Novinky
Hotwire
0
...ta linia nad zadnym kolesom tam mne osobne moc nepasuje, ale inak dostojny nastupca. :yes: :yes:
FotrLotr
0
Ta linie tam takhle nejspis nebude. Grafik se jenom nechal prilis inspirovat zamaskovanym prototypem. Mrkni na CarAndDriver, tam se o rovne linii oken primo zminuji. Je tam o XC90 pomerne dlouhy clanek. Sedeli totiz ve skutecnem aute...
sice to určite nie je finalna podoba ale môžem konštatovať že dané auto sa mi velmi páči...a dúfam a prajem to Volvu aby znova vytvorili takú XC90, akú vytvorili v roku 2003...teda dokonalé, pohodlné a priestorné auto ktoré nás bude aj po 10 rokoch udivovať svojim nestárnucim dizajnom...
braVolvo :yes: :yes:
braVolvo :yes: :yes:
Tak nepredpokladam, ze by Volvo udelalo podruhe tu samou chybu a ponechalo nastupce ve vyrobe deset let.
tak ono posledná XC90 sa predávala stále takže určite by som to nenazýval chybou.ked niečo dobre funguje a je to nadčasové, nevadí podla mňa ani dlhšia doba na trhu..
Architekt, co nám navrhnul barák teď přesednul do XC60. Jeho XC90 byla kupovaná v roce 2004 a měla najeto 500 000 km!!! A že prej "už se to začalo trochu *"😄
Byl jsem docela překvapenej.
Byl jsem docela překvapenej.
tak ono ja naozaj nepoznám niekoho kto by na XC90 nadával..ja som ju nemal ale jazdil som v nej..v kuse s 300 000km...a naozaj som bol milo prekvapený..prevodovka neškubala, radila hladko, motor tichý žiadne vrčanie a nepríjemné vibrácie, interiér v dobrom stave..proste milé prekvapenie...
To asi moc tech majitelu neznas. XC90 mely hned nekolik velkych (a dost drahych) technickych problemu, ktere jsou siroce zname. Problem, ktery se u nas prilis neprojevil byly u Volva jiz tradicne selhavajici prevodovky u T6 motorace, kde zivotnost nebyla ani sto tisic kilometru. Problemem, ktery je naopak siroce znam a uznavan i u dealeru Volvo je mala zivotnost 4x4 systemu, ktery neni dostatecne dimenzovan na velkou hmotnost XC90 a zahy umira. Problem je relativne levne resitelny, ale ne v servisni siti Volvo, ktera umi resit pouze vymenou dilu s celkovou cenou pres sto tisic korun. Celkove britsky Reliability Index vycislil naklady na servis u techto aut hodnotou 255 coz je podprumerne, vyrazne horsi nez konkurencni X5 a v podstate na urovni nuklearniho servisniho pruseru jmenem VW Touareg. 😄 To ze naklady na servis jsou uplne nekde jinde nez u premianta sektoru Lexusu RX ani nemusim rikat.
převodovky u prvních T6 selhávaly, to je fakt. Nicméně dá se to řešit aftermarket performance kitem. Pak ta převodovka drží. Nové T6 (od 2008?) mají 6q Aisin a ty tímto neduhem netrpí.
Ad 4x4 - tušímže někdy v letech 2008 došlo k materiálového upgradu tisícihranu, takže se výdrž tohoto systému zásadně prodloužila.
Ad 4x4 - tušímže někdy v letech 2008 došlo k materiálového upgradu tisícihranu, takže se výdrž tohoto systému zásadně prodloužila.
ja mam skusenosť s D5 a aj moji známi...predaje USA ma moc netrápia, navyše v USA sa uprednostňujú iné autá, nie Volvo to by ťa prekvapovať nemalo..ja netvrdím že Volvo bolo bezporuchové a celková nespolahlivosť motorizácie T6 bola známa...
ja netvrdím že to je bezchybné auto, ale každý koho poznám, tak to auto chváli..a mám troch kamarátov ktorý toto auto majú v rodine, na každom cez 200 000 km a ani jeden momentálne netrpel vyššie zmienenou závadou...majú ale D5-ky nie T6-ky...
čo sa týka servisu..náklady sú inde..ak mi ideš tvrdiť, že Lexus má nebodaj lacnejší servis, tak to ti fakt nezožeriem...kamarát mal S80 a bol som s ním v servise...a tam nám povedali a aj sám pán v Lexuse povedal, že Lexus má asi najdrahší servis,..omnoho drahší než moje BMW...ja ho mám v záruke ale staršie ktoré som nemal, som servisoval bez záruky a ten servis nebol zrovna lacný takže...
RX..premiant.určite je to kvalitné a spolahlivé auto, to sa nehádam, v tomto možno je prémiové, ale premiant sektoru? myslíš triedy všeobecne alebo sa bavíme len o servise..vysvetli mi to prosím až sa viem odpichnúť..
ja netvrdím že to je bezchybné auto, ale každý koho poznám, tak to auto chváli..a mám troch kamarátov ktorý toto auto majú v rodine, na každom cez 200 000 km a ani jeden momentálne netrpel vyššie zmienenou závadou...majú ale D5-ky nie T6-ky...
čo sa týka servisu..náklady sú inde..ak mi ideš tvrdiť, že Lexus má nebodaj lacnejší servis, tak to ti fakt nezožeriem...kamarát mal S80 a bol som s ním v servise...a tam nám povedali a aj sám pán v Lexuse povedal, že Lexus má asi najdrahší servis,..omnoho drahší než moje BMW...ja ho mám v záruke ale staršie ktoré som nemal, som servisoval bez záruky a ten servis nebol zrovna lacný takže...
RX..premiant.určite je to kvalitné a spolahlivé auto, to sa nehádam, v tomto možno je prémiové, ale premiant sektoru? myslíš triedy všeobecne alebo sa bavíme len o servise..vysvetli mi to prosím až sa viem odpichnúť..
Ono to ale dobre nefungovalo. Prodeje z poslednich let byly zlomkem prodeju co to auto melo v dobe kdy to byla novinka na trhu, prestoze segment velkych SUV stale rostl. Napriklad na americkem trhu v dobe nejvetsi slavy dokazala XC90 atakovat hranici ctyriceti tisic prodanych kusu rocne, v poslednich peti letech spadly prodeje k deseti tisicum, posledni rok uz dokonce jenom necelych 7000 kusu, coz je vyslovene smutne cislo. Jenom pro srovnani i starnouci Audi Q7 dokaze rocne prodat v USA dvacet tisic kusu a to Audi neni v USA nijak vetsinova znacka.
Volvo spatne vyhodnotilo ropnou krizi jako duvod ke konci velkych luxusnich SUV, dalo by se rici, ze stahlo kalhoty dlouho pred brodem a samozrejme s typickym poukazem na ekologii zrusilo vyvoj nastupce XC90 s tim, ze se bude venovat mensim uspornejsim modelum (XC60). Kdyz se pak zjistilo, ze brod zadny neni a ze velka SUV obnovila svuj rust prodeju, tak zacali znovu s vyvojem, ale ten ztraceny cas se nedal nahradit. Podle prodejnich cisel to vypada, ze idealni doba na prichod noveho XC90 byla v roce 2008 nejpozdeji 2009, kdy se to zlomilo a prodeje sly hodne dolu. I kdyz bude novy model stejne uspesny jako predchozi, tak ztracenych pet let prodeju Volvo uz zpatky nevrati, nemluve ze mnoho spokojenych majitelu XC90 mezitim obmenilo auta za vozy konkurencnich znacek a uz se nemusi vratit.
Volvo spatne vyhodnotilo ropnou krizi jako duvod ke konci velkych luxusnich SUV, dalo by se rici, ze stahlo kalhoty dlouho pred brodem a samozrejme s typickym poukazem na ekologii zrusilo vyvoj nastupce XC90 s tim, ze se bude venovat mensim uspornejsim modelum (XC60). Kdyz se pak zjistilo, ze brod zadny neni a ze velka SUV obnovila svuj rust prodeju, tak zacali znovu s vyvojem, ale ten ztraceny cas se nedal nahradit. Podle prodejnich cisel to vypada, ze idealni doba na prichod noveho XC90 byla v roce 2008 nejpozdeji 2009, kdy se to zlomilo a prodeje sly hodne dolu. I kdyz bude novy model stejne uspesny jako predchozi, tak ztracenych pet let prodeju Volvo uz zpatky nevrati, nemluve ze mnoho spokojenych majitelu XC90 mezitim obmenilo auta za vozy konkurencnich znacek a uz se nemusi vratit.
Mně to zase připomíná Outlandera 3G od Mitsubishi.. čumák je jiný, ale dál to je poměrně podobné. Bylo to první, co mě při pohledu na toto auto napadlo.
[odkaz]
[odkaz]
Ani nevim kdy naposledy jsem videl model/studii kde jsem nenasel chybu bud zepredu, zezadu nebo ze stran. Tady ji nenachazim. :yes:
Zcela zásadně chybí kdo tento odhad nakreslil, tudíž to považuji jen za teoretické cvičení s nevalným výsledkem.
Na velké SUV to vypadá příliš nízké a dlouhé (XC70), a od B sloupku poněkud nesourodé.
Proti konkurenční elitě Q7, X5, GL je to slabý kalibr. Nemám však obavy že reálná XC90 bude trefa do černého hodna jména Volvo :yes:
Na velké SUV to vypadá příliš nízké a dlouhé (XC70), a od B sloupku poněkud nesourodé.
Proti konkurenční elitě Q7, X5, GL je to slabý kalibr. Nemám však obavy že reálná XC90 bude trefa do černého hodna jména Volvo :yes:
ze z tychto fotiek som trosicku sklamany.... uvidime aka bude realita 😉
na to volvo sa kazdopadne tesim :yes:
na to volvo sa kazdopadne tesim :yes:
no to som zvedaví na ten displej , neviem či je to príjemné ak stále niečo počas jazdy svieti do očí 8-s
Tak páni , ak sa tento nepodarok niekomu páči, tak sa mu potom páčia hnusné krabice s 90 rokov, ak toto museli vyvíjať viac ako 10 rokov , tak spánom bohom. Krása 40 a 60 je impozantná, ale toto je katastrofa a 100 rokov za opicami !! Nehovorím o technike a moderných vychytávkach, ale o dizajne ! Je to bieda a ten kto za toto monštrum vyhodí toľké prachy je podľa mňa len patriot VOLVA, alebo blbec !