Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 14:16
Odpověď na A 45 AMG jim trvá neobvykle dlouho v rámci konkurence D3. V Affalterbachu o dost utekli konkurenci.
Konečně
| 6. 4. 2014 14:43
Mam takovy pocit, ze odpovidaji zejmena vykonem, coz u hot-hatche nemusi zarucovat uspech. Tahle pretahovana o kilovaty mi moc smysl nedava. Kdyby u mercedesu chteli, tak to cipnou na 275 a jsme tam, kde jsme byli. Nevim, proc by se acko nedalo pokorit s 250, nebo klidne mene, kW.
Konečně
| 6. 4. 2014 14:45
Ano, výkon není všechno, čas A45 AMG na Nordschleife 8:10 nestačí ani na MRS ani na Seat Leon Cupra se slabšími motory.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:01
Časy na dráze jsme neporovnával, ale možné to je. Nicméně na rovince, zrychlení, co se týká, kvality, designu nebo zvuku... tam jsem čekal, že konkurence zareaguje rychleji.
Konečně
| 6. 4. 2014 15:19
Jedna vec je zrychleni z0-100 na papire a druha je realna pruznost. Tim samozrejme nerikam, ze mercedes ve druhe discipline zaostava. Designem je mi primo odporny, ale chapu ze to je individualni, ale zrovna zvukove rozhodne nema co nabidnout. Proste dalsi z rady uprdenych downsizovanych ctyrvalcu. Sestivalec v BMW, nebo petivalec v audi ho zaslape do zeme.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:24
Design je individuální, ale osobně momentálně neznám hezčí hatchback. Ve výfucích se trochu vyznám, sám jsme řadu speciálních laděných vyzkoušel nejen v autech, ale i na motorkách (Akrapovič, Vance Hines, Supertrapp, Screaming eagle), kde na tom záleží. A to co umí AMG performance výfuky, to je na čtyřválec skutečně paráda!

[odkaz]

Doporučuju vyzkoušet. Kousek jsme s tím jel a snad kromě vyleděných boxerů od Subaru (ty ale znějí jinak) nemá u menších motorů konkurenci. Ale pokud ti více sedí nahraný zvuk alá sound actor, jak je libo :-)
Konečně
| 6. 4. 2014 15:35
Jak pises. V ramci ctyrvalcu (i kdyz ani mezi nimi mi to neprijde nic svetoveho, bzuci to, jako kazdy jiny, akorat to trochu vic prdi a praska do vejfuku). Ve srovnani se skutecnym zvukem je to porad k placi [odkaz] treba tady jde krasne slyset, jak ten zvuk jde odnekud zevnitr a ne z uprdene koncovky. Nebo tady, ten rykot petivalce ve vysokych otackach [odkaz] pri bezne jizde do 3 tisic ot. se ctyrvalec uz vubec nechyta. Jedine ctyrvalce, kterym jsem ochoten prirknout trochu charakteru, jsou VTEC a mozna i ty brumlave boxery. Nahodou jsem nasel video s kizashi (2.4 ctyrvalec) ktere s ladenym vyfukem take znelo zajimave, ale obecne rikam, ze ctyrvalec zni dobre pouze v pripade, ze neni slyset.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:47
Já ti nevím. Jezdil jsem v SL63 AMG (5,5) a E 63 AMG (6,2 atmo), Mustangem a ty měli samo krásný zvuk, ale to, co předvádí AMG u Áčka taky stojí za to. Vzhledem ktomu, že jde o mnoho levnější auto a moderní 4válec. Hluboký bručoun. To samo není jak píšeš koncovka, ale celý laděný výfukový systém a upravené sání v motoru.

To co píšeš je volovina. Postav se někdy vedle Harleje... to jsou dvouválce ;-) a je to symfonie, pokud je výfuk dobře naladěný...
Konečně
| 6. 4. 2014 16:09
"To samo není jak píšeš koncovka, ale celý laděný výfukový systém a upravené sání v motoru" Ja neresim pricinu, resim vysledek. U golfa slysis, jak jde zvuk v nizsich otackach (cca 1000 az 5000) zevnitr, zatimco u mercedesu jde z poslednich cm koncovky. Nejvic je to slyset tady [odkaz] kolem 2:05 ten ctyrvalec nevydava az tak rozdilny zvuk od sestivalce, ale zatimco u ctyrvalce jde "z koncovky" u sestivalce 3:00+ jde zevnitr a tim ziskava uplne jiny rozmer. Nerikam, ze u AMG neodvedli dobrou praci, nebo ze to nezni v ramci moznosti dobre, ale ctyrvalec zvukove uz z principu na peti a sestivalce nema. U acka zni zbytecne nakraple, coz ma za nasledek prdlavy zvuk v nizkych otackach. U hondy s lesenarskou trubkou se to da pochopit, ale k autu za milion dveste, nebo kolik to stoji, se mi to moc nehodi. Golf R naopak zni dost hluboce a dunive v nizkych, ale zase ztraci charakter ve vysokych, zatimco sestivalec duni v nizkych a krasne hrdelne zarve ve vysokych.
Konečně
| 6. 4. 2014 18:35
Jak rychleji? Oba konkurenti jsou celkem mladá auta, takže nový design nepřipadá v úvahu. Co se motoru týče, BMW očividně nechce a RS3 má už jednu generaci za sebou, jestli sis nevšiml. Kvalita? V čem zaostává například S3? Zbývá zvuk a šestiválec podle mne s A45 vytře podlahu. Nemluvě o tom, že vývoj aut není otázka pár týdnů. Kdyby měla přijít odezva, mohli bychom čekat roky. Viz CLS.
Avatar - Magister
Konečně
| 7. 4. 2014 11:15
CLS přijde facelift snad ještě letos. I když tento vůz ho moc nepotřebuje. Pořád je to krasavec, ojedinělý svého druhu.
Konečně
| 7. 4. 2014 11:39
Nechápu, o čem to píšeš (v daném kontextu). Psal jsem o tom, že CLS bylo něčím novým, bylo úspěšné a kolik let trvalo, než ostatní zareagovali.
Konečně
| 6. 4. 2014 15:44
To je cas Horsta a ten byl s meganem o masivnich 19 sekund pomalejsi.
Konečně
| 6. 4. 2014 19:46
Ano to byl, ale také šlo o normální verzi MRS nikoliv o Trophy, která je z hlediska naladění na okruhovou jízdu někde jinde.
Konečně
| 6. 4. 2014 22:00
Trophy je na Hockenheimu jen o sedm desetin rychlejsi nez bezne RS a na A45 ztrácí 1,5 s, tedy priblizne 0,8 s na km. Na rovinatejsi NS pak logicky musi Trophy ztracet jeste vice.
Konečně
| 6. 4. 2014 22:53
To sis nějak popletl MRS na Hockenheimu nic neztrácí, protože s časem 1:13,50 je o parník rychlejší než A45 AMG s 1:15,20 a samozřejmě i než necupová verze MRS (1:16,60). Takže ke logické, že je MRS rychlejší i na NS, byť tam procentuální rozdíl není tak velký, protože NS je rychlejší trať a daleko lepší jízdní vlastnosti MRS nehrají tak velkou roli a naopak A45 něco stáhne na rovinkách nicméně ani tak na MRS nestíhá. A na Leon ztrácí A45 ty parníky rovnou dva i na NS.
Konečně
| 7. 4. 2014 17:39
Horst s Trophy zajel 1:16,4, s A45 1:14,9.
Konečně
| 6. 4. 2014 18:25
V předchozí generaci měla RS3 250 kW a S3 195 kW. Dnes má S3 221, takže více méně udržují odstup. Mne by nepřekvapilo ani 280. Možná v TT RS.
Avatar - JDM
Konečně
| 7. 4. 2014 08:56
a není AMG jen čtyřválec dvoulitr? ;-) zatím co RS 3 bude pětiválec 2.5 litru ;-)
Konečně
| 6. 4. 2014 14:43
Jaké neobvykle dlouho? Modely RS se nasazují až v druhé polovině životního cyklu daného modelu.
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 14:47
Tak Audi má své S3 s odpovídajícím čtyřválcem 2.0TFSI... jasně, jen 221kW oproti 265kW u AMG, ale dočasně to stačí. A BMW má samozřejmě 1M, což je zase trošku někde jinde.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:03
Někde jsem četl, že Audi přeplatilo šéfinženýra pro 45 AMG motory :-) , takže to bude asi výsledek. BMW 1 není pěkné a už zaostává. Viz test v top gearu, kdy ustřelilo. 6válec je fajn, ale z jiné doby - do malého auta je těžký a moc žere. Ale proti gustu...
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 15:09
To jsem neslyšel.

BMW 1M bylo v TopGearu vynášeno do nebes... je to auto pro radost, zadokolka s manuálem a samosvorem, z mého pohledu hraje vyšší ligu než Mercedes nebo Audi.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:29
Doporučuju se podívat na epizodu 21×05. Proti gustu...
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 18:47
Gusto je jasné - pokud sportovní auto, tak zadokolka, samosvor, kupé... a má osobní preference manuál. Hotheče jsou pro mě osobně druhá liga, ať už na nich je znáček Ford nebo Renault... nebo Mercedes.
Konečně
| 6. 4. 2014 19:01
Jen se 1M už nedělá. Budeš to muset přehodit na M235i. ;-)
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 19:18
Jasně, máš pravdu... no, em-dvojku jsem ještě naživo neviděl :-(
Avatar - boost.
Konečně
| 6. 4. 2014 19:41
A ještě nějakou dobu neuvidíš.
Konečně
| 6. 4. 2014 15:26
To ustreleni si objednali z Bruselu, jelikoz chteli divakum ukazat, ze spravna cesta je downsizovana predokolka. A jestli sestivalec zere, tak urcite ne ve sportaku. Na spritmonitoru ma golf R32 prumernou spotrebu 11,3 a dvoulitrove Rko necelych 11. Negativni vliv na jizdni vlastnosti asi mit bude, ale stav, kdy mam lehke a agilni dvoulitrove GTI a sestivalcove sametove buracejici erko je dle meho nazoru idealni. BMW a audi to chapou (dobre, audi ma petivalec, ale proti nemu nic), pouze VW a mercedes se zbabele spolehaji na dvoulitry. I kdyz je fakt, ze vymreni 5+ valcovych motoru v nizsi stredni neni to nejhorsi, co soucasny automobilovy svet zaziva.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:31
Mercedes zbaběle? :-) Mercedes je jediný, kdo má 2 různé dvanáctivalce a navíc i v nové generaci střední třídy V8, což už u Audi ani BMW M3 není.
Konečně
| 6. 4. 2014 15:41
Jo u vyssich modelu se karta obraci a je lepsi objetovat sestivalec v nizsi stredni, nez V12 v luxusni tride, ale i audi ma porad RS4 a RS6 (o prechodu na sestivalec se u dalsi RS4 hovori, ale dokud nebude stat na showroomu, tak jsou to porad spekulace), do A8 se dvanactivalec taky necha objednat, do Q7 snad jeste taky (z hlavy nevim) pricemz mercedes dava do GL maximalne osmivalec. Navic pristi R8 s atmo V8 a V10...
Konečně
| 6. 4. 2014 18:56
Zkus spočítat dvanáctiválce u BMW. Když už vytahuješ tuhle kartu.

PS: Jaké dva dvanáctiválce dnes vůbec MB dělá? Pokud nepočítáš končící CL. Protože 600 dnes vychází z 65 AMG. Nevím, do jaké míry jsou shodné.
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 18:59
Znovu - RS4 osmiválec má.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 20:24
A jak dlouho bude? ;-)
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 21:24
Nevím... to je ještě hodně daleko.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 22:17
[odkaz]
Avatar - Emel
Konečně
| 6. 4. 2014 22:34
To jsou předběžné informace... které sice dávají smysl, ale ještě tu není ani nová A4, do RS4 je opravdu dost času na to, abychom dnes vyčítali Audi, že RS4 asi V8 mít nebude.
Avatar - bigsoul
Konečně
| 6. 4. 2014 15:31
Tieto dva šroty sa na 1M ani zdaleka nechytajú! AMG iba pekne vrčí, ale nastavenie podvozku tragédia... A3 to je daleko, ale daleko v za 1M. Nejaký haldex tváriaci sa, že Quattro sa z čistokrvnou zadokolkou nemože rovnať na trati.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 15:50
Podívej se na 5. díl nové řady top gearu...co ti to BMW provede na mokré cestě. Co se Áčka týká, prodává se jich více. A přál bych ti, aby sis měl možnost ho zkusit na dráze nebo letišti. Na cestě se to samo nepozná.
Konečně
| 6. 4. 2014 18:54
Aquaplaning může dostat pouze zadokolka nebo co?
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 20:25
No zjevně mnohem dříve než dobře udělaná předokolka, jak ukázal test nebo samo 4kolka. Ta má nejlepší trakci.
Avatar - Sysoj Psojič
Konečně
| 6. 4. 2014 20:47
Topgear je show. Tenkrát jak testovali X6 a ona na letních 20" nevyjela strmý kopec s mokrou trávou nebo zasněženou cestu, zatímco správně obutý Range ano >:D
Nebo jak Jeremy sepsul volič v ručním režimu s logikou podřazování dopředu >:D
TG je třeba brát s rezervou, je to kabaret, i když prvotřídní :yes:
Konečně
| 6. 4. 2014 21:04
V jakem dile sepsul podrazovani dopredu? To bych se docela podival >:D
Avatar - Sysoj Psojič
Konečně
| 6. 4. 2014 21:18
[odkaz]
2:05
Konečně
| 6. 4. 2014 22:27
Pneumatiky jsou zajímavé, na druhou stranu RR myslím obouvá celoroční standardně. Je dobré na to myslet, protože typicky pro srovnání nebudou auta přezouvat. V lepších testech to zmíní, ale rozhodně se tak neděje vždy. RR na to pak doplácí na silnici.
Avatar - Dinar
Konečně
| 7. 4. 2014 08:36
Pravda, ale ten "test" tehdy v TG byl prostě klasický Clarskson, nějak se rozhodl a tak to muselo vyjít. X6 na 300mm širokých nízkoprofilech s letním vzorkem beznadějně se snažící rozjet na uježděném sněhu do kopce... >:D

Stejně tak ten díl z akt. serie, kde srovnával golfa GTI s A45 a 135i, áčko se mu nelíbilo, tak ho prostě vyndal ještě než se vlastně začalo. A že má zadokolka pod plynem na vodě mnohem větší sklon k akvaplaningu než předokolka je jako, že slunce za mrakem znamená stín, prostě to ví každý. Nejlepší univerzální HH je golf GTI, nejlepší HH pro zábavu je 135i, v očích nadšeného řidiče prostě musí kombinace šestiválce a zadního náhonu znamenat takovou výhodu oproti čemukoliv, že by áčku od mercedesu nepomohlo, ani kdyby mělo pět set koní. ;-)
Konečně
| 7. 4. 2014 08:51
Něco podobného udělal i Autocar, pro změnu s Cayenne. Porsche ti dá celoroční na požádání, nejsou standardem. Kdyby tohle řekli, tak by ta komedie na promáčené louce nebyla tak úderná.

Nepopírám, že je TG show. Ale na tohle klidně mohlo stačit zamlčet jeden fakt. Nebylo potřeba nějaké velké spiknutí proti BWM.
Avatar - Emel
Konečně
| 7. 4. 2014 08:56
Dinare, teď se asi projevím jako technický diletant, ale nedá mi to se nezeptat... proč má zadokolka mnohem větší sklon k akvaplaningu?

Nejdřív teda... co je to ten akvaplaning? Měl jsem za to, že je to specifická forma smyku vzniklá tím, že dezén pneumatiky není schopen odvést vodu zpod pneumatiky, následkem toho ztratí guma kontakt s asfaltem a auto se stává neovladatelné. Obvykle se doporučuje srovnat kola, vyšlápnout spojku a čekat, až auto zase přistane. Jak s tímhle souvisí poháněná náprava?

Zadokolka má nepochybně větší riziko klasického smyku, prostě ustřelení zadní nápravy pod návalem výkonu... to je ale něco jiného, ne?
Konečně
| 7. 4. 2014 09:33
Myslím, že rozdíl mezi předo a zadohrabem není v tom, jak aquaplaning vznikne, ale v tom jaká je míra nebezpečí, že se auto těsně po jeho vzniku roztočí. Aquaplaning většinou vzniká na předku, protože zadek má vyjeté stopy od předku a pokud na zadku nejsou nějak slicky, tak zadek se vždy „udrží“ déle než předek. Když tedy u zadohrabu ztratí kontrolu přední kola a zadní jsou v záběru (nejsme moc bystří řidiči reagující ve zlomku se*** vyšlápnutím spojky) tak zadní kola s adhezí a přívalem výkonu auto roztočí, protože předek neřídí a i nepatrný rozdíl adhezních podmínek mezi levou a pravou stranou vozu vytváří velký otáčivý moment. U předohrabu se stane to, že přední kola ztratí adhezi, přestanou tedy přenášet jak boční síly potřebné pro řízení tak ale i podélné síly potřebné pro přenos výkonu na vozovku a auto „samo“ zpomalí na vodním klínu a navíc zde není roztáčecí efekt od zadní poháněné nápravy.
Konečně
| 7. 4. 2014 10:40
Konečně
| 7. 4. 2014 10:50
souhlas :-)
Avatar - Dinar
Konečně
| 7. 4. 2014 10:54
Ano, pěkně vystihnuto. ;-)
Avatar - Dinar
Konečně
| 7. 4. 2014 10:54
Akvaplaning je tady asi špatně použitý výraz, jde o klasické ustřelení zadku, ono nemusí být vyvoláno tím, že trhneš volantem nebo zatočíš, stačí, když právě za velkého mokra pod plynem vjede auto jednou stranou do větší kaluže, mírně ji to zbrzdí, druhá strana trochu předběhne, a to nahradí to trhnutí volantem, pak už dojde ke klasickému ustřelení zadku. Stalo se mi to za patnáct let ježdění s bmw zadokolkami mnohokrát, voda, sníh, břečka, najednou auto začne chtít pod plynem při jízdě rovně tančit, a ty se ptáš proč. ;-)
Avatar - Emel
Konečně
| 7. 4. 2014 12:04
Aha, dobře... to je něco jiného. Ten "můj" aquaplaning vzniká typicky při rychlejší jízdě, třeba na dálnici.
Avatar - Dinar
Konečně
| 7. 4. 2014 12:13
Ale jo, na dálnici typicky, hustý déšť nebo břečka, zrychluješ, jedeš rovně, a najednou šup a auto hodí bokem, rychlá reakce to většinou spraví ještě před esp, pokud ne, esp to v poho zvládne. To co předvedl Clarkson muselo být s vypnutou stabilizací, jinak by se to auto neotočilo, a to zas, pokud bychom byli přísní, není fér, páč v GTI stabilizace vypnout nejde. ;-)
Konečně
| 7. 4. 2014 13:17
Jo, tohle zabilo nejednu zadokolku. I s ESP to dokáže auto na dálnici pořádně rozhodit. Myslím, že se najdou i případy, kdy ESP nepomohlo. Někteří lidé s tím nemají zkušenost a vůbec to nečekají. Teď nekomentuji, co dělali v TG, od pauzy jsem se nějak nedíval.
Avatar - Dinar
Konečně
| 7. 4. 2014 14:52
Určitě může být situace, kdy to nepobere ani ESP, ale to je opravdu výjimka. V TG hustě pršelo a zkoušeli maximální akcelerace, někde kolem dvou kil Clarkson během komentáře zjistil, že už auto neřídí a je vezen, bokem, čelem vzad a následně po trávě. Klasika, na vypnuté ESP si vsadím, bylo to hrozně hladké a na jednu stranu, žádný pokus esp o zásah.
Konečně
| 7. 4. 2014 18:43
Těžko říct, když tam člověk nebyl. Na vině může být přehnaná reakce. Což ESP nemusí rozchodit.
Avatar - white label
Konečně
| 7. 4. 2014 15:27
Souhlas, třeba teď z jara jsem se kousek (více méně neplánovaně) svezl "dveřmi napřed" (mezi Klatovy a Plzní) s A6(C6) Allroadem!, a to i přes zapnuté ESP. Pro většinu zdejších diskusních teoretiků (tím samozřejmě nemyslím Dinara) něco naprosto nemožného, zvlášť s tou "nedostižně nedotáčivou" A6kou (i s quattrem). Velkou zásluhu na tom pochopitelně mělo relativně úzké zimní obutí a už vyšší jarní teplota. Bylo to v přehledném esíčku, přes které byla vidět i následující prázdná rovinka.
I s "hothečů" mám zkušenost(i), že ESP zasahuje znatelně dříve/účinněji proti nedotáčivému smyku, než proti přetáčivému.
Konečně
| 6. 4. 2014 21:37
No tak pro jedince co mají potřebu trhat rychlostí rekordy na mokré cestě tu je M135i xDrive. Co máš proti BMW teď? Příliš malý kufr? Však to taky bylo v Top Gearu...
Konečně
| 7. 4. 2014 08:00
Tak tak. Ostrá jednička má obě varianty, tu chlapskou i tu pro ty ostatní. A má šestiválec. A ve všech testech poráží ostatní na hlavu.
Ale nemá tak pěkný interiér a jsou lidi, co je tohle vážně dokáže rozhodit.
No a pak jsou lidi co v autě chtějí hlavně jezdit a těm je to fuk:-)
Avatar - boost.
Konečně
| 6. 4. 2014 19:45
Zaostává v čem proboha?! Pominu ten blábolargument s TG - projeď si tu jedničku a uvidíš, že nežere. Teprve s N55 to auto dostává šmrnc. :-!
Konečně
| 6. 4. 2014 20:20
Šestiválec těžký a moc žere? Naměřených 23 kg navíc proti čtyřválci je doslova nic a přitom má šestivál daleko lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy. A spotřebu má vysokou leda v normovaných testech, v reálu je o 2 litry úspornější než čtyřválec AMG, viz toto porovnání.
[odkaz]
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 20:27
Můžeš psát co chceš, ale fakta jsou fakta - koně, krouťák, zrychlení, váha....a v neposlední řadě design hovoří pro 45 AMG.
Konečně
| 6. 4. 2014 20:43
Design je individuální záležitost a jistě třeba cirkusovým umělcům se A 45 bude líbit. Ale v hodnocení sportovních vlastností končí všude za 1er:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Sysoj Psojič
Konečně
| 6. 4. 2014 20:59
EVO má váhu, TG je super show ale informace kdesi v pozadí.
Tomuhle jde věřit :yes:
Konečně
| 6. 4. 2014 22:10
[odkaz]
Mercedes je celkove schopnejsi, a to i navzdory faktu, ze obouva o kategorii horsi gumy nez BMW.
Konečně
| 6. 4. 2014 22:27
Psal jsem o tom, že M135i je sportovnějším vozem, nikoliv o tom, že je rychlejší. Na to je rozdíl výkonů velký aby se dal dohnat lepšími jízdními vlastnostmi BMW. Ovšem pokud jde někomu jenom o tu přímku tak 1M se vyrovná i v té přímce. A pokud o tu přímku jde někomu v první řadě, tak šestiválec samozřejmě nabízí daleko větší možnosti ladění směrem nahoru, bez problémů i přes 400hp.
[odkaz]
Konečně
| 7. 4. 2014 17:45
Standardni x35i konci na 360-370 konich, vice blok dlouhodobe nevydrzi. A co se tyka jizdnich vlastnosti, je A45 i na mene lepivych gumach ve vetsine zatacek na NS rychlejsi a lepe si vede i pri slalomu a vyhybacim manevru.
Avatar - boost.
Konečně
| 6. 4. 2014 19:43
Ani ne. Nenos furt ty stuttgartský brýle.
Avatar - CHerokee
Konečně
| 6. 4. 2014 20:28
Ani nemusím, vyzkouším, projedu a vím. Přípdně omrknu v Ženevě.
design
| 6. 4. 2014 14:33
dalsi neskutecne sterilni auto....to uz clovek opravdu nevi, na kterou znacku z VW se diva.....
Avatar - Rubb
design
| 6. 4. 2014 14:44
To je v koncernu trápit nemusí, že ty nepoznáš jedno auto od druhého... >:D
Dalsi odklad?!
| 6. 4. 2014 15:31
Pohadkari... ;-)
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 15:37
ale i kdyby to melo 1000 koni, tak tomu porad chybi ta smes nadseni a hruzy, co delala jedinecnou jizdu s Deltou Integrale. Auto tohodle typu proste musi mit potencial vas zabit... a ma byt jen na ridici, jestli i tentikrat dokaze vyhrat.
Avatar - Emel
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 18:50
Od toho jsou přece úplně jiná auta. Audi nemá hrůzu v popisu práce. I R8 je v zásadě civilizované auto... a kdo chce divočinu, může si připlatit za Lambo.

Podívej se, kam to dopracovala ta Delta... nakonec na tom Audi není zas tak špatně ;-)
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 19:38
proto jsem citoval "mrtvé" auto... abych nebyl nařčen.
;-)
No promiň - ale RS ve čtyřkolce a s 270kW nemá nic jinýho než adrenalin v popisu práce!
Jinak mi fakt stačí obyčejná A3 s 1.8... a kdo ví, jestli ne 1.4 TSI...
Avatar - Emel
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 19:58
Adrenalin ano, ale takhle silné auto je pro 99% populace adrenalin i bez toho, aby se samo o sobě pokoušelo řidiče zabít. RS3 je primárně králem autobahnu... na opravdu sportovní jízdu jsou tu jiní... možná STI, možná už ani to ne.

Důvod je jednoduchý - lidí připravených vědomě riskovat život a zároveň zaplatit za auto více než milion je málo.
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 20:26
:-)
Nemyslel jsem to tak doslova... ale prostě k čemu Ti je takovej výkon, když Ti stejně různý elektronický nesmysly nedovolí protočit kola, nemůžeš "odhodit zadek" při brždění... a přetáhnout to motorem...
Prostě jen jedeš rychle po dálnici... teda když je zrovna volno.
To pro mě není sportovní auto.
:-(
Stěžoval jsem si na jízdní vlastnosti "svého" Passata - a odpověď experta od VW?
No to ale nesmíte "řídit" plynem a volanetm Vy... to se pak přetahujete s elektronickou stabilizací.
Nechte to na ni!
Nenechám... to raději vyměním auto.
;-)

Prostě pro toto použití je AMG mnohem, ale opravdu MNOHEM lepší auto.

Třeba tenhle chlap za volanetm fakt umí - a AMG mu pod rukama "hraje":

[odkaz]
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 20:42
Uz golf R ma vypinatelne ESP, takze neni duvod, aby RS3 nemelo.
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 21:33
Nevím. Minulou RS3 jsem řídil kjen jednou... a "vypnuté" ESP tak úplně vynuté nebylo.
Ale nevím. Nevlastnil jsem ho = možná jsem to jen neuměl ovládat.
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 23:08
Mám ve své podstatě úplně jiné auto - A4 3.0TDI s automatem a quattrem. Pokud vypnu ESP a ASR, tak mne nechá protáčet na místě kola (třeba na sněhu se sjetými gumami) a stejně tak létat po mokrém poli smykem. Pokud bych to nechal vypnuté na zasněžené dálnici, tak mne to auto klidně i zabije.
Avatar - Sysoj Psojič
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 20:53
Nesmysl. U BMW už režim "traction" tedy ne zcela vyplé ESP dokáže např u 435xi vlát zadkem naprosto skvěle, o režimu "R" tedy obdobě toho výše (nikoliv OFF) u GT-R nemluvě, to je zcela mimo chápání :yes:
Míň rozumovat a víc jezdit :-!
I když levnější auta často tak dobré ladění stabilizace nemají, viz Golf GTI :no:
Myšlenka dne: 4x4 nemusí být nudné, ale vždy bude rychlejší (mimo zřídkavý extrém na okruhu se sliky)...
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 21:30
435 je ale úplně jiná liga, že jo... to už můžeme vytáhnout Fiat 500 twin air.
;-)
Avatar - Sysoj Psojič
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 22:38
Pokud má 0-100km/h za 4.7s, tak ok :-)
Avatar - Emel
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 21:39
Však já taky neberu RS3 jako sportovní auto... je to univerzál, stejně jako Golf R. A sporťák není ani to AMG, z D3 může tuhle roli hrát se vším všudy pouze BMW... pokud bude 2er stejně dobrá jako 1er. Možná TT, se svým nízkým těžištěm...

Na videu nevidím nic zázračného... na horizontu si umí záď odlehčit i Civic. A řízení naftového Passata plynem... to je taky mimo mé chápání.
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 22:18
Prostě nejsi cílová skupina. Na co si myslíš, že se kupují RS6? Nejeden člověk má rád snadno dostupnou rychlost.
Avatar - šmoula nešika
A zvenku je to docela hezky...
| 6. 4. 2014 22:32
Ani si nemyslím. Už na příkladu Renaultu s Cliem RS si můžeme ukázat, že se umírněnější generace prodává podstatně líp. Dneska chtějí lidé svižné GT, ne divokou homologační edici. Nota bene u Audi, kde bych právě čekal tu kultivovanost. A jak již podotkl Emel, kromě absolutních limitek dělá Audi taková auta napříč modelovými řadami, R8 nevyjímaje.
Ale jinak je to jedno - já tak rychlý auto stejně nechci...
| 6. 4. 2014 21:43
a nepotřebuju.
Stárnu - a tak zůstanu u svýho:

[odkaz]

;-)
Avatar - šmoula nešika
Ale jinak je to jedno - já tak rychlý auto stejně nechci...
| 6. 4. 2014 22:25
Ty už sis tu Giuliettu koupil? :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku