Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Z vykladu
| 11. 4. 2014 18:26
si vyberam Twingo 2014.
Ak by inak neslo, i10. Aspon vyzera, ze ho dokoncili; najma interierom; nie uviazli na polceste.

Za "Ťuťu ňuňu" buzitest :no: 8-s
Z vykladu
| 11. 4. 2014 19:42
S tím Twingem bych ještě posečkal až jak dopadnou první testy. ;-)
Z vykladu
| 11. 4. 2014 20:08
Taky si raději počkám na odborný názor pana Vaverky.
Avatar - pumpkin
Z vykladu
| 12. 4. 2014 14:14
Toho sa tu už nedočkáš.
Z vykladu
| 11. 4. 2014 21:36
Nebal by som sa toho :-)

Kazdopadne sa moj prvy koment nepaci uz
7mim zrejme buzikom; najskor sa v "ňuňu" recenzii nasli >:D
Z vykladu
| 11. 4. 2014 21:27
A hned první komentář. Ještě včera si se dušoval, že jsi psychicky v pořádku. >:D
Z vykladu
| 11. 4. 2014 21:35
A co ked je prvy? co si tym chcel povedat?
Alebo si chcel iba znova ukazat, ze si idiot? >:D
Z vykladu
| 11. 4. 2014 22:22
Jen jsi potvrdil, co jsem včera psal. ;-)

A vidím, že nevědomky. >:D :yes:
Z vykladu
| 11. 4. 2014 22:30
Vcera si mal nejake sialene ulety blazna a teraz znova.
To sa uz nemusis unuvat potvrdzovat, uz to o tebe vsetci vedia >:D
Z vykladu
| 11. 4. 2014 22:37
Nedělej tu ze sebe vola, dohledej si a přečti si to. ;-)

Kdyby si to nemohl najít.
"Tvá křečovitá kritika škodovky, prakticky pod každým článkem, je dojemná.

Oprovdu z toho čouhá tvoje osobní vyrovnanost."
Z vykladu
| 11. 4. 2014 23:08
Ano, si idiot.
Ak potrebujes toto pravidelne pocuvat, ci vidiet; nechaj si to nahrat a vytetovat na celo >:D
Nech nemusis stale knurat o opakovanie.
Z vykladu
| 11. 4. 2014 23:14
Blbě se ti vyrovnává se svou schízou, co?

Ještě, kdy že máš vedle článek o tvém milovaném Fiatu, kde jsi, a teď pozor, napsal celých !sedm slov! >:D :yes:

A teď bych sem mohl vylepit tu moji první reakci, která by z tebe udělala tuplovanýho vola. >:D
Z vykladu
| 12. 4. 2014 10:22
Schizou? necum do zrkadla, ked nekomunikujes so sebou, ale druhymi ludmi >:D

Nie je nic lahsie, nez dokazat, ze trpis chorymi halucinaciami, a ze si idiot:
[odkaz] koncernofil jossajelito >:D
Z vykladu
| 12. 4. 2014 21:22
Já opravdu nemůžu za to, že velmi často a rád píšeš kraviny pod články o koncernu.
Jsi v tom předvídatelný, a když ti to náhodou někdo připomene, tak začneš kopat nožičkama a vřískat jako malý fakan.

Znovu opakuji, tvůj problém. Tvoje duševní nevyrovanost.
Příště ti to zase připomenu. ;-)
A vím, že to nebude ani dlouho trvat. >:D :yes:
Z vykladu
| 12. 4. 2014 22:16
Ty "opravdu" nemozes za to, ze si idiot. Uz si sa tak narodil a teraz musia vsetci trpiet a tolerovat tvoje chore ulety.
Predvidatelny si jednoznacne; skaces ako opica takmer pod kazdym clankom DasKoncernu, kde rozdavas rozumy vsetkym, ktori maju iny nazor, nez oberjelitojossalito.

Skus sa realizovat aj niekde inde, nez si lestit ranene ego na internete. Chapem, ze v realnom svete ta vsetci maju za idiota, tak sa snazis aspon tu, avsak aj tu zeleznou pravidelnostou prehravas na plnej ciare. :no:
Krasne sa dokazes dokopat a hocikto si s tebou vytrie podlahu, lebo sam davas podnety.
Zopakujme si tvoje fiasko: [odkaz]
Z vykladu
| 12. 4. 2014 22:23
Chudáčku. Celý den čekáš, jak kůra na sopel, až ti neco napíšu, a potom to opět nedáš a uděláš tu ze sebe vola.

Ale jo, jen mi nalož, kdo ví, ten ví a může tě leda politovat.
Tak dobrou noc nenávistný chlapečku. Zase přiště, snad budeš v lepší formě. ;-)
Z vykladu
| 13. 4. 2014 23:12
Ja cakam, kym mi daco napises? >:D >:D >:D
Ved vzdy len a len ty na mna prvy reagujes >:D

Dalsia ukazka, aky si idiot a ako si sa krasne zakopal: [odkaz]

Presne tak, kto vie, ten vie...a vie, ze si idiot, ktory sa odfajci na pockanie, ako teraz.
Ja ta uz lutujem a prajem skore uzdravenie ;-)
Z vykladu
| 12. 4. 2014 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Z vykladu
| 11. 4. 2014 23:23
Když se hádáš s ***m tak se nejprve ujisti, že on nedělá totéž ;)
Winterkom
| 11. 4. 2014 19:15
Winterkom měl tehdá pravdu, Hyundai jede...... :yes:
Winterkom
| 11. 4. 2014 19:26
A ještě před ním to říkal Topper >:-[]
Avatar - Ji/Ri
Winterkom
| 11. 4. 2014 20:55
volá sa Kia-world ;-) len tak medzi nami
Winterkom
| 11. 4. 2014 21:13
A jindy zase Jackyl nebo Hyde :-)
Winterkom
| 11. 4. 2014 23:32
Haha přesně :-)
Winterkom
| 12. 4. 2014 18:59
>:D :yes: ten tady toho naplácal. To by bylo, aby se něco z toho nestalo :-)
Avatar - 3_diamanty
Winterkom
| 11. 4. 2014 20:13
vola sa Winterkorn ;-) len tak medzi nami
:D
| 11. 4. 2014 19:20
Škoda Citigo je společně se svými sourozenci v současnosti nejlepším miniautem. >:D >:D >:D tak ten je dobrej
Avatar - Emel
:D
| 11. 4. 2014 22:45
V současné době asi ano, ale je to otázka priorit. Twingo ještě není, Cygnet už není ;-)... pětikilo a iQ jsou orientované trošku jinak. Osobně bych si šel projet Up! a Pandu... a možná tu i10, v téhle třídě dominance Kie nad H neplatí.

PS: ale pokud by byl dobrý deal a stačilo by mi 3dv, tak bych se nebránil ani Ka nebo starému Twingu...
:D
| 11. 4. 2014 22:58
Já bych se nebránil ani Citigu ;-) ta verze sport v bílé a na příplatkových bílých discích už vypadá hodně k světu. :yes: Jak jsem již napsal níže tak současný třídní král je jasný tedy Panda. Už jen tou nabídkou motorizací, volbou pohonů... Uvidíme co předvede nové Twingo.
Avatar - Emel
:D
| 12. 4. 2014 09:59
Panda, jo... proč ne. Z druhé strany zase Panda neumí to 3dv... a 1.0MPI 55kW je podle všeho plně vyhovující pro hlavní proud.
:D
| 12. 4. 2014 11:26
pokud nutně potřebuješ třídvířko tak jo... ale jinak?
Za stejnou cenu můžeš mít lepší auto. Jen má prostě vzadu ještě jedny dveře, který třeba použiješ jendou za rok... ale chleba tam nežerou, ne?
;-)
Avatar - Emel
:D
| 12. 4. 2014 16:46
Auto je těžší, kastle méně tuhá, přední dveře kratší...

Já souhlasím, pro většinu je 5dv ok, lepší nebo stejné, dozadu jdou dát sedačky a tak dál. Nabídka 3dv je bonus, stejně jako silnější motory... 1.0TSI by byl hezký doplněk, nicméně 95% lidí to neocení.
:D
| 12. 4. 2014 17:04
Tuhost kastle nikdo neřeší ani Octavie RS, která je kvůli 5. dveřím také nižší oproti sedanu. Proč to nějak řešit u těchto prcků. Výhodou by měla být nižší cena. Ale to už je asi při současných prodejích asi dost na hraně. Někomu vyjde, že se to ještě vyplatí vyrábět, někomu ne. Kdoví jaké prodeje 3.dv. musí být, aby se to ještě vyplatilo.
:D
| 12. 4. 2014 13:59
A jaký přínos má třídvířko? Troufám si tvrdit, že u tak krabicoidního tvaru karoserie nemá ani estetický přínos a praktický už vůbec ne. 3dv je nežádané a skoro se divím, že jej takový stratég (jakým koncern VW bezesporu je) vůbec vyrábí. Na absenci druhého páru dveří tratilo právě Twingo.
Motorově není Citigo vůbec marné, ale je příjemné mít možnost výběru. ;-)
Avatar - Emel
:D
| 12. 4. 2014 16:48
Jak píšeš v poslední větě - je příjemné mít možnost výběru. To platí úplně stejně pro kastli jako pro motory. Celá NSF dohromady má hodně slušná prodejní čísla, tak se jim holt to třídvířko zaplatí. Já jsem spíš překvapený, že nejsou ty jiné motory, na tom si VW obvykle zakládá.
Avatar - 3_diamanty
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 19:33
vcelku jednoznacne, nie je o com :yes:

inak je zvlastne ze v nemeckom autobilde i10 porazila Up [odkaz] ale na auto cz citigo porazi i10.... zaujimave ale chapem ze sme na ceskom webe kde stale vyhra skoda :yes:

i10 je minimalne v interieri o level vyssie ako citigo.... o celkovom dotiahnuti auta k dospelosti tiez skoda debat.. tu je i10 jasny vitaz o celu namornu milu... :yes:

tu je jasny vitaz segmentu [odkaz] ... gratulacia hyundaiu :yes:
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 19:40
S interiérem 100% souhlas ten je úplně někde jinde. Navíc i10 nabízí 2 motory. Citigo rozhodně není nejlepším miniautem. Aktuální třídní top je pravděpodobně Panda.
1.2 69hp | 0.9 twinair 85hp | 1.3 multijet 75hp, možnost pohonu 4x4, žádné holé plechy... o tom si může nechat Citigo zdát.
Avatar - 3_diamanty
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 20:06
panda ma najvacsie moznosti co sa tyka vyberu motorov aj vybavy aj ma dobry imidz to je pravda.... ale priestornostou a dospelostou interieru aj kufrom na i10 nema.... samozrejme kazdy kraluje v niecom inom.... imidzovy kral segmentu je f500 .... panda ma zase vyhody napriklad volby 4kolky.... ale v komplexe beznych vlastnosti bezneho miniauta je i10 top.... ponuka pre 4 ludi najvacsi priestor aj kufor a ponahana aj niektore o triedu vacsie auta ( micra, swift ) ...

napriklad ten nestastny detail u citiga ako je to vyklopne zadne okno ktore sa neda klasicky stiahnut uplne zbytocne degraduje cele auto... je to uplna banalita ale nepaci sa mi to a uplne to kazi dojem z celkovej dospelosti a praktickosti auta... neviem aky mas na to nazor ale par veci v citigu a upe akosi nedomysleli a pre par usetrenych centov pokazili takto dojem z celeho auta....
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 20:12
Prodejní čísla hovoří trochu jinak o tom kdo je top třídy. ;-)
Citigo je dobré auto, ale je pravda že ty ošizená místa jsou až moc na očích. ;-\
Avatar - 3_diamanty
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 20:42
ozeliem aj to plato bez snurky v kufri aj tie hole plechyy v kufri ktore nemam na ociach ..... ale to zadne vyklopne okienko je proste pruser.... takisto otackomer je hrozne maly.... sedel som v cervenom Upe na predajni vw ked som bol s kamaratom v servise asi pred pol rokom.. a ten otackomer tam radsej ani nemali davat... je to otras... nech mi nikto nevravi ze vw to nevie lepsie spravit.... je to skoda... i10 je dotiahnute kvalitne do konca... fakticky nema slabe stranky, podobne aj panda.... ale co predavdza up je na nemcov moc zvlastne .... nepochopil som co sleduje vw tym ze otackomer da co najmensi a nejneviditelnejsi... usetril tym snad vw nieco ze ho dal mensi a neprehladnejsi? neviem... to vie asi len winternkorn
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 20:54
Otáčkoměr se ti může zobrazovat i na displayi "move and fun" ;-)
Avatar - 3_diamanty
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 20:56
ano viem ... ale narazam na ten malicky pred volantom... bud ho mali spravit v normalnej velkosti citatelny beznym ludskym okom alebo ho tam nemali davat vobec.... nevyzera to pekne ked neplni svoj ucel a tvari sa ze tam je ked tam vlastne ani nechce byt.....
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 21:33
Jó, koukám, jsou tu závodníci, kteří jezdi v takových prccích podle otáčkoměru. Jako správní piloti. >:D

Prozradím ti něco. Ten otačkoměr je tam v podstatě k ničemu. ;-)
Avatar - 3_diamanty
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 21:36
otackomer mi tam chyba kvoli inym veciam, nie kvoli zavodeniu ;-) ... rad sa pozeram na otacky ked jazdim ale nezavodim pritom >:D to je taka moja uchylka >:D ... chapem ze najdu sa ja taki ktorym by ani rychlomer nechybal .... ja som zase zatazeny na otackomer
Avatar - wikinko
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 13:02
a ty na ten otackomer dovidis z detskej sedacky?
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 21:44
Jossalito: Máš pravdu ;-) já mám v Pandě otáčkoměr jako kráva a prakticky na něj nekoukám. Jen pro kontrolu jestli nedrží vyšší volnoběžný otáčky. Jinak je to tam úplně na nic. ;-) Ale ten systém kdy se zobrazuje otáčkoměr a ukazatele teplot provozních kapalin na displayi se mi na citigo hrozně moc líbí. :yes:
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 22:54
Ano, máš pravdu! ;-)
Osobně kvituji fakt, že za ten displej s navigací a info o voze se připlácí směšná částka.
Žádné předražené Amundseny a Columbusy.
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 23:03
Ta cena je opravdu hodně směšná. Ta navigace je trošku pomalejší, ale jinak to nemá chybu a navíc dokáže navigovat i pěší ;-) :yes: Ony vůbec všechny příplatky u Citiga jsou docela nízké. Škoda jen že se nenabízí s 1,2 TSi to už by mohla být zábavná hračka.
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 23:09
Stále doufám, že s faceliftem přijdou s 1.0 tsi.
No, uvidime. Byl bych pro.
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 23:41
Já navrhuji 0.5 TTsi (to 2x TT znamená Turbo Turbo). :yes:
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 11:49
No trojčata mají stejný prodej, jako Panda. :-)
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 14:02
Bo jsou na to tři ;)
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 15:32
Trojčata mají o dost vyšší prodej než Panda
[odkaz]
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 17:00
Ano pokud sečteš všechny tři modely. >:D To je jako sčítat prodejní čísla Fiatu 500 a Fordu Ka protože mají společný technický základ a vyrábí se ve společné fabrice. :-)
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 17:39
Jo až na drobný detail, že trojčata skončí v knihách účetních z Vlkohradu, 500 a Ka ve dvou různých koncernech. Smysl má spíš sčítat Pandu a 500, protože je to jeden koncern a také společný technický základ.
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 21:57
Není pravda ;) To je jako tvrdit, že prachy z prodeje vozu z Ferrari sebere Fiat.
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 22:20
Ve formě dividend samozřejmě sebere.
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 11:38
Já myslím že to v tomto připadě sčítat jde.....prostě druhým o tenhle počet tržně ubylo.Kdyby se to vyrábělo jen v jedné verzi a nazvu, prodej by byl imho podobný.Kdo by kdy čekal, že Panda dostane "nakládačku".Byla tady kdysi kvůli tomu mela....jinak mě to je jedno, ty prcky z koncernu zrovna vůbec nemusím.
Avatar - Emel
vybral by som si i10
| 11. 4. 2014 22:55
Pokud jsi četl i test a ne jen výsledek, tak víš, že Up! prohrál díky vyšší ceně (cca. 2k€) a kratší záruce, v tomhle testu je Škoda levnější. Testována navíc byla verze 44kW u Up!, CitiGo v tomto testu má 55kW.
Avatar - Starfighter
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 13:12
Budeš i10 rozjíždět stejně, jako onehdá ***nto? >:-[] Mimichodem, ta malá Kia s kapřím nosem už u tebe není víťaz segmentu?
vybral by som si i10
| 12. 4. 2014 13:36
Že i10 vyhralo v Autobilde ? To je síce pravda !No týto popletení chlapci testovali VW a nie ŠKODU ! Navyše aj tak sú určite podplatený a nekompetentný,keď nevedia že Škoda ist best ! To vie predsa každý ! :-!
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 10:12
Chcelo by to trochu potrénovať pravopis. V štyroch vetách tri "ypsilony", to netolerujú ani na prvom stupni ZŠ...
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 12:01
Možno nie som v gramatike "lúmen",ale narátať do päť viem. Na rozdiel od teba.Inak si bol úplne k veci. :yes:
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 18:23
Ja som ich nepočítal, to bol odhad. Z tých ypsilonov sa mi zahmlilo pred očami.
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 20:33
Ja ťa chápem.
Pre teba 1,2,3,4 a 5 presne tolko máš prstov na ruke. ;-) To odhadne presne aj môj papagáj. ;-) Na budúce zas daj niečo k veci.Inak čo som tak omrkol tvoje príspevky,tak okrem matiky pokrivkávaš aj v slohu,ale hlavne,že si k veci. >:D
vybral by som si i10
| 14. 4. 2014 12:00
Ja viem, že inak si dokonalý. Ja nie som. Ja iba nepíšem hrúbky. ;-)
vybral by som si i10
| 14. 4. 2014 16:05
Čo už,aj tak sa mi viac páči i10 ako Citygo.Howgh. :yes:
Avatar - dal
vybral by som si i10
| 13. 4. 2014 18:03
i10 to vyhrála díky ceně. U nás by to asi prohrála protože ten UP! se dá koupit levněji!
Když budu porovnávat stojící auta, tak vyhraje Hyundai. Jakmile se svezu vyhraje UP!(Citigo).
ne všude
| 11. 4. 2014 19:45
čumím že i10 má vzadu kotouče , vlastně to už začíná být standart ...
ne všude
| 11. 4. 2014 19:48
U takových prcků bych bubny neviděl jako problém. Možná z estetickýho hlediska, ale po stránce funkčnosti naprosto dostačující.
ne všude
| 11. 4. 2014 21:32
.
Avatar - Đawson
porovnání
| 11. 4. 2014 20:17
citigo mám a i10 sem měl den pučenou úplně novou, hjundé líp vypadá, interiér je nesrovnatelně lepší, ty vychvalované sedačky tedy už o tolik moc ne >:D ale vybírat si citigo nebo i10, beru i10, citigo sice líp jede, svítí, brzdí a sedí na silnici a je v něm asi i více místa, ale ten interiér je děs běs
Avatar - 3_diamanty
porovnání
| 11. 4. 2014 21:10
keby malo citigo caluneny interier bez holych plechov a aj kufor, keby malo zadne okna otvaratelne ako bezne auto ako aj 28 rocna skoda 105L a keby malo snurku na plato v kufri co ma aj kdejaka indicka 10 rocna tata za par tisiciek a otackomer by nemal priemer 4cm ale aspon 8cm a okrem 55 kw a 44 KW by sme mali aspon nejaky 60 a viac kilowattovy motor najlepsie stvorvalec tak byto mozno bolo aj celkom schopne auto..... cloveka zamrzi ked vie ze auto na to ma ale z nejakeho zvlastneho dovodu mu nie je dopriate byt tam kde by malo byt.... ci tymto setrenim si up a citigo zakaznikov ziskali alebo odlakali asi vie len Winterkorn ... ale zaujimalo by ma akoby reagoval keby som sa ho par veci spytal ohladom setrenia.... asi by nemal moc usmev na tvari... a zrejme po prichode i10tky ho uz davno nema ;-) ... podla mna je chybou ze sa setrilo na banalitach za 5 eur ktore maju dost prakticky velku uzitkovu hodnotu v ociach zakaznikov.... iste o dost vacsiu ako je ich papierova vyrobna a usetrena hodnota.... take klasicke zadne otvaratelne okna su na nezaplatenie... tu nie je o com.... to setrenie sa moc nepodarilo....
Avatar - twistedTSD
porovnání
| 12. 4. 2014 10:49
Tak si to zase trochu uvedeme do reality. Zadní okna neotevíraná jako "běžné auto" má snad třetina všech mini. Včetně nového Twinga. O otáčkoměru jste se již bavili. Výkonnější motor by neuškodil, ale pro většinu zákazníků je vzhledem k určení vozu zbytečný a nepřiplatili by si. Nemluvě o tom, že i10 s 1.2 díky své ceně pomalu postrádá smysl.

Souhlasím, že na NSF se šetřilo na více viditelných místech, než by bylo vhodné a věřím, že v dojmu z interiéru je i10 výrazně překoná...Nicméně, není to jen o interiéru.
porovnání
| 12. 4. 2014 11:30
ještěže vy, kluci škodovkářský, si to vždycky dokážete vysvětlit.
;-)
Já v zásadě souhlasím se vším, co je nahoře napsané - až na těch 60kW.
K čemu v autě tohodle typu?
Já mám v Puntu II 44kW a úplně v pohodě stačí i pro jízdu po dálnici - nebo ve čtyřech.
Všichni si toho "nebo"... to znamená nikoliv současně.
;-)
Má to ale slušnej moment... je to 1.2.
Avatar - twistedTSD
porovnání
| 12. 4. 2014 16:44
Na nejzásadnějším bodu příspěvku se shodujeme a co se zbytku týče - nesouhlasíš snad s něčím? Konstruktivní odpověďi bych fakt uvítal více než opakované narážky na to, jak jsem zlý a ošklivý škodovák.
porovnání
| 12. 4. 2014 18:05
promiň - ale já si nemyslím, že vy škodovnáři jste zlí a oškliví... tuhle jsem to tady psal: je mi líto, že se necháváte zblbnout a připravit o peníze.
To je celý.
;-)
Avatar - Bazalt
porovnání
| 14. 4. 2014 21:55
Tuším že měl na mysli 5dv model s otvíracími křidélky... ano u třídveřových se zadní okna moc neřeší ale výklopné okno u 5dv je docela síla to musíš uznat.
Nadpis...
| 11. 4. 2014 23:37
… a bylo jasný kdo je vítěz. Škodofku totiž nikdo neporazí. Ty plky mezi nadpisem a závěrem je pak už zbytečný číst >:D :yes:
Avatar - aproximus
citigo
| 12. 4. 2014 09:24
je sice uvnitř hodně kontroverzní, ale zvlněný design hyundaie se mi teda vůbec nelibí. tady boduje citigo, resp. up :yes:
je to porad stejny... a je to skoda.
| 12. 4. 2014 10:00
hned prvni veta proste konstatuje. Nejlepsi auto ve tride. Dal nema smysl cist. Ale nejvic tim ublizujou prave Skodovkam.
Citigo
| 12. 4. 2014 11:28
Škoda Citigo so súrodencami je najlepšie mini? A nech teraz vážená redakcia tvrdí, že je profesionálna, nezaujatá a netendenčná... Vopred je jasné, kto vyhrá, nech sa deje hocičo... A potom pro-forma napíšu aj niečo kritické k víťazovi, nech to nie je až také okaté...

Faktom je, že Citigo ťahá za kratší koniec. Má lepší podvozok, ale to je tak všetko. Svižnejší motor je fajn, ale v meste to až tak nezaváži, a tam je takéto auto určené primárne. Aj o čosi širší interiér poteší, čo je škodovky taký malý zázrak. Vítanejší by však bol o triedu vyššie.

Dizajn i10 je z iného sveta, je moderný a dynamický, Citigo je voči nemu taká holá plechová krabička. Markantný rozdiel je tiež v ergonómii, Citigo trpí niekoľkými kopancami, vzniknuvšími snahou šetriť. Tie sú hlavnou príčinou reálneho víťazstva i10. Na Škode Citigo dokáže liezť na nervy dosť vecí, ktoré pokazia dojem z lepšej jazdy, než akú ponúkne i10.

Keby Škoda Citigo dostala kompletné čalúnenie kabíny aj kufra, riadne ovládanie elektrických okien, lepšie sedadlá s nastaviteľnou opierkou hlavy, zadné plató na šnúrkach - a možno ešte nejaké drobnosti, na ktoré som si nespomenul, bola by tá prvá veta pravdivá.
Avatar - 3_diamanty
Citigo
| 12. 4. 2014 12:42
samozrejme ze i10 je lepsim autom.... je dotiahnutejsie do posledneho detailu bez snahy setrit na somarinach a to je proste parada
[odkaz]
i10 :yes:

povedal to aj rasto chvala... ktory pri teste i10 jasne povedal ze i10 je novy kral segmentu ktory stanovuje novu uroven komfortu a dospelosti v mini triede.... a ja nemam dovod s nim nesuhlasit ;-) v tychto veciach ma skutocne jasno a je to nezaujaty odbornik ktory vie co vravi
Citigo
| 12. 4. 2014 14:35
Problém i10 je to, že jde jen o zmenšené větší auto. Je absolutně bez nějakého charakteru či výrazu. Naprosto bezpohlavní a nudné. Kupovat ho proto budou jen zákazníci, kteří půjdou jen po ceně. i10 sice bude levnější, ale asi ne o tolik, aby kvůli tomu budoucí zákazník zapomněl na radost z nového auta. Proto bude v této třídě kralovat 500, Twingo a UP. i10 Zůstane autem pro Indii, kde musí sloužit jako plnohodnotné rodinné auto. Evropský zákazník však touží po něčem jiném.
Citigo
| 12. 4. 2014 20:25
Akože Hyundai extra nemusím, ale označiť ho za nudný a bezpohlavný a najmä vedľa Škody Citigo? Ty si niečo pil...?
Avatar - miromen
Citigo
| 12. 4. 2014 23:36
Nevim kdo co pil ale nechapu tu nadšenost některych ze vzhledu i10.....nic čim by zaujala nebo měla byt tak vyzdvihovana. Interier vypada fajn ale ten mužu hodnotit zatim skrze monitor.
Citigo
| 13. 4. 2014 10:10
Ja osobne žiadne nadšenie nepociťujem ani neprejavujem, ale ak z týchto dvoch min niektoré pôsobí nudne a bezpohlvne, i10 to nie je. Ak i10 ničím nezaujme, tak Citigo už vôbec nie, naopak, holými plechmi a lacnými riešeniami môže odradiť. To je celé.
Avatar - miromen
Citigo
| 13. 4. 2014 10:16
Upřimně jak se mi Citigo nějak zvlašť nelibi oproti UP tak mě svym vzhledem určitě zaujalo což o i10 řict nemužu. A s interierem problem taky nemam i když ten v i10 pusobi dospěleji. Naopak v tehle třidě mě docela zklamal interier Pandy ktera se mi naopak libi nejvice svym exterierem.Takže kdybych se měl rozhodnout čistě na zakladě vzhledu tak volim UP.
Citigo
| 13. 4. 2014 11:01
Já to vidím naopak. i10 na mě působí, že je na trhu už alespoň 10 let a že jsem už ji někdy dávno viděl. A už tehdy mě nějak nezaujala. Proti tomu Citigo a především UP na mě působí aktuálně, originálně a neprojdu kolem nich bez povšimnutí. i10 je větší auto než konkurence a z toho evidentně těží u prakticky založených jedinců. Ale klasický kupující těchto prcků podle mě velikost až tak neřeší. Naopak. Spíš chce co nejmenší auto. Pokud by chtěl větší, tak jde o třídu výš.
Citigo
| 13. 4. 2014 11:42
Hele, nech to na zákaznících....a pak vyřkneme ortel. >:D A bude to jasný a bez okecávání..... ;-)
Citigo
| 13. 4. 2014 12:03
Máš samozřejmě pravdu. Jen se pak nebude o čem bavit. :-)
Citigo
| 13. 4. 2014 12:18
Tak jsem zvědav jestli bude mít Citigo v Evropě přes 70 000 ks prodaných.Tolik plánuje zhruba Hyundai i10.Pro příklad v roce 2010 prodali v Evropě přes 100 000 i10,ale samozřejmě probíhalo šrotovné,takže malá auta šla na odbyt.
Rok 2013:Citigo 43 000,i10 60 000.Takže je jasné co jde více na odbyt.
Avatar - twistedTSD
Citigo
| 13. 4. 2014 21:38
To není úplně fér. Prodeje Citiga jsou a budou ve stínu up!u.
Avatar - dal
Citigo
| 13. 4. 2014 21:57
Nevím, ale Citigo mi vedle UP! připadá jako špatný vtip!
My např. máme UP! doma ale Citigo by nás nenapadlo koupit.
Avatar - Emel
Citigo
| 13. 4. 2014 22:09
Předek se VW povedl víc... ale jinak je to stejné auto. Třeba černé zadní dveře mě moc neberou...
Citigo
| 14. 4. 2014 20:30
Není fér?A za to že je Citigo ve stínu UP!u asi můžou korejci,ne?
Korejci si musí sami v Evropě budovat image,netlačí je mohutný domácí koncern (pro upřesnění domácí na největším evropském trhu)...
Citigo
| 12. 4. 2014 22:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Citigo
| 13. 4. 2014 14:48
Nerad to pisem, ale Rasta Chvalu treba brat s rezervou. Je stupleho vzrastu a tak by sa nemal moc vyjadrovat ku komfortu a priestrannosti.
Avatar - rokyta.p
raději cígo
| 12. 4. 2014 21:45
Recyklované plasty nejsou vše, zbytek auta je zas rozdíl, proto z uvedených volím Cígo. Auto se musí projet, ne vybírat po netu, pak bude rozdíl zřejmý.
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 14:08
Pravidlo č. 1 - vítězí Škoda
Pravidlo č. 2 - když neplatí pravidlo č. 1, tak vítězí Škoda >:-[] 8-s

Je to vlastně směšné, nemá smysl ani číst test. Ale co se diskuse týká, pak jestli podle některých je design i10 nudný a bezpohlavní, pak design Citiga je doslova k uzoufání. Jistě, i10 se přiblížilo i20ce, ale i co do vzhledu působí vlastně dospěleji. Je nezaměnitelný s ostatními konkurenty a přitom dospělý. Vzhled i10 je ve třídě snad nejlépe zvládnutý, žádný kýč jak nové Aygo, vlastně jen Twingo a Panda dokáží držet krok.

Velebit vnitřní šířku Citiga, která vznikla na úkor odkrytých výplní dveří a jejich slabé tloušťky a v důsledku tohle ještě vynést jako přednost? Stejně tak motor Citiga - co že má Citigo v základu? A co má v základu i10?

i10 je reálně o třídu dospělejším vozem. Vítězství Citiga působí hoooodně křečovitě, ale bravo redakce, vyšlo to >:D >:-[] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 14:59
suhlas napisal si to dobre....

zaujimave ze k tebe nema nikto blbe pripomienky pritom ja som vyssie napisal to iste ;-)

i10 je jasny vitaz suhlasim, najdospelejsie miniauto na trhu a ja neviem preco to mnohi stale maju problem pochopit a uznat .... nechapem tomu, kazdopadne hyundai slape :yes:
Avatar - Emel
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 15:43
To je jednoduché... v neděli odpoledne má většina diskutérů jiné věci na práci ;-) .

Krom toho, vše bylo napsáno výše. Jak už jsem napsal tobě - doporučuju ten test Up! vs. i10 přečíst celý a ne jen výsledek. Pokud tu proti sobě stojí silnější Citi a slabší i10, pak bych zřejmě také upřednostnil Škodu...
Avatar - bronch
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 16:44
...pozeral som obe auta v inchebe na autosalone, a i10 ma dizajn budikov ako lacne auta z rokov 90tich. Je to strasne nudne auto. Motor (1.0L) ma velmi pazravy a kazivy (chceckni fora o novej kia picanto s rovnakym motorm) a budes nemilo prekvapeny.
Takisto nevidim ani ziadnu cenovu vyhodu oproti inym autam. H/K je cisty brainwash.

...Up je uplne v pohode, tie hole plechy vo vnutri mi vadia najmenej (je to imidzove, ma to aj 500vka), palubovka je ok, motor vydareny.

Doteraz som vlastnil Citroen C1, len pre info.
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 20:44
Spise mi prijde ze brainwashing je povazovatni holych plechu ala Sade 120 za imidzove
Avatar - dal
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 20:57
Ani jeden případ by jsem nenazval vymýváním mozků, u Hyundai(i10) je to sázka na masivní a někdy i konfrontační reklamu, u Škody(Citigo) by jsem to pochopil "nemáme co skrývat". >:D
Avatar - miromen
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 00:10
No imidžove to možna neni ale je to běžna věc v tehle třidě takže nic co by se vymyklalo. A z meho pohledu to nevypada špatně.
Avatar - dal
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 20:49
To, že ostatní nechápou z tvého pohledu jasné věci je asi rozdílností v myšlení.
Většina zdejších diskutérů se o auta nejenom zajímá ale i jim i trochu rozumí nebo mají nějaké zkušenosti.
S tebou je to těžké, protože vynášíš předčasné závěry nebo moudra bez toho aby jsi měl nějaké zkušenosti z danou problematikou na základě vyčtených informací, které ani neumíš správně pochopit a začlenit.
Navíc jsi si vybral z nějakého nepochopitelného důvodu korejské značky jako svoji modlu.
Doporučuji v první řadě sundat klapky a dál se uvidí.
;-)
Avatar - aproximus
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 16:31
design i10 není jen bezpohlavní, on je hlavně zoufale nemoderní, viz třeba zadní partie. stavět ho vedle pandy nebo twinga je hodně odvážné. zato takový up a dejme tomu i to citigo, jsou imho v rámci mezí designově povedené (alespoň co se exteriéru týče). nikde nic neruší, vše je jak má být (linie oken) a nepůsobí cirkusovým nebo devadesátkovým dojmem..
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 23:23
Up! vzhledově dejme tomu, příď a záď alespoň něco předvádí. Ale Citigo? Vždyť to je naprosto bez myšlenky. Na krabici od bot ti taky nikde nic nepřekáží, vše je jak má. A přesně takové je Citigo - krabice na 4 kolech :-!
Avatar - miromen
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 23:59
Podivej se na naměřene hodnoty vnitřni šiřky. Citigo utika o jednu třidu prostě rozdil je opravdu obrovsky. A vubec nechapu co maji chybějici plasty společnoho s vnitřni šiřkou. Hodnoty se měři mezi madly a ve vyšce loktu tedy tam kde to ma smysl.
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 00:27
Hodnoty sa meraju medzi vyplnami, v mieste najvacsej sirky, nie medzi madlami.
Kazdopadne je Cigo vyrazne sirsie.
Treba vsak povedat, ze pravda je aj to, ze ma subtilne vyplne oproti i10; vidiet to pri porovnani sirky interieru (okna), kde je rozdiel 7/5cm a pri porovnani sirky v laktoch (vypln dveri) 8/8 cm.
Avatar - Emel
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 07:40
Bude zajímavé, jestli se Hyundai podaří urvat pět hvězd z nárazových zkoušek... ale měla by to být samozřejmost už i v této třídě.
Avatar - miromen
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 09:44
Však ano to je ta šiřka v mistě kde se poklada loket tedy na opěrku v nejširšim mistě.
Avatar - Emel
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 07:48
V zásadě máš pravdu, je to taková krabička na kolech... pokud na to ale dáš hezká kola, barvu a mlhovky, tak dostaneš dospělé a šmrncovní auto, kterým bych se já osobně nechal reprezentovat raději než většinou konkurentů (s výjimkou Up!, Ka, iQ).

[odkaz]

Nejproblematičtější je pohled přímo zepředu, té masce jsem pořád ještě nepřišel na chuť, respektive asi mi vadí ten schod mezi maskou a světly.

[odkaz]
Avatar - aproximus
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 12:21
to je bohužel věc názoru a vkusu. zajímalo by mě, když je citigo bez myšlenky, s čím tak objevným přichází i10. jasně, jde svou vlastní cestou, ale ta je asijská, ne evropská. citigo v horní konfiguraci se mi líbí daleko více, než nemoderní rozteklý hyundai..
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 20:02
Jestli tohle nazýváš rozteklým nemoderním designem, pak bys měl navštívit očního >:-[]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - aproximus
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 08:25
nebudu se tady s tebou přít o subjektivních věcech.. uznávám, že v té šedomodré barvě vypadá i10 lépe než v černé. přesto však dávám přednost čistému stylu před cirkusem. [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 20:49
Ono pokud Skoda udela holatko o pomalu 100kg lehci, je jasne ze chybejici vyplne dveri nabidnou vice mista a i motoru to prospeje. Bodovani o nicem, zalezi jak si to nastavis. Prijde mi to jak porovnavani utulneho auta pro soukromnika a holatka uvnitr s plechama pro firmy
Avatar - miromen
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 00:06
No ty jsi si to nastavil evidentně podle sveho.
Avatar - twistedTSD
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 21:43
Můžeš mi prosím vysvětlit, čím základní tříválec i10 drtí tříválec Citiga? Nech mě hádat - "protože VW"?

A vnitřní šířku má na svědomí absence plastu pod okny? To jako...fakt?

Ani nepočítám s odpovědí...
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 13. 4. 2014 23:16
Ale zase se mi tu snažíš podsouvat něco, co jsem nenapsal. Netvrdím, že 1.0 od VW je špatný, ani že jej korejský motor "drtí" (kdes na tom byl?). Ale základní 1.0 od VW zkrátka není žádná sláva a je zase smutné, že z lidí jen tahají další peníze za to, že si většinou připlatíš za silnější motor. O kolik je výrobně dražší než základ? A je vůbec výrobně dražší :-O ?... Takže pokud porovnám základní 1.0 od VW vs. 1.0 od korejců, pak se přikláním na stranu koreje.

Ano, jestli nechápeš, že vnitřní šířka se ti zmenší, když dveře překryješ plasty, pak doporučuji alespoň 1x za rok vzít šroubovák a sundat si na vlastním autě výplně dveří >:-[] :-!
Avatar - dal
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 08:43
Jel jsi vůbec s tím základním motorem?
Já s ním občas jezdím a je to super motůrek. Jel jsem i se silnějším a ten rozdíl tam není nějak výrazný, naopak na dálnici mi paradoxně připadal ten slabší lepší protože při 130 točí míň otáček. Myslím, že kdyby byli tyto motory za stejnou cenu, plno lidí by zvolilo ten slabší motor kvůli spotřebě. Rozdíl je jen v nastavení(krouťák mají stejný) a ten silnější má kratší převody. Až ten korejec bude tak pružný a bude jezdit hluboko pod 5l, tak mu klidně dej přednost.
Máš pravdu v tom, že koncern tahá z lidí další peníze i když se v tom oproti minulosti zlepšil viz G7, stále to tam je viz OIII.
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 18:36
Jel jsem s nejsilnější a nic míň si neumím představit. A 11 kW je celá 1/5 výkonu... Těch 55 kW je ale relativně vysoko, takže při běžné jízdě nemusí být rozdíl až tak výrazný, to uznávám. Ve městě se není o čem bavit - tam splní i základ dobře svoji funkci. Ale vydej se se Citigem za hranice města a pochopíš ;-)

Ještě jinak - Citigo jako 2. či 3. auto do rodiny klidně se základem. Ale mít to jako jediné auto, které musí zvládnout vše, tedy i okresky a dálnice, pak 55 kW.
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 20:35
:yes:
Avatar - twistedTSD
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 20:46
K první reakci - tak tedy jinak, bez hyperbol - "Stejně tak motor Citiga - co že má Citigo v základu? A co má v základu i10?" Rád odpovím: Tříválce 1.0 pod 50 kW, které si vzájemně nemají moc co vyčítat...Stále tedy nechápu, z jakého důvodu se přikláníš na stranu Korejce.

K 44 kW: Ano, jak sám říkáš a jak mohu potvrdit ze své zkušenosti, do města stačí (byť ano, tím to celkem hasne). A věř či ne, primární určení minivozů je 2./3. auto do města. To je mimochodem důvod, proč se u nás mini skoro neprodávají...Takže...argumentovat tím, že pokud má zvládnout vše - okresky i dálnice - je 55 kW nutností?

A ano, i10 s 1.2 se pro tuto funkci "zvládnout vše" hodí určitě lépe. Ale...Doporučuji se podívat, na jaké ceně ve výbavě postrádající i centrál s DO začíná.
Avatar - rohYpnol
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 15:54
Já nikde neberu, že Citigo by snad mělo být určené jinam než do města. Jenže jaksi jsme v ČR, takže 1 vůz musí umět plnit velmi často vše. A pokud bydlíš ve městě, pak Citigo může být logická volba - jenže ouha, bude se muset poprat i s výlety i dovolenou.
Avatar - dal
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 08:48
Je to trochu jinak. Do města a na kratší trasy se hodí lépe ta silnější verze, ta slabší na dálnici. Nevím proč to tak zpřevodovali (silnější má kratší převody), logicky by to bylo obráceně. Zatím jsem jel jen párkrát trasu kolem 200km včetně dálnice a úplně OK.
Dech dochází jen v opravdu prudkých kopcích, jinak těch 140 drží v pohodě.
Nebál by jsem se ve dvou do Chorvatska.
Avatar - vabis
Předem daná pravidla
| 18. 4. 2014 17:50
Stejně už to měla Fabia 1 gen 1.4 , 50kW mělo pomalejší převod něž 44kW. Souvisí to s tím, jak je motor naladěn a kdy má "optimum". Paradoxně ten silnější je točivější a má ho výš. Zde se historie opakuje. Proto třeba nekoukat jen na počet kW (fakt zaklínadlo) ale projet se ;-) JJ i na dálnici se Cígo (jako jedno z mála mini) drží dospěle :-!
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 20:34
Však výše byl dán odkaz na test s i10 a základní motorizace UP!.
A dynamičtější výrazně byla i10.Spotřeba v tom testu 0,1litru! lépe pro UP!
Tak nerozumím tomu,jak můžou být motorizace 44 a 55 kW téměř shodně dynamické?
Avatar - twistedTSD
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 20:54
Jak píše, krouťák je totožný a výkonový rozdíl se projevuje ve vysokých otáčkách. Tudíž pocitový rozdíl při běžné jízdě pravděpodobně nebude až tak výrazný, jak se zdá.
Předem daná pravidla
| 14. 4. 2014 22:50
Výrazně dynamičtější? První hodnota i10, druhá hodnota Up.
0-50 4,4 vs 4,8
0-100 14,9 vs 15,0
0-130 30,4 vs 27,8
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 15:17
No tak když píše provoz na dálnici,tak neakceleruje z nuly. :-! první hodnota i10,druhá Up!
60-100 15,1 vs 17,3
80-100 24,4 vs 27,9
Předjíždění bude tudíž úplně jiné s se základní verzí 44kW a 55kW.A ne stejné.
Ano v městském provozu a okresky.je to jedno.Ale tam to je jedno i zda I10 48kw nebo Citigo,Up! 55kW.Tyto vozy jsou určené především do měst takže všechny motorizace jsou plně dostatečné.
Pro srovnání z tohoto testu první i10,druhý Citigo 55Kw
60-100 14,9 vs 14,7
80-100 23,2 vs 21,9
Rozdíly ještě menší než u testu autobildu a hned je prý 55kW daleko dynamičtější.
Avatar - Ham.
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 19:04
Podstatné je zrychlení s řazením. Pružné zrychlení je o ničem, protože používá jeden rychlostní stupeň a když je jedno auto s delšími převody tak je rázem v nevýhodě. Stačí podřadit a je po problému.

UP 44kW se z 50km/h dostane na 130 km/h při postupném řazení za 23 sec
i10 48kW se z 50km/h dostane na 130 km/h při postupném řazení za 26 sec
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 19:55
O ničem?Tak až tady zase budeme diskutovat o motorech,konrétně o atmosférách a dowsizingovaných přeplnovaných motorech tak si na tuto větu vzpomeňte.
Dal psal že má motor v i10 horší pružnost než základ Citigu,což tak není.Navíc i akceleraci z 0 v nejpoužívanějších rychlostech pro auto určené především do měst,a nebo okresky,má také lepší.
A tvoje udaje jsou dle tachometrů?No pak se nedivím,že je Up!na 130!dříve,když více proměřuje.Mimochodem to má co do činění i se spotřebou.
Co tady ještě nezaznělo i10 také lépe brzdí.opět v městě celkem důležité.
Avatar - dal
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 08:50
Nezlob se ale já nerozumím tobě.
Předem daná pravidla
| 15. 4. 2014 15:20
Mě bude stačit,když porozumíš sobě.Ono při vyšších rychlostech vždy využiješ vyšší výkon.Viz můj příspěvek výše v 15.17.
Až bude tak pružný.
Tvůj výrok,který tedy s těmi čísly moc nesedí.
Předem jasný výsledek
| 13. 4. 2014 14:44
Zajímalo by mě, co by se autorovi testu stalo, kdyby to známkově "neukočíroval" a i10 by byť lehce vyhrála nad Citigem. To by asi byla mela a předvolání k šéfredaktorovi na kobereček.. Ach jo. ;-\ :-( :no:
zase klasika
| 14. 4. 2014 10:08
Opět o 3 setinky vyhrává "naše Škodovka", stačí si ale sednout do obou a v citigou se cítíte jako ve favoritu zatímco v i10 jako v autě o dvě třídě výše...a opět klasika: proti nejsilnější motorizaci škodovky se vybere nejslabší motorizace i10 (citigou přeci nemá v nabídce čtyřválec tak by to vůči škodovce nebylo fér..:).
Doporučuji zkusit si tu 1.2 v i10, je to "pocket rocket"
Avatar - dal
zase klasika
| 14. 4. 2014 11:12
V obou jsem nejenom seděl a jestli se chová někdo z těchto dvou dospěleji tak je to Citigo. Ta 1,2 jede opravdu pěkně ale raketa to rozhodně není. Vzhledem k podvozku by jsem stejně tipoval, že by ji to silnější Citigo ujelo.
Od dubna je 1,2 v i10 jen s automatem, takže ji vypráší i ta slabší verze Citiga nehledě na o 2l vyšší spotřebu. :-)
Avatar - BruceWayne
Nějak přehlížím
| 14. 4. 2014 11:12
auta typu 107, Aygo, Smart a další .... pro mě jsou nezajímavý a nikdy si je nekoupím. Některý z nich je výstřední a některý nezaujme ani na pohled. Jel jsem za jedním a říkal jsem si co to je??? Opravdu jsem ho neznal a myslel jsem, že je to nějaká hračka na 4řech kolech pro řidiče od 15 let. Ne, bylo to Citigo, ale tohle je snad hezčí :-! [odkaz]
Avatar - dal
Nějak přehlížím
| 14. 4. 2014 11:18
To si děláš pr..l?
Ta předražená hračka se nedá srovnávat s normálními auty!
Avatar - BruceWayne
Nějak přehlížím
| 14. 4. 2014 12:58
Já si pr...l nedělám, tu si z potenciálního zákazníka dělá VW-Škoda. Tak to vnímám já a nejsem sám :-! co tady čtu ....
Mladoboleslavský plátek...
| 14. 4. 2014 13:18
Čekal snad někdo od té prohnilé sebranky ze SM něco jiného? :-!
Avatar - Bazalt
Číst či nečíst...
| 14. 4. 2014 22:09
...tak jsem se opět nachytal a kliknul jsem na to! První věta mě vyrazila dech:"...nejlepší mini ze všech..." pro koho? Pro novináře na webu v ČR? Ano prodávají se dobře, ano nevypadá to jako auto pro holku a spousta chlapů potřebuje auto do města. Ano autopůjčovny v celé Evropě je nakupují ve velkém. Ano Ford Escort byl ve všech generacích jedno z nejprodávanějších aut své doby. Byl nejlepší? NE! Jen se dobře prodával. Slabé motory s vysokou spotřebou, málo místa, rezlo to jak hrábě na zahradě (také jsem jednoho vlastnil, jsem z té generace).
No nic, čtu co píšou a nevěřím očím, vzhled, interiér, výbava, prostor-všude vede i10 co se to děje? A pak najednou na konci-aha, vítězný CitiGo. Kde se vzal tu se vzal. Ani v jednom jsem neseděl, neřídil, nemohu posuzovat. Soudím jen místní "nestranost" která je již legendou. Octavia scout lepší než Forester a Jeep, Roomster lepší než cokoliv a boduje tu díky užší karoserii, tu díky klasickým dveřím které jsou prohlášeny lepší než šoupačky. 1.6 TDi je lepší než 1.6 cDi protože v jednom testu se to druhé ukázalo jako zbytečně silné a přemotorované. Rapid poráží cokoliv včetně Golfa. Octavia 1.2 TSi je lepší než Passat. HTP převlečené za MPI je pomalu motor roku a poráží jakoukoliv jinou 1.2 včetně Japonců, TSi jsou zázraky ačkoliv Ford, Fiat, Renault dostanou z 0.9 víc než VW z 1.2. No známe to že... Přeji hezký den.
Avatar - 3_diamanty
Číst či nečíst...
| 15. 4. 2014 11:18
tak to bola bomba.... napisal si to genialne :yes:

skoda proste stale vyhra.... a vobec pritom nevadi ze i10 porazila aj nemecky Up... na skodu predsa nema nejaky podradny sestersky nemec ze jo >:D .. zakony skodovackeho webu su proste neuprosne ;-) skoda octavia by podla mna tu na auto cz porazila aj Ecko od medaku.... je to tak... ver mi
Avatar - dal
Číst či nečíst...
| 15. 4. 2014 12:56
No já jsem četl pár testů kde i30 porazila Golf, i20 Corsu nebo ix25 Roomster. Ve všech těchto případech by jsem koupil to které prohrálo. Asi nejsem normální. :-(
Avatar - twistedTSD
Číst či nečíst...
| 15. 4. 2014 11:24
Neuškodila by ti trocha objektivity. Pěkně po pořádku. Vzhled není objektivním kritériem. Interiér - ano, zde není co rešit. Výbava - jo, za 300 litrů můžeš mít nadprůměrně vybavené i10. To je u mini fakt super...Prostornost - tady si snad Citigo nemá co vyčítat. Možná až na kufr se špatným přístupem.

Mimochidem, pobavilo mě, jak po původním 'objem ničím nenahradíš' místní experti pomalu přechází na taktiku 'ale konkurenční jednoválec 0.5 tri-turbo má koní víc!' (Pro info, predstavení 1.0 TSI je otázka měsíců)
Avatar - Bazalt
Číst či nečíst...
| 15. 4. 2014 20:37
Objektivita je že když si spočítám body za každý odstavec v testu vychází 5 pro i10 a 4 pro CitiGo. Vítězem je CitiGo protože má lepší motor a menší spotřebu. Ne proto že by nasbíralo více bodů.
Upřímě si myslím že dalo velkou práci jezdit s i10 za průměr 6.2. Pokud to tak opravdu je tak jsou v Hyundai pěkný matlové :-) Za tohle jsem jezdil se svým megane 1.6 z 2005. Při klidné jízdě kolem stovky i za 5.
Nepovažuji se za experta ale když si to ještě jednou přečteš tak si všimni že jsem psal o 1.2 atmosférách a 1.2 turbo. Experti jsou občas v místní redakci když v testech dávají proti sobě klasickou 1.2 a TSI-a pak hurá TSI je lepší!
K objemu co nenahradíš: Na dovolené jsem měl pronajatou Toyotu Previa víc jak deset let starou upravenou jako karavan. V6 3.0 automat. Spotřeba stejná jako u VW Polo MPI které nejčastěji dostávám z půjčovny. Jízdní styl mám stejný. Krajina podobná. Má smysl rozepisovat se o vlastnostech a komfortu MPV s V6 3.0 a automatem oproti Polu?
Avatar - Emel
Číst či nečíst...
| 16. 4. 2014 10:55
Ty body ovšem nemají stejnou váhu...

Pokud jezdíš s Polem za stejně jako s Previou, pak je něco špatně... a to i se zohledněním toho, že Polo z půjčovny je vylítané.
Avatar - Bazalt
Číst či nečíst...
| 16. 4. 2014 22:53
S body souhlasím, u jízdních vlastností a motoru by se mělo bodovat jinak. V jiných testech se ale porovnávání drží bodů a uděluje se i remíza. Nic proti Škodě nebo VW. Nic proti CitiGO. Rozhodně je to hodně dobré (mini)auto. Jen mě mrzí jak často testy nebo duely svým výsledkem diskreditují právě Škodu nebo VW.

Mám svůj styl jízdy a moc ho neměním. Největší rozdíl je v tom že automat ve V6 moc řadit nemusí ale v tříválci to tam každý kope jako prase aby to táhlo a nebo se lekne že to divně řve (tříválec že...) a raději to dusí v nízkých otáčkách. Žádné auto z půjčovny nebo k pronájmu nikdo nešetří. O to víc je poznat které se víc opotřebuje. Řazení, řízení, motor atd. nechtěl bych být ten co si odkoupí auto z půjčovny. Zejména třídy jako Polo, Corsa atd. Vždycky se podívám do dokladů na rok výroby a většinou to nejsou ani dva roky a moc mil najeto také nebývá.
das auto
| 14. 4. 2014 22:52
nevím, proč tam máte tolik chyb?citigo v základu stojí 180 000, uvádíte uplně jinou cenu. v plné palb ho přítelkyni spočítaly na 232 000, na uvěr na 4 roky, díky slevě, 242 000. ale v základu a pro ženy stejně nepodstatná věc je, že je tam motor ne 55kw ale 44 kw, ten má asi většina lidí v tom autě. jinak to že ten test už do předu vyhrálo citigo, to bylo snad jasné ne, vždyt už to má tato stránka v názvu das.auto.cz
Avatar - dal
das auto
| 15. 4. 2014 08:53
Citigo vyhrálo, protože je jako celek lepší auto. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Cígo
| 20. 4. 2014 00:44
potřebuje diesel!
Cígo
| 21. 4. 2014 22:02
Potřebuje diesel úpravy s DPF (diesel particular filter) filtr se zanesl sazemi z výfukových plynů, aby se to jezdíte podařilo pouze krátké trasy :yes: >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku