Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Volvo XC90: Tohle je možná podoba švédského kolosu

26 komentářů

Avatar - Hotwire
Hotwire
...ta linia nad zadnym kolesom tam mne osobne moc nepasuje, ale inak dostojny nastupca. :yes: :yes:
FotrLotr
Ta linie tam takhle nejspis nebude. Grafik se jenom nechal prilis inspirovat zamaskovanym prototypem. Mrkni na CarAndDriver, tam se o rovne linii oken primo zminuji. Je tam o XC90 pomerne dlouhy clanek. Sedeli totiz ve skutecnem aute...
Avatar - Armin Tamzarian
Armin Tamzarian
:yes:
mino32
sice to určite nie je finalna podoba ale môžem konštatovať že dané auto sa mi velmi páči...a dúfam a prajem to Volvu aby znova vytvorili takú XC90, akú vytvorili v roku 2003...teda dokonalé, pohodlné a priestorné auto ktoré nás bude aj po 10 rokoch udivovať svojim nestárnucim dizajnom...

braVolvo :yes: :yes:
Atila_
Tak nepredpokladam, ze by Volvo udelalo podruhe tu samou chybu a ponechalo nastupce ve vyrobe deset let.
mino32
tak ono posledná XC90 sa predávala stále takže určite by som to nenazýval chybou.ked niečo dobre funguje a je to nadčasové, nevadí podla mňa ani dlhšia doba na trhu..
Mig_35
Architekt, co nám navrhnul barák teď přesednul do XC60. Jeho XC90 byla kupovaná v roce 2004 a měla najeto 500 000 km!!! A že prej "už se to začalo trochu *"😄
Byl jsem docela překvapenej.
mino32
tak ono ja naozaj nepoznám niekoho kto by na XC90 nadával..ja som ju nemal ale jazdil som v nej..v kuse s 300 000km...a naozaj som bol milo prekvapený..prevodovka neškubala, radila hladko, motor tichý žiadne vrčanie a nepríjemné vibrácie, interiér v dobrom stave..proste milé prekvapenie...
Atila_
To asi moc tech majitelu neznas. XC90 mely hned nekolik velkych (a dost drahych) technickych problemu, ktere jsou siroce zname. Problem, ktery se u nas prilis neprojevil byly u Volva jiz tradicne selhavajici prevodovky u T6 motorace, kde zivotnost nebyla ani sto tisic kilometru. Problemem, ktery je naopak siroce znam a uznavan i u dealeru Volvo je mala zivotnost 4x4 systemu, ktery neni dostatecne dimenzovan na velkou hmotnost XC90 a zahy umira. Problem je relativne levne resitelny, ale ne v servisni siti Volvo, ktera umi resit pouze vymenou dilu s celkovou cenou pres sto tisic korun. Celkove britsky Reliability Index vycislil naklady na servis u techto aut hodnotou 255 coz je podprumerne, vyrazne horsi nez konkurencni X5 a v podstate na urovni nuklearniho servisniho pruseru jmenem VW Touareg. 😄 To ze naklady na servis jsou uplne nekde jinde nez u premianta sektoru Lexusu RX ani nemusim rikat.
Avatar - eLzyx
eLzyx
převodovky u prvních T6 selhávaly, to je fakt. Nicméně dá se to řešit aftermarket performance kitem. Pak ta převodovka drží. Nové T6 (od 2008?) mají 6q Aisin a ty tímto neduhem netrpí.
Ad 4x4 - tušímže někdy v letech 2008 došlo k materiálového upgradu tisícihranu, takže se výdrž tohoto systému zásadně prodloužila.
mino32
ja mam skusenosť s D5 a aj moji známi...predaje USA ma moc netrápia, navyše v USA sa uprednostňujú iné autá, nie Volvo to by ťa prekvapovať nemalo..ja netvrdím že Volvo bolo bezporuchové a celková nespolahlivosť motorizácie T6 bola známa...

ja netvrdím že to je bezchybné auto, ale každý koho poznám, tak to auto chváli..a mám troch kamarátov ktorý toto auto majú v rodine, na každom cez 200 000 km a ani jeden momentálne netrpel vyššie zmienenou závadou...majú ale D5-ky nie T6-ky...

čo sa týka servisu..náklady sú inde..ak mi ideš tvrdiť, že Lexus má nebodaj lacnejší servis, tak to ti fakt nezožeriem...kamarát mal S80 a bol som s ním v servise...a tam nám povedali a aj sám pán v Lexuse povedal, že Lexus má asi najdrahší servis,..omnoho drahší než moje BMW...ja ho mám v záruke ale staršie ktoré som nemal, som servisoval bez záruky a ten servis nebol zrovna lacný takže...

RX..premiant.určite je to kvalitné a spolahlivé auto, to sa nehádam, v tomto možno je prémiové, ale premiant sektoru? myslíš triedy všeobecne alebo sa bavíme len o servise..vysvetli mi to prosím až sa viem odpichnúť..
Atila_
Ono to ale dobre nefungovalo. Prodeje z poslednich let byly zlomkem prodeju co to auto melo v dobe kdy to byla novinka na trhu, prestoze segment velkych SUV stale rostl. Napriklad na americkem trhu v dobe nejvetsi slavy dokazala XC90 atakovat hranici ctyriceti tisic prodanych kusu rocne, v poslednich peti letech spadly prodeje k deseti tisicum, posledni rok uz dokonce jenom necelych 7000 kusu, coz je vyslovene smutne cislo. Jenom pro srovnani i starnouci Audi Q7 dokaze rocne prodat v USA dvacet tisic kusu a to Audi neni v USA nijak vetsinova znacka.
Volvo spatne vyhodnotilo ropnou krizi jako duvod ke konci velkych luxusnich SUV, dalo by se rici, ze stahlo kalhoty dlouho pred brodem a samozrejme s typickym poukazem na ekologii zrusilo vyvoj nastupce XC90 s tim, ze se bude venovat mensim uspornejsim modelum (XC60). Kdyz se pak zjistilo, ze brod zadny neni a ze velka SUV obnovila svuj rust prodeju, tak zacali znovu s vyvojem, ale ten ztraceny cas se nedal nahradit. Podle prodejnich cisel to vypada, ze idealni doba na prichod noveho XC90 byla v roce 2008 nejpozdeji 2009, kdy se to zlomilo a prodeje sly hodne dolu. I kdyz bude novy model stejne uspesny jako predchozi, tak ztracenych pet let prodeju Volvo uz zpatky nevrati, nemluve ze mnoho spokojenych majitelu XC90 mezitim obmenilo auta za vozy konkurencnich znacek a uz se nemusi vratit.
darkmagic
Mně to zase připomíná Outlandera 3G od Mitsubishi.. čumák je jiný, ale dál to je poměrně podobné. Bylo to první, co mě při pohledu na toto auto napadlo.

[odkaz]
Avatar - Jaros71
Jaros71
To je nejhnusnější Mitsu jaké znám.. :no:
Volvo je o něco pohlednější..ale žádný zázrak pod vedením čínského majitele nečekám.
Avatar - fOE
fOE
Ani nevim kdy naposledy jsem videl model/studii kde jsem nenasel chybu bud zepredu, zezadu nebo ze stran. Tady ji nenachazim. :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tvoje nadšení nesdílím..není to špatné ale žádný zázrak.
Na SUV je moc dlouhé a nízké..
Jediná a velká deviza čínsko-švédské značky asi zůstane nadprůměrná bezpečnost..
Při stále nadsazených cenách a snižující se kvalitě to nemusí v konkurenci německé a japonské premie čínanům stačit.. 😉
RS
Zcela zásadně chybí kdo tento odhad nakreslil, tudíž to považuji jen za teoretické cvičení s nevalným výsledkem.

Na velké SUV to vypadá příliš nízké a dlouhé (XC70), a od B sloupku poněkud nesourodé.
Proti konkurenční elitě Q7, X5, GL je to slabý kalibr. Nemám však obavy že reálná XC90 bude trefa do černého hodna jména Volvo :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
"Proti konkurenční elitě.... " ... ale znalec z tebe! Napiš do Volva nebo tam přímo zajeď, navštiv vývojové oddělení a poraď jim jaký to kalibr mají vyladit.... 8-s >😒] >😒] >😒]
Avatar - Warrual
Warrual
Přesně tak. Malůvky sou malůvky, já počkám na oficiální foto.
Avatar - rimow11
rimow11
tak toto bude najkrajšie auto :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ze z tychto fotiek som trosicku sklamany.... uvidime aka bude realita 😉

na to volvo sa kazdopadne tesim :yes:
Avatar - Aladeen
Aladeen
no to som zvedaví na ten displej , neviem či je to príjemné ak stále niečo počas jazdy svieti do očí 8-s
Avatar - chalan66
chalan66
Tak páni , ak sa tento nepodarok niekomu páči, tak sa mu potom páčia hnusné krabice s 90 rokov, ak toto museli vyvíjať viac ako 10 rokov , tak spánom bohom. Krása 40 a 60 je impozantná, ale toto je katastrofa a 100 rokov za opicami !! Nehovorím o technike a moderných vychytávkach, ale o dizajne ! Je to bieda a ten kto za toto monštrum vyhodí toľké prachy je podľa mňa len patriot VOLVA, alebo blbec !
Avatar - rimow11
rimow11
>😒]
Tom19
[odkaz]
mino32
došlo ti že toto je tzv. možná podoba?? auto ktoré ale bude jazdiť bude diametrálne odlišné..toto je len vízia a možná podoba nie finálna verzia...a posúdiť auto podla 1 obrázku to je odvaha--