TS020 byla skutečně skvělá. Když srovnám její, Andrém de Cortanzem navržené tvary s těmi oploutvenými příšerami dneška, je to jako nebe a dudy. Pamatuji si tu zběsilou naháněčku vedoucího Martiniho BMW v roce 99, dokud japonská posádka nedostala 50minut před koncem defekt a musela jet od Indianapolisu krokem do boxů a přišla o naději.
Vůbec rok 99 byl velice povedený. Létající Mercedesy CLR (Webber a pak v závodě Dumbreck), první rok pro Audi s R8R (s designem prvního Audi TT) a R8C (následně předělán na Bentley), Nissany R391, šílené Panozy, promakané BMW V12 LMR a největší favoriti- pekelně rychlé Toyoty TS020, které již druhý rok pronásledovala obrovská smůla. Škoda, že to Porsche pro ten rok zabalilo s Evem3, se kterým vyhrálo předchozí ročník, byť ti by asi soudobé špičce nestačili rychlostí.
Toyota TS020 :yes: