Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X5 M50d – Triturbo

Otestovali jsme tři trojky: třetí generaci SUV BMW X5 poháněnou třikrát přeplňovaným turbodieselovým třílitrem.
Zpět na článek
9. 4. 2014 09:34
9. 4. 2014 09:46
9. 4. 2014 10:02
9. 4. 2014 10:05
9. 4. 2014 10:22
10. 4. 2014 12:55
9. 4. 2014 11:38
9. 4. 2014 12:32
9. 4. 2014 16:58
9. 4. 2014 20:09
11. 4. 2014 09:09
9. 4. 2014 21:15
9. 4. 2014 10:10
9. 4. 2014 10:25
9. 4. 2014 12:07
9. 4. 2014 12:36
9. 4. 2014 12:52
9. 4. 2014 15:17
9. 4. 2014 15:26
9. 4. 2014 21:25
9. 4. 2014 15:27
9. 4. 2014 16:05
9. 4. 2014 16:07
9. 4. 2014 16:09
9. 4. 2014 16:12
9. 4. 2014 18:10
9. 4. 2014 18:24
10. 4. 2014 07:38
9. 4. 2014 15:59
10. 4. 2014 08:38
10. 4. 2014 12:13
11. 4. 2014 13:20
12. 4. 2014 17:13
9. 4. 2014 21:14
9. 4. 2014 10:12
9. 4. 2014 10:22
9. 4. 2014 10:26
9. 4. 2014 12:16
9. 4. 2014 12:38
9. 4. 2014 12:34
9. 4. 2014 12:12
9. 4. 2014 10:25
9. 4. 2014 12:40
9. 4. 2014 12:52
9. 4. 2014 13:06
9. 4. 2014 22:26
9. 4. 2014 15:30
10. 4. 2014 07:07
9. 4. 2014 09:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 4. 2014 09:44
9. 4. 2014 10:15
9. 4. 2014 11:31
9. 4. 2014 13:04
9. 4. 2014 17:12
9. 4. 2014 09:53
9. 4. 2014 10:48
9. 4. 2014 11:52
9. 4. 2014 12:28
9. 4. 2014 19:53
9. 4. 2014 17:43
9. 4. 2014 20:05
10. 4. 2014 00:15
9. 4. 2014 20:04
10. 4. 2014 08:15
10. 4. 2014 17:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2014 09:25
spotreba 6,7L?
to je snad vtip... ved to musi jazdit aspon za 10-12L podla mna ;-) a mozno aj viac

ja s 6 rocnym pajerom 3.2 118kw dieslom ked sa mi dostane obcas do ruk jazdim za 9-10 litrov v automate a nechce sa mi verit ze toto bawo bude jazdit za 6,7 to ma nikto nepresvedci. Je pravda ze pajero uz je tehcnicky starsie ale je ovela slabsie a stejne zerie aspon tych 9 litrov v diesli, tej spotrebe bmw proste neverim ;-\ , test ani radsej necitam staci mi pohlad na tabulky a vidim ze minimalne ta spotreba je mimo miisu... o dizajne tohto auta tiez radsej pomlcim, tie 19tky vyzeraju na fotke ako kolecka z furiku takze to bude sakra tluste auto.... na pajere aj terenne 17tky vyzeraju fajn
Rozbalit vlákno
103
9. 4. 2014 09:33
Re: spotreba 6,7L?
No vidíš, tak veleb cizí Pajero a nech X5 být...nezaslouží si tě! ;-)
Re: spotreba 6,7L?
Ehm...četl jste ten test? :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2014 09:37
Re: spotreba 6,7L?
ja len kukam na papierove udaje a su skutocne nezmyselne , ako moze bmw vypustit do sveta taketo hodnoty? spotreba 400 konoveho diesla na urovni 50kw felicie?

je mi jasne ze ste za 6,7 nejazdili :-) nemam na vas ziadne namietky, mna len zaujima ako taketo nezmyselne papierove hodnoty spotreby moze jeden seriozny vyroca udavat ked vie ze su nerealne, vie mi to niekto vysvetlit? v com je ten chytak?

je jasne ze to bude aspon 10 minimalne.... ved "slabucke" pajero tolko zere, test necitam, auto ma nezaujima
Avatar - poterienko
9. 4. 2014 09:43
Re: spotreba 6,7L?
A proč by tu spotřebu jako nemohli naměřit? Za prvé ten motor má většinou jen lehce přes 350 koní a za druhé nemůžeš takové auto porovnávat se starým Pajerem. Také jsem měl Land Cruisera s 3.0D4D (R4 nafta) a jezdil pořád za 10. Nyní mám o dva válce navíc a jezdím klidně za šest.
9. 4. 2014 09:48
Re: spotreba 6,7L?
Chytak neni v nicem, takhle je nastavene mereni dle normy.
9. 4. 2014 10:19
Re: spotreba 6,7L?
Všichni měří dle stejné normy, to není o serióznosti automobilky. Ale některé seriózní automobilky uvádějí ještě míň. Namátkou třeba H/K. Zpráva o tom ti určitě neunikla, jelikož diskutuješ pod každým článkem.
9. 4. 2014 21:10
Re: spotreba 6,7L?
no tak ja normalnym štylom jazdim na mojej 535d F10 za 7.8l..ale zas nejazdim na slimaka..

uvedom si ale jednu vec,,mam Pajero rad ale neporovnavaj motor v Pajere a motor v BMW ktorý je omnoho novší, pokrokovejší a silnejší..nehovoriac o tom že je tam skvelá prevodovka ZF...

taktiež vďaka takému výkonu a triturbu na ten motor nemusíš tak naliehať a motor sa s autom netrápi..nepotrebuješ naňho tlačiť tolko ako napr. na to dané Pajero..a samozrejme čím viac naliehaš tým viac to bude žrať..

a je jasne že 6.7 nie je spotreba ktorú na palubáku uvidíš každý deň ale nič nie je nemožné..ja som raz šiel trasu Bratislava-Čadca s mojou 535d...vynuloval počítač..asi 30 km do Źiliny to je obyčajná cesta kde som šiel okolo 100km/hod..potom zvyšných 170km po dialnici 140km..a v BA som pozrel a výsledná bola 7.2...a tiež niekomu nejde do hlavy ako môže mať takú spotrebu auto s 313 koňmi..ale hovorím..motor má dosť sily a nemusíš mu dávať vôbec zabrať aby si zrýchlil rovnako ako ostatní členovia dopravy...a navyše skvelá 8-stupňová ktorá drží otáčky v režime D presne tak aby auto žralo čo najmenej...takže nič nie je nemožné ;-)
Avatar - wikinko
10. 4. 2014 10:32
Re: spotreba 6,7L?
Už som ti to písal stokrát, napíšem ti to ešte raz. Takéto hodnoty do sveta nevypustilo BMW. Spotreba sa v EU meria štandardizovane podľa noriem EU. Chápeš? A ešte nám vysvetli, ako sa tebe, 12 ročnému decku, dostane do ruky, preboha, Pajero. A porovnávať spotrebu starého Pajera a X5 s troma turbami, to môžeš len ty. A ešte mi povedz, ako si tú spotrebu na Pajere meral? Natankoval si plnú, vyjazdil a potom znova plnú, a potom to vydelil? (Inak sa spotreba nedá zmerať). Alebo ti len dal dedo šoférovať a ty si videl spotrebu na palubnom počítači?
Prosím už sa tu viac nezosmiešňuj, čítať tvoje smiešne príspevky by malo byť úsmevné, ale neviem sa pri nich nerozčúliť.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 09:38
Re: spotreba 6,7L?
>:-[] >:-[] A ty tu pindáš o bulváru? S podobně "fundovaným" plkem buď rád, že je to tady bulvár, na kvalifikovanou diskusi nemáš střelivo, kiamane. ;-)
9. 4. 2014 11:23
Re: spotreba 6,7L?
Zbytečně podrážděná reakce. Typické pro místní křiklouny . :no:
Ty papírové hodnoty jsou vážně k smíchu.
9. 4. 2014 11:31
Re: spotreba 6,7L?
To ale u všech výrobců a už nějakou dobu. Jenom toper se tomu pořád diví a pořád má potřebu se k tomu vyjadřovat.
9. 4. 2014 11:44
Re: spotreba 6,7L?
K tomu bychom se měli vyjadřovat všichni a žádat nápravu. Jsou tací, kteří tomu uvěří a následně se budou divit. Osobně tyto údaje řadím do stejné kategorie jako přetáčení tachometrů. Je to klamání zákazníka.
9. 4. 2014 11:55
Re: spotreba 6,7L?
Neznalost obecně není dobrá obhajoba. Automobilky nemají na výběr. Jestli se prodejce dopustí klamání, záleží jen na něm.
9. 4. 2014 11:58
Re: spotreba 6,7L?
Zde nejde o to kdo klame. Zde jde o to, že je uvedena spotřeba, kterou daný vůz nemá šanci dosáhnout.
9. 4. 2014 12:07
Re: spotreba 6,7L?
Nejde o to, kdo spáchal trestný čin. >:D Ty válíš. Já tedy nemám problém normované spotřeby dosáhnout, když chci. Myslel jsem, že jsi klidný řidič. Tak rozviň svůj klid. ;-)
9. 4. 2014 12:29
Re: spotreba 6,7L?
Tak jestli tady chceš švejkovat, tak se nemáme o čem bavit.
Na hledání viníka jsou tu jiní, mě nezajímá, kdo se zde snaží zákazníkovi namluvit, že automobil nahoře dokáže jet v průměru za 6.7l.
Co jsi myslel tím, že automobilky nemají na výběr?
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 12:37
Re: spotreba 6,7L?
Někteří soudruzi nám tu prostě švejkují, soudruhu mariánku, souhlasím s vaším návrhem na jejich vyloučení! A to si představte, že zrovna soudruha MT, jsem chtěl osobně navrhnout na pochvalu před rozvinutou zástavou. >:D

Už jdi prudit jinam, utřinose. ;-)
9. 4. 2014 12:51
Re: spotreba 6,7L?
To, že nesneseš kritiku své modly, vím už dávno. Dinare, nezbude ti, než si zvyknout.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 12:54
Re: spotreba 6,7L?
Kritiku? >:D Vždyť si tu jen klasicky cintáš pentli, momentálně o tom, že bmw podvádí při měření spotřeby, k autu nemáš co říct, logicky. ;-)
9. 4. 2014 13:01
Re: spotreba 6,7L?
Chceš snad tvrdit, že to auto pojede v reálném provozu se spotřebou 6.7l? Jinak tvoje podrážděné reakce nedávají smysl.
9. 4. 2014 13:06
Re: spotreba 6,7L?
Auto pojede v normovaným testovacím homologačním procesu za 6,7... Co je na tom k nepochopení? Už jsi zase v úzkých...dehonestuješ sebe sama ;-)
9. 4. 2014 13:37
Re: spotreba 6,7L?
Na to jsem se ale neptal.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 13:14
Re: spotreba 6,7L?
Chceš snad tvrdit, že jsi takový trouba jakým se tu stále stavíš? >:D
9. 4. 2014 13:43
Re: spotreba 6,7L?
Vim, ze nedokazes. Nikdo nedokaze. Ani me neprekvapuje, ze je pro tebe tak tezke to priznat.
Dinare, kone potrebuji nazrat a 6.7l ovse je pro 350koni moc malo.
9. 4. 2014 15:08
Re: spotreba 6,7L?
Bambusáři, možná ti uniklo, ale výkon těch 350 kobyl není nutný k tomu, aby auto dokázalo kroužit dle normovaného cyklu za 6.7.
Protože ke splnění té normy těch 350 koní nepotřebuješ. Valná většina se jich při měření bude flákat a nebudou tedy muset dostat nažrat. ;-)
9. 4. 2014 15:25
Re: spotreba 6,7L?
Jelito, zde nejde o dosazeni spotreby podle norem, tedy nekde v laboratornich podminkach. Zde jde o fakt, ze teto spotreby v normalnim provozu nedosahnes.
9. 4. 2014 15:46
Re: spotreba 6,7L?
Mluv za sebe, já té spotřeby dosáhnu. Protože vím, že nejvíc spotřebu ovlivňuje řidič a sám se v tomto ohledu dokážu bezproblému krotit. Mám několik aut a s každým (úplně každým) to svedu. Nicméně jezdím lehce přes, ale i přes limity.

Že ty nedokážeš dosáhnout deklarované normované spotřeby, vypovídá spíš o tobě, než o tom autě. ;-)
9. 4. 2014 15:59
Re: spotreba 6,7L?
Ja netvrdim, ze na svem aute nekdo dokaze dosahnout deklarovanou spotrebu. Ja tvrdim, ze 6.7l v aute nahore nedosahnes.
9. 4. 2014 16:04
Re: spotreba 6,7L?
Ty tvrdíš spousty nesmyslů. :-!
9. 4. 2014 13:05
Re: spotreba 6,7L?
Tím jsem myslel, že je předepsán způsob měření spotřeby a automobilka se ho musí držet. Tuhle hodnotu pak máš v technickém průkazu. Je pochopitelné, že do technických údajů použijí stejné hodnoty. Ano, můžou udat další hodnoty, můžou je použít v reklamě (tedy nikdo je nenutí udávat hodnoty dle mezinárodně uznávané metodiky), ale proč by to dělali?
9. 4. 2014 13:11
Re: spotreba 6,7L?
Diky, o to mi právě jde. Automobilka ví, že udává nesmysl. Ten nesmysl je ji ku prospěchu. Toto jsem měl na mysli, když jsem psal, že je jedno, kdo tvrdí nesmysl o spotřebě 6.7l u cihly v článku nahoře.
9. 4. 2014 16:37
Re: spotreba 6,7L?
Ano, automobilka ví, že udává totální zhovadilost. Každý, do si jednou přečetl podmínky testu ví, že je to nesmysl. Spousta "vylepšení" spotřeby má reálný efekt jen v normovaném cyklu měření (dlouhé převody, stop-start).

ALE: Evropské předpisy nařizují udávat spotřebu právě podle téhle zhovadilosti. Už si toho mimochodem v EU všimli (ale úplně blbým způsobem).

Aby se výrobce vyvlíknul z jakéhokoliv dalšího popotahování ohledně klamání zákazníka, pod to číslo radši napíše, že je to podle EU normy, a je v pohodě. Nikdo ti ale nebude psát kolik to auto žere "normálně" - protože to záleží na řidiči, stylu jízdy, jaké trasy s tím děláš, atd.
9. 4. 2014 13:12
Re: spotreba 6,7L?
...jestli to dokážeš vysvětlit k jeho naprostýmu pochopení, jsi u mě hlavním kandidátem na svatozář za přínos lidstvu ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 13:21
Re: spotreba 6,7L?
Nahoře to píšu, MT dostane pochvalu před rozvinutou zástavou. >:D ;-)
9. 4. 2014 14:17
Re: spotreba 6,7L?
Nad Marianským příkopem :-)
Avatar - Ji/Ri
9. 4. 2014 19:47
Re: spotreba 6,7L?
....ke školení bych ještě přihlásil Kostrhouna, který si nakonec, po velké dávce sebereflexe, dal nick *...
Avatar - Ji/Ri
9. 4. 2014 19:48
Re: spotreba 6,7L?
napíšu to znovu tedy, když už je to název nicku -k.o.k.ot.- on to má bez teček...
9. 4. 2014 12:33
Re: spotreba 6,7L?
V prospektech jasně stojí, jakou metodikou bylo spotřeby dosáhnuto a automobilky si nemůžou vybrat jinou. Když se ti spotřeba nelíbí, můžeš ji nechat laboratorně změřit. V laboratoři dosáhnou stejné hodnoty (za předpokladu, že nemáš americký hyundai) a dál si můžeš jít pískat. A já třeba na normovanou spotřebu dosáhnu, když se snažím.
9. 4. 2014 12:45
Re: spotreba 6,7L?
Otázka ale zní o kolik se spotřeba auta nahoře podle výrobce bude lišit od té ve skutečnosti. Konečného zákazníka nezajímá kolik si motor vzal v laboratoři.
Očekávejme, že reálná spotřeba bude tak 9-10l.
9. 4. 2014 12:51
Re: spotreba 6,7L?
Ano, v testu je to dokonce napsáno. V každém testu to je napsáno. Za metodiku měření ovšem nezodpovídá automobilka, s požadavkem na reálnější předpis pro měření spotřeby musíš mnohem výš :-)
9. 4. 2014 12:58
Re: spotreba 6,7L?
Jak jsem již napsal několikrát, je jedno kdo uvádí nesmysly. O to mi zde nejde. Jde o to, že jsou tací, kteří věří, že to auto pojede s uvedenou spotřebou. 6.7l je stejně vypovídající jako kdyby na prodejním lístku stálo "spotřeba 2l z kopce při vyřazené rychlosti.
Tedy, pokud chci uvádět spotřebu, uvedu spotřebu dosaženou v reálném provozu.
9. 4. 2014 13:08
Re: spotreba 6,7L?
Reálný provoz znamená pro každého něco jiného. Současný předpis, závazný pro všechny automobilky, ho nějakým způsobem definuje, že se od reality všedních dnů hodně liší, to je věc druhá. Pokud ovšem vím, EU parlament nebo komise nebo jak se ten orgán jmenuje, pracuje na novém závazném měřícím cyklu. Podle něj bude tabulková spotřeba reflektována mnohem důvěryhodněji.
Jinak na svých soukromých autech jsem nikdy neměl problém jezdit reálně ještě úsporněji, než co se píše v techničáku. Tudíž já bych se obrátil na Brusel, že ten cyklus je opravdu k ničemu, zbytečně přeměřuje.
9. 4. 2014 13:15
Re: spotreba 6,7L?
To je přece jasné. Spotřeba (ohledně auta nahoře) udávaná výrobcem je dost zbytečný údaj, který je daleko od reality. O to mi šlo.
9. 4. 2014 13:53
Re: spotreba 6,7L?
To pak ale můžeš říct o všech autech a automobilkách. Podstatné je, že na ten údaj se dostat lze. A nejenom jízdou z kopce s vyřazeným kvaltem.
9. 4. 2014 14:07
Re: spotreba 6,7L?
Mylis se. U nekterych automobilu se na norm. spotrebu dostanes. Urcite bude jednodussi se Suzuki Aalto jen spotrebou 4.3l s motorem, ktery ma nejakych 60k a mene nez 1t, nez spotrebou 6.7l s autem, ktere ma skoro 400k a 2.2t.
9. 4. 2014 14:23
Re: spotreba 6,7L?
Já bych si třeba na těch 6,7 troufnul i u m50d :-)
9. 4. 2014 14:30
Re: spotreba 6,7L?
Predem, jsi bez sance. Kdybychom diskutovali o 2.0TDI 2014, potom v poradku. S motorem nahore bys sel proti fyzikalnim zakonum.
9. 4. 2014 16:00
Re: spotreba 6,7L?
Já bych si na to věřil.
9. 4. 2014 16:04
Re: spotreba 6,7L?
Nemam nejmensiho duvodu pochybovat. Ocekaval bych, ze bys spotrebu dokazal stlacit nekam k 8 litrum. Dal uz ne.
Avatar - white label
9. 4. 2014 16:07
Re: spotreba 6,7L?
Zrovna tvé odhady a očekávání mají jistě obecně velkou váhu... >:D
9. 4. 2014 16:10
Re: spotreba 6,7L?
Nevim, od ceho odvozujes, ze mi zalezi na tom, jak velkou vahu ma muj nazor pro tebe, labile.
Avatar - white label
9. 4. 2014 16:12
Re: spotreba 6,7L?
Zkus si vyhledat význam slova "obecně", chytrolíne... ;-)
9. 4. 2014 16:14
Re: spotreba 6,7L?
Jelikoz muzes labile mluvit pouze sam ze sebe + ostatni nicky, ktere zde pouzivas, odpovidam tobe, primo. To same mohu udelat pro kazdeho, komu na tom zalezi.
Avatar - white label
9. 4. 2014 16:27
Re: spotreba 6,7L?
marihuanku, od tebe mi na tom nezáleží určitě, takže běž raději hledat význam slova obecně.
Opět tady kličkuješ jak zajíc při honu.
10. 4. 2014 12:17
Re: spotreba 6,7L?
To už se ale bavíme jak malí kluci :-) když se mi daří jezdit v kombinaci úsporněji, než co říkají techničáky mnohých aut, dovolím si předpokládat, že tady by to nedopadlo jinak. Ovšem vyzkoušet to na konkrétně tomto autě nemám moc jak :-)
9. 4. 2014 13:19
Re: spotreba 6,7L?
Za cyklus není zodpovědná EU, ale EHK OSN, konkrétně pracovní skupina 29, která se zabývá harmonizací regulace vozidel (tedy homologačními předpisy).
9. 4. 2014 13:52
Re: spotreba 6,7L?
Děkuji, konečně vím, kam se stížností, že ten měřící cirkus je až příliš drsný :-)
9. 4. 2014 14:11
Re: spotreba 6,7L?
Sídlo mají v Ženevě. :-)
9. 4. 2014 14:21
Re: spotreba 6,7L?
Spláchnu to všechno za rok i s autosalonem :-) snad tam nemají fronty jak na centrálním registru aut :-)
9. 4. 2014 13:09
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Ty se tu taky prezentuješ jako inteligent a neupozorníš neznalého, že jsi jen tlučhubou. ;-)
9. 4. 2014 13:13
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Proč? Za tlučhubu jsi tu dnes ty.
9. 4. 2014 13:15
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
:-)
9. 4. 2014 13:31
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Pajo, jak se dnes citis? Je vykon aua nahore dnes dostatecnejsi, nez zitra? >:-[]
9. 4. 2014 14:12
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Já ho nejel, papírově vypadá dobře...tebe se ptát nebudu, jak jezdí tramvajenka :-)
9. 4. 2014 14:20
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
stejne jako u Toyoty vcera. Tady se aspon priznas. Az se prijedes, rozmysli si nejdriv jestli je vykon dostatecny, nebo ne a napis az potom. Ne asy sis nazory menil jako ponozky. >:D
9. 4. 2014 14:25
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Chtěl by jai chápat psanej text? Co dochodit základku? :-)
9. 4. 2014 14:33
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
"Chtěl by jai chápat psanej text?" Nauc se nejdriv psat. :-!
Verim, ze jsem dochodil zakladku driv, ze te tvi rodice pocali.
9. 4. 2014 14:46
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Stal jsi se definicí zoufalosti :-)
Avatar - white label
9. 4. 2014 14:49
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Zato to tvoje "Chces vsvetli z jakého duvodu..." je naopak bez chyby? Lepší další potvrzení mého: Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!", si snad ani nelze přát.
9. 4. 2014 14:56
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
?
Zamena dvou pimen = vcera nedostatecny, dnes dostatecny?
jak jsem napsal labile, "jeste vetsi blbec, nez jsme doufali"
Avatar - white label
9. 4. 2014 15:04
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Nemusíš dokola opakovat něco, co o tobě dávno vím(e).
9. 4. 2014 15:08
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
to je velká ztráta času WL ;-)
9. 4. 2014 13:13
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Spotřeba vozu závisí na stylu jízdy. Kdo tohle nechápe, by asi neměl co dělat za volantem. Ať je definice průměrného sebelepší, všichni se tam nevejdou. Názor jednotlivců na jejich průměrnost autora celkem jistě zajímat nebude. Zkus tedy napsat do EHK (pracovní skupina 29), že bys chtěl, aby automobilky udávaly maximální spotřebu. Do ní se vejdou všichni.
9. 4. 2014 13:35
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
O to prece nejde. Mnohem vypovednejsi hodnotu o skutecne nejnizsi spotrebe by bylo napsat 8-10l. Zakaznik by vedel do ceho jde.
Stejne jakoby automobilka uvadela (absolutne zbytecne info) nejvyssi rychlost dosazitelnou bez omezovace. Ano, auto je schopne jet 268,7km/h. V tomto voze ji, vazeny zakazniku, ale nedosahnete.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 13:20
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Kopiky, kopiky, buchy, buchy... >:D Ještě chvilku a složíme se ti tu na lístek do Bruselu. Ale musíš slíbit, že budeš psát blogy, jak ti to s tou komisí jde, ať víme, že jsme neinvestovali jen do nějakého mistniho kriklouna. >:-[] ;-)
9. 4. 2014 13:47
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Neni treba vypisovat co se u tebe prave deje. Tvoje reakce na jakoukoli kritiku ohledne (i me oblibene znacky) jsou zname. Detinske dinare, detinske.
Avatar - white label
9. 4. 2014 13:55
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
mariankova klasika - Zloděj kříčí: "Chyťte zloděje!!!".
9. 4. 2014 14:08
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Chces vsvetli z jakeho duvodu pouzivas prave tuhle frazi?
9. 4. 2014 14:14
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Zkus se zamyslet nad svými příspěvky během posledních dvou dnů ;-)
Avatar - white label
9. 4. 2014 14:14
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Tobě cokoli logicky vysvětlovat je házení hrachu na stěnu, důkazů o tom je (nejen) tady plno...
9. 4. 2014 14:22
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Takze, pokud pouziji tveho stylu, bude uplne v poradku pokud o tobe napisi. "Jeste blbejsi, nez jsme doufali"?
9. 4. 2014 14:24
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Ne, to jsi použil svůj "styl". Pokud se to tak dá nazvat :-)
9. 4. 2014 14:31
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Webtluchubo, uvedom si, ze ja nikdy nikoho neosocuji prvni.
9. 4. 2014 14:47
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Tak si to projeď znovu marianku :-)
9. 4. 2014 14:52
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Netreba. Pouze odpovidam stejnou merou.
Avatar - white label
9. 4. 2014 14:41
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Jo, to na tebe sedí.
Zkus začít psát sám za sebe, i když u dětí tvého formátu se to snad dá občas tolerovat.
9. 4. 2014 14:53
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Proc? Jsi zde tim proflakly.
Avatar - Ji/Ri
9. 4. 2014 19:49
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
kontaktuj Matěj Kostrhoun... myslím, že dáte řeč a založíte fan club...nebo fun club?
;-)
9. 4. 2014 10:06
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Kdyby sis nejdřív přečet pořádně článek a pak teprv šel diskutovat tak zjistíš, že to taky za 6,7 litrů nejezdí. ;-)
9. 4. 2014 10:13
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
A test, kde naftová KIA Sportage ve 4kolce s automatem žere 5,3 jsi četl? Tam se ti to věřit chce?
9. 4. 2014 12:12
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Ja jsem ho zkousel a spotreba pri jizde z kopce se dostala tesne pod 10 l. Jinak furt ukazoval spotrebu pres 14litru. Zlata muje 5litrova atmosfera ... :-)
9. 4. 2014 12:19
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Nevěřil bych, že v dnešní době ještě existuje člověk, který nevěřícně kroutí hlavou nad tabulkovou spotřebou... a hle! Poslední Mohykán. >:D
9. 4. 2014 12:53
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Zvyknout si na lež je špatný přístup k problému.
9. 4. 2014 15:22
Re: spotreba 6,7 Mariankovy konstanty?
Tady si nikdo na lež nezvyká. Tady mají lidi svůj rozum a tím dokáží sami odhadnout, jaká je realita. ;-)