Ekonomika
Daducha
0
Firmy zacly vice nakupovat.
WinDiesel
2
Znacky zacaly jeste vice ree😜ortovat.
JDM
1
kdyby firmy tolik nenakupovali tak by jsme pak v áčkách nemohli nakupovat ty zánovní super hustý škodovky >😒]
Viděl bych to na stopy nákupní horečky z konce roku 2013. Čekací lhůty jsou cca 3 měsíce. Já svůj nový objednával taky v 12/2013 a dorazil v 03/2014...
Čísla za letošní březen jsou pod úrovní roku 2012, stejně jako celý první kvartál (1-3/14 (42993) vs. 1-3/12 (43529) a o trochu lepší než 1-3/11 (42053)). Takže ta zmiňovaná krize zřejmě (?!) proběhla v roce 2013, kdy se prodalo za celorok (164736) nejmíň aut od roku 2009 (161659). Zatímco v letech 2010,11 a 12 se prodávalo řádově 169-174 tisíc ročně. Jinak řečeno, zatím vidím pouze tendenci ke zlepšení proti loňsku, ale ne proti zbytku pětiletí - teprve čísla za alespoň 1-9/14 nám ukážou, kam jde vývoj.
Tady je odkaz na další údaje pro ty, co chtějí myslet vlastní hlavou: [odkaz]
Tady je odkaz na další údaje pro ty, co chtějí myslet vlastní hlavou: [odkaz]
přesně tak.článek je nevypovídajíci, loni začínala nová octavia a všichni na ní čekaly, tak byl velký propad, takže letos vlastně je jen srovnání s rokem předchozím. pak bych mě dotaz na tu nadnárodní automobilku Ford, mezi námí, která je podnároní automobilka?a na uávěr si rýpny, propadákem měsíce je jednoznačně VW, na to jak tento server jí děla reklamu, tak by měli být teda lepší prodeje😊
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud vidíš pozadí u Škody, měl bys ho vidět i u VW - Passat a Polo na konci modelového cyklu, Golf v pozici, kdy loni čerpal z pozice novinky a letos musí hájit pozice proti konkurentům z téměř vlastní stáje... zejména Octavii, která je tu doma.
Co asi dělá lidem ve vedení vrásky je posilování Hyundai...
Co asi dělá lidem ve vedení vrásky je posilování Hyundai...