi dosáhneš, ale nebývá to zase tak mimo.

PS: Schválně jsem se podíval na A4 se 130 kW TDI a CVT - 7,9. A to není nejmladší, je to předokolka a navíc má CVT. Provozní hmotnost je 1.595 kg. Jak říkám, zázraky.
Avatar - Vranis
4. 4. 2014 10:34
Re: Tovární údaje?
Ano vacsinou byvaju udaje udavane vyrobcom nadhodnotene. Na satelit chytam Auto moto und sport channel a v programe s nazvom Die Tester vzdy skusaju zrychlenie ovladatelnost a brzdnu drahu aut, ktore porovnavaju. Zhruba tak 80% aut ma zrychlenie horise ako udava vyrobca. Zvysnych 20 % byvaju zvacsa Audi alebo BMW. Kazdopadne si pamatam test takehoto niecoho, kde bol rozdiel medzi udavanym a realnym zrychlenim v prospech nameraneho skoro o 1 sekundu, co je pri casoch pod 5 sekund vcelku vyrazny rozdiel 8-s
[odkaz]

Audi :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
4. 4. 2014 10:24
Re: Tovární údaje?
Ok, báwo se vymyká, tady není důvod nevěřit. Ale doposud jsem nezaznamenal něco podobného u jiných, i mercedes s tím měl trošku problém, možná se zlepšil.
Avatar - rohYpnol
6. 4. 2014 10:25
Re: Stredovy panel
Ale ty porad odkazujes na shodu zde na diskusi. Ja ale reagoval na autory od redakce...
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2014 21:36
Re: Stredovy panel
Nejde o to chvali. Jde o to, ze u renaultu je to zle, zatimco u Mercu v norme.
Avatar - grifith
4. 4. 2014 18:53
Re: C 180 CM
Já ti to vymlouvat nebudu, až si tam sedneš ty, což prakticky pochybuju že se někdy stane, tak nám sem tu fotku pošli všem do SZ. Pokud bude mít někdo problém s posazem v tomto céčku, tak je třeba se nad sebou zamyslet, bo nejspíš bude pěkně překrmené sele s jateční vahou... >:-[]
4. 4. 2014 17:53
Re: DISKUSNÍ TEST
Jelikož neznáme C-Wagon, tak volím kombikovou 3. :-) A4 se jeví jako chudý příbuzný, svá léta nezapře. Zajímavé, že na A6 ty linie stále fungují dobře a u menšího sourozence už ne.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 16:36
Re: DISKUSNÍ TEST
Trojka je nějaký ActiveHybrid na ošklivých kolech, MB i Audi jsou nafocené mnohem lépe... na první pohled, ne?

A4 to na těch fotkách fakt sekne.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 16:22
Re: DISKUSNÍ TEST
Pokud si odmyslím tendenčně zvolené snímky, pak B.
4. 4. 2014 14:23
Re: Tovární údaje?
Půjde o údaj z techničáku (popřípadě katalogu), tedy "supermarketovou" hmotnost. :-) Hmotnost konkrétního kusu ti myslím automobilka nikde nenapíše. Musel bys ho zvážit.
Avatar - CommonUser
4. 4. 2014 11:41
Re: Premiova Limuzina ?
Uz sa stalo ... design nie je vsetko. Leskla NTG5 ala low cost tablet. Aspon to nie je dotykove, za to velke plus.
S ko to ma zasadne lepsie ... ano ina trieda, ale rovnaka hviezda.
Avatar - Emel
4. 4. 2014 11:09
Re: C 180 CM
Já jsem za kombík tak či tak... ale ani v sedanu nevidím na 3er (a tím spíš 4er) nic špatného... 3er vypadá kompaktněji a sportovněji, 5er vzbuzuje respekt.

Cé je jinde než A5, ale ne nutně ku prospěchu věci. A5 je jednoduše elegantní, Céčko je takové načančané
[odkaz]
[odkaz]
4. 4. 2014 11:03
Re: C 180 CM
Plus interiér A4 vychází z předchozí A6. V dnešní nabídce Audi tak působí přežitě.
4. 4. 2014 10:57
Re: C 180 CM
Pan trestér píše o 180 cm vzadu, beru to za bernou minci, neseděl jsem v tom.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 14:05
Re: C 180 CM
Jistě, a vidím-li naprostou dokonalost designu vnitřku A3 nebo nově TTčka, pak nemám vůbec obavu o to, co předvede nová A4, říkám to pořád, na hlavy je nejlepší Mára, na interiery audi. Céčko je uvnitř kvalitní, ale není to žádná designová pecka, motiv je stejný od příchodu gullwinga, je to poměrně jednoduché a aby to dobře vypadalo, vyžaduje to vyšší výbavu, kůže, barvy, interier většiny áček (například) pohybujících se po silnicích je dojmem na úrovni kia.
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 14:01
Re: C 180 CM
Je to načančanost, tvarově se žádné trhnutí oponou nekoná, leda teritoriální trhnutí směrem na východ. Na rozdíl od CLA se designu eska, resp. céčka nedá vytknout designová nedostatečnost, jejich design je kvalitní a promakaný, bohužel primárně zacílený na jiné oko než evropské.
4. 4. 2014 12:21
Re: Premiova Limuzina ?
To ti nikdo nebere...tahat do diskuze skoro 15let starej pokus se stigmatem dražšího Mondea je hodně střelba od boku ;-)
4. 4. 2014 12:01
Re: C 180 CM
Na krátkym sedáku se asi moc nerozvalíš, ale klidně to zkus a pak se vyfoť a pošli to na fejs a sbírej lajky >:D
4. 4. 2014 12:00
Re: Premiova Limuzina ?
>:-[] Mě dostáváš :-)
Avatar - Ji/Ri
4. 4. 2014 10:59
Re: C 180 CM
...to mě napadlo jako první... jakto, že v MB ten kus dřeva vypadá tak kolotočářsky a ve Volvu je to pocitově jachta... :yes:
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 10:51
Re: C 180 CM
Je to pořád stejné, trojka i v nenačančané verzi vždycky vypadá napruženě, atleticky, céčko se drží dynamicky zpátky, spíš k důstojnosti, snad s výjimkou minulé generace, ta byla hravější. Mně každopádně oslovuje spíš ten bavorácký design, ale musím říct, že to "asijské baroko" na céčku vypadá vzhledem k menší rozmáchlosti líp než na esku. ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 21:09
Re: Stredový panel je des a hrôza
mne najviac vadi ten labilny domontovany tablet... to neprekusnem.... radsej by som teda pockal na jaga ak by som mal dva melony navyse a riesil kupu auta tejto triedy ;-) ... alebo aj lexus je pekny :yes: medak ma zvonku nenadchol.... a interier uz vobec ... mat tak dva melony tak ich investujem urcite do ineho auta ako do tohto zvonku sterilneho a zvnutra vycencaneho medoura ...

vyznavacom nemeckych aut ako aj takym tym automobilovym salamistom to bude jedno .. ti pochvalia vsetko... ved medak jak medak.... ale my co ocenujeme trosku uz charizmu a styl mozeme ist inam... mame tu cadillac lexus volvo a pride aj jaguar XE ... nepochybne je z coho vyberat a rozhodne nemcov mozeme obist zosiroka :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 19:59
Re: Nové C je excelentní, chtělo by ti i nové E
mne sa faceliftovane Ecko paci viac ako C alebo S [odkaz] a povazujem ho za skutocne zaujimavy mercedes :yes: noveho Ecka sa trosku obavam... aby z neho nespravili zase dalsie sterilne mensie Sko ako v pripade Cecka
4. 4. 2014 14:52
Re: Nepochybuju...
Hned jsem si vzpomněl na jádro v mým prvním bytě :-)
Avatar - Dinar
4. 4. 2014 14:23
Re: Měl jsem tu čest
Souhlas, to jsou ty obvyklé bláboly, vnitřek eska je řešen naprosto jinak, céčko jede v designové linii áčka, béčka, cla... ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 11:08
Re: Pěkné,ale ten umakart
nepaci sa mi podobnost Cecka s Skom... nepaci sa mi ani sterilny vzhlad oboch aut... mna skutocne nechavaju chladnym tieto mercedesy a to som mal mercedesy vazne rad a 20 rokov im fandil..... ale nove mercedesy ma skutocne nelakaju tak ako kedysi tie starsie... neviem to inak opisat... proste citim ze to nie je to co si od mercredesu zelam... bmw som nikdy nemusel ale s cistym svedomim by som siel radsej do novej 3ky ako do Cecka.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2014 11:01
Re: Pěkné,ale ten umakart
navyse musi to byt nepekna sranda pre majitelov S-ka ked vedla nich zaparkujes s Ceckom a vyzeras uplne rovnako ale mas tretinovu cenu auta [odkaz]

pripomina mi to situaciu octavia vs rapid...

s tym umakartom suhlas... nestastna farba... o domontovanom tablete na palubovke skoda reci... skusme sa pozriet do interoeru lexusu.... tam je to uplne iny svet ;-)