Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia GreenLine – Skromnější, ale nejlepší!

Moderní turbodiesely dosahují hodně nízké spotřeby. A některé automobily se pak pyšní téměř snovými papírovými hodnotami. Jako třeba Škoda Octavia v úsporném provedení GreenLine.
Zpět na článek
7. 4. 2014 09:12
7. 4. 2014 09:55
7. 4. 2014 10:12
7. 4. 2014 11:15
7. 4. 2014 11:47
7. 4. 2014 14:37
7. 4. 2014 14:43
7. 4. 2014 15:24
7. 4. 2014 22:12
8. 4. 2014 08:37
7. 4. 2014 15:10
7. 4. 2014 12:25
7. 4. 2014 14:09
7. 4. 2014 16:38
7. 4. 2014 20:41
7. 4. 2014 13:01
7. 4. 2014 13:28
7. 4. 2014 13:51
8. 4. 2014 00:37
7. 4. 2014 10:17
7. 4. 2014 10:23
7. 4. 2014 11:27
7. 4. 2014 13:06
7. 4. 2014 10:40
7. 4. 2014 11:06
7. 4. 2014 12:10
7. 4. 2014 12:18
7. 4. 2014 12:29
7. 4. 2014 12:55
7. 4. 2014 14:24
7. 4. 2014 13:39
7. 4. 2014 14:07
7. 4. 2014 14:11
7. 4. 2014 14:30
7. 4. 2014 15:22
7. 4. 2014 15:20
7. 4. 2014 12:34
7. 4. 2014 13:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 13:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 13:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 15:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 20:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 21:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 22:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 23:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2014 13:31
7. 4. 2014 13:58
7. 4. 2014 14:24
7. 4. 2014 16:54
7. 4. 2014 18:54
7. 4. 2014 22:40
7. 4. 2014 22:44
7. 4. 2014 22:55
8. 4. 2014 01:40
8. 4. 2014 08:48
8. 4. 2014 14:53
8. 4. 2014 15:18
8. 4. 2014 15:41
9. 4. 2014 07:05
9. 4. 2014 08:55
8. 4. 2014 07:17
8. 4. 2014 07:29
8. 4. 2014 14:55
8. 4. 2014 14:54
8. 4. 2014 08:59
12. 4. 2014 14:55
13. 4. 2014 22:44
7. 4. 2014 09:12
KRÁSNÁ ŠKODA
Dobře napsáno, tohle ocení poředevším každý potenciální zájemce o Octavii, který akcentuje především úsporu nákladů. Poučí se i garážoví platonici a vlastně všichni se velmi sympatickou formou dozvíme, že to prostě jde, tedy... jede. A fakt za hubičku, neboť tak nízká spotřeba vyráží dechy.

Osobně bych vyzdvihl dokonalou krásu Octavie - [odkaz] a přiznávám se, že postupně odhaluji i vrcholnou estetiku zadních trojúhelníkových vlisů po stranách erzety. Octavia má vizuální charakter nejlepších silničních produktů - její krásu člověk odhaluje postupně. Ano ano, naše krásná Octavia vplouvá do srdcí vysokou elegancí.

Dnes velmi uznale - BRAVO ŠKODA :yes: Bravo test, a již tradičně - bravo fotograf :yes: :-!
Rozbalit vlákno
81
7. 4. 2014 09:17
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Tak na zadek jsem si ještě nezvykl, chybí mi tam souhra s tvarem světel, přestože beru právě ten zlom jako začátek a umím si představit, že je to jen krok A.
Dosud mi to připomíná záď auta před dokumentační fotografií pojišťovacího agenta čekajícího v karosárně.
7. 4. 2014 09:23
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Dávám ti rok, maximálně dva... :-)
7. 4. 2014 09:29
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Já si dávám čas do doby, než se smysluplně spojí novej designerskej jazyk v jeden celek. ;-)
7. 4. 2014 09:41
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Kde to vypadá dotaženě je ta poslední studie sedanu, tam už to funguje. Jednoduchý tahy, trojůhelníkovej koncept a komplexnost.
7. 4. 2014 09:55
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jo, to je paráda.
7. 4. 2014 09:58
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Těžko předvídat, jak jednou po x-letech budeme nahlížet na současnou řadu, generel je naprosto "cajk", detaily by chtěly doladit. Vrcholem je pro mě první pořádnej novodobej škodováckej kombík, Octavia I. To je naprostý absolutorium, to co předvedl designer je úchvatný a přitom tak jednoduchý. Málokdo o ní i dnes po 15-ti letech řekně, že není hezká.
7. 4. 2014 10:00
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jo, to byla velká trefa :yes:
13. 4. 2014 12:09
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
... tadle je nejlepší:

VWagón das ŠKODA OCTAVIA GEL [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:02
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Souhlas s oct. I kombi, ale nemám problém ani se současnou generací, krásný, vyvážený kombík, jen ta kola viz. níže.
A designový směr Kabaně mi taky sedí, ženevská studie je dle mého super, trojúhelníková světla "okopírovalo" i maserati. >:D ;-)
7. 4. 2014 10:11
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
>:D Combi I, ve stříbře na jednaosmě turbo... jo jo, dělo, neokázalé dělo ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 11:46
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
..na tebe si musím dát pozor... o spojování jazyku dosud nebyla řeč.... >:D ;-)
7. 4. 2014 11:55
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
>:-[] TVL, ty jsi zase vstal prostřední nohou napřed
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 22:32
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jímá-li Tě závist, brachu, dej si příště více prachu >:D >:D ;-)
Avatar - Jaros71
7. 4. 2014 12:37
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Souhlas...zadek je na mne u kombi moc skosený! :no:
Na úkor zavazadelníku , který se např. u lépe řešeného kombi Octavie I dal vyskládat pěkně nahoru.
A nebyla tak děsně dlouhá a nízká!

Pak se všichni diví , že lidi kupují ty SUV. >:-[]
Avatar - Emel
7. 4. 2014 12:44
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
To jsi nějak špatně přečetl webpajův příspěvek... pája kritizuje jen ty prolisy na víku, ne celkové tvarování.
Avatar - Emel
7. 4. 2014 09:27
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Galerie je hezkou ukázkou toho, jak klíčové jsou pro Octavii xenony. Budu se opakovat, ale minimalistický design stojí na detailech, Octavia na plecháčích a s halogeny je tuctové auto, xenony a hezká kola jí dodávají jiskru... a klidně pak snáší i stříbrnou barvu.
Avatar - Stefič
7. 4. 2014 09:28
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
to ale Mercedes také... Takové C v základu je k pláči. Skoro za mega?
7. 4. 2014 09:30
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
No taaak, jsi snad prodejce?
Avatar - Stefič
7. 4. 2014 09:32
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
všichni přece víme, že každé auto v základní verzi je děs a běs. Tak proč to otáčet proti Škodě, když to platí na všechny. Mi to připadá jen jako rýpání z principu
7. 4. 2014 09:38
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Přečti si Emela ještě jednou, trefil to naprosto přesně. O žádný rýpání se nejedná, jen o konstatování faktu. A samozřejmě to platí u většiny produkce.
7. 4. 2014 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:05
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Zapalcuješ i při stejném konstatování o tomhle? [odkaz]
7. 4. 2014 10:47
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
To je možná tím, že se tu diskutuje o Škodě, jež je předmětem testu.
Až budem pod Mercedesem, můžeš to zkusit znovu :-)
Avatar - Emel
7. 4. 2014 11:28
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
No to není úplně pravda. Jsou auta, kde ten základ funguje lépe, respektive rozdíl mezi základem a top není tak velký... namátkou třeba Ceed.
7. 4. 2014 09:32
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Ano souhlas, celkově však mezi kombíky těžko hledat vyváženější konkurenci, snad jen Astra dokáže zaujmout, novej P308 na mě na obrázcích působí nataženě a musím vyčkat naživo. Golf to ale opět ve variantě kombi nezvládl tak přirozeně, jak to předvádí Škoda už od první generace. "Slepý" základní halogeny jsou bohužel pihou.
7. 4. 2014 10:01
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Hezká větička - minimalistický design stojí na detailech. :yes:
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:06
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
To trefil! :-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 11:46
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
ano... stříbro a temná skla... k tomu černá střecha, xenony, dobré hlíny a je tu eurodrzek jak vyšitý.... :yes:
Avatar - Emel
7. 4. 2014 11:56
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Já stříbrnou normálně na Octavii nemusím, při nabídce 68 barev (když jsem to naposled počítal) nevidím důvod jít do relativně fádní stříbrné... ale pokud jsou ty detaily, pak i ta stříbrná najednou vypadá dobře, prostě barva je v pozadí a nechá vyniknout ty detaily, které naopak výraznější barva (červená, zelená metalíza) trošku zatlačí do pozadí.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 12:22
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Zas neblbni, kdybys to bral podle výskytu na prodaný kus, tak těch stříbrných s černou střechou bude víc devětsetjedenáctek, než octavií. Eurodrzek jezdí standardní konfigurace, čehokoliv, tuzing je pro euroblby. Octavia kombi v modré metle vypadá velmi dobře, eurotatík se nemusí stydět, naopak když vidím hru na luxus těch prochromovaných nebo prostříbrnoplastově prolištovaných meganů a jiné eurokonkurence, je octavia autem spíše pro lidi se střídmým stylem, nou kolotoč. ;-)
7. 4. 2014 14:09
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
??
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 22:34
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
...Eurotatík >:D :-) :yes:
Avatar - Barrichello
8. 4. 2014 09:18
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jinýmy slova je to nuda.
Akorát někdo to vydává za čistý linie a střídmý, čistý design, ve skutečnosti nudná pixla pro usedlý pány za přemrštěnou cenu.

Prostě simply hever >:D
8. 4. 2014 09:37
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jó, nic pro pozéry tvého kalibru. ;-)
Avatar - Barrichello
8. 4. 2014 09:55
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Sám si pozer.

Na tom autě není aboslutně nic zajímavýho.

Je to stěhovák pro tatínky na víkendové lety na chalupu, do Ikey a Tesca a hrkačka pro manžery po republice.

Nezajímavý linie, usedlost, šed, žádný nápad či něco netradičního a zajímavého.

Řve to je mi 45 a potřebuju se schovat v davu a jezdit za co nejméně >:D
8. 4. 2014 15:27
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
No, opět si potvrdil, že jsi pozér. ;-)
Avatar - Barrichello
9. 4. 2014 09:36
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Pozér je ten, kdo to chválí a v životě by si to nekoupil, nebo ten, kdo to chválí protože nemá koule si koupit něco jinýho >:D
Avatar - pumpkin
7. 4. 2014 21:41
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Veru. Na jednoduchom dizajne to hneď svieti. Minule som videl Octaviu III v základe a pri letmom pohľade som myslel že je to Rapid. ;-\
Avatar - Stefič
7. 4. 2014 09:27
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
naprostý souhlas. Škoda se dostala do fáze, kdy i ti nejzarytější fanoušci rýže klubu nemohou nic namítat.
Škoda je krásná, elegantní a naprosto klasická. A cena? Kolik aut se v nižší střední může chlubit takovým prostorem, slušným dýzlem a cenou 600k? Z výbavy jsem odečetl navigaci, bezklíčové otevírání a automatické parkování. To asi většina lidí potřebovat nebude.

Z mě - ano. Tady se domácí značka nemá za ci stydět
7. 4. 2014 09:33
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Souhlas :yes:
Avatar - Blue Sun
7. 4. 2014 09:56
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Krásná a elegantní? Zepředu i jo, ale ta obří záď ji dost sráží.
7. 4. 2014 10:34
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
A co říkáš na Civic kombajs?
Avatar - Blue Sun
7. 4. 2014 11:21
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Jo, nad ním dost přemýšlím. Taky je tam moc hmoty vzadu, ale působí to na mě o trochu lépe, asi díky členitějším tvarům.
7. 4. 2014 20:11
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Tak tí je to jasné, poku je ti sympatický ten asijsky vlnitý styl, tak ti oktávka nemá co říct. Byť já bych asi z asijské produkce volil spíš i40 (s výhradami).
Avatar - Blue Sun
7. 4. 2014 20:50
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Spíš je mi sympatické cokoli, co rozbije velké plochy, dnes tak moderní u koncernu VW.
8. 4. 2014 09:53
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Já mám právě ty velké plochy, ohraničené jasnou, rovnou, linkou rád, přijdou mi takové...uklizené. Civic tourer je už pro mně moc "patvar".
Avatar - miromen
7. 4. 2014 12:12
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Spolu s Aurisem kombi opravdu "krasavci". >:-[]
Vedle nich je Octavka krasna modelka.
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 22:36
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
...hm,... střední třída.... pane jo, ty seš mi euroznalec.... 8-s
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 11:25
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
.... se vším souhlas. Dokud nepřijede P308 SW. Teď jen nevím, jestli Octavii sfoukne jako skomírající plamínek zápalky nebo prostě rozdrtí.
V článku, byt to není psáno přímo, jasně vyznívá zoufalství modelu.
Tak např. hmotnost: stejná, ne-li vyšší než u Mazdy 6 - rozdíl v modelem nepitvejme, nechci Octu rozprášit, má své kouzlo.
ve městě - ČTĚME JASNĚ: JEN NA 3KU.. jinak riskuješ nevolnost z dunění... osobně jsem to zažil.
Spotřeba - při podobném režimu jsem jezdil s 308 a 115ps motorem za 4,1 kombinovaně.
Interiér... pokaždé, když vidím, tak je mi smutno, jak málo stačilo k tomu, aby byl fakt krásný a luxusnější.
Co je ale vhození Agent Orange do vlastní garáže je cena. To už musím být velký fanda nebo fanda, abych tohle položil na stůl za průměrné auto.
Dnes velmi zřetelně za Tvůj text :yes: redaktorovi taky výborná, protože jakýkoliv pokus vykřesat z tohohle auta něco více, než rozpak je čin hodný bohatýra :-)
Avatar - Emel
7. 4. 2014 11:30
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Už jsem vypil víno od Iudexe, tak co takhle se vsadit o to, jestli v evropských prodejích sfoukne a rozdrtí 308 Octavii nebo naopak?
Avatar - Ji/Ri
7. 4. 2014 22:37
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
...ano, na Novu se dívá více lidí, proto je lepší... tukový rohlíku z Teska >:-[] ;-)
Avatar - Emel
7. 4. 2014 22:50
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Abychom to přirovnání dostali blíž realitě... myslíš tukový rohlík z Tesca v konkurenci jiných tukových rohlíků za stejné nebo nižší ceny z jiných hypermarketů?

No tak jak si představuješ to rozdrcení a sfouknutí, když ne v prodejích? V šíři nabídky? Ve výsledcích testů? Povídej, podle čeho to chceš vyhodnotit.

Mazda 6 je jistě super auto, nicméně cenově je v naftě výrazně nad Octavií RS TDI... todle mám docela detailně nastudované, včetně reálných nabídek od prodejců. A ve srovnání s RS to zase taková bomba není.
8. 4. 2014 09:40
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Zfoukne ji v tom, že to není Škoda. A to se tady počítá! To vydá za víc jak deset bodů k dobru! >:D
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 14:51
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
...historicky... tobě stačí málo ke štěstí >:-[]
8. 4. 2014 17:49
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Bavím se omezeností "některých"... A velmi dobře. :-!
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 17:52
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
To si musíš sám se sebou užít hodně legrace, viď? :-!
8. 4. 2014 20:57
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Nemám problém smát se sám sobě. :-!
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 22:53
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
..to asi nebude tak velký problém :-! nebo možná spíše už každodenní rutina :-! :-! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 14:50
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Emele, netlač tu RS... bavíme se o výše uvedeném holasovi z dýchavičným motorem a cenou 700.000 Kč.... o tomhle autě je řeč, ne o rs.... 8-s
Avatar - Emel
8. 4. 2014 15:28
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Víš co.. ty vyčítáš slabý motor autu, který si cílová skupina kvůli tomu motoru kupuje, s vědomím jeho dynamiky. Já nebo ty bychom o takové auto pohledem nezavadili... ale holt někdo to tak chce.

Mazda nemá navi na úrovni Columbusu, nemá parkovacího asistenta, nemá panoramatickou střechu, nemá (myslím) adaptivní tempomat a elektrické víko kufru, nemá 4x4. Pro mě nepříliš významné argumenty, ale někdo se v tom holt najde.
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 15:49
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Emele, nevyčítám autu slabý motor...mi přijde na běžné cestování ca 110 koní v pohodě. Znovu chci připomenout - výše uvedené auto nižší střední třídy za cenu dobře vybavených aut střední se silnějším motorem .... cenovka 700 - za to máš Volvo S60 ve verzi Kinetic se xenonama, vyhřívanýma seslema, tempo, plus bezpečností výbava... nebo P508 v Allure se 163koníkama se stejnou výbavou, nebo Insignii, nebo.... prakticky cokoliv.... To,že škoda má i 4x4 .... no to už opel třeba taky.... prostě tohle auto za tuto cenu nedává vůbec žádný, tedy až na níže vzpomenutý argument, smysl. A kdo si to koupí, je to jeho věc, samozřejmě, ale divil bych se. ;-)
Za sebe říkám: pokud výše uvedené auto, tzn. kombi nižší střední v této výbavě bude stát do 500 s daní, tak je to fér nabídka...jinak je to škoda porno.... :-)
8. 4. 2014 17:51
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
500 s daní?
Tys spadl z jahody na znak. 8-s
Při té nejlepší vůli, takové auto tydle prachy stát nebude, nemusí a ba co víc, snad ani nemůže.
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 17:54
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
No koukni třeba zrovna na ten P508...za 550 máš takhle vybavené auto.... o třídu výš....
8. 4. 2014 20:58
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Takže dražší a žádnej eko model.
V podstatě úplně jiný.
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 22:47
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
....ok, takže pojďme do reality... 700 za tohle výše - nižší střední v průměrně lepší výbavě... jsi dostatečně zdatný na to, aby sis našel, co za 700 se dá pořídit. Možná najdeš i to eko. Zatím ti napovídám ;-) :-! ...nebo, ...máš v kapse 700 tisíc ... koupíš výše uvedený EKO model?
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 22:50
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
...pro mě nižší střední kombi v této konfiguraci smysl nemá... pro jiné ano... to je vpořádku
Avatar - Emel
8. 4. 2014 23:40
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
V60 Kinetic 1.6 84kW stojí 792.000. Připlácíš namátkou 28.000 za parkovacího asistenta (neumí příčné stání), 30.000 za navi, 11.000 za zatmavená okna, 22.000 za keyless. Xenony se taky připlácí (+36.000).

Sečteno a podtrženo, cenová srovnatelnost s Volvem je mýtus, maximálně se s vyšperkovanou Octavií dostaneš na ceny V60 v základu. S60 je o něco málo levnější, ale to je úplně jiná cílovka.
7. 4. 2014 20:24
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Skoda ma na "zelene" Agent Orange a VW zase svoj Agent Blue. ;-)
7. 4. 2014 11:37
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Teda ak si chcel Octaviu pochvalit, snad si mohol vybrat aj lepsiu fotku. Zrovna zozadu teda vyzera podivne. Na tie "polamane" piate dvere si nemozem zvyknut (a bohuzial to Skoda pcha do kazdeho modelu). Akosi je to tam "rozhadzane", nic s nicim nelicuje, obrovsky "schod" na narazniku, atd.

To na fotke kde je z predneho pohladu vyzera ovela lepsie (ked uz to nespatia tie "fazolove" svetla co mala pred faceliftom)...
7. 4. 2014 15:31
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Octavia je krásná. Z každéhl úhlu.
7. 4. 2014 20:19
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
A uplne katastrofalne vyzeraju teraz tie piate dvere na Yeti.
[odkaz] :'-(
7. 4. 2014 20:45
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Facelift se nekdy musi sprasit, aby se nadchazejici novy model zase vylepsil a byl hezci ;o)
Avatar - pumpkin
7. 4. 2014 21:49
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Fúúha... To vyzerá ako papierový model. ;-\ Strašné ako sa na niektorých autách bijú dizajnové prvky dvoch tvorcov.
8. 4. 2014 09:43
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Divím se, kolik humbuku nadělají dva prolisy, které v reálu nejsou nikterak vidět.
Avatar - Sumi2000
8. 4. 2014 09:48
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Ale uznej , že se zrovna moc tedy nepovedly... ;-\
8. 4. 2014 17:52
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
Je to pod moji rozlišovací schopnost.
7. 4. 2014 13:27
Re: KRÁSNÁ ŠKODA
neviem ako si to stihol okomentovat tak skoro :-) a ani neviem vygenerovat tak kvetnate reci ako Ty GTI, ale O III sa skutocne podarila. Kedysi mala Skoda hodne strohy design, bol to taky modry kybel ktory fungoval na konzervativne zmyslajucich jedincov. Kabanovi sa podarilo do designu zakodovat cosi co sa kazdemu nepodari a to myslim naozaj vazne. O III sa mi stale paci viac a viac a to vcitane plutvy na zadnych dverach ktoru kombi nema. Je to nadcasovo elegantne auto.
Cena je hodne vysoka...ale pri detailnejsom porovnani je o prsia predsa nizsia ako stredna trieda. Navyse prave fakt ze to nie je celkom cistokrvna stredna trieda moze byt aj vyhodou (cena servisu, hmotnost, politika firemnej flotily). Je to proste o 3/4 cisla vacsie auto.
7. 4. 2014 09:14
Jak to napsat...
...nemám pane redaktore nic proti patriotismu. Nemám ani nic proti honestaci novinek, který obvykle přinášejí vylepšení stávajícího, známýho.
Nepišme si tu ale věci o kultivovaným a tichým 1,6TDI, je to obyčejnej dělník, patřící k průměru. Má smysl používat vzletný slova pro průměr?
Co se týká komfortu, souhlasím s vámi, že na 15 a 16" je to slušný, následně už výrazně horší a odskakování se úplně nezbavíte. Zároveň je potřeba napsat, že OIII narozdíl od předchůdců už neumí vizuálně pracovat s rozměrem pod 17". Všechno co je míň vypadá podměrečně a zapadle v karoserii.
Tím nechci v žádným případě naznačit, že je OIII špatný auto, naopak. Jen trochu vyváženosti mi u testů chybí.
Rozbalit vlákno
7
7. 4. 2014 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:00
Re: Jak to napsat...
Problém s koly není v rozměru, ale v přílišném zapuštění do podběhů, větší rozměr většinou znamená i větší šířku ráfku a tím menší ET, ale octavia by mohla vypadat podstatně líp i na patnáctkách, kdyby měla buď větší rozchod kol (hlavně vzadu) nebo ráfky s menším ET, minimálně o 1,5 cm. Osobně nechápu tuhle nesouhru podvozku s karoserií, podobně bídně je na tom i rapid, ten ještě s nádavkem nesmyslně malých kol (malého celkového obvodu kola), ten rozměr je jak z dob trojkového golfa, což bohužel vizuálně na dnešní nafouknuté kastle nestačí. ;-)
Avatar - Bertold
7. 4. 2014 10:24
Re: Jak to napsat...
Myslíš, že na 16-tkach vyzerá zle? Mne to ako zlé nepríde. Na fotke je pneu.- 205/55 R 16

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
7. 4. 2014 11:22
Re: Jak to napsat...
Kolečka... fakt bída.
7. 4. 2014 11:57
Re: Jak to napsat...
Ta další fotka to odhalí v plný parádě.
7. 4. 2014 11:42